Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

Та вже не раз оцінювали. Фанні Мей і Фредді Мак оцінювали.
Ще раз, як компанія, що переробляє 60 тисяч батарей без прибутку може коштувати 5 мільярдів? Так само як в свій час тюльпани в Голландії.  Булька.

Не может и не будет. Убытки будет погашать Калифорния в лице налогов балеруна, сисадмина Каки и прочих гуманитариев. :) Что и требовалось доказать… :)
   
Ще одні дерибанщики дірявого каліфорнійського бюджету  8-)

Га га га (с) :)
   
Ну и для балеруна сотоварищи… :)

Redwood secured a $2 billion conditional low-cost loan awarded by the US Department of Energy's Advanced Technology Vehicles Manufacturing Loan Program in February 2023. The company which relies primarily on Asia for importing essential components to make EV batteries said it would use the funds to build a supply base in the US and expand operations by building a facility in Charleston, South Carolina.

Имеет место попил державного бабла и завоз лития и прочих составляющих из Китая под бодрые всеукареки карьерных пи3дунов, не умеющих ничего другого. :)
   
У нас уже были случаи самовоспламенения именно автомобильных литиевых батарей или их частей в местах временного хранения.

Ти хочеш порівняти деякі випадки загоряння батарей в місцях зберігання з траками, які викидають сажу на вулицях, біля дитячих майданчиків?
   
Имеет место попил державного бабла

Це позика яку потрібно повертати з процентами..

Якщо та коли Redwood Materials вийдуть на IPO, я буду розлядати їх як можливу інвестицію.


   
Ти хочеш порівняти деякі випадки загоряння батарей в місцях зберігання з траками, які викидають сажу на вулицях, біля дитячих майданчиків?

Дружочек, вы еще не достаточно засрали своими батарейками окружающую среде, но вы на правильном пути. :)

Чернобыль, ТриМайл Айленд и Фукусима - тоже отдельные случаи. :)
   
Це позика яку потрібно повертати з процентами..

Якщо та коли Redwood Materials вийдуть на IPO, я буду розлядати їх як можливу інвестицію.

Тебе, балерун, закон не писан, а если писан, так не читан, а если читан, так не понят. :) У меня для тебя есть мост на продажу в Бруклине, цена договорная. :)
   
Дружочек, вы еще не достаточно засрали своими батарейками окружающую среде, но вы на правильном пути. :)

Чернобыль, ТриМайл Айленд и Фукусима - тоже отдельные случаи. :)

Тут ти вже явно загнув, порівнювати загоряння одиночної батареї з вибухом ядерного реактора.

І навіть в такому випадку, забруднення від тих аварій було менше, ніж від викидів траків, які прямо навколо тебе 24/7.
   
Дружочек, вы еще не достаточно засрали своими батарейками окружающую среде, но вы на правильном пути. :)

Чернобыль, ТриМайл Айленд и Фукусима - тоже отдельные случаи. :)

Гугли статистику пожеж вася
   
Як і казав батарей ставлять більше за все разом узяте, за виключенням сонця, для тих хто дивувався  що вночі робити   :laugh:

   
Тут ти вже явно загнув, порівнювати загоряння одиночної батареї з вибухом ядерного реактора.

І навіть в такому випадку, забруднення від тих аварій було менше, ніж від викидів траків, які прямо навколо тебе 24/7.

Ты реальный ебанат.
   
На заводі з переробки батарей на півдні Франції згоріло близько 900 тонн літієвих батарей.

Літієві батареї є життєво важливими в електричних пристроях від телефонів до електромобілів, але містять горючі матеріали, які в поєднанні з енергією, яку вони накопичують, можуть зробити їх уразливими до займання під час впливу тепла – потенційна небезпека, враховуючи токсичні матеріали, які можуть вивільнятися під час горіння

Місцевий чиновник у префектурі Авейрон Шарль Джусті, до якої належить Вів'єз, заявив в ефірі телеканалу BFM, що небезпеки для людей, які живуть поблизу, немає. :lol:  :weep:  :lol:
   
Як і казав батарей ставлять більше за все разом узяте, за виключенням сонця, для тих хто дивувався  що вночі робити   :laugh:

Показати зображення...

Що там батарейки генерують електроенергію?  ;o
   
Цитата: Tatus
Ти щось про фізику чув колись, чи у вашій церковній школі забороняли такі слова?
Тебе підручником фізики по макітрі хіба пи$дили - ото й увесь твій контакт з наукою.

Випарована тонна морської води додасть в атмосферу стільки ж літію, скільки й сто грамів пилюки - але це лише в умовах сферичного вакууму.

Разом з тонною води сіль майже не випарується, коли в ємності ще лишається рідина. Тотально більша її частка врешті лишиться в твердому осаді . Було б інакше - хєр би змогли видобувати літієві та натрієві солі за допомогою випаровування - все б шурувало в атмосферу разом з водою (так як ви собі й думаєте), без залишку.



   
Що там батарейки генерують електроенергію?  ;o

Краще за ядерний реактор - на постері ж намальовано.  :weep:

Останнє редагування: 19 лютого 2024 09:09:14 від Jinx
   
Як і казав батарей ставлять більше

В Україні є аккум на 279 терават-годин. Вашим павербанкам до того як до Альфи Центавра рачки.
   
Тебе підручником фізики по макітрі хіба пи$дили - ото й увесь твій контакт з наукою.

Випарована тонна морської води додасть в атмосферу стільки ж літію, скільки й сто грамів пилюки - але це лише в умовах сферичного вакууму.

Разом з тонною води сіль майже не випарується, коли в ємності ще лишається рідина. Тотально більша її частка врешті лишиться в твердому осаді . Було б інакше - хєр би змогли видобувати літієві та натрієві солі за допомогою випаровування - все б шурувало в атмосферу разом з водою (так як ви собі й думаєте), без залишку.

Та это форумный буйно-помешанный. Не переймайся.
   
Що там батарейки генерують електроенергію?  ;o

Это Антошка со своими картинками-разукрашками. :) Забавный такой дурачек. :)
   
Що там батарейки генерують електроенергію?  ;o

так вночі або коли потрібно зібравши надлишок до того, те саме що всі викопні палива
   
В Україні є аккум на 279 терават-годин. Вашим павербанкам до того як до Альфи Центавра рачки.

стільки непотрібно
   
стільки непотрібно
Стільки вже є і активно використовується.
   
так вночі або коли потрібно зібравши надлишок до того, те саме що всі викопні палива

 :facepalm1: прикольний процес а якщо їх у темну кімнату поставити теж генеруватимуть?  :facepalm1:
   
Ты реальный ебанат.

У Олєчки сталась істерика, бо в кацапській методичні не дали вказівки як відповідати? :fuck:
   
У Олєчки сталась істерика, бо в кацапській методичні не дали вказівки як відповідати? :fuck:

Не, просто ты реальный ебанат.
   
Виклали купу грошей, а він іржавіє на очах: власники нового автомобіля Tesla обурені

Власники Tesla Cybertruck вже почали скаржитися на корозію пікапа. Після дощу на кузовних панелях почали утворюватися бурі плями та помаранчеві крапки. Один з покупців Cybertruck звернувся до компанії Tesla й автовиробник пообіцяв виправити ситуацію, пише «Автосвіт».
Перші повідомлення власників Tesla Cybertruck на профільному форумі сприйняли скептично: плями іржі вважають пилком, рейковою стружкою або продуктами зношування гальмівних колодок. Однак поступово кількість скарг множилася, а в мануалі Tesla виявили дуже складну інструкцію. Автовиробник радить негайно видаляти з кузова «в’їдливі» забруднення: жир, оливу, пташиний послід, деревну смолу, дьоготь, дорожню сіль, мертвих комах тощо.
У тому ж мануалі сказано, що панелі з нержавіючої сталі можуть бути схильні до корозії. Цікаво, що поки що на Tesla Cybertruck скаржаться власники з Каліфорнії, адже в північних штатах дороги посипають хімічними розчинами, які провокують утворення іржі набагато швидше. Виходом може бути або регулярне миття та полірування, або переплата за заводську захисну плівку. Ця опція коштує від 5000 до 6500 доларів.
Фотографії проблемних кузовів Tesla Cybertruck нагадують наслідки електрохімічної реакції. І хоча поки плями дрібні й усувні, виникає питання, чи довговічний інноваційний нефарбований кузов з нержавіючої бронесталі. Якщо вантажівки за 100 тисяч доларів дійсно стануть іржавіти, Tesla чекає на удар по репутації.
   
Виклали купу грошей, а він іржавіє на очах: власники нового автомобіля Tesla обурені
Власники Tesla Cybertruck вже почали скаржитися на корозію пікапа. Після дощу на кузовних панелях почали утворюватися бурі плями та помаранчеві крапки. Один з покупців Cybertruck звернувся до компанії Tesla й автовиробник пообіцяв виправити ситуацію, пише «Автосвіт».
Перші повідомлення власників Tesla Cybertruck на профільному форумі сприйняли скептично: плями іржі вважають пилком, рейковою стружкою або продуктами зношування гальмівних колодок. Однак поступово кількість скарг множилася, а в мануалі Tesla виявили дуже складну інструкцію. Автовиробник радить негайно видаляти з кузова «в’їдливі» забруднення: жир, оливу, пташиний послід, деревну смолу, дьоготь, дорожню сіль, мертвих комах тощо.
У тому ж мануалі сказано, що панелі з нержавіючої сталі можуть бути схильні до корозії. Цікаво, що поки що на Tesla Cybertruck скаржаться власники з Каліфорнії, адже в північних штатах дороги посипають хімічними розчинами, які провокують утворення іржі набагато швидше. Виходом може бути або регулярне миття та полірування, або переплата за заводську захисну плівку. Ця опція коштує від 5000 до 6500 доларів.
Фотографії проблемних кузовів Tesla Cybertruck нагадують наслідки електрохімічної реакції. І хоча поки плями дрібні й усувні, виникає питання, чи довговічний інноваційний нефарбований кузов з нержавіючої бронесталі. Якщо вантажівки за 100 тисяч доларів дійсно стануть іржавіти, Tesla чекає на удар по репутації.

Генрі Форда: «Будь-який клієнт може отримати автомобіль пофарбований у той колір, в який він хоче – за умови, що цей колір – чорний»
Ілон Маск: «Іржавий це екологічно!»
   
Виклали купу грошей, а він іржавіє на очах: власники нового автомобіля Tesla обурені
Власники Tesla Cybertruck вже почали скаржитися на корозію пікапа. Після дощу на кузовних панелях почали утворюватися бурі плями та помаранчеві крапки. Один з покупців Cybertruck звернувся до компанії Tesla й автовиробник пообіцяв виправити ситуацію, пише «Автосвіт».
Перші повідомлення власників Tesla Cybertruck на профільному форумі сприйняли скептично: плями іржі вважають пилком, рейковою стружкою або продуктами зношування гальмівних колодок. Однак поступово кількість скарг множилася, а в мануалі Tesla виявили дуже складну інструкцію. Автовиробник радить негайно видаляти з кузова «в’їдливі» забруднення: жир, оливу, пташиний послід, деревну смолу, дьоготь, дорожню сіль, мертвих комах тощо.
У тому ж мануалі сказано, що панелі з нержавіючої сталі можуть бути схильні до корозії. Цікаво, що поки що на Tesla Cybertruck скаржаться власники з Каліфорнії, адже в північних штатах дороги посипають хімічними розчинами, які провокують утворення іржі набагато швидше. Виходом може бути або регулярне миття та полірування, або переплата за заводську захисну плівку. Ця опція коштує від 5000 до 6500 доларів.
Фотографії проблемних кузовів Tesla Cybertruck нагадують наслідки електрохімічної реакції. І хоча поки плями дрібні й усувні, виникає питання, чи довговічний інноваційний нефарбований кузов з нержавіючої бронесталі. Якщо вантажівки за 100 тисяч доларів дійсно стануть іржавіти, Tesla чекає на удар по репутації.

Это китайская нержавейка. :)
   
Не, просто ты реальный ебанат.

Олєчка, піди проспись.  :fuck:
   
Олєчка, піди проспись.  :fuck:
О ,Татусь вдарився в сексизм і мізогінію,шо ся робить.Калірований демократ і ліберал опустився до рівня якогось реднека на пікапі.
Мусиш покаятися як підеш на struggle session
   
Олєчка, піди проспись.  :fuck:

Ебанат скатился в привычные галюники. :) Санитаров Мамусю срочно! :)
   
Читав про поверхневу корозію кузовів CT.
Мовляв для нержавійки це норм.
 У мене на хуторі дві великі ємності з нержавійки. Колись мій дядько працював зварювальником на ЗТМК, то зробив нам їх.
Років двадцять їм а досі жодних натяків на можливу корозію, блищать. Не знаю чим ця нержавійка відрізняється від теслівської. Може у Тесли вона більш конструкційна, міцна і тому інший набір легуючих елементів, що недостатньо протидіють іржавінню.
   
Читав про поверхневу корозію кузовів CT.
Мовляв для нержавійки це норм.
 У мене на хуторі дві великі ємності з нержавійки. Колись мій дядько працював зварювальником на ЗТМК, то зробив нам їх.
Років двадцять їм а досі жодних натяків на можливу корозію, блищать. Не знаю чим ця нержавійка відрізняється від теслівської. Може у Тесли вона більш конструкційна, міцна і тому інший набір легуючих елементів, що недостатньо протидіють іржавінню.

Що абсолютно зовсім ніяких плям на ємності?
   
Що абсолютно зовсім ніяких плям на ємності?

Ну бруд є звісно, але іржі не є.
в них збираємо постійно дощову воду з ринв. І нічого.
   
Ну бруд є звісно, але іржі не є.
в них збираємо постійно дощову воду з ринв. І нічого.

Там на фотках теж не іржа. Просто якісь розводи дивні
   
Що абсолютно зовсім ніяких плям на ємності?
Ось делоріан що невідомо скільки простояв під деревом.

Колеса вже вросли в землю. Ні однієї плямки.
   
Там на фотках теж не іржа. Просто якісь розводи дивні

Ну якщо десь біля моря...
Волога, солі, контакт різних металів - усе це ризикові моменти навіть для нержавіючої сталі
Не кажучи вже про електрокорозію

Може прозорим лаком обробляти?
   
По нержавійці можна просто пройтись звичайною сталлю і пішлі іржа.
There are several ways that stainless steel can become contaminated during fabrication.  The three major causes are contamination with carbon, chloride or mild steel.  To have proven results, It is important to eliminate all of them.

Contamination by mild steels occurs just by contact with the stainless steel.  This might be caused by contact with tools such as screwdrivers, files, drills and polishing tools that have already been used on mild steel.  Or it may be caused by grinding dust produced by using power tools or falling particles of welding and flame cutting on carbon steel in the general proximity.

Contamination by chloride, while less common, can be caused by contact with hydrochloric acid, or even, in extreme cases, from salt in sweat if not cleaned appropriately.
   
:facepalm1: прикольний процес а якщо їх у темну кімнату поставити теж генеруватимуть?  :facepalm1:

так само якби деревину поклали в темну кімнату воно б ніколи не стало вугіллям,

всі викопмні палива це той самий аккум, невже  не доходить,  фейспалм мля  :laugh:
   
всі викопмні палива це той самий аккум, невже  не доходить,  фейспалм мля

До них може і доходить, але скрепна звичка сцяти проти вітру перемагає
   
По нержавійці можна просто пройтись звичайною сталлю і пішлі іржа.
There are several ways that stainless steel can become contaminated during fabrication.  The three major causes are contamination with carbon, chloride or mild steel.  To have proven results, It is important to eliminate all of them.

Contamination by mild steels occurs just by contact with the stainless steel.  This might be caused by contact with tools such as screwdrivers, files, drills and polishing tools that have already been used on mild steel.  Or it may be caused by grinding dust produced by using power tools or falling particles of welding and flame cutting on carbon steel in the general proximity.

Contamination by chloride, while less common, can be caused by contact with hydrochloric acid, or even, in extreme cases, from salt in sweat if not cleaned appropriately.

Так, пишуть що то contamination на поверхні
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія