Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

так це і є екологічним лихом що річ не довговічна і постійно затрачається надлишкова енергія на переробку.
тому смішно звучить коли хайпожери мотивують екологією

Вчора подивився відео про вітряки. Лопасті вітряків не переробляються, бо зроблені із файбергласу, чи ще гірше, клеєної карбонової тканини. Але активісти ділять вагу лопастей на потужність і кажуть що то дурниці. Забруднення у порівняні з СО2 мінімальне. І лопасті із щасливим видом продовжують тупо закопувати в завалах.
   
І лопасті із щасливим видом продовжують тупо закопувати в завалах.

Вони не токсичні та немає необхідності їх в щось переробляти тому що нічого цінного в них немає.
   
Вони не токсичні та немає необхідності їх в щось переробляти тому що нічого цінного в них немає.

Так і будуть лежати до появи нових динозаврів. Тим часом СО2 непогано споживають алжі. Змогли ж вони свого часу засвоїти 20% СО2 атмосфери, коли кисень був нуль. Зараз чисто навпаки.
   
і будуть лежати до появи нових динозаврів

Років 200-500 мабудь що. Композитні матеріали не дуже швидко розпадаються, але допомагає що вони не токсичні та нікому не заважають.
   
Між тим страшна зрада прийшла в новині про Тойоту. Тойота вирішила що час Х настав та інвестує 1.3 мільярди доларів у виробництво електромобілів в штаті Кентуккі

https://electrek.co/2024/02/06/toyota-invest-evs-kentucky/
   
Між тим страшна зрада прийшла в новині про Тойоту. Тойота вирішила що час Х настав та інвестує 1.3 мільярди доларів у виробництво електромобілів в штаті Кентуккі

https://electrek.co/2024/02/06/toyota-invest-evs-kentucky/

Співчуваю.
   
- Купив собі Tesla X, яка повністю автономна та їздить сама.
- Мої вітання! І де ж вона?
- Якби ж я знав…
   
Ще одна страшна зрада прийшла на цей раз з ЄС. В 2023 році вітряки виробили більше електроенергії ніж газові станції.

   
Років 200-500 мабудь що. Композитні матеріали не дуже швидко розпадаються, але допомагає що вони не токсичні та нікому не заважають.
Tи вже не тiльки гiвнокодер,  балерун, гiнеколог, iканамiст, а вже й хiмiк.

i точно знаеш що смоли якi використовуються при виготовленнi лопастей зовсiм не токсичнi. Ну закопали i ладно. Нахер з тими пластмасами мучаються, закопували б i все.

Отямся вже, чоловiче, ти встаеш в 5 ранку i починаеш тут строчити на форумi, i так до пiзньоi ночi. Може тобi в який рехаб треба було б записатися?
   
Між тим страшна зрада прийшла в новині про Тойоту. Тойота вирішила що час Х настав та інвестує 1.3 мільярди доларів у виробництво електромобілів в штаті Кентуккі

https://electrek.co/2024/02/06/toyota-invest-evs-kentucky/

Так вони ж писали що ринок електромобілів займе до 30% напевно вирішили інвестувати в ризикований сектор.
   
Ще одна страшна зрада прийшла на цей раз з ЄС. В 2023 році вітряки виробили більше електроенергії ніж газові станції.

Показати зображення...

Цікаво в нових методичках екологічну катастрофу з електромобілями, хочуть виправдати вітряками?
   
Між тим страшна зрада прийшла в новині про Тойоту. Тойота вирішила що час Х настав та інвестує 1.3 мільярди доларів у виробництво електромобілів в штаті Кентуккі

https://electrek.co/2024/02/06/toyota-invest-evs-kentucky/

https://pressroom.toyota.com/toyota-bringing-battery-electric-vehicle-production-to-kentucky/

А чё ты все время какие-то помойные сайты цмимруешь?

The investment supports the previously announced future BEV assembly at Toyota Kentucky. It also adds a battery pack assembly line to the facility, with batteries being supplied by Toyota Battery Manufacturing North Carolina.
   
І з чого ти вирішив, що якщо з завода машина (кузов) виходить однією литою деталлю, то ту деталь не можна рихтувати на стапелі,
або відпиляти чверть іншої машини і підварити до пошкодженого кузова ?

Литье хрупкое и ремонтировать тяжело. Прокат намного пластичнее.
   
Вони не токсичні та немає необхідності їх в щось переробляти тому що нічого цінного в них немає.

Как обычно, балерун и тут спи3дел.

Principal among the toxic agents to be found in turbine blades is Bisphenol A – a compound banned in numerous countries.
   
Ащ тим лопастям робиться?
Вони зношуються?
   
Ащ тим лопастям робиться?
Вони зношуються?

Я так розумію, з часом тріскається смола. Сонце+навантаження,  композити  цього не люблять, навіть спеціально   підібрані  для таких умов
   
Я так розумію, з часом тріскається смола. Сонце+навантаження,  композити  цього не люблять, навіть спеціально   підібрані  для таких умов

Ясно.
   
Литье хрупкое
Залежить від сплаву. ДВЗ люміневі ллють і нічо. Баварці навіть дизель люмінєвий анонсували. Правда, з чавунними гільзами, але то більше треба для зменшення тертя, а не міцності.

Цитувати
и ремонтировать тяжело.
Лиття якраз простіше, бо можна без великих проблем користати електрозварювання. А от з кованим люмінієм термічні способи вже нізя.
   
Залежить від сплаву. ДВЗ люміневі ллють і нічо. Баварці навіть дизель люмінєвий анонсували. Правда, з чавунними гільзами, але то більше треба для зменшення тертя, а не міцності.

Лиття якраз простіше, бо можна без великих проблем користати електрозварювання. А от з кованим люмінієм термічні способи вже нізя.

Нормальна практика є зварювати стандартні деталі по місцях зварки, те що ви кажете це дорого важко ненадійно.
Товщина також грає роль - надто грубі погано рихтуються надто тонкі тяжче зварюються.
   
Нормальна практика є зварювати стандартні деталі по місцях зварки, те що ви кажете це дорого важко ненадійно.
Товщина також грає роль - надто грубі погано рихтуються надто тонкі тяжче зварюються.

Зі сталюкою те саме на загал. Шліфування, грунтовка, шпаклювання, фарба. З люмінем тільки й того що додати аргон для зварювання.
Тим не менш на литий люмінь можна багато чого безпечно замінити в автівці і цим зменшити витрати на складання. Досвід експлуатації люміню в силових конструкціях (авіація і ті самі ДВЗ) вже достатній.
   
Тим не менш на литий люмінь можна багато чого безпечно замінити в автівці і цим зменшити витрати на складання. Досвід експлуатації люміню в силових конструкціях (авіація і ті самі ДВЗ) вже достатній.

В Тесли пів кузова це монолітні відлиті під високим тиском конструкції з алюмінію що замінили десятки окремих компонентів. Toyota, Volvo та інші пішли слідом за Теслою. Тепер це новий стандарт в індустрії.



Останнє редагування: 7 лютого 2024 16:51:12 від Dobre
   
В Тесли пів кузова це монолітні відлиті під високим тиском конструкції з алюмінію що замінили десятки окремих компонентів. Toyota, Volvo та інші пішли слідом за Теслою. Тепер це новий стандарт в індустрії.

Це приклад того коли екологією не пахне.
   
Це приклад того коли екологією не пахне.

Поясни думку як литі частини корпусу погіршують екологію.
   
Principal among the toxic agents to be found in turbine blades is Bisphenol A – a compound banned in numerous countries

Ще років 10 тому Bisphenol A (BPA) широко застосовувався в виробництві пляшок харчування для немовлят. Я памʼятаю як купував такі що були BPA free. Перестали застосовувати. Ти пропонуєш заборонити всі вироби з пластику?
   
Поясни думку як литі частини корпусу погіршують екологію.

Вважайте це аксіомою. Хоч дивно що це треба пояснювати.
   
Вважайте це аксіомою. Хоч дивно що це треба пояснювати.

Не стидайся та поясни як відлити/відштампувати 173 окремі деталі та потім їх зварити в одну конструкцію краще за відлити все монолітно за один раз?
   
Ще років 10 тому Bisphenol A (BPA) широко застосовувався в виробництві пляшок харчування для немовлят. Я памʼятаю як купував такі що були BPA free. Перестали застосовувати. Ти пропонуєш заборонити всі вироби з пластику?

Але, бронепоезд, в некоторых штатах уже запретили использовать пластмассовые кульки в супер маркетах. К ним и обращайся, эколух. :)
   
Не стидайся та поясни як відлити/відштампувати 173 окремі деталі та потім їх зварити в одну конструкцію краще за відлити все монолітно за один раз?

Газ, выделяемый в процессе сварки, часто токсичен. :)
   
В Тесли пів кузова це монолітні відлиті під високим тиском конструкції з алюмінію що замінили десятки окремих компонентів. Toyota, Volvo та інші пішли слідом за Теслою. Тепер це новий стандарт в індустрії.

Показати зображення...

 :weep:

Забув ще батарею:

   
Забув ще батарею:

Перестань тягати дешеві агітки. Ось так в реальності виглядають землі де видобувають нафту. Канада, провінція Альберта. До горизонту

   
Газ, выделяемый в процессе сварки, часто токсичен.
Аргон - інертний. Про інші гази для зварювання люміню не чув.
І мова якраз іде про те, щоб відлити з люміню та не мудохатися з тим самим зварюванням сталюки.
Вважайте це аксіомою. Хоч дивно що це треба пояснювати.

Ну самі ж ДВЗ та корпуси (А)КПП ллють з люміню - і нічо. Нижня частина кузова з колісними арками - цілком собі варіант лити монолітним шматком.
   
Перестань тягати дешеві агітки. Ось так в реальності виглядають землі де видобувають нафту. Канада, провінція Альберта. До горизонту

Показати зображення...

Дешеві агітки це ти і пророк твій підхуйлятник маск.
 
Він що з марсу привозить все необхідне для електричних іграшок?
   
Перестань тягати дешеві агітки. Ось так в реальності виглядають землі де видобувають нафту. Канада, провінція Альберта. До горизонту

Не показник. Так виглядає будь-який кар'єр. Хоч боксіти, хоч залізна руда, хоч вугілля, хоч що. Варіативність тільки в кольорах.
   
Аргон - інертний. Про інші гази для зварювання люміню не чув.
І мова якраз іде про те, щоб відлити з люміню та не мудохатися з тим самим зварюванням сталюки.
Ну самі ж ДВЗ та корпуси (А)КПП ллють з люміню - і нічо. Нижня частина кузова з колісними арками - цілком собі варіант лити монолітним шматком.

Я о самом металле, особенно если он покрыт чем-то. Но дышать оксидами алюминия удовольствие еще то.
   
Перестань тягати дешеві агітки. Ось так в реальності виглядають землі де видобувають нафту. Канада, провінція Альберта. До горизонту

Показати зображення...
Нахрена ти пишеш херню про яку нуль розуміння
Це все в кінці засипають, вирівнюється і садять дерева.Це як вегани постять для слабонервових фотки з бойні.
В тій Калі дійсно пророблено.Що там вам у воду сиплять
   
Нахрена ти пишеш херню про яку нуль розуміння
Це все в кінці засипають, вирівнюється і садять дерева.Це як вегани постять для слабонервових фотки з бойні.
В тій Калі дійсно пророблено.Що там вам у воду сиплять

Справедливості заради то була відповідь на агітку про міліони тон руди для тесли.
   
А хіба не можна лопаті подрібнювати і використовувати як наповнювач для чогось конструкційного?!
   
А хіба не можна лопаті подрібнювати і використовувати як наповнювач для чогось конструкційного?!
Їх транспортувати проблема - дуже негабарит. Так що подрібнювати треба на місці демонтажу. Цінність матеріалу як наповнювача - дуже сумнівна. Хіба палити на сміттєспалювальних, але їх транспортування зжере більше енергії, аніж буде вироблено.
   
А хіба не можна лопаті подрібнювати і використовувати як наповнювач для чогось конструкційного?!

Текстоліт не так просто подрібнювати. Потім заманаєся працівникам за лікування раку легень виплачувати.
   
Композитні матеріали дроблять та використовують як наповнювач до дорожнього покриття та асфальту. Якщо лопасті вітряків ще якось можна присипати землею та залишити на сотні років, то композитні фюзеляжі літаків, корпуса катерів, паромів, яхт не так просто закопати та забути через їх габарити.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 3 гостей
 
Повна версія