Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Спрос на электромобили в Украине вырос на 64%

Планируем второе Авто в семью

це зовсім інша розмова
   
Практичний ефект - 30-40 км додаткових.
Додаткові цикли зарядки "які потроху вбивають батарею" зараз використовуються в будь-якій e/машині - той же режим рекуперації..

Тільки літом, в ідеальних умовах стоячи весь день на палючому сонці.
Причому ставити електромобіль на сонці в спеку дуже не рекомендується, від тепла деградують батареї.
   
Re: Спрос на электромобили в Украине вырос на 64%

Це хіба що на хіпстерів розраховано.

Той сонячний дах коштує багато, а практичного ефекту нуль.
Буде додавати до пробігу кілька кілометрів в день.
І потрохи вбивати батарею додатковими циклами зарядки.

Ну за такою логікою - кожне гальмування вбиває батарею.....  8-)
   
Re: Спрос на электромобили в Украине вырос на 64%

Планируем второе Авто в семью для жены. Задача возить детей в школу и на занятия в различные секции, кружки, худ школу и тд
Два ребёнка и у каждого по 3 дополнительных занятия

Ничего лучше лифа пока не придумал. Зарядка на парковке есть.

Уже проверили километраж. Необходимо в день наматывать 36-42 км

У знакомого лиф 3 года. Летом с кондиционером, зимой с печкой. На сейчас запас хода примерно 90 км. Брал бу из США с малым пробегом битого

 (tu) для такого режиму ідеальний варіант. Я взагалі вважаю що великий кілометраж для авто з такими функціями зайва витрата грошей.
   
(tu) для такого режиму ідеальний варіант. Я взагалі вважаю що великий кілометраж для авто з такими функціями зайва витрата грошей.

так,якщо людина прив"язана  до маршруту та дому  - то підходить
але для вільних людей -  (td)
   
аби хоч зробили так,щоби можна було батарейки швидко міняти ---було б  (tu)
   
Re: Спрос на электромобили в Украине вырос на 64%

так,якщо людина прив"язана  до маршруту та дому  - то підходить
але для вільних людей -  (td)

 :facepalm1:  У більшості людей певна щоденна рутина, бо так зручніше, це вільний вибір. Деякі їздять щодня більше та різними маршрутами. Для таких електро не підходить.
   
Планируем второе Авто в семью для жены. Задача возить детей в школу и на занятия в различные секции, кружки, худ школу и тд
Два ребёнка и у каждого по 3 дополнительных занятия

Ничего лучше лифа пока не придумал. Зарядка на парковке есть.

Уже проверили километраж. Необходимо в день наматывать 36-42 км

У знакомого лиф 3 года. Летом с кондиционером, зимой с печкой. На сейчас запас хода примерно 90 км. Брал бу из США с малым пробегом битого

Оце батьків штирить, по три додаткових заняття. :facepalm1:
Головне щоб дітей після такого перезаряджати не довелось.


   
Колись чоловіки кормили коняк, стояли та розмовляли. Поряд поїзжала незрозуміла тачанка, яка викидувала клуби диму і їхала повільніше ніж кінь. Щоб заправили таку тачанку, в аптеках зкуповівали бутилі з рідиною для чистки шляп. Чоловіки посміхались і казали що це якась штука для фріків і багатіїв. Але зараз мало хто тримає коней саме для пересування на відстані, особливо на великі і для перевезення великих вантажів.
Зараз на парковках в частині європейських країн буває таке, що електромобілів більше ніж автомобілів з ДВЗ.
При розвитку інфраструктури, зменшенні затрат як на електромобіль так і на його обслуговування (заправку, ремонт), їх буде все більше.
ІМХО, електромобілі з вбудованими сонячними батареями - це поки для сонячних країн на кшалт Іспанії, а ось недорогі Ніссани, Рено, Тесли підійдуть і для України і для багатьох європейських країн.
А якщо з'являться ще й літаки та кораблі, поїзди, тоді стане ще практичніше перевозити на відстані мандруючих людей та вантажі.
Сподобалася статистика з однієї з статей в інеті - в Україні купили за півроку більше 3000 електромобілів, взагалі це небагато ,але це 20 електромобілів в день :) .
І раніше Тесла чи Ліїф серед автомобілів були диковинкою, а зараз їх вже все більше і більше на шляхах. І щодня люди зустрічають чи Ліїф, чи Теслу чи БМВ, рідше Рено и Шевроле.
   
Практичний ефект - 30-40 км додаткових.
Додаткові цикли зарядки "які потроху вбивають батарею" зараз використовуються в будь-якій e/машині - той же режим рекуперації..

Слушай, ну ты же на калькуляторе считать умеешь?

На проезд одного километра ей нужно порядка 200 ватт-часов..

С квадратного метра батареи можно снять 200 ватт, ЕСЛИ:
солнечно.
машина не в тени.
свет падает под прямым углом.

Прикинь на пальцах площадь батареи, и сделай поправки на то, что не под прямым углом,
регулярно в тени и т. д.
 
   
Re: Спрос на электромобили в Украине вырос на 64%

Колись чоловіки кормили коняк, стояли та розмовляли. Поряд поїзжала незрозуміла тачанка, яка викидувала клуби диму і їхала повільніше ніж кінь. Щоб заправили таку тачанку, в аптеках зкуповівали бутилі з рідиною для чистки шляп. Чоловіки посміхались і казали що це якась штука для фріків і багатіїв. Але зараз мало хто тримає коней саме для пересування на відстані, особливо на великі і для перевезення великих вантажів.
Зараз на парковках в частині європейських країн буває таке, що електромобілів більше ніж автомобілів з ДВЗ.
При розвитку інфраструктури, зменшенні затрат як на електромобіль так і на його обслуговування (заправку, ремонт), їх буде все більше.
ІМХО, електромобілі з вбудованими сонячними батареями - це поки для сонячних країн на кшалт Іспанії, а ось недорогі Ніссани, Рено, Тесли підійдуть і для України і для багатьох європейських країн.
А якщо з'являться ще й літаки та кораблі, поїзди, тоді стане ще практичніше перевозити на відстані мандруючих людей та вантажі.
Сподобалася статистика з однієї з статей в інеті - в Україні купили за півроку більше 3000 електромобілів, взагалі це небагато ,але це 20 електромобілів в день :) .
І раніше Тесла чи Ліїф серед автомобілів були диковинкою, а зараз їх вже все більше і більше на шляхах. І щодня люди зустрічають чи Ліїф, чи Теслу чи БМВ, рідше Рено и Шевроле.




Електромобіль з'явився раніше, ніж двигун внутрішнього згоряння. Роберт Андерсон[de] збудував 1832/39 у Абердині прототип електромобіля. Перший електромобіль у вигляді візка з електродвигуном було створено 1841 року.

На Першій міжнародній виставці електрики 1881 у Парижі презентували перший триколісний електромобіль[de] Густава Трове[en], який розвивав швидкість 12 км/год при дальності ходу 14—26 км. Вперше у Німеччині був розроблений 1888 електромобіль Флокена[de].

У 1899 році у Санкт-Петербурзі російський дворянин та інженер-винахідник Іполіт Романов створив перший російський електромобіль. На ньому використовувався свинцевий акумулятор системи Барі, що мав 36 вольтових стовпів («банок») і потребував підзарядки кожні 60 верст (приблизно 64 кілометри). Сумарна потужність становила 4 кінські сили, і машина могла змінювати швидкість у 9 градаціях від 1,6 до 37,4 км/г.

Електромобіль La Jamais Contente («Вічно невдоволена», назва повинна була символізувати постійний потяг до досконалості) 29 квітня або 1 травня 1899 року встановив рекорд швидкості на суші — першим у світі подолавши бар'єр у 100 км/г, він досяг 105,882 км/г. Згодом відомий американський конструктор електромобілів Уолтер Бейкер досяг швидкості 130 км/г. Електромобіль «Борланд Електрік» проїхав від Чикаго до Мілуокі (167 км) на одній зарядці, а наступного дня (після перезарядження) електромобіль повернувся до Чикаго своїм ходом. При цьому середня швидкість склала 55 км/год.

1898 року славетний конструктор Фердінанд Порше сконструював передньоприводний електромобіль «System Lohner-Porsche», який мав два мотор-колеса. Через два роки він представив повноприводну версію цього авто, оснащену чотирма мотор-колесами, названу «Toujours-Contente» («завжди задоволена») на Паризькому автосалоні 1890 р., де вона завоювала звання найкращого авто салону.





вивод - прошло 150 лєт, а воз і нинє там.
Дрочітє дальшє, только нє забивайтє руку мєнять
   
Колись чоловіки кормили коняк, стояли та розмовляли. Поряд поїзжала незрозуміла тачанка, яка викидувала клуби диму і їхала повільніше ніж кінь. Щоб заправили таку тачанку, в аптеках зкуповівали бутилі з рідиною для чистки шляп. Чоловіки посміхались і казали що це якась штука для фріків і багатіїв. Але зараз мало хто тримає коней саме для пересування на відстані, особливо на великі і для перевезення великих вантажів.
Зараз на парковках в частині європейських країн буває таке, що електромобілів більше ніж автомобілів з ДВЗ.
При розвитку інфраструктури, зменшенні затрат як на електромобіль так і на його обслуговування (заправку, ремонт), їх буде все більше.
ІМХО, електромобілі з вбудованими сонячними батареями - це поки для сонячних країн на кшалт Іспанії, а ось недорогі Ніссани, Рено, Тесли підійдуть і для України і для багатьох європейських країн.
А якщо з'являться ще й літаки та кораблі, поїзди, тоді стане ще практичніше перевозити на відстані мандруючих людей та вантажі.
Сподобалася статистика з однієї з статей в інеті - в Україні купили за півроку більше 3000 електромобілів, взагалі це небагато ,але це 20 електромобілів в день :) .
І раніше Тесла чи Ліїф серед автомобілів були диковинкою, а зараз їх вже все більше і більше на шляхах. І щодня люди зустрічають чи Ліїф, чи Теслу чи БМВ, рідше Рено и Шевроле.

Халва халва халва.
Спинити не можна. Прямо як Петра.
Ви щось зовсім не розмовляєте про безпеку.
В курсі, що пошкоджену, навіть трохи деформовану батарею охопить полум*я, яке на сьогодні
майже не має чим гасити. Тобто саме слабке зіткнення або з*їзд з дороги до кювету закінчиться
походом за новою автівкою. Грайтесь грайтесь. Попкорну на дуже часто хамовитих дурників
в мене вистачить.
   
Електромобіль з'явився раніше, ніж двигун внутрішнього згоряння. Роберт Андерсон[de] збудував 1832/39 у Абердині прототип електромобіля. Перший електромобіль у вигляді візка з електродвигуном було створено 1841 року.

На Першій міжнародній виставці електрики 1881 у Парижі презентували перший триколісний електромобіль[de] Густава Трове[en], який розвивав швидкість 12 км/год при дальності ходу 14—26 км. Вперше у Німеччині був розроблений 1888 електромобіль Флокена[de].

У 1899 році у Санкт-Петербурзі російський дворянин та інженер-винахідник Іполіт Романов створив перший російський електромобіль. На ньому використовувався свинцевий акумулятор системи Барі, що мав 36 вольтових стовпів («банок») і потребував підзарядки кожні 60 верст (приблизно 64 кілометри). Сумарна потужність становила 4 кінські сили, і машина могла змінювати швидкість у 9 градаціях від 1,6 до 37,4 км/г.

Електромобіль La Jamais Contente («Вічно невдоволена», назва повинна була символізувати постійний потяг до досконалості) 29 квітня або 1 травня 1899 року встановив рекорд швидкості на суші — першим у світі подолавши бар'єр у 100 км/г, він досяг 105,882 км/г. Згодом відомий американський конструктор електромобілів Уолтер Бейкер досяг швидкості 130 км/г. Електромобіль «Борланд Електрік» проїхав від Чикаго до Мілуокі (167 км) на одній зарядці, а наступного дня (після перезарядження) електромобіль повернувся до Чикаго своїм ходом. При цьому середня швидкість склала 55 км/год.

1898 року славетний конструктор Фердінанд Порше сконструював передньоприводний електромобіль «System Lohner-Porsche», який мав два мотор-колеса. Через два роки він представив повноприводну версію цього авто, оснащену чотирма мотор-колесами, названу «Toujours-Contente» («завжди задоволена») на Паризькому автосалоні 1890 р., де вона завоювала звання найкращого авто салону.
вивод - прошло 150 лєт, а воз і нинє там.
Дрочітє дальшє, только нє забивайтє руку мєнять

Покемонам та мавпам щось пояснювати марна справа.
Ну не розуміють вони що поки не буде дозволу на використання
інших джерел енергіі, електромобілі залишаться іграшками
дорослих мачо та мукл.
Ні економіі ні зручності воно не додасть. Тільки понти,
що вони не засмічують навколишній простір.
Але що єлектростанціі для їх забавок повинні пердіти
так само або більше дуже складне питання для їх
мізків. Нехай дрочуть.
   
Покемонам та мавпам щось пояснювати марна справа.
Ну не розуміють вони що поки не буде дозволу на використання
інших джерел енергіі, електромобілі залишаться іграшками
дорослих мачо та мукл.
Ні економіі ні зручності воно не додасть. Тільки понти,
що вони не засмічують навколишній простір.
Але що єлектростанціі для їх забавок повинні пердіти
так само або більше дуже складне питання для їх
мізків. Нехай дрочуть.

Слухай непокемон а яким ти бачиш майбутнє транспортейшн та єнеоргіїї років через 50?
   
Халва халва халва.
Спинити не можна. Прямо як Петра.
Ви щось зовсім не розмовляєте про безпеку.
В курсі, що пошкоджену, навіть трохи деформовану батарею охопить полум*я, яке на сьогодні
майже не має чим гасити. Тобто саме слабке зіткнення або з*їзд з дороги до кювету закінчиться
походом за новою автівкою. Грайтесь грайтесь. Попкорну на дуже часто хамовитих дурників
в мене вистачить.

Так само Єдісон який топив за постійний струм і робив на цьому бабки ставив ролики на яких перемінним током вбивав коняк лякаючи людей. Така була в них війна з Теслом або війна токів ще називають. Чим все закінчилось ми всі знаєм. От ви зараз так сами сците проти вітру
   
Електромобіль з'явився раніше, ніж двигун внутрішнього згоряння. Роберт Андерсон[de] збудував 1832/39 у Абердині прототип електромобіля. Перший електромобіль у вигляді візка з електродвигуном було створено 1841 року.

На Першій міжнародній виставці електрики 1881 у Парижі презентували перший триколісний електромобіль[de] Густава Трове[en], який розвивав швидкість 12 км/год при дальності ходу 14—26 км. Вперше у Німеччині був розроблений 1888 електромобіль Флокена[de].

У 1899 році у Санкт-Петербурзі російський дворянин та інженер-винахідник Іполіт Романов створив перший російський електромобіль. На ньому використовувався свинцевий акумулятор системи Барі, що мав 36 вольтових стовпів («банок») і потребував підзарядки кожні 60 верст (приблизно 64 кілометри). Сумарна потужність становила 4 кінські сили, і машина могла змінювати швидкість у 9 градаціях від 1,6 до 37,4 км/г.

Електромобіль La Jamais Contente («Вічно невдоволена», назва повинна була символізувати постійний потяг до досконалості) 29 квітня або 1 травня 1899 року встановив рекорд швидкості на суші — першим у світі подолавши бар'єр у 100 км/г, він досяг 105,882 км/г. Згодом відомий американський конструктор електромобілів Уолтер Бейкер досяг швидкості 130 км/г. Електромобіль «Борланд Електрік» проїхав від Чикаго до Мілуокі (167 км) на одній зарядці, а наступного дня (після перезарядження) електромобіль повернувся до Чикаго своїм ходом. При цьому середня швидкість склала 55 км/год.

1898 року славетний конструктор Фердінанд Порше сконструював передньоприводний електромобіль «System Lohner-Porsche», який мав два мотор-колеса. Через два роки він представив повноприводну версію цього авто, оснащену чотирма мотор-колесами, названу «Toujours-Contente» («завжди задоволена») на Паризькому автосалоні 1890 р., де вона завоювала звання найкращого авто салону.
вивод - прошло 150 лєт, а воз і нинє там.
Дрочітє дальшє, только нє забивайтє руку мєнять

Так він і буде там якщо тільки дрочить нє? За 150 років люди могли б зекономити мільони тон нафти і такі країни як параши були б у параші де їм і місце. Алє є мудаки які 150 років заявлять "дрочіте дальше" що людство в основному і робить і могло б робити ще 200 років якби не маск наприклад
   
Слухай непокемон а яким ти бачиш майбутнє транспортейшн та єнеоргіїї років через 50?

О, якийсь новічок збудився.
Як в п*ятому елементі. Це можливо хоч завтра. То ж вам все фантастика.
А насправді вам показують навіть не майбутнє, а те що можливо вже сьогодні.
Але вам автівки на батарейках цікаві. Бавтесь. 150 років пройшло і все ніяк
про батарейку забути не можете.
Дивись не обісцись особисто. Я тобі поки не хамив, але ти бачу вперто просиш.
Ти нічого не знаєш взагалі в чому суперечка між Теслою і його опонентами.
Ти про той струм просто нічого не знаєш. Ходи стадом мовчки. За вітром.
Може наведеш що саме винайшов маск, чого не було 150 років тому?

Останнє редагування: 9 серпня 2018 11:20:46 від б_а_р_с
   
Оце батьків штирить, по три додаткових заняття. :facepalm1:
Головне щоб дітей після такого перезаряджати не довелось.

Не в день же))
Малая - Английский, художка, бассейн
Малый - Английский, единоборства, комп школа

В день не больше двух допов после школы. Они во времени не уместятся

А малая по выходным занимается создание 3д изделий зд ручкой

Это их выбор и желание. Никто не грузил

А есть ещё и третья малая - она стрельбой увлекается. Тоже ее пожелание

Желание родителей - Английский и все
   
Re: Спрос на электромобили в Украине вырос на 64%

Пришвидшене заряджання авто з подвійними вживаними батарейками.
Запас ходу майже 300 км літом на швидкості 50 км/год.

http://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=103&t=2814&start=45
   
Не в день же))
Малая - Английский, художка, бассейн
Малый - Английский, единоборства, комп школа

В день не больше двух допов после школы. Они во времени не уместятся

А малая по выходным занимается создание 3д изделий зд ручкой

Это их выбор и желание. Никто не грузил

А есть ещё и третья малая - она стрельбой увлекается. Тоже ее пожелание

Желание родителей - Английский и все

Ну тады всё норм. :-B
А то я как вспомню некоторых, то скрипка то пианино.
А оно им не лезет, а волоком тянут. Дети орут, скандалы.
А если выбор детей самостоятельный то всё гут.
Удачи деткам и здоровья всем.
   
Hyundai начала поставки первых электрических кроссоверов Kona в Норвегию, запас хода от 300 до 470 км в зависимости от версии, говорят уже больше 20 тыс шт предзаказа


Вам не кажеться, что у норвегов завышен процент лохов к общей численности населения? 8-)
   
Hyundai начала поставки первых электрических кроссоверов Kona в Норвегию, запас хода от 300 до 470 км в зависимости от версии, говорят уже больше 20 тыс шт предзаказа
Показати зображення...
Вам не кажеться, что у норвегов завышен процент лохов к общей численности населения? 8-)

еКона класна тачка, чекаємо офіційно в Україні до кінця 2018.
   
О, якийсь новічок збудився.
Як в п*ятому елементі. Це можливо хоч завтра. То ж вам все фантастика.
А насправді вам показують навіть не майбутнє, а те що можливо вже сьогодні.
Але вам автівки на батарейках цікаві. Бавтесь. 150 років пройшло і все ніяк
про батарейку забути не можете.
Дивись не обісцись особисто. Я тобі поки не хамив, але ти бачу вперто просиш.
Ти нічого не знаєш взагалі в чому суперечка між Теслою і його опонентами.
Ти про той струм просто нічого не знаєш. Ходи стадом мовчки. За вітром.
Може наведеш що саме винайшов маск, чого не було 150 років тому?

Ти не відповів яким бачиш транспорт та енергетику через 50 років?

А маск зробив єлектроавто економічно вигідним що відкриває дорогу до мас продакшн та витіснення двс. До нього цього нікому за 150 років цьогоине вдавалося.

   
Hyundai начала поставки первых электрических кроссоверов Kona в Норвегию, запас хода от 300 до 470 км в зависимости от версии, говорят уже больше 20 тыс шт предзаказа
Показати зображення...
Вам не кажеться, что у норвегов завышен процент лохов к общей численности населения? 8-)

Нам ничего не кажется.
Вам кажется, вы и креститесь.

Структура электроэнергетики Норвегии

Думаю вопросов быть не должно.
Если есть спрашивайте.
   
Б_а_р_с - ти ж розумний дядько. Тебе ніхто не ображав у цій гілці, чому ти почав грубити у гілці?
Неважливо як буде пересуватися електроавтомобіль - на батарейках чи брати енергію "з повітря" чи ще якимось чином (так ще краще), але електроавтомобілі потроху заповнюють свою нішу масового транспорту. Вже світовий обсяг перебільшив мільйон автомобілів. Зараз Китай активно починає впроваджувати електротранспорт.
Спалювати нафту - то не самий економічний шлях витрачання корисних копалин, нафта потрібна у великій кількості галузей виробництва.
   
Нам ничего не кажется.
Вам кажется, вы и креститесь.

Структура электроэнергетики Норвегии
Думаю вопросов быть не должно.
Если есть спрашивайте.

Креститесь сами, если ваша религия вам это позволяет.
Нефтедобывающая страна широкими шагами уходит в электрички. Ну тупые, да?

   
Re: Спрос на электромобили в Украине вырос на 64%

Не кажучи вже про те що чим менше палива ми купуємо - тим менше грошей в казну кацапів (добра частина імпортованої пального у нас російська) = менше грошей на війну в Україні.
Чи не так, Б_а_р_с ?
   
еКона класна тачка, чекаємо офіційно в Україні до кінця 2018.

Познавательный видеоролик данного электромобиля:



https://www.youtube.com/watch?v=9qlxzzlr8Do

Останнє редагування: 9 серпня 2018 12:41:58 від golden aplle
   
Re: Спрос на электромобили в Украине вырос на 64%

Б_а_р_с - ти ж розумний дядько. Тебе ніхто не ображав у цій гілці, чому ти почав грубити у гілці?
Неважливо як буде пересуватися електроавтомобіль - на батарейках чи брати енергію "з повітря" чи ще якимось чином (так ще краще), але електроавтомобілі потроху заповнюють свою нішу масового транспорту. Вже світовий обсяг перебільшив мільйон автомобілів. Зараз Китай активно починає впроваджувати електротранспорт.
Спалювати нафту - то не самий економічний шлях витрачання корисних копалин, нафта потрібна у великій кількості галузей виробництва.

Точно не ображали? Ладно, нехай це буде на вашій совісті.
Так важко зрозуміти що в Норвегіі майже 90% виробляється гідростанціями?
Навіть атомних не має. Норвегія нафтова країна, але має можливість користатись
халявною електричною. До чого вони тут скиглять про менше нафти купувати
в кацапів чи ще будь-когось. В нас є альтернатива? В нас атомні через 20 років
вироблять свій ресурс, а нові вже 30 років не будуються.
Навіщо спалювати ту ж саму нафту в іншому місті і в чомусь себе колисати як
це вигідно і економно і зручно.
Ви інфраструктуру побудуйте спочатку як в Норвегіі, потім будете халвити чи
халявити. Я особисто вас ображав? Якщо так, вибачаюсь. За інших будьласка
не треба мене совестити, не господь ви сподіваюсь.
   
У меня есть солар станция и электромобиль - Тойота рав4.
Лохом  я считаю именно тебя, ибо ты одноизвиленное растение.
Вот врать зачем?
Тойота не делает электричек.
   
Hyundai начала поставки первых электрических кроссоверов Kona в Норвегию, запас хода от 300 до 470 км в зависимости от версии, говорят уже больше 20 тыс шт предзаказа
Показати зображення...
Вам не кажеться, что у норвегов завышен процент лохов к общей численности населения? 8-)
В Норвегии шутят, что норвежец выключает свет в доме только когда летит в Таиланд или на Бали.
   
Ти не відповів яким бачиш транспорт та енергетику через 50 років?

А маск зробив єлектроавто економічно вигідним що відкриває дорогу до мас продакшн та витіснення двс. До нього цього нікому за 150 років цьогоине вдавалося.

Ну как электричка может быть экономически выгодна? Сам автомобиль стоит в 2-5 раз дороже обычного, электрика стоит денег.
Новый Лиф в Штатах окупается за 9 лет, это с их дешёвым бензином и электричеством.
В Европе, это вообще, чистый убыток.
   
Не кажучи вже про те що чим менше палива ми купуємо - тим менше грошей в казну кацапів (добра частина імпортованої пального у нас російська) = менше грошей на війну в Україні.
Чи не так, Б_а_р_с ?
У нас используется русский газ, русская нефть и русские ТВЭЛ на АЭС.
И никакие электрички не помогут из этой зависимости выйти.
   
Re: Спрос на электромобили в Украине вырос на 64%

У нас используется русский газ, русская нефть и русские ТВЭЛ на АЭС.
И никакие электрички не помогут из этой зависимости выйти.
ще забув? руський язык та руське вугілля. Руську воду на гідроелектростанція х. Руські сонячні електростанції. А руський вітер?

Останнє редагування: 9 серпня 2018 13:45:32 від com1
   
Вот врать зачем?
Тойота не делает электричек.

Драсьтє!  :fool:
Гугл ще начеб-то нікого не банить.

Toyota RAV4 EV




Останнє редагування: 9 серпня 2018 13:46:44 від Papa John
   
Вот врать зачем?
Тойота не делает электричек.

Уже делают все монстры. Даже вылазят новички, которым на рынок ДВС ваще никак и никогда...
   
У нас используется русский газ, русская нефть и русские ТВЭЛ на АЭС.
И никакие электрички не помогут из этой зависимости выйти.

чуєш, кацапчику, газ у нас може йти з будь якого напрямку, нафта теж. ми не зв*язані по рукам як туркменістан. і можемо купляти де дешевше.

коли ваші кацапи залупили за газ 400 баксів, то дуже швидко були опущені на землю відмовою від їх газу. слава сєнє яценюку. нафта теж саме, захочемо хоч у кувейта хоч у азерів купимо. тож не треба залупатись кацапчику. не єдиними вашими узкіми іскопаємими мір богат....

а над твелами працюють - все більше вестінгхаузівського палива в блоках.

Останнє редагування: 9 серпня 2018 13:53:58 від DeL1T
   
Драсьтє!  :fool:
Гугл ще начеб-то нікого не банить.

Toyota RAV4 EV
Показати зображення...
Только вот на сайте Тойоты их нету:

https://www.toyota.com/
   
чекайте сюрприз від дайсона, в 20-му році обіцяють випуск першого електромобіля, вони і батареї свої розробляють, має бути черговий прорив, авто правда буде не в дешевому сегменті, зокрема як і решта речей дайсона...
   
ще забув? руський язык та руське вугілля. Руську воду на гідроелектростанція х. Руські сонячні електростанції. А руський вітер?
Шановий, ви про що, взагалі?
З Вами все гаразд?
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія