Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Основні міфи про електромобілі

Re: Основні міфи про електромобілі

так за счет уменьшения керосинозаправок сократятся затраты электроэнергии :)

а чего такая нервная реакция? [ua]
за 15 можно взять электрокар в состоянии нового и с пробегом 8 тыщ - это уже в Украине после растаможки :D

за пол часа с кофе на 50 квт-ной зарядочной станции сколько войдет в 30 квт-батарею, как думаеш? :D

тоже нервишки подсдали :laugh:

а тут у пациента уже просто истерика :laugh:

Бред сивой кобылы в лунную ночь. Даже отвечать нехочется.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Її багато і не треба зберігати. Сонце щодня світить

Упирот, это уже обсуждали в прошлом году.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Так, це питання часу, я згоден.  Як тільки кількість електричок виросте до певного рівня, це все щастя додасть в ціні.

Как Вы думаете, какая из автомобильных компаний НИЧЕГО не отправляет на свалку и не загрязняет окружающую среду отходами? ВООБЩЕ НИЧЕГО, ПОЛНЫЙ ЗАМКНУТЫЙ ЦИКЛ...
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Її багато і не треба зберігати. Сонце щодня світить

От х.й.ю пишеш. Вдень авто в роботі, де ти його будеш заряджати від панелей на власному даху?
Далі - не все людство живе в каліхворніі/ тропіках/субтропіках. Основна маса - на територіях з помірним кліматом.
Але фуй з ним, рулим далі від сонячноі каліхворніі - ти крутий пацан, поставив собі панелі. І знімаєш, припустимо 30 квт, вдень. Коли вся сім"я на роботі і фуячить лише холодильник. Треба акуми, куди пхати ті 30 квт. Але  ними не задуєш батарею тесли на 75-100квт. Знову ж таки - подвійне перетворення, а це ще 5% втрат як мінімум.
Вже не кажу за бюджет на панелі і акумулятори, місце на всю цю статичну фуєту, що теж потягне додаткові витрати.
Так що поки що це пшик.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Упирот, это уже обсуждали в прошлом году.

Просто я про те шо електрокар не більше прив'язана чим бензинова.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Как Вы думаете, какая из автомобильных компаний НИЧЕГО не отправляет на свалку и не загрязняет окружающую среду отходами? ВООБЩЕ НИЧЕГО, ПОЛНЫЙ ЗАМКНУТЫЙ ЦИКЛ...

Включно з клієнтськими розхідниками чи мова про суто виробництво?
   
Re: Основні міфи про електромобілі

От х.й.ю пишеш. Вдень авто в роботі, де ти його будеш заряджати від панелей на власному даху?
Далі - не все людство живе в каліхворніі/ тропіках/субтропіках. Основна маса - на територіях з помірним кліматом.
Але фуй з ним, рулим далі від сонячноі каліхворніі - ти крутий пацан, поставив собі панелі. І знімаєш, припустимо 30 квт, вдень. Коли вся сім"я на роботі і фуячить лише холодильник. Треба акуми, куди пхати ті 30 квт. Але  ними не задуєш батарею тесли на 75-100квт. Знову ж таки - подвійне перетворення, а це ще 5% втрат як мінімум.
Вже не кажу за бюджет на панелі і акумулятори, місце на всю цю статичну фуєту, що теж потягне додаткові витрати.
Так що поки що це пшик.

Ще раз - я про те шо електра не прив'язана до електростанцій
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Просто я про те шо електрокар не більше прив'язана чим бензинова.

Больше. Для бензиновых уже есть существующая инфраструктура.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Включно з клієнтськими розхідниками чи мова про суто виробництво?

Производтво.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Ще раз - я про те шо електра не прив'язана до електростанцій

Поки що - прив"язана. І я розписав, чому саме.
Нє, як ти багатий буратіно, і в тебе гектар вільноі землі, то ти можеш наставити панелей і на 100 квт і таку ж батарею. Чи на 200 навіть.  Тоді ти дійсно не будеш прив"язаний до загальних мереж і електростанцій.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Производтво.

Напевно майже всі.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Напевно майже всі.

Нет, есть только одна. Угадай, какая.... Пардон, уже две...

Останнє редагування: 3 листопада 2017 01:51:51 від Трололо
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Нет, есть только одна. Угадай, какая....

Вольво?
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Вольво?

Низачёт! Прикинь, ни одна не делает эктромобильчики. Так что засерать окружающую среду теслодрочеры начинают с производства. Но главное - погромче пердеть о экологической чистоте.... БУГАГА! Пипл хавает...
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Низачёт! Прикинь, ни одна не делает эктромобильчики. Так что засерать окружающую среду теслодрочеры начинают с производства. Но главное - погромче пердеть о экологической чистоте.... БУГАГА! Пипл хавает...

Заради справедливості - в них основна проблема в літіі. І там мрак і печаль. З виходом нових технологій акумулювання, наприклад графен, ця ситуація значно покращиться.  Але поки що до промислового використання дуже далеко. 
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Заради справедливості - в них основна проблема в літіі. І там мрак і печаль. З виходом нових технологій акумулювання, наприклад графен, ця ситуація значно покращиться.  Але поки що до промислового використання дуже далеко. 

А как же так, что производители "керосинок" могут не засирать окружающую среду, а производители "экологически чистых!" электромашинок - нет? :)

Т.е. нам предлагают покупать кота в мешке, ради того, чтобы кто-то себя чувствовал ниипаццо каким прогрессивным и модным, а платить за результат должны все? Во имя, пардон, чего? Прогресса человечества? Так это мы уже проходили один раз...
   
Re: Основні міфи про електромобілі

вкус устриц :facepalm1:

у меня элмоб потребляет 2.2 квт из розетки - как электрообогреватель
 
але це додаткове наватаження. до того ж мікрохвильовка та фен не працюють годинами.
а совдепські мережі вже давно перевантажені.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

але це додаткове наватаження. до того ж мікрохвильовка та фен не працюють годинами.
а совдепські мережі вже давно перевантажені.

Я рідко коли вдома заряджаю. В основному на парковці в офісі.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Ще раз приведу зазізо-бетонний аргумент на користь "кєросінок":
Єслі ви такіє умниє, то почєму строєм нє ходітє? Якщо електромобілі такі добрі і хороші,
то чому за 200 років з моменту їх винаходу вони так і не зайняли яке-небуть вагоме місце на дорогах? ;o
Чому "керосінки", які придумали значно пізніше, продовжують бути панівним видом транспорту? ;o

Якщо буде дешевий бензин вони і зараз не потрібні. Але для того щоб безин був дешевий мають бути альтернативи.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

А как же так, что производители "керосинок" могут не засирать окружающую среду, а производители "экологически чистых!" электромашинок - нет? :)

Т.е. нам предлагают покупать кота в мешке, ради того, чтобы кто-то себя чувствовал ниипаццо каким прогрессивным и модным, а платить за результат должны все? Во имя, пардон, чего? Прогресса человечества? Так это мы уже проходили один раз...

Писал тебе не ответил. Тебе предлагают, а то что мы проходили заставляли.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Яке безвідходне виробництво автомобілів? Ви про що? Пластикові панелі, гума, проводка, аккумулятори (і в електроавтомобілях, і в автомобілях з ДВЗ). Про "екологічність" авто з ДВЗ - прогуляйтеся біля автострад в мегаполісах пішки, там де трафік найбільший. Це вони що, фіалки викидають через вихлопну трубу? Там ВИДНО те, чим дихаєш :).
Які електромобілі 200 років назад? Двісті років назад Наполеон тікав до Франціїї. На конях.
Сто років назад (трохи більше на десяток років) автомобілі заправляли в аптеках, скуповуючи "засіб для чистки шляп".
Ще вісімдесят років назад навіть не чули про гелікоптери. П'ятдесят років назад комп'ютери були у одиниць. Двадцять років назад, якщо б ви сказали що у вас телефон з екраном,в який ви тикаєте пальцем, з 10-ма процесорами, чотирма гігами оператівки та 64 гігами просто пам'яті, вас би побили б кілограмовою мобілкою :) .
   
Re: Основні міфи про електромобілі

але це додаткове наватаження. до того ж мікрохвильовка та фен не працюють годинами.
а совдепські мережі вже давно перевантажені.
вот и повод обновить их образовался весомый
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Можливо питання не в тему. але давно цікавило: чому  в ДВЗ досі використовують свинцеві акуми? Невже не можна зробити кращі - літієві?
   
Re: Основні міфи про електромобілі
PAL

Можливо питання не в тему. але давно цікавило: чому  в ДВЗ досі використовують свинцеві акуми? Невже не можна зробити кращі - літієві?

можна. Але:
- ціна (рази так у три більше за ту ж ємність)
- потреба у підігріві взимку, а це знов ціна (додаткові блоки електроніки, тен) та обмежений строк простою авто, як тиждень постоїть, так хана акуму
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Можливо питання не в тему. але давно цікавило: чому  в ДВЗ досі використовують свинцеві акуми? Невже не можна зробити кращі - літієві?

А чому додатковий акумулятор в Ліфі свинцевий ;)?
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Яке безвідходне виробництво автомобілів? Ви про що? Пластикові панелі, гума, проводка, аккумулятори (і в електроавтомобілях, і в автомобілях з ДВЗ).

Долго смеялся, спасибо.

Кислотно-свинцовые аккумуляторы перерабатываются на 98%. Сам автомобиль - около 85%. Пластик и резина - сжигается, и то не вся. Пепел отправляется на дорожное покрытие и стройматериалы.

В Германии это закон - «ничего на свалку». В Штатах есть два проекта, пока пилотных, где с мусоропереработки, куда входят неметаллические части автомобилей, на свалку не отправляется ничего. Вообще.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

   
Re: Основні міфи про електромобілі

Можливо питання не в тему. але давно цікавило: чому  в ДВЗ досі використовують свинцеві акуми? Невже не можна зробити кращі - літієві?

А який смисл?
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Можливо питання не в тему. але давно цікавило: чому  в ДВЗ досі використовують свинцеві акуми? Невже не можна зробити кращі - літієві?

Та без проблем, продаютсья літієві автомобільні 12в акуми, от тільки ціна на них в рази більша, тому і ставлять їх переважно в ламборгіні, а не ланоси.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Электромобили оказались экологичнее дизеля даже с учетом «грязного» электричества https://www.transportenvironment.org/publications/electric-vehicle-life-cycle-analysis-and-raw-material-availability

Электромобили, даже если они получают электроэнергию для подзарядки аккумуляторов от самых загрязняющих окружающую среду угольных электростанций, все равно наносят вреда экологии меньше, чем обычные автомобили с дизельными двигателями. К такому выводу пришла бельгийская исследовательская организация Transport & Environment.

Многие разработчики электрических машин уверены, что этот вид транспорта позволит улучшить экологическую обстановку в мире благодаря отсутствию выбросов вредных веществ, которые характерны для автомобилей с двигателями внутреннего сгорания.

При этом некоторые эксперты полагают, что массовый переход на электротранспорт потенциально может нанести больший вред экологии, чем автомобили с двигателями внутреннего сгорания. В частности, специалисты полагают, что увеличение количества электромобилей приведет к повышению нагрузки на электростанции, большая часть которых работает на газе, угле и нефти.

Повышение нагрузки на электростанции приведет к увеличению объемов выбросов вредных веществ, включая сажу, углекислый газ и серные соединения. Кроме того, противники электротранспорта считают, что литий-ионные аккумуляторы, используемые в электромобилях, совсем не экологичны в производстве, а после утилизации они могут отравлять почву.

Исследователи из Transport & Environment изучили данные о выбросах электростанций в нескольких странах Евросоюза, на производстве электромобилей и их элементов, а также данные о выбросах автомобилей с дизельными двигателями. Именно дизельные двигатели из всех двигателей внутреннего сгорания на автомобилях считаются наименее экологичными из-за выбросов сажи и серных и свинцовых соединений.

Сера и свинец в том или ином виде всегда присутствуют в дизельном топливе; их концентрация может снижаться в зависимости от применяемой технологии очистки, но не бывает нулевой. Соединения этих веществ в больших количествах могут вызывать отравление. Сажа же, выбрасываемая дизельными двигателями, может провоцировать тяжелые легочные заболевания.

По итогам анализа исследователи пришли к выводу, что за весь период своего существования, начиная производством и заканчивая утилизацией, электромобили в Польше, стране с наибольшей в Евросоюзе долей тепловых электростанций, все равно будут давать почти на 25 процентов меньше вредных выбросов.

Согласно расчетам исследователей, за весь свой жизненный цикл дизельный автомобиль выбрасывает в среднем 206,1 грамма углекислого газа на километр пути. Для сравнения, выбросы электромобиля в Польше за этот же период составят 159,1 грамма на километр, а в Швеции — всего 30 граммов на километр. В среднем в Евросоюзе электромобиль за свой жизненный цикл выбросит 89,1 грамма углекислого газа на километр.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Number one argument against electric cars is now completely debunked  https://electrek.co/2017/06/05/electric-cars-cleaner-than-gas-powered/
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Головний міф про електромобілі в тому, що там де правда написано шо брехня.
І аргументація того що на їхню думку брехня розрахована на тупуватих учнів середньої школи.
Тобто ці писаки мають мене за лоха, а я не є таким, і те ж бажаю іншим. :-B

Останнє редагування: 4 листопада 2017 18:58:21 від б_а_р_с
   
Re: Основні міфи про електромобілі


Реальне майбутнє за паливними елементами. От це є справжній хай-тек. Акумуляторні батареї- то крик із далекоґо минулоґо часів Едісона.

   
Re: Основні міфи про електромобілі


Реальне майбутнє за паливними елементами. От це є справжній хай-тек. Акумуляторні батареї- то крик із далекоґо минулоґо часів Едісона.

Показати зображення...

а настоящее где? :) наше настоящее - это и есть машинки на АКБ. а прошлое - это коптящие канцерогенами вонючие ДВС
   
Re: Основні міфи про електромобілі
PAL


Реальне майбутнє за паливними елементами. От це є справжній хай-тек. Акумуляторні батареї- то крик із далекоґо минулоґо часів Едісона.

Показати зображення...

манюсінький момент. Чи не дуже манюсінький. Називається на картинці "Hydrogen Storage tank"
вибухи метанових балонів - дитяча пукавка у порівнянні з водневим
В таке авто не сяду ні за яких обставин

Єдине рішення, що мені подобається для водневих ДВЗ - це паливні елементи, які зв'язують водень, й той зверігається за умов низького тиску
   
Re: Основні міфи про електромобілі


Реальне майбутнє за паливними елементами. От це є справжній хай-тек. Акумуляторні батареї- то крик із далекоґо минулоґо часів Едісона.

Показати зображення...

Той же самий електромобіль, тільки доповнений елементами
   
Re: Основні міфи про електромобілі

манюсінький момент. Чи не дуже манюсінький. Називається на картинці "Hydrogen Storage tank"
вибухи метанових балонів - дитяча пукавка у порівнянні з водневим
В таке авто не сяду ні за яких обставин

Єдине рішення, що мені подобається для водневих ДВЗ - це паливні елементи, які зв'язують водень, й той зверігається за умов низького тиску

Та да, ачьково.  Плюс з виробництвом водню в таких об"ємах трабла - нема і дорого
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Той же самий електромобіль, тільки доповнений елементами

Так і є. але з нюансами:
Toyota launched its first production fuel cell vehicle, the Mirai, in Japan at the end of 2014 and began sales in California, mainly the Los Angeles area, in 2015.[11] The car has a range of 312 mi (502 km) and takes about five minutes to refill its hydrogen tank.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

а накуй  вперлись в водород?
пилите метанольные ячейки и будет вам счастя.
газа метана на планете жопой жри, в метанол перегнать дешево.
старая инфраструктура заправок подходит.
но нет, ебуцо с этим водородом :facepalm:
   
Re: Основні міфи про електромобілі

манюсінький момент. Чи не дуже манюсінький. Називається на картинці "Hydrogen Storage tank"
вибухи метанових балонів - дитяча пукавка у порівнянні з водневим
В таке авто не сяду ні за яких обставин

Єдине рішення, що мені подобається для водневих ДВЗ - це паливні елементи, які зв'язують водень, й той зверігається за умов низького тиску

Водень то тільки самий перший варіант з лабораторій. Паливні елементи можуть працювати і на спирту. І я раніше писав що є цікавий варіант з ацетиленом. Деякі лабораторіі над тим працюють. Там взаґалі безпека найвища. Карбід кальцію то взаґалі каменюка. Не ґорить не вибухає.

Але шкода що літієва ґарячка відсуне всі ті дослідження бо фінанси підуть на літій. Сам літій є набаґато дефіцитніший за нафту. В одній статті писали, що доступниг запасів вистачить на років пятнадцять, при інтенсивному використанні. І помітна частина цих запасів у Китаі і Чілі.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія