Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Дрони всякі різні

Re: Дрон на прив'язі.

Враховуючи величезний запас міцності діелектричної стрічки можна зменшити напругу, зробивши товстішими електроди.
Наприклад при зменшенні напруги вдвічі, до 5 кіловольт, маса алюмінієвих електродів збільшиться вчетверо і буде 4 грами.
При напрузі 3 кіловольти електроди важитимуть 10 грамів. Що цілком допустимо.
   
Re: Дрон на прив'язі.

Чому я всякій раз читаю назву гілки як Дон на прив'язі  :S
ти пропустила три букви спереду  B-)
   
Re: Дрон на прив'язі.

чудак на букву М- нема зараз напівпровідникових ключів на таку напругу.
Де нема? В гастрономі?
Ну так можна спаяти кілька високовольтних транзистори послідовно, зробивши їх керування через оптопари.
   
Re: Дрон на прив'язі.
Agh

Наприклад з нейлону. Склеїти дві стрічки. Електроди можуть бути і з одної сторони стрічки на відстані пару міліметрів.
50 микрон нейлона выдержат напряжение 10кВ? :S  пару милиметров воздуха не пробьются напряжением 10кВ? ;o

Де нема? В гастрономі?
Ну так можна спаяти кілька високовольтних транзистори послідовно, зробивши їх керування через оптопари.
:facepalm: физик-теоретик?
   
Re: Дрон на прив'язі.

Враховуючи величезний запас міцності діелектричної стрічки можна зменшити напругу, зробивши товстішими електроди.
Наприклад при зменшенні напруги вдвічі, до 5 кіловольт, маса алюмінієвих електродів збільшиться вчетверо і буде 4 грами.
При напрузі 3 кіловольти електроди важитимуть 10 грамів. Що цілком допустимо.
можна навіть обчислити напругу і інші параметри для найменшої ваги дроту, задача оптимізації
   
Re: Дрон на прив'язі.

50 микрон нейлона выдержат напряжение 10кВ? :S  пару милиметров воздуха не пробьются напряжением 10кВ? ;o

:facepalm: физик-теоретик?
та нє, пиз дун-практикант. заради справедливості, такі схеми є, але з ними працювати ще те задоволення- індивідуальний підбір параметрів, та й оптопари на таку напругу- мама-мія.
   
Re: Дрон на прив'язі.

Мікрон з п'ятдесят.
Несколько милиметров. И сразу предлагай преобразователь с 10кВ.
   
Re: Дрон на прив'язі.

50 микрон нейлона выдержат напряжение 10кВ?   пару милиметров воздуха не пробьются напряжением 10кВ?
Для тонких плівок пробивна напруженість може бути 200-300 мегавольт на метр. Тобто такого порядку.
Ну і я ж сказав, що можна полоски алюмінію розмістити поруч на відстані пару міліметрів і наклеїти зверху ще плівку.
Тож 2 міліметри буде не в повітрі.
Ну і оскільки запас міцності великий, то можна напругу зменшити в кілька разів.
   
Re: Дрон на прив'язі.

Несколько милиметров. И сразу предлагай преобразователь с 10кВ.
Працюйте з трьома кіловольтами.
Вага електродів тоді буде не 1 грам, а 10 грамів.
Але для дрона, з якого викинули акумулятор на 335 грамів це не важливо.
   
Re: Дрон на прив'язі.

Якщо дощ, то не полетить, бо замкне?
   
Re: Дрон на прив'язі.

Якщо дощ, то не полетить, бо замкне?
Смужки електродів між двома діелектричними плівками, тож ізольовані від атмосфери.
   
Re: Дрон на прив'язі.

Якщо дощ, то не полетить, бо замкне?
і не в дощ також
   
Re: Дрони  всякі різні

Не треба таку потужність по шнурку з землі ганяти, най дрон буде по схемі автожиру ... такий собі повітряний змій тільки гвинт замість крила і знімати з нього потужність для роботи аппаратутри і гвинта для горизонтального переміщення. А по кабелю ганяти сигналку керування і відео тоді воно і для РЕБ буде малопомітне  :idea:
   
Re: Дрони  всякі різні

Смужки електродів між двома діелектричними плівками, тож ізольовані від атмосфери.
стрічка має вищу парусність
прут краще
   
Re: Дрони  всякі різні
IP

Цікавий експеримент

   
Re: Дрони  всякі різні

Ну і оскільки в нас ще є великий запас по вазі провідників, то ми можемо суттєво зменшити напругу.
Наприклад до тисячі вольт.
При цьому вага провідників 100 грам (два по кілометру). Що цілком допустимо.
Якщо алюмінієві провідники між двома діелектричними стрічками шириною 4 міліметри і товщиною 25 мікрон, то вага діелектрика буде грам 200.
Разом з провідниками 300 грам.
Що менше ваги акумулятора. Залишається ще на перетворювач напруги.
Якщо забезпечимо постійний відбір потрібного струму (0.2 а), то напруга на дроні взагалі буде 500 вольт. Решта впаде на провідниках.
А з 500 вольтами вже можна легко працювати. Підійдуть і транзистори зі старих кінескопних телевізорів і моніторів.

