Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

как вы на автивках по городу днем ездите? это же п.ц

поездил пару дней по городу днем на автивке. это просто лютый п..ц. это даже не часы пик были.
после электровела и чуть мота это полнейшая жопа

и так как дорог больше не будет, а автивок будет больше, то жопа будет увеличиваться

автивки растут пропорционально багатству - т.е. пропорционально числу населения
а дороги по ширине - практически не растут


для себя буду мелкий электротранспорт дальше копать, и разные комбинации его
может у кого есть какие решения? электросамокат, моно колеса в комбинации с автивкой. автивка до места отстоя - дальше на чем то мелком, етс?

Останнє редагування: 9 липня 2021 17:26:41 від sklm
   
так, за останні два роки місто перетворилося в повністю непроїзне
   
Не більше чим всюди авто. Все нормально, то ви по тельавівам не іздили. Вузьки вулиці, ставлять як дибіли.
   
Не більше чим всюди авто. Все нормально, то ви по тельавівам не іздили. Вузьки вулиці, ставлять як дибіли.

так ездить надо. я сейчас на электровеле езжу.
после неаго автивка по городу - ад

на электровеле еще и быстрее раза в полтора
у него минус - большой и тяжелый, особо не бросишь где-то
   
Селіться за містом і щоб поблизу були великі магазини.
В центрах мегаполісів селитись немає ніякого сенсу...
   
так ездить надо. я сейчас на электровеле езжу.
после неаго автивка по городу - ад

на электровеле еще и быстрее раза в полтора
Безсумнівно етектровел на короткі дистанції супер. Авто є авто.

Різний транспорт. Пан зе літає на гелікоптері взагалі думає, нащо ці люди по землі кудись прямують.
   
і не потрібно більше дорог

доведено Челябой - скільки парків не вируби, і смуг не набудуй, водятли куплять собі просто по ще одному кориту, на кожного члена сім*ї і все одно все буде в корчах.

   
есть кто моноколесо активно использует? интересны отзывы
   
1 не їздіть в пікові години
2 поставте навігатор що враховує затори (Waze)
   
ми ж уже вирішили, що генплан то пережиток совка

козаченьки люди вільні і халупи тулять одна на одну, аби тільки Віталіку занесли
   
непонятно что так сильно не понравилось.
сидя в мягком кресле, слушая музыку, кондиционер, приятно! :) средняя скорость примерно как у велосипеда.
также непонятно - как можно в такую жару под палящим солнцем ездить на велосипеде?
   
Селіться за містом і щоб поблизу були великі магазини.
В центрах мегаполісів селитись немає ніякого сенсу...
Жить можно где угодно. Проблема в том, что деловые встречи почти всегда в центре. И перемещаться между ними на авто действительно адище.
   
Рішення дуже просте - величезна плата за в'їзд в місто на приватному транспорті. І розвиток громадського транспорту, а саме трамваїв. Так всі нормальні міста в Європі пішли по цьому напрямку.
   
і не потрібно більше дорог

доведено Челябой - скільки парків не вируби, і смуг не набудуй, водятли куплять собі просто по ще одному кориту, на кожного члена сім*ї і все одно все буде в корчах.

https://www.youtube.com/watch?v=77cFaeO-2u4
кем-кем доказано? Челябой??? это в какой области Украины?
   
поездил пару дней по городу днем на автивке. это просто лютый п..ц. это даже не часы пик были.
после электровела и чуть мота это полнейшая жопа

и так как дорог больше не будет, а автивок будет больше, то жопа будет увеличиваться

автивки растут пропорционально багатству - т.е. пропорционально числу населения
а дороги по ширине - практически не растут


для себя буду мелкий электротранспорт дальше копать, и разные комбинации его
может у кого есть какие решения? электросамокат, моно колеса в комбинации с автивкой. автивка до места отстоя - дальше на чем то мелком, етс?

в гєйропах  і автівок  большє,  - у кожного, і дорогі ужє.
разруха она нє в  туалєтах автівках, а в головах
   
Трамвай Будапешта:

   
Рішення дуже просте - величезна плата за в'їзд в місто на приватному транспорті. І розвиток громадського транспорту, а саме трамваїв. Так всі нормальні міста в Європі пішли по цьому напрямку.
правильно! дельта штамм коронавируса проредит любителей общественного транспорта, и общественный транспорт станет не нужен. плюс две полосы для наших машинок, спасибо!
   
Трамвай Єрусалима:

   
Короче, все вже давно вирішили великі міста в нормальних країнах. Рецепт дуже простий. Величезні трамваї плюс геноцид приватних автівок.
   
Короче, все вже давно вирішили великі міста в нормальних країнах. Рецепт дуже простий. Величезні трамваї плюс геноцид приватних автівок.
"большие трамваи" это и есть геноцид, даже без всяких вирусов.
поэтому люди будут бороться за право ездить на личных автомобилях всеми методами.
   
"большие трамваи" это и есть геноцид, даже без всяких вирусов.
поэтому люди будут бороться за право ездить на личных автомобилях всеми методами.

Вихід лише один -  жити і працювати за межами міста, бо інших варіантів немає, як не борися.
   
Ми теж рано чи пізно прийдемо до цього - великі трамваї плюс геноцид приватних автівок. Тому що варіантів немає.
   
податки на корита мають бути такі великі, щоб 70% власників їх позбулися.
   
податки на корита мають бути такі великі, щоб 70% власників їх позбулися.

Мало просто примусити позбутися. Треба запропонувати нормальну альтернативу.
   
Мало просто примусити позбутися. Треба запропонувати нормальну альтернативу.
а чим вело не альтернатива?

або той же самокат.

якщо виділити їм спочатку цілу смугу і ввести драконівські штрафи козаченькам що туди залізуть.

ну хочаб півтори тисячі грн.
   
а чим вело не альтернатива?

або той же самокат.

якщо виділити їм спочатку цілу смугу і ввести драконівські штрафи козаченькам що туди залізуть.

ну хочаб півтори тисячі грн.

Альтарнатива я сказав яка - величезні трамваї. Всі великі міста уже пішли цим шляхом.
   
Їздити можна тільки по Waze  - тіко не глянув: все, встряв.
   
а чим вело не альтернатива?

або той же самокат.

якщо виділити їм спочатку цілу смугу і ввести драконівські штрафи козаченькам що туди залізуть.

ну хочаб півтори тисячі грн.

тим що середня ненапряжна швидкість велосипеда 12 км год. все що швидше - для неспортсмена - збиття дихання, потіння і т д. влосипеди мають сенс в маленьких містечках типу полтави і черкас. і то лиш в сезон . і то лиш вранці та ввечері коли не спекотно. ну і звісно не дощ.
а в києві. коли від центру на борщаку 18-20 км - абсолютно не варіант.
для києва - електровелосипед  . і то. максимум в межжах одного берега \радіус 20 км. а наприклад з севастопольської на осокорки - ті ж самі 20 км))
найкраще - організація роботи так щоб не потребувати щоденного автомобіля зокрема і транспьорту взагалі
   
поки що оптимальний варіант - мотоцикл
   
Їздити можна тільки по Waze  - тіко не глянув: все, встряв.

вейз є у всіх . і всі дивляться - ф всі їдуть вейзмаршрутом і породжують корки і там))))
   
перш ніж кудись їздити - спитай себе а нафіга. сенс у ваших поїздках?)) коли в далекій папуасії зі збиральницькою економікою номінальний опдушний ввп такий же а той вище ніж в українеі яка з купою ресурсів і на порозі ойропи)))

та й взагалі - гавно а не форма життя. людяки )
   
тим що середня ненапряжна швидкість велосипеда 12 км год. все що швидше - для неспортсмена - збиття дихання, потіння і т д. влосипеди мають сенс в маленьких містечках типу полтави і черкас. і то лиш в сезон . і то лиш вранці та ввечері коли не спекотно. ну і звісно не дощ.
а в києві. коли від центру на борщаку 18-20 км - абсолютно не варіант.
для києва - електровелосипед  . і то. максимум в межжах одного берега \радіус 20 км. а наприклад з севастопольської на осокорки - ті ж самі 20 км))
найкраще - організація роботи так щоб не потребувати щоденного автомобіля зокрема і транспьорту взагалі
так хочаб тим кому 5-10 км на вєлік пересадити

у нас корито заводять і щоб 5 км проїхати

адже податків нема, кинути можно на голові у пішоходів - хай обходять, на місто 10 камер - порушуй як хочеш, тільки додаток встанови.

всі умови для нищого бидла - от його і розвелося...
   
так хочаб тим кому 5-10 км на вєлік пересадити

у нас корито заводять і щоб 5 км проїхати

адже податків нема, кинути можно на голові у пішоходів - хай обходять, на місто 10 камер - порушуй як хочеш, тільки додаток встанови.

всі умови для нищого бидла - от його і розвелося...

наявність і користування автомобілем є невідємним уявленням українця про успіх , свободу. щастя.
та й не лише в українця  :)
   
податки на корита мають бути такі великі, щоб 70% власників їх позбулися.

ніде таких податків немає, йолопе
   
Які самокати в дощ, ожеледицю і т.п?
   
Заставить простолюдинов пересесть на трамваи идея в принципе неплохая, при условии что простолюдин не я :)
   
тим що середня ненапряжна швидкість велосипеда 12 км год. все що швидше - для неспортсмена - збиття дихання, потіння і т д. влосипеди мають сенс в маленьких містечках типу полтави і черкас. і то лиш в сезон . і то лиш вранці та ввечері коли не спекотно. ну і звісно не дощ.
а в києві. коли від центру на борщаку 18-20 км - абсолютно не варіант.
для києва - електровелосипед  . і то. максимум в межжах одного берега \радіус 20 км. а наприклад з севастопольської на осокорки - ті ж самі 20 км))
найкраще - організація роботи так щоб не потребувати щоденного автомобіля зокрема і транспьорту взагалі

на электровеле по ровному отдыхая держится 30-35 кмч
на горку - 25 кмч

проехать 50 км за поездку - легко

Останнє редагування: 9 липня 2021 19:57:38 від sklm
   
Які самокати в дощ, ожеледицю і т.п?

тогда метро / автивка

   
податки на корита мають бути такі великі, щоб 70% власників їх позбулися.

пробок хватит чтобы лишние  не выезжали  :D
   
альтернатива - общественный транспорт + электросамокат/моноколесо
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія