Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Основні міфи про електромобілі

Основні міфи про електромобілі Нове

Головні міфи про електромобілі

Виробництво електромобіля обходиться екології дорожче, ніж виробництво традиційного
Вердикт: правда.

Дослідження показують, що для створення електромобіля потрібно набагато більше електроенергії. Як не складно здогадатись, причиною цього є величезні батареї. Для їх створення доводиться витрачати в рази більше енергії. Наприклад, Mercedes випускає модель B як з ДВЗ, так і з електромотором. У першому випадку, на етап виробництва припадає 18% загальних забруднень від автомобіля, а от з електронною версією на виробництво припадає вже 45% всіх забруднень.

Заради справедливості варто уточнити, що електромобілі є «брудніші» лише до того моменту, як дилер продає їх. Після продажу автомобілі з ДВЗ швидко їх наздоганяють. На чистоту EV впливає те, звідки береться енергія на зарядних станціях. Якщо їх живлять електростанції на викопному паливі, то експлуатація електромобіля виявляється всього на 25% екологічніше. Якщо заправки живлять гідроелектростанції або інші станції на відновлюваної енергії, то їх порівняна екологічність перевищує 64%.

Батареї електромобілів - бомба уповільненої дії
Вердикт: брехня.

Здебільшого літій-іонні батареї переробляються. Імовірність того, що хтось після закінчення терміну служби автомобіля просто викине їх, мала. Сучасні системи контролю та переробки дозволяють зводити нанівець небезпеку літій-іонних батарей. Якщо порівняти спалювання викопного палива і переробку батарей, то шкода останніх для природи за останні роки зовсім мізерна.

Збільшення числа електромобілів перевантажує електромережі
Вердикт: брехня.

Традиційні EV здатні заряджатися при потужності 3,2 кВт від звичайної домашньої мережі, де сила струму не перевищує 16 Ампер. Виходить, що автомобілі більш зручні електроспоживачі, ніж сушарки для волосся та електроплити. Норвезькі вчені підрахували, що до 2030 року у них на дорогах буде 1,5 млн електромобілів. Для мереж це обернеться підвищенням навантаження всього в 3%.

Батарея має короткий термін служби, а міняти дорого
Вердикт: брехня.

Nissan наводить дані, що велика частина їх Leaf використовується в якості таксі. Після 200 тис. Км ємність батареї впала лише на 25%. Tesla ж взагалі заявляє, що після 320 тис. Км батарея буде «жива» на 90%. Виходить, що сучасні батареї живуть стільки ж, скільки і ДВС. Що стосується заміни, то необов'язково змінювати всю батарею - можна міняти окремі комірки. Якщо ж мова йде про увесь акумулятор, то недавно Nissan оприлюднила цінник за таку послугу - $ 5 499.

Електромобілі переносять забруднення з одного місця в інше
Вердикт: часткова правда.

Це популярне звинувачення на адресу EV. Воно полягає в тому, що самі по собі електромобілі, звісно, не виділяють забруднення, але забруднення утворюються на етапі вироблення електроенергії для них. Тобто, якщо раніше ДВС виділяв CO2 безпосередньо там, де експлуатується, то зараз CO2 виділяється при спалюванні вугілля для отримання електрики. Сперечатися з цим не можна. Дійсно електроенергія не береться з нізвідки. Але є кілька важливих моментів. Виробництво електроенергії стає все більш «зеленою». Цілі країни відмовляються від вугілля, а це означає, що і електромобілі стають чистіше.

Самі EV проектуються так, щоб більш ефективно споживати енергію з батарей. І та енергія, яка потрібна EV для поїздки, набагато менше, ніж у традиційних автомобілів з ДВЗ. Сам факт перенесення забрудненню за межі міста в якійсь мірі теж можна сприймати як плюс. Концентрація смогу в місті знижується. Але з розвитком електростанцій цей міф все більше буде хибним. Навіть сьогодні EV вже 25-65% безпечніші для екології.



Останнє редагування: 19 вересня 2018 22:58:15 від pravda
   
Re: Основні міфи про електромобілі

З усіх штатів США більше всіх на енергію вітру покладається Техас. Приблизно 10% електроенергії тут генерується саме за допомогою вітряних ферм.

На перший погляд цифра невелика, проте деяким енергетичним компаніям це дозволяє віддавати вночі усю надлишкову електроенергію своїм клієнтам безкоштовно. Вдень тарифи трохи вище, зате з дев'ятої вечора і до шостої ранку електроенергія подається абсолютно безкоштовно, що дозволяє економити в середньому близько $ 50-60 на місяць.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

На кінець минулого року Німеччина отримувала 32% електроенергії з відновлюваних джерел. Збільшити цей показник до 35% країна планує вже у 2020 році, пише Хайтек.

Вчені підрахували, що на кінець 2016-го «чисті» джерела виробили 191 млрд. кВт*год електроенергії – це рекордний показник для Німеччини. У 2015-му на ВДЕ припадало 31, 5% спожитої електроенергії в країні (187 млрд кВт * год). А вже минулого року морські вітроелектростанції виробляли на 57% більше енергії, а наземні – на 6% менше.

Завдяки розвитку вітроенергетики на різдвяні свята електроенергія в Німеччині була безкоштовною. Зокрема, 26 грудня потужність виробленої вітряної енергії становила 33 ГВт – 60% від всієї електроенергії, що необхідна для країни. Наступний рекорд очікують в лютому, коли вітроенергетика Німеччини досягне потужності 33,8 ГВт.

Водночас у країні за минулий рік на 1% скоротилася кількість сонячних електростанцій, але збільшилася кількість отримуваної електроенергії від гідроелектростанцій (на 13%), біомаси і відходів (на 3%) та геотермальних джерел (на 12%).


http://rener.com.ua/news/

Останнє редагування: 1 листопада 2017 10:39:06 від andry
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Цікаво. Якщо приватне домогосподарство буде переходити на цикл самообслуговування з електроенергією - дах з сонячних батарей, вітряки, аккумулятори, з заряджанням автомобілів та тракторів, іншої сільхозтехніки, то цікаво як це вплине на ціну та самоокуповуваність як господарства, так і виробленої і спожитої продукції.
Є ще момент - паливо для ДВЗ саме на заправках не з'являється, його зазвичай доставляють автомобілі з ДВЗ. Проводити інфраструктуру з доставки електроенергії може бути вигідніше, чим робити дороги, облаштовувати заправки з сховищами для пального.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Цікаво. Якщо приватне домогосподарство буде переходити на цикл самообслуговування з електроенергією - дах з сонячних батарей, вітряки, аккумулятори, з заряджанням автомобілів та тракторів, іншої сільхозтехніки, то цікаво як це вплине на ціну та самоокуповуваність як господарства, так і виробленої і спожитої продукції.

На жаль, не в наших широтах, надто мало сонця.  Але з теперішніми тенденціями у світі, нічна електроенергія ставатиме дешевша, а вечірня дорожча.
Зарядити авто чи нагріти котел буде вигідно вночі
   
Re: Основні міфи про електромобілі

якщо раніше ДВС виділяв CO2 безпосередньо там, де експлуатується, то зараз CO2 виділяється при спалюванні вугілля для отримання електрики

только есть деталь: миллионы водятлов за выбивание катализаторов нагнуть невозможно, равно как и заставить их вернуть катализаторы, следить за состоянием двигателя и т.д. а всего нескольких собственников электрогенерирующих компаний - легко и просто нагибать и заставлять модернизировать системы фильтрации выбросов. что делается всегда и везде.
   
Re: Основні міфи про електромобілі


Збільшення числа електромобілів перевантажує електромережі
Вердикт: брехня.

Традиційні EV здатні заряджатися при потужності 3,2 кВт від звичайної домашньої мережі, де сила струму не перевищує 16 Ампер. Виходить, що автомобілі більш зручні електроспоживачі, ніж сушарки для волосся та електроплити. Норвезькі вчені підрахували, що до 2030 року у них на дорогах буде 1,5 млн електромобілів. Для мереж це обернеться підвищенням навантаження всього в 3%.



Це "спростування" на якихось малохольних дітей розраховано.
Вердикт: Правда.
На жаль цим вони ставлять під сумнів усі решта висновків.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Це "спростування" на якихось малохольних дітей розраховано.
Вердикт: Правда.
На жаль цим вони ставлять під сумнів усі решта висновків.
вкус устриц :facepalm1:

у меня элмоб потребляет 2.2 квт из розетки - как электрообогреватель
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Це "спростування" на якихось малохольних дітей розраховано.
Вердикт: Правда.
На жаль цим вони ставлять під сумнів усі решта висновків.

Ніяких перевантажень не буде, при підключенні для споживача резервується оплачена ним проектна потужність.
Крім того, електромобіль вигідніше заряджати вночі, коли електроенергія дешева, а мережа недонавантажена.

Доречі, нічне заряджання екологічне, оскільки вугільні електростанції майже не працюють, основні постачальники вночі це атомні, гідро- та вітроелектростанціх .

Останнє редагування: 1 листопада 2017 13:34:40 від andry
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Батарея має короткий термін служби, а міняти дорого
Вердикт: брехня.

Nissan наводить дані, що велика частина їх Leaf використовується в якості таксі. Після 200 тис. Км ємність батареї впала лише на 25%. Tesla ж взагалі заявляє, що після 320 тис. Км батарея буде «жива» на 90%. Виходить, що сучасні батареї живуть стільки ж, скільки і ДВС. Що стосується заміни, то необов'язково змінювати всю батарею - можна міняти окремі комірки. Якщо ж мова йде про увесь акумулятор, то недавно Nissan оприлюднила цінник за таку послугу - $ 5 499.

Маніпуляція.  Літієві батареї псуються не стільки від кількості циклів скільки від часу. Тому використання електромобілів як таксі є найбільш  правильним а не найбільш важким.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Маніпуляція.  Літієві батареї псуються не стільки від кількості циклів скільки від часу. Тому використання електромобілів як таксі є найбільш  правильним а не найбільш важким.

В холодильнике при температуре 2-4 градуса литеевая батарея 100 лет пролежит и ничего ей не станется.
Циклы заряда зависят от температуры эксплуатации. Чем ниже температура, тем больше циклов проживет батарея. Достаточно хоть раз хорошо перегреть - и капец батарее
   
Re: Основні міфи про електромобілі

В холодильнике при температуре 2-4 градуса литеевая батарея 100 лет пролежит и ничего ей не станется.
Циклы заряда зависят от температуры эксплуатации. Чем ниже температура, тем больше циклов проживет батарея. Достаточно хоть раз хорошо перегреть - и капец батарее

Зачем перегревать батареи ? В е-авто батареи работают в очень и очень щадящем режиме - токи мизерные (для каждой ячейки), даже при зарядке (даже быстрой) -  с чего им перегреваться ?
Реально батареи убивают циклы заряда-разряда (просто последняя химия спокойно выдерживает 700-1000 циклов до 20% падения емкости) и время, просто время. (Насчет холодильника не знаю)
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Ніяких перевантажень не буде, при підключенні для споживача резервується оплачена ним проектна потужність.
Крім того, електромобіль вигідніше заряджати вночі, коли електроенергія дешева, а мережа недонавантажена.

Доречі, нічне заряджання екологічне, оскільки вугільні електростанції майже не працюють, основні постачальники вночі це атомні, гідро- та вітроелектростанціх .
Доволі низькоштибна маніпуляція полягає у тому, що зарядку електромобіля порівнюють з використанням плойки чи фена. Ви багатьох знаєте, котрі по 8 годин залишають ті пристрої ввімкненими? Бо я ні.
Ой ташовигаварітє про резервування потужності. Ви стверджуєте, що ввід у багатоквартирний будинок витримає, навіть не так, розрахований на одночасне споживання усіма квартирами дозролених згідно до договору кіловат в годину? Серйозно?
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Доволі низькоштибна маніпуляція полягає у тому, що зарядку електромобіля порівнюють з використанням плойки чи фена. Ви багатьох знаєте, котрі по 8 годин залишають ті пристрої ввімкненими? Бо я ні.
Ой ташовигаварітє про резервування потужності. Ви стверджуєте, що ввід у багатоквартирний будинок витримає, навіть не так, розрахований на одночасне споживання усіма квартирами дозролених згідно до договору кіловат в годину? Серйозно?

Багатоквартирні будинки - то взагалі зовсім інша історія. Ніхто скидати провод з квартири для зарядки авто не буде.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Доволі низькоштибна маніпуляція полягає у тому, що зарядку електромобіля порівнюють з використанням плойки чи фена. Ви багатьох знаєте, котрі по 8 годин залишають ті пристрої ввімкненими? Бо я ні.
Ой ташовигаварітє про резервування потужності. Ви стверджуєте, що ввід у багатоквартирний будинок витримає, навіть не так, розрахований на одночасне споживання усіма квартирами дозролених згідно до договору кіловат в годину? Серйозно?
Ви, що збираєтесь автомобіль заряжати в квартирі від 220? :-o
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Багатоквартирні будинки - то взагалі зовсім інша історія. Ніхто скидати провод з квартири для зарядки авто не буде.

В Україні буде
   
Re: Основні міфи про електромобілі

В Україні буде

Так от той провод швидше перегорить нах
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Маніпуляція.  Літієві батареї псуються не стільки від кількості циклів скільки від часу. Тому використання електромобілів як таксі є найбільш  правильним а не найбільш важким.
Яка там маніпуляція ! Де взяти статистику автомобіля с багатьма циклами - тільки в таксі, звичайна людина покаже набагато менше циклів, нема сенсу дивитися не на таксі.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Я в частном доме имею и право и возможность поставить 3-х зонный счетчик и заряжать его ночью с 00:00 и до 6:30, когда по всей стране потребление падает в разы.
 
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Маніпуляція.  Літієві батареї псуються не стільки від кількості циклів скільки від часу
тоже манипуляция. у них много факторов псування: количество циклов, время, глубина разряда, температура и т.п. время месте на 3-4.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Зачем перегревать батареи ? В е-авто батареи работают в очень и очень щадящем режиме - токи мизерные (для каждой ячейки), даже при зарядке (даже быстрой) -  с чего им перегреваться ?
летом в +30 при зарядке на фастчардже батарея может нагреться до 40 градусов, это уже сильно критично. все что после +25 уже вредит
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Пункт 2. Правда.

Утилизация литий-ионовых батарей в 5 раз дороже производства новых. Поэтому их будут, если будут, захоронять или сжигать.

В процессе сжигания образуются соли лития, которые используются в производстве психотропных веществ. В настоящее время технологии очистки отходящих газов от солей лития нет.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Утилизация литий-ионовых батарей в 5 раз дороже производства новых.

(с) интернетный иксперт

Цитата: Honda
Because the new technology realizes a simple impurity separation process, it is expected to be used as a low-cost recycling technology, Honda said.

(с) какие-то лошки из Honda Motor Company 2 года назад
   
Re: Основні міфи про електромобілі

(с) интернетный иксперт

(с) какие-то лошки из Honda Motor Company 2 года назад

1) Журнал «Waste Management “ 01.08.2011 «The Lithium Battery Recycling Challenge”

2) Новости из будущего. :)
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Новости из будущего.
новость от января 16 года (а разработку представили в 2015) и уже тогда оно считалось лоукостом, на этапе разработки и до всех оптимизаций
   
Re: Основні міфи про електромобілі

B як з ДВЗ, так і з електромотором. У першому випадку, на етап виробництва припадає 18% загальних забруднень від автомобіля, а от з електронною версією на виробництво припадає вже 45% всіх забруднень.
А теперь попытайтесь подумать и понять почему эта фраза не означает, что производство электромобиля грязнее чем обычного. И, да после такого шедевра логики тратить время на чтение статьи не стоит.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

новость от января 16 года (а разработку представили в 2015) и уже тогда оно считалось лоукостом, на этапе разработки и до всех оптимизаций

Пох.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

А теперь попытайтесь подумать и понять почему эта фраза не означает, что производство электромобиля грязнее чем обычного. И, да после такого шедевра логики тратить время на чтение статьи не стоит.
Да, гениальное замечание.
Если электромобиль в эксплуатации в 3 раза чище, то его процент "загрязнений при производстве" будет грубо в 3 раза выше, и
кроме манипуляции что 18% меньше чем  45% -  объективных данных НОЛЬ.

Автомобиль, который сделан и просто стоит - у него 100% загрязнений на этапе производства.
Другой точно ТАКОЙ ЖЕ автомобиль попал в такси, и у него доля загрязнений при производстве 9%.
100% капец как больше 9%. Но автомобили ОДИНАКОВЫЕ.



   
Re: Основні міфи про електромобілі

Пох.
та ясен хер, трололо  :laugh:
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Ви, що збираєтесь автомобіль заряжати в квартирі від 220? :-o
А в чому проблема? Двозонний тариф, продовжувач. А що, рве стрункий шаблон?
Так я вам скажу, що ситуація принципово не відрізнятиметься від домашніх господарств і фідерів. Ба, там може бути навіть гірше ібо сварка і циркулярка.

Останнє редагування: 1 листопада 2017 19:17:06 від Taras_Potatos
   
Re: Основні міфи про електромобілі

та ясен хер, трололо  :laugh:

Когда будет налажено промышленное производство, тогда и будете разглагольствовать. А пока - фсад...:)
   
Re: Основні міфи про електромобілі

American Manganese переработала 92% тестового лития, сделала и продемонстрировала полноценные батареи из переработанного сырья, получила патент и уже выбирает место под завод. себе в убыток будут работать, лошки пендосские :-)o
   
Re: Основні міфи про електромобілі

American Manganese переработала 92% тестового лития, сделала и продемонстрировала полноценные батареи из переработанного сырья, получила патент и уже выбирает место под завод. себе в убыток будут работать, лошки пендосские :-)o

Вот когда построит и получит прибыль, тогда и приходите. А пока по состоянию на 2016-й год 95% этих батарей отправляется на свалку. :)

БУГАГА!
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Вот когда построит и получит прибыль, тогда и приходите. А пока по состоянию на 2016-й год 95% этих батарей отправляется на свалку. :)

БУГАГА!

 :facepalm:

На "свалку" - вернее на хранение отправляется извлеченный литий... Остальное перерабатывается...
Метод переоработки самого лития есть, но пока экономически не выгодный, т.к. литий с добычи дешевле выходит
   
Re: Основні міфи про електромобілі

:facepalm:

На "свалку" - вернее на хранение отправляется извлеченный литий... Остальное перерабатывается...
Метод переоработки самого лития есть, но пока экономически не выгодный, т.к. литий с добычи дешевле выходит

На свалку, любезнвй, на свалку. О том, что переработанный литий в 5 раз дороже свеже добытого, я написал в первом посте.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

American Manganese переработала 92% тестового лития, сделала и продемонстрировала полноценные батареи из переработанного сырья, получила патент и уже выбирает место под завод. себе в убыток будут работать, лошки пендосские :-)o
а де решта 8???
спиздили?
   
Re: Основні міфи про електромобілі

передовими технологіями зараз пре Рено по батареях.
Там буде не літій-іон а якась інакша сполука.
Через 5 років ці батареї будуть на серійних Рено і Ніссанах.
Час зарядки становитиме до 30 хвилин запас ходу 500 км.

чекайте :)
   
Re: Основні міфи про електромобілі

передовими технологіями зараз пре Рено по батареях.
Там буде не літій-іон а якась інакша сполука.
Через 5 років ці батареї будуть на серійних Рено і Ніссанах.
Час зарядки становитиме до 30 хвилин запас ходу 500 км.

чекайте :)
Для зарядки буде потрібна виділенка від найближчої АЕС?
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Для зарядки буде потрібна виділенка від найближчої АЕС?

для тебе ?
так.  :D
   
Re: Основні міфи про електромобілі

для тебе ?
так.  :D
А для решти?
Нє, реально, ти собі уявляєш той струм зарядки? Бо я досить слабо.
Хоча якщо абстрагуватись - то це вже міжміська автівка виходить. Ще не вуглеводні, але близько.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія