Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

парашутизм, планеризм, аеродинамічна труба - все, що пов'язане з польотами :crazy_pil:

Така двокілева схема для підвищення маневреності? (Сказав навмання)) здається, у авіафлоті Кім чен ина бойові кукурузники були традиційними, чи то я погано дивився...

Все, вже встановлено дату відкриття сезону - крайні вихідні цього місяця! Вже списались про тренування у трубі, семінари з безпеки, пілотування "крила"... Вже сказав інструктор, щоб готувався)) аж не віриться, що я колись на нього перейду, так уже звик до "дуба"..))
Цей "бойовий кукурузник" планувалося викоростовувати ще й в якості корешувальника артелерійського вогню. Тому в нього в хвості така "склянна віранда". Давукілева схема використовувалася для того, щоб можна було вести ефективний вогонь з хвостового кулемета без ризику відстрелити собі кіль.

Ну успіхів тобі з "крилами" !
   
Цікавий апарат.

Зберігати можна в будь-якому гаражі. Або навіть на балконі, якщо балкон просторий. :)
   
Класний!) Справжнє аеротаксі) хоча ні, там же лише один пілот-пасажир
   
Класний!) Справжнє аеротаксі) хоча ні, там же лише один пілот-пасажир
Скоріше "повітряний мопед". :)
Потужність двигуна, вага, швидкість як раз співпадають.
   
Щось наше відкриття сезону здається переноситься на травень!( ну та ладно


ось знайшов відео... цікаво, хто так уклав д1-5у?? так враження, що купол і стропи просто змотали і запхали в ранець
і запаска відкрилась автоматично
   
Ну так вкласти Д1-5у це вміти треба. Не кожному дано !  :)
Взагалі там, здається, провтикали перевірку строп перед укладкою в соти. Не перевірили стропи, щоб вони чітко ділилися на 4 пучки. От і отримали таку бяку.
   
Новий тороїдальний пропелер. Менше шуму, більша ефективність. Як для повітря, так і для води.
https://www.youtube.com/watch?v=ZU_L4Ivca_Y
   
Цитата: com1 link=topic=922641.msg27422241#msg27422241 шdate=1693490415
Новий тороїдальний пропелер. Менше шуму, більша ефективність. Як для повітря, так і для води.
https://www.youtube.com/watch?v=ZU_L4Ivca_Y
https://www.youtube.com/watch?v=ZU_L4Ivca_Y
Для дрона може й згодиться,. Але не для літака.
Що в першу чергу потрібно зробити при відмові двигуна на гвинтовому літаку (крім, звичайно забезпечення горизонтальної швидкості) ?
Відповідь: зафлюгувати звинт ! Тому що площа, що створює любовий опір, гвинта, що обертається в набігаючому потоці, дорівнює площі круга з діаметром гвинта. Далеко ви залитите з таким лобовим опором ? Я вже не кажу про багатомоторні літаки. Там розвертаючий момент буде такий, що відразу зірве літак в спіраль, а потім і штопор. Випадки були неодноразово !
Ще момент: на літаку в різних режимах польоту змінюють крок гвинта (кут атаки лопастей). Як бути з цим чудо-гвинтом ?
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 2 гостей
 
Повна версія