Re: Бляхи это ненадолго. |
17 липня 2018 14:22:39 IP/Host: 130.180.216.---
|
Тим, хто киває на розйопані тази і ланоси на дорогах.
Зрозумійте, їх не стає більше, навпаки. Бляхи ж масово поповнять категорію автосміття.
Re: Бляхи это ненадолго. |
17 липня 2018 14:27:56 IP/Host: ---.opera-mini.net
|
Re: Бляхи это ненадолго. |
17 липня 2018 14:29:54 IP/Host: ---.retail.datagroup.ua
|
Так 1,4 Евро 4, тоже FSI..
А Фабия лучше, она цинкованая.
Но тоже дорогая на вторичном рынке. Дороже Поло.
Re: Бляхи это ненадолго. |
17 липня 2018 14:34:30 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Тим, хто киває на розйопані тази і ланоси на дорогах.
Зрозумійте, їх не стає більше, навпаки. Бляхи ж масово поповнять категорію автосміття.якщо не відкрити ринок і заборонити бляхи, то ні тази ні ланоси за десятки тисяч баксів нікуди не дінуться. Укравто цього гімна від кацапів навезе вагон. Васадзе ланосів теж наклепає за такі бабки.
Так і будуть на них їздити. А по селах на китайських мотоблоках, які так смердять, що страх.
Re: Бляхи это ненадолго. |
17 липня 2018 14:36:27 IP/Host: ---.datasvit.km.ua
|
Розгорнути попередні цитати...а це тільки на бляхах ломаєтсья? Яке взагалі номери відношення до поломок мають?В такому випадку потрібно таку машину щоб можна це робити регулярно запчастинами з нормальним ресурсом і за реальні гроші. До "Таврії" не дорого такі ремонти робити і є нові запчастини виготовлені з нормального матеріалу за реальні гроші. В тих хто робить таку експлуатацію як я вказав вище і машину брав не нову, то машини в них, в основному вбиті, і не спішать їх ремонтувати.а до опеля астри нема запчастин нормальних? Щодо не дорого, то ще є частота таких ремонтів і відповідно простій.
А вбиті бляхи, до якого стану? Розумієте, щоб опелю дійти до стану таврії, треба розхерачити гідропідсилювач, виковиряти подушки безпеки, спалити нахер кондиціонер, повиривати стіклопідйомники, урекати салон до просто неможливого стану нової Таврії, довести двигун і щеплення до кондиціїї "прокачки" перед переключенням передачі. І вчепити запаску під капот, щоб при аварії вона залітала в салон!
І тільки тоді порівнювати 2 автівки
П.С. І якщо людина не підтримує авто, на якому їздить, то ні марка ні номери не мають до цього відношення. Так як в першу чергу це безпека самого власника та його сім"ї.
Re: Бляхи это ненадолго. |
17 липня 2018 14:37:54 IP/Host: ---.v-lan.com.ua
|
Re: Бляхи это ненадолго. |
17 липня 2018 14:40:27 IP/Host: ---.wildpark.net
|
Re: Бляхи это ненадолго. |
17 липня 2018 14:42:46 IP/Host: 130.180.216.---
|
Розгорнути попередні цитати...В такому випадку потрібно таку машину щоб можна це робити регулярно запчастинами з нормальним ресурсом і за реальні гроші. До "Таврії" не дорого такі ремонти робити і є нові запчастини виготовлені з нормального матеріалу за реальні гроші. В тих хто робить таку експлуатацію як я вказав вище і машину брав не нову, то машини в них, в основному вбиті, і не спішать їх ремонтувати.а до опеля астри нема запчастин нормальних? Щодо не дорого, то ще є частота таких ремонтів і відповідно простій.
А вбиті бляхи, до якого стану? Розумієте, щоб опелю дійти до стану таврії, треба розхерачити гідропідсилювач, виковиряти подушки безпеки, спалити нахер кондиціонер, повиривати стіклопідйомники, урекати салон до просто неможливого стану нової Таврії, довести двигун і щеплення до кондиціїї "прокачки" перед переключенням передачі. І вчепити запаску під капот, щоб при аварії вона залітала в салон!
І тільки тоді порівнювати 2 автівки
П.С. І якщо людина не підтримує авто, на якому їздить, то ні марка ні номери не мають до цього відношення. Так як в першу чергу це безпека самого власника та його сім"ї.В людини нема грошей на ремонт тому не дбає.
Електросклопіднімач і продаються окремо і на "Таврію" ставляться. А з передачами які проблеми - все номально в "Таврії" перемикається. За рік проїзжаєм на б/у "Опелі" по трасі 50000км ловим ями, гнем диски, ломаєм ходову, рульову рейку, амортизатори і подушки двигуна і згоряє вихлопна. Його ремонтуєм - можна накупити запчастин дорого і неякісних які пройдуть тисяч 20 за кілька місяців і знову потрібно буде їх міняти. А на Таврію" можна купити значно дешевше з нормальних матеріалів і в ціні вони не будуть відрізнятися в рази від дешевих.
Re: Бляхи это ненадолго. |
17 липня 2018 14:43:33 IP/Host: ---.wildpark.net
|
Re: Бляхи это ненадолго. |
17 липня 2018 14:46:27 IP/Host: 130.180.216.---
|
Розгорнути попередні цитати...Тим, хто киває на розйопані тази і ланоси на дорогах.
Зрозумійте, їх не стає більше, навпаки. Бляхи ж масово поповнять категорію автосміття.якщо не відкрити ринок і заборонити бляхи, то ні тази ні ланоси за десятки тисяч баксів нікуди не дінуться. Укравто цього гімна від кацапів навезе вагон. Васадзе ланосів теж наклепає за такі бабки.
Так і будуть на них їздити. А по селах на китайських мотоблоках, які так смердять, що страх.Ніхто не говорить про заборону, а тільки про бар'єр перед хитровиїпаністю.
Старі тази ж просто вимруть, як мамонти. Як вимерли москвічі та запорожці. Щодо імпорту нового кац-лайна - то вже інше питання, за межами теми.
Re: Бляхи это ненадолго. |
17 липня 2018 14:46:52 IP/Host: 91.207.66.---
|
Розгорнути попередні цитати...Так 1,4 Евро 4, тоже FSI..
А Фабия лучше, она цинкованая.
Но тоже дорогая на вторичном рынке. Дороже Поло.
Показати зображення...
https://uk.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_Fabia
и стоят они как наши тазы и ланосы
Re: Бляхи это ненадолго. |
17 липня 2018 14:50:14 IP/Host: ---.datasvit.km.ua
|
за життя поміняв 10 машин від запорожця до субару і від бляхи до салонної. тому можу дати вичерпну характеристику.
совок (то шо автозаз - теж воно) - ф топку. в тижні три дні крутиш чотири їздиш. годиться виключно коли в тебе дома чи в кума гараж з повним комплектом слюсарного обладнання масою більше ніж то авто. але про "сів і поїхав" можна по суті забути.
бляха віком 10+ років чи пробігом 200 тис км+ - це той самий совок тільки власний гараж не допоможе а доведеться шастати по "дядь васях спецах" .
машина старіє по експоненті. то шо вона постаріє за перші 10 років - за наступні 5 вона постаріє ще раз так. за наступні 3 - ще раз так. за наступний 1 - ще раз. всі витрати сил і грошей на ремонт співрозмірні але з протилежним знаком.
машина дешевіє теж по експоненті. за перші 5 років вона коштує 50% салону, на 10й рік 30%, на 15й - 15%.
Re: Бляхи это ненадолго. |
17 липня 2018 14:50:41 IP/Host: 91.207.66.---
|
10 летняя фабия 1,4 в Польше стоит около 1000 евро
Re: Бляхи это ненадолго. |
17 липня 2018 14:52:25 IP/Host: ---.wildpark.net
|
Re: Бляхи это ненадолго. |
17 липня 2018 14:53:09 IP/Host: ---.wildpark.net
|
Розгорнути попередні цитати...10 летняя фабия 1,4 в Польше стоит около 1000 евроА в ФРГ?
Не битая, прошедшая техосмотр?
Re: Бляхи это ненадолго. |
17 липня 2018 14:54:17 IP/Host: 193.161.14.---
|
Розгорнути попередні цитати...10 летняя фабия 1,4 в Польше стоит около 1000 евроА в ФРГ?
Не битая, прошедшая техосмотр?Зайдите на олх польский.
Re: Бляхи это ненадолго. |
17 липня 2018 14:56:35 IP/Host: 91.207.66.---
|
Розгорнути попередні цитати...10 летняя фабия 1,4 в Польше стоит около 1000 евроА в ФРГ?
Не битая, прошедшая техосмотр?Зайдите на олх польский.
Re: Бляхи это ненадолго. |
17 липня 2018 14:59:23 IP/Host: 91.207.66.---
|
Re: Бляхи это ненадолго. |
17 липня 2018 15:00:16 IP/Host: ---.datasvit.km.ua
|
Розгорнути попередні цитати...а до опеля астри нема запчастин нормальних? Щодо не дорого, то ще є частота таких ремонтів і відповідно простій.
А вбиті бляхи, до якого стану? Розумієте, щоб опелю дійти до стану таврії, треба розхерачити гідропідсилювач, виковиряти подушки безпеки, спалити нахер кондиціонер, повиривати стіклопідйомники, урекати салон до просто неможливого стану нової Таврії, довести двигун і щеплення до кондиціїї "прокачки" перед переключенням передачі. І вчепити запаску під капот, щоб при аварії вона залітала в салон!
І тільки тоді порівнювати 2 автівки
П.С. І якщо людина не підтримує авто, на якому їздить, то ні марка ні номери не мають до цього відношення. Так як в першу чергу це безпека самого власника та його сім"ї.В людини нема грошей на ремонт тому не дбає.
Електросклопіднімач і продаються окремо і на "Таврію" ставляться. А з передачами які проблеми - все номально в "Таврії" перемикається. За рік проїзжаєм на б/у "Опелі" по трасі 50000км ловим ями, гнем диски, ломаєм ходову, рульову рейку, амортизатори і подушки двигуна і згоряє вихлопна. Його ремонтуєм - можна накупити запчастин дорого і неякісних які пройдуть тисяч 20 за кілька місяців і знову потрібно буде їх міняти. А на Таврію" можна купити значно дешевше з нормальних матеріалів і в ціні вони не будуть відрізнятися в рази від дешевих.Ок. далі не бачу сенсу продовжувати розмову. Але від щирого серця жаль людину, якій приходиться на таврії намотувати 50к в рік.
Re: Бляхи это ненадолго. |
17 липня 2018 15:01:02 IP/Host: 91.207.66.---
|
Re: Бляхи это ненадолго. |
17 липня 2018 15:05:46 IP/Host: ---.dynamic-FTTB.kharkov.volia.com
|
Re: Бляхи это ненадолго. |
17 липня 2018 15:09:59 IP/Host: 193.161.14.---
|
Мій знайомий на фірмі працює казав так - був один рено кенгу на українських номерах.
вони його продали і купили три блясі на фірму
і довольні їздять
Re: Бляхи это ненадолго. |
17 липня 2018 15:13:16 IP/Host: 195.66.136.---
|
Re: Бляхи это ненадолго. |
17 липня 2018 15:14:46 IP/Host: 91.207.66.---
|
вопрос про машины как про лошадей
чья кобыла лучше
Но времена то изменились - раньше не то что МАШИНА -- ТЕЛЕВИЗОР был атрибутом богатства
а сейчас поддерживать тысячные пошлины на ввоз автомобилей - это тоже что поддерживать тысячные пошлины на ввоз телефонов
а может действительно- вернуться к старым дисковым телефонам и жить припеваючи
Re: Бляхи это ненадолго. |
17 липня 2018 15:15:27 IP/Host: 193.161.14.---
|
вопрос про машины как про лошадей
чья кобыла лучше
Но времена то изменились - раньше не то что МАШИНА -- ТЕЛЕВИЗОР был атрибутом богатства
а сейчас поддерживать тысячные пошлины на ввоз автомобилей - это тоже что поддерживать тысячные пошлины на ввоз телефонов
а может действительно- вернуться к старым дисковым телефонам и жить припеваючи
Re: Бляхи это ненадолго. |
17 липня 2018 15:19:22 IP/Host: ---.broadband.tenet.odessa.ua
|
Розгорнути попередні цитати...В людини нема грошей на ремонт тому не дбає.
Електросклопіднімач і продаються окремо і на "Таврію" ставляться. А з передачами які проблеми - все номально в "Таврії" перемикається. За рік проїзжаєм на б/у "Опелі" по трасі 50000км ловим ями, гнем диски, ломаєм ходову, рульову рейку, амортизатори і подушки двигуна і згоряє вихлопна. Його ремонтуєм - можна накупити запчастин дорого і неякісних які пройдуть тисяч 20 за кілька місяців і знову потрібно буде їх міняти. А на Таврію" можна купити значно дешевше з нормальних матеріалів і в ціні вони не будуть відрізнятися в рази від дешевих.Ок. далі не бачу сенсу продовжувати розмову. Але від щирого серця жаль людину, якій приходиться на таврії намотувати 50к в рік.А чого мене жаліти - мені подобалося їздити і щоб все було справне і не шукати по розбірках тижнями запчастини постійно, чи нові не оригінального виробника з обмеженим ресурсом. За нову "Славуту" в 2003р. був заплатив біля 23000грн. (біля 4500$). Іномарку експлутувати в такому режимі було дорого і в той же день їх купити було часто не можливо і потрібно було ставити на кілька днів на ремонт.
Re: Бляхи это ненадолго. |
17 липня 2018 15:22:18 IP/Host: 185.235.173.---
|
Re: Бляхи это ненадолго. |
17 липня 2018 15:22:26 IP/Host: ---.wildpark.net
|
Re: Бляхи это ненадолго. |
17 липня 2018 15:27:20 IP/Host: ---.v-lan.com.ua
|
Розгорнути попередні цитати...вопрос про машины как про лошадей
чья кобыла лучше
Но времена то изменились - раньше не то что МАШИНА -- ТЕЛЕВИЗОР был атрибутом богатства
а сейчас поддерживать тысячные пошлины на ввоз автомобилей - это тоже что поддерживать тысячные пошлины на ввоз телефонов
а может действительно- вернуться к старым дисковым телефонам и жить припеваючине в тому справа
справа в законах та їх виконанні
змінюйте закони, робіть хоч нульові ставки -- тоді вперед
Re: Бляхи это ненадолго. |
17 липня 2018 15:28:01 IP/Host: 91.207.66.---
|
https://m.olx.pl/oferta/skoda-fabia-nie-posiada-oznak-korozji-CID5-IDuUnlF.html
Re: Бляхи это ненадолго. |
17 липня 2018 15:30:06 IP/Host: ---.wildpark.net
|
Розгорнути попередні цитати...https://m.olx.pl/oferta/skoda-fabia-nie-posiada-oznak-korozji-CID5-IDuUnlF.htmlВот Вы смешной человек...
Вас спрашивают про стоимость машины в ФРГ с немецким техосмотром и небитой.
А Вы выкладываете польское объявление про машину без признаком коррозии.
Как в фольклоре:
-Здорово бабуля! -Картошку копаю!..
Re: Бляхи это ненадолго. |
17 липня 2018 15:31:56 IP/Host: ---.datasvit.km.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Ок. далі не бачу сенсу продовжувати розмову. Але від щирого серця жаль людину, якій приходиться на таврії намотувати 50к в рік.А чого мене жаліти - мені подобалося їздити і щоб все було справне і не шукати по розбірках тижнями запчастини постійно, чи нові не оригінального виробника з обмеженим ресурсом. За нову "Славуту" в 2003р. був заплатив біля 23000грн. (біля 4500$). Іномарку експлутувати в такому режимі було дорого і в той же день їх купити було часто не можливо і потрібно було ставити на кілька днів на ремонт.
..
Дизайн інтер'єру та екстер'єру, в кожній рисі успадковує тенденції ультрасучасного біонічного дизайну, прикладом якого можна вважати витончену форму передніх фар і V-образну радіаторну решітку, які наділяють ZAZ Forza самобутнім характером і темпераментом ..
https://www.autozaz.kiev.ua/ua/models/zaz/Forza.php
але якось нема бажання.... за 9 туо ..2015 модель
Re: Бляхи это ненадолго. |
17 липня 2018 15:33:01 IP/Host: 91.207.66.---
|
Розгорнути попередні цитати...https://m.olx.pl/oferta/skoda-fabia-nie-posiada-oznak-korozji-CID5-IDuUnlF.htmlВот Вы смешной человек...
Вас спрашивают про стоимость машины в ФРГ с немецким техосмотром и небитой.
А Вы выкладываете польское объявление про машину без признаком коррозии.
Как в фольклоре:
-Здорово бабуля! -Картошку копаю!..Посмотрите сколько такая машина стоит у нас
Re: Бляхи это ненадолго. |
17 липня 2018 15:35:54 IP/Host: ---.wildpark.net
|
Розгорнути попередні цитати...Вот Вы смешной человек...
Вас спрашивают про стоимость машины в ФРГ с немецким техосмотром и небитой.
А Вы выкладываете польское объявление про машину без признаком коррозии.
Как в фольклоре:
-Здорово бабуля! -Картошку копаю!..Посмотрите сколько такая машина стоит у насЗачем?
Re: Бляхи это ненадолго. |
17 липня 2018 15:36:22 IP/Host: ---.retail.datagroup.ua
|
Ну не может Евро-4 не быть FSI, т.к. FSI c 2000г., А Евро-4 с 2005.
Re: Бляхи это ненадолго. |
17 липня 2018 15:43:32 IP/Host: ---.retail.datagroup.ua
|
Re: Бляхи это ненадолго. |
17 липня 2018 15:43:59 IP/Host: ---.broadband.tenet.odessa.ua
|
Розгорнути попередні цитати...А чого мене жаліти - мені подобалося їздити і щоб все було справне і не шукати по розбірках тижнями запчастини постійно, чи нові не оригінального виробника з обмеженим ресурсом. За нову "Славуту" в 2003р. був заплатив біля 23000грн. (біля 4500$). Іномарку експлутувати в такому режимі було дорого і в той же день їх купити було часто не можливо і потрібно було ставити на кілька днів на ремонт.
..
Дизайн інтер'єру та екстер'єру, в кожній рисі успадковує тенденції ультрасучасного біонічного дизайну, прикладом якого можна вважати витончену форму передніх фар і V-образну радіаторну решітку, які наділяють ZAZ Forza самобутнім характером і темпераментом ..
https://www.autozaz.kiev.ua/ua/models/zaz/Forza.php
але якось нема бажання.... за 9 туо ..2015 модельЯ їхав з таксистом на такій і він розповідав, що це "Chery A13" має назву в Україні "ЗАЗ Forza":
https://uk.wikipedia.org/wiki/Chery_A13
І йому щось швидко ломалось в ходовій і він брав цю запчастину від "Фольцвагена" і її обточував. На панелі видно на світло, замальований чорним маркером, надпис "Chery".
Re: Бляхи это ненадолго. |
17 липня 2018 15:45:58 IP/Host: 91.207.66.---
|
Розгорнути попередні цитати...Ну не может Евро-4 не быть FSI, т.к. FSI c 2000г., А Евро-4 с 2005.Вы совсем запутались в экологическом стандарте и технологии впрыска топлива. FSI я припоминаю только несколько двигателей:
1.6 FSI
2.0 FSI
ну и еще парочка TFSI
на фабиях не устанавливались, к евростандартам отношения не имеют и выпускались с 2004 по 2008 год
я еще и ссылку давал = https://uk.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_Octavia
не вводите людей в заблуждение
Re: Бляхи это ненадолго. |
17 липня 2018 15:49:05 IP/Host: ---.datasvit.km.ua
|
Розгорнути попередні цитати...
..
Дизайн інтер'єру та екстер'єру, в кожній рисі успадковує тенденції ультрасучасного біонічного дизайну, прикладом якого можна вважати витончену форму передніх фар і V-образну радіаторну решітку, які наділяють ZAZ Forza самобутнім характером і темпераментом ..
https://www.autozaz.kiev.ua/ua/models/zaz/Forza.php
але якось нема бажання.... за 9 туо ..2015 модельЯ їхав з таксистом на такій і він розповідав, що це "Chery A13" має назву в Україні "ЗАЗ Forza":
https://uk.wikipedia.org/wiki/Chery_A13
І йому щось швидко ломалось в ходовій і він брав цю запчастину від "Фольцвагена" і її обточував. На панелі видно на світло, замальований чорним маркером, надпис "Chery".тобто - ще той головняк та Форца
так зразу казали - база - Chery
адаптували...
Re: Бляхи это ненадолго. |
17 липня 2018 15:49:47 IP/Host: ---.retail.datagroup.ua
|
1.4 R4 FSI 63-77kW