Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Два непорушні принципи в програмуванні

Два непорушні принципи в програмуванні

які я порушив за минулі два тижні і це коштувало мені хел.

(1) KISS
(2) if it ain't broke don't fix it

boldy hell. мо' кому пригодиться.
   
Re: Два непорушні принципи в програмуванні

Не матюкайся!  :laugh:
   
Re: Два непорушні принципи в програмуванні
PAL

а ще Земля кругла (але це не точно)  :gigi:
   
Re: Два непорушні принципи в програмуванні

ти ще забув про SOLID і DRY )))
   
Re: Два непорушні принципи в програмуванні

Re: Два непорушні принципи в програмуванні

please elaborate

Не програміст?
   
Re: Два непорушні принципи в програмуванні

Хотів як краще.

І ще: якщо можеш зробити сам, зроби, не давай іншим людям зробити, бо пошкодуєш.
   
Re: Два непорушні принципи в програмуванні

Не програміст?
нєа  :)
   
Re: Два непорушні принципи в програмуванні

Не програміст?
Не, тут просто в  Гугле забаненый
   
Re: Два непорушні принципи в програмуванні

please elaborate

Вперше почув від канадійція в Японії, коли він побачив, що я понаписував: Keep It Simple Sir.

Розповів донці, її реакція: як культурно сказано, личить Японії.
   
Re: Два непорушні принципи в програмуванні
AI

KISS програмери передрали у дослідників, а ті ще раніше - у філософів.
Мегаприкладний принцип - можна прикладлати до будь-якого місця.



Бри́тва (ле́зо) О́ккама

Бри́тва (ле́зо) О́ккама (або принцип простоти) — принцип логіки, який приписують середньовічному філософу-схоласту Вільяму з Оккама. Принцип стверджує, що не треба робити більше припущень, ніж мінімально потрібно. Одне з формулювань самого Вільяма з Оккама: «Numquam ponenda est pluralitas sine necessitate» (Різноманіття не слід припускати без необхідності)
   
Re: Два непорушні принципи в програмуванні

ти ще забув про SOLID і DRY )))

не знаю, що це?
   
Re: Два непорушні принципи в програмуванні

KISS програмери передрали у дослідників, а ті ще раніше - у філософів.
Мегаприкладний принцип - можна прикладлати до будь-якого місця.

Показати зображення...
Бри́тва (ле́зо) О́ккама
Бри́тва (ле́зо) О́ккама (або принцип простоти) — принцип логіки, який приписують середньовічному філософу-схоласту Вільяму з Оккама. Принцип стверджує, що не треба робити більше припущень, ніж мінімально потрібно. Одне з формулювань самого Вільяма з Оккама: «Numquam ponenda est pluralitas sine necessitate» (Різноманіття не слід припускати без необхідності)

Так, але це не стосується програмування, хіба дебагування.
   
Re: Два непорушні принципи в програмуванні
AI

Як на мене, базові принципи програмування (DRY KISS) занадто очевидні і середня дитина їх швидко виведе самостійно.
Менш базові - вже дещо неоднозначні.
   
Re: Два непорушні принципи в програмуванні

   
Re: Два непорушні принципи в програмуванні

Okey, DRY == Don't repeat yourself (віки)

Який теоретик це придумав? Постійно пишу 'use strict', repeating myself all the time.
   
Re: Два непорушні принципи в програмуванні

SOLID https://en.wikipedia.org/wiki/SOLID

Дуже специфічний набір принципів, все вірно, але не розумію чому це має розглядатися універсально, як один?
   
SOLID https://en.wikipedia.org/wiki/SOLID

Дуже специфічний набір принципів, все вірно, але не розумію чому це має розглядатися універсально, як один?

SOLID це дрочево, для того щоб задрачуватм ним аплікантів на співбесідах ..   це така штука яка відрізнить чувака в темі від гостя в ІТ. і все. далі цім SOLID можна підтертись на більшості реальних проектів
   
більшість принципів інтуїтивні і використовуються адекватними розробниками навіть без знань абривіатур цих принципів.
   
Re: Два непорушні принципи в програмуванні

 Принцип KISS утверждает, что большинство систем работают лучше всего, если они остаются простыми, а не усложняются. Поэтому в области проектирования простота должна быть одной из ключевых целей, и следует избегать ненужной сложности. Фраза ассоциировалась с авиаконструктором Кларенсом Джонсоном (1910—1990)[3]. В 1970-х гг. широко использовался термин «KISS-принцип» (англ. KISS principle)[4]. Вариации на фразу включают «англ. Keep it Simple, Silly», «keep it short and simple», «keep it simple and straightforward»[5] и «keep it small and simple».[6]

Похоже разработчики автомобилей и их дизайна забыли про этот принцип  :laugh:
   
Re: Два непорушні принципи в програмуванні

SOLID це дрочево, для того щоб задрачуватм ним аплікантів на співбесідах ..   це така штука яка відрізнить чувака в темі від гостя в ІТ. і все. далі цім SOLID можна підтертись на більшості реальних проектів

Ну я би в Україні інтерв'ю не пройшов, це факт.
   
Ну я би в Україні інтерв'ю не пройшов, це факт.

провів більше сотні інтервю, пару десятків наймів
нікого цим SOLID-ом  не задрочував...  :-)
   
Ну я би в Україні інтерв'ю не пройшов, це факт.

можем спробувати тебе проспівбесідувати . нам потрібні пайтон деви.  :-) на ремоут
   
Re: Два непорушні принципи в програмуванні

провів більше сотні інтервю, пару десятків наймів
нікого цим SOLID-ом  не задрочував...  :-)

Я колись давно проводив інтерв'ю, справа була така: оце проблема, яку треба вирішити. пиши на папері те, що б ти писав на клаві, а тоді поясни, що написав. Це був fun :)
   
Re: Два непорушні принципи в програмуванні

можем спробувати тебе проспівбесідувати . нам потрібні пайтон деви.  :-) на ремоут

C++, perl. No python please, I've had enough :)
   
Re: Два непорушні принципи в програмуванні

У вільному перекладі:
працює - не рухай
   
Я колись давно проводив інтерв'ю, справа була така: оце проблема, яку треба вирішити. пиши на папері те, що б ти писав на клаві, а тоді поясни, що написав. Це був fun :)

на папері не прошу.

я обмальовую ситуацію  і прошу розказати  як буде  вирішувати. при чому штатні ситуації.

як реалізує кешування при такому проекті і даних.
як працює токен аутентифікація,
як організує двухфакторну, як організує асинхронну відправку емейлів.
як організує блок при трьох неправильних спробах логіну.

ну і т.д. всі речі з практики

а далі більш глибше заходим в деталі.

ну це окрім питань по базовому пайтон, базах даних і знанню потрібних фреймворків

   
Re: Два непорушні принципи в програмуванні

Я колись давно проводив інтерв'ю, справа була така: оце проблема, яку треба вирішити. пиши на папері те, що б ти писав на клаві, а тоді поясни, що написав. Це був fun :)
Такий підхід можливий, коли ти один проводиш інтерв'ю одного кандидата.
А коли інтерв'юерів багато, у кожного свої критерії, свої знання і свої підходи, то потрібна якась збалансована загальна шкала, яка б дозволила порівнювати знання кандидатів, що проходили співбесіду у різних інтерв'юерів, між собою.
От тому і використовують теоретичні загальні питання, відповідь на які можна оцінити приблизно однаково різним інтерв'юерам.
Типу назвав і пояснив три принципи з SOLID значить 3 бали з 5 по цьому питанні.

Останнє редагування: 18 вересня 2021 09:47:47 від hornet
   
C++, perl. No python please, I've had enough :)

можу порекомендувати тебе на позицію С++ до знайомого, на норвежську компанію яка займається проектуванням бурових нафтових вишок. там зп відповідна і ніяких формошльопств.
але у нах там по алгоритмах будуть ганчти круто.
   
Re: Два непорушні принципи в програмуванні

Такий підхід можливий, коли ти один проводиш інтерв'ю одного кандидата.
А коли інтерв'юверів багато, у кожного свої критерії, свої знання і свої підходи, то потрібна якась збалансована загальна шкала, яка б дозволила порівнювати знання кандидатів, що проходили співбесіду у різних інтерв'юверів, між собою.
От тому і використовують теоретичні загальні питання, відповідь на які можна оцінити приблизно однаково різним інтерв'юверам.

Теоретичні питання до дупи, питання чи ти вмієш програмувати.

Моє найкраще інтерв'ю, ще в 90-х. Скоро буде, мушу відійти на трохи.
   
Re: Два непорушні принципи в програмуванні

можу порекомендувати тебе на позицію С++ до знайомого, на норвежську компанію яка займається проектуванням бурових нафтових вишок. там зп відповідна і ніяких формошльопств.
але у нах там по алгоритмах будуть ганчти круто.

Я маю чудову роботу в Канаді, але дякую за пропозицію, flattered.
   
Re: Два непорушні принципи в програмуванні

Кінець 90-х, Токіо. Інтерв'ю в Societe Generale. Роздрукував резюме в трьох примірниках. Коліна дрижать. Зустрічає мене хранцуз, Рене. Каже тут офісів багато але ходімо на кухню, там можна палити. Налили кави в пластикові стаканчики, я посунув йому моє резюме по столу вперед, він запалив і каже ну розповідай. Кажу, почну з кінця, робив те і те. За 5 хв Рене докурив цигарку і каже мені: you are hired.

Втратив контакт з Рене, на жаль.
   
Re: Два непорушні принципи в програмуванні

 Колись одного принципа вчили - доки пишеш , не забудь заради якої мети почав , а зара шож - усе ускладнюєцця .  ))
   
Re: Два непорушні принципи в програмуванні

Колись одного принципа вчили - доки пишеш , не забудь заради якої мети почав , а зара шож - усе ускладнюєцця .  ))

Це дуже гарний принцип :) (tu)
   
Re: Два непорушні принципи в програмуванні

А що про це каже петро ?  :lol:
   
Принцип KISS утверждает, что большинство систем работают лучше всего, если они остаются простыми, а не усложняются. Поэтому в области проектирования простота должна быть одной из ключевых целей, и следует избегать ненужной сложности. Фраза ассоциировалась с авиаконструктором Кларенсом Джонсоном (1910—1990)[3]. В 1970-х гг. широко использовался термин «KISS-принцип» (англ. KISS principle)[4]. Вариации на фразу включают «англ. Keep it Simple, Silly», «keep it short and simple», «keep it simple and straightforward»[5] и «keep it small and simple».[6]
Похоже разработчики автомобилей и их дизайна забыли про этот принцип  :laugh:
Дуже тонка грань між простотою і примітивністю, тому часто плутають одне з іншим.
   
Re: Два непорушні принципи в програмуванні

Але що цікаво, в Канаді йде 4-а хвиля ковіду, і в людей знову піднялася активність до рівня весни-літа 2020. Думали, що все пройшло. Всім щось треба, на дають працювати m*f*ckers. Но проб, все справлю в понеділок.

Жінку сьогодні серйозно образили на роботі по телефону, за акцент. WTF? PPC?
   
Re: Два непорушні принципи в програмуванні

Принцип KISS утверждает, что большинство систем работают лучше всего, если они остаются простыми, а не усложняются

Цитоване відоме усім звичайним людЯм , навіть у побуті , і одвічне і довічне .

Надійніше придбати - звичайний бобінний магнітохвон та окремо звичайного програвача вінілу . ніж суміщеного комбайна .

Окрема сапа , окремий заступ - теж надійніші , та назагал і зручніші )) , ніж на одному держакові .

Та оскільки , мабуть більшість програмь орчиків ))  , через властивості і процесу і залізячча , опиняєцця у стані - "не від світу цього" , то ото мабуть і вважають щось звичайне якимось винятковим , чі магічним чі ще якось .
   
Re: Два непорушні принципи в програмуванні

O, ще підхід до складних проблем (не знаю як буде українською): divide and conquer. Завжди мені допомагав.

Функція мусить поміщатися на екрані вашого тектового редактора. Це ще з часів тих теле-моніторів.

Невірний принцип: не використовуй goto.

Design patterns are overblown shit as proved by the f*cking java community :) discuss.
   
Re: Два непорушні принципи в програмуванні

які я порушив за минулі два тижні і це коштувало мені хел.

(1) KISS
(2) if it ain't broke don't fix it

boldy hell. мо' кому пригодиться.
Погроміст! Запам'ятай, ти пишеш код не для себе, такого найкмітливішого, а для інших. І ці інші можуть тебе знайти і дати кизди.
П.С. Особливі унікуми ще й пишуть так, що самі потім у тому розібратися не можуть.

П.П.С. другий пункт зазвичай кажуть джуніорам, щоб не шукали зайвих пригод на свою та інших дупу.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія