Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі

а швидко приймає найоптимальніше рішення
Автопілот реагує. Як у літаку. Догори-донизу/вправо-вліво.
А людина прогнозує і передбачає ситуацію.

Погодишся з цим?
   
- ситуація, яка легко вирішується при наявності здорового глузду, але може ввести автопілот в оману.............. ..... наприклад відсутнія, або невірна розмітка......... (розмітка веде за межі дороги, нема попереджень про якийсь бар'єр, або обрив......  розмітка така що острівець можна зплутати з лінією..... тощо)
- люба нестандартна ситуація, викликана чимось поза межами дорожнього руху.......... наприклад коли вилітає на дорогу м'яч - людина завжди розуміє що поруч діти, автопілот - ні........  якщо відбувається щось що змінить ситуацію попереду - зсув, лавина, тощо - людина зможе зреагувати завчасно, автопілот ні
- звуки...... людина завжди реагує на звуки.....чує звідки їде авто з сиреною, чує удар аварії..... і завжди має змогу відреагувати відповідно......
- є ще море подібних сиуацій де людям на дорозі допомага здоровий глузд та досвід з інших сфер життя, яких у автопілота не може бути за визначенням......

це ти тут зараз всераєся намагаючись просувати маячню про те що автопілот замінить людину навіть не спробувавши розібратись як працює AI............ я обома руками за автопілот, але завжди треба розуміти, що всетаки це не людина і не AGI..........

Слухай ти хоч щось по темі реально знаеш? Якщо так дай посилання звідки. Я не буду тебе вмовляти, вище вже давав відео людей які є реальні відомі єксперти, буде бажання послухай.

По друге Автопілот вже замінює людину 9 годин в трафіку після сенкс гівінг дей, жодного інтерференс відео внизу

По третє Автопілот і є AGI ти в принципі не можеш запрограмувати всі випадки на дорозі і навіть якщо можеш воно не буде працювати бо треба бачити і думати ситуацію коли знак стоп написаний на твоїй майці не буде зупиняти машину. Або коли ти офлайн і тебе скинуть в любу точку, або коли треба передбачити кого пропустити, або відчувати потенційну небезбеку там де її ще не видно і тд ітд і тд саме ті нестандартні ситуаціі що ти теж описав.

Ти судиш про автопілот зразка 17-19 років, наразі вже дууууже багато змінилося. Це окей для людей які не слідкують за темою кожен день


FSD Beta 10.5 drives from SpaceX headquarters in Los Angeles, California to Tesla's former headquarters in Silicon Valley (Palo Alto, California) in post-thanksgiving nightmare traffic. Pure vision Autopilot handles it impressively well. 9 and a half hours of driving, more than 364 miles, all completely automated. One stop to charge in Kettleman City

   
Я думав ми про чисті методи. Якщо метаном то викидів со2 буде більше ніж від спалювання  звичайного палива. Плюс ефективність 69%-76% тобто будеш більше витрачати ніж отримувати. Це неоправданий  гемор який не скоро якщо взагалі буде комерційно привабливим.


This converts to 9.3 kilograms (kg) of CO2 produced per kg of hydrogen production. One kilogram of hydrogen is the energy equivalent of one gallon of gasoline, which produces 9.1 kg of CO2 when combusted.

Small-scale steam reformer typically used at refueling station: efficiency 69%

Large-scale reformer typically used at large-scale production sites: efficiency 76%
З "чистими" (без вуглеводнів і викидів) методами для товарного виробництва водню бьються давно і безуспішно. У водневих авто дві проблеми 1 "паливний бак" і 2 (менш значуща та для "екологічних активістів" важлива) це отримання "палива". Обидві проблеми поки не вирішені.  :-)o
   
Автопілот реагує. Як у літаку. Догори-донизу/вправо-вліво.
А людина прогнозує і передбачає ситуацію.

Погодишся з цим?

Не плутай круіз контроль з FSD. Останній якраз пргнозує і передбачає. А при потребі звертається до інших авто утворюючи інтерактивну мапу на перехресті чи де погано видно. В майбутньму світлофорів і тд взагалі не треба буде всі машини будуть утворювати один великий організм з ідеально швидким і безпечним трафіком.
   
З "чистими" (без вуглеводнів і викидів) методами для товарного виробництва водню бьються давно і безуспішно. У водневих авто дві проблеми 1 "паливний бак" і 2 (менш значуща та для "екологічних активістів" важлива) це отримання "палива". Обидві проблеми поки не вирішені.  :-)o

Так +1, джеймс мей трй що з довгим волосям з топ гір купив тоету мураі і через декілька тижнів продав. На всю англію є одна чи дві водневі зарядки і це англія.
   
Слухай ти хоч щось по темі реально знаеш? Якщо так дай посилання звідки. Я не буду тебе вмовляти, вище вже давав відео людей які є реальні відомі єксперти, буде бажання послухай.

По друге Автопілот вже замінює людину 9 годин в трафіку після сенкс гівінг дей, жодного інтерференс відео внизу

По третє Автопілот і є AGI ти в принципі не можеш запрограмувати всі випадки на дорозі і навіть якщо можеш воно не буде працювати бо треба бачити і думати ситуацію коли знак стоп написаний на твоїй майці не буде зупиняти машину. Або коли ти офлайн і тебе скинуть в любу точку, або коли треба передбачити кого пропустити, або відчувати потенційну небезбеку там де її ще не видно і тд ітд і тд саме ті нестандартні ситуаціі що ти теж описав.

Ти судиш про автопілот зразка 17-19 років, наразі вже дууууже багато змінилося. Це окей для людей які не слідкують за темою кожен день


FSD Beta 10.5 drives from SpaceX headquarters in Los Angeles, California to Tesla's former headquarters in Silicon Valley (Palo Alto, California) in post-thanksgiving nightmare traffic. Pure vision Autopilot handles it impressively well. 9 and a half hours of driving, more than 364 miles, all completely automated. One stop to charge in Kettleman City

https://m.youtube.com/watch?v=NFnJBWM222Q

 :facepalm:  жодної конкретики, жодних спроб розібратись в технологічній та науковій стороні цього питання, а лише вода, відосики та свята віра що "Автопілот і є AGI"....
дякую за дискусію
   
Не плутай круіз контроль з FSD. Останній якраз пргнозує і передбачає. А при потребі звертається до інших авто утворюючи інтерактивну мапу на перехресті чи де погано видно. В майбутньму світлофорів і тд взагалі не треба буде всі машини будуть утворювати один великий організм з ідеально швидким і безпечним трафіком.
Може ти краще підеш кенгуру подоїш?
   
Не плутай круіз контроль з FSD. Останній якраз пргнозує і передбачає. А при потребі звертається до інших авто утворюючи інтерактивну мапу на перехресті чи де погано видно. В майбутньму світлофорів і тд взагалі не треба буде всі машини будуть утворювати один великий організм з ідеально швидким і безпечним трафіком.

про що мова, із впровадженням 5G постійна комунікація між тз на дорозі це наступний етап у впровадженні автоматичного керування, думаю через деякий час це буде обовязковим для всіх авто які виїзджають на дорогу як і паски безпеки
   
Re: Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі

Може ти краще підеш кенгуру подоїш?

Сильний аргумент. Хоча людина все правільно каже і розуміє в якому напрямку воно все рухається.
   
Сильний аргумент. Хоча людина все правільно каже і розуміє в якому напрямку воно все рухається.
Ти цапа Френка з LJ знаєш?
   
Re: Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі

Автопілот реагує. Як у літаку. Догори-донизу/вправо-вліво.
А людина прогнозує і передбачає ситуацію.

Погодишся з цим?

Це технологііі 80-х років. За остані 30 років багато що змінились, тому тут погодитись важко.
   
Це технологііі 80-х років. За остані 30 років багато що змінились, тому тут погодитись важко.
Ти цапа Френка з LJ знаєш?
   
:facepalm:  жодної конкретики, жодних спроб розібратись в технологічній та науковій стороні цього питання, а лише вода, відосики
та свята віра що "Автопілот і є AGI"....
дякую за дискусію
Не дивуйся.Це покоління  тік-токерів.Треба робити скидку.
#Упоротість і гуманітарна освіта.
Читаю вас і відразу пригадую свого двоюрідного брата молодшого на 15р.
Сперечатись він любить їсти не дай,та все чомусь на технічні теми про авто.
Один раз навіть про зброю пробував , але відразу потух.Сам він гуманітарій,але язик підвішаний працює в торгівлі.

Виглядає суперечка наступним чином-кожен висловлюється  але я аргументую,описую грунтовно явища  про які він перший раз чує,наводжу приклади,аналогії ...
 а він замість аргументів кожен раз залазить в ютюб чи ще якусь циклопедію для лохів  показує відосік чергового Давідича  з рунету. Сам кілька слів звязати неможе.Телефон завжди в руці. Хоч ніби каже англійську розуміє .

Якось  зробив експеримент кажу ,ану відклади телефона в сторону ,то почав бекати і мекати. :laugh:
Вже навіть його жінка сміється  з нього в таких ситуаціях.
   
Re: Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі

Не всі українці олігархи.

Яка альтернативна ланосу чи жигулям-москвічам електричка?

Електромобілі кращі як масовий транспорт. Вони простіші та дешевші у виробництві, не вимагають багато в обслуговувані.

Але більшість виробників, окрім Нісан, вибрали шлях вийти на ринок починаючи з верхніх моделей щоб зібрати вершки. Це стосується і Тесла, і і VW Group які почали з Porsche та Audi, і тільки зараз викачують на ринок дешевші моделі, і так далі. Тому створилась ілюзія ексклюзивності, якщо це електромобіль, то це має бути Porsche чи Jaguar.

Інша проблема, це виробничі потужності батарей. Тесла має свої і тому в значно кращій ситуаціі. Всі інші в 2020-2021 стали стукати в одні двері до LG Chemicals щоб ті їм виробили батареі, а LG сказав що нас одних на вас всіх не вистачає. Тому зараз виробники працюють з тим що мають, а це не так багато. Ситуація зміниться коли нові потужності введуть.
   
Re: Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі

Ти цапа Френка з LJ знаєш?

Не знаю про що і про кого мова.
   
Re: Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі

про що мова, із впровадженням 5G постійна комунікація між тз на дорозі це наступний етап у впровадженні автоматичного керування, думаю через деякий час це буде обовязковим для всіх авто які виїзджають на дорогу як і паски безпеки

Таки буде, якщо ти зараз подивишся кого наймає на роботу Qualcomm, то більшість відкритих позиці так чи інше пов’язані з автомобільним сектором.
   
Не знаю про що і про кого мова.
Про штучний інтелект.
Розумієш, копьютер не може думати.
Тільки швидко рахувать.
   
Вони простіші та дешевші у виробництві
Що не дуже видно деші електрокари.
   
Про штучний інтелект.
Розумієш, копьютер не може думати.
Тільки швидко рахувать.

в основі процесу думання - швидке рахування
   
Re: Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі

Що не дуже видно деші електрокари.

Тому що ти, як виробник та бізнес, намагаєшся максимально збільшити маржу, як значно більше в сегменті приміальних авто. Тому якщо в тебе є проблеми з постачанням комплектуючих, як батареі, то те що ти маєш ти направиш на більш дорогі моделі, бо там більше прибуток.

Для приклада, Tesla так і не змогла запустити дешеву версію Модел Y, все зо вони виробляють - пріміум, два мотори, велика батарея бо вони заробляють на цій комплектації більше і черга на пів року.
   
Не плутай круіз контроль з FSD. Останній якраз пргнозує і передбачає. А при потребі звертається до інших авто утворюючи інтерактивну мапу на перехресті чи де погано видно. В майбутньму світлофорів і тд взагалі не треба буде всі машини будуть утворювати один великий організм з ідеально швидким і безпечним трафіком.
(tu)
саме до цього все йде! треба тількі старі автівки утілізувати і кілька напівпровідникових заводів побудувати...
   
Re: Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі

(tu)
саме до цього все йде! треба тількі старі автівки утілізувати і кілька напівпровідникових заводів побудувати...

Це зараз і відбувається. В одних США зараз будується десь 10 заводів по випуску чіпів - Intel, TSMC, GF, Samsung, TI.
   
Це зараз і відбувається. В одних США зараз будується десь 10 заводів по випуску чіпів - Intel, TSMC, GF, Samsung, TI.

автопромисловість потягнула вгору електрону промисловість завдяки такій іграшці як електрокар. Це схоже на промислову революцію...
   
Електромобілі значно простіші і дешевші від колишніх з ДВЗ. Просто виробники мають природнє бажання спочатку окупити свої витрати шляхом заходу з преміального сегменту  :gigi:
   
Та ж Тесла має величезний запас по зниженню ціни. Але вона буде її знижувати плавно і поступово  :gigi:
   
автопромисловість потягнула вгору електрону промисловість завдяки такій іграшці як електрокар. Це схоже на промислову революцію...
  :facepalm: радше електронна промисловість створили базу для такої дорогущої цяцьки, як тесла
   
  :facepalm: радше електронна промисловість створили базу для такої дорогущої цяцьки, як тесла

подивіться історію автобудування - електрокари були ще на самому початку. Принципово нова річ - автопілот.
   
Це ми з кумом його норвезьку Теслу заряджали.
Додому приїхав ненадовго відпустка.
85 кВт батарея.
Час повного заряду 2 години.
У вас в особняку є такий струм однофазний ?  :D



У меня в особняке машина стоит на 25A автомате, и получает ночью 5kW.
За 8 часов ночного тарифа это 40kWh.
Это 200 км пробега по городу.

Чтобы зарядить по самые гланды нужно 13 часов....
Большей мощности мне дома ночью и не нужно.


Слушай, а ты с кумом воду в стакан не из пожарного брансбойта набираешь?
А то вдуг прям срочно пить захочется, а из крана так меееедленно вода течет...

chademo адаптер я кстати продал, и обхожусть сейчас только AC 220 и CCS2, через который в мою машину залетает до 96kW
   
У меня в особняке машина стоит на 25A автомате, и получает ночью 5kW.
За 8 часов ночного тарифа это 40kWh.
Это 200 км пробега по городу.

Чтобы зарядить по самые гланды нужно 13 часов....
Большей мощности мне дома ночью и не нужно.


Слушай, а ты с кумом воду в стакан не из пожарного брансбойта набираешь?
А то вдуг прям срочно пить захочется, а из крана так меееедленно вода течет...

chademo адаптер я кстати продал, и обхожусть сейчас только AC 220 и CCS2, через который в мою машину залетает до 96kW

Ти придурок.
Тепер я впевнений.
   
подивіться історію автобудування - електрокари були ще на самому початку. Принципово нова річ - автопілот.
автопілот- стара як світ ідея. в авіації- сто років. а саме електроніка дозволила запихуювати цей девайс в звичайну "батарейку"
   
Re: Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі

автопілот- стара як світ ідея. в авіації- сто років. а саме електроніка дозволила запихуювати цей девайс в звичайну "батарейку"

Автопілот в авіації має інші принципи роботи які базуються на низці програмного коду «якщо щось таке-1, то роби це-1, якщо щось таке-2, то роби це-2, якщо ….». Автопілот в автомобілі неможливо запрограмувати таким чином, бо це міліони різних «якщо-то». Тому використовується штучний інтелект який закриває міліони схожих як близнюки але трошки різних ситуацій одним великим мазком в нейромережі.
   
Автопілот в авіації має інші принципи роботи які базуються на низці програмного коду «якщо щось таке-1, то роби це-1, якщо щось таке-2, то роби це-2, якщо ….». Автопілот в автомобілі неможливо запрограмувати таким чином, бо це міліони різних «якщо-то». Тому використовується штучний інтелект який закриває міліони схожих як близнюки але трошки різних ситуацій одним великим мазком в нейромережі.
так, кейс- це дофуя іфів. і не тре казати- неможливо. давно все є. субд зветься. Колись один чудак перебирав аскізну таблицю тим самим іфом. це був якийсь проект під гпл. воно чесно працювало. без глюків. аж поки іншому чуваку не знадобилось перезібрати щось своє, благо код був відкритий. ржака була на весь світ

Останнє редагування: 8 грудня 2021 21:38:24 від magistr
   
автопілот- стара як світ ідея. в авіації- сто років. а саме електроніка дозволила запихуювати цей девайс в звичайну "батарейку"

більщість винаходів це нова комбінація відомих речей. Тесла - це багато патентів...
   
більщість винаходів це нова комбінація відомих речей. Тесла - це багато патентів...
синергія, одним словом
   
Електромобілі значно простіші і дешевші від колишніх з ДВЗ. Просто виробники мають природнє бажання спочатку окупити свої витрати шляхом заходу з преміального сегменту  :gigi:

маячня
   
Електромобілі значно простіші і дешевші від колишніх з ДВЗ. Просто виробники мають природнє бажання спочатку окупити свої витрати шляхом заходу з преміального сегменту  :gigi:

Чисто по механіці -так. Але більше електроніки, що завжди приводить до зниження надійності.
   
Re: Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі

Чисто по механіці -так. Але більше електроніки, що завжди приводить до зниження надійності.

Електроніки в електрокарі може бути меньше, бо не потрібно знімати параметри з роботи двигуна, де 200 частин що рухаються, на відміну від 20 в електрокарі, не потрібно казати трансмісії що робити, бо її немає і так далі. Значно простіший механізм що вимагає значно меньше контролю та керування.

Автопілот тут нідочого, бо він може бути як на електромобілі, так і на ДВЗ.
   
Електроніки в електрокарі може бути меньше, бо не потрібно знімати параметри з роботи двигуна, де 200 частин що рухаються, на відміну від 20 в електрокарі, не потрібно казати трансмісії що робити, бо її немає і так далі. Значно простіший механізм що вимагає значно меньше контролю та керування.

Автопілот тут нідочого, бо він може бути як на електромобілі, так і на ДВЗ.

Так отож, чомусь всі міряють по автопілоту Тесли  :facepalm:  :gigi:
   
:facepalm:  жодної конкретики, жодних спроб розібратись в технологічній та науковій стороні цього питання, а лише вода, відосики та свята віра що "Автопілот і є AGI"....
дякую за дискусію

ти сліпий чи спеціально не бачиш? я тобі дав конкретні відео, професійних людей, спеціальні приклади. А якраз ти на все це відповідаєш херня без будь якоґо змісту я ж тебе питав звідки це в твої голові, дай хоч якесь посилання, і отримую відповідь в стилі бабки з семками у під'ізда

приклад: ти кажеш ніхера автопілот не праціює, я тобі вже друге чи трет'е відео де все працює і ти робиш вигляд що не бачиш wtf??

дійсно 'дякую' за конструктив, бай бай
   
Та ж Тесла має величезний запас по зниженню ціни. Але вона буде її знижувати плавно і поступово  :gigi:

так COGS модел 3 десь такий як в пассата, але дорожча на десяток з чимось тис, бо в них черга на пів року
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія