Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

В Києві іноземці з Єгипту, Індії та інших країн працюють в службах доставки. Ми з ними поговорили

Якщо ви користуєтесь доставкою або ж замовляєте таксі через найпопулярніші у Києві додатки, то помітили, що нерідко водій чи кур’єр — це іноземець, який погано володіє українською чи російською мовами або ж взагалі знає лише англійську. Хто ці люди, як потрапляють до України, на яких умовах працюють та чому обирають саме роботу через платформи — розбирався «Хмарочос».

Імена героїв-кур’єрів змінені на їхнє прохання.

Історія Абдула з Єгипту — як стати гловером без знання мови


Абдул живе в Україні впродовж двох років. Переїхав сюди з Єгипту, бо одружився з українкою. Окрім рідної мови, Абдул спілкується лише неідеальною англійською, тож знайти роботу в Києві йому було важко. Спочатку він влаштувався продавцем у кіоск з шаурмою — вважає, що з тією роботою дуже пощастило. Але в той час розпочався карантин, точку закрили й чоловік знову опинився сам на сам з пошуками роботи навесні 2020 року.

Хтось порадив Абдулу піти кур’єром у Glovo, мовляв, через карантин у них стільки замовлень, що на роботу беруть геть усіх. Чоловік якось вже намагався стати гловером, але тоді його не взяли через незнання мови. Під час карантину Glovo звітували про збільшення кількості користувачів в Україні вдвічі, тож цього разу Абдула й справді взяли на роботу. Кур’єр без знання мови — це краще, ніж жодного кур’єра.

Хоча вираз «взяли на роботу» не зовсім відповідає дійсності, коли мова заходить про платформи доставки чи таксі. Для них працівники — це контрагенти, або просто користувачі їхнього додатку.

Аби стати гловером, необхідно подати заявку на сайті, надіслати необхідні документи, прийти в офіс і отримати рюкзак. За словами кур’єрів, протягом кількох тижнів компанія сама відкриває контрагенту ФОП, а потім, за необхідності, його закриває. Для співпраці з Bolt Food чи Rocket необхідна лише банківська картка. Також важливою є наявність медичної книги, але досвідчені кур’єри запевняють, що отримати таку в Києві — справа одного дня і двохсот гривень.



Транспортний засіб має бути своїм або його можна орендувати. Мопеди й автівки також мають бути з документами.

Абдул мав власний мопед і заробляв із Glovo 1000-1500 грн на день, працюючи по 10 годин. Кілька тижнів тому його акаунт заблокували через численні скарги за незнання мови. Коли адреса доставки вказана неточно чи виникають інші складнощі, клієнти в прямому сенсі не можуть знайти з Абдулом спільної мови.

Після блокування Glovo, Абдул одразу звернувся по роботу до платформи-конкурента Rocket. Спершу йому відмовили через незнання української чи російської, але чоловік прийшов в їхній офіс і показав історію своїх заробітків у Glovo: «Довів, що хоч мови не знаю, але доставок роблю багато — це майже не заважає». За таку наполеглевість Абдула все ж прийняли кур’єром Rocket.

З українською дружиною він розлучився, але у колишнього подружжя залишився спільний син, тож Абдул не хоче їхати назад до Єгипту. Чоловік зараз живе у хостелі під Києвом, платить 1500 грн на місяць за ліжко. Каже, що ціни на все дуже високі і постійно ростуть, йому ледь вистачає коштів на харчування.

З Rocket Абдулу вдається заробляти меньше — 500-1000 грн на день. Він пояснює це тим, що компанія не компенсує витрати на бензин окремо.

Структура винагороди дещо відрізняється на різних платформах. Наприклад, у Rocket є фіксована ставка за замовлення (піший — 25 грн; вело — 30 грн; мото — 35 грн; авто — 40 грн), яка помножується на коефіцієнт, що залежить від погоди, часу доби, температури, попиту та інших факторів. Також існує система бонусів.



Останнє редагування: 24 вересня 2021 09:56:37 від Potato
   
У Glovo, окрім базової ставки, платять за подоланий кілометраж, час очікування та інше.

Наприкінці року Абдул подаватиме документи на постійну посвідку і сподівається, що це дозволить йому знайти кращу роботу. На питання, чому за майже два роки він так і не вивчив жодну з місцевих мов, він відповідає, що через важку роботу він не має часу на вивчення мови, а без знання мови він поки не може знайти кращої роботи.

Чому іноземці обирають компанії-платформи

В Україні тимчасово чи постійно проживає близько 400 000 іноземців, за даними дослідження аналітичного центру Cedos 2019 року. Більшість із них (279 600 осіб) мають посвідчення на постійне проживання і отримали її на підставі возз’єднання з родиною (понад два роки у шлюбі з громадянкою чи громадянином України або ж діти українці). Переважно це вихідці з Росії та інших колишніх республік СРСР.




Посвідчення на тимчасове проживання в Україні найбільше видають на навчання (59%). Іншими поширеними підставами є возз’єднання сім’ї з громадянами України (25%) та працевлаштування (9%). Серед іноземців з тимчасовою посвідкою переважають громадяни Індії.



Останнє редагування: 24 вересня 2021 10:04:39 від Potato
   
«Українське законодавство суттєво обмежує іноземних громадян з тимчасовою посвідкою в офіційному працевлаштуванні», — коментує аналітикиня Cedos Наталія Ломоносова. Аби найняти іноземця, який в країні нещодавно, роботодавець повинен отримати дозвіл і переконатися, що в регіоні відсутні громадяни України, які спроможні виконувати цей вид роботи. При цьому іноземні фахівці повинні отримувати не менше 10 мінімальних зарплат у більшості секторів (це 60 000 грн у 2021 році) та 5 мінімальних зарплат у некомерційних організаціях і закладах освіти. На практиці ці умови можуть бути виконані лише для висококваліфіковани х працівників, а для решти мігрантів, які ще не отримали постійну посвідчення, це просто неможливо.

«Більшість іноземців неофіційно працюють у сфері торгівлі чи послуг. Вони традиційно зосереджуються там, де вже є інші мігранти — часто так і потрапляють в Україну. Раніше це були ринки і заклади харчування, а тепер, із розвитком гіг-економіки і постійним зменшенням кількості ринків, левова частка іноземців перейшла на роботу таксистами і кур’єрами», — коментує Наталія.

Якщо іноземці не володіють українською чи російською, їм важко вийти за ці рамки, навіть отримавши потрібні документи, адже для цього потрібна більша інтеграція у суспільство. Зазвичай мігранти живуть окремими кластерами і спілкуються лише між собою, що консервує їхнє місце у суспільстві.
   
Окремою проблемою є те, що іноземні студенти в Україні взагалі не мають права працювати, хоча в багатьох країнах ЄС це дозволено — до 20 годин на тиждень, зазначає Наталія. Тому, аби заробити гроші, студенти майже поголовно працюють на платформах доставки — вони просто не мають альтернативи.

Варто зазначити, що тимчасова посвідка, попри все, дає можливість відкрити ФОП (фізичну особу-підприємця).

Мехмед навчається на четвертому курсі Університета ім. Шевченка на технічній спеціальності. Він приїхав з Туреччини, добре володіє російською і англійською, гірше — українською. Обрав для навчання Київ, бо з дитинства мріяв про освіту за кордоном, а Київ радили друзі, які тут навчаються.

Нещодавно Мехмед почав працювати кур’єром у Glovo — після того, як побачив рекламу із запрошенням в Інстаграмі. Тепер кілька разів на тиждень після навчання він робить доставки по 5-6 годин і заробляє 300-500 грн на день. Його все влаштовує. Для роботи платформа відкрила Мехмеду ФОП. Після завершення навчання хлопець збирається повернутись додому, бо там на нього чекає родина.

«Важливо зазначити, що зараз, під час економічної кризи, спричиненої ковідом у багатьох країнах, батькам буває важко утримувати дітей-студентів за кордоном 4-6 років поспіль, тож, окрім кишенькових грошей, у молодих людей може бути необхідність заробляти і на власне навчання, і на життя», — додає аналітикиня Наталія Ломоносова.


Історія Саміра з Індії — як придбати акаунт у Bolt


Саміру 24 роки, він з Індії. Хлопець вивчився на повара у себе на батьківщині, а потім певний час працював за спеціальністю. «Зарплата була мізерною, мені ледь вистачало на життя. А ще я маю допомагати своїй родині — в Індії всі так роблять», — розповідає Самір. Тоді він вирішив шукати кращої долі у Європі. Каже, що мріє працювати в ЄС, бо там справді високі зарплати, але потрапити туди складно, тому Самір почав з України.

Останнє редагування: 24 вересня 2021 10:09:25 від Potato
   
«В Індії багато агентств, які допомагають з працевлаштуванням або навчанням за кордоном. Можна поїхати в Україну, Росію, Вірменію та інші країни. Я обрав Україну, бо вона найближче до ЄС», — говорить Самір.

Агент порадив хлопцю їхати саме на навчання, адже студентську візу отримати легше. Обрали Университет «КРОК» і їхню річну програму підготовки з вивченням мови для іноземців. Необхідно було заплатити за рік навчання, оплатити квитки, документи та комісію. За словами Саміра, вони разом з другом сплатили агентові 127 000 грн, які взяли в кредит. Хлопців запевнили, що навчання не завадить заробляти до 35 000 грн на місяць в Україні, тож вони швидко віддадуть борг.

Мрії Саміра швидко розбились об реальність: виявилось, що працювати поваром за студентською візою він не може, на жодну іншу роботу його не беруть через незнання мови, та ще й агент замість року навчання сплатив лише за один семестр і зник. Через це тимчасову посвідку Самірові також видали лише на півроку.

Були потрібні кошти принаймні на життя, тож Самір подав заявку у Bolt Food, аби стати кур’єром. Йому відмовили через незнання мови, проте біля офісу він познайомився з пакистанцем на ім’я Мухаммед. Той порадив знайти колишнього кур’єра, якому більше не потрібен його акаунт і працювати з нього, або придбати такий за 3000 грн. Самір сказав, що має лише 500 грн і Мухаммед погодився зробити йому знижку.

Наступного дня Самір орендував велосипед за 1200 грн на тиждень і почав працювати. Лише через кілька тижнів акаунт заблокували після численних скарг. Люди писали, що кур’єр геть не розуміє ані українську, ані російську, англійську також знає погано і, судячи з усього, привласнив чийсь акаунт.
   
«Хмарочос» звернувся по коментар з приводу цієї ситуації до платформ Bolt, Rocket і Glovo.

У Glovo коментувати відмовились, з Bolt лише відповіли, що це суворо заборонено і такі акаунти негайно блокують, а у Rocket з нами погодились поговорити.

«На жаль, такі ситуації трапляються часто, — розповідає PR-менеджер Rocket Сергій Колосков. — Акаунти нерідко орендують молоді люди 16-17 років (адже працювати на платформі можна лише повнолітнім), а також іноземці. Такі випадки швидко викривають клієнти, яким замовлення доставляє іноземець без знання мови».

Сергій запевняє, що кожного такого орендаря акаунту вони викликають до себе в офіс за роз’ясненнями і блокують. Також вони регулярно моніторять подібні оголошення на OLX і скаржаться на них.

   
Ну вот, наши в Польшу, египтяне к нам
   
Кур’єри розповідають, що «позичити акаунт» — розповсюджена практика серед спільноти. Більшість погоджується надати свій акаунт під відсоток з доставок, але бувають і випадки, коли людина просто жаліє іноземця, який не може знайти роботу. Серед «позичальників» трапляються і шахраї, які виводять гроші з балансу і зникають (баланс — особливість структури нарахувань у Rocket, ред.).

За такою схемою працювати на платформах доставок чи таксі можуть не лише іноземці без знання мови, а й мігранти з документами, термін дії яких вже вийшов. Банківську картку для виплат у такому випадку надають не свою, за словами кур’єрів, хоча у Bolt і Rocket нам сказали, що це заборонено.

Щодо Саміра з Індії — після невдалого досвіду роботи кур’єром, місцеві допомогли йому влаштуватися на роботу поваром за 10 000 грн на місяць. Він працював, доки не вийшов термін його посвідки, а потім повернувся додому. Зараз Самір планує вдруге приїхати в Україну і знову намагатись знайти роботу, адже йому належить віддавати свій борг. Попри все, тут йому вдасться заробити більше, ніж в Індії.

Чи демпінгують іноземці заробітки кур’єрів і таксистів?

Нещодавно кур’єри Bolt Food оголосили страйк після зниження виплат майже на 50%, про що йдеться у повідомленні ГО «Трудові Ініціативи». Проте за три тижні у компанії на їхні вимоги не відреагували.

Регіональний менеджер Bolt Food в Україні Ігор Шрамко на запит «Хмарочоса» відповів, що дохід кур’єрів платформи є стабільно високим завдяки щоразу вищій кількості замовлень. «Надалі ми плануємо збільшувати базу клієнтів, підключати нові ресторани до застосунку і покращувати пропозицію. Своєю чергою кур’єри зможуть отримувати більше замовлень і підвищувати свій прибуток. Наразі рівень можливого доходу для кур’єрів на платформі Bolt Food є найвищим на ринку України», — підсумовує Ігор Шрамко.

Раніше проходила низка протестів кур’єрів Glovo — результату також не було. Компаніям вигідніше найняти нових людей, ніж працювати з невдоволеними.

«Найлегше звинуватити в цих проблемах мігрантів, — коментує кур’єр із дворічним стажем Вадим. — Велика частина кур’єрів вважають, що падінні заробітків спричиняють умовні туркмени, забуваючи що на роботу їх наймають самі компанії. Зіштовхнути лобами резидентів і приїжджих — відмінна тактика, щоб відволікти кур’єрів від реальних проблем і хижої політики великого бізнесу».

Вадим додає, що як вже говорити про демпінг, варто згадати і про українців-некиян, які так само погоджуються на роботу за мізерні кошти, бо мають платити за житло і їжу. А у страйках беруть участь взагалі одиниці (у чаті «Bolt бастує» наразі лише 125 людей).

Дешева доставка можлива лише за умови, що час від часу клієнти натраплятимуть на кур’єра без знання мови. В іншому випадку, доведеться платити за цю послугу набагато більше, зазначає Вадим.

Цікаво, що самі кур’єри на запитання «Хмарочосу» про співвідношення кількості іноземців до резидентів відповідали, що приїжджих не менше третини, а у Rocket і Bolt запевнили, що статистику не ведуть, але іноземців у них працює менше 10% у мегаполісах.

«Гіг-економіка, на відміну від інших секторів, не робить різниці в оплаті для місцевого населення та мігрантів», — пояснює юрист ГО «Трудові ініціативи» Георгій Сандул. Компанії-платформи де-факто працевлаштовують співробітників лише на основі завантаженого додатку. «Їм байдуже, кому вони платять, тому тут немає ситуації демпінгу зарплат з боку мігрантів».
   
За словами Георгія, у службах таксі людина може заробити понад 1000$ за місяць, а в кур’єрській доставці є випадки, коли працівники заробляли навіть 1500$. «Втім, такий заробіток передбачає графік роботи по 12-14 годин 7 днів на тиждень, що підриває здоров’я працівників і потенційно створює небезпечні ситуації на дорогах», — додає Георгій.

Мотивація трудових мігрантів очевидна — Україна надає більше можливостей, ніж країни їх походження. Крім цього, в Києві не такі жорсткі обмеження пов`язані з COVID-19, ніж в багатьох інших містах світу. Мотивація іноземних студентів також зрозуміла: вони майже не мають альтернативи.

Платформи таксі та доставки — це підприємства з чи не найбільшим ростом як в Україні, так і в інших країнах, наголошує Георгій Сандул. Київ посідає друге місце у світі за розвитком шерингової економіки через відсутність законодавчого регулювання компаній-платформ в Україні. Потреба у нових співробітниках для цих компаній очевидна, хоч працівники у них геть не захищені законом. Мігранти, як надвразлива категорія населення, погоджуються на будь-яку роботу, а платформи доставки й таксі — один з небагатьох варіантів заробітку, який може запропонувати ринок і законодавство України.

Останнє редагування: 24 вересня 2021 10:15:21 від Potato
   
приїхав одного разу індієць здається...ні російською, ні українською, ні англійською не розмовляв.Але на ж/д вокзал доїхалі по навігатору, хоча спочатку у протилежний бік поїхав  :D
   
"З українською дружиною він розлучився, але у колишнього подружжя залишився спільний син, тож Абдул не хоче їхати назад до Єгипту. Чоловік зараз живе у хостелі під Києвом, платить 1500 грн на місяць " То есть египтянин- нелегал.

Я вам гарантирую что через 10 лет районы Киева будут выглядеть примерно вот так.И (x) что вы сделаете.




   
Тиха колонізація заходу сходом

Нові варвари захоплюють рим гуманим способом
   
Але це добре, що робочі місця захищаються як в Європі. Ось вони вимушені працювати на доставці
   
Але це добре, що робочі місця захищаються як в Європі. Ось вони вимушені працювати на доставці

Давно вы видели полицию со службой миграции,проверяющие киоски и рестораны в Киеве?

Как в Eвропе.

Запомните, получить рабочую визу иностранцу в Украине очень тяжело,практически нереально. Даже тем которые работают на западные корпорации.

Любой туркмен-узбек в шаурмятне или турок на базаре в 90% случаев нелегал (если только он не женат на очередной украинской дурочке или типа "студент").
   
"З українською дружиною він розлучився, але у колишнього подружжя залишився спільний син, тож Абдул не хоче їхати назад до Єгипту. Чоловік зараз живе у хостелі під Києвом, платить 1500 грн на місяць " То есть египтянин- нелегал.

Я вам гарантирую что через 10 лет районы Киева будут выглядеть примерно вот так.И (x) что вы сделаете.


Показати зображення...
https://youtu.be/eziF1aujpLQ?t=74

так і працює еволюція і породній відбір
   
так і працює еволюція і породній відбір

Как-то драматично.

Достаточно ввести визы для жителей Средней Азии, Кавказа и стран из зоны риска (Турции,например), поменять украинские иммиграционные законы и довести их до уровня стран типа Швейцарии или Словении (там паспорт получить очень трудно), выдводять беженцев назад как это сейчас делают датчане, и просто начать проверять иммиграционный статус людей в киосках, на базарах,в службах доставки и такси и депортировать с запретом въезда на 10 лет минимум.

преимущество Украины в том,что мы можем учиться на ошибках Запада.
   
Как-то драматично.

Достаточно ввести визы для жителей Средней Азии, Кавказа и стран из зоны риска (Турции,например), поменять украинские иммиграционные законы и довести их до уровня стран типа Швейцарии или Словении (там паспорт получить очень трудно), выдводять беженцев назад как это сейчас делают датчане, и просто начать проверять иммиграционный статус людей в киосках, на базарах,в службах доставки и такси и депортировать с запретом въезда на 10 лет минимум.

преимущество Украины в том,что мы можем учиться на ошибках Запада.

ну природній процес можна лише сповільнити.
але потім може рванути

Останнє редагування: 24 вересня 2021 12:17:33 від Potato
   
ну природній процес можна лише сповільнити.
але потім може рванути

Неквалифицировнные иммигранты-оппортунисты. Они поедут в другие страны
   
Давно вы видели полицию со службой миграции,проверяющие киоски и рестораны в Киеве?

Как в Eвропе.

Запомните, получить рабочую визу иностранцу в Украине очень тяжело,практически нереально. Даже тем которые работают на западные корпорации.

Любой туркмен-узбек в шаурмятне или турок на базаре в 90% случаев нелегал (если только он не женат на очередной украинской дурочке или типа "студент").
так, це недолік.
   
Как-то драматично.

Достаточно ввести визы для жителей Средней Азии, Кавказа и стран из зоны риска (Турции,например), поменять украинские иммиграционные законы и довести их до уровня стран типа Швейцарии или Словении (там паспорт получить очень трудно), выдводять беженцев назад как это сейчас делают датчане, и просто начать проверять иммиграционный статус людей в киосках, на базарах,в службах доставки и такси и депортировать с запретом въезда на 10 лет минимум.

преимущество Украины в том,что мы можем учиться на ошибках Запада.

британці вже довиганялись, нема кому ні врожаї збирати, ні трейлери водити, низькокваліфіковану роботу має хтось робити, а коли немає ким заповняти такі вакансії починаються проблеми
   
Мне понравилось, когда индус привез

Раз 10 поклонился, передавая заказ.
   
В чем проблема? Иностранцы отбирают работу в Глово у украинцев?
   
В чем проблема? Иностранцы отбирают работу в Глово у украинцев?

проблема в тому що у конкістадора якийсь турок відбив дівчину
   
для низкоквалицированно го труда вообще не вижу проблем, пусть работают
тем более пол Украины в Польше или еще дальше

а доставка нужная вещь, особенно по ковидным временам
   
проблема в тому що у конкістадора якийсь турок відбив дівчину

И шо, я теперь должен пожалеть турчонка?
   
И шо, я теперь должен пожалеть турчонка?

конкістадор пропонує ввести візи з турцією і середньою азією, щоб українські дівчата вибрали конкістадора :weep:
   
конкістадор пропонує ввести візи з турцією і середньою азією, щоб українські дівчата вибрали конкістадора :weep:

Это неразумно с его стороны. Хто то же должен взять на себя тягар ебли этих страшных жирных жадных меркантильных тёток.
   
Это неразумно с его стороны. Хто то же должен взять на себя тягар ебли этих страшных жирных жадных меркантильных тёток.

а це уже не його, конкістадора, проблеми, конкістадор сам виїхав в іншу країну :weep:
   
британці вже довиганялись, нема кому ні врожаї збирати, ні трейлери водити, низькокваліфіковану роботу має хтось робити, а коли немає ким заповняти такі вакансії починаються проблеми

Логическая манипуляция.

Британцы построили свою экономику на низкоквaлифицирован ной рабочей силе.

А вот датчане,например, не построили. И японцы не построили. И швейцарцы не построили.


Останнє редагування: 24 вересня 2021 14:03:47 від Conquistador
   
проблема в тому що у конкістадора якийсь турок відбив дівчину

Жалкие ad hominem
Пипец какие ж вы убогие  :facepalm1:
   
для низкоквалицированно го труда вообще не вижу проблем, пусть работают
тем более пол Украины в Польше или еще дальше

а доставка нужная вещь, особенно по ковидным временам

Не видишь проблемы? Ну посмотри видео сверху которое я запостил.
Или запили любое видео из Моcквы.

Проблему увидишь через 10 лет.

   
Жалкие ad hominem
Пипец какие ж вы убогие  :facepalm1:

відбили у тебе, а жалкіє ми :weep:
   
Не видишь проблемы? Ну посмотри видео сверху которое я запостил.
Или запили любое видео из Моcквы.

Проблему увидишь через 10 лет.


так ми вже бачим цю проблему
от взять тебе наприклад
ти ж сам і є яскравою ілюстрацією того що відбувається з країною яка не працює над інтеграцією мігрантів (із Росії в даному випадку)
правда ти сам того не усвідомлюєш

узкоязиччям нам щось толкуєш про важливість расової чистоти, при тому що сам скацаплений :weep:
   
Логическая манипуляция.

Британцы построили свою экономику на низкоквaлифицирован ной рабочей силе.

А вот датчане,например, не построили. И японцы не построили. И швейцарцы не построили.

в данії купа мігрантів, в швейцарії теж саме, за японію не знаю.
проблема не в мігрантах, як таких, а в системі няшек які еміги отримують в країні перебування, і пруть в основному туди де є халявні бенефіти на житло, дітей, медицину і все інше.
якщо еміг їде в країну де цього немає і він розуміє, що для того щоб вижити там, то треба тяжко пахати, то такий еміг принесе користі як 10 аборигенів, так як буде виконувати любу роботу і за любі гроші.
побічка звичайно це кримінал і нелегальна активність, але для цього має бути на місці поліція і міграційні служби.
   
Не видишь проблемы? Ну посмотри видео сверху которое я запостил.
Или запили любое видео из Моcквы.

Проблему увидишь через 10 лет.

Кому ты хочешь что то доказать?!
Здесь же большинство исповедует историческую религию - моя хата з краю или мне все пох
   
Тиха колонізація заходу сходом

Нові варвари захоплюють рим гуманим способом
це ти так про козаченьок заробітчан? 8-:
   
Давно вы видели полицию со службой миграции,проверяющие киоски и рестораны в Киеве?

Как в Eвропе.

Запомните, получить рабочую визу иностранцу в Украине очень тяжело,практически нереально. Даже тем которые работают на западные корпорации.

Любой туркмен-узбек в шаурмятне или турок на базаре в 90% случаев нелегал (если только он не женат на очередной украинской дурочке или типа "студент").

Вы видимо очень мало знаете про украинскую "службу миграции".
Она гораздо хуже любых мигрантов, даже из ваших ксенофобских фантазий.
Это самые настоящие "гавно-не-люди" (с).
Там такие рожи есть - что пусть уж лучше мигранты едут.
Поймите, эта та часть украинского чиновничества, которая абсолютно бесконтрольна и невидима для общества.
Это настоящее дно Украины.
Именно миграшка, а не мигранты.
Вот так вот.

   
Вы видимо очень мало знаете про украинскую "службу миграции".
Она гораздо хуже любых мигрантов, даже из ваших ксенофобских фантазий.
Это самые настоящие "гавно-не-люди" (с).
Там такие рожи есть - что пусть уж лучше мигранты едут.
Поймите, эта та часть украинского чиновничества, которая абсолютно бесконтрольна и невидима для общества.
Это настоящее дно Украины.
Именно миграшка, а не мигранты.
Вот так вот.

та я думаю він взагалі нічого не знає  :)
лише про англійську
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія