Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

Праграміст, не всі але багато пожеж спричинено перевантаженням ліній PG&E
Тому й PG&E об'являли банкрутом і присудили сплатити мільярди

Коли ще мільйони авто переведуть на електрику, перевантаження ліній знизиться, як ти думаеш?

і цитата вище бездумне впровадження вітряків та солар, не моя, то зі статті по посиланню :)

Але ти як типовий социк зразу починаеш істерику об'являючи всіх незгодних "агентами хуйла" :), не будь Татусем, тобі не личить

Знову брехня та провокація. При перенавантажені автоматика автоматично відключає підмережу. Це приводить до того що люди сидять без світла, але таке в Каліфорнії було ще до мене. Всі відомі пожежі де причиною була електромережа, це вітер наніс на високовольтні дроти якесь гівно, що закоротило та спалахнуло.

Ніякого відношення до зеленої енергетики немає, знову рускомірні легенди та фольклор.
   
Погугли в Вашингтон Пост статтю як пару екологічно свідомих ідіотів взяли в рент електричку і поіхали в відпустку

Навіть прогресивний ВП дав опис як та відпустка перетворилась в nightmare якраз через елекромобіль і все що звязано з ним.

 :facepalm1:

Нащо мені гуглити якусь статтю, коли тут реальна людина писала про її власний досвід евакуації з Києва у березні.
   
Знову брехня та провокація. При перенавантажені автоматика автоматично відключає підмережу. Це приводить до того що люди сидять без світла, але таке в Каліфорнії було ще до мене. Всі відомі пожежі де причиною була електромережа, це вітер наніс на високовольтні дроти якесь гівно, що закоротило та спалахнуло.

Це в чарiвному свiтi з рожевиними однорогами де живуть програмiсти так бувае.

В реальнiй iнженернiй справi все стоiть на статистицi i навiть той будинок де ти живеш розрахований на якусь статистичну нагрузку а не на те щоб встояти при любих обставинах. При перевантаженнi лiнiй звичайно зростае вiрогiднiсть розрядiв мiж фазами чи до землi.

То му якщо "це вітер наніс на високовольтні дроти якесь гівно, що закоротило та спалахнуло", то це не PG&E мало б платити мiльярди за спаленi мiста, а Ньюсом за те що лiс не прибирае.
   
:facepalm1:

Нащо мені гуглити якусь статтю, коли тут реальна людина писала про її власний досвід евакуації з Києва у березні.
На це маеш щось сказати:

Цитувати
В Америці половина населення живе в 8-12-16 квартирних рентовках з гімна та палок які ледве тримаються купи. Я вже купив попкорн щоб уважно спостерігати як всіх тиж жильців будуть забезпечувати зарядними місцями (якнайменше 1,5-2 на кожну квартиру) і як той 12-15-річний битий мотлох що стоіть біля тих рентовок будуть замінювати електичними автомобілями :)))))

В СФ вже на вулиці не можна лишити любу машину бо вирізають каталізатори і знімають всяку херню з гібридів, а вони тут теоріі ліплять по дві Теслі кожному вайт треш, негру і латиносу на сім'ю, отямтесь праграмісти!
   
Одна Тойота за 2 місяця продає стільки ж машин, скільки Тесла за рік.
Але ж нє, декому пропаганда це божа роса....

По результатом отчета, компанию Toyota признали крупнейшим производителем 2021 года. Японская марка за минувший год продала 10,49 миллиона машин по всему миру

Tesla - IV квартал 21 та I квартал 22 - 305 тис.
за рік вийде 1,22 млн.
Пан спиздів, різниця більше ніж у 6 разів - тут майже 9.

Але є одна але - в 2012 році tesla збирала 2400 машин в квартал. І за 10 років наростила виробництво в 100 разів.
   
Tesla - IV квартал 21 та I квартал 22 - 305 тис.
за рік вийде 1,22 млн.
Пан спиздів, різниця більше ніж у 6 разів - тут майже 9.

п***а можеш тільки ти. Дані я давав по Штатам. Це по перше, а по друге, дякую що ти сам аргументовано довів що Тесла це вопше ні про що.   :laugh:
   
Бяка тут писала, що вони на Теслі якраз спокійно їхали тоді, коли інші шукали бензин і стояли годинами в чергах.
Мої знайомі тікали з під Києва з під обстрілів двома машинами - кросовером і дев'яткою польвими дорогами. Напхали повні багажники каністр з паливом і так спаслися.
Хрін би вони це зробили на електричці. Власне їх дві машини коштували менше ліфа зі 100км пробіга..
   
В Америці половина населення живе в 8-12-16 квартирних рентовках з гімна та палок які ледве тримаються купи. Я вже купив попкорн щоб уважно спостерігати як всіх тиж жильців будуть забезпечувати зарядними місцями (якнайменше 1,5-2 на кожну квартиру) і як той 12-15-річний битий мотлох що стоіть біля тих рентовок будуть замінювати електичними автомобілями :)))))

В СФ вже на вулиці не можна лишити любу машину бо вирізають каталізатори і знімають всяку херню з гібридів, а вони тут теоріі ліплять по дві Теслі кожному вайт треш, негру і латиносу на сім'ю, отямтесь праграмісти!

Добре, ти взагалі в курсі скільки в Каліфорніі міст та містечок які об'явили банкрутство? і скільки таких міст що на межі банкрутства?

Більшість тих хто живе в арендованому житлі відносяться до проблематичних демографічних груп, за винятком одиноких людей до 35 років, яким поки не вийшли заміж, не оженились, краще арендувати.


Вони нові машини не купують, а здебільшого перепродають одне одному вживані машини. Вони не визначають тренд.
   
Більшість тих хто живе в арендованому житлі відносяться до проблематичних демографічних груп, за винятком одиноких людей до 35 років, яким поки не вийшли заміж, не оженились, краще арендувати.

Показати зображення...
Вони нові машини не купують, а здебільшого перепродають одне одному вживані машини. Вони не визначають тренд.

А що, могло бути інакше?

Можна туди ще додати що бомжі з 0 income quartile навіть дозволити квартиру не можуть.  :gigi:

Дані вопше ні про що.
   
Мова йшла про те, що арендарі в багатоквартирних комплексах не мають таких можливостей користуватись електромобілями як ті, в кого свій дім. І це справедливе зауваження, але у випадку США ті хто арендує рідко купують нові машини, це не та демографічна група що визначає що виробляти.
   
Мова йшла про те, що арендарі в багатоквартирних комплексах не мають таких можливостей користуватись електромобілями як ті, в кого свій дім. І це справедливе зауваження, але у випадку США ті хто арендує рідко купують нові машини, це не та демографічна група що визначає що виробляти.

Все рівно ні про що бо нема кількосних даних по групах.
   
Все рівно ні про що бо нема кількосних даних по групах.

Вивчай якщо цікаво - більшість арендарів це афроамериканці та іспаномовні, etc.

https://www.pewresearch.org/fact-tank/2021/08/02/as-national-eviction-ban-expires-a-look-at-who-rents-and-who-owns-in-the-u-s/
   
Мова йшла про те, що арендарі в багатоквартирних комплексах не мають таких можливостей користуватись електромобілями як ті, в кого свій дім. І це справедливе зауваження, але у випадку США ті хто арендує рідко купують нові машини, це не та демографічна група що визначає що виробляти.
Тобто в майбутньму вони залишаться без транспорту взагалі. Суперідея - авто тільки для обраних.
Хай сидять в своєму гетто!
   
Суперідея - авто тільки для обраних.

Для багатих електрички, для бідних ласіпеди і екології заіпісь :super:
   
Краще не будемо брати. А якщо брати, то тільки для того щоб знати як не потрібно робити.

Дружочек, по многим параметрам Украина значительно опережает многие страны т.н. первого мира.
   
Не розумію для чого стільки агресії та образ з обох сторін..... З одного боку - чому прагнення відірватись від залежності від викопних енергоресурсів - це погано.... Чому тих хто підтримує це в принципі скептики обсерають як тільки можуть?  З іншого боку люди мають право ставити під сумніви любі дослідження екологів тим більше були наочні факти підтягування данних під необхідні результати досліджень..... Також так і нема прямого доказу що викиди є причиною глобального потепління...... Може хтось взагалі фаталіст і вважає що природа сама повинна все врегулювати включно з діяльністю людини...... То невже так важко з повагою ставитись до подібної точки зору.....  Який смисл цієї агресії...... Невже так важко спробувати розібратись в питанні самому, потім спробувати переконати інших спокійно..... якщо не виходить переконати, розібратись яка причина, спробувати ще раз, або просто залишитись при своїх........
   
Щоб не ходити з розбитим єблом, витими зубами та оком, відірваними кінцівками, і біля розбомбленої хати питати, а мене то за що? Достатній привід?

Ви самі вирили собі могилу, живучи міфами руского міра, в тому числі про альтернативну енергетику та авто на електродвигунах окремо. На Теслу черга на рік і на неї немає дотацій. Я не отримав нічого крім стікерів на бампер що можу їздити по карпул лініі, і те за 25 моїх долларів.

нафтогаз та вугілля отримали субсидій на 5.9 триліонів долларів в 2020, приблизно 11 міліонів в хвилин відповідно до International Monetary Fund. Ви слухайте ще більше рускомірних наративів, може те що відірвало під час обстрілів назад виросте, довбоєби.

Вот жеж тварь..,
   
Достойный ответ. А теперь попробуй не будь трололо ,а поясни чем отличается утилизация кремнивых (а они сейчас на рынке преобладают) солнечных панелей от производства чистого поликремния ,используемого для производства полупроводниковых приборов.

Зачем мне тебе что-то пояснять? Я с букетом кобальт/кадмий/свинец/мышьяк из ваших панелек работаю каждый день.
   
Я не відкрию великого секрету, що Україна та інші недорозвинуті країни

Недоразвитых здесь только один - ты. Ничтожество.
   
Та ти шо! А корейці теж такі ж дурні як японці зі своіми гібридами?

Dobre, тебе можна було тут слухати до твого нахабного та тупого твердження про нерозумних украінців, які тебер під бомбами та кулями тому що користувались ДВЗ а не електрикою. Ти правда думаеш що якби в нас половина іздила на тролейбусах то хуйло не напав би на Украіну? що якби Украіна не купувала якусь кількість нафти, то хуйло не продав би іі до тоі ж Америки чи Німеччини чи індіі чи Китаю? Притормози трохи зі своім пафосом, ти бога за бороду не зловив щоб так себе вести, повір мені.

Он типичный продукт американских комнат для совещаний. Робот, умеющий только повторять корпоративные лозунги.
   
Хуло напав на Україну по головній причині - він вважав що Україна це частина руского міру, з його міфами та фольклором.

А на Грузію? Якісь дитсадкові уявлення у вас про хуйла, тим більш він вже сам розказав про свого куміра Петра 1.
   
Тепер суперечка нагадує цькування лгбт гомофобами ( але ж ми знаємо хто в нас приховуює пристрасті найбільше )

П.с.  фанам пікапів  8 літрових не покуй що десь в сонячній Каліфорнії роблять тесловоди ?
   
Тепер суперечка нагадує цькування лгбт гомофобами ( але ж ми знаємо хто в нас приховуює пристрасті найбільше )

П.с.  фанам пікапів  8 літрових не покуй що десь в сонячній Каліфорнії роблять тесловоди ?

Дорогий друже, я сам в тій самій сонячній ікаліфорніі і розкажу тобі один секрет: у більшості тесловодів тут окрім тесли на драйвеі стоіть або 5 або 8 літровий трак, або 4-раннер або ще якесь інфініті розміром з пів-хати чи ще щось в залежності від смаку

В патріота електровозиків по імені Добре дома якраз так і е, по-моему там дві двз окрім тесли включно з траком.

Короче: багаті, ті в кого порші, бентлі чи мазераті, ім пофіг по скільки бензин.

Офісний планктон типу мідл клас е основниними покупцями тесли

Основна маса народу типу роботяги думають або про свій трак якщо е гроші, або як дожити до получки і щоб корито не поламалось якщо грошей немае.

Офісний планктон (частина) з іх "уайт гілт" вирішив "відмінити" всіх інших, просто уявити що вони і іх потреби не існують, так звані "всі інші" показали офігівшому планктону середнього пальця або просто цим не переймаються.

   
Для багатих електрички, для бідних ласіпеди і екології заіпісь :super:

Меньш привилігировані отримають своє, коли з’явиться вторинний ринок електромобілей, так само як самі бідні країни Африки мають свій автопарк. Процес переходу на електрику піде швидше ніж з розповсюдженням ДВЗ, бо вони дешевші, і побудувати інфраструктуру під них можна швидко.
   
Меньш привилігировані отримають своє, коли з’явиться вторинний ринок електромобілей, так само як самі бідні країни Африки мають свій автопарк. Процес переходу на електрику піде швидше ніж з розповсюдженням ДВЗ, бо вони дешевші, і побудувати інфраструктуру під них можна швидко.
ДВЗ за десять років завоювали світ не коли з'явився вторинний ринок від багатих, а коли Форд-Т став доступним, зручним та економічно доцільним для любого роботяги.
   
вторинний ринок електромобілей
.....
Аккмулятори з часом деградують наскільки я знаю
   
Aмериканський работяга має мати трака, чи є в нього гроші чи не має, це серйозно, статус символ, символ належності, сигнал тьолкам. Без трака жити нельзя, живи в халупі але трака май. З захмарними цінами на електричні пікапи і недоступними бензиновими, соціальна стабільність під загрозою, і це не так щоб перебільшення.
   
вторинний ринок електромобілей
.....
Аккмулятори з часом деградують наскільки я знаю

З нормальним охолодженням гарантію дають десь не більше 30% деградації за 8 років. Тобто реально десь 30% деградації у десятирічного авто. Замість 320 км вона проїзджатиме десь 220. Абсолютно придатне для використання електро авто......... Думаю також будуть сервіси з недорогої заміни батареї в кредит.....
   
вторинний ринок електромобілей
.....
Аккмулятори з часом деградують наскільки я знаю

Так само як ДВЗ. Крім того, після того як виробники знімуть вершки в преміальному сегменті, вони будуть змушені рухатись в бюджетний сегмент там де зараз Хонда Civic, Acord, CRV, Тойота Корола, Камрі, РАВ4, тощо.
   
Так само як ДВЗ. Крім того, після того як виробники знімуть вершки в преміальному сегменті, вони будуть змушені рухатись в бюджетний сегмент там де зараз Хонда Civic, Acord, CRV, Тойота Корола, Камрі, РАВ4, тощо.

В преміальному сегменті вершки були зняті ще до початку випуску М3. Зараз йде освоєння масового ринку, тобто середнього сегменту. Через дефіціт батарей та чипів на бюджетний сегмент всі забили...... Думаю то буде взагалі окрема тема.
   
Тесла продемонструвала ідею причепу з сонячними батареями та старлінком для тесли

   
В преміальному сегменті вершки були зняті ще до початку випуску М3. Зараз йде освоєння масового ринку, тобто середнього сегменту. Через дефіціт батарей та чипів на бюджетний сегмент всі забили...... Думаю то буде взагалі окрема тема.

Преміальний сегмент ще повністью не окучили - туди досі цілять Мерседес, ВМW, Lucid, Rivian щоб приєднатись до Тесли.

Хюндай та Форд намагаються закріпитись на середньому сегменті. У Форда в США це получається досить непогано з Мустангом та не підході F-150. VW активно вийшов на ринок з ID4, але щось в нього не пішло.

В бюджетному сегменті був Ліф, але він зараз кудись щез з доріг.


Останнє редагування: 5 липня 2022 03:32:16 від Dobre
   
Преміальний сегмент ще повністью не окучили - туди досі цілять Мерседес, ВМW, Lucid, Rivian щоб приєднатись до Тесли.

Та ні, вершки вже знято. Навіть тесла вже робить ставку на середняків М3 та МY, ще до них Кібертрак може приєднається скоро. Мерс та БМВ просто намагаються свій пріміум втримати, люсід та рівіан хотіли вікусити шмат у тесли, але дуже запізнюються.
Рівіану скоро мабуть ціну доведеться трохи скидати щоб з блискавкою конкурувати

Хюндай та Форд намагаються закріпитись на середньому сегменті. У Форда в США це получається досить непогано з Мустангом та не підході F-150. VW активно вийшов на ринок з ID4, але щось в нього не пішло.

В бюджетному сегменті був Ліф, але він зараз кудись щез з доріг.

Бо вони переходять в середній сегмент також з Арією. На ліф забили просто як і тесла забила на бюджетний сегмент
   
Зачем мне тебе что-то пояснять? Я с букетом кобальт/кадмий/свинец/мышьяк из ваших панелек работаю каждый день.
Все ясно ,слился троль. Откуда ты только такой букет взял?
   
Одна Тойота за 2 місяця продає стільки ж машин, скільки Тесла за рік.
Але ж нє, декому пропаганда це божа роса....

тойота продає нокіі 3110, а тесла айфони, зіваючи, поклич коли тойота навчиться робити айфони і буде продавати хоча би половину того що зараз тесла
   
Мене турбує що під зелений шумок та переспіви дебілів про нібито боротьбу з хуйлостаном, вбивають нафтогаз і Канади, і Штатів, і Норвегії.

цей нафтогаз мав бути мертвим ще років 30 назад, якби дебіли не велися на чорний піар від того ж нафтогазу проти свого конкурента

гарна підбірка від гардіан як шаблезубів  брейнвошили ще з 80х

https://www.theguardian.com/environment/2021/nov/18/the-forgotten-oil-ads-that-told-us-climate-change-was-nothing
   
Не перевіряв як зараз, але на початку в Теслу вливали мільярди державних грошей.


ще один міф, спеціально  в теслу державні гроші не вливали, з 2008 вони отримали кредит як усі автовиробники форд джіем ітд, ні форд ні джіем не виплатили цей кредит після чого джіем став майже державним, тесла виплатила і кредит і % і навіть штраф за передчасне погашення, другий випадок держ фінансування це субсидія на перші 250к машин, для всіх автовиробників, які тесла не отрумує вже років 4
   
вторинний ринок електромобілей
.....
Аккмулятори з часом деградують наскільки я знаю

~10% на 160к, ціна на беушні тесли зараз навіть більша ніж на нові  :laugh:  , якщо вже геть старі брати то вони на ~25% все одно дорожчі ніж того самого віку бензинові
   
Епічний срач)
Чомусь саме між американськими айпі.

Панове стромери в альпах (наприклад) то не лише тесла а і
фв реношки
кіа і хюндай (нині багато)
бмв  мерц ауді

Що ви вперлися в ту теслу?
...
Паливо за літр тепер в Альпах 2,10-2,30євро
+/- 11 баксів за галлон
І буде дорожчати з заміною кацапськоі нафти

Варто визнати що зелених блях на око побільшало в потоці.
Саме з весни. Хто має парудесять панельок на даху виграє щоб не копатися глибоко в кишені.
Друге авто на доізд в Відень дуже норм.

І крім стромерів
Тепер без гібридного мотора брати високолітровий SUV з салону досить витратно.
При першій реєстраціі викиди рахують по новій сітці.
Геометрична шкала
Гібрид- не гібрид з однаковим літрами може мати на ціннику  різницю в 30%
А 30кіло євро для АТ то суттєва різниця.

Крім того можна брати гібрид ставити на карпорті 2кв і соватися по 30км щодня задурно
Або з розетки
Не суть.

Суть така що в рядах нових автівок біля дилерів корейців набагато більше половини не по моделям а по кількості  або стромери або гібриди.
За пару років чистого двз певно і не буде.
Вибір без вибору от в цьому суть.
Інші теж туди за тими азіатами
   
Епічний срач)
Чомусь саме між американськими айпі.

Панове стромери в альпах (наприклад) то не лише тесла а і
фв реношки
кіа і хюндай (нині багато)
бмв  мерц ауді

Що ви вперлися в ту теслу?
...
Паливо за літр тепер в Альпах 2,10-2,30євро
+/- 11 баксів за галлон
І буде дорожчати з заміною кацапськоі нафти

Варто визнати що зелених блях на око побільшало в потоці.
Саме з весни. Хто має парудесять панельок на даху виграє щоб не копатися глибоко в кишені.
Друге авто на доізд в Відень дуже норм.

І крім стромерів
Тепер без гібридного мотора брати високолітровий SUV з салону досить витратно.
При першій реєстраціі викиди рахують по новій сітці.
Геометрична шкала
Гібрид- не гібрид з однаковим літрами може мати на ціннику  різницю в 30%
А 30кіло євро для АТ то суттєва різниця.

Крім того можна брати гібрид ставити на карпорті 2кв і соватися по 30км щодня задурно
Або з розетки
Не суть.

Суть така що в рядах нових автівок біля дилерів корейців набагато більше половини не по моделям а по кількості  або стромери або гібриди.
За пару років чистого двз певно і не буде.
Вибір без вибору от в цьому суть.
Інші теж туди за тими азіатами

З дизелями мабуть повна срака - їх знімають з виробництва і нових легкових вже майже нема?
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 3 гостей
 
Повна версія