Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль
41
22 березня 2024 22:22:56
1. До того як купити Теслу ти на автомобілі не їздив? Тільки трамвай, велосипед і пішки?
2. Кожен куплений електромобіль це монета у кишеню китайських комуністів.
Не купуй Волво а купуй Теслу. Не буде ні копійки в кишеню китайцям. Самий американський автомобіль зі всіх що сьогодні продаються на ринку США. Що власне мене і приваблює в Теслі.
Зараз Украъна на межі блекаутів. Що буде далі - ні хто не знає. Мені щоб заправити автомобіль і доїхати куди я хочу потрібна:
1) Емність з пальним (діжка, цистерна, каністра...)
2) Лійка
3) Відро (за потреби).
10 хвилин і я в дорозі. Запас ходу на одній заправці 800 км.

Що ви будете робити зі своєю електро-тарантайкою в подібних випадках ? Підказка: воли вийшли з вжитку, з кіньми теж не густо. Запрягати нікого.

Електрички їздили на початку вторгнення, коли бензинки стояли в чергах, а соляру взагалі продавали лише з під прилавку.

Електрички їздили, коли були блекаути і світло не просто вимикали, а іноді давали за розкладом.

Коли на вулиці був мороз міус 15.

Зараз вже весна.
Взагалі ця атака на енергетичну інфраструкту дефіцитними кінджалами в середині Березня - виглядає як істерична не дуже вдала спроба
продемонструвати... . не зрозуміло що,
  або просто - я мстю, і мстя моя страшна.
42
22 березня 2024 08:13:01
1. Непонятно почему дизель на 200г +, когда моя тачка выбрасывает 110 г а новые и того меньше.

У тебе середня витрата на 100 ки менше 4-х літрів ДТ, а в сучасних "і того менше" ?
5.6 в среднем.
5.6 літрів це 4,65 кг.

атомна вага вуглецю - 12,водню 1, і там в 2+ рази більше його атомів.

4,65*12 / (12+1+1) = 3,99 маса саме вуглецю.

CO2
атомна вага 12 та 16.

3,99 / 12 * (12+16+16) = 14,61 кг на сотню, або 146 грамів CO2 на км.

а не 110 з рекламних проспектів.
43
22 березня 2024 08:00:44

1. Непонятно почему дизель на 200г +, когда моя тачка выбрасывает 110 г а новые и того меньше.


У тебе середня витрата на 100 ки менше 4-х літрів ДТ, а в сучасних "і того менше" ?
44
22 березня 2024 00:01:54
Але то все дурниці, задача була замінити каністру 20 літрів. Навіть при наявності потрібної кількості панельок, як швидко зарядиться батарея автомобіля?
Ти можеш прокинутись кожного ранку і мати 400 км пробігу і щоб для цього нікуди не їздити та витрачати час ввечері попереднього дня? А я можу.
Нащо воно мені? Я заправлюся раз на місяць. Я не таксист.
Отож. Ти заправляєшся раз на місяць, і припустимо  бака вистачає на 1000 км, а їздиш ти  раз на 3 дні, по 100 км за день....


А, ні, я ж забув!
Тобі обов'язково треба раз на місяць сісті за кермо, і спалити весь бак за один день с дерев'яно - кам'яною сракою.
Для цього режима користування справді електричка трохи не зручна.

45
21 березня 2024 17:38:38
фіг з ним припустимо нафта бескінечна, але навіть з тим якщо спалити всі розвідані запаси, яких вистачає на 50 років, вивільнеться ще 5 трл тонн цо2, це половина від того що спричинило вимирання практично всього живого колись на землі, людство звичайно можливо пристосується але всі будуть шукати тих довбойобів які чомусь не бачили інших шляхів і іншим казали не дивитися вгору  :laugh:
А чё процессами поглощения СО2 пренебрегаем?
Ця істерія історія з СО2 нагадує мені історію з рятування Каспійського моря і поворотом рік. Ріки так і не повернули, в Каспій сам себе врятував. Думаю ти пам'ятаєш ту історію.
Дуже багато параметрів, котрі впливають на клімат і температуру планети. Створити робочу модель не так просто. Коли така модель опише великий і малий льодовикові періоди тоді можна буде про щось говорити.
Ні, історію з порятунком Каспію я не пам'ятаю. Але пам'ятаю  що в дитинстві було Аральське море.
46
21 березня 2024 17:19:11
200 km це 30 kWh електроенергії щоб проїхати.
С какой скоростью?
Бо если 120 км/ч, то есть у меня сомнения.

10 сонячних панелей (350-400 Wh) на даху вироблять за 8 годин.
Датышо...  4 квт пик система за 8 часов выработает 30 квтч?????????? Только в сказке...

У меня система 6.4 квт пик и с начала 2024 года выработала 597 квтч на данную минуту. Это в среднем 7.37 квтч в день.
7,34 kWh на день.... В Ірландії?! Взимку?!! Дуже не погано.
47
20 березня 2024 23:23:06
Не пиши хріні з розумним видом. Зведена автівка в гаражі споживає кисень і виділяє нетоксичний СО2, там просто стає нічим дихати. Якщо тебе помістити в камеру з одним азотом ти так само загнешся.
Якщо правильно пам'ятаю - токсичність CO та "не токсичного" CO2 відрізняється лише в кілька разів.

Різниця в тому, що не летальне отруєння CO виводиться з організма за добу, а CO2 за кілька хвилин.

Якщо людина ЖИВА і її витягли на свже повітря.


Але отруйна концентрація у них не дуже відрізняється, лише в кілька разів.

наскільки я пам'ятаю:

Зараз у нас свіже повітря вважається з 400 ppm, 1200 - людина втрачає спроможність навчатися,
2500 - втрачає можливість взагалі раціонально мислити, 5000 - починає втрачати свідомість, 10000  ppm- клеїть ласти.
 
тобто 1% - вже CO2 смертельно токсичний, якщо людина там проведе кілька годин.
4% - вбивають людину за 5 хвилин.

Можливо трохи наплутав, але точно тільки трохи.
Жах, просто жах. А були часи на Землі, коли концентрація СО2 в земній земній атмосфері становила 20%. Потім прийшли рослини і перетворили то все на кисень.
Зараз концентрація СО2 0.04% і різниця між СО2 і СО приблизно така як між кухонною сіллю і ціанистим калієм: останній так само звязує кисень у крові як і СО.
СО2 цього робити не може впринципі.

Часи такі звичайно були, але тоді не буле ні людей, ні тварин, ні рослин...
Якщо твоя мета  - повернути планету до такого стану....

Цитувати
останній так само звязує кисень у крові



Жоден з них не зв'язує кисень.

Цианіди блокують спроможність клітин отримуавти кисень, хоча в крові його при цьому вдосталь.

СO утворює з гемоглобіном достить стійку сполуку, яка розпадається і виводиться з організма годинами, навіть коли людина на свіжому повітрі.

CO2 також утворює сполуку з гемоглобіном, яка розпадається і виводиться за кілька хвилин після того як людина потрапляє на свіже повітря.
А якщо навколо дофіга CO2 - один від гемоглобіна відчепився, гемоглобін може зачепити кисень.... але чіпляє знову CO2 і людина задихається.


Ще раз - смертельні дози CO та СО2, при яких людина гине за 5 хвилин  відрізняються лише в кілька разів.
Різниця  тому, що витягнувши ще живу людину  з CO2 вона пару разів дихне, і рівень кисню в крові почне відновлюватися, а з CO - то надовго,
і сконати можна вже на свіжому повітрі.
48
20 березня 2024 21:58:37
В твоїй Австралії нема автовипускників. Отже ти будеш платити за ламборгіні для китайця.
І я вже просив тебе написати які саме речовини з двз шкодять здоров'ю та довкіллю. Відповіді не отримав.
Двз легко переводяться на біопаливо. Так що за майбутні покоління можеш не тривожитись.
Відкриваєш норми евро5 та евро6, і читаєш які саме викиди вони обмежують.
Якщо ти впевнений що з вихлопної труби летить нектар та амброзія - закрийся хвилин на 30 в звичайному гаражі, разом з заведеною автівкою.
Як не спаралізує, то попустить.
Не пиши хріні з розумним видом. Зведена автівка в гаражі споживає кисень і виділяє нетоксичний СО2, там просто стає нічим дихати. Якщо тебе помістити в камеру з одним азотом ти так само загнешся.

Якщо правильно пам'ятаю - токсичність CO та "не токсичного" CO2 відрізняється лише в кілька разів.

Різниця в тому, що не летальне отруєння CO виводиться з організма за добу, а CO2 за кілька хвилин.

Якщо людина ЖИВА і її витягли на свже повітря.


Але отруйна концентрація у них не дуже відрізняється, лише в кілька разів.

наскільки я пам'ятаю:

Зараз у нас свіже повітря вважається з 400 ppm, 1200 - людина втрачає спроможність навчатися,
2500 - втрачає можливість взагалі раціонально мислити, 5000 - починає втрачати свідомість, 10000  ppm- клеїть ласти.
 
тобто 1% - вже CO2 смертельно токсичний, якщо людина там проведе кілька годин.
4% - вбивають людину за 5 хвилин.

Можливо трохи наплутав, але точно тільки трохи.
49
20 березня 2024 13:00:25
Т.е. элктромыльницы хочеш покупай, не хочешь - не покупай, а ДВЗ просто не дадим покупать? а не пройти ли Вам нах у й, бамбино? :)
по двум причинам, ті хто юзає двз жеруть нафту майбутніх поколінь  і ніхто з них не платить за її відновлення, так само як не платять за шкоду довкіллю та здоров'ю, ви лише платите за тридцятий ламборджині в гаражі якогось араба чи кацапа, так що краще вам пройти все таки
В твоїй Австралії нема автовипускників. Отже ти будеш платити за ламборгіні для китайця.
І я вже просив тебе написати які саме речовини з двз шкодять здоров'ю та довкіллю. Відповіді не отримав.
Двз легко переводяться на біопаливо. Так що за майбутні покоління можеш не тривожитись.
Відкриваєш норми евро5 та евро6, і читаєш які саме викиди вони обмежують.
Якщо ти впевнений що з вихлопної труби летить нектар та амброзія - закрийся хвилин на 30 в звичайному гаражі, разом з заведеною автівкою.
Як не спаралізує, то попустить.
50
19 березня 2024 21:08:14
Конституція каже прямо і однозначно -

Цитувати
Президент України обирається громадянами України на основі загального, рівного і прямого виборчого права шляхом таємного голосування строком на п'ять років.
крапка.



Є правда ще й таке в Конституції

Цитувати
Стаття 108. Президент України виконує свої повноваження до вступу на пост новообраного Президента України.

Повноваження Президента України припиняються достроково у разі:

1) відставки;

2) неспроможності виконувати свої повноваження за станом здоров'я;

3) усунення з поста в порядку імпічменту;

4) смерті.

Наче тут і написано про дострокове припинення повноваженнь, і саме за цією нормою конституції Порох пробув раптом на табуретці МЕНШЕ за 5 років.

Але дехто трактує цю норму як таку, що дозволяє всупереч Статті 103 правити БІЛЬШЕ за 5 років, і загалом необмежену кількість часу, за умови монобільшості ВР,
і можливості продовжувати воєнний стан як завгодно довго.

Вибори під час війни Конституцією не заборонені.
І закон про вибори також вибори під час воєнного стану не забороняє.

Вибори під час воєнного стану забороняє закон про "правовий статус воєнного стану"
Але аргумент досить слабкий, бо в цей закон з початку повномасштабної агресії вже внесли щось біля 2-х десятків змін.


Термін, навіть не дострокового припинення повноважень, а запланованого - 5 років.
В Конституції написано.

Виконуючий обов'язки після цього - спікер ВР.

Стефанчук, прости Господи....

Є явна конституційна криза, по якії має дати чітку і однозначну відповідь конституційний суд.
Але дехто має внести подання.

Замість цього закидаються ідеї про диктатуру.
Справді - несемося.  :facepalm1:
51
19 березня 2024 15:58:44
В голові SRT-шника на морді авто має бути обов'язкова чорна смуга, що "фантастично символізує"
решітку радіатора охолодження, який для електрокара приблизно нафіг не потрібен.

Є чорна смуза - ЗБС дизайн. Нема - "обкурений окунь".

Подивився перші 12 хвилин (виключно  обсирання дизайнів  ) та вирішив не витрачати далі час.
52
18 березня 2024 14:51:09
Mercedes e-class - в мене було до 4.5 літрів на трасі. В німців їздив на вольво S60 D2 - нв трасі комп показував 3.8 літри на 100 км.

В мене 185Wh/km це середня витрата за кілька років.

А в 4,3 літри на (не гібридному) E-classe 2.0 я звичайно повірити можу.

Виключно на трасі, а не в місті.
З поппутним вітром.
Без повного привода.
І з 100 кмч на приборці, але 96 по GPS - европейці  зазвичай трохи завищують  показники приборки.

53
18 березня 2024 14:30:11
Дизель - 1,59 за літр (shell).
11 пенсів на милю = 14,45 миль з літра.
тобто 23.25 км з літра.

тобто 4.3 літри соляри  чи 5.5 літри бензину на сотню.

 
Вище просто рахували середню витрату електрики 177 Wh/km
В мене на model S середня витрата за 3 роки у вкладці trips зараз 185 Wh/km, але до осені вона зменшиться десь якраз десь до 177.

Тож цікаво - який возик виставлений проти model S, з витратою 4,3 літри соляри.
54
18 березня 2024 14:12:23

У британії з розетки
28 пенсів за квт (0.32 євро)
На комерційних зарядках від 60 пенсів - 0.7євро

============================

Charging at public locations: The cost of public charging at supermarkets or car parks varies based on the chain, location, and speed of the chargers. The average cost is around £26 for a full charge.**
Rapid charging: Rapid charging points are normally found at motorway service stations and typically cost ~£19 for a 30 min, ~90 mile charge. ***

**Costs calculated at an average rate of 48p/kWh as of May 2023, based on usable battery of ~54kWh (90%).
*** Charging at 50kW, receiving 3.5 miles per kWh. Assumes tariff of 74p/kWh applicable to most network rapid chargers as of May 2023.


Отже, на швидкій зарядці вартість 1 милі десь 20 пенсів
На бензині - 14-15 пенсів
На дизелі - 11-12 пенсів

В супермаркеті буде трохи дешевше, але там сенсу взагалі немає бо вдома дешевше і в супер їхати як правило 5-10 хвилин.

ще раз перечитав -
Вдома з розетки - 0.28 фунта.
Біля супермаркету  - від 0,60 фунтів (взагалі то дешевше, і можна навіть на шару, я навів приклади, суть зараз в іншому)

АЛЕ!!!!
Біля супермаркету дорожче ніж вдома, і туди треба ще їхати (мабуть на відміну від заправки дизеля-бензина)
А ТОМУ - ціни біля супермаркету по 0,60 фунта рахувати ми не будемо, і візьмемо в розрахунки ЩЕ БІЛЬШІ ціни, по 0,79 фунта.

55
18 березня 2024 13:41:54
А в Україні є мережа GO2U, на якій кіловатт коштує 20 грн.
Я навіть нею користувався, 2 рази, коли до Львова заїздив транзитом.

Але є Yasno, що наливає 40-50 kW по 14 грн, є Тоka, що наливає 160 kW по 15 грн.
Є повільні зарядки, де можна кіловат отримати від 10 грн,

і є зручна зарядка вдома вночі, по 90 копійок за kWh.
56
18 березня 2024 13:36:02
Charging at public locations: The cost of public charging at supermarkets or car parks varies based on the chain, location, and speed of the chargers. The average cost is around £26 for a full charge.**
Rapid charging: Rapid charging points are normally found at motorway service stations and typically cost ~£19 for a 30 min, ~90 mile charge. ***

**Costs calculated at an average rate of 48p/kWh as of May 2023, based on usable battery of ~54kWh (90%).
*** Charging at 50kW, receiving 3.5 miles per kWh. Assumes tariff of 74p/kWh applicable to most network rapid chargers as of May 2023.


Отже, на швидкій зарядці вартість 1 милі десь 20 пенсів
На бензині - 14-15 пенсів
На дизелі - 11-12 пенсів

В супермаркеті буде трохи дешевше, але там сенсу взагалі немає бо вдома дешевше і в супер їхати як правило 5-10 хвилин.
Мені трохи важко за Британію, Милі і Пенси.
Вже проговорили Чехію, Болгарію, тепер на Британію переключилися.

Тим більше це якийсь вибух мозку в тарифікації: 19 фунтів коштують не кіловати, а 30 хвилин зарядки, яких має вистачити на 90 миль..
Це ще розпетляти треба.
Ціну виставляють 19 фунтів за

Рахують 177 Wh/km, (3.5 miles per kWh) ну це model 3 може бути і економічнішою.
Пишуть що зарядка 50kW, 30 хвилин = 25 kWh.  З пробігом 90 миль сходиться.

============================
0,76 фунта за kWh
0,86 евроцента за kWh.
Ні, ну скоріш за все справді в когось такі ціни є.
============================

Потикався plugshare знайшов таке

Payment Required
22kW (32amp): £4 per hour; 11kW (16amp): £2 per hour - machine accepts £1 coins.

на цій зарядці 0,18 фунта зп kW виходить.


Payment Required
£0.36 per kWh with credit or debit card (contactless) or £0.31 per kWh with the Osprey charging app


Payment Required
£0.42/kWh


Оце біля TESCO
Type 2 free, use Pod Point app or webpage charge.pod-point.com to confirm charge within 15 mins. Rapid Charger £0.28 per kWh


Коротше може досить, і повернемося до України?
57
18 березня 2024 11:19:28
Наприклад, у Болгарії повільна зарядка коштує в районі 0.85 лева за кіловат, при цьому домашня електрика 0.13 вночі, і 0.26 вдень.
Заліз в plugshare, тицяю зарядки навмання, я там ніколи не був.
Ось принаймні 3 мережі, де ціна на kWh менша до 2-х разів, ніж ти назвав.

https://my.voltspot.net/
Повільна зарядка 0,55 bgn, швидка 0,7
VsichkoTok app - повільна зарядка 0,45  bgn

Gigacharger app - 0,37 bgn
Шо за ху..ня, вибачте за вираз? Що там вам додаток показує... У Болгарії ціна на промислову енергію - в районі 65 стотинок за кіловат. НЕ МОЖЕ зарядка коштувати дешевше, ніж ціна енергії. Ось відкрив Плуг Шейр - перше на що тицьнув у районі Бургаса біля свого будинку - Елдрайв 22 кіловати. Ціна – 0.90 БГН + 0.5 старт фі. Тож я ще оптимістично написав ціну – трохи подорожчало з того часу. Який нахъ 0.45... що за щедрий спонсер заряджатиме електрички, доплачуючи при цьому по 20 стотинок за кожний кіловат? ;)
Можу припустити одне – ваш додаток пише йухню в плані валюти. Ціна не 0.45 БГН, а 0.45 євро, і відповідно 0.7. Ось у це я повірю.
PS До речі, саме так і виходить. 0.9 болгарського лева як раз приблизно - 0.45 євроцентів ї буде (співвідношення 1:1.95 приблизно)

eldrive.eu - це велика мережа, не локально болгарська.

"Елдрайв 22 кіловати. Ціна – 0.90 БГН + 0.5 старт фі. "

А на сайті в них сказано 0,80 bgn + 0.5 старт фі. для 22 kW,
та 0,90 bgn  (проте без фі) на швидких зарядках.
Хоча ок, є мережі де на різних станціях різні ціни.


Поставив на мобілу додаток gigacharger, пройшов реєстрацію.
AC - 0,18 евро за kWh в Софії. так що все таки 0,37 BGN.

58
17 березня 2024 23:00:38
Наприклад, у Болгарії повільна зарядка коштує в районі 0.85 лева за кіловат, при цьому домашня електрика 0.13 вночі, і 0.26 вдень.

Заліз в plugshare, тицяю зарядки навмання, я там ніколи не був.
Ось принаймні 3 мережі, де ціна на kWh менша до 2-х разів, ніж ти назвав.

https://my.voltspot.net/
Повільна зарядка 0,55 bgn, швидка 0,7

VsichkoTok app - повільна зарядка 0,45  bgn

Gigacharger app - 0,37 bgn


Я на електриці проїхав вже близько 200 тис км, вважав би не ручним - повернувся б до бензинок.

59
17 березня 2024 18:42:34
Most lithium-ion batteries on the market are likely to meet the definition of hazardous waste under the Resource Conservation and Recovery Act (RCRA).



І продовження ціього ж речення

(carrying the waste codes D001 and D003, respectively)


D001 - може горіти. В цей клас небезпеки входять ще  бензин та соляра. А також дрова.

D003 - хімічно активний.
60
17 березня 2024 11:38:01
Але -  повільні зарядки (7kW чи щось таке) які розташовані на освітлювальних стовпах, і на яких було написано що працюють вони лише вдень - я в Празі бачив ще роки 4 тому.
Ось щойно почув - у Європі (не кажучи вже про Україну) 70% користувачів заряджають електромобілі вдома або на роботі. Їм нахрен не потрібні "заправки на стовпах" за тією ціною, що на стовпах.

Думаєш на роботі в центральних районах Праги, вони свої возики заряджають з офіса через вікно, чи як?

І за якою "тією ціною, що на стовпах" ім нахрен не треба?

В Празі купа місць де 7-20 kW можна отримати на шару. Готелі , кафешки ....

Ткнувся в першу ж зарядну мережу PRE  - вартість кіловата на AC зарядках (якраз для тих, хто "заряджається на роботі") 8 корун за кіловат.

Це 13.36 грн за кіловат-годину з ПДВ.


В празьких приватних помешканнях при цьому ціна ~5,5 коруни ( 9,20 грн).


Також у них немає спеціалізованого "зеленого тарифу", але роздрібна ціна така, що купа людей ставить собі панелі і невиличкі  інвертори,
 щоб економити на власному споживанні.



 
61
17 березня 2024 00:38:44
Довбню, для тих організованих парковок просто нема місця.
Придомова територія обмежена водовідвідною відмосткою.
Все інше, то місця загального користування і належать місту.
Йому це вже втомились говорити. Ну марить людина "організацією мульйонів зарядних станцій в Україні силами мешканців багатоповерхівок з цілью протидії хітрим планам Путєна".

Це утопія, бо багатоповерхові уепани не в змозі зазвичай навіть ремонт підїзда організувати, не те що зарядки.

Але -  повільні зарядки (7kW чи щось таке) які розташовані на освітлювальних стовпах, і на яких було написано що працюють вони лише вдень - я в Празі бачив ще роки 4 тому.

Мабуть справа в тому що мозок і мішвушний ганглій - трохи різні речі.
62
17 березня 2024 00:33:31
А робити є сенс, наприклад, в напрямку синтезу вуглеводнєвого палива.
Не існує на практиці та не просунулось далі академічних досліджень. використовується тільки для відволікання в сторону на те чого немає.

Павербанки ж зараз ну десь як поточний стан термояду.
Термояду не існує на практиці та не просунулось далі академічних досліджень. використовується тільки для відволікання в сторону на те чого немає.

Повербанки є це бізнес що подвоюється щороку.

Показати зображення...
Графік з жовтня минулого року. Сьогодні вже майже 8 GW
Це мені теж "подобається". Для тупих. Ємність виміряється в джоулях, а не ватах. Це мене теж в школі навчили.

А відстань виміряється в милях, а не в кілометрах... Етапять!

енергію можна вимірювати хоч к ваттах, хоч в джоулях, хоч в електрон вольтах, як тобі зручніше в даній конкретній задачі.
63
15 березня 2024 22:12:27
Літій треба і туди, і туди. Всіх багато, а його - мало.
В літії недостачі немає. Самий розповсюджений елемент в світі. Соляників з яких його можна випаровувати в одній Каліфорнії зʼясувалось достатньо майже для всього світового ринку.
Не самий.
Натрія значно більше, китайці вже роблять натрієві батареї.
64
15 березня 2024 12:21:21
Те завзяття з яким багато дописувачів чіпляються за минуле та в позитивне русло, то у цих дописувачів ніколи би не виникало би питань про «та хто це може собі дозволити» та подібні звинувачення чи виправдовування
Так візьмись з тим же завзяттям, з яким ти просуваєш павербанки, електрифікувати американську залізницю. ДВЗ ж це минуле.
Вже пояснював - ККД залізниці 28+% і вона пердить за містом
ккд дизеля в місті - 10% і він пердить в місті.


Тому займаються оптимізацією того, що пердить під носом і має в три рази гірший ККД.
65
15 березня 2024 12:19:47
Антошка, як тобi така новина, що скажеш?:

"....
That’s according to a new report from the American Council for an Energy-Efficient Economy, which was brought to our attention by the folks at Automotive News. In the report, four out of the top five green cars you can buy right now are electric, but number one is, in fact, the Toyota Prius plug-in. As per Automotive News:

Despite the attention on dozens of new electric models, the Toyota Prius Prime SE plug-in hybrid is the greenest model of 2024, according to the American Council for an Energy-Efficient Economy’s annual GreenerCars ratings of the most environmentally friendly cars.
..."
bullshit

Plug-in hybrids pollute up to three times more than advertised, even when fully charged, and emit five to seven times as much CO2 when the engine is running,

В чому глибинний сенс тягати з собою батарею та електродвигун, а на додачу коробку передач та ДВЗ?

А можна коробку передач та ДВЗ викинути, і додати замість них 100 кг батарейки ?
66
14 березня 2024 19:55:52
1. ККД тесли не 100%. Акщо припустимо ккд тесли 80%, то показники мерса падають до 21% від ідеалу.
A 30-35% електроенергii яка втрачаеться при траспортуваннi вiд генерацii до споживача, це впливае на кпд Тесли? :)
Брехня. Такі втрати в кацапів у Сургуті та Ханти-Мансійську.
І навіть там це "отчетные потери" тобто ті, що вони списують, хоча можливо просто пустили ці мегавати "наліво". 

Якщо правильно пам'ятаю - в Україні втрати електромережі - 14% з яких половина - втрати останньої низьковольтної ланки.
Тож поставивши зарядки біля парковок навколо ТП - втрати будуть 8-9%.

Але якщо ми ліземо в підрахунок енергії ДО того як вона потрапила в авто, то може розглянемо тоді і нафтопереробку, з її втратами?
67
14 березня 2024 19:03:40
44740 - 7500 - 2500 - 700 = 34040 і де ж твої 28 тисяч?
Показати зображення...
І? Ти сам написав 44740, це ж не я вигадав. І Rear-Wheel Drive це якби не найкращий варіант.
Ти краще скажи, якщо на ціннику 38990, то скільки потрібно залишити в ділершипі, щоб забрати машину у вас в Каліфорнії.

Наскільки відомо мені тесла дотавляється покупцю після замовлення на сайті, а не забирається з діллершипу.
68
14 березня 2024 17:46:08
Коли починаєш порівнювати характеристику з характеристикою, функцію з функцією, ціну, то єдина причина сьогодні не купувати ЕV в США це відсутність домашньої зарядки або потреба в тракові. В 90% випадків електромобіль бʼє аналог ДВЗ в тому числі по ціні.
Ти ще забув про ціну. Не всі американці живуть в Каліфорнії і заробляють по мільйону на рік.
Щоб купити машину за 44 тис долларів треба заробляти мільйон на рік ?  :-o
69
14 березня 2024 16:22:03
Єто другоє, бо в далеких 60-х роках совок випускав тепловози з ККД в маршевому режимі 22%.
На тепер типовий ККД 28%, а в найкращих нових перевищує 30%. Це реальний ккд в реальному режимі користування.

А на дорозі - якщо порівняти мерс E-classe і tesla model S, то тесла буде важча, довша і ширша за мерса. Мерс на пару см вищий.

І тесла може витрачати при швидкості 100  по трасі  17 kWh на сотню, а той же мерс - 5,4 літрів соляри.
При теплотворній спроможності 11,9 kWh з літра виходить 64,26 kWh на стоню.

тож ккд мерса з  2-х літровим дизелем - 26% від ККД тесли.

Якщо здається що "те на те виходить" - додаємо кілька  "але":

1. ККД тесли не 100%. Акщо припустимо ккд тесли 80%, то показники мерса падають до 21% від ідеалу.
2. В місті витрата на сотню в дизеля суттєво збільшується, ще до 2-х разів
3. Тепловози зазвичай тягають вантажі між містами, а автомобілі багато кілометрів намотують саме в місті. І пердять саме в місті.


тож в сухому залишку -
ккд дизеля в місті в 2-3 рази гірший за ккд тепловоза,
тепловоз пердить за мстом, а автівки - в місті.
70
13 березня 2024 23:37:19
Нащо переробляти інфраструктуру? Бо вона розрахована на ті квартири по 3 - 5 квт. Мало того ніяка будинкова мережа не розрахована на те, що всі одночасно заберуть повну потужність. Тому в підвалі  9 поверхівки на одну фазу на 12 квартир стоїть запобіжник на 100 ампер а не на 400. Відповідно і тп не потягне додаткової потужності на зарядки. Після 12 в сучасному домі працюють холодильники, морозилки та бойлери.
Так що реально мати електричку лише в приватному будинку. Та й то не всім. Бо на всіх потужності не вистачить.
Я наче внятно поставив питання - нащо переробляти інфраструктуру подачі потужності до КВАРТИРИ, якщо машина В КВАРТИРІ заряджатися не буде.

100 ампер на 12 квартир? тобто якщо КОЖНА квартира з 12-и споживає 2.0  kW, то вже в сумі 110 ампер і вибиває ввідний автомат?
І це при тому що МІНІМАЛЬНА договорна потужність на користувача - 5kW?
Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії (14.03.2018  № 312)

Дуже цікаво.
Можна посилання на відповідний АКТУАЛЬНИЙ норматив про 100А запобіжник ?


Навіть якщо це лише 22kW на 12 квартир і 44kW на один дев'ятиповерховий  підїзд,
а  споживання вночі падає вночі всього лише в 2 рази,
і підстанція обслуговує 10 підїздів, то вночі звільняється потужності на 220 kW.
Кіловат, а не вольт.

Що дозволяє біля ТП поставити.... 31 авто, що споживають 7 kW.
Але в середньому в Україні авто на день їздить лише 40 км, і їм достатньо 8kWh отримати за ніч, щоб відновити заряд батареї.

Тож якщо рахувати не ємність батарей і якусь фуєту "уяви - у всих навколо розряджені в нуль батареї, і всім треба заряджатися"
а саме скільки потужності В СЕРЕДНЬОМУ треба на одного водія на день,
то та ТП з 12 до 6 ранку може видати 1320 kWh, і цього точно вистачить на ВСІ автомобілі, що стоять біля тих трьох будинків,
бо навряд їх там буде 160 штук.
по 16 авто на один підїзд "всього лише".
Твої розрахунки хибні. Почати з того, що в Україні 245 авто на 1000 людей. В 10 під'їздах мінімум 720 чоловік. От тобі і 160 авто.
В Києві 400

Почати з того що мене вже поправили - не 160, а 240, бо я рахував 24 квартири на підїзд, а їх там 36.

Проддовжити тим що питання не в тому, якою кількістю авто люди в тих 10 підїздах ВОЛОДІЮТЬ, а яка кількість біля тих 10 підїздів НОЧУЄ.
Бо  дуже багато тих машин давно продані по довіреності, перетворилися на нерухомість або здані в металобрухт.
А чисто математично - у тебе виходить 29 автівок на під'їзд?
Даю довідку - ширина отого під'їзду 25 метрів. А ширина паркомісця - 2,5 метри.
 

А закінчити тим що навіть якщо при ПОВННІЙ раптовій заміні бензинових і дизельних легковиків на електричні і знадобиться заміна трансформаторів на ТП,
То якщо збережуться темпи подвоєння кількості електроавто за 2 роки -  ці проблеми реально треба буде вирішувати за 12 років,
коли кількість електричок в потоці досягне 30%.

А хибність розрахунків тут закладена свідомо лише одна - власник електрички
зазвичай їздить значно більше середніх 40 км на день.
71
13 березня 2024 21:08:00
Один дев'ятиповерховий під'їзд це мінімум 36 квартир.
То мене трохи вклинило, бо жив свого часу в 9 поверхівці, де нижні 2 поверхи були під магази відпиляні.

А так справді множимо все на півтора, і можливість підзарядити 160 машин на 10 під'їздів збільшуються до 240 машин.

БЕЗ переробки автоматів в будинку, БЕЗ заміни трансформаторів в ТП,

Просто облаштувати стоянку з зарядкаи навколо ТП, які працюють лише вночі.

72
13 березня 2024 20:23:01
Ще раз. Коли починалась автомобілізація ніякої інфраструктури не було потрібно. Вистачало бочок з насосом. Все , що ти описуєш будувалось понад 50 років. Бензин на той момент був відходами виробництва. Нафту і бензин Ротшільд возив залізною дорогою в звичайних бочках.
З електрикою все складніше. Вся інфраструктура не розрахована на кратне збільшення споживання . В Україні масова подача то 3 або 5 кіловат на житло.  Збільшення не витримають ні кабелі, ні тп. До речі, переробляти інфраструктуру дорожче ніж робити х нуля.
А нашо переробляти інфраструктуру "3 або 5 kW на житло", якщо машина в місті не буде заряджатися в квартирі?
І до речі житло зазвичай після 12:00 нічого не спожиає, тож трансформаторна підстанція будинку гудить в пусту


а  5 kW x 6 годин = 30kW, достатньо щоб проїхати
150+ км на день.

А середній пробіг авто в Україні - біля 30 км на день.
Нащо переробляти інфраструктуру? Бо вона розрахована на ті квартири по 3 - 5 квт. Мало того ніяка будинкова мережа не розрахована на те, що всі одночасно заберуть повну потужність. Тому в підвалі  9 поверхівки на одну фазу на 12 квартир стоїть запобіжник на 100 ампер а не на 400. Відповідно і тп не потягне додаткової потужності на зарядки. Після 12 в сучасному домі працюють холодильники, морозилки та бойлери.
Так що реально мати електричку лише в приватному будинку. Та й то не всім. Бо на всіх потужності не вистачить.

Я наче внятно поставив питання - нащо переробляти інфраструктуру подачі потужності до КВАРТИРИ, якщо машина В КВАРТИРІ заряджатися не буде.

100 ампер на 12 квартир? тобто якщо КОЖНА квартира з 12-и споживає 2.0  kW, то вже в сумі 110 ампер і вибиває ввідний автомат?
І це при тому що МІНІМАЛЬНА договорна потужність на користувача - 5kW?
Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії (14.03.2018  № 312)

Дуже цікаво.
Можна посилання на відповідний АКТУАЛЬНИЙ норматив про 100А запобіжник ?


Навіть якщо це лише 22kW на 12 квартир і 44kW на один дев'ятиповерховий  підїзд,
а  споживання вночі падає вночі всього лише в 2 рази,
і підстанція обслуговує 10 підїздів, то вночі звільняється потужності на 220 kW.
Кіловат, а не вольт.

Що дозволяє біля ТП поставити.... 31 авто, що споживають 7 kW.

Але в середньому в Україні авто на день їздить лише 40 км, і їм достатньо 8kWh отримати за ніч, щоб відновити заряд батареї.

Тож якщо рахувати не ємність батарей і якусь фуєту "уяви - у всих навколо розряджені в нуль батареї, і всім треба заряджатися"
а саме скільки потужності В СЕРЕДНЬОМУ треба на одного водія на день,
то та ТП з 12 до 6 ранку може видати 1320 kWh, і цього точно вистачить на ВСІ автомобілі, що стоять біля тих трьох будинків,
бо навряд їх там буде 160 штук.
по 16 авто на один підїзд "всього лише".

 
73
13 березня 2024 13:59:19
Холодильник класа а+++ споживання 200 kwh на РІК
Тобто його середнє споживання 24 ватта.
74
13 березня 2024 13:49:25
Щоб себе перевірити відкрив інструкцію на котел протерм гепард.
Споживана потужність.... 92 ватти.
75
13 березня 2024 13:43:18
Ще раз. Коли починалась автомобілізація ніякої інфраструктури не було потрібно. Вистачало бочок з насосом. Все , що ти описуєш будувалось понад 50 років. Бензин на той момент був відходами виробництва. Нафту і бензин Ротшільд возив залізною дорогою в звичайних бочках.
З електрикою все складніше. Вся інфраструктура не розрахована на кратне збільшення споживання . В Україні масова подача то 3 або 5 кіловат на житло.  Збільшення не витримають ні кабелі, ні тп. До речі, переробляти інфраструктуру дорожче ніж робити х нуля.
А нашо переробляти інфраструктуру "3 або 5 kW на житло", якщо машина в місті не буде заряджатися в квартирі?
І до речі житло зазвичай після 12:00 нічого не спожиає, тож трансформаторна підстанція будинку гудить в пусту

а  5 kW x 6 годин = 30kW, достатньо щоб проїхати
150+ км на день.

А середній пробіг авто в Україні - біля 30 км на день.
Чому ж нічого, у багатьох, і у мене також двозонний лічильник, вночі працює холодильник, взимку котел, влітку кондюк, деколи пралка чи мультиварка, +інші побутові споживачі, які начебто сплять.
пс у мами вдома можу поставити зарядку, бо ще давним-давно туди завів 3-х фазну лінію, але вона живе за 30 км від мене.
пс2 і так, щоб дати навіть 3 кіловати бажано мати окрему лінію від лічильника з окремим запобіжником, бо інакше може бути ой. :)

Ну то напиши скільки в тебе споживання по денному, і скільки по нічному тарифу, це буде аргумент.

Холодильник має компресора ватт на 600, але більшу частину часу він вимкнений. Особливо вночі, коли до холодильника ніхто не лазить. До того ж сучасні холодильники інверторні.

Кондей також може максимум брати 2 кВт, в спеку.
Але в нічному тихому режимі бере ватт 300.

Мультя також 500 ватт коли треба щось закип'ятити чи посмажити.
Але коли вона всю ніч готує борщ чи кашу - там ватт 100 споживання.

Котел - газовий? Циркуляційний насос його ватт 50, і інша електроніка десь стільки ж.

Котел, холодильник, мультя, 2 компа, 2 ноути, wifi роутер і телевізор 48 дюймів в мене жили на 2х кіловатному інверторному  генераторі під час блекаутів.




76
13 березня 2024 13:24:45
не 15... від прифронтових аеродромів до місця скидання кабів 100-150 км, на швидкісті 650+ км/г  туди-сюди це 30 хвилин + ще маневрування

якщо такий літак працює 3-4 рази кожен день, то моторесурсу (у годинах) вистаче на 4 роки
але (!)
- двигунів у су-34 два... тому ймовірність втрати літака набагато нижче ніж коли двигун один
- ще є "максимальна кількість циклів запуску"... яка десь 300-600...
- після скидання кабів вони на форсажі тикають щоб вийти з зони ураження ппо, форсажний режим значно скорочує моторесурс
- на заводи, які виготовляють двигуні накладені санкції - хз як вони їх зараз виготовляють та ремонтують. Це імпортозамєщєніє може легко знизити ресурс з 3000 до 500-1000 год
Вони на форсажі до скидання каба мають набрати висоту, почати робити горку,  скинути каб, розвернутися і все ще на форсажі тікати.

Якби їм вистачало для кабів потужності двигунів старих су-25, то використовували б їх, але чомусь скиданням кабів займалися виключно су-34.
77
13 березня 2024 11:06:18
Некоректне порівняння. Заправка тих часів то просто бочка з бензином та ручний насос з елементарним літроміром.
Зараз по Україні повно напівлівих газових заправок. Робиться така заправка за пару днів.
бочка бензину це кінцеве, що бачить споживач, щоб ту бочку наповнити потрібно налагодити досить таки довжелезний ланцюг, від розвідки, видобутку, транспортування, переробки, зберігання, знов транспортування, а це і трубопроводи на тисячі км із насосами для перекачки, і морські нафтовози, залізничні, дорожній транспорт, причому щось одне вилітає і вся індустрія фактично зупиняється
для електромобілів інфраструктура доставки ее фактично вже побудована від генерації енергії, до леп-ів, трансформаторних, розподільчих станцій, тощо, десь подотягувати додаткові кабелі, це не розбудовувати інфраструктуру з нуля так як це робилось сто років тому для двз
Ще раз. Коли починалась автомобілізація ніякої інфраструктури не було потрібно. Вистачало бочок з насосом. Все , що ти описуєш будувалось понад 50 років. Бензин на той момент був відходами виробництва. Нафту і бензин Ротшільд возив залізною дорогою в звичайних бочках.
З електрикою все складніше. Вся інфраструктура не розрахована на кратне збільшення споживання . В Україні масова подача то 3 або 5 кіловат на житло.  Збільшення не витримають ні кабелі, ні тп. До речі, переробляти інфраструктуру дорожче ніж робити х нуля.

А нашо переробляти інфраструктуру "3 або 5 kW на житло", якщо машина в місті не буде заряджатися в квартирі?
І до речі житло зазвичай після 12:00 нічого не спожиає, тож трансформаторна підстанція будинку гудить в пусту


а  5 kW x 6 годин = 30kW, достатньо щоб проїхати
150+ км на день.


А середній пробіг авто в Україні - біля 30 км на день.

78
13 березня 2024 00:26:11
Та да, 700 танков уже закончились, теперь вот сушки закончатся — и кофэ в Ялте  :beach:
Танків було не 700, а 3200 на озброєнні + прикордонники  + купа на зберіганні.

Що важливо - Т-80 останніми вироблялися совком,  і на зберігання поставлнні останніми, і деякі болячки Т-72 в них виправлені.
Тож це були єдині танки, що можна було просто знімати зі зберігання і кидати в бій.
Т-72 - тільки шляхом заміни гусениць, двигуна, приціла......



Зараз Т-80 на складах закінчилися. А втрати Т-80-ми затикалися аж бігом:

на озброєнні було лише  450, а згідно даних oryx ще на листопад 2023 Т-80 було втрачено мінімум 870 штук (це з фото-відео доказами)
реальні втрати трохи більші не на кожен танк є фото-відео докази, а з листопада 2022 власник сайту взагалі забив на проект.

За пів року (до вересня) в кацапів буде конкретний танковий голод на фронті.
79
12 березня 2024 17:30:42
А нафіга власнику пертися до трансформаторної підстанції, якщо машина йому треба під хатою?
Я не професійний електрик, але при стандартному підключенні - норматив на довжину низьковольтної лінії  300 метрів.
Тому далеко пертися не доведеться, 300 метрів це 3 хвилини пішки. Максимум.

А трапляється й таке, що виходиш с підїзду, і одразу носом в ту трансформаторну підстанцію впираєшся.
Згідно нормативів біля тп категорично заборонена парковка автомобілів.

Згідно нормативів автостоянку заборонено влаштовувати в охоронній зоні, а не "біля ТП".
Охоронна зона ТП - 3 метри від огорожі або стіни будівлі. 

Можливість регулювати потужність з боку зарядної станції в AC протоколи закладена, тобто нема запасу потужності - можемо обмежити струм до 8-12 ампер, або взагалі рубанути реле.
Є запас потужності (вночі) - наливаємо 32-40 ампер на фазу.

 
80
12 березня 2024 11:33:33
Або обладнати паркомісця в 2 ряди навколо трансформаторних підстанцій.
тоді не доведеться багато рити.
А нафіга власнику пертися до трансформаторної підстанції, якщо машина йому треба під хатою?
Я не професійний електрик, але при стандартному підключенні - норматив на довжину низьковольтної лінії  300 метрів.
Тому далеко пертися не доведеться, 300 метрів це 3 хвилини пішки. Максимум.

А трапляється й таке, що виходиш с підїзду, і одразу носом в ту трансформаторну підстанцію впираєшся.

Повна версія