Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

Заважають дихати чарівним повітрям від нафтопереробних заводів? LOL
Добування i процеси виробництва та рафiнування лiтiю, кобальту та iнших елементiв батарей озонують повiтря?
Виробництво енергii для того щоб 30% ii втратити при транспортуванню покращуе екологiю?
   
Вчені зі Стенфордського університету схоже вирішили проблему деградації батарей електрокарів. Вони виявили, що, залишивши батарею в розрядженому стані, можна відновити втрачену ємність і збільшити її термін служби.

Команда зі Стенфорда вирішила перевірити, що станеться, якщо розрядженій батареї дати «відпочити». Під час повної розрядки увесь металевий літій зійшов з анода, а неактивні шматочки ізольованого літію, оточені матрицею SEI, розчинилися в той час, поки батарея не експлуатувалась. Після перезарядки літій знову з’єднався з анодом, даючи змогу батареї генерувати більше енергії, у такий спосіб продовжуючи термін її служби.

За словами учених, ці поліпшення можна реалізувати, просто перепрограмувавши програмне забезпечення для управління акумуляторами. «Прокачати» батарею можна без будь-яких додаткових витрат або змін. Однак, йдеться лише про літій-металеві батареї.
   
Заважають дихати чарівним повітрям від нафтопереробних заводів? LOL

Призывают всех остальных дышать литиевой пылью и подвергать детей риску аутизма. Авотхуй вам, дружочки. :)
   
Призывают всех остальных дышать литиевой пылью и подвергать детей риску аутизма. Авотхуй вам, дружочки. :)

Солі літія - самі розповсюджені сполуки на землі. В морській воді достатньо солей літія щоб їх комерційно випаровувати. Подихати морським повітрям, це і є надихатись солями літія.
   
Солі літія - самі розповсюджені сполуки на землі. В морській воді достатньо солей літія щоб їх комерційно випаровувати.
Не пи$ди так нахабно, неук.
На куб морської води приходиться 28 кілограмів NaCl і лише 0,17 г літію. В літосфері концентрація літія більше в 10 тисяч разів. Просто - в літосфері, а не в родовищах. У вкрай бідних літієвих родовищах (300-400 г/т) концентрація ще мінімум в 20 разів вища.

Транспортувати 200000 тон комерційно вигідніше, аніж одну тону? Де таких комерсантів виробляють?

Комерційно з морської води обіцяли добувати золото ще в середині минулого сторіччя. Скільки вже видобули?

Останнє редагування: 11 лютого 2024 09:22:08 від Jinx
   
Саудівський принц будує в пустелі мегапроект LineCity за трильйони баксів
Ви, адепти електричок, хочете позбавити нафтових принців їхніх іграшок?
   
Саудівський принц будує в пустелі мегапроект LineCity за трильйони баксів
Ви, адепти електричок, хочете позбавити нафтових принців їхніх іграшок?

Та краще це, ніж як три інші хуйатоли що вирішили воювати.
   
Комерційно з морської води обіцяли добувати

Літій не добувають з морської води тільки тому, що дешевше його випарити з соляних розчинів. А так вже були компанії та можливо ще є, що збирались комерційно це робити.
   
Літій не добувають з морської води тільки тому, що дешевше його випарити з соляних розчинів. А так вже були компанії та можливо ще є, що збирались комерційно це робити.

Літій, золото і дофіга всього не видобувають з моської води тому, що це КОМЕРЦІЙНО не вигідно ані зараз, ані через мільярд років, бо просто в довільно взятій тонні каміння літію в 10 тисяч разів більше, аніж в тонні морської води.
   
Літій, золото і дофіга всього не видобувають з моської води тому, що це КОМЕРЦІЙНО не вигідно ані зараз, ані через мільярд років, бо просто в довільно взятій тонні каміння літію в 10 тисяч разів більше, аніж в тонні морської води.

Щось мені підказує що технологічно воду переробляти простіше ніж гірську породу.
   
Щось мені підказує що технологічно воду переробляти простіше ніж гірську породу.

На банальне перекачування води енергії вгатиш стільки, що літій з моря буде дорожче каліфорнія.
Транспортні виртати сировини це лише одна проблема. Інша проблема - территорія для випаровування - під басейни з рапою.
Випаровувати куб води чи 200 тисяч кубів, аби отримати ту саму кількість? А збирати потім ту сіль з території у 200 тисяч разів більшої?

Екологія? "Нє, не бачив..." (Це)

   
Інша проблема - территорія для випаровування - під басейни з рапою.

На сьогодні випаровують тому що так дешевше. Альтернатива випаровуванню - мембрани, електроліз та електродайалізис.
   
Солі літія - самі розповсюджені сполуки

И одновременно - основа психотропных лекарств.
   
Не пи$ди так нахабно, неук.
На куб морської води приходиться 28 кілограмів NaCl і лише 0,17 г літію. В літосфері концентрація літія більше в 10 тисяч разів. Просто - в літосфері, а не в родовищах. У вкрай бідних літієвих родовищах (300-400 г/т) концентрація ще мінімум в 20 разів вища.

Транспортувати 200000 тон комерційно вигідніше, аніж одну тону? Де таких комерсантів виробляють?

Комерційно з морської води обіцяли добувати золото ще в середині минулого сторіччя. Скільки вже видобули?

Ну дык у балеруна что не пост, так очкркдной обсер… :)
   
На сьогодні випаровують тому що так дешевше.
Пропонуєте наклепати Сивашів по всіх узбережжях?
Альтернатива випаровуванню - мембрани, електроліз та електродайалізис.
Зараз виробництво літія відбувається саме з електролізом, тому що так дешевше. Випаровування то лише перший етап.
   
Пропонуєте наклепати Сивашів по всіх узбережжях?

Частіше в пустелі як в південній Америці. Соляний розчин піднімають на поверхність та випаровують.

Завжди можна сказати що і це не покращує екологію, але в порівнянні з добичою інших мінералів, то це санаторій.
   
Частіше в пустелі як в південній Америці. Соляний розчин піднімають на поверхність та випаровують.

Завжди можна сказати що і це не покращує екологію, але в порівнянні з добичою інших мінералів, то це санаторій.

Добре, ти i цьому експерт! - ну ти i унiверсал... Як кажуть твоi кацапи, "и швец, и жнец, и на дуде игрец"

Недiля, вихiдний, в 5:30 починае строчити дописи  :facepalm1: .

Добре, може тобi треба сходити до спецiалiста i попросити щоб тобi приписали трохи лiтiю?
   
Недiля, вихiдний, в 5:30 починае строчити дописи   .

Добре, може тобi треба сходити до спецiалiста i попросити щоб тобi приписали трохи лiтiю?

Я звичайно починаю день о 5-й ранку. До 8-і ранку вже багато що зроблено щоб було чим платити по рахункам а не скигліти як ти, що навкруги «все врагі» але продовжувати завзято сцяти проти вітру.
   
Частіше в пустелі як в південній Америці.
А не задумувався, чому випаровуванням займаються саме в пустелях тіпа Чилі та Австралії, окрім того, що там є поклади?
І чому це хуйова ідея для океанської води, та й для звичайних розсолів з літієвих родовищ, в умовній Флориді чи Каліфорнії?
   
Я звичайно починаю день о 5-й ранку. До 8-і ранку вже багато що зроблено щоб було чим платити по рахункам а не скигліти як ти, що навкруги «все врагі» але продовжувати завзято сцяти проти вітру.
А, зрозумiло.
Не знав що тут е дописувачi за оплату.

Пиши-пиши Шура.
   
А не задумувався, чому випаровуванням займаються саме в пустелях тіпа Чилі та Австралії, окрім того, що там є поклади?
І чому це хуйова ідея для океанської води, та й для звичайних розсолів з літієвих родовищ, в умовній Флориді чи Каліфорнії?

70% поверхні землі це моря та океани. Постійно випаровується. Без цього не було би дощів та земля була би як на Марсі. Я особисто нічого особливо поганого для екології не бачу у випаровуванні. Це натуральний процес.
   
Я звичайно починаю день о 5-й ранку.

Утренний обход в твоем дурдоме в 5:30. Поэтому тебя медсестра поднимает в 5, чтобы послушать твой бред о космических кораблях, больших театрах и сколько электроэнергии выработано солнечными батареями в 4 часа утра.

После укольчик любимых солей лития и на ФУП. :)

   
Генеральний директор Ford Джим Фарлі повідомив про розробку нової платформи для електромобілів, яка буде здатна конкурувати за ціною з Tesla Model 3 та доступними китайськими електромобілями.

Нова платформа розробляється командою, яка діє незалежно від основної структури компанії та зосередилася на створенні недорогої електричної платформи. Фарлі зазначив, що основна мета цієї платформи – знизити початкові витрати на покупку електромобіля, що є однією з основних перешкод для швидшого переходу на електромобілі.

За словами Фарлі, нова платформа призначена для боротьби з Tesla та доступними китайськими машинами, які є основними конкурентами на ринку електромобілів. Tesla Model Y коштує дешевше Ford Mustang Mach-E на кілька тисяч доларів, а найдешевший автомобіль Tesla – седан Model 3 коштує дешевше майже на 8000 доларів. Незважаючи на те, що Mustang Mach-E та F-150 Lightning є одними з найдорожчих автомобілів Ford, компанія не отримує від них прибутку та втратила 4,7 мільярда доларів на електромобілях у 2023 році.

Нова платформа буде орієнтована на отримання прибутку і дозволить Ford запропонувати більш доступні електромобілі, які зможуть конкурувати з Tesla та китайськими виробниками. Фарлі також зазначив, що нова платформа буде гнучкою і дозволить створювати різні типи електромобілів, включаючи кросовери, седани та пікапи.

Очікується, що перші автомобілі на новій платформі з’являться у 2025 році. Ford планує випускати 2 мільйони електромобілів на рік до 2026, а до 2030 повністю перейти на виробництво електромобілів.
   
Toyota Chemical Engineering (TCE) розробила технологію переробки акумуляторних блоків електромобілів шляхом дистиляції електролітичної рідини всередині акумулятора. У компанії її називають екологічним стрибком вперед порівняно з методом спалювання, який використовується наразі. Він полягає у збиранні матеріалів із попелу, що залишився після спалювання відпрацьованих акумуляторних блоків.

Справа в тому, що електролітична рідина, що міститься всередині батареї, легко спалахує. Саме це було основним чинником вибору способу утилізації. Простіше було спалити стару батарею, аніж думати, що з нею робити. Але цей спосіб супроводжується викидом вуглецю та мало ефективний з погляду відновлення матеріалів.

Технологія, розроблена TCE, зробить переробку більш екологічною та дозволить отримувати більшу кількість матеріалів. Компанія планує переганяти електроліт, щоб зробити його менш займистим та безпечнішим у користуванні. Це дозволить ретельніше розбирати блок й подрібнювати елементи, щоб полегшити їх сортування та вилучення матеріалу.

За даними TCE залишок, так звана «чорна маса», містить алюміній, залізо та «багато рідкісних металів». Як стверджується, новий метод знижує викиди CO2, які виробляються при переробці батарей, та підвищує швидкість їх відновлення. Він не тільки сприятиме вуглецевій нейтральності, але й дозволить сортувати та відновлювати матеріали, які неможливо отримати при звичайному спалюванні. У Toyota нову технологію називають «кроком до досягнення економіки замкнутого циклу».
   
Toyota Chemical Engineering (TCE) розробила технологію переробки акумуляторних блоків електромобілів шляхом дистиляції електролітичної рідини всередині акумулятора. У компанії її називають екологічним стрибком вперед порівняно з методом спалювання, який використовується наразі. Він полягає у збиранні матеріалів із попелу, що залишився після спалювання відпрацьованих акумуляторних блоків.

Справа в тому, що електролітична рідина, що міститься всередині батареї, легко спалахує. Саме це було основним чинником вибору способу утилізації. Простіше було спалити стару батарею, аніж думати, що з нею робити. Але цей спосіб супроводжується викидом вуглецю та мало ефективний з погляду відновлення матеріалів.

Технологія, розроблена TCE, зробить переробку більш екологічною та дозволить отримувати більшу кількість матеріалів. Компанія планує переганяти електроліт, щоб зробити його менш займистим та безпечнішим у користуванні. Це дозволить ретельніше розбирати блок й подрібнювати елементи, щоб полегшити їх сортування та вилучення матеріалу.

За даними TCE залишок, так звана «чорна маса», містить алюміній, залізо та «багато рідкісних металів». Як стверджується, новий метод знижує викиди CO2, які виробляються при переробці батарей, та підвищує швидкість їх відновлення. Він не тільки сприятиме вуглецевій нейтральності, але й дозволить сортувати та відновлювати матеріали, які неможливо отримати при звичайному спалюванні. У Toyota нову технологію називають «кроком до досягнення економіки замкнутого циклу».

Так в тих батареях електроліту практично нема. Що вони зібрались переганяти? До того ж в утилізації автобатареї сама складна і немеханізована робота то розібрати 400 вольтову батарею на окремі батарейки. А коли та батарея ще й є частиною силового набору як в теслі то й поготів.
   
70% поверхні землі це моря та океани. Постійно випаровується. Без цього не було би дощів та земля була би як на Марсі. Я особисто нічого особливо поганого для екології не бачу у випаровуванні. Це натуральний процес.

Думай ще. Справа геть не в екології.
   
У Сан Франциско спалили беззахисний безпілотний Waymo автомобіль.
Потрібний робот, який може вийти і дати по морді в разі потреби.

   
У Сан Франциско спалили беззахисний безпілотний Waymo автомобіль.

«Відсвяткували» китайський новий рік.
   
У Сан Франциско спалили беззахисний безпілотний Waymo автомобіль.
Потрібний робот, який може вийти і дати по морді в разі потреби.

А навіщо вони то зробили?  :-)o
   
У Сан Франциско спалили беззахисний безпілотний Waymo автомобіль.
Потрібний робот, який може вийти і дати по морді в разі потреби.

https://twitter.com/view/status/1756550257851449372

Боротьба за екологію  :facepalm1:
   
Боротьба за екологію  :facepalm1:
нагадало

   
це пц, і саме смішне про це майже ніхто не знає, і з іншої сторони яка компанія може дозволити в половину скинути ціни і все одно заробляти, про що теж майже ніхто не знає,  грамотний піар і реклама все що потібно, але ні хай краще інвестори проґорають ніж він погодиться на це, моя історія з tsla закінчилася, це був насправді класний час, багато чого вивчив і взнав, і  нажаль все так скінчилося, раніше думав лише астероід зможе зупинити ріст тесли, а виявилося що твітер і кацапська пропаганда без чого дії сео були б адекватніші, люди на такі бабки влетіли за юх собачий



   
О

   
У Сан Франциско спалили беззахисний безпілотний Waymo автомобіль.
Потрібний робот, який може вийти і дати по морді в разі потреби.

https://twitter.com/view/status/1756550257851449372

Щось я все більше стаю прихильникмо скайнету
   
GM виводить на ринок доступний електромобіль із запасом ходу майже 500 км
НОВИНИАВТОНОВИНКИЕЛ ЕКТРОМОБІЛІ
автор Denys Kosar 13.02.2024

Концерн General Motors опублікував ціни на Chevrolet Equinox EV 2024 року. Автовиробник підтвердив, що базова модель кросовера Equinox EV 1LT коштуватиме від 34 995 доларів. Новинка конкуруватиме із Tesla Model Y, Hyundai Ioniq 5, Volkswagen ID.4 та Volvo EX30.

У GM повідомили, що базовий варіант буде доступний для бронювання пізніше в 2024 році.

Роздрібна ціна Equinox EV 2024, що рекомендується:

1LT FWD від 34 995 доларів США;
2LT FWD від 43 295 доларів США;
2RS FWD від 44 795 доларів США;
3LT FWD від 45 295 доларів США;
3RS FWD від 46 795 доларів США.
Варіанти Equinox EV з переднім приводом оснащені електродвигуном потужністю 213 к.с., тоді як версії з повним приводом мають двомоторну установку потужністю 288 кінських сил. Перший може прискорюватися від 0 до 96 км/год за 7,9 секунд, а другий – за 5,9 секунд.

У GM очікують, що Equinox EV 1LT стане найдоступнішим електромобілем у США із запасом ходу понад 480 км.

В Україні ціни на вживані кросовери Chevrolet Equinox із ДВЗ стартують від 6500 доларів.
   
GM виводить на ринок доступний електромобіль із запасом ходу майже 500 км
НОВИНИАВТОНОВИНКИЕЛ ЕКТРОМОБІЛІ
автор Denys Kosar 13.02.2024

Концерн General Motors опублікував ціни на Chevrolet Equinox EV 2024 року. Автовиробник підтвердив, що базова модель кросовера Equinox EV 1LT коштуватиме від 34 995 доларів. Новинка конкуруватиме із Tesla Model Y, Hyundai Ioniq 5, Volkswagen ID.4 та Volvo EX30.

У GM повідомили, що базовий варіант буде доступний для бронювання пізніше в 2024 році.

Роздрібна ціна Equinox EV 2024, що рекомендується:

1LT FWD від 34 995 доларів США;
2LT FWD від 43 295 доларів США;
2RS FWD від 44 795 доларів США;
3LT FWD від 45 295 доларів США;
3RS FWD від 46 795 доларів США.
Варіанти Equinox EV з переднім приводом оснащені електродвигуном потужністю 213 к.с., тоді як версії з повним приводом мають двомоторну установку потужністю 288 кінських сил. Перший може прискорюватися від 0 до 96 км/год за 7,9 секунд, а другий – за 5,9 секунд.

У GM очікують, що Equinox EV 1LT стане найдоступнішим електромобілем у США із запасом ходу понад 480 км.

В Україні ціни на вживані кросовери Chevrolet Equinox із ДВЗ стартують від 6500 доларів.

Хто його буде купувати той вибачте сраний екінокс за 44 чи 47 тисяч доларів, це ціна нормального гарного Лексуса. Ще один пшик як освоення державних грошей.
   
Хто його буде купувати той вибачте сраний екінокс за 44 чи 47 тисяч доларів, це ціна нормального гарного Лексуса. Ще один пшик як освоення державних грошей.

Лексус вимагає більших витрат на експлуатацію. Почнемо з приміального бензину, синтетичного масла, вартість регламентного обслуговування. Один заїзд на заправку, і хочеться плакати.

P.S. Це ніяк не виправдовує ціну на Еквінокс в 47 тисяч. Недаремно GM та Форд лобіювали кредити та електроавто. Ціна від GM включає федеральний кредит, тому реально ціна для покупця буде менше 39 тисяч.

Останнє редагування: 14 лютого 2024 16:17:55 від Dobre
   
це пц, і саме смішне про це майже ніхто не знає, і з іншої сторони яка компанія може дозволити в половину скинути ціни і все одно заробляти, про що теж майже ніхто не знає,  грамотний піар і реклама все що потібно, але ні хай краще інвестори проґорають ніж він погодиться на це, моя історія з tsla закінчилася, це був насправді класний час, багато чого вивчив і взнав, і  нажаль все так скінчилося, раніше думав лише астероід зможе зупинити ріст тесли, а виявилося що твітер і кацапська пропаганда без чого дії сео були б адекватніші, люди на такі бабки влетіли за юх собачий



Показати зображення...

Це підтверджує те що тих авто одиниці.
   
Це підтверджує те що тих авто одиниці.

ХЗ де ти живеш. Біля мене вималювалася картина як в СССР - навкруги одні Жигулі Тесли. Машини гарні, але не в такій кількості в одному місці.
   
The City of Edmonton's claim against a U.S. electric bus manufacturer has inflated to $82 million, according to court documents.

The city bought 60 Proterra electric buses, which have not performed well over the few years they have been in service.

The company filed for Chapter 11 bankruptcy protection last summer and the city has been active during those proceedings.

Back in the fall, the city was seeking damages of $1.3 million US and assurances that its contract with the company would be fulfilled.

However, a proof of claim filed early this month shows the city is now seeking more than $82 million for breaches of contract and negligence.
   

Цю тему переглядають:

SlavRedko, Tatus (+ 1 прихованих) і 14 гостей
 
Повна версія