Підсумок.
Подача на дрон потрібної потужності на кілометрову відстань по спец. кабелю цілком реальна задача.
Ну і з передачею інформації по цьому ж кабелю не повинно бути особливих проблем.

Але треба мати на увазі, що варіант на 1000 вольт більш небезпечний ніж на 10 000 вольт, оскільки струм 0.2 ампери смертельний, на відміну від 0.02 а.
   
Re: Дрони  всякі різні

Не треба таку потужність по шнурку з землі ганяти, най дрон буде по схемі автожиру ... такий собі повітряний змій тільки гвинт замість крила і знімати з нього потужність для роботи аппаратутри і гвинта для горизонтального переміщення. А по кабелю ганяти сигналку керування і відео тоді воно і для РЕБ буде малопомітне  :idea:
Интересное предложение! Комбинация многовинтового дрона и автожирного винта и всё на привязи. На высоте основную подъёмную силу даёт автожирный винт под действием набегающего ветра, а вспомогательные винты обеспечивают подъём девайса на высоту и там  только для удержания девайса на месте или управление разворотом, или для создания дополнительной подъёмной силы при стихания набегающего ветра. Питание,управление и съём информации- по кабелю.
   
Re: Дрони  всякі різні

Интересное предложение! Комбинация многовинтового дрона и автожирного винта и всё на привязи. На высоте основную подъёмную силу даёт автожирный винт под действием набегающего ветра, а вспомогательные винты обеспечивают подъём девайса на высоту и там  только для удержания девайса на месте или управление разворотом, или для создания дополнительной подъёмной силы при стихания набегающего ветра. Питание,управление и съём информации- по кабелю.
Живлення від бортового генератора посадженого на вал автожирного гвинта + невеликий буферний акумулятор. В такому випадку вимоги до "привязі" набагато менші (імхо)

Доречі і тут нас німці обскакали, в них був такий "дрон" у крігсмаріне  для підводних човнів. Заміість електроніки пілот з телефоном  :D



Останнє редагування: 20 серпня 2022 08:36:54 від Сліпий
   
Re: Дрони  всякі різні

Рашисти скиглять, що Тайвань нам через Польщу таки цяцьки подогнав

   
Re: Дрони  всякі різні

Есть Дрон на ебау, Valkiria за $300, нет батарей, нет чаржер. Юзьд продают по 800-900$ new 1200-1500$
   
Re: Дрони  всякі різні

Живлення від бортового генератора посадженого на вал автожирного гвинта + невеликий буферний акумулятор. В такому випадку вимоги до "привязі" набагато менші (імхо)

Доречі і тут нас німці обскакали, в них був такий "дрон" у крігсмаріне  для підводних човнів. Заміість електроніки пілот з телефоном  :D

https://youtu.be/6NtI-KS45xk

ух ти!!!!
Виявляється ідея дійсно працююча, підкріплена реальним використанням.

Як я працював у цій галузі, з задоволенням взявся б за реалізацію.
   
Re: Дрони  всякі різні

ух ти!!!!
Виявляється ідея дійсно працююча, підкріплена реальним використанням.

Як я працював у цій галузі, з задоволенням взявся б за реалізацію.
Для чого всі ці складності. Прив'язаний аеростат вирішує проблему. Він радіопрозорий, може бути і оптично прозорий. Тобто невидимий. Декілька пропелерів з мотор-генераторами вирішать проблему живлення і орієнтації.
   
Re: Дрони  всякі різні

Для чого всі ці складності. Прив'язаний аеростат вирішує проблему. Він радіопрозорий, може бути і оптично прозорий. Тобто невидимий. Декілька пропелерів з мотор-генераторами вирішать проблему живлення і орієнтації.
автожиру непотрібно газом наповнюватися, от той "змій" на якому німці людину піднімали легко розбирався і збирався, а до аеростату доведеться ще газовий балон тягнути. Хоча теж працююча ідея.
   
Re: Дрони  всякі різні

автожиру непотрібно газом наповнюватися, от той "змій" на якому німці людину піднімали легко розбирався і збирався, а до аеростату доведеться ще газовий балон тягнути. Хоча теж працююча ідея.
Автожир потребує рівномірного вітру. А раптом штиль?
   
Re: Дрони  всякі різні

Автожир потребує рівномірного вітру. А раптом штиль?
буксировкою піднімуть на висоту (як це робили німці у відео за підводним човном) де є постіні вітри і далі все норм  :-)o
   
Re: Дрони  всякі різні

   
Re: Дрони  всякі різні
IP

   
Re: Дрони  всякі різні

   
Re: Дрони  всякі різні

   
Re: Дрони  всякі різні

   
Re: Дрони  всякі різні

   
Re: Дрони  всякі різні Нове



Останнє редагування: 26 липня 2023 09:17:41 від u311
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія