Сучасний паровий автомобіль/транспорт + електрогенератор |
28 травня 2015 23:16:38 IP/Host: 176.106.205.---
|
Re: Сучасний паровий автомобіль/транспорт |
28 травня 2015 23:38:36 IP/Host: 37.73.230.---
|
Re: Сучасний паровий автомобіль/транспорт |
29 травня 2015 00:01:56 IP/Host: 176.106.205.---
|
Re: Сучасний паровий автомобіль/транспорт |
29 травня 2015 00:03:14 IP/Host: 178.212.97.---
|
Re: Сучасний паровий автомобіль/транспорт |
29 травня 2015 00:06:04 IP/Host: 37.73.230.---
|
Взимку холодно. Потрібне опалення. У парових двигунів з цим проблем не буде, я думаю.
Зразу можна обрати або спроектувати котел під різні типа палива - наприклад, тверде (вугілля, торф, деревина, солома), рідке (мазут та інше). Тобто місцеве паливо.
Re: Сучасний паровий автомобіль/транспорт |
29 травня 2015 00:10:39 IP/Host: 93.72.123.---
|
Парова установка в комплексі має наднизький ккд. Безперспективна.
Більш привабливою може бути газогенератор в комплексі з двигуном, в 3-4 рази ефективніше.
В роки війни по Німеччині їздило кілька сот тисяч авто з газогенераторами.
Кіно про Штірліца повне лайно, всі тилові авто не знали, що таке бензина.
Всі 100 відсотків бензину Німеччина виробляла синтетичним. Нафта після війни була дуже дешева і про синтетику забули, а дарма.
По масі паливо-двигун двс не мають конкурентів. Літій тільки в активній масі може дати 1.2 квт-година, бензин - 12 квт-година, електричний двигун по масі важчий за аналогічний двс. Прошу не приводити даних китайських недоумків, вони все множать\ділять на десять в сторону вигоди.
Але не смердить, куди більш ефективний (синхронні мотори мають ккд 95%), майже не гудить і кльово виглядає.
Якщо щось робити, то щось сучасне.
Передача енергії в фантастичній установці тесли це повний лохотрон, дибільна тема обговорення дурнів, які не вчились в школі і про електрику знають, що вона є в дротах. Трансформатор має мати магнітопровод, або концентратор магнітного потоку, найменший повітряний прошарок дуже різко знижує його ккд, він починає сильніше гудіти.
Вже краще мусолити тему гіперболоїда Гаріна, чи Гагапіна, як кому зручніше. Він більш реальний ніж теслярська мрія-утопія.
Ну ніби все.
Re: Сучасний паровий автомобіль/транспорт |
29 травня 2015 00:15:51 IP/Host: 176.106.205.---
|
Парова установка в комплексі має наднизький ккд. Безперспективна.
Re: Сучасний паровий автомобіль/транспорт |
29 травня 2015 00:32:55 IP/Host: 37.73.230.---
|
Розгорнути попередні цитати...Парова установка в комплексі має наднизький ккд. Безперспективна.Саме тому можлива поява додаткової парової установки на сучасних авто-двигунах у перспективі? Для підвищення ККД ДВС та утилізації теплової енергії.
Але мова не про це. А про те що сучасна парова установка має (має мати) прийнятний ККД. А ще, якщо використовувати різні типи палива - дешеві, в залежності від кон'юнктури та місцевих умов, то ККД не так вже і важливий. Важлива вартість експлуатації і ціна авто.
Re: Сучасний паровий автомобіль/транспорт |
29 травня 2015 00:34:44 IP/Host: 37.73.230.---
|
Розгорнути попередні цитати...Парова установка в комплексі має наднизький ккд. Безперспективна.Саме тому можлива поява додаткової парової установки на сучасних авто-двигунах у перспективі? Для підвищення ККД ДВС та утилізації теплової енергії.
Але мова не про це. А про те що сучасна парова установка має (має мати) прийнятний ККД. А ще, якщо використовувати різні типи палива - дешеві, в залежності від кон'юнктури та місцевих умов, то ККД не так вже і важливий. Важлива вартість експлуатації і ціна авто.
До речі - парові турбіни стоять на електростанціях. Потім ця електрика передається по дротах, трансформаторах. Потім ви заряджаєте електрокар. І кажете що це дуже класно та ефективно.
Re: Сучасний паровий автомобіль/транспорт |
29 травня 2015 00:45:04 IP/Host: 176.106.205.---
|
Re: Сучасний паровий автомобіль/транспорт |
29 травня 2015 00:49:33 IP/Host: 37.73.230.---
|
Що до паровоза - яка модель? Якого року випуску? В якому стані? Можливо, не в найкращому? Він сам їхав чи тягнув поїзд? Скільки потрібно солярки тепловозу для аналогічної роботи?
Re: Сучасний паровий автомобіль/транспорт |
29 травня 2015 01:24:10 IP/Host: 176.106.205.---
|
Re: Сучасний паровий автомобіль/транспорт |
29 травня 2015 01:33:04 IP/Host: 109.251.34.---
|
Парова установка в комплексі має наднизький ккд. Безперспективна.
Більш привабливою може бути газогенератор в комплексі з двигуном, в 3-4 рази ефективніше.
В роки війни по Німеччині їздило кілька сот тисяч авто з газогенераторами.
Кіно про Штірліца повне лайно, всі тилові авто не знали, що таке бензина.
Всі 100 відсотків бензину Німеччина виробляла синтетичним. Нафта після війни була дуже дешева і про синтетику забули, а дарма.
По масі паливо-двигун двс не мають конкурентів. Літій тільки в активній масі може дати 1.2 квт-година, бензин - 12 квт-година, електричний двигун по масі важчий за аналогічний двс. Прошу не приводити даних китайських недоумків, вони все множать\ділять на десять в сторону вигоди.
Але не смердить, куди більш ефективний (синхронні мотори мають ккд 95%), майже не гудить і кльово виглядає.
Якщо щось робити, то щось сучасне.
Передача енергії в фантастичній установці тесли це повний лохотрон, дибільна тема обговорення дурнів, які не вчились в школі і про електрику знають, що вона є в дротах. Трансформатор має мати магнітопровод, або концентратор магнітного потоку, найменший повітряний прошарок дуже різко знижує його ккд, він починає сильніше гудіти.
Вже краще мусолити тему гіперболоїда Гаріна, чи Гагапіна, як кому зручніше. Він більш реальний ніж теслярська мрія-утопія.
Ну ніби все.
Re: Сучасний паровий автомобіль/транспорт |
29 травня 2015 01:53:07 IP/Host: 176.106.205.---
|
Re: Сучасний паровий автомобіль/транспорт |
29 травня 2015 02:04:59 IP/Host: 109.162.35.---
|
Атомные подводные лодки и атомные авианосцы приводятся в движение паровым котлом,
Re: Сучасний паровий автомобіль/транспорт |
29 травня 2015 02:08:16 IP/Host: 37.73.230.---
|
Розгорнути попередні цитати...Парова установка в комплексі має наднизький ккд. Безперспективна.
Більш привабливою може бути газогенератор в комплексі з двигуном, в 3-4 рази ефективніше.
В роки війни по Німеччині їздило кілька сот тисяч авто з газогенераторами.
Кіно про Штірліца повне лайно, всі тилові авто не знали, що таке бензина.
Всі 100 відсотків бензину Німеччина виробляла синтетичним. Нафта після війни була дуже дешева і про синтетику забули, а дарма.
По масі паливо-двигун двс не мають конкурентів. Літій тільки в активній масі може дати 1.2 квт-година, бензин - 12 квт-година, електричний двигун по масі важчий за аналогічний двс. Прошу не приводити даних китайських недоумків, вони все множать\ділять на десять в сторону вигоди.
Але не смердить, куди більш ефективний (синхронні мотори мають ккд 95%), майже не гудить і кльово виглядає.
Якщо щось робити, то щось сучасне.
Передача енергії в фантастичній установці тесли це повний лохотрон, дибільна тема обговорення дурнів, які не вчились в школі і про електрику знають, що вона є в дротах. Трансформатор має мати магнітопровод, або концентратор магнітного потоку, найменший повітряний прошарок дуже різко знижує його ккд, він починає сильніше гудіти.
Вже краще мусолити тему гіперболоїда Гаріна, чи Гагапіна, як кому зручніше. Він більш реальний ніж теслярська мрія-утопія.
Ну ніби все.Я бы все-таки не списывал паровозы и пароходы со счетов. Атомные подводные лодки и атомные авианосцы приводятся в движение паровым котлом, просто источник тепла несколько компактнее, чем угольные или нефтяные топки. Опять таки, в отличии от высокотехнологичных дизелей, древние пароходы были не требовательны к качеству топлива. Суда начала 20 века в качестве топлива использовали уголь либо сырую нефть (в зависимости от типа топки), что очень удобно, ведь не требует переработки нефти. С экологией конечно беда, но на случай "ядерного пепла" идеальное решение, абсолютно устойчивое к ЭМИ.
Re: Сучасний паровий автомобіль/транспорт |
29 травня 2015 07:27:43 IP/Host: 193.227.211.---
|
супертанкер идет на дизеле и питается солярой из своей же перевозимой сырой нефти
Re: Сучасний паровий автомобіль/транспорт |
29 травня 2015 08:42:55 IP/Host: 178.212.97.---
|
Re: Сучасний паровий автомобіль/транспорт |
29 травня 2015 08:48:40 IP/Host: 194.1.195.---
|
Re: Сучасний паровий автомобіль/транспорт |
29 травня 2015 08:54:02 IP/Host: 155.143.97.---
|
Розгорнути попередні цитати...Що до паровоза - яка модель? Якого року випуску? В якому стані? Можливо, не в найкращому? Він сам їхав чи тягнув поїзд? Скільки потрібно солярки тепловозу для аналогічної роботи?у паровоза КПД - 2-7%. повторяю - от двух до семи процентов
КПД дизеля - 25-40%
ТТХ советских паровозов 30-40-х гг постройки (других в Украине нет и быть не может, а буржуйские аналогичные кроме американских) и ТТХ теповозов можете сами погуглить и сравнить их мощность
в любом случае 97% энергии угля в паровозе уходит на обогрев атмосферы а не в тягу
Re: Сучасний паровий автомобіль/транспорт |
29 травня 2015 09:00:38 IP/Host: 94.142.142.---
|
Re: Сучасний паровий автомобіль/транспорт |
29 травня 2015 11:30:57 IP/Host: 82.207.32.---
|
Re: Сучасний паровий автомобіль/транспорт |
29 травня 2015 11:48:53 IP/Host: 176.106.205.---
|
Re: Сучасний паровий автомобіль/транспорт |
29 травня 2015 11:48:55 IP/Host: 109.86.136.---
|
Re: Сучасний паровий автомобіль/транспорт |
29 травня 2015 11:54:12 IP/Host: 109.86.136.---
|
Re: Сучасний паровий автомобіль/транспорт |
29 травня 2015 12:01:49 IP/Host: 37.73.205.---
|
Розгорнути попередні цитати...супертанкер идет на дизеле и питается солярой из своей же перевозимой сырой нефтиКакой феерический длб!
Re: Сучасний паровий автомобіль/транспорт |
29 травня 2015 12:10:36 IP/Host: 176.241.109.---
|
Современные тепловые машины на пару иногда дают больший КПД
однако двигатель с конденсатором и расширением проточной части может улучшить КПД до 25 % и даже более
Re: Сучасний паровий автомобіль/транспорт |
29 травня 2015 12:14:56 IP/Host: 94.76.99.---
|
Re: Сучасний паровий автомобіль/транспорт |
29 травня 2015 12:26:58 IP/Host: 176.106.205.---
|
Re: Сучасний паровий автомобіль/транспорт |
29 травня 2015 12:37:56 IP/Host: 176.241.109.---
|
Re: Сучасний паровий автомобіль/транспорт + електрогенератор |
29 травня 2015 12:46:25 IP/Host: 176.106.205.---
|
два вопроса:
1. размер и вес системы, эквивалентный по характеристикам движку в полтора литра
2. размер и вес топлива, необходимого для преодоления 500 км
Re: Сучасний паровий автомобіль/транспорт |
29 травня 2015 12:57:15 IP/Host: 95.133.55.---
|
електричний двигун по масі важчий за аналогічний двс
Re: Сучасний паровий автомобіль/транспорт |
29 травня 2015 13:27:24 IP/Host: 176.106.205.---
|
Re: Сучасний паровий автомобіль/транспорт |
29 травня 2015 13:40:42 IP/Host: 91.198.31.---
|
Re: Сучасний паровий автомобіль/транспорт |
29 травня 2015 16:22:36 IP/Host: 155.143.97.---
|
Та закопайте вже трупа.
Ось тема
http://ko.com.ua/primenenie_natriya_pozvolit_sdelat_metall-vozdushnye_batarei_perezaryazhaemymi_69882
https://uwaterloo.ca/news/news/chemists-discover-key-reaction-mechanism-behind-highly
ну і
http://vido.com.ua/article/10992/eliektromobil-bolieie-1500-km-na-odnom-zariadie-aliuminii-vozdushnyie-akkumuliatory-na-podkhodie/
Через кілька років будуть дешеві і потужні акумулятори та батареї
Re: Сучасний паровий автомобіль/транспорт |
29 травня 2015 18:35:35 IP/Host: 178.212.97.---
|
Re: Сучасний паровий автомобіль/транспорт |
29 травня 2015 19:15:35 IP/Host: 109.200.155.---
|
Передача енергії в фантастичній установці тесли це повний лохотрон, дибільна тема обговорення дурнів, які не вчились в школі і про електрику знають, що вона є в дротах. Трансформатор має мати магнітопровод, або концентратор магнітного потоку, найменший повітряний прошарок дуже різко знижує його ккд, він починає сильніше гудіти.
Re: Сучасний паровий автомобіль/транспорт |
30 травня 2015 01:00:12 IP/Host: 176.106.205.---
|
паромобили делались в 30-х гг в США
были пистец гламурные, но умерли
конспирологи считают что их убили втогиганты, хотя они ездили на карасине и прочей нефти, но расход топлива у них был писдецкий и опять же - долго разогревались и динамика была никакая
но были тихие как утюги
Re: Сучасний паровий автомобіль/транспорт |
30 травня 2015 02:22:57 IP/Host: 176.106.205.---
|
Re: Сучасний паровий автомобіль/транспорт |
30 травня 2015 05:20:36 IP/Host: 176.106.205.---
|
Розгорнути попередні цитати...Парова установка в комплексі має наднизький ккд. Безперспективна.
Більш привабливою може бути газогенератор в комплексі з двигуном, в 3-4 рази ефективніше.
В роки війни по Німеччині їздило кілька сот тисяч авто з газогенераторами.
Кіно про Штірліца повне лайно, всі тилові авто не знали, що таке бензина.
Всі 100 відсотків бензину Німеччина виробляла синтетичним. Нафта після війни була дуже дешева і про синтетику забули, а дарма.
По масі паливо-двигун двс не мають конкурентів. Літій тільки в активній масі може дати 1.2 квт-година, бензин - 12 квт-година, електричний двигун по масі важчий за аналогічний двс. Прошу не приводити даних китайських недоумків, вони все множать\ділять на десять в сторону вигоди.
Але не смердить, куди більш ефективний (синхронні мотори мають ккд 95%), майже не гудить і кльово виглядає.
Якщо щось робити, то щось сучасне.
Передача енергії в фантастичній установці тесли це повний лохотрон, дибільна тема обговорення дурнів, які не вчились в школі і про електрику знають, що вона є в дротах. Трансформатор має мати магнітопровод, або концентратор магнітного потоку, найменший повітряний прошарок дуже різко знижує його ккд, він починає сильніше гудіти.
Вже краще мусолити тему гіперболоїда Гаріна, чи Гагапіна, як кому зручніше. Він більш реальний ніж теслярська мрія-утопія.
Ну ніби все.Я бы все-таки не списывал паровозы и пароходы со счетов. Атомные подводные лодки и атомные авианосцы приводятся в движение паровым котлом, просто источник тепла несколько компактнее, чем угольные или нефтяные топки. Опять таки, в отличии от высокотехнологичных дизелей, древние пароходы были не требовательны к качеству топлива. Суда начала 20 века в качестве топлива использовали уголь либо сырую нефть (в зависимости от типа топки), что очень удобно, ведь не требует переработки нефти. С экологией конечно беда, но на случай "ядерного пепла" идеальное решение, абсолютно устойчивое к ЭМИ.супертанкер идет на дизеле и питается солярой из своей же перевозимой сырой нефти