Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

У Варшаві паркування контролюють безпілотні автомобілі

За результатати першого дня роботи системи було оштрафовано 603 водія.


У Варшаві запустили електронну систему контролю за паркуванням, яка працює за допомогою двох безпілотних автомобілів, повідомляє Управління міських доріг.

Два самокеровані електромобілі зі сканером на даху курсують за певним маршрутом, скануючи номерні знаки припаркованих автівок. Не менш як за 15 хвилин вони проїжджають тим самим маршрутом, перевіряючи, чи встигли водії за цей час оплатити паркування.

За перший день обидва електромобілі відсканували понад 13 тисяч автівок, із яких двічі було сфотографовано майже 4,5 тисячі – решту фото система автоматично видалила.

Інформація про відскановані двічі номери – тобто ті автомобілі, які перебували на парковці принаймні чверть години – надходить до бази даних наступного дня та звіряється з даними лічильників паркування. На цьому етапі система автоматично видаляє номери тих, хто сплатив за паркування. Решті надсилають повідомлення про штрафи поштою.



Наступного дня управління повідомило, що за результатати першого дня роботи системи було оштрафовано 603 водія – це 13% від усіх відсканованих авто.

Хоча під час роботи системи не виявили жодних проблем, поки що в безпілотних автомобілях перебуватимуть працівники.

Як зазначає львівський міський активіст Дем’ян Данилюк, щодня у центральній паркувальній зоні Варшави намагаються припаркуватися 140 тисяч автомобілів, а паркувальних місць є лише 30 тисяч. При цьому кількість вуличних паркувальних місць ще й скорочують.

Нагадаємо, раніше ми писали, чому кількість аварій із жертвами у Варшаві за рік знизилася на 20%. У столиці Польщі також планують утворити зону, в яку пускатимуть лише автомобілі з нульовими викидами.

Такожу у Варшаві планують провести масштабну реконструкцію центру міста, зробивши його більш дружнім для пішоходів.


Хмарочос
   
Тю, чи и не проблема... Компакт-диск вставляется в номер и отой беспилотник с ума сойдёт ездючи.

   
Тю, чи и не проблема... Компакт-диск вставляется в номер и отой беспилотник с ума сойдёт ездючи.

Показати зображення...

За компакт-диск отримаєш штраф від поліції
   
Простіше не мати автівки, ніж так труситися через неї на кожному кутку.

Хоча дикунові без брязкалець не жити.

   
За компакт-диск отримаєш штраф від поліції

Угу, отримаю та сплачу, сразу после того как полициянты докажут шо отой компакт засунул я.  :blush2:

ПыСы. Это не мой опыт, мне проще оплатить парковку.
   
Простіше не мати автівки, ніж так труситися через неї на кожному кутку.

Хоча дикунові без брязкалець не жити.

Показати зображення...

Тю... КАСКО плюс честная оплата парковок - и нема никакой головной боли.
   
Угу, отримаю та сплачу, сразу после того как полициянты докажут шо отой компакт засунул я.  :blush2:

ПыСы. Это не мой опыт, мне проще оплатить парковку.

Ну так за брудний номер теж штрафують, хоча бруд не самі власники накидують  :laugh:
   
Прикольно.
Те що це роблять безпілотники українців зовсім не дивує.
   
Ну так за брудний номер теж штрафують, хоча бруд не самі власники накидують  :laugh:

Просто напомню, что автомобиль стоит на месте и не находится в эксплуатации. Поэтому, водитель вообще имеет право открутить номер и уйти домой, например, для того, что бы помыть номер... :)
   
Норм, в Швеции за каким-то хером парковщики пешком ходят и сканируют номера, а могли бы ездить даже без автопилота. 600 штрафов по 100 евро в день и одна такая машина со сканером окупается.
   
Ну так за брудний номер теж штрафують, хоча бруд не самі власники накидують  :laugh:

Згоден, але! Немае штрафа за брудний номер під час паркування транспортного засобу, а тільки і виключно - при його русі. :acute:
   
За компакт-диск отримаєш штраф від поліції

Так його міг вставити перехожий  :facepalm1:
   
Так його міг вставити перехожий  :facepalm1:

Наприклад, у Росії за це штрафують. І по херу, хто там його вставив. Мабуть, на перший раз попередженням відбувається, а потім уже можуть вліпити штраф чи навіть права забрати.
   
Дополню о прохожих и компакт-дисках.  Читаем КУПАП:

Ст.121 ч.6
Керування водієм транспортним засобом, не зареєстрованим або не перереєстрованим в установленому порядку, без номерного знака або з номерним знаком, що не належить цьому засобу чи не відповідає вимогам стандартів, або з номерним знаком, закріпленим у не встановленому для цього місці, закритим іншими предметами чи забрудненим, що не дозволяє чітко визначити символи номерного знака з відстані 20 метрів, перевернутим чи неосвітленим.
(с)

Так шо - только в движении, на парковке - зась.
Oleg Sm верно дополнил, что можно ваще без номера стоять, не запрещено.  :umnik2:

   
Наприклад, у Росії за це штрафують. І по херу, хто там його вставив. Мабуть, на перший раз попередженням відбувається, а потім уже можуть вліпити штраф чи навіть права забрати.

В России за это не штрафуют, ибо нет оснований, КОАП такой-же как и КУПАП. Но в силу того шо не ездят пока что беспилотники, а есть специально обученные люди (в пешем порядке или на авто), то они просто убирают диски и делают фотки, диски потом на место возвращают.
   
У тебе стара версія, зараз так:

Керування водієм транспортним засобом, не зареєстрованим або не перереєстрованим в Україні в установленому порядку, його експлуатація без номерного знака або з номерним знаком, що не належить цьому засобу чи не відповідає вимогам стандартів, або з номерним знаком, закріпленим у не встановленому для цього місці, закритим іншими предметами, у тому числі з нанесенням покриття або застосуванням матеріалів, що перешкоджають чи ускладнюють його ідентифікацію, чи забрудненим, що не дозволяє чітко визначити символи номерного знака з відстані двадцяти метрів, перевернутим чи неосвітленим, -

тягне за собою накладення штрафу в розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Повторне протягом року вчинення будь-якого з порушень, передбачених частиною шостою цієї статті, -

тягне за собою накладення штрафу в розмірі п’ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від тридцяти до сорока годин, з оплатним вилученням транспортного засобу чи без такого.
   
Тю, чи и не проблема... Компакт-диск вставляется в номер и отой беспилотник с ума сойдёт ездючи.

Показати зображення...
А чому сойдет с ума?
Яка проблема.
Адже безпілотник робить звичайні фото.
Ось ти тут фото вставив, значить хтось зміг його зробити. Таке саме фото зробить безпілотник.
В чому проблема?

А ще, крім номерних знаків на таблицях, номерні знаки машини є також на передній шибі.

Останнє редагування: 13 січня 2020 15:02:50 від білий хорват
   
тягне за собою накладення штрафу в розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Повторне протягом року вчинення будь-якого з порушень, передбачених частиною шостою цієї статті, -

тягне за собою накладення штрафу в розмірі п’ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від тридцяти до сорока годин, з оплатним вилученням транспортного засобу чи без такого.
В германців рецидив при порушенні втричі вищий ніж за перший раз.
В Украіні 1.5
))
В дотримуванні пдр рецидивні порушення тут прямий шлях до тесту на ідиотизм.
А то є дуууужеее "весела" процедура

   
його експлуатація без номерного знака або з номерним знаком

Ну так "експлуатація" подразумевает "движение" - не?  Ну, или, как минимум, включенный двигатель :read:
Ибо я слабо представляю эксплуатацию ТС, стоящего на месте и без включенного двигателя (при включенном хотя-бы греться можно, например, какая-никакая, а эксплуатация).
   
интересно - в тех же теслах есть какие то айдишники машин, котоыре отдаются по внешнему запросу?
   
А у нас досі поліції не дозволили штрафувати без водія. І автоматичну фіксацію не дозволили.

Хоча,  здавалось би,  очевидні речі,  котрі електорат підтримує.
Але ж ні.
   
За результатати першого дня роботи системи було оштрафовано 603 водія.


У Варшаві запустили електронну систему контролю за паркуванням, яка працює за допомогою двох безпілотних автомобілів, повідомляє Управління міських доріг.

Два самокеровані електромобілі зі сканером на даху курсують за певним маршрутом, скануючи номерні знаки припаркованих автівок. Не менш як за 15 хвилин вони проїжджають тим самим маршрутом, перевіряючи, чи встигли водії за цей час оплатити паркування.

За перший день обидва електромобілі відсканували понад 13 тисяч автівок, із яких двічі було сфотографовано майже 4,5 тисячі – решту фото система автоматично видалила.

Інформація про відскановані двічі номери – тобто ті автомобілі, які перебували на парковці принаймні чверть години – надходить до бази даних наступного дня та звіряється з даними лічильників паркування. На цьому етапі система автоматично видаляє номери тих, хто сплатив за паркування. Решті надсилають повідомлення про штрафи поштою.

https://www.facebook.com/ZDM.Warszawa/videos/731030050752857/
Наступного дня управління повідомило, що за результатати першого дня роботи системи було оштрафовано 603 водія – це 13% від усіх відсканованих авто.

Хоча під час роботи системи не виявили жодних проблем, поки що в безпілотних автомобілях перебуватимуть працівники.

Як зазначає львівський міський активіст Дем’ян Данилюк, щодня у центральній паркувальній зоні Варшави намагаються припаркуватися 140 тисяч автомобілів, а паркувальних місць є лише 30 тисяч. При цьому кількість вуличних паркувальних місць ще й скорочують.

Нагадаємо, раніше ми писали, чому кількість аварій із жертвами у Варшаві за рік знизилася на 20%. У столиці Польщі також планують утворити зону, в яку пускатимуть лише автомобілі з нульовими викидами.

Такожу у Варшаві планують провести масштабну реконструкцію центру міста, зробивши його більш дружнім для пішоходів.


Хмарочос

Хіба це не суперечить конституції?  :D
Куди дивиться конституційний суд?!  :D
   
Хіба це не суперечить конституції?  :D
Куди дивиться конституційний суд?!
вони просто мало суддям платять, а то б вони...
   
А у нас досі поліції не дозволили штрафувати без водія. І автоматичну фіксацію не дозволили.

Хоча,  здавалось би,  очевидні речі,  котрі електорат підтримує.
Але ж ні.

У мене думка, що Аваков цю х.й.ю свідомо робить. Практично всі рухи в бік посилення покарання за кричущі порушення ПДР (камери тощо) блокуються на рівні МВС. Камери уже третій рік вмикають, здається...
   
Ну так "експлуатація" подразумевает "движение" - не?  Ну, или, как минимум, включенный двигатель :read:
Ибо я слабо представляю эксплуатацию ТС, стоящего на месте и без включенного двигателя (при включенном хотя-бы греться можно, например, какая-никакая, а эксплуатация).

Ні, експлуатація != керування, тому і проводиться різниця.
   
За компакт-диск отримаєш штраф від поліції
скажет шо то не он,а ему  специально поставили..
   
думаю у нас бы не прошла бы эта система -лицензирование. :D
   
скажет шо то не он,а ему  специально поставили..

Думаю, на перший раз буде попередження. А потім співпадіння?  :weep:
   
Ідея закрити номерний знак в Польщі може прийти в голову або українцю або кацапу.
Є деякі маркери по яких в Польщі зразу видно співвітчизника.
От і цей добавляється.
   
Ідея закрити номерний знак в Польщі може прийти в голову або українцю або кацапу.
Є деякі маркери по яких в Польщі зразу видно співвітчизника.
От і цей добавляється.

Я прямо собі уявляю, як іде пішохід і вставляє компакт-диск у номерний знак козаченьку  :gigi:
   
У мене думка, що Аваков цю х.й.ю свідомо робить. Практично всі рухи в бік посилення покарання за кричущі порушення ПДР (камери тощо) блокуються на рівні МВС. Камери уже третій рік вмикають, здається...
А який профіт для нього? І там, здається, є законодавчі штуки ще.
   
А який профіт для нього? І там, здається, є законодавчі штуки ще.

Ну був же профіт від ігрових недосалонів... Мабуть, і там щось є.
   
Ну був же профіт від ігрових недосалонів... Мабуть, і там щось є.
Від недосалонів якраз очевидний профіт. А от від відсутності єблі манюпаса на предмет дотримання швидкісного і паркувального режиму - який?
   
Від недосалонів якраз очевидний профіт. А от від відсутності єблі манюпаса на предмет дотримання швидкісного і паркувального режиму - який?

Ну, наприклад, щоб завжди був попит на купівлю водійських посвідчень. Blackout більше в цій темі, може, пояснить, у чому проблема...
   
Від недосалонів якраз очевидний профіт. А от від відсутності єблі манюпаса на предмет дотримання швидкісного і паркувального режиму - який?
Фоторадару не скажеш, що я - депутат.  :)
Чи зможе якийсь депутат, чи міністр, відмазатися від фотофіксації?
Може тому депутати і не приймають ці закони?  :-)o
   
Фоторадару не скажеш, що я - депутат.  :)
Чи зможе якийсь депутат, чи міністр, відмазатися від фотофіксації?
Може тому депутати і не приймають ці закони?  :-)o

Так їх і немає, цих законів. Камери досі тіпа в "тестовому режимі".
   
Так їх і немає, цих законів. Камери досі тіпа в "тестовому режимі".
Ну так і я ж про це.
Не вигідно "вищій касті", щоб їх фіксувала техніка, без можливості відмазатися.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія