Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

Не стидайся та поясни як відлити/відштампувати 173 окремі деталі та потім їх зварити в одну конструкцію краще за відлити все монолітно за один раз?

А нащо якщо людина не розуміє чому не доцільно робити 1 складну конструкцію а композитну то людина не розуміє, це не соромно.
Як кажуть ринок показує що хайп впав і знижають ціни на електрички.
   
Аргон - інертний. Про інші гази для зварювання люміню не чув.
І мова якраз іде про те, щоб відлити з люміню та не мудохатися з тим самим зварюванням сталюки.
Ну самі ж ДВЗ та корпуси (А)КПП ллють з люміню - і нічо. Нижня частина кузова з колісними арками - цілком собі варіант лити монолітним шматком.

і який ресурс можливо закласти туди, чи піддаються вони згодом обробці та ремонту?
   
Перестань тягати дешеві агітки. Ось так в реальності виглядають землі де видобувають нафту. Канада, провінція Альберта. До горизонту

Показати зображення...

Добре що то органіка а он що робити з результатами електричок - це ж п***а повний?
   
Я так розумію, з часом тріскається смола. Сонце+навантаження,  композити  цього не люблять, навіть спеціально   підібрані  для таких умов

Цитата 1:

Вольфрам Акстельм (Wolfram Axthelm), глава федерального объединения ветровой энергии и головного объединения возобновляемой энергии в интервью DW...
Пока у нас в год 10 тыс. тонн лопастей, которые необходимо разобрать и утилизировать".


Цитата 2:
протягом першої половини 2020 року відновлювана енергетика згенерувала 55,8% від загального обсягу енергії, виробленого в країні. Найбільшу частку, 30%, забезпечили вітроелектростанції .....
...ВЕС та СЕС – збільшили у першому півріччі виробництво до 102,9 терават-годин....

Мої власні викладки:
З одного кілограму пального на супер-сучасній  ТЄС можна виробити до 5 kWh максимум.


Коротше...
на 1 kWh треба як мінімум  0.2 кг

Щоб виробити 102,9 TWh (за пів року), ну і звісно  205,8 TWh за рік.

206 х 10^12 Wh. = 206 х 10^9 kWh

206 х 10^9  х 0,2 кг = 41,2 х 10^9 (кг пального)

тисяча тонн це 10^6 кг.


тобто - або просто спалюємо мінімум  41 200 тисяч тонн пального або починаємо  корчити  з себе борцуна за екологію і гнівно вопрошать
 "куди нам дівати 10 тисяч тонн зламаних лопатей від генераторів".

Куди дівати....
З них наприклад зробили шумозахисну огорожу вздовж автостради. Чи якесь підприємство в німеччині взялося їх переробляти на цемент.
   
Композитні матеріали дроблять та використовують як наповнювач до дорожнього покриття та асфальту. Якщо лопасті вітряків ще якось можна присипати землею та залишити на сотні років, то композитні фюзеляжі літаків, корпуса катерів, паромів, яхт не так просто закопати та забути через їх габарити.

А лопасті там маленькі, пісочком присипати  :facepalm:
 :crazy_pil:
   
А лопасті там маленькі, пісочком присипати  :facepalm:
 :crazy_pil:

Не це і не труба фюзеляжу літака 6.2 м в діаметрі
   
Не це і не труба фюзеляжу літака 6.2 м в діаметрі

Так, при довжині до сотні метрів там зовсім дрібні такі лопаті, під 30 тон ваги кожна. Геометрія це теж, не твоє :) Ти хоч середнью школу закінчив, вумнік?
   
Як кажуть ринок показує що хайп впав і знижають ціни на електрички.

Ціни на електрички знижуються через бійку між Теслою та китайськими виробниками за ринок.

Традиційні виробники в цей час тільки дивляться та липають очима як барани з яких заживо шкуру знімають.
   
Ціни на електрички знижуються через бійку між Теслою та китайськими виробниками за ринок.

Хто з китайських виробників б'ється за американський ринок?
   
дрібні такі лопаті, під 30 тон ваги кожна
Таки кожна? Не помилився, а то злий Гугл каже що в 6-7 разів менше.

Цікаво читати як прихильники нафти та газу раптом стали зеленими активістами, більш зеленішими ніж Greenpeace та Greta Thunberg :)

Метаморфози та перевзування на ходу.
   
Хто з китайських виробників б'ється за американський ринок?

Volvo/Polestar, BYD з авто на яких наклеїли емблему Toyota.
   
Таки кожна? Не помилився, а то злий Гугл каже що в 6-7 разів менше.

Цікаво читати як прихильники нафти та газу раптом стали зеленими активістами, більш зеленішими ніж Greenpeace та Greta Thunberg :)

Метаморфози та перевзування на ходу.

Ну ти і туууупий :) одні лише лопаті GE Halidade-X важать 165 тон :)

   
Ціни на електрички знижуються через бійку між Теслою та китайськими виробниками за ринок.

Традиційні виробники в цей час тільки дивляться та липають очима як барани з яких заживо шкуру знімають.

Тобто тесла це рівень китаю  ;o
   
Volvo/Polestar, BYD з авто на яких наклеїли емблему Toyota.

Видумки якісь. Між цими компаніями разом узятими та теслою різниця в продажу на порядок

Automaker   Sales
Tesla   325,291
GM   37,164
VW Group   29,137
Ford   26,849
Hyundai Motor Group   22,875
Rivian   17,969
BMW   17,512
Mercedes-Benz   16,287
Volvo Polestar   12,995
Nissan   8,444
Toyota Motor Corp.   6,039
Lucid   3,191
Subaru   2,946
   
Тобто тесла це рівень китаю  ;o

Та то якесь натягування сови на глобус. Для Тесли в штатах якщо і є якісь конкуренти - то це Джием, форд та фольксваген. Але там такі конкуренти що ціни можна було ще вічність тримати. Тому єдина причина яка могла вимусити теслу скидати ціни - це загроза падіння попиту
   
Тобто тесла це рівень китаю  ;o

Китайські виробники - це єдина реальна конкуренція Теслі, Рівіан, Люсід принаймі в ціні. Всі інші традиційні виробники ХЗ де та невідомо що думають. Крім можливо корейців.

Останнє редагування: 7 лютого 2024 23:02:36 від Dobre
   
Видумки якісь. Між цими компаніями разом узятими та теслою різниця в продажу на порядок

Тому і різниця що Тесла агресивно наїхала на всіх інших почавши цінову війну. В є добре для споживача.
   
Тому і різниця що Тесла агресивно наїхала на всіх інших почавши цінову війну. В є добре для споживача.

так і кажи падіння попиту
   
Справедливості заради то була відповідь на агітку про міліони тон руди для тесли.

 :weep:

Ти справедливий брехун, - нема там написано про мільйони тон.
   
Захисники нафтової та газової індустрії раптом стали святішими за Грету Танберг. Може поговоримо про нафтоперегоні заводи біля кожного великого міста? Це спаплюжена Каліфорнія на фото. У південій Філадельфіі чи східному Хьюстоні куди не подивись то ось таке чи подібне:


   
Перестань тягати дешеві агітки. Ось так в реальності виглядають землі де видобувають нафту. Канада, провінція Альберта. До горизонту

Перестань тягати дешевi агiтки

Ти був в тих мiсцях до розробки, з тими калюжами нафтовоi жижi пiд ногами?
Пiсля розробки i рекультивацii, мiсцевiсть стае набагато приемнiша нiж до того.
   
Захисники нафтової та газової індустрії раптом стали святішими за Грету Танберг. Може поговоримо про нафтоперегоні заводи біля кожного великого міста? Це спаплюжена Каліфорнія на фото. У південій Філадельфіі чи східному Хьюстоні куди не подивись то ось таке чи подібне:

То тесла спаплюжила все

Щоб викопати 250 тон руди ан одну теслу i потiм ii переробити в потрiбнi матерiали, знаеш скiльки дизелю, мазуту та газу потрiбно?
   
Перестань тягати дешевi агiтки

Ти був в тих мiсцях до розробки, з тими калюжами нафтовоi жижi пiд ногами?
Пiсля розробки i рекультивацii, мiсцевiсть стае набагато приемнiша нiж до того.

Особливо в тундрі, де 50 років потрібно щоб трава виросла.

Той завод на фото що я привів недалеко від тебе. Скільки років тобі потрібно щоб після рекультивації очистити легені?
   
То тесла спаплюжила все

Щоб викопати 250 тон руди ан одну теслу i потiм ii переробити в потрiбнi матерiали, знаеш скiльки дизелю, мазуту та газу потрiбно?

Цю дешеву гімнастику з цифрами залиши для дівчат першокурсниць.
   
Особливо в тундрі, де 50 років потрібно щоб трава виросла.

Той завод на фото що я привів недалеко від тебе. Скільки років тобі потрібно щоб після рекультивації очистити легені?
Те фото то такий самий пи3дьож як все остальне що ти тут пишеш: бiля нас 3 чи чотири рефiнерii i я нi разу за всi роки не бачив щоб там щось горiло. Ще раз, нi разу. i вони всi коло хайвеею де ми часто iздимо i вдень i вночi.
   
бiля нас 3 чи чотири рефiнерii

Промовчу

Останнє редагування: 8 лютого 2024 03:05:36 від Dobre
   
Тут інформація для прихожан церкви святого маска і всіх інших дівчат першокурсниць:

500,000 Pounds (~ 250 tons): Total Materials Extracted and Processed per Electric Car Battery.

A lithium EV battery weighs about 1,000 pounds.
While there are dozens of variations, such a battery
typically contains about
25 pounds of lithium,
30 pounds of cobalt,
60 pounds of nickel,
110 pounds of graphite,
90 pounds of copper,
about 400 pounds of steel,
aluminum, and various plastic components.

Looking upstream at the ore grades, one can estimate
the typical quantity of rock that must be extracted from
the earth and processed to yield the pure minerals
needed to fabricate that single battery:

• Lithium brines typically contain less than 0.1% lithium,
so that entails some 25,000 pounds of brines to
get the 25 pounds of pure lithium.
• Cobalt ore grades average about 0.1%, thus nearly
30,000 pounds of ore.
• Nickel ore grades average about 1%, thus about
6,000 pounds of ore.
• Graphite ore is typically 10%, thus about 1,000
pounds per battery.
• Copper at about 0.6% in the ore, thus about 25,000
pounds of ore per battery.

In total then, acquiring just these five elements to
produce the 1,000-pound EV battery requires mining
about 90,000 pounds of ore. To properly account for
all of the earth moved though—which is relevant to the
overall environmental footprint, and mining machinery
energy use—one needs to estimate the overburden, or
the materials first dug up to get to the ore.

Depending on ore type and location, overburden ranges
from about 3 to 20 tons of earth removed to access each ton of ore.

This means that accessing about 90,000 pounds of ore
requires digging and moving between 200,000 and over
1,500,000 pounds of earth (or between 90 and 680 tones)
—a rough average of more than 500,000 pounds per battery.

The precise number will vary for different battery chemistry formulations,
and because different regions have widely variable ore
grades. It bears noting that this total material footprint
does not include the large quantities of materials and
chemicals used to process and refine all the various ores.
 
Nor have we counted other materials used when
compared with a conventional car, such as replacing
steel with aluminum to offset the weight penalty of the
battery, or the supply chain for rare earth elements used
in electric motors (e.g., neodymium, dysprosium).

Also excluded from this tally: the related, but non-battery,
electrical systems in an EV use some 300% more overall
copper used compared with a conventional automobile.

https://media4.manhattan-institute.org/sites/default/files/mines-minerals-green-energy-reality-checkMM.pdf



Останнє редагування: 8 лютого 2024 04:55:13 від Vovchara
   
Промовчу

Хлопчику, тут зiп коди Аламо-Данвiл-Дьябло етс мають дохiд на будинковолодiння в два-три раза вищий нiж в твому гетто i вiд них до рафайнерiс в Мартiнесi чи Бенiшiа макс 15-20 хвилин iзди.

Ну i про що ти тут промовчиш?

Звичайно, краще помовчи. Я думаю що ти не будеш казати що в них якiсть повiтря гiрша нiж в клоацi ЛА та Сан-Дiего :)
   
The Telegraph:

The great electric car lie is a monstrous deception against the British public

Великая ложь об электромобилях — чудовищный обман против британской общественности.

...
Грубая правда заключается в том, что электромобили на данный момент остаются нишевым продуктом, ориентированным на состоятельных потребителей с узкими требованиями, и еще не готовы к массовому внедрению. Утверждать обратное — это чудовищный обман, попытка обмануть и довести до нищеты многих автомобилистов среднего класса.

Попытки сверху вниз элитарных политиков-консерваторов и лейбористов отрицать эту реальность и слишком быстро отказаться от двигателей внутреннего сгорания вызовут невыносимые трудности, коллапс энергосистемы и спровоцируют политическую революцию. Даже поставленная Сунаком цель обеспечить 80-процентный уровень электромобилей для новых автомобилей к 2030 году слишком строга, а 100-процентный запрет лейбористской партии автомобилей на чистом бензине через пять лет и 10 месяцев непостижимо глуп.
,,,

https://www.msn.com/en-us/news/world/the-great-electric-car-lie-is-a-monstrous-deception-against-the-british-public/ar-BB1hW3x4?ocid=msedgdhp&pc=U531&cvid=34344f10547545b0a5cfeea588c0c63d&ei=14
   
тут зiп коди Аламо-Данвiл-Дьябло етс мають дохiд на будинковолодiння в два-три раза вищий нiж в твому гетто

Залишимо моє гето в стороні. Але оскільки ти вже згадав Денвіл та Аламо та їх мешканців як таких що собі поганого не побажають, як ти можеш пояснити факт, що майже біля кожної хати в Аламо та Денвіл ти побачиш електромобіль? Поясни цей феномен.
   
The Telegraph:

The great electric car lie is a monstrous deception against the British public


В часи дизельгейту було ще більше статей що легковий дизель в великому місті  - то добре для  легень  і корисно для здоров'я

І взагалі "як ми можемо відмовитись від дизелю на поло ?"



   
Тому і різниця що Тесла агресивно наїхала на всіх інших почавши цінову війну. В є добре для споживача.

Не з китайцями війну, а з насуваючимся охолодженням попиту. Про що і мова власне
   
:shuffle:

Це відповідь цьому індивіду:

Цю дешеву гімнастику з цифрами залиши для дівчат першокурсниць.
   
:weep:

Ти справедливий брехун, - нема там написано про мільйони тон.

Якщо помножити на кількість проданих тесл то будуть міліони  :K

Суть не в самому порядку цифр, а в тому що цим порядком агітка намагається лякати читача
   
Композитні матеріали дроблять та використовують як наповнювач до дорожнього покриття та асфальту. Якщо лопасті вітряків ще якось можна присипати землею та залишити на сотні років, то композитні фюзеляжі літаків, корпуса катерів, паромів, яхт не так просто закопати та забути через їх габарити.

У тебя перед домом нужно закопать.
   
Так, при довжині до сотні метрів там зовсім дрібні такі лопаті, під 30 тон ваги кожна. Геометрія це теж, не твоє :) Ти хоч середнью школу закінчив, вумнік?

Только «балетные курсы им. Леонардо ДаВинчи», где поясняют, что сыр добывается из вареников. :)
   
Не з китайцями війну, а з насуваючимся охолодженням попиту. Про що і мова власне

Я не думаю що є охолодження попиту. Є швидше демографічна яма покупців. Всі хто міг купити, вже здебільшого купили за останні 5 років і на ринку нових авто зʼявляться тільки через пару років що раніше.

Залишились такі, яким:
1. немає де заряджати дома
2. Немає альтернативи серед електричок (наприклад 3-х рядний електричний кросовер по ціні до 50 тисяч)
3. Не хочуть Теслу а в інших кака

Ще є мікро група упоротих яким потрібно 1000 км без зупинок але їх можна до уваги не приймати
   
Захисники нафтової та газової індустрії раптом стали святішими за Грету Танберг. Може поговоримо про нафтоперегоні заводи біля кожного великого міста? Це спаплюжена Каліфорнія на фото. У південій Філадельфіі чи східному Хьюстоні куди не подивись то ось таке чи подібне:

Показати зображення...

Нефтеперегонный завод в Филадельфии закрыли в 2019-м году. :)
   
Промовчу

Правильно, обтекай молча. :)
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 3 гостей
 
Повна версія