Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Эра электромобилей ещё ближе десятикратно!

хоча б 1200 км

По Україні середня відстань між містами 600 км +-

На ніч зарядився і поїхав на другий день
   
з невеликим приміщенням для зарядки батарей, підїхав автобус, невеликий автонавантажувач, або якийсь інший девайс за 5 хвлилин знімає порожню батарею ставить в замін заряджену, а розряджена іде на зрядку. цикл замін залежить від довжини маршруту і пори року, зимою частіше в теплу пору рідше.
цей же підхід можна було би використовувати припустимо для парку швидких машин, поліцейських, іншого комунального транспорту, було би лише бажання.

Ну й нафуя тоді такий гємор з облаштовуванням на кінцевих зупинках підстанції для  зарядки? "Невеличке приміщення" там не катить, бо підмінні акумулятори потрібно заряджати швидко,  а це  струм  дуже ніфуйовий. В поліції якось-такось їздять гібрідні тесли. Для машин швидкої  - дурня повна.  І головне тут не бажання, а бабло, яке потрібно витратити на облаштування цієї дурні з незрозумілою перспективою. 

Наразі бачив й підтримую ніфуйовий варіант,  як їздять муніципальні маршрутки Богдани/Рути на газу.
   
в 10 раз, тобто автівки будуть їздити по 5000 км на повній зарядці? 1 км це десь 20 кіловат.
1 квт это примерно 4-6 км.
   
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно!

Убит последний аргумент превосходства бензина и дизеля

Ні. Передостанній аргумент - це швидкість "заправки", а останній аргумент - це доступність "заправки".
   
Эра автомобилей ещё ближе,а закат ДВС закономерно предопределён!

Honda выпустила батареи нового типа для электромобилей
В новой батарее плотность энергии в 10 раз превышает показатели литий-ионных аккумуляторов.
Компания Honda при помощи нескольких сторонних подрядчиков создала высокоэффективные фторид-ионные батареи нового типа для электромобилей. Об этом пишет Хроника.инфо со ссылкой на Автоблог

До сих пор фторид-ионные батареи могли работать только при очень высоких температурах (примерно 150 градусов по Цельсию и выше). Это мешало их использованию. Фторид-ионные батареи нового типа работают даже при комнатной температуре. В них вместо лития используется стабильный жидкий фторидный электролит.

Он сохраняет больше энергии. В новой батарее плотность энергии в 10 раз превышает показатели литий-ионных аккумуляторов. То есть речь идет про очень эффективные батареи. При этом они полностью безопасны и наносят меньший вред окружающей среде при их создании или утилизации.

Читайте также: Honda выпустит электромобили нового поколения

Honda не стала говорить о том, когда новый тип фторид-ионной батареи начнет использоваться в промышленности. Однако, японцы уверены, что однажды эта технология начнет массово применяться в электромобилях.(с)

Не надо быть оракулом,чтобы предположить,что такие параметры очень понравятся прежде всего военным.
 Будет развёрнута вся цепочка производства этих аккумуляторов,а затем пойдёт заполнение цивильного рынка.
Убит последний аргумент превосходства бензина и дизеля- расстояние поездки на одной заправке.

Создать то создали, а вот как обстоит дело с утилизацией таких батарей?
   
Ну й нафуя тоді такий гємор з облаштовуванням на кінцевих зупинках підстанції для  зарядки? "Невеличке приміщення" там не катить, бо підмінні акумулятори потрібно заряджати швидко,  а це  струм  дуже ніфуйовий. В поліції якось-такось їздять гібрідні тесли. Для машин швидкої  - дурня повна.  І головне тут не бажання, а бабло, яке потрібно витратити на облаштування цієї дурні з незрозумілою перспективою. 

Наразі бачив й підтримую ніфуйовий варіант,  як їздять муніципальні маршрутки Богдани/Рути на газу.

такий самий гемор як і з облаштуванням заправочних станцій, до яких ще треба доїхати, а це зайві кілометри. плюс не можу зрозуміти для чого є необхідність заряджати батарею швидко? час зарядки плюс частота заміни розраховується відносно кількості машин на маршруті, і підбирається оптимальна кількість батарей необхідна на зарядних станціях при стандартному процесі зарядки.
   
Допоки електромобіль не буде проїжджати хоча б 1200 км - мені він не цікавий.
если бы на горизонте не маячил электромобиль, уже была бы нефть по 200, газ по 1000.
   
Ні. Передостанній аргумент - це швидкість "заправки", а останній аргумент - це доступність "заправки".


Ну доступность электроэнергии - это как вопрос достаточно несложный.
А скорость.
Высокая скорость будет на специализированных станциях - тех же АЗС, куда энергетики заведут соответствующие мощности.
Дома это будет не быстро - но собственно, а куда Вам дома\на работе особо то торопиться?
Для энергетиков это важно вот почему.
Ночью потребляется всего 5 - 10 % от дневного потребления. Спят люди и производство спит. А энергия прет и девать ее некуда часто.
Если ночью люди начнут заряжать электромобили - то это решение проблемы. Пусть за 5 - 6 - 7 часов. Ну и что? Какая разница?
Но это полезная нагрузка на генерацию и колоссальная выручка которая пойдет в карман производителям эл. энергии, в том числе из чистых источников - а это рабочие места, новые материалы, новые технологии и вообще огромные деньги.
А сегодня эти деньги идут хуйло, Мадуро, иранским аятоллам.
И на что они тратят эти деньги?
Можно съездить в Сирию и на Донбасс и посмотреть...
   
Батарея при отрицательных температурах греет сама себя.
Если садишься в машину, она предлагает дождаться прогрева батареи, это примерно 3-4 минуты, до этого момента ехать можно только с ограниченной скоростью.
   
такий самий гемор як і з облаштуванням заправочних станцій, до яких ще треба доїхати,
Автозаправки вже давно є, зокрема й у містах. Їх "облаштовуванням" успішно займаються  приватні  контори.  Паливо продають комунальному транспорту по талонах.
А для того, шо ти пропонуєш, потрібно  тягнути електромережу для приміщення акумуляторної на зупинках за бюджетний кошт. Хіба шо як варіант на кінцевої тролейбуса мутити зарядки.

не можу зрозуміти для чого є необхідність заряджати батарею швидко? час зарядки плюс частота заміни розраховується відносно кількості машин на маршруті, і підбирається оптимальна кількість батарей необхідна на зарядних станціях при стандартному процесі зарядки.
:lol:  :lol:  :weep:
Це звиздець. "Безумству ебанутых храбрых поем мы песню" От коли розрахуєш, тоді розповіси нам ))))

Оптимальним варіантом я бачу лише мутити зарядні станції на кінцевих зупинках тролейбусів/трамваїв.  Там можна взяти напругу 600В й нормальний струм. При цьому зберігати  до 5-ти комплектів підмінних акумуів  для автобуса. Крім того, можна за бабло заряджати й легкові автівки - от тоді було б заїпісь в обласних центрах.

тех же АЗС, куда энергетики заведут соответствующие мощности.
Нафуя енергетикам це потрібно? тут ондо вони на підприємства кладуть великий фуй шось заводити. Ні, ну якщо АЗС пробашляє - то заведуть. Але АЗС, воно ще довго не буде потрібно.

Останнє редагування: 12 січня 2019 13:35:25 від птах Сорока
   
не бачу жодних проблем, на багатьох кінцевих є відстійники для машин та водіїв, створюється додаткова інфраструктура з невеликим приміщенням для зарядки батарей, підїхав автобус, невеликий автонавантажувач, або якийсь інший девайс за 5 хвлилин знімає порожню батарею ставить в замін заряджену, а розряджена іде на зрядку. цикл замін залежить від довжини маршруту і пори року, зимою частіше в теплу пору рідше.
цей же підхід можна було би використовувати припустимо для парку швидких машин, поліцейських, іншого комунального транспорту, було би лише бажання.

Ставится флэш-чарджер на 500кВт. Автобус приезжает на конечную, поднимает пантограф, заряжается за 5 минут и едет до следующей остановки с зарядкой. И никаких погрузочно-разгрузочных работ. При отстутствии требуемой мощности электросети в зарядную станцию ставится накопительная батарея, которая за полчаса набирает заряд достаточный для подзарядки следующего автобуса.
   
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно!

Не  сказали какая цена будет ,будут они безопасные рот ДТП   итд. Если горитьлитий его потушить практически  невозможно подручными средствами
Да, пробитую арматурой батарею потушить невозможно.
Или батарею, сложенную в гармошку, при ударе в стену на скорости 150 кмч.

Но какими "подручными средствами" ты можешь что-то потушить если бак пробит, из него льется  горящий поток бензина?
Где-нибудь на Телиги, в тянучке. А?

Батареи эти как минимум где лежат, там и горят, и никуда не текут.
   
Печки нет - до сраки электромобиль в Украине. Кто успел застать Запорожец - не даст соврать.

То ли дело Москвич-412: медная печка работает без вентилятора от набегающего потока. За бортом хоть -45, а в салоне жара 25-26, едешь в футболочке через Байкал по льду. :-B



   
Да, пробитую арматурой батарею потушить невозможно.
Или батарею, сложенную в гармошку, при ударе в стену на скорости 150 кмч.

Но какими "подручными средствами" ты можешь что-то потушить если бак пробит, из него льется  горящий поток бензина?
Где-нибудь на Телиги, в тянучке. А?

Батареи эти как минимум где лежат, там и горят, и никуда не текут.

Ну, бензин автівки можна встигнути заляти піною, хочаб щоб не йопнуло й не перекинулося далі горіти.
Я не  уявляю, шо буде, якщо йопне велика батарея в автобусі, ще й набитому людьми в час пік.

За бортом хоть -45, а в салоне жара 25-26, едешь в футболочке через Байкал по льду.
Це ти на фото? :S
   
Да, пробитую арматурой батарею потушить невозможно.
Или батарею, сложенную в гармошку, при ударе в стену на скорости 150 кмч.

Но какими "подручными средствами" ты можешь что-то потушить если бак пробит, из него льется  горящий поток бензина?
Где-нибудь на Телиги, в тянучке. А?

Батареи эти как минимум где лежат, там и горят, и никуда не текут.

Бензин - то фигня. Тушат быстро. Автомобили сгорают в шпент не от бензина. От масла. Вот если загорается масло в картере - то все. Ничем не тушится. Водой - только хуже . Река огня течет во все стороны. Пеной тоже не тушится. Ничем не тушится.
Во всяком случае у нас под подъездом горели Жигули - все потушили, а движок - пока масло  не выгорело, ничего сделать так и не смогли.
   
Автозаправки вже давно є, зокрема й у містах. Їх "облаштовуванням" успішно займаються  приватні  контори.  Паливо продають комунальному транспорту по талонах.
А для того, шо ти пропонуєш, потрібно  тягнути електромережу для приміщення акумуляторної на зупинках за бюджетний кошт. Хіба шо як варіант на кінцевої тролейбуса мутити зарядки.

:lol:  :lol:  :weep:
Це звиздець. "Безумству ебанутых храбрых поем мы песню" От коли розрахуєш, тоді розповіси нам ))))

Оптимальним варіантом я бачу лише мутити зарядні станції на кінцевих зупинках тролейбусів/трамваїв.  Там можна взяти напругу 600В й нормальний струм. При цьому зберігати  до 5-ти комплектів підмінних акумуів  для автобуса. Крім того, можна за бабло заряджати й легкові автівки - от тоді було б заїпісь в обласних центрах.

Нафуя енергетикам це потрібно? тут ондо вони на підприємства кладуть великий фуй шось заводити. Ні, ну якщо АЗС пробашляє - то заведуть. Але АЗС, воно ще довго не буде потрібно.

Нафуя это энергетикам? Да так - просто деньги. Такие бумажки с картинками - Вы видели наверное их.
   
Нафуя это энергетикам? Да так - просто деньги. Такие бумажки с картинками - Вы видели наверное их.
Чукча пісатель? Написано ж вище:
Ні, ну якщо АЗС пробашляє - то заведуть. Але АЗС воно ще довго не буде потрібно.

Як там до речі в Криму життя-буття, краще розповідай. Чи ти з'їпав звідти?
   
Автозаправки вже давно є, зокрема й у містах. Їх "облаштовуванням" успішно займаються  приватні  контори.  Паливо продають комунальному транспорту по талонах.
А для того, шо ти пропонуєш, потрібно  тягнути електромережу для приміщення акумуляторної на зупинках за бюджетний кошт. Хіба шо як варіант на кінцевої тролейбуса мутити зарядки.

:lol:  :lol:  :weep:
Це звиздець. "Безумству ебанутых храбрых поем мы песню" От коли розрахуєш, тоді розповіси нам ))))

Оптимальним варіантом я бачу лише мутити зарядні станції на кінцевих зупинках тролейбусів/трамваїв.  Там можна взяти напругу 600В й нормальний струм. При цьому зберігати  до 5-ти комплектів підмінних акумуів  для автобуса. Крім того, можна за бабло заряджати й легкові автівки - от тоді було б заїпісь в обласних центрах.

Нафуя енергетикам це потрібно? тут ондо вони на підприємства кладуть великий фуй шось заводити. Ні, ну якщо АЗС пробашляє - то заведуть. Але АЗС, воно ще довго не буде потрібно.

а інфраструктуру для тролейбусів будувати не треба?  :facepalm:

хочеш порахувати давай: заявлений макс пробіг електробуса електрон на одній зарядці 225 км, по факту більше, середня довжина маршруту, переферія-центр для такого міста як львів десь 10 км, туди назад візьмем 20км. час на туди назад десь година. добто зарядка потрібна буде кожних плюс-мінус десять годин, але ж тобі треба аж пять підмінних батарей на один автобус  :weep:
   
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно!
IP

1 квт это примерно 4-6 км.

так помилився в цифрах. 20 кват на 100 км.
   
а інфраструктуру для тролейбусів будувати не треба?
Здебільшого вона  давно вже є, мова може йти  про подовження мережі. Звісно, я не кажу про випадки,  де її вже вирізали нафуй.
заявлений макс пробіг електробуса електрон на одній зарядці 225 км, по факту більше, середня довжина маршруту, переферія-центр для такого міста як львів десь 10 км, туди назад візьмем 20км. час на туди назад десь година. добто зарядка потрібна буде кожних плюс-мінус десять годин, але ж тобі треба аж пять підмінних батарей на один автобус
По перше, уся ці заяви про 225 км - взимку перетворюються на галімий звиздьож.
По друге,  я не казав про один автобус, зазвичай на кінцеву зупинку приїжджає дофуя автобусів з різних маршрутів, ти цього не знав?
І от уявимо що з інтервалом у 20 хвилин на зупинку приїздить черговий електробус і каже - давай сюди акумулятори.  Час роботи маршруту автобусів - нехай з 6  до 23. От й визначай кількість підмінних акумуляторів. на зупинках.  Не забуваємо, що  багато кінцевих зупинок автобусів наразі - це просто коло розвороту без всякої  додаткової інфраструктури. От й розраховуй економічну доцільність цієї  запропонованої фуйні. B-)

Останнє редагування: 12 січня 2019 13:59:16 від птах Сорока
   
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно!

Печки нет - до сраки электромобиль в Украине. Кто успел застать Запорожец - не даст соврать.

То ли дело Москвич-412: медная печка работает без вентилятора от набегающего потока. За бортом хоть -45, а в салоне жара 25-26, едешь в футболочке через Байкал по льду. :-B

Показати зображення...
:lol:
 в запора автономна пічка!
в 412-му є вентилятор! який нах "без набігаючого потоку"?!
   
Ні. Передостанній аргумент - це швидкість "заправки", а останній аргумент - це доступність "заправки".
Да.
Первая уже решена  технологией скоростной зарядки,сопоставимойс временем наполнения бака бензином.
 Вторая решается комплексным способом.Включая заправку дома и на автостоянке.Плата за стоянку будет включать зарядку. Кроме того,если емкость батареи вдесятеро больше у фторидных,это означает,что грубо говоря,заправок надо в десятеро меньше.В итоге,при развитии инфраструктуры заправок электричеством,они будут так же доступны,как  сейчас для ДВС.
Так что как только пройдёт амортизация капитала,вложенного в литиевые аккмы,на смену им придут фторидные.
   
Вообще не понимаю этой проблемы, у нас на каждой конечной автобусы стоят по пол часа.
Суперчардж за пол часа может дать 50 кВт.  Этого хватит на круг, чтобы потом опять включить автобус в зарядку.
При этом запас батареи будет постоянно пополняться. Кроме этого за пол часа будет прогревается салон, а в течении маршрута температура поддерживаться.
По опыту,  основная энергия уходит именно на прогрев.
Вобщем это все можно сделать.
   
Кстати недавно читал у кацапов что без господдержки на инновации типа сеть суперчарджеров явно сокращается——не интересно торговым моллам ставить у себя чарджеры и на шару заправлять автивки да еще и платить за это в горэнерго.
пс. Помните какие были суперчарджеры на картинках у Маска?—— с солнечными батареями наверху( как и Гиперфабрика впрочем)—— а где сейчас те батареи?
   
По Україні середня відстань між містами 600 км +-

На ніч зарядився і поїхав на другий день

Пустомити-Чорноморськ (чз Фастів) - лише взимку я їжджу з ночівкою. А зазвичай - 1100 км одним махом (13 годин).
Те ж саме до Миколаєва (обл).
   
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно!
IP

Вообще не понимаю этой проблемы, у нас на каждой конечной автобусы стоят по пол часа.
Суперчардж за пол часа может дать 50 кВт.  Этого хватит на круг, чтобы потом опять включить автобус в зарядку.
При этом запас батареи будет постоянно пополняться. Кроме этого за пол часа будет прогревается салон, а в течении маршрута температура поддерживаться.
По опыту,  основная энергия уходит именно на прогрев.
Вобщем это все можно сделать.

Можна на кожній зупинці ставити зарядку, по типу тролейбуса. Приїхав, запустив штангу, підзарядився й поїхав, таким чином високоємні батареї не потрібні, можливо й суперконценсаторами обійтись можна.
   
А Маск-то не знає...

і будує гігафабрики з виготовлення літієвих акумів..

Останнє редагування: 12 січня 2019 20:08:30 від kleynod
   
Вообще не понимаю этой проблемы, у нас на каждой конечной автобусы стоят по пол часа.
Суперчардж за пол часа может дать 50 кВт.  Этого хватит на круг, чтобы потом опять включить автобус в зарядку.
При этом запас батареи будет постоянно пополняться. Кроме этого за пол часа будет прогревается салон, а в течении маршрута температура поддерживаться.
По опыту,  основная энергия уходит именно на прогрев.
Вобщем это все можно сделать.
Можна на кожній зупинці ставити зарядку, по типу тролейбуса. Приїхав, запустив штангу, підзарядився й поїхав, таким чином високоємні батареї не потрібні, можливо й суперконценсаторами обійтись можна.
Усе можна зробити за ваші гроші, навіть полетіти на Марс - давайте башляйте. Можете навіть забашляти мені - я красиво розпиляю, заберу лише 50%, будуть вам й акумулятори й суперчарджі й суперконденсатори.  Тим паче що купа пільговіків-пенсів в автобусах вам за це навіть спасибі не скажуть.  B-)
   
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно!
PAL

НМД проблема не в ємности аккума
Тесла на одному заряді їде 500 км, що спідставно з ДВС й більш ніж досить для пересічного водія (навіть до Харкова доїхати можна  :laugh: )
Проблема у довгому часі підзарядки. Саме отут електромобілі поки ще програють. Вирішення цієї проблеми - це головна задача

   
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно!

Пустомити-Чорноморськ (чз Фастів) - лише взимку я їжджу з ночівкою. А зазвичай - 1100 км одним махом (13 годин).
Те ж саме до Миколаєва (обл).
такі відстані тре з напарником ділити
   
Нафуя это энергетикам? Да так - просто деньги. Такие бумажки с картинками - Вы видели наверное их.
:laugh:  За данними НКРЕ за 2017 рік в Київобленерго спистили 17% ЕЕ, гадаете то побутові споживачі накинутими гаками на дроти? Які там електромобілі, у енергетиків більш прибуткові програми...
   
Re: Эра электромобилей ещё ближе!
MAG

комнатная температура +15 ?  т.е. на морозе работать не будут ?  авто для южных стран ?
Хвігня! "глобальне потепління" вирішує всі проблеми!
   
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно!

Тут вже якось вангували капець викопній енергетиці у гілці про Россі і його генератор. Судячи з джерел в СТ це ще одна така ж. Можна об*єднувати без втрати якості :laugh:
   
Re: Эра электромобилей ещё ближе!

Какой нахрен ДВС для подогрева  :fool:
Может быть поставят автономную печку, типа webasto, которая будет расходовать стакан горючки в час.

webasto -- это и есть ДВС  :lol:
   
про Россі і його генератор
то взагалі епічний генератор лулзів )))
   
Кстати недавно читал у кацапов что без господдержки на инновации типа сеть суперчарджеров явно сокращается——не интересно торговым моллам ставить у себя чарджеры и на шару заправлять автивки да еще и платить за это в горэнерго.
пс. Помните какие были суперчарджеры на картинках у Маска?—— с солнечными батареями наверху( как и Гиперфабрика впрочем)—— а где сейчас те батареи?

солнечные батареи наверху -- это бутафория. Чтобы от них сделать полную зарядку там наверно неделю нужно стоять... и то не факт
   
Re: Эра электромобилей ещё ближе!

webasto -- это и есть ДВС  :lol:
наявність форсунки не робить пічку ДВЗ! :lol:
   
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно!

Суперчардж за пол часа может дать 50 кВт.

А 500, якщо в контексті теми? А одразу десятку чи двом автівок?
На автобанах Європи одночасно забитий десяток теміналів заправки - штатна ситуація. Десять хвилин - і маєш повний бак на 800-1000 км. Потім, звісно, можна парконутися та піти на каву чи кому що до вподоби, але в цей момент термінал вже жене паливо в наступну автівку.

Навіть якщо так - 10 машин качають електрику одночасно. Десять мегаватів - бери де хочеш.
А на трасі Париж - Барса таких автівок на чарджі легко може бути одночасно під тисячу. Фігня війна, зжерли цілий атомний енергоблок. А взяти Європу загалом? Скільки тре буде енергоблоків, щоб перекрити потреби? А якщо так ляжуть карти, що заряджатися буде мало - що робити з енергоблоками, що вийшли на пік потужності?
Якими джерелами можна нагодувати отаке навантаження на мережу, коли воно буде гуляти на десятки процентів за кілька хвилин?

Чекати? Турист може почекати, йому в готель/кемпінг не пече на певний час. Година-дві туди-сюди не критичні. Коли припхався - тоді й добре.
А бізнесу що робити?
   
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно!
PAL

солнечные батареи наверху -- это бутафория. Чтобы от них сделать полную зарядку там наверно неделю нужно стоять... и то не факт
даже если батареи наверху дадут 10% необходимой энергии - это уже неслабая такая экономия
а площадь на крыше все равно простаивает

Но, учитывая местоположение (Невада), там будет гораздо больше. Не самообеспечение, но с половину энергии они могут взять
   
А 500, якщо в контексті теми? А одразу десятку чи двом автівок?
На автобанах Європи одночасно забитий десяток теміналів заправки - штатна ситуація. Десять хвилин - і маєш повний бак на 800-1000 км. Потім, звісно, можна парконутися та піти на каву чи кому що до вподоби, але в цей момент термінал вже жене паливо в наступну автівку.

Навіть якщо так - 10 машин качають електрику одночасно. Десять мегаватів - бери де хочеш.
А на трасі Париж - Барса таких автівок на чарджі легко може бути одночасно під тисячу. Фігня війна, зжерли цілий атомний енергоблок. А взяти Європу загалом? Скільки тре буде енергоблоків, щоб перекрити потреби? А якщо так ляжуть карти, що заряджатися буде мало - що робити з енергоблоками, що вийшли на пік потужності?
Якими джерелами можна нагодувати отаке навантаження на мережу, коли воно буде гуляти на десятки процентів за кілька хвилин?

Чекати? Турист може почекати, йому в готель/кемпінг не пече на певний час. Година-дві туди-сюди не критичні. Коли припхався - тоді й добре.
А бізнесу що робити?
Зіпсував усю ідилію рекламним менеджорам.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія