Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Пропан-бутан

Пропан-бутан
фошызд ханс

А кто в курсе - какой процентный состав той смеси, шо щяс продают в Юкрайне? Там содержание бутана может быть от 0 до 100%. И это сильно влияет на калорийность литра топлива.

Вот табличка плотности

   
Re: Пропан-бутан

ГБО в машине - это   :facepalm1:

   
Re: Пропан-бутан
Ser

З кривими мозгами і не таке начудити можна!
При правильній постановці питання, НІЧОГО З ГАЗОМ НЕ СТАЄТЬСЯ
Всі їздять на газу по 7,4 за літр не по 19,5 бензи невідомого походження

Чи бензинові авта не горять??
   
Re: Пропан-бутан

ГБО в машине - это   :facepalm1:

Показати зображення...
На фото не пропан-бутан.
У метанового ГБО значно вищий тиск.
   
Re: Пропан-бутан

 :heart: В авто установлен метан.
   
Re: Пропан-бутан

І на фото вибуху, як такого не було.
Просто лопнув балон.
   
Re: Пропан-бутан

На фото на колонці з газом чорним по жовтому написано МЕТАН! А в темі йдеться про пропан-бутан
   
Re: Пропан-бутан

   
Re: Пропан-бутан

5bdjI7uGxe0
І на цьому відео вибуху немає.
Просто лопнув балон.
Мимо  :acute:
   
Re: Пропан-бутан

http://sts-trans.com.ua/   пробег по Киеву до 500 км, заправка 43-45 литров , цена сегодня была 7,06 ... Машина 1,6 двигатель ...
   
Re: Пропан-бутан

І на цьому відео вибуху немає.
Просто лопнув балон.
Мимо  :acute:

ты никогда не задумывался над вопросом:
Если ГБО так выгодно и безопасно, то почему сразу вместо бензина не ставят ГБО на заводе?
   
Re: Пропан-бутан

ГБО в машине - это   :facepalm1:

Показати зображення...
це самовбивцы з метаном
   
Re: Пропан-бутан

пропан - тоже не сахар :)

уж лучше купить машинку с 4-мя литрами расхода и спокойно возить свою жопу
   
Re: Пропан-бутан

ты никогда не задумывался над вопросом:
Если ГБО так выгодно и безопасно, то почему сразу вместо бензина не ставят ГБО на заводе?
впевнений? майже у всіх вендорів є моделі з lpg з заводу
фольксваген, наприклад http://www.autoblog.com/2010/05/13/volkswagen-launches-lpg-polo-bifuel-in-europe/
рено http://www.renault-duster.com.ua/news/renault-duster-lpg/

але з заводу - дорого, дешевще поставити самому

Останнє редагування: 8 лютого 2015 18:12:29 від rastamanchik
   
Re: Пропан-бутан

5bdjI7uGxe0
що і треба було довести - пшшш і все замерзло
дроби дірку в запальничці, там той же пропан-бутан, а вона взагалі пластмасова
   
Re: Пропан-бутан

впевнений? майже у всіх вендорів є моделі з lpg з заводу
фольксваген, наприклад http://www.volkswagen.de/de/technologie/technik-lexikon/lpg_liquefied_petroleumgas.html
рено http://www.renault-duster.com.ua/news/renault-duster-lpg/
але з заводу - дорого, дешевще поставити самому

сколько таких машин продаётся в мире?

   
Re: Пропан-бутан

Все упирается в своевременную и реальную аттестацию баллонов.
На фото заправка в Донецке машина с самопальным кислородопеределанн ым баллоном.
   
Re: Пропан-бутан

ты никогда не задумывался над вопросом:
Если ГБО так выгодно и безопасно, то почему сразу вместо бензина не ставят ГБО на заводе?

1) ставлять - але там двигуни відносно малопотужні та орієнтовані на двопаливність!
2) звичайні бензинові двигуни бюджетного сегменту (а на небюджетних авто економіти пальне немає сенсу - там не пальне основне джерело розходів) досить вузько орієнтовані на бензин з максимальним октановим числом 95-98. В газу - за сотню, тому можуть бути негативні наслідки для двигуна... саме через це ГБО налаштовують так, щоб на високих оборотах переходило на бензин.
3) додатковим балоном з"єдається корисний об"єм авто
4) є певні обмеження по безпеці щодо зберігання таких авто на закритих паркінгах (пропан-бутан важче за повітря)
5) можливо, тут помиляюся, але є ще питання паливного балансу - якщо всі перейдуть на газ, то він суттєво подорожчає, тому таким чином штучно обмежують розповсюдження ГБО - кому треба, той собі сам поставить.
6) ну й головне - промисловість орієнтована на зменшення споживання пального взагалі... зараз всі ці турбодвижки споживають в пару раз менше бензину, ніж аналогічні по потужності авто там років 25 тому... про турбодизеля взагалі мовчу... мудохаться ще й з газом - немає сенсу...
   
Re: Пропан-бутан

скулежка B-)
   
Re: Пропан-бутан


сколько таких машин продаётся в мире?

приблизно відповідно до спросу  :)
   
Re: Пропан-бутан

сколько таких машин продаётся в мире?
мало, тому що дорогі
але на питання "чому нема машин зразу з газом" я відповів
   
Re: Пропан-бутан
OS

Сегодня в Ельзе просто смотрел картинки и "случайно" наткнулся на "рентген" фолькса с заводским пропановым оборудованием, бублик на месте запаски на растяжках
   
Re: Пропан-бутан

мало, тому що дорогі
але на питання "чому нема машин зразу з газом" я відповів

я думаю, что мало - потому что небезопасная штука, даже при соблюдении всех требований по эксплуатации
   
Re: Пропан-бутан

1) ставлять - але там двигуни відносно малопотужні та орієнтовані на двопаливність!
2) звичайні бензинові двигуни бюджетного сегменту (а на небюджетних авто економіти пальне немає сенсу - там не пальне основне джерело розходів) досить вузько орієнтовані на бензин з максимальним октановим числом 95-98. В газу - за сотню, тому можуть бути негативні наслідки для двигуна... саме через це ГБО налаштовують так, щоб на високих оборотах переходило на бензин.
3) додатковим балоном з"єдається корисний об"єм авто
4) є певні обмеження по безпеці щодо зберігання таких авто на закритих паркінгах (пропан-бутан важче за повітря)
5) можливо, тут помиляюся, але є ще питання паливного балансу - якщо всі перейдуть на газ, то він суттєво подорожчає, тому таким чином штучно обмежують розповсюдження ГБО - кому треба, той собі сам поставить.
6) ну й головне - промисловість орієнтована на зменшення споживання пального взагалі... зараз всі ці турбодвижки споживають в пару раз менше бензину, ніж аналогічні по потужності авто там років 25 тому... про турбодизеля взагалі мовчу... мудохаться ще й з газом - немає сенсу...
1) 2) навпаки, чим потужніший двигун, тим більше сенсу ставити газ. позаглядайте під прадо - там 7 із 10 з балоном на жопі, а на газових заправках можна навіть s-ки побачити, я вже не кажу про ескалади, там теж багато на газу. газ має в рази менше токсичних вихлопів - можете понюхати вихлоп будь-якої сучасної машини на газу, запаху навіть нема. єдине чим шкодить газ - не охолоджуються клапани, тому потрібні або гідрокомпенсатори, або часто перевіряти зазори.
3) зате маю в машині 2 баки. балон висить замість запаски, вожу з собою балончик швидкого заліплювання проколів - з 2006 року запаска знадобилася всього 1 раз.
4) у нас немає
5) так
6) у мене зараз 1 км на бензі - 2.80, на газу - 1.53. десь як на турбованих зажигалках
   
Re: Пропан-бутан

я думаю, что мало - потому что небезопасная штука, даже при соблюдении всех требований по эксплуатации
ще при совку авто їздили на метані. є всі сертифікати і повірки. багато транспорту з заводів з газом (особливо комерційного). балон має запас міцності більше ніж в 3 рази
шо тут, блть, небезпкчного?
хоча з іншого боку я б нізащо не поставив собі метан, цифра 200 атм мене дико лякає який би не був міцний балон
   
Re: Пропан-бутан

   
Re: Пропан-бутан

SSagjmsjVWc
це був звичайний побутовий балон в багажнику, старе відео
   
Re: Пропан-бутан

ще при совку авто їздили на метані. є всі сертифікати і повірки. багато транспорту з заводів з газом (особливо комерційного). балон має запас міцності більше ніж в 3 рази
шо тут, блть, небезпкчного?


дело вкуса :)
   
Re: Пропан-бутан

дело вкуса :)
і гаманця
тим паче що це додаткова опція, авто і далі може їздити на бензі натисненням однієї кнопки
   
Re: Пропан-бутан

1) 2) навпаки, чим потужніший двигун, тим більше сенсу ставити газ. позаглядайте під прадо - там 7 із 10 з балоном на жопі, а на газових заправках можна навіть s-ки побачити, я вже не кажу про ескалади, там теж багато на газу. газ має в рази менше токсичних вихлопів - можете понюхати вихлоп будь-якої сучасної машини на газу, запаху навіть нема. єдине чим шкодить газ - не охолоджуються клапани, тому потрібні або гідрокомпенсатори, або часто перевіряти зазори.
3) зате маю в машині 2 баки. балон висить замість запаски, вожу з собою балончик швидкого заліплювання проколів - з 2006 року запаска знадобилася всього 1 раз.
4) у нас немає
5) так
6) у мене зараз 1 км на бензі - 2.80, на газу - 1.53. десь як на турбованих зажигалках

1,2) - Ви не зрозуміли. Спробую пояснити. В газу більше октанове число, тому на звичайних двигунах суміш може на високих обертах не повністю згоріти та поступово пропалити клапана (ну й інші проблеми). Просто-напросто звичайні бензинові двигуни оптимізовані по економічності-екологічності саме під бензин, а на газ розраховані в неповній мірі. Тут питання ціни - більш універсальний двигун при тих самих параметрах буде дорожчим...

Ну а при створенні дорожчих, об"ємних двигунів "економією грошей" водіїв ніхто не переймається... що не заперечує того факту, що щасливі власники ескалейдів будуть намагатися зекономити....

Ну, функція бензину не стільки охолодження, скільки очистка клапанів (бо як тоді виживають випускні клапани???... й така саме проблема характерна й для бензинових двигунів з безпосереднім впорскуванням.... хитрі японці навіть вигадали для цього подвійну систему живлення - безпосереднє впорскування+ багатоточкове....
   
Re: Пропан-бутан
OS

1. Газ надо поджечь раньше и все будет нормально. А так-как горит медленнее, двигатель будет работать "мягше"
   
Re: Пропан-бутан

1. Газ надо поджечь раньше и все будет нормально. А так-как горит медленнее, двигатель будет работать "мягше"

Як я розумію, на високих обертах це не дуже допомагає.... тому як правило програмують автоматичний перехід на бензин....
   
Re: Пропан-бутан

Это бяков муж....

Шо вы, б***ь, несете....  :facepalm:

По поводу метана и пропана - в метановом оборудовании порядка 300 атмосфер, в пропановом 16-20.

По поводу наебалова и заправки полных баллонов... ДЕБИЛ!!!! Заправка полных баллонов запрещена!!!
Есть понятие "давление насыщенных паров" и есть "расширение жидкой фазы газа" при нагреве.
При нагреве баллона жидкая фаза расширяется, паровая фаза уменьшается (выпадает в жидкость) и давление растет.
Чуть-чуть. Когда паровая фаза уменьшилась до нуля и остался один жидкий газ - баллон порвет.

Правда в автомобильном баллоне есть еще и клапан аварийного сброса давления под днище. Но если при ТО его
не проверяли несколько лет..

Если задуть баллон под завязку зимой (если заправка около стоянки) когда в салоне -20, а потом протопить до +20 салон.
Или если задуться в 5 утра, и тут же бросить машину на солнце, а днем в ней будет +40 - вот тут задутый по горлышко
баллон пропана вам и устроит не скучную жизнь.

Октановое число не имеет НИКАКОГО отношения к скорости сгорания.
За счет высокого октанового числа газ можно надуть турбиной больше чем бензин.

А за счет более медленного сгорания - при оборотах выше 4500 поршень уже успевает уйти далеко из ВМТ,
а газ еще догорает. Потому он не успевает отдать свою енергию горения в полезную работу и выпускной
клапан получает перегрев. Как и при работе на бензине с оборотами 6000.
Поэтому ГБО настраивают переход на бензин и назад при высоких оборотах - чтобы не перегревать выпускные
клапана и турбокомпрессор.
   
Re: Пропан-бутан

ты никогда не задумывался над вопросом:
Если ГБО так выгодно и безопасно, то почему сразу вместо бензина не ставят ГБО на заводе?

ставят. не для нашего рынка.
   
Re: Пропан-бутан

бо як тоді виживають випускні клапани???
випускні клапани зроблені з принципово іншого жаростійкого сплаву. короче нема що рівняти з впускними.
   
Re: Пропан-бутан


А за счет более медленного сгорания - при оборотах выше 4500 поршень уже успевает уйти далеко из ВМТ,
а газ еще догорает. Потому он не успевает отдать свою енергию горения в полезную работу и выпускной
клапан получает перегрев. Как и при работе на бензине с оборотами 6000.
це все регулюється грамотним чіп-тюнінгом.
   
Re: Пропан-бутан

в с 91г до 2005-го ездил на газе. Если закрыть глаза на некоторые неудобства, то только положительные впечатления. Особенно, когда баллон газа стоил 3 рубля, а бак бензина - 16.

Но наёбывают на газе конкретно...

Заправил бытовой баллон: на счётчике 40 литров, по весу - 21кг. Получается одно из двух: либо там бутана вообще нет, либо наебали на счётчике.

Проверить легко: заправить баллон до упора. Наверняка их счётчик покажет больше физического объёма 50л. Поэтому они типа из соображэний безопасности заливают только 38. На самом деле - чтобы скрыть наебалово.

15-20 лет назад всегда заливали до упора, влазило 45-48 литров.
Что поднимает шансы взрыва баллона с газом...
   
Re: Пропан-бутан

це все регулюється грамотним чіп-тюнінгом.
варіатором. ну або переходом на бєнз на високих оборотах
тим паче що газ ставлять заради економічної спокійної їзди, а не гонок
   
Re: Пропан-бутан

Что поднимает шансы взрыва баллона с газом...
у бака більш ніж трикратний запас по міцності - стандарти йопт. номінал 16 атм, тримає біля 50
на 90% ємності стоїть відсічка
у мене 70л балон відрубає на 62л
хоча я бачив унікумів з відключеною відсічкою, які ще й качають машину при заправці щоб більше влізло
   
Re: Пропан-бутан

в с 91г до 2005-го ездил на газе. Если закрыть глаза на некоторые неудобства, то только положительные впечатления. Особенно, когда баллон газа стоил 3 рубля, а бак бензина - 16.

Но наёбывают на газе конкретно...

Заправил бытовой баллон: на счётчике 40 литров, по весу - 21кг. Получается одно из двух: либо там бутана вообще нет, либо наебали на счётчике.

Проверить легко: заправить баллон до упора. Наверняка их счётчик покажет больше физического объёма 50л. Поэтому они типа из соображэний безопасности заливают только 38. На самом деле - чтобы скрыть наебалово.

15-20 лет назад всегда заливали до упора, влазило 45-48 литров.

Щільність рідкого бутану = 0,6010 (при 0 °C) г/см³
Тобто 40 л *  0,6 = 24 кг.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія