Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Про бензин

Re: Про бензин
Ale

А що, держава не може приймати участь в процесі закупок? Де це забороняється? Нагадаю, що в часи першого ленд-лізу нафтопродукти були включені в об'єми поставок так само, як і зброя.
Ви взагалі розумієте як працює ринок палива для автівок? Як держава може туди влізти? У держави є бензовози? Заправки? Окреме міністерство з закупок палива зробити? Менеджерів і економістів найняти?
   
Re: Про бензин
Ale

самокати стануть по ціні автівок, а на автівках будуть їздить одні алігархі

бо слідуюче шо вони послаблять це сьтане курс
А треба тримати курс? Щоб потім обвалити в 3 рази?
   
Re: Про бензин

Товар во ВСЕ магазины завозят автотранспортом
Для мілкоти в торгівлі ціна палива  без сумніву  важлива
Для базарних так
Для крупного рітейлу ніт.

Легко перевірити
Вартість доставки з розпридільчого центру в супермаркет на сьогодні складає 40грн за 1км
В фурі 22тоннику
За 100км 4000 грн
До війни було 2500
Фура з РЦ забивається по максимуму рахуємо 20тон
Ціна товару до  що фура перевозить складає 1 млн грн (+/- 50 грн за кг товару)
Підняття вартості перевезення   на 1,5 тис грн (4-2,5) після початку війни дає ріст ціни всього в 0,15% на 100км
Тобто пляшка горілки умовно дорожчає з 120грн ×0,15% до 120,18грн

Якщо у вас доставка не так як в Сільпо з РЦ а задіяні склади і дестрибюція купа посередників і привозять в магазіпо замовленню тільки  ящик горілки тоді так.
Халепа
Для рітейлу пох

Паливо може подорожчати і до 70грн за літр
Вартість 1км виросте до 60грн за 1км
І та умовна пляшка горілки подорожчає до 120,35грн (на плечі в 100км)

Писи.
Для розуміння:
В супермаркет з розпридільчих центрів возиться 80% асортименту
Всі групи крім фреш
Хліба і підстраховочних локальних постачальників гастрономіі.
Не лише горілка і тим паче не горілка фурами)


Останнє редагування: 17 травня 2022 23:43:50 від Lemberg.AT
   
Re: Про бензин
Ale

Для мілкоти в торгівлі ціна палива  без сумніву  важлива
Для базарних так
Для крупного рітейлу ніт.

Легко перевірити
Вартість доставки з розпридільчого центру в супермаркет на сьогодні складає 40грн за 1км
В фурі 22тоннику
За 100км 4000 грн
До війни було 2500
Фура з РЦ забивається по максимуму рахуємо 20тон
Ціна товару до  що перевозить 1 млн грн (+/- 50 грн за кг товару)
Підняття вартості перевезення   на 1,5 тис грн (4-2,5) після початку війни дає ріст ціни всього в 0,15% на 100км
Тобто пляшка горілки умовно дорожчає з 120грн ×0,15% до 120,18грн

Якщо у вас доставка не так як в Сільпо з РЦ а задіяні склади і дестрибюція купа посередників і привозять в магазіпо замовленню тільки  ящик горілки тоді так.
Халепа
Для рітейлу пох

Бенз може подорожчати і до 70грн.
Вартість 1км виросте до 60грн за 1км
І та умовна пляшка горілки подорожчає до 120,35грн (100км доставка)
Кому ви пояснюєте елементарні речі - тут половина прибічників державного регулювання - 70 років совка нічому не гасили цих старих уєбанів, сумно що серед молоді теж є такі - «а от в СРСР» - хєр знає як так засрані можуть бути мізки)
   
Re: Про бензин

Кому ви пояснюєте елементарні речі - тут половина прибічників державного регулювання - 70 років совка нічому не гасили цих старих уєбанів, сумно що серед молоді теж є такі - «а от в СРСР» - хєр знає як так засрані можуть бути мізки)
Стереотипи потрібно розбирати)
Рітейл то мій колишній фах

Крім того просто треную пам'ять і множення без калькулятора
Вибачайте кому не цікаво.
..
Але варто визнати що мілка торгівля з вартістю палива в 70грн просяде.
Наприклад
Торговий з кокакаоли беверіджес на чобітку заізжає в кафе
Бере замовлення на ящик річ і пару спайок коли і фанти
Потім довозить то "замовлення" наступного дня
Пару літрів бензу  (140грн) палять на замовленні в 1000грн
То є треш і содомія
 
   
Re: Про бензин

Але варто визнати що мілка торгівля з вартістю палива в 70грн просяде.
Пошта, дистанційна торгівля, хліб, заклади харчування, транспорт а за відсутності конкуренції з боку дрібних підприємців й решта товарів. Не знаю, як в Австріях, а в Україні за ціною палива завжди росли ціни на решту товарів а згодом, що цілком зрозуміло, й інфляція. В умовах, коли половина країни живе на особисті збереження це рівнозначно конфіскації майна. Звичайно, що монополісти й великі мережі з такої ситуації отримають певні прибутки, а малий й середній бізнес накриється остаточно.
   
Re: Про бензин
Ale

Пошта, дистанційна торгівля, хліб, заклади харчування, транспорт а за відсутності конкуренції з боку дрібних підприємців й решта товарів. Не знаю, як в Австріях, а в Україні за ціною палива завжди росли ціни на решту товарів а згодом, що цілком зрозуміло, й інфляція. В умовах, коли половина країни живе на особисті збереження це рівнозначно конфіскації майна. Звичайно, що монополісти й великі мережі з такої ситуації отримають певні прибутки, а малий й середній бізнес накриється остаточно.
До війни паливо коштувало 30 грн, зараз 40 - чому ж малий бізнес не накрилася?) у мене в селі після деокупаціі першими відкрилися приватні магазини а фора тільки через 2 неділі
   
Re: Про бензин

Пошта, дистанційна торгівля, хліб, заклади харчування, транспорт а за відсутності конкуренції з боку дрібних підприємців й решта товарів. Не знаю, як в Австріях, а в Україні за ціною палива завжди росли ціни на решту товарів а згодом, що цілком зрозуміло, й інфляція. В умовах, коли половина країни живе на особисті збереження це рівнозначно конфіскації майна. Звичайно, що монополісти й великі мережі з такої ситуації отримають певні прибутки, а малий й середній бізнес накриється остаточно.
В австріях до 90% роздрібного товарообігу краіни в мережах.
А там не просто ефективно а максимально ефективно.
Наприклад один тягач розвозить "одночасно" товар в 6 маркетів.
Затягує причіп з товаром з РЦ розєднується  і повертається назад на РЦ за наступним причіпом для наступного маркету.
За вечір на протязі 4 годин 1 водій+1тягач+6причепів завантажують 6 маркетів тобто 100тон перміщено.
На ранок причепи  повернуто і знову завантажується на РЦ на наступний графік
При  3×"дорожчому кілометражу від Украіни +/- 2×  краща ефективність.

В умовному укр Сільпо прихід товару з РЦ на розвантаження це крім часу на дорогу 3години на рампі розвантаження в одному маркеті групи тягач+причіп+ водій з цигарокою кавою і бородатими анекдотами вантажників.
А в австріях в маркетах вантажників як таких немає.
Не вакансії не зайняті а в штаті ніколи і не було)
І мова не про срату Австрію.
Пох на них
То західні (в даному випадку германські) технологіі

А от бюргер приватник (магазик кафе) складає заявку максимально ефективно і пістує на бусіку в Метро КК
Де закуповує все необхідне на тиждень і більше палива не нищить.

В Украіні у вартості товару 15-20% це витрати на мультибрендову дестрибюцію товару з намаганням завезти пару упаковок соку Річ в хз які єпеня а не лише Буковель.
То ніби зручно покупцям але малоефективно тому суттєво здорожчує товар.
Тобто украінцям не потрібно дививуатися вищим цінам ніж в Польші
Саме явище як проміжкова дистрибюція брендів тут не існує (в поляків рудименти ще є).
Тут працюють виключно власні розпридільчі центри мереж і іншим способом управління товарними запасами логістикою і тд ітп
А в Украіні проміжкові дистрибутивні фірми основа роздрібноі торгівлі
Тому +20% в ціні
...
Дороге паливо трохи понищить неефективну логістику.
Змушені будуть економити.
Відбудують нові логістичні схеми
Якось вилізуть.
Для східної європи (з Украіною включно) ембарго на кацапнафту сильний удар.
Але з таким сусідом як рашка краще міняти логістичні схеми в звязку з здорожчаням палива ніж кормити агресора за його умовно дешеве паливо
Такий висновок

Останнє редагування: 18 травня 2022 07:59:45 від Lemberg.AT
   
Re: Про бензин

Стереотипи потрібно розбирати)
Рітейл то мій колишній фах

Крім того просто треную пам'ять і множення без калькулятора
Вибачайте кому не цікаво.
..
Але варто визнати що мілка торгівля з вартістю палива в 70грн просяде.
Наприклад
Торговий з кокакаоли беверіджес на чобітку заізжає в кафе
Бере замовлення на ящик річ і пару спайок коли і фанти
Потім довозить то "замовлення" наступного дня
Пару літрів бензу  (140грн) палять на замовленні в 1000грн
То є треш і содомія
 
можна подивитись з іншого боку. Вартість доставки однієї пляшки виросла на 1 грн., Вартість поїздки в супермаркет на 2 грн.
   
Re: Про бензин

Тут продолжаются расказки интернетпыздунов про то, насколько полезен для бизнеса дорогой бензин.
А еще полезнее он для тех, кто занимается ценовым сговором на топливном рынке при содействии коррумпированной( или некомпетентной) власти.
   
Re: Про бензин
Ale

Тут продолжаются расказки интернетпыздунов про то, насколько полезен для бизнеса дорогой бензин.
А еще полезнее он для тех, кто занимается ценовым сговором на топливном рынке при содействии коррумпированной( или некомпетентной) власти.
Ще один теоретик експерт), профільна освіта в вас яка?)
   
Re: Про бензин

можна подивитись з іншого боку. Вартість доставки однієї пляшки виросла на 1 грн., Вартість поїздки в супермаркет на 2 грн.
Так.
З тим пройоп
Витрати на переміщення дупи споживача в сам маркет не враховано(

Бюргер по пятницям тягне півбагажника з маркету.
Середній чек в пт-суб (неділя тут вихідний) в мережі Хофер по сумі 2,5× вище пн-чт
За 120 євро ср (медіанний) чек особливо пт з обіду
В Украіні залежить від місцярозташування але тільки до 1,5 рази від будніх днів. Не вище. І там сума не 120євро((

При вартості палива в 2євро (навіть тут така ціна то зрада і ниття крім упоротих зелених - рік тому було 1євро) поіхати за пару пива є витратно.
Треба привчатися купувати рідше і більше
Або велік з корзиною
   
Re: Про бензин

Товар во ВСЕ магазины завозят автотранспортом

Фургон розвіз товару 2 тони. Най навіть спалив 20 л бензину. Най навіть по 100грн за літр. Ітого безин додав +1грн на 1 кг товару у середньому. А по факту буде +50коп. (80-30) в гіршому випадку.

За теперішних цін та умов додаткове здорожчання чогось на 50к/кг не є проблемою і не варте обговорення.
   
Re: Про бензин

Фургон розвіз товару 2 тони. Най навіть спалив 20 л бензину. Най навіть по 100грн за літр. Ітого безин додав +1грн на 1 кг товару у середньому. А по факту буде +50коп. (80-30) в гіршому випадку.

За теперішних цін та умов додаткове здорожчання чогось на 50к/кг не є проблемою і не варте обговорення.

За теперішніх умов вартість приведення дупи до роботи стає проблемою. Власна дуповозка дорога, громадський транспорт погано розвинений.
   
Re: Про бензин

Так.
З тим пройоп
Витрати на переміщення дупи споживача в сам маркет не враховано(

Бюргер по пятницям тягне півбагажника з маркету.
Середній чек в пт-суб (неділя тут вихідний) в мережі Хофер по сумі 2,5× вище пн-чт
За 120 євро ср (медіанний) чек особливо пт з обіду
В Украіні залежить від місцярозташування але тільки до 1,5 рази від будніх днів. Не вище. І там сума не 120євро((

При вартості палива в 2євро (навіть тут така ціна то зрада і ниття крім упоротих зелених - рік тому було 1євро) поіхати за пару пива є витратно.
Треба привчатися купувати рідше і більше
Або велік з корзиною
у нас немає стільки автівок шоб люди могли їздити раз в тиждень і забивати багажник.
   
Re: Про бензин

Фургон розвіз товару 2 тони. Най навіть спалив 20 л бензину. Най навіть по 100грн за літр. Ітого безин додав +1грн на 1 кг товару у середньому. А по факту буде +50коп. (80-30) в гіршому випадку.

За теперішних цін та умов додаткове здорожчання чогось на 50к/кг не є проблемою і не варте обговорення.
Якщо 2 тонни мінералки, чи просто води, чи хлібовозка, чи як випічка там по точках,- то
цьому гаплик
   
Re: Про бензин

Тут продолжаются расказки интернетпыздунов про то, насколько полезен для бизнеса дорогой бензин.
А еще полезнее он для тех, кто занимается ценовым сговором на топливном рынке при содействии коррумпированной( или некомпетентной) власти.
Немає потреби так трактувати
За принципрм Або-або
Дороге паливо не подобається НІКОМУ хоча якщо хтось власник свердловини в КЗ (є тут такі  люди) тоді подобається

Але дешеве паливо несе також негативні наслідки
Навіть для бізнесу.
Дешеве паливо опосередковано мотивує тримати запутаніші логістичні ланцюги.
Не оптимізувати наявні
Як наслідок:
Додає витрати на амортизацію власного транспорту в звязку з надлишковим пробігом
Задіює надлишкову робочу силу в логістичних процесах а це прямі витрати.
Дешеве паливо (через запутаність  ланцюгів) додає трафік корки на дорогах а це витрати часу тих самих найнятих водіїв.
Зрештою впливає на всіх. В корках графіки постачання зриваються
Люди спізнюються
Терміни переносяться а це теж  втрати
І тд і тп
Задимлення нерви і інші екологічні і соціальні аспекти ігноруємо хоча не варто

Хоча якщо хтось власник СТО продавець колісноі гуми запчастин чи рихтовщик металу ітеж всього що пов'язано з колесами  тоді так.
Тоді дороге паливо і менші пробіги то пряма загроза бізнесу.

В бізнесі розумніші будуть переналаштовувати логістику а більшість буде банально піднімати ціну програючи розумнішим.
   
Re: Про бензин

За теперішніх умов вартість приведення дупи до роботи стає проблемою. Власна дуповозка дорога, громадський транспорт погано розвинений.

Там мова про ціни була. Дупа до роботи - то інше. До 7км загалом пішки не проблема ходити. Ми користувались власним авто до 2014 року, потім то стало економічно недоцільно/шкідливо, а у Києві якраз ГТ розвинений нормально. Звичайно, проблема в кого будинок за містом і треба їздити 15-40 км в один бік. Ну наприклад, одно село у Вишгородському районі - до війни до метро коштувало 19 грн - ну 1000 грн тількі на проїзд на місяць ще було не смертельно. Зараз автобуса відновили, але основного моста роздовбали, шлях став замість 23 км - 45... Проїзд - спочатку був 45грн, зараз вже 60... З червня ще додадуть :( 
   
Re: Про бензин

Ще один теоретик експерт), профільна освіта в вас яка?)
Достаточная, чтобы понять что
1. Если власть объявляет, что решит проблемы с поставкой топлива за неделю-десять дней, но не решает и за месяц, то это говорит либо о ее полной некомпетентности, либо о работе на тех кому выгодны дефицит и высокие цены на топливо.
2. Что тот, кто рассказывает о мегапользе высоких цен на топливо для экономики, просто брехливая интернетшваль
3. Отсутствие топлива на заправках это невозможность эвакуироваться для многих в случае необходимости.
   
Re: Про бензин

Дешеве паливо (через запутаність  ланцюгів) додає трафік корки на дорогах а це витрати часу тих самих найнятих водіїв.
Зрештою впливає на всіх. В корках графіки постачання зриваються
Люди спізнюються
А я-то думал, что графики срываются и люди опаздывают из-за отсутствия топлива. А оно вона-как, без топлива-то лучше 8-)
   
Re: Про бензин
Ale

Достаточная, чтобы понять что
1. Если власть объявляет, что решит проблемы с поставкой топлива за неделю-десять дней, но не решает и за месяц, то это говорит либо о ее полной некомпетентности, либо о работе на тех кому выгодны дефицит и высокие цены на топливо.
2. Что тот, кто рассказывает о мегапользе высоких цен на топливо для экономики, просто брехливая интернетшваль
3. Отсутствие топлива на заправках это невозможность эвакуироваться для многих в случае необходимости.
1 - зараз воєнний стан, тому влада є яка є, виборів нема
2- краще високі ціни і наявність ніж дефіцит і відсутність
3 - ну так відсутність палива і була пов’язана з граничною ціною)
   
Re: Про бензин

1 - зараз воєнний стан, тому влада є яка є, виборів нема
2- краще високі ціни і наявність ніж дефіцит і відсутність
3 - ну так відсутність палива і була пов’язана з граничною ціною)

Справа не у виборах.
У воєнному стані взаємодія народу і влади зовсім інша.
Наприклад якби гіпотетично влада проголосила приєднання до РФ, то ніхто не чекав би наступних виборів, розвізили б по ліхтарях в той же день.
Всі працюємо з усіх сил на перемогу, і влада і народ.
   
Re: Про бензин

у нас немає стільки автівок шоб люди могли їздити раз в тиждень і забивати багажник.

50 років тому, коли я вчився в школі, приватні авто були у 2 з 40 в класі, а 15 років тому у мого сина в школі авто були у всіх, так ще й у половинибуло не по одному авто на родину.
   
Re: Про бензин
Ale

50 років тому, коли я вчився в школі, приватні авто були у 2 з 40 в класі, а 15 років тому у мого сина в школі авто були у всіх, так ще й у половинибуло не по одному авто на родину.
В Києві десь трошки більше мільйона авто, є на чому шаройобитись по магазинам хоч двічі на день, в селах авто менше але там на закупи в райцентр їздять раз на тиждень як в Європі)
   
Re: Про бензин

В Києві десь трошки більше мільйона авто, є на чому шаройобитись по магазинам хоч двічі на день, в селах авто менше але там на закупи в райцентр їздять раз на тиждень як в Європі)

В Києві цих всіх ТЦ стількі, що й 100 метрів пройти неможна щоб не побачити черговий новус/ашан/варус/сільпо. Не кажучи вже про фори та атб.

Так що основні харчи буде де купити навіть якщо половина закриється
   
Re: Про бензин

1 - зараз воєнний стан, тому влада є яка є, виборів нема
2- краще високі ціни і наявність ніж дефіцит і відсутність
3 - ну так відсутність палива і була пов’язана з граничною ціною)
При чем тут выборы? Я говорю не про выборных, и даже не про Зеленского, а про чиновников, которые обещали этот вопрос решить?
Высокие цены лучше, если они не результат ценового сговора трех операторов и отсутствия контроля за этим со стороны власти.
   
Re: Про бензин

В Києві цих всіх ТЦ стількі, що й 100 метрів пройти неможна щоб не побачити черговий новус/ашан/варус/сільпо. Не кажучи вже про фори та атб.

Так що основні харчи буде де купити навіть якщо половина закриється
Если половина закроется, то остальные просто будут пустые. Или вы думаете, что товары прямо в магазинах из воздуха генерируются. Что толку сейчас от даже всех открытых АЗС, что все АЗС пустые?
Для того, чтобы наступил дефицит и паника на рынке достаточно потерять 5% предложения при сбалансированном спросе-предложении.

Останнє редагування: 18 травня 2022 11:49:08 від serg60
   
Re: Про бензин

. В уряді вважають, що за такого сценарію ціни на бензин не перевищать 52 грн за літр, а на дизель — 58 грн за літр.

Там пообіцяли, що якщо оператори ринку зловживатимуть цінами, то держава їх за це каратиме.

WTF ?
   
Re: Про бензин

Ну и шо? Полегчало? Где бензин в "товарных количествах"?
   
Re: Про бензин

Ну и шо? Полегчало? Где бензин в "товарных количествах"?
так и цен новых пока нет
   
Re: Про бензин
HSM

вог  на Лісовій
є 95 і дизель
все по 20 літрів
95  -41 грн
черга 35 хв
   
Re: Про бензин

Ну и шо? Полегчало? Где бензин в "товарных количествах"?

"Не треба поспішати..."(с)

Тепер чекаємо, коли уряд скасує свою постанову про регулювання цін. Коли це буде -- невідомо. Може сьогодні, а може і наступного тижня.
   
Re: Про бензин

  От припустимо чоловік у Польщі купив 10 каністр пального й закинув в салон свого авто. Його польська митниця з тими каністрами випустить? А наша впустить?  8-)
  Хто знається на нюансах?  B-)
   
Re: Про бензин

От цікаво. Тут пару днів порозмовляли про всіляки чачі, щоб з гівна бензін гнати, а вже гугл мені настирливо тиче рекламу фірм, що знімають забитий та засраний каталізатор з автівок, міняючі на емулятор.
   
Re: Про бензин

  От припустимо чоловік у Польщі купив 10 каністр пального й закинув в салон свого авто. Його польська митниця з тими каністрами випустить? А наша впустить?  8-)
  Хто знається на нюансах?  B-)
чоловік на теслі? :laugh:
   
Re: Про бензин

Ціна бензину на опті  десь центів 50 в Європі.  Держава може використати свою укрзалізницю та завезти скільки завгодно без мита, потім продати заправкам. Але ж нафтотрейдери і є держава,але з іншого боку.
   
Re: Про бензин

Там пообіцяли, що якщо оператори ринку зловживатимуть цінами, то держава їх за це каратиме.
:facepalm1:

ясно, бенз продаватимуть на олх, а заправки пустуватимуть.

один клоун закликає телефонувати в поліцію на робочі обмінки, інший устонавлює ціни по щучому вєлєнію
   
Re: Про бензин

Ціна бензину на опті  десь центів 50 в Європі.  Держава може використати свою укрзалізницю та завезти скільки завгодно без мита, потім продати заправкам. Але ж нафтотрейдери і є держава,але з іншого боку.

а де зливати бензин з залізниці в авто?
   
Re: Про бензин

а де зливати бензин з залізниці в авто?
Не в авто, в автоцистерну.
   
Re: Про бензин

а де зливати бензин з залізниці в авто?
А зараз так і роблять, нафтобази розкуярені, з залізниці в автоцистерни
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія