Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

как вы на автивках по городу днем ездите? это же п.ц

тогда метро / автивка
Тоді чого волати про вел?
Сезонний транспорт. Взимку ще гірше на дорогах буде.
І ті, у кого вел, сядуть на авто. Як каже Найвеличніший, ",какая разница"?
   
а чим вело не альтернатива?

або той же самокат.

якщо виділити їм спочатку цілу смугу і ввести драконівські штрафи козаченькам що туди залізуть.

ну хочаб півтори тисячі грн.

гиги. У гілці згадували, що на "ділову зустріч" треба тіки до центру?
Клас - приїзджаєш ти на ділову зустріч на лісапєді, увесь спітнілий, від тебе тхне так, що поруч сидіти неможливо.
Чим закінчаться переговори?   :weep:

альтернатива - на електросамокаті. Увесь у пилюці, правда, спітнілий менш

альтернатива - на трамваї, вигляд костюма після поїздки, як не знімав його тиждень  :lol:

Ще варіанти?
   
А чому ділова зустріч має бути в центрі?)))) Типу в центрі вона діловіша???? Пафос понти чи що?))))
   
1 не їздіть в пікові години
2 поставте навігатор що враховує затори (Waze)
Смішно.
Особливо якщо врахувати що всі основні шляхи "розкопані" та в ремонті на все літо.
Вчора вразив проспект Перемоги - 4 полоси стояли повністю, кілька кілометрів суцільних машин.
   
наявність і користування автомобілем є невідємним уявленням українця про успіх , свободу. щастя.
та й не лише в українця  :)

Машина это свобода. Плата за возможность побыть одному хоть эти полчаса на работу и обратно.

Машина это хорошо. Город это плохо.
   
Машина это свобода. Плата за возможность побыть одному хоть эти полчаса на работу и обратно.

Машина это хорошо. Город это плохо.

ілюзорна і умовна як і всі решта уцявних свобод))))
"свобода" від заправка до заправки))) "свобода" - від сто до сто))
необхідність добиратисьь на роботу трансопртом - пох яким - ВЖЕ несвобода)
і потім. немає свободи крім тієї  яку ти собі дозволяєш .
   
 і яка ж то свобода - коли вранці ти маєш вставати і їхати на роботу - а ввечері додому?))) маючи щастям лиш добирання туди і взад)
   
ілюзорна і умовна як і всі решта уцявних свобод))))
"свобода" від заправка до заправки))) "свобода" - від сто до сто))
необхідність добиратисьь на роботу трансопртом - пох яким - ВЖЕ несвобода)
і потім. немає свободи крім тієї  яку ти собі дозволяєш .

Хоть так. Уже хорошо. Лучше чем переться в потной маршрутке или в толпе в метро. Гораздо лучше.
   
і яка ж то свобода - коли вранці ти маєш вставати і їхати на роботу - а ввечері додому?))) маючи щастям лиш добирання туди і взад)

Так устроена жизнь.

Чтобы жить надо отдавать деньги, а чтобы иметь деньги надо жить.

Сансара. Дао. Путь самурая.
   
Я би вкинув в багажник моноколесо чи самокат мабуть...
   
Тоді чого волати про вел?
Сезонний транспорт. Взимку ще гірше на дорогах буде.
І ті, у кого вел, сядуть на авто. Як каже Найвеличніший, ",какая разница"?

лично мне на работу не надо ездить
но по городу надо .

лучше 2/3 года на веле свободно,и треть на ОТ/автивке, чем весь год на автивке по пробкам
   
Я теж слабо розумію, нафіга люди вдень по місту машинами їздять, коли не возять щось, чи сім'ю там, абощо. Це ж пуста трата часу
   
поки що оптимальний варіант - мотоцикл

экип одевать/снимать,
потом по городу не побродишь - привязан к мотыку.
есть конечно вариант только шлем одевать таскать
   
Машина это свобода. Плата за возможность побыть одному хоть эти полчаса на работу и обратно.

Машина это хорошо. Город это плохо.

происхождение слова работа:

Отвечает филолог Мария БЛАЖНОВА:

- Слово работа связано с общеславянским корнем *orbъ. Изначально этот корень имел значение - «слабый», «беспомощный». От него произошли русские слова ребёнок, раб и работа (напрямую с ним связано и немецкое arbeit - работа). Работой наши предки называли тяжёлую, подневольную деятельность, рабство. Впрочем, неодобрительно к работе относились не только славяне.
Основой для французского travail, испанского trabajo, португальского trabaiho - современных слов, обозначающих работу, - стало латинское слово tripalium (три палки). Им в Средние века в Европе называли распространённую пытку орудием с тремя кольями.

При этом в индоевропейском праязыке было слово *werg, которое обозначало действие, занятие. Но сохранилось оно в английском, где work и сейчас значит работа, и в немецком, где слова arbeit и werk - синонимы.

Слово труд - это общеславянское производное от латинской основы trudo - «принуждаю», «заставляю». В древнерусском языке слово труд кроме работы, рвения и старания обозначало также страдание и скорбь.
Лучше ли заменять слово работа словом труд - судите сами.

Идеальным вариантом стало бы производное от латинского слова labor, laboris - «напряжение, усилие, труд». В русском языке, увы, оно «прижилось» только в виде слова лаборатория, тогда как в английском, французском, испанском, итальянском языках обозначает работу наряду с другими синонимами.
   
экип одевать/снимать,
потом по городу не побродишь - привязан к мотыку.
есть конечно вариант только шлем одевать таскать

зазвичай дороги у центрах міст для мото закриті - знаки висять
Інша справа, чи хтось на ті знаки зважає....
   
Я би вкинув в багажник моноколесо чи самокат мабуть...

у самоката пробег вроде не такой уже и большой.
от начало пробок до места дистанция может быть и 10 км
   
еще плюс вела самоката моноклеса от автивки - на автивке по пробкам - это сплошной тык мык.
а на веле - это полноценная прогулка, катишь, смотришь по сторонам, хочешь по дороге, хочешь по тротуару, хочешь как пешик идешь
и по времени еще и быстрее на веле.

минусы - потный, и вел потом где то пристегивать в конце и надолго  не бросать



Останнє редагування: 10 липня 2021 00:29:53 від sklm
   
экип одевать/снимать,
потом по городу не побродишь - привязан к мотыку.
есть конечно вариант только шлем одевать таскать

смисл в місті швидко мотоциклістувати. а для швидкостей 50-70 км з екіпу потрібно лиш шолом 3\4 який можна кидати в задньому кофрі

   
На ділові зустрічі таксі краще
Та й взагалі по Києву таксі дешевше власного авто
Щас Віталька ціни підніме на паркінг
Буде ще дешевше
   
На ділові зустрічі таксі краще
Та й взагалі по Києву таксі дешевше власного авто
Щас Віталька ціни підніме на паркінг
Буде ще дешевше
Нехай Віталька зробить "областним" платний в'їзд у місто. Зразу полегшає на дорогах.
   
Колись мені подобалось їздити на авто у Львові вранці першого січня)
   
Нехай Віталька зробить "областним" платний в'їзд у місто. Зразу полегшає на дорогах.
   Транзитне місто що немає кілець введе плату за в'їзд ?  Шикарно (tu) 
   
   Транзитне місто що немає кілець введе плату за в'їзд ?  Шикарно (tu) 

ти ніфіга не петраєш у бізнесі!  :gigi:
   
ти ніфіга не петраєш у бізнесі!  :gigi:
Я в захваті від "бізнесідеї" та "перспектив"  :lol: 
Здається у 2009 наркомер таке ввів та його потім обламали, але як бачимо у нього є "єлинодИмці"  що курять і нюхають "тесаме" B-)   
   
как вы на автивках по городу днем ездите? это же п.ц

большинство пробок исключительно из за ремонтов или аварий
   
большинство пробок исключительно из за ремонтов или аварий
і відсутності можливості перенаправити трафік від ремонтів і аварій  :-)o 
   
Які самокати в дощ, ожеледицю і т.п?

Та скільки там тої зими!  :laugh:
   
гиги. У гілці згадували, що на "ділову зустріч" треба тіки до центру?
Клас - приїзджаєш ти на ділову зустріч на лісапєді, увесь спітнілий, від тебе тхне так, що поруч сидіти неможливо.
Чим закінчаться переговори?   :weep:

альтернатива - на електросамокаті. Увесь у пилюці, правда, спітнілий менш

альтернатива - на трамваї, вигляд костюма після поїздки, як не знімав його тиждень  :lol:

Ще варіанти?
якщо козаченько діловий, то заплатить податок - і буде їздити. Але проблема в тому що більшість трафіку на дорозі неділовий, а просто сраковозки для 1-2 осіб, які спокійно пересядуть в тролейбус, якщо звідти кишнути шаровиків-пенсів, що займають усі сидячі місця і катаються просто так. (Сметани купити на руб дешевше, чи алюміньових банок здати на руб дорожче).
   
Тоді чого волати про вел?
Сезонний транспорт. Взимку ще гірше на дорогах буде.
І ті, у кого вел, сядуть на авто. Як каже Найвеличніший, ",какая разница"?
Господи, та звідки оці брєдні про сезонний транспорт взялись? Цілком їздиться по місту з такими зимами, як зараз.
Тепліше їхати, ніж пішки йти, між іншим)

Про піт те ж саме - якщо не навалювати, то дуже рідко коли потієш, влітку теж менше, ніж пішки (оскільки іде постійний обдув). Нє, є люди, у яких певні особливості, але в загальному - ноу проблем.

Останнє редагування: 12 липня 2021 03:13:03 від Matvik
   
альтернатива - общественный транспорт + электросамокат/моноколесо


ваші, дєтка, самокати і моноколеса це не транспорт, а циркові снаряди, використовувати їх як транспорт - ідіотизм в повному значенні слова, ще й вбивці:

Цитувати
"Або у нас суттєво покращиться ситуація і самокати перестануть створювати проблеми і додаткову небезпеку, передусім для пішоходів, або ми вдамося до їхньої повної заборони", - заявив помічник мера Парижу Анн Ідальго Давід Беяр, що відповідає за транспортну сферу.

Він апелював до того, що деякі великі міста світу заборонили пересування вулицями на засобах мікромобільності з міркувань безпеки.
https://www.eurointegration.com.ua/news/2021/06/30/7124955/

 вони повинні бути заборонені всюди на дорогах і тротуарах, крім спецмайданчиків відпочинкових.
   
Нехай Віталька зробить "областним" платний в'їзд у місто. Зразу полегшає на дорогах.
згоден. Тільки при умові платного виїзду міських з міста, в т.ч. на Окружну.
   
і не потрібно більше дорог

доведено Челябой - скільки парків не вируби, і смуг не набудуй, водятли куплять собі просто по ще одному кориту, на кожного члена сім*ї і все одно все буде в корчах.

https://www.youtube.com/watch?v=77cFaeO-2u4
Так он в этом видео ходит по городу и пробок там не видно.
   
Re: как вы на автивках по городу днем ездите? это же п.ц

згоден. Тільки при умові платного виїзду міських з міста, в т.ч. на Окружну.
Зачем такие сложности - просто брать деньги со всех за пересечение в любую сторону. Чисто символическую сумму - гривен 500. А вот за въезд брать в центр, уже 1000 и тоже со всех.
Но я вам секрет расскажу - не сработает. Я уже видел Бугатти с шашками на крыше - чувак полюбляет по полосам для общественного транспорта передвигаться. Все просто резко станут таксерами.
   
З великом єдина біда - не всі готові тратити сили щоб доїхати до роботи.. а сили ще знадобляться на роботі
Таки як альтернратива автомобілю є самокат чи моноколесо.
   
Намагаюсь, і доволі успішно, в будні не їздити особливо в центр або через нього
Щоб дістатись кудись  в радіусі 2,5 км ходжу пішки
Інколи їжджу на метро
 
 
   
Панове, великі міста в Європі вже давним давно розв'язали проблему всі цих "пробок". Причому вирішили цю проблему так, що уже й забули про неї, що така "проблема" у них колись була
   
Навіщо вам пистякати про те, для чого є прості та ефективні рішення, вже давно перевірені часом і реалізовані?
   
Панове, великі міста в Європі вже давним давно розв'язали проблему всі цих "пробок". Причому вирішили цю проблему так, що уже й забули про неї, що така "проблема" у них колись була
это вообще неправда.
   
Якісь бляць "бабушки на лавочці"  :facepalm1:  :gigi:
   
Господи, та звідки оці брєдні про сезонний транспорт взялись? Цілком їздиться по місту з такими зимами, як зараз.
Тепліше їхати, ніж пішки йти, між іншим)

Про піт те ж саме - якщо не навалювати, то дуже рідко коли потієш, влітку теж менше, ніж пішки (оскільки іде постійний обдув). Нє, є люди, у яких певні особливості, але в загальному - ноу проблем.
да, только вверх по бульвару Леси велосипедисты предпочитают протиснуться в троллейбусы, пачкая всех грязными колёсами, я сам видел не раз.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія