Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Вот этот электромобиль уже можно брать :crazy_pil:

Re: Вот этот электромобиль уже можно брать  :crazy_pil:

У Алежки ВАГ он и нахваливает.
   
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать  :crazy_pil:

Ця інформація не відповідає дійсності. Шасі всіх поточних моделей Тесла - це нові розробки. Є деякі частини, які постачаються на МБ та Тесла одними постачальниками, їх перелік було розібрано ще в 2015 році, серед них рульове колесо, ручки круїз-контроля, індикатор доща, та ще з пяток декоративних дрібниць. Навіть не знаю хто такі байки запустив.

Єдина модель Тесла, яка проектувалась на базі існуючого шасі, це сама перша модель - Родстер, що зараз не випускається. Проектувалась вона на переробленому шасі Лотус.
То хто ж ці чудо інженери які  ніби то "з нуля", та по мірках сьогодення - в рекордні терміни , провели НД ДКР  шасі  підвіски   Маскавто?
Хоч би якого Нобеля їм дали,враховуючи складність завдання.
Ну і йдемо далі - всякі перемикачі в салоні та цей  засліплюючий ( в ночі, та блікуючий вдень)кінотеатр по центру, все це наслідки здешевлення подєлкі.
Бо по іншому і так висока  вартість зашкалювала б, створи вони все самі.
   
Что ты хотел сказать своим высером? На преодоление аэродинамического сопротивления при скорости 80км/час требуется около 12-15 кВт.
Меньше.
Tesla S на скорости 105 кмч расходует примерно 180 ватт-часов на километр.
Т.е. ее мощность на колесах при этом 10,8 кВт.

На 80 кмч - еще меньше, порядка 8 кВт.
   
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать  :crazy_pil:

Что ты хотел сказать своим высером? На преодоление аэродинамического сопротивления при скорости 80км/час требуется около 12-15 кВт.
який висер?
1кВт якраз і тре розсіяти.  а при 100квт на  валу?
   
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать  :crazy_pil:

разница в цене с бензиновой как на 200.000 пробега на бензине  :gigi:


накинь іще заміну акумулятора
   
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать  :crazy_pil:
IP

Пока все электроавтомобили это для езды по городу с нерегулярным выездами в пригород на природу.  Для путешествий они не подходят

не підходить лише там де нема зарядок чи стоянки на зарядках неприпустимі.
   
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать  :crazy_pil:

То хто ж ці чудо інженери які  ніби то "з нуля", та по мірках сьогодення - в рекордні терміни , провели НД ДКР  шасі  підвіски   Маскавто?
Хоч би якого Нобеля їм дали,враховуючи складність завдання.
Ну і йдемо далі - всякі перемикачі в салоні та цей  засліплюючий ( в ночі, та блікуючий вдень)кінотеатр по центру, все це наслідки здешевлення подєлкі.
Бо по іншому і так висока  вартість зашкалювала б, створи вони все самі.

Тільки в минулому році Тесла витратила на дослідження та розробку 1.4 мілліарди долларів. Ця інформація є відкритою та відображається в статутних квартальних звітах.

Може ви би почали вчити англійську щоб не харчуватись інформаційно на помийках зони ру.
   
На звичайних розетках чарджер зазвичай працює на потужності 1,5-2 квт.... Тобто як я і казав, шоб зарядити те авто - дня три треба
Вношу ясность - чаржером в сленге электричек называется подача питания 400V DC, напрямую в батарею.

А на обычных розетках машина питается через встроенный инвертор.
И никакого "зазвичай" там нет - после включения через меню выбираешь сколько ампер жрать.
Можешь сказать из обычной евро-розетки жрать 32A. Розетка начнет дымиться.

Для справки - нормальная трехфазная розетка, от которой питается европейская тесла, рено зое и прочие европейцы
выглядит так:
https://voltamper.com.ua/silovaya-rozetka-vstraivaemaya-tarel-055-3p-n-z-400v-63a-ip67-e-next
   
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать  :crazy_pil:

Тільки в минулому році Тесла витратила на дослідження та розробку 1.4 мілліарди долларів. Ця інформація є відкритою та відображається в статутних квартальних звітах.

Може ви би почали вчити англійську
щоб не харчуватись інформаційно на помийках зони ру.
Навіщо, коли того що я знаю мені достатньо втч для роботи.Поки ніхто не жалівся.
Що до дослідженнь на розробку,спеціально не цікавився ні там ні тим більше на зонісру.
Просто так ,немаючи ні бази знаннь ,ні дослідних центрів ,ні відповідного тестового обладнання (солід воркс не в раховуєм) , в пустелі з нуля забабахати  безпроблемне шассі ,щось не віриться.
Думаю використовували напрацювання іменитих компаній по  шасі,з подальшим допилюванням під потреби корпусу з низьким  центром ваги.

пс. ну і пихатість в коментарях  скрути десь так до  45%

Останнє редагування: 18 вересня 2018 23:18:18 від Blackout
   
не підходить лише там де нема зарядок чи стоянки на зарядках неприпустимі.
Нет, вопрос в другом - у нас нет суперчаржеров.
И максимум на что можно расчитывать в пути - это зарядка на 100 кмч в час.

Т.е. да, можно выехать из Киева, поздарядиться в пути за пару часов, и отдохнуть.
Доехать до Львова и стать на ночную подзарядку.

Это нормально, если ты едешь иногда с семьей в европу, тем более с детьми.
И не нормально, если ты в командировке, и планируешь за день проехать 1000 км.

Но в 95% случаев электричка вполне рабочий вариант.

Я вот сейчас крепко думаю - а нужно ли мне 3-х фазное питание, или 220 х 30А мне достаточно.
   
накинь іще заміну акумулятора
Как раз у теслы маленькие "батарейки от китайского фонарика" плавают в антифризе,
и их температура строго контролируется.
С пробего в 200 тыс км батарея теряет 5-10% емкости.
10 - если постоянно использовать суперчаржер.

Так что батарея теслы по сути "вечная".
   
А сколько стоимость за км получается?
   
який висер?
1кВт якраз і тре розсіяти.  а при 100квт на  валу?
Порядок цыфр представляеш? Например 40кВт на валу в бензиновой машине надо рассеять 60кВт при этом в электрической где-то 5 кВт ,а 5 кВт рассеет пассивно 2-3 квадратных метра при разнице температур 50-70 градусов.Для этого вполне достаточно днища машины.
   

Видишь решетку возле противотуманки?
Этих 2-х решеток достаточно для поддержки температуры батареи, двигателей, и работы кондея.

А вот решетка на этой ауди, как я уже сказал выше - портит аэродинамику, и электричке нахрен не нужна.
   
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать  :crazy_pil:
den

Убого і неадекватно дорого як на мене
Чому автовиробники вперто роблять з електромобіля класичний вигляд?

   
А сколько стоимость за км получается?
Не в стоимости Км счастье, если она ниже какой-то условной приемлемой черты.
Меня стоимость километра на пропане вполне устраивает, с пробегом 30 тыс в год.

Теслу я взял из соображений безопасности. Была у нас в прошлом году ситуация на дороге..
Если бы у меня в машине не было тормозов brembo MAX, амортов Bilstein B6,
сайлент-блоков cupra, либо полиуретановых и...  и прочих улучшайзингов.
у меня короче было 2 варианта - camry, летящая навстречу на 120 кмч, или фура на 90 кмч...

В следующий раз я на тесле буду выбирать просто camry.
Будет пол кемрюхи справа, и пол слева. Под фуру я больше не полезу.....


Ну а по делу - если 3-х тарифный счетчик, то киловатт стоит 68 копеек.
и киловатта достаточно чтобы проехать 5 км.

Ну. если честно учесть кондей, фары, расходы на подогрев батареи и т.д.
- можно считать 3 км на киловатте.

НО - в бензинке замена масле 10-15 тысяч, а в тесле - масло в редукторе раз в 100 тык.
Вместе с антифризом и тормозной жидкостью. И не паришься...
   
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать  :crazy_pil:

Чому автовиробники вперто роблять з електромобіля класичний вигляд?
   
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать  :crazy_pil:
den

Показати зображення...
(tu)
Ліф і Зоя теж на електро схоже

А от ауді чи ягуар чи Кіа - ну банальна переробка з ДВС моделей
   
Убого і неадекватно дорого як на мене
Чому автовиробники вперто роблять з електромобіля класичний вигляд?
Ага..
Сел я в BMW i3 REX.
Мелкая, не удобная... Ну ладно, если она дамская, то мне при моих размерах и массе и не должно быть удобно.
Открываю я передний капот, надеясь увидеть там багажник - и охреневаю.
там перчаточный ящик.

Открываю заднюю ляду, надеясь уведеть там багажник - и опять охреневаю - пол багажника занято генератором.
На бензине.

Расход по трассе на бензине - выше 10 литров.
И объем бачка в генераторе - 8 литров.

Вот это реально машина "от серьезной компании"!
 
   
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать  :crazy_pil:

(tu)
Ліф і Зоя теж на електро схоже

А от ауді чи ягуар чи Кіа - ну банальна переробка з ДВС моделей

Мне как раз нравится у электро внешний вид как у обычных авто
   
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать  :crazy_pil:

Вношу ясность - чаржером в сленге электричек называется подача питания 400V DC, напрямую в батарею.

А на обычных розетках машина питается через встроенный инвертор.
И никакого "зазвичай" там нет - после включения через меню выбираешь сколько ампер жрать.
Можешь сказать из обычной евро-розетки жрать 32A. Розетка начнет дымиться.

Для справки - нормальная трехфазная розетка, от которой питается европейская тесла, рено зое и прочие европейцы
выглядит так:
https://voltamper.com.ua/silovaya-rozetka-vstraivaemaya-tarel-055-3p-n-z-400v-63a-ip67-e-next

Чарджер з англійської - це просто зарядний пристрій. Любий. Ті шо за годину заряджають теслу напряму - то називається суперчарджер. Ті шо з інверторами є двох типів - Левел 1 та Левел 2. Левел 1 можна підключати до звичайної розетки і потужність такого заряду десь 2 квт. Левел 2 електрики спеціально підключають до електричної системи. Там потужність 4-6 квт.
   
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать  :crazy_pil:

Мне как раз нравится у электро внешний вид как у обычных авто
100%

   
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать  :crazy_pil:

400 км

Це, якщо з гори їхати. :D
   
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать  :crazy_pil:
smx

Бяка

а какую Теслу берете если не секрет? сам присматриваюсь

зы Ауди делает классные машинки на ДВС, но на электрике у нее опыта 0, а Теслы уже с 10 лет ездят. Даже по ТТХ телса далеко впереди чем то что они тут объявили, про автопилот если не купят сторнний то им Теслу те же 10 лет доганять еще прийдется.
   
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать  :crazy_pil:

В европе в течении года будут приниматься законы по запрету въезда в города дизелей и бенз моторов
   
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать  :crazy_pil:

В европе в течении года будут приниматься законы по запрету въезда в города дизелей и бенз моторов
а  доставка товарів,я так розумію ,на конях буде?
   
Пока все электроавтомобили это для езды по городу с нерегулярным выездами в пригород на природу.  Для путешествий они не подходят

Для путешествий - самолеты и круизные лайнеры.
   
это от трехфахных розеток. там 90 батарея. соответсвенно (если не учитывать потери на нагрев) чтобы зарядить надо брать чуть больше 11 квт. а с потерями еще больше.
22 грн за полную заправку. Не жадничайте.
   
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать  :crazy_pil:

а  доставка товарів,я так розумію ,на конях буде?

Як у Флоренціі доставка товарів здійснюється, де у місто просто так не заїдеш? Не шукайте проблеми там де їх немає. Зміни потрібно очолювати а не противитись, тим більше що зараз тільки сліпий не бачить, що ДВЗ прийшов кінець. Це якщо хочите бути успішними.

Останнє редагування: 19 вересня 2018 03:26:58 від Dobre
   
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать  :crazy_pil:

Снаряженная масса, кг - 2400  (td)  Тонная батареек что бы перевезти 100 кг. живой массы (td)
   
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать  :crazy_pil:

Порше не поделился ни батареями, ни двигателями. Учитывая ценовую политику Ауди(за 75 там будет стульчик и одна  фара, а остальное за деньги), зная о глюках новых А6 и А8, я бы на месте Теслы не переживал бы
   
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать  :crazy_pil:

Снаряженная масса, кг - 2400  (td)  Тонная батареек что бы перевезти 100 кг. живой массы (td)

Скільки важить ДВЗ, трансмісія, акумулятор, бак пального, сам бак, та ще 100 кіло всякої обвіски біля двигуна, бака, трансмісії, як радіатор та інше?

Не кажучи про те що туша двигуна попереду водія є причиною фізичних пошкоджень та смертності при лобовій колізіі, а його високе розташування робить керованість авто проблематичним, не кажучи про надважку задачу розподілу ваги, щоб вона приходилась на центр авто. А аід цього залежить життя водія та пасажирів. Тому пласка батарея на днищі авто - це ідеальне рішення балансування авто та безпеки всіх тих хто в ньому знаходиться
   
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать  :crazy_pil:

з дослідницької точки зору, мене цікавить феномен, з якою наполегливістью деякі украінці противляться новому та змінам. Хоча зміни ідуть тільки їм на користь.

Я розумію опір зі сторони росіян, для яких електрифікація авто підриває їх головний прибуток з продажу нафти, я розумію німців, які 100 років вдосконалювали ДВЗ і досягли результату, де значна частина населення Германіі працює в авто індустріі зВ ДВЗ.

А ви то чого впрягаєтесь замість того щоб очолити зміни? Чи за компанію і хохол повішався?
   
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать  :crazy_pil:
den

з дослідницької точки зору, мене цікавить феномен, з якою наполегливістью деякі украінці противляться новому та змінам. Хоча зміни ідуть тільки їм на користь.

Я розумію опір зі сторони росіян, для яких електрифікація авто підриває їх головний прибуток з продажу нафти, я розумію німців, які 100 років вдосконалювали ДВЗ і досягли результату, де значна частина населення Германіі працює в авто індустріі зВ ДВЗ.

А ви то чого впрягаєтесь замість того щоб очолити зміни? Чи за компанію і хохол повішався?

Ну українці - лідери х електроавто в східній Європі
   
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать  :crazy_pil:

Ну українці - лідери х електроавто в східній Європі

То чому на форумі вони вибрикуються? Їм дають відпускну від кріпацтва від російських енергоносіїв, а вони, ні, не хочемо, а хочемо батогом по хребту. Якась нездорова тяга до страждань та злиднів. Як сказав класик, «талант до ніщенства».
   
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать  :crazy_pil:

То чому на форумі вони вибрикуються? Їм дають відпускну від кріпацтва від російських енергоносіїв, а вони, ні, не хочемо, а хочемо батогом по хребту. Якась нездорова тяга до страждань та злиднів. Як сказав класик, «талант до ніщенства».

Яка відпускна від кріпацтва? Електрика в розетці з повітря береться? твели на АЕС російські, і такими будуть ще 20-25 років мінімум, мазут для ТЕС - російський, газ російський. Ще питання в чому більше кріпацтво.
   
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать  :crazy_pil:

Яка відпускна від кріпацтва? Електрика в розетці з повітря береться? твели на АЕС російські, і такими будуть ще 20-25 років мінімум, мазут для ТЕС - російський, газ російський. Ще питання в чому більше кріпацтво.

Ви не виправимі злидні що шукають будь який привід, щоб такими залишитись. Фігурною мовою це називається «талант к ніщенству». На німецькій мові третього рейху, ви там де вас посіяли, а саме серед народів що придатні тільки до важкої фізичної праці з обмеженими можливостями думати.
   
Вартість 100 000 евро? ))
   
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать  :crazy_pil:

Порядок цыфр представляеш? Например 40кВт на валу в бензиновой машине надо рассеять 60кВт при этом в электрической где-то 5 кВт ,а 5 кВт рассеет пассивно 2-3 квадратных метра при разнице температур 50-70 градусов.Для этого вполне достаточно днища машины.
достатньо. якшо метал голий. пару мікрон лакофарбового покриття- і pizдець нашим сподіванням. окрім того, матеріал люміній і чугуній- це дві великі різниці по теплопередачі, так шо обдув потрібен, як не крутись.
   
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать  :crazy_pil:

Что за машинка?
Рав4 ЕV
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія