Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Автомобілісти агов!! Треба поради

Автомобілісти агов!! Треба поради

Чи є зміст в задній поворотний осі на легковому авто

   
Re: Автомобілісти агов!! Треба поради

Сядь на "кару", покатайся.
   
Re: Автомобілісти агов!! Треба поради

Чи є зміст в задній поворотний осі на легковому авто

хонда здається колись такі машини випускала не памятаю модель тре в неті порити почитати які аргументи були за які проти
   
Re: Автомобілісти агов!! Треба поради

Якщо авто нове то є, якщо бу або старе - то накуй, воно виходить з ладу потім може зарулити не туды  B-)
   
Re: Автомобілісти агов!! Треба поради

а здається колись такі машини випускала не памятаю модель тре в неті порити почитати які аргументи були за


Таку систему ставили на моделі ще початку 90х.
   
Re: Автомобілісти агов!! Треба поради

Сядь на "кару", покатайся.

В мене є кари але задня вісь статична
   
Re: Автомобілісти агов!! Треба поради

маневренность выше должна быть задним колесам проще выворот больше сделать не мешает моторный отсек
   
Re: Автомобілісти агов!! Треба поради

   
Re: Автомобілісти агов!! Треба поради

нормальний водій і так запаркується
а лошака і з трьома поворотними дрочитиме і не запаркується
   
Re: Автомобілісти агов!! Треба поради

Таку систему ставили на моделі ще початку 90х.

так, я на власні очі бачив в механіка в гаражі, тільки не памятаю модель. до речі на трох вісних вантажівках і автобусах заднє підрулююче колесо є досить поширене
   
Re: Автомобілісти агов!! Треба поради

   
Re: Автомобілісти агов!! Треба поради

так, я на власні очі бачив в механіка в гаражі, тільки не памятаю модель. до речі на трох вісних вантажівках і автобусах заднє підрулююче колесо є досить поширене

Я про саме на легкових авто. Але чомусь воно не прижилось надалі, мабуть були проблеми. А бо не пройшло норми безпеки.
   
Re: Автомобілісти агов!! Треба поради

Я про саме на легкових авто. Але чомусь воно не прижилось надалі, мабуть були проблеми. А бо не пройшло норми безпеки.
бо на  легкових авто масового  виробництва  воно потрібне як зайцю стоп сигнал .

Інша справа  багато-осеві авто ,  всешляхові ,  вантажні ,  спец-призначення ,  негабаритні
   
Re: Автомобілісти агов!! Треба поради

то що не брати цю опцію?

в місті краще буде розвертатись
   
Re: Автомобілісти агов!! Треба поради

то що не брати цю опцію?

в місті краще буде розвертатись
  що за авто ?
   
Re: Автомобілісти агов!! Треба поради

когда задняя ось подруливает есть положительные моменты, но нужно привыкнуть и учитывать данный момент при движении.  из того, что лично видел с такой системой- это база пусковой установки Точка . когда то давно механником-водителем были прапорщики ( в общем профессионалы). когда перешли просто на солдат срочной службы частенько были проблемы с тем... что то столб  какой зацепят, то снесут нафиг.  ведет себя машина немного по другому при подруливании задней оси ( осей).
   
Re: Автомобілісти агов!! Треба поради

то що не брати цю опцію?

в місті краще буде розвертатись

з розвертанням будуть переваги і має краще тримати дороги на швидкості коли входиш в поворот або змінюєш ряд...


Останнє редагування: 27 грудня 2017 15:03:09 від Came Tak
   
Re: Автомобілісти агов!! Треба поради

то що не брати цю опцію?

в місті краще буде розвертатись
Ну не только... Еще проще маневрировать... Вообще технология довольно стара... Смысл в чем, на маленьких скоростях, заднее колесо поворачивается в противоположную сторону от переднего... А при высоких, в ту же сторону... Ниссан 300ZX, был такой спортпепелац...
   
Re: Автомобілісти агов!! Треба поради

Я  бачу   сенс  лише для  позашляховика ,   який  буде  заганятись  в  багнюку  періодично .

На асфальті  це  лишня  фіча .
   
Re: Автомобілісти агов!! Треба поради

ТС націлився на Кайєн Турбо третього покоління з керованою задньою віссю :good:
   
Re: Автомобілісти агов!! Треба поради

ТС націлився на Кайєн Турбо третього покоління з керованою задньою віссю :good:

Цікаво що Слав там назамовляв ще,керований зад би не брав.нема де літати у нас.
   
Re: Автомобілісти агов!! Треба поради

Сталкивался с таким на мерсовском микроавтобусе - парковаться на много удобнее, а так по деньгам смотреть надо...
   
Re: Автомобілісти агов!! Треба поради

У пожарок у нас є таке, але там також два керма.

   
Re: Автомобілісти агов!! Треба поради

Цікаво що Слав там назамовляв ще,керований зад би не брав.нема де літати у нас.

Ще не замовляв
Пропонує це зробити онлайн на фупі?
   
Re: Автомобілісти агов!! Треба поради

Ще не замовляв
Пропонує це зробити онлайн на фупі?
Чом би і ні, з бетоном ти так і робив.
Цікаво просто які ти опції обереш.
вентиляція /підігрів 4 сидіннь 4 зонний клімат , підігрів керма(взяв би навіть якщо гараж є), ну безпекові опції мабуть всі в базі.
що там ще є?



   
Re: Автомобілісти агов!! Треба поради

Чом би і ні, з бетоном ти так і робив.
Цікаво просто які ти опції обереш.
вентиляція /підігрів 4 сидіннь 4 зонний клімат , підігрів керма(взяв би навіть якщо гараж є), ну безпекові опції мабуть всі в базі.
що там ще є?

підігрів керма ні . я б брав деревяний руль
   
Re: Автомобілісти агов!! Треба поради

а ще є немоло тормозів три види  скажімо
   
Re: Автомобілісти агов!! Треба поради

а ще є немоло тормозів три види  скажімо
От  тормоза це діло.
Кераміка є?
Я звичайно не їздив, але кажуть вона спочатку прогріватися повинна ,аж тоді гальмує на всі гроші.
Треба пробувати кароче.
   
Re: Автомобілісти агов!! Треба поради

Пригадую як я офуїв якраз від ефективності тормозів маленького нісана 350z.
Не від розгону чи керованості , а іменно від інтенсивності гальмування.
Просто атас, мабуть якісь тюнячі були бо машина зі штатів прийшла.
   
Re: Автомобілісти агов!! Треба поради

Там звичайні ,вольфрамові і кераміка
   
Re: Автомобілісти агов!! Треба поради

Пригадую як я офуїв якраз від ефективності тормозів маленького нісана 350z.
Не від розгону чи керованості , а іменно від інтенсивності гальмування.
Просто атас, мабуть якісь тюнячі були бо машина зі штатів прийшла.

ефективність гальм в першу чергу залежить від коефіцієнту тертя між крлесами і поверхнею дороги.
   
Re: Автомобілісти агов!! Треба поради

Чотирех зонний клімат не треба в мене сзаді ніхто неїздить
Хіба може я вирішу їздти з водієм
   
Re: Автомобілісти агов!! Треба поради
де Хто

ефективність гальм в першу чергу залежить від коефіцієнту тертя між крлесами і поверхнею дороги.
мне вот тоже кажется, что самые обычные тормоза могут почти мгновенно заблокировать колеса. Поэтому и АБС впиндюривают повсеместно. А всякие супертормоза больше относятся к не бытовому, а гонщицкому стилю вождения, уже красные, а продолжают тормозить. Полуторатонная машина при торможении со 120 км на хорошей резине и сухом асфальте под сорок киловатт мощности отдает в каждый диск и колодки.
   
Re: Автомобілісти агов!! Треба поради

ефективність гальм в першу чергу залежить від коефіцієнту тертя між крлесами і поверхнею дороги.
А колесам хто/що "саабщає" таку ефективну здатність тертися до асфальту,штірліц?
 :laugh:
   
Re: Автомобілісти агов!! Треба поради

А колесам хто/що "саабщає" таку ефективну здатність тертися до асфальту,штірліц?
 :laugh:

Якість покриття, якість шин, відсутність води і льоду на поверхні дороги.

Гальма не можуть створити більше гальмівної сили, ніж сила тертя між колесами і дорогою.
При цьому не слід забувати, що коефіцієнт статичного тертя набагато вищий ніж коефіцієнт кінетичного тертя, в цьому і полягає суть ABS, яка не дає заблокувати колеса і зірватись на ковзання.
   
Re: Автомобілісти агов!! Треба поради

Якість покриття, якість шин, відсутність води і льоду на поверхні дороги.

Гальма не можуть створити більше гальмівної сили, ніж сила тертя між колесами і дорогою.
При цьому не слід забувати, що коефіцієнт статичного тертя набагато вищий ніж коефіцієнт кінетичного тертя, в цьому і полягає суть ABS, яка не дає заблокувати колеса і зірватись на ковзання.
Ну а гальмівним механізмам ви яку роль відводите.
За шини не  має змісту сперечатись, само собою вони важливі.
По АБС повністю згідний.
Але його введено   також як засіб збереження здатності керувати автомобілем, при  одночасному максимальному сповільненні, а не тільки зменшити гальмівний шлях на умовно 1,5м.
   
Re: Автомобілісти агов!! Треба поради

Гальма не можуть створити більше гальмівної сили, ніж сила тертя між колесами і дорогою.
При цьому не слід забувати, що коефіцієнт статичного тертя набагато вищий ніж коефіцієнт кінетичного тертя, в цьому і полягає суть ABS, яка не дає заблокувати колеса і зірватись на ковзання.
І що по вашому вирішили інженери  авто , зіткнувшись з такою безперечно вірно окресленою проблемою?Маючи  завдання випустити  гарячу версію авто,чи спорт кар.???
Правильно, збільшили ширину покришок,щоб далеко не ходити. І тут внєзапно і більша ефективність самих гальмівних механізмів виявилась необхідною.
 то ж гальм мало не буває.
Запас чим більший тим краще.
Розженіть  одне авто з одними і тими самими покришками,але з різними гальмівними механізмами( матеріал/ площа гальмівних механізмів/конструктивні особливості/ здатність протистояти перегріву) і  різниця може бути досить суттєва.
Але  тут пишуть самі прості гальма цілком достатні.
Ну ну.
Цікаво чи той хто  так пише хоч раз гальмував з  200км/год ,навіть не до 0, а хоча б до швидкості пердящого газона.А краще так пару раз під ряд.
   
Re: Автомобілісти агов!! Треба поради

Ну а гальмівним механізмам ви яку роль відводите.
За шини не  має змісту сперечатись, само собою вони важливі.
По АБС повністю згідний.
Але його введено   також як засіб збереження здатності керувати автомобілем, при  одночасному максимальному сповільненні, а не тільки зменшити гальмівний шлях на умовно 1,5м.

Суть в тому, що ЄДИНА сила, яка гальмує автомобіль, - це сила тертя між шинами і поверхнею дороги. Жодна система гальм не може забезпечити більшої сили гальмування.
   
Re: Автомобілісти агов!! Треба поради

Суть в тому, що ЄДИНА сила, яка гальмує автомобіль, - це сила тертя між шинами і поверхнею дороги. Жодна система гальм не може забезпечити більшої сили гальмування.

А з цим хтось сперечається?
   
Re: Автомобілісти агов!! Треба поради

Хоча ні, зараз є  аеродинамічні гальма,правда на суперкарах.
Активний шпойлер (пробач Наффі)
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія