Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Ну, що канал до Азовського моря будемо будувати? А треба до цього готуватись. Ще й ВС поможе.

Коли був конфлікт з Молдовою, Україна просто збудувала канал куди треба.

А до чого це я? Була уже тут тема про побудову каналу який відділить Крим від материка. Ідея актуальна і надалі.  Актуальність зрозуміла, канал легше нам буде охороняти бо ресурси на наземну операцію дешевші ніж на морську. Побудувати корабель важче ніж підтянути танки і гелікоптери до каналу. Там можна багато чого говорити, про те що наші кораблі швидше рухатимуться до Маріополя і Бердянська портів, що з економить кошти якщо через новий канал, плюс ми можемо розширити канал так щоб кораблі ходили в любій кількості і любої тонажності.

Все це гарно, але давайте технічну сторону поглянемо. Чи для нас є можливо - це зробити? Так тут уже давали відповідь що всього у 2 місцях треба прорити канал невеличкий, хоча якщо чесно ми можемо побудувати канал через всю Херсонську область по материку, для нас - це не буде проблемою. Але якщо всього 2 місця? Наші кораблі постійно підтримують канали зі сторони РФ. Так і постійно ми розчищаємо канали біля Молдови. Кораблі для розчистки ми уже має з обох боків, треба тільки проявити політичну волю. А сам мул не висипати в море, або вантажити на вагони і до електростанцій які поряд з лінією розмежування, там будувати рви і насипи навколо них побудувати. Можна і не тянути землю з моря, а можна з моря тянути. Воєнний стан дозволить на ці дії мобілізувати ресурси, техніку і людей.

Інженерні війська одні з кращих на сьогодні у нас ....

==========
Нотатки  Божевільного.


Останнє редагування: 4 грудня 2018 10:21:49 від TimmiApostolMS
   
Та ще чого? Нема куди бюджетні гроші дівати? Дати ахметову дозвіл і хай будує для своїх портів канал.
   
а если москали канал отберут?
   
а если москали канал отберут?

Прокопаємо ще один.

До ж. канали, планомірно і розумно працюємо над дезінтеграцією московії.
   
Прокопаємо ще один.

До ж. канали, планомірно і розумно працюємо над дезінтеграцією московії.

Канал - тактична необхідність.
Розвал кацапстану - стратегічна мета.
   
Та ще чого? Нема куди бюджетні гроші дівати? Дати ахметову дозвіл і хай будує для своїх портів канал.
Треба глянути статистику, але щось підказує що вугілля і метал це тільки 10 чи 20 відсотків, люди з центральної України не можуть відіслати горіхи на експорт бо ці порти заблоковані, а Одеса не справляється, так що це дурня за Ахмету помогти...
   
а если москали канал отберут?
Вони уже забрали один, тут ми маємо можливість робити простив.
   
Якщо ми збудуємо канал , то як ми будемо пропускати фури в Крим?  Тобто нам треба буде будувати канал і міст ? Або пускати паром з одного берега каналу на інший , щоб фури перевозити?
   
Вчора спецом подивився гугул планета-Земля. Якщо і будувати, то виключно по материку. А там жність біля 125 км виходить
   
Якщо ми збудуємо канал , то як ми будемо пропускати фури в Крим?  Тобто нам треба буде будувати канал і міст ? Або пускати паром з одного берега каналу на інший , щоб фури перевозити?
Цеж не міст через КЕРЧ. Так що це не є проблемою, якщо канал воду качали в Крим то побудувати невелечкий міст в разі потреби... Зараз ВС то можна мобілізувати військові війська і ресурси під це.
   
Вчора спецом подивився гугул планета-Земля. Якщо і будувати, то виключно по материку. А там жність біля 125 км виходить

Тут була про це стаття, там всього 2 місця розширити... А що до 125 км, так це запросто ми можемо.... Раніше будували довші, але такі відстань не потрібно.
   
Коли був конфлікт з Молдовою, Україна просто збудувала канал куди треба.

А до чого це я? Була уже тут тема про побудову каналу який відділить Крим від материка. Ідея актуальна і надалі.  Актуальність зрозуміла, канал легше нам буде охороняти бо ресурси на наземну операцію дешевші ніж на морську. Побудувати корабель важче ніж підтянути танки і гелікоптери до каналу. Там можна багато чого говорити, про те що наші кораблі швидше рухатимуться до Маріополя і Бердянська портів, що з економить кошти якщо через новий канал, плюс ми можемо розширити канал так щоб кораблі ходили в любій кількості і любої тонажності.

Все це гарно, але давайте технічну сторону поглянемо. Чи для нас є можливо - це зробити? Так тут уже давали відповідь що всього у 2 місцях треба прорити канал невеличкий, хоча якщо чесно ми можемо побудувати канал через всю Херсонську область по материку, для нас - це не буде проблемою. Але якщо всього 2 місця? Наші кораблі постійно підтримують канали зі сторони РФ. Так і постійно ми розчищаємо канали біля Молдови. Кораблі для розчистки ми уже має з обох боків, треба тільки проявити політичну волю. А сам мул не висипати в море, або вантажити на вагони і до електростанцій які поряд з лінією розмежування, там будувати рви і насипи навколо них побудувати. Можна і не тянути землю з моря, а можна з моря тянути. Воєнний стан дозволить на ці дії мобілізувати ресурси, техніку і людей.

Інженерні війська одні з кращих на сьогодні у нас ....

==========
Нотатки  Божевільного.

Вже розглядали.
Порівнюючи з будівництвом на Суеці, можна зробити канал для суден до 6м осадки за півтори-два (поправка на корупцію) ярди долл.
Суто технічно питання.
За дужками залишаєм політичне питання (наприклад, що побудова каналу доцільна мінімально лише якщо відмовлятися від Криму) та порівняння з іншими альтернативами - побудова додаткових портів у Миколаєвській та Одеській обл та ж/д сполучення з ними, наприклад.
   
Доки не побудуємо не взнаємо доцільно чи ні.
Але чим більш складностей виникає через кацапів в Криму, тим більше подобається ідея штучного проливу.
   
Вже розглядали.
Порівнюючи з будівництвом на Суеці, можна зробити канал для суден до 6м осадки за півтори-два (поправка на корупцію) ярди долл.
Суто технічно питання.
За дужками залишаєм політичне питання (наприклад, що побудова каналу доцільна мінімально лише якщо відмовлятися від Криму) та порівняння з іншими альтернативами - побудова додаткових портів у Миколаєвській та Одеській обл та ж/д сполучення з ними, наприклад.
побудова каналу ніяким чином не вплине на Крим і відмову, всьоголиш дозволить прискорити рух товарів...

Взагалі повязувати територію Криму з Каналом це дурня. Там вроді не треба ярди, бо всьоголиш в пару місцях треба прорізати для води шлях. /

Ану поясни як побудова каналу вказує про відмову від Криму? Крим це майбутнє, а рух кораблів треба вже вчора.
   
Просто для справки, щоб провести операцію висадка в Нормандії, було запропоновано побудувати плавучі порти, захопити порти для підтримки логістики військ не було реально. Втрати при спробі захопити порти які німці укріпили були не реальні. План по побудові плавучих портів для цього був запропонований ще за декілька рокі до операції, його прийняли в штики як не реальний. Але всерівно змушені були ним скористатись.
   
Будувати потрібно виключно по материку Генічінськ-Новотроїцьке-Чаплинка-Каланчак. А це дуже дорого і довго. Потрібен проект, потрібне землевідведення і т.д. Декілька років мінімум.
Будувати по Севашу - не можна. Там канал буде постійно замулюватись, та й при бажанні кацапи можуть його запломбувати навічно, наприклад посадивши на мілину баржу із щебенем (тіпа купили в порту Маріуполь щебінь і повезли в Миколаїв, через підставні фірми).
   
Доки не побудуємо не взнаємо доцільно чи ні.
Але чим більш складностей виникає через кацапів в Криму, тим більше подобається ідея штучного проливу.
Взагалі можемо порахувати він скоротить час руху кораблів, тому буде по любому вигідний....
   
Показати зображення...
Треба більшеваріантів розібрати, не думаю що це єдиний варіант.
   
Взагалі можемо порахувати він скоротить час руху кораблів, тому буде по любому вигідний....


нічого він не скоротить. відстань від Босфору до Маріка, що через Керч, що через отой канал - практично одинакова.

Потрібно вимагати щоб кацапи забезпечили свободу судноплавства, відповідно до міжнародного права, в Керчинській протоці на час тимчасової окупації Криму
   
Будувати потрібно виключно по материку Генічінськ-Новотроїцьке-Чаплинка-Каланчак. А це дуже дорого і довго. Потрібен проект, потрібне землевідведення і т.д. Декілька років мінімум.
Будувати по Севашу - не можна. Там канал буде постійно замулюватись, та й при бажанні кацапи можуть його запломбувати навічно, наприклад посадивши на мілину баржу із щебенем (тіпа купили в порту Маріуполь щебінь і повезли в Миколаїв, через підставні фірми).
А раптом навпаки Сиваш "промиється", якщо буде створено значний рух води?
   
А коли їхній міст рухне , взагалі виникне колапс судноплавства на значний термін.   (P)
   
може й промиється. ще й екосистему Сиваша знищиму нафіг, а це все ж неристилища, то ще й без риби залишимось в Азовському морі
   
Якщо ми збудуємо канал , то як ми будемо пропускати фури в Крим?  Тобто нам треба буде будувати канал і міст ? Або пускати паром з одного берега каналу на інший , щоб фури перевозити?

Можна ще канатною дорогою.
   
може й промиється. ще й екосистему Сиваша знищиму нафіг, а це все ж неристилища, то ще й без риби залишимось в Азовському морі
Не треба вигадувати, екологія це вигадка сіцілістів коли треба якийсь проект на угоду конкурентів завалити.
   
може й промиється. ще й екосистему Сиваша знищиму нафіг, а це все ж неристилища, то ще й без риби залишимось в Азовському морі
Завжди вважала, що для нерестиліщ потрібна жива вода а не гниле болото.
   
Глянула гугль, пишуть що саме зі створенням плотин в тому регіоні почав накопичуватися кризисний стан місць природнього нересту.
   
А коли їхній міст рухне , взагалі виникне колапс судноплавства на значний термін.   (P)
Колапс уже виник через їх міст, і трати не Ахметова, а куча інших галузей. Думаю Ахметов якраз логістиков це компенсує собі, а от економіка не може.

Думаю, що мають бути ще варіанти крім того намалювали і їх можна декілька навіть побудувати а не тільки той що вказаний, він просто самий швидший.
   
Будувати потрібно виключно по материку Генічінськ-Новотроїцьке-Чаплинка-Каланчак. А це дуже дорого і довго. Потрібен проект, потрібне землевідведення і т.д. Декілька років мінімум.
Будувати по Севашу - не можна. Там канал буде постійно замулюватись, та й при бажанні кацапи можуть його запломбувати навічно, наприклад посадивши на мілину баржу із щебенем (тіпа купили в порту Маріуполь щебінь і повезли в Миколаїв, через підставні фірми).

Я думаю нампод силу купить для чистки и углубления дна Dredger:



   
мы построим канал, кацапы рыпнутся на канал, у нас два варианта - сдать канал или рубануться.

Если сдадим, то один из следующих каналов пройдёт поза Киевом, если рубанемся, то нах строить канал, если можно просто рубануться за Крым. Проиграем, смысл такой же как и в первом сценарии.
   
Глянула гугль, пишуть що саме зі створенням плотин в тому регіоні почав накопичуватися кризисний стан місць природнього нересту.
Екологія часто просто інструмент, як звалити проекти для економіки сусіда. З Молдовою проходили і нічого страшного не сталось.
   
мы построим канал, кацапы рыпнутся на канал, у нас два варианта - сдать канал или рубануться.

Если сдадим, то один из следующих каналов пройдёт поза Киевом, если рубанемся, то нах строить канал, если можно просто рубануться за Крым. Проиграем, смысл такой же как и в первом сценарии.
Рубанутись не так просто з їх боку. Тому що момент той там будуть міжнародні траси...
   
Какой к херам канал? Брыль, губер волькагубернии, уже три года не может разрыть гирло соединяющее Молочный лиман и Азовское море, передохло куча рыба и пистец самому лиману приходит, а вы про канал ....  :weep:
   
Я думаю нампод силу купить для чистки и углубления дна Dredger:

Показати зображення...
Показати зображення...
У нас техніка є ... ми постійно чистимо дно в Азовському морі канали і чистимо дно на кордоні з Молдовою.
   
Рубанутись не так просто з їх боку. Тому що момент той там будуть міжнародні траси...

ни трассы ни дипконсьорны их не остановят.
   
Колапс уже виник через їх міст, і трати не Ахметова, а куча інших галузей. Думаю Ахметов якраз логістиков це компенсує собі, а от економіка не може.

Думаю, що мають бути ще варіанти крім того намалювали і їх можна декілька навіть побудувати а не тільки той що вказаний, він просто самий швидший.
Абсолютно не в курсі які галузі страждають через обмеження проходу керченському протокою.
Бо маріупольський порт сьогодні у порівнянні з 80-ми, це суцільна пустеля та, вибачаюсь, руїна.
Просто ну дуже хочеться дати копняка кацапурі дурнуватій.
   
Какой к херам канал? Брыль, губер волькагубернии, уже три года не может разрыть гирло соединяющее Молочный лиман и Азовское море, передохло куча рыба и пистец самому лиману приходит, а вы про канал ....  :weep:
Прихильники білосердешною, як завши паніка і тези на стороні Кремля.
   
Абсолютно не в курсі які галузі страждають через обмеження проходу керченському протокою.
Бо маріупольський порт сьогодні у порівнянні з 80-ми, це суцільна пустеля та, вибачаюсь, руїна.
Просто ну дуже хочеться дати копняка кацапурі дурнуватій.
От цікаво якби УП це нашла, бо я щось аналітику не бачив по цьому питанню, але з проблемами у нас зіткнулись через цю блокаду ті що роблять заготівлю горіхів.
   
ни трассы ни дипконсьорны их не остановят.
Буде легко підірвати міст разі чого через канал цей... А форсувати, ну хай наважаться..
   
Канал надо рыть не чотко по границе а так чтобы он был чисто нашим!
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія