Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Почему Россия и Китай никогда не догонят технологический Запад

И вообще не догонят. Всё это глупый пистёш, что Китай догоняет и обгоняет. А Россия - вообще ни отчём. Видео прекрасно демонстрирует что такое современные микроэлектронные технологии, кто их и как развиваает и финансирует, кто их производит, как распределяет и как защищает.
Например как только Китай начал в конце 10-ых годов выепываться и пальцы гнуть, ему сразу обрубили доступ к технологиям чипов  до 65 ннм и такой телеком гигант как Хуавей сдулся за два года, а вся IT отрасль Китая была отброшена назад сразу же на лет 10.
Россия лишенная в 2022 году вообще всего доступа к чипам пытается отчаянно найти что -нибудь в Китае, но Китай и сам сак дик. Говнопроцессоры Байкал, типа российские были созданы в Тайвани на базе TSMC.
Мало того что такие заводы стоят под 20 Ярдов долл минимум, так для этого всего нужна еще экосистема, т.е. Интел, Майкрософт,Яблоко, десятилетиями сотрудничали со всеми этими производствами и создали среду, которую просто нереально создать отдельно с нуля даже при наличии всех денег мира.
Машины делают голландцы, основные инвесторы три кита - Интел, Samsung, TSMC. Которые понимая вызовы Китая, в последние года плавно переносят фабрики в США и Европу. В принципе если Силиконовый Щит захочет, то он может быстро любую страну отправить в прошлый век. 
В принципе я это знал, но здесь более детально, конкретно и технично. Посмотрите ребята.

   
Воно може і так, але більш цікаво кого буде доганяти Україна? І як.
   
Воно може і так, але більш цікаво кого буде доганяти Україна? І як.

Україна це частина Заходу, навіщо догоняти те частиною чого ти є? Це звучить приблизно як - Як Орловська область буде доганяти Росію?
   
Росія ні, Китай так.
TSMC - це Тайвань, тобто Китай.
Китай може стирити і виробити.
Росія також може спз…ити, але виробити не може.
Скажімо так, Штати та ЄС - це головний мозок, а Китай - це руки і спинний мозок.
Росія - ані мозку, ані рук.
   
Росія ні, Китай так.
TSMC - це Тайвань, тобто Китай.
Китай може стирити і виробити.
Росія також може спз…ити, але виробити не може.
Скажімо так, Штати та ЄС - це головний мозок, а Китай - це руки і спинний мозок.
Росія - ані мозку, ані рук.

Ти спочатку подивись, а потім кажи про «може стирити»
   
Воно може і так, але більш цікаво кого буде доганяти Україна? І як.
Украіна  вийобується і заважає
Комусь жити ?
Ну так цапам і китайцям
   
Україна це частина Заходу, навіщо догоняти те частиною чого ти є? Це звучить приблизно як - Як Орловська область буде доганяти Росію?

Угу, я і принц Уельський.
Еквадор теж частина Заходу. Світова житниця бананів.
   
    Як що навіть побудувати такий завод, повністю відокремлений від зовнішньго світу, виникає питання рентабельності такого виробництва в умовах повної ізоляції. Вкласти десятки міліардів коштів для споживання внутрішнього ринку, який не "переварить" вкладених грошей, сумнівне досягнення.
   
Якщо цікаво що таке TSMC - то це навіть не Тайвань.
Теж цікаве відео

   
Украіна  вийобується і заважає
Комусь жити ?
Ну так цапам і китайцям

польським рольникам
як мінімум
   
Угу, я і принц Уельський.
Еквадор теж частина Заходу. Світова житниця бананів.

Банани не банани, але дивись на сьогодні куди ми інтегровані, звідки в тебе будь яка продукція, куди йде вся логістіка, які гроші надходять в країну.
   
Банани не банани, але дивись на сьогодні куди ми інтегровані, звідки в тебе будь яка продукція, куди йде вся логістіка, які гроші надходять в країну.

 :facepalm1:  Ти в армії політруком працював?
   
Технологічний розвиток буде не у збільшення щільності, яка вже дійшла до природного обмеження і майже вичерпалася, а у створенні безпечних та мобільних павер-конденсаторних блоків живлення.
   
Приятно видеть графа в хорошем расположении духа ;)
И в расположении части.
   
Ми навіть приблизно уявити не можемо технології, які можуть розвинутися через 100-200 років.
Утім, регрес так само можливий, як і прогрес.
Кацапи це наочно довели.
   
Угу, я і принц Уельський.
Еквадор теж частина Заходу. Світова житниця бананів.

 Тільки мало освічена людина (чи слуга москви) може віднести слабо розвинену країну (таку як Еквадор) до Заходу. Україна - на передових позиціях по наданню IT послуг у світі. Крім того знаходиться, практично, в одній орбіті (українці мають вільний доступ до країн Європи та можуть без проблем працевлаштовуватись) із найрозвинутішими країнами Європи (світу). Після завершення війни процес інтеграції із іншими країнами ЄС значно прискориться:
"Україна зараз  – провідний центр із розробки програмного забезпечення у Східній та Центральній Європі і займає четверте місце за експортом IT-продуктів і послуг у світі."
   
Україна це частина Заходу, навіщо догоняти те частиною чого ти є? Це звучить приблизно як - Як Орловська область буде доганяти Росію?

 Абсолютно правильно.
   
 Взагалі, я думав тут буде дещо інший аргумент: рабська праця - ніколи не може бути більш продуктивнішою ніж праця вільної людини. На Заході - розробки в більшості велись не від центральної влади, під тиском, там це була ініціатива окремих людей, яким ніхто не забороняв розвивати свої переконання. Китай і московщина, у цьому плані, це - інші поняття.
   
Технології, кажете?
Космольоти бороздят, думаєте?

Щодо кацапів.
Якщо в якийсь момент хуйло сам перекриє усі свої краники (нафта, гази, аміаки, руди, бабло і т.д.) - боюсь, світ виявиться дуже навіть неготовим.

І про Китай.
Невже усі вже забули ковідні часи, коли через непоставки з Китаю ніяких не процесорів, не чипів, не технологій, а усілякої херні зупинялися цілі галузі? Ось, прошу (буквально) до сусідньої гілки 2021 року, нагадайте собі

Світ поїхав дахом?
Прикладів багато. Ось маленький:

У Європі немає бляшанок щоб пакувати консерви. Все возилось з китаю, а там проблеми. Бляшанок, Карл...
   
а  наскільки буде великою різниця який чіп стоїть в рашкаванському танку, чи ракеті на 65 ннм чи на цілий міліметр, це якщо образно?
   
Тільки мало освічена людина (чи слуга москви) може віднести слабо розвинену країну (таку як Еквадор) до Заходу. Україна - на передових позиціях по наданню IT послуг у світі. Крім того знаходиться, практично, в одній орбіті (українці мають вільний доступ до країн Європи та можуть без проблем працевлаштовуватись) із найрозвинутішими країнами Європи (світу). Після завершення війни процес інтеграції із іншими країнами ЄС значно прискориться:
"Україна зараз  – провідний центр із розробки програмного забезпечення у Східній та Центральній Європі і займає четверте місце за експортом IT-продуктів і послуг у світі."

Ще один політрук.
Назвіть мені п'ятірку українських IT-продуктів світового рівня.

І перед тим, як ображати Еквадор, варто поцікавитись економічними показниками цієї країни
https://data.worldbank.org/indicator/NY.GDP.PCAP.CD?locations=UA-EC
   
Технології, кажете?
Космольоти бороздят, думаєте?

Щодо кацапів.
Якщо в якийсь момент хуйло сам перекриє усі свої краники (нафта, гази, аміаки, руди, бабло і т.д.) - боюсь, світ виявиться дуже навіть неготовим.

І про Китай.
Невже усі вже забули ковідні часи, коли через непоставки з Китаю ніяких не процесорів, не чипів, не технологій, а усілякої херні зупинялися цілі галузі? Ось, прошу (буквально) до сусідньої гілки 2021 року, нагадайте собі



і дуже швидко заміщали ці продукти і запчастини
   
а  наскільки буде великою різниця який чіп стоїть в рашкаванському танку, чи ракеті на 65 ннм чи на цілий міліметр, це якщо образно?
Никакой разницы - думали в 15 веке сравнивая аркебузу и арбалет.
   
і дуже швидко заміщали ці продукти і запчастини

Якісь швидко, а якісь і не дуже, нє.
Чому до цих пір не замістили банальну кацапську нафту?

Факт в тому, що США та Європа самі віддали величезну частку власної економічної безпеки китайцям і москалям. Не лише у вигляді технологій.
   
Технології, кажете?
Космольоти бороздят, думаєте?

Щодо кацапів.
Якщо в якийсь момент хуйло сам перекриє усі свої краники (нафта, гази, аміаки, руди, бабло і т.д.) - боюсь, світ виявиться дуже навіть неготовим.

 Абсолютна дурниця. Європа вже практично відмовилась від газу із росії. І вже офіційно заявляють про можливе повне припинення споживання газу із росії. Про це навіть заявили австрійці, які, у цьому плані, є найбільш залежними. Довідково: із серпня 2022р. по грудень 2023р. країни ЄС скоротили споживання природного газу на 100 млрд. м3 і це вони задіяли лише маленьку частину своїх можливостей.

І про Китай.
Невже усі вже забули ковідні часи, коли через непоставки з Китаю ніяких не процесорів, не чипів, не технологій, а усілякої херні зупинялися цілі галузі? Ось, прошу (буквально) до сусідньої гілки 2021 року, нагадайте собі


 Чергова дурниця. Можуть виникнути певні проблеми тимчасові проблеми при форс мажорі, але проблеми із ними у цивілізованому світі вирішать за пар днів. Просто ЦС так було вигідніше, а, у випадку коли попередня схема дасть збій - вони зможуть із легкістю перебудуватись.

Останнє редагування: 2 березня 2024 10:54:50 від Sojuznuk
   
Ще один політрук.
Назвіть мені п'ятірку українських IT-продуктів світового рівня.

І перед тим, як ображати Еквадор, варто поцікавитись економічними показниками цієї країни
https://data.worldbank.org/indicator/NY.GDP.PCAP.CD?locations=UA-EC

 Я знаю про Еквадор більше, ніж ти собі можеш уявити. Стосовно долі по наданню IT українцями я навів вище цитату.
   
а  наскільки буде великою різниця який чіп стоїть в рашкаванському танку, чи ракеті на 65 ннм чи на цілий міліметр, це якщо образно?

 От і невігластво поперло. Але йому - свіжий аргумент (новина, як приклад, за вчорашній день):

 "Российские самолеты тяжелы на подъем
Сроки поставок всех новых гражданских машин сдвигаются на пару лет. Программа стоимостью сотни миллиардов рублей по поставке отечественных самолетов сдвигается на два года. Речь идет о всех гражданских проектах — МС-21, SJ-100, Ту-214, Ил-114 и «Байкал». Авиапромышленность не успевает испытать самолеты в установленные в 2022 году сроки, а их характеристики не соответствуют изначально планировавшимся. Так, флагман МС-21 стал тяжелее почти на 6 т, из-за чего дальность и высота его полета существенно сократились.
  Ряд источников “Ъ” считают эти ожидания невыполнимыми в условиях СВО. Часть из них ожидает дефицита флота и предполагает, что перевозчикам придется искать самолеты в дружественных странах.
 Исходя из данных производителя, масса пустого импортозамещенного самолета по отношению к предыдущей версии (МС-21–300 с планером с использованием иностранных компонентов и западными двигателями) увеличилась на 5,75 т. По данным собеседников “Ъ”, это произошло за счет применения отечественного композита и новых систем самолета.
В итоге дальность полета при максимальной коммерческой загрузке в 20,3 т сократится, по данным “Ъ”, до менее 2,8 тыс. км, а по данным некоторых источников — менее 2 тыс. км. При этом предельная высота полета, которую сейчас может освоить самолет,— 7 км. Без снижения массы самого самолета и его систем, по мнению собеседника “Ъ” в авиапроме, достижение плановых летно-технических характеристик будет недостижимо. «Невозможно увеличить тягу двигателя на 20%»,— говорит он."
   
Я знаю про Еквадор більше, ніж ти собі можеш уявити. Стосовно долі по наданню IT українцями я навів вище цитату.

Так що там про українські IT-продукти ?

Ну, і дві цитати про "потужне українське IT":

а) Export of Ukrainian IT services in 2023 amounted to $6.7 billion, down 8.4% compared to 2022, when it reached a record $7.3 billion.

b) Accenture revenue for the twelve months ending November 30, 2023 was $64.588B, a 3.55% increase year-over-year.

* Accenture - це така IT консалтингова компанія

Останнє редагування: 2 березня 2024 11:01:20 від pirat
   
От і невігластво поперло. Але йому - свіжий аргумент (новина, як приклад, за вчорашній день):

 "Российские самолеты тяжелы на подъем
Сроки поставок всех новых гражданских машин сдвигаются на пару лет. Программа стоимостью сотни миллиардов рублей по поставке отечественных самолетов сдвигается на два года. Речь идет о всех гражданских проектах — МС-21, SJ-100, Ту-214, Ил-114 и «Байкал». Авиапромышленность не успевает испытать самолеты в установленные в 2022 году сроки, а их характеристики не соответствуют изначально планировавшимся. Так, флагман МС-21 стал тяжелее почти на 6 т, из-за чего дальность и высота его полета существенно сократились.
  Ряд источников “Ъ” считают эти ожидания невыполнимыми в условиях СВО. Часть из них ожидает дефицита флота и предполагает, что перевозчикам придется искать самолеты в дружественных странах.
 Исходя из данных производителя, масса пустого импортозамещенного самолета по отношению к предыдущей версии (МС-21–300 с планером с использованием иностранных компонентов и западными двигателями) увеличилась на 5,75 т. По данным собеседников “Ъ”, это произошло за счет применения отечественного композита и новых систем самолета.
В итоге дальность полета при максимальной коммерческой загрузке в 20,3 т сократится, по данным “Ъ”, до менее 2,8 тыс. км, а по данным некоторых источников — менее 2 тыс. км. При этом предельная высота полета, которую сейчас может освоить самолет,— 7 км. Без снижения массы самого самолета и его систем, по мнению собеседника “Ъ” в авиапроме, достижение плановых летно-технических характеристик будет недостижимо. «Невозможно увеличить тягу двигателя на 20%»,— говорит он."

А тепер напиши про українські самольоти
як вони "відстають"
   
А тепер напиши про українські самольоти
як вони "відстають"

 Я можу повторити другий раз, третій - не стану. Достатньо того, що я вказав на упередженість у твоєму твердженні. Бувай здоровий.
   
А тепер напиши про українські самольоти
як вони "відстають"

не нервуй
якщо маєш фах тебе чекають на моторсічи чи на антонова





   
От і невігластво поперло. Але йому - свіжий аргумент (новина, як приклад, за вчорашній день):

 "Российские самолеты тяжелы на подъем
Сроки поставок всех новых гражданских машин сдвигаются на пару лет. Программа стоимостью сотни миллиардов рублей по поставке отечественных самолетов сдвигается на два года. Речь идет о всех гражданских проектах — МС-21, SJ-100, Ту-214, Ил-114 и «Байкал». Авиапромышленность не успевает испытать самолеты в установленные в 2022 году сроки, а их характеристики не соответствуют изначально планировавшимся. Так, флагман МС-21 стал тяжелее почти на 6 т, из-за чего дальность и высота его полета существенно сократились.
  Ряд источников “Ъ” считают эти ожидания невыполнимыми в условиях СВО. Часть из них ожидает дефицита флота и предполагает, что перевозчикам придется искать самолеты в дружественных странах.
 Исходя из данных производителя, масса пустого импортозамещенного самолета по отношению к предыдущей версии (МС-21–300 с планером с использованием иностранных компонентов и западными двигателями) увеличилась на 5,75 т. По данным собеседников “Ъ”, это произошло за счет применения отечественного композита и новых систем самолета.
В итоге дальность полета при максимальной коммерческой загрузке в 20,3 т сократится, по данным “Ъ”, до менее 2,8 тыс. км, а по данным некоторых источников — менее 2 тыс. км. При этом предельная высота полета, которую сейчас может освоить самолет,— 7 км. Без снижения массы самого самолета и его систем, по мнению собеседника “Ъ” в авиапроме, достижение плановых летно-технических характеристик будет недостижимо. «Невозможно увеличить тягу двигателя на 20%»,— говорит он."

тобто збільшення ваги на 6 тон це тому, що чіпи ставляться не на 65 ннм, а на міліметр? товщина чіпу може впливати на швидкість та масив обробленої інформації за одиницю часу, тільки різниця в 6 тон ваги на чіпах, самому не смішно?
   
А тепер напиши про українські самольоти

 Українською буде "літак", невігласе.
   
тобто збільшення ваги на 6 тон це тому, що чіпи ставляться не на 65 ннм, а на міліметр? товщина чіпу може впливати на швидкість та масив обробленої інформації за одиницю часу, тільки різниця в 6 тон ваги на чіпах, самому не смішно?

 Читаючи твої повідомлення по даній темі - не смішно. Бувай здоровий.
   
не нервуй
якщо маєш фах тебе чекають на моторсічи чи на антонова

всі фахові ще в 90-х освоїли речові ринки Батьківщини
   
Читаючи твої повідомлення по даній темі - не смішно. Бувай здоровий.

Гарного настрою!
   
всі фахові ще в 90-х освоїли речові ринки Батьківщини
ага , саме тому цапам  і кітайцям так потрібні ці заводи
   
ага , саме тому цапам  і кітайцям так потрібні ці заводи

вже давно не потрібні
   
вже давно не потрібні
ми це відчуваємо  вже 2 роки
на відміну від вас
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія