Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

8:2(2+2) = ?

Re: 8:2(2+2) = ?  

Экселька уверенно выдает 1 )

Покажи формулу
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

Покажи формулу

=8/2*(2+2)

Если не ставить *, то ругается на ошибку в записи
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

Ну хорошо, выражение
Sin2x,
Почему вы не рассматриваете как (sin2)*x

Дужки вказувати потрібно так,мі тільки так:

Sin(2)... або Sin(2x)

То, що після слова "Sin" не ставлять дужку, мабуть з лінощів, або просто з економії писанини менше.

А от (sin2) - дурня
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

=8/2*(2+2)

Если не ставить *, то ругается на ошибку в записи

Можливо, ексель сприймає все як дріб

Тобто в чисельнику 8 - а в знаменнику 2*(2+2)

Мабуть є правила запису формул в екселі
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

=8/2*(2+2)

Если не ставить *, то ругается на ошибку в записи
Ранок перестає буть нудним  :D

Дивись . Не полінувався перевірив. В мене 16  :laugh:
Шо в тебе там за ексель? ;o
   
Re: 8:2(2+2) = ?  





Останнє редагування: 25 липня 2021 08:49:58 від Profilaktik
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

а вот питончик вываливает 16 )



как страшно жыть )
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

Дужки вказувати потрібно так,мі тільки так:

Sin(2)... або Sin(2x)

То, що після слова "Sin" не ставлять дужку, мабуть з лінощів, або просто з економії писанини менше.

А от (sin2) - дурня
спасибо, Кэп
Я просто пытаюсь донести, что в выражении sin2x, все воспринимают 2х, как единый блок, хотя для выражения возможны и другие интерпретации.
А для выражения 5:2х, некоторые личности вариант, в котором 2х тоже рассматривается как единый блок, отметают с порога. непонятно.
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

я говорил "между числом и скобкой нет знака", то это умножение. Зачем приписывать то, чего не говорилось?..
ну вот. между числом sin2 и х-ом нет знака. Значит это умножение в выражении sin2x

Останнє редагування: 25 липня 2021 09:08:54 від Ersted
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

Конечно разные, о чем тут говорить.
Но вы же всегда почему то выбираете только одну интерпретации выражения

Ні. Тому що:
Якщо обирається будь-яка інша окрім базової говориться що в даному полі працює наступне правило
a F (b) → наступне
1. F є операцією піднесення до степеня - маємо 8:16  = 1/2
2. F є операцією взяття кореня a-степення від числа b - маємо 8:2 = 4
3. F є операцією дописання числа b до a - маємо 8 : 42  = 4/21
4. F є операцією але дужки мають найнижчий пріоритет
.... тому коли кажуть про інтерпретацію тоді її описують

Останнє редагування: 25 липня 2021 09:25:09 від pelfor
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

ну вот. между числом sin2 и х-ом нет знака. Значит это умножение в выражении sin2x

вибачте але крім математики є ще банальний синтаксис - і коли ви не можете прості правила синтаксу то запис sin2x - тотожний до

sin2x = in2sx?

Останнє редагування: 25 липня 2021 09:29:31 від pelfor
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

Показати зображення...
Показати зображення...

Профілактик, уважно подивися на свою формулу  :laugh:
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

Профілактик, уважно подивися на свою формулу  :laugh:

Все, пойду спать заново )
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

а тут сколько:
Показати зображення...
где а = 1
Другий член виразу то мало би бути очевидно 3*а:4?
Сподіваюся, ви не хотіли неправильний дріб зобразити з невідомим?
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

16,  за царицю  наук
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

Почему вы не рассматриваете как (sin2)*x
Потому, что аргумент функции вычисляется раньше (имеет более высокий приоритет).
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

а вот питончик вываливает 16
Либрэ выдал бы то же самое, если бы вы вмести 8/2 не написали 2/8.
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

Я передумав, буде 1
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

Либрэ выдал бы то же самое, если бы вы вмести 8/2 не написали 2/8.

Да, ступил, признаю и каюсь
   
Re: 8:2(2+2) = ?  
OS

ось вам  :rotate:
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

Дужки вказувати потрібно так,мі тільки так:

Sin(2)... або Sin(2x)

То, що після слова "Sin" не ставлять дужку, мабуть з лінощів, або просто з економії писанини менше.

А от (sin2) - дурня
Чому? (sin2)^2~0.83
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

... Спеціаліст з громадської обізнаності Американської математичної спільноти Майк Брін пояснив, що результат залежить від того, який метод пріоритетності операцій використовувати – PEMDAS чи BODMAS.

Згідно з методом PEMDAS, приклад потрібно розв'язувати у такому порядку: додати 2+2 у дужках, помножити отримані 4 на 2 поза дужками, і поділити 8 на отримані 8. У результаті цих дій має вийти 1.

Метод BODMAS передбачає іншу пріоритетність обчислювальних операцій. Спочатку потрібно додати 2+2 у дужках, далі поділити 8 на 2 поза дужками, а потім помножити 4 на 4. У такому випадку отримана відповідь буде 16.
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

... Спеціаліст з громадської обізнаності Американської математичної спільноти Майк Брін пояснив, що результат залежить від того, який метод пріоритетності операцій використовувати – PEMDAS чи BODMAS.

Згідно з методом PEMDAS, приклад потрібно розв'язувати у такому порядку: додати 2+2 у дужках, помножити отримані 4 на 2 поза дужками, і поділити 8 на отримані 8. У результаті цих дій має вийти 1.

Метод BODMAS передбачає іншу пріоритетність обчислювальних операцій. Спочатку потрібно додати 2+2 у дужках, далі поділити 8 на 2 поза дужками, а потім помножити 4 на 4. У такому випадку отримана відповідь буде 16.


пояснюю не як "Спеціаліст з громадської обізнаності " а як бувший учень 5 класу -
спочатку потрібно виконати першу по ходу зліва направо операцію множення чи ділення ,в даному прикладі  8:2=4
далі виконуємо наступну по порядку зліва направо операцію - тобто  отриманий в першій дії  результат 4  множимо  на його множник, але тут опа - дужки,
отже спочатку виконуємо операцію в дужках , в даному прикладі 2+2=4,
а далі вже перемножаємо  4*4=16

   
Re: 8:2(2+2) = ?  

1
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

пояснюю не як "Спеціаліст з громадської обізнаності " а як бувший учень 5 класу -
спочатку потрібно виконати першу по ходу зліва направо операцію множення чи ділення ,в даному прикладі  8:2=4
далі виконуємо наступну по порядку зліва направо операцію - тобто  отриманий в першій дії  результат 4  множимо  на його множник, але тут опа - дужки,
отже спочатку виконуємо операцію в дужках , в даному прикладі 2+2=4,
а далі вже перемножаємо  4*4=16
это только по вашему. куча людей считает по другому
Лично я счтаю выражение неоднозначным
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

это только по вашему. куча людей считает по другому
Лично я счтаю выражение неоднозначным

та поxyй що ви там счітаєтє і ті неуки теж. По цьому правилу  вєртіцца всьо, в тому числі й космічні кораблі в большіх тєатрах
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

та поxyй що ви там счітаєтє і ті неуки теж. По цьому правилу  вєртіцца всьо, в тому числі й космічні кораблі в большіх тєатрах
ну мне про ваше мнение аналогично
а все вертится на основе корректных однозначных выражений, а не выражений чисто для хайпа
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

ПОРЯДОК ДІЙ.

Арифметичні дії : множення й ділення, додавання й віднімання.
Дії першого ступеня: додавання і віднімання.
Дії другого ступеня: множення і ділення.

 Правила виконання арифметичних дій:
1) якщо у виразі без дужок наявні дії тільки одного ступеня, то їх виконують по порядку зліва направо;
2) якщо у виразі без дужок наявні дії першого і другого ступеня, то спочатку виконують дії другого ступеня (множення, ділення згідно правила 1), потім – дії першого ступеня (додавання, віднімання згідно правила 1);
3) якщо у виразі є дужки, то спочатку виконують дії в дужках (враховуючи при цьому правила 1, 2), а потім відповідно всі інші дії (враховуючи при цьому правила 1, 2).

3) У прикладах з дужками спочатку виконуються дії в дужках, далі – множення або ділення, а потім додавання або віднімання, враховуючи попередні правила:

12 : (3 - 2) • 1 = 12 : 1 • 1 = 12 • 1 = 12
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

ПОРЯДОК ДІЙ.
Арифметичні дії : множення й ділення, додавання й віднімання.
Дії першого ступеня: додавання і віднімання.
Дії другого ступеня: множення і ділення.

 Правила виконання арифметичних дій:
1) якщо у виразі без дужок наявні дії тільки одного ступеня, то їх виконують по порядку зліва направо;
2) якщо у виразі без дужок наявні дії першого і другого ступеня, то спочатку виконують дії другого ступеня (множення, ділення згідно правила 1), потім – дії першого ступеня (додавання, віднімання згідно правила 1);
3) якщо у виразі є дужки, то спочатку виконують дії в дужках (враховуючи при цьому правила 1, 2), а потім відповідно всі інші дії (враховуючи при цьому правила 1, 2).

3) У прикладах з дужками спочатку виконуються дії в дужках, далі – множення або ділення, а потім додавання або віднімання, враховуючи попередні правила:

12 : (3 - 2) • 1 = 12 : 1 • 1 = 12 • 1 = 12

от що буває, коли чітатєль не розуміє прочитаного :facepalm1:
прочитай уважно п.1 ,  неуку
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

прочитай уважно п.1 ,  неуку
прочитай уважно п.3) ,  неуку
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

прочитай уважно п.3) ,  неуку

неуку, правила застосовуються в порядку їх викладення
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

Re: 8:2(2+2) = ?  

До батьків, до Яблунова,
В рідну хату і садок
З політехніки зі Львова
Гостювать прибув синок.

(На обід прибув, до речі.
Стіл накрили в акурат!)
Мати вийняла із печі
Двоє смажених курчат.

Батько всім налив чарчини,
Більшу, звісно, дав синку.
— А яку науку, сину,
Ти вивчаєш там? Яку?

Син підняв до стелі руку:
— Мудрість, тату! Висота!
Не збагнуть вам ту науку,
Ви ж, пробачте… темнота!

Ось курчата ці: фактично
Двійко тут, хоч як бери.
А візьми математично,
Помудруй — і вийде три!

— Не мели дурницю, синку!..—
(І, як видно, розізлив).
Той схопивсь:

— Одну хвилинку! –
Щось помножив, поділив…

— Ось вам, — каже, — рівно троє.
Доказ точний і ясний!..—
І промовив до старої
Сивий батько мовчазний:

— Якщо так виходить в Петі,
Будуть двоє ці для нас,
Він хай їсть оте вже, третє!
Всім по одному якраз!
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

... Спеціаліст з громадської обізнаності Американської математичної спільноти Майк Брін пояснив, що результат залежить від того, який метод пріоритетності операцій використовувати – PEMDAS чи BODMAS.

Згідно з методом PEMDAS, приклад потрібно розв'язувати у такому порядку: додати 2+2 у дужках, помножити отримані 4 на 2 поза дужками, і поділити 8 на отримані 8. У результаті цих дій має вийти 1.

Метод BODMAS передбачає іншу пріоритетність обчислювальних операцій. Спочатку потрібно додати 2+2 у дужках, далі поділити 8 на 2 поза дужками, а потім помножити 4 на 4. У такому випадку отримана відповідь буде 16.
Ну вот, всё таки науке известно о приоритетности, чему в советской школе и учили.
А кто-то в прошлой ветке год назад доказывал мне, что быть такого не может.
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

Порядок арифметичних дій для неуків

пiдope, ще раз - правила застосовуються в порядку їх викладення -  зверху вниз, зліва направо, з першого до останнього.
Для тупих  англійською, як найбільш виразною та детермінуючою:

the first  rule that matches will determine the fate of  the others
If the rule does not match, the next rule in the chain is the examined

Останнє редагування: 27 липня 2021 16:00:41 від medved
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

Есть арифметика и есть высшая алгебра.
В Арифметике - все действия считаются слева направо. (скобки имеют приоритет). Ответ =16
В высшей алгебре знак умножения имеет приоритет над делением. (скобки тоже в приоритете) Ответ =1.
Кто на что учился?
Естественно, для учеников младших классов ответ =16. Для профессоров математиков он будет =1
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

Есть арифметика и есть высшая алгебра.
В Арифметике - все действия считаются слева направо. (скобки имеют приоритет). Ответ =16
В высшей алгебре знак умножения имеет приоритет над делением. (скобки тоже в приоритете) Ответ =1.
Кто на что учился?
Естественно, для учеников младших классов ответ =16. Для профессоров математиков он будет =1

 типова хуцпа неуків-узкомірців
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

типова хуцпа неуків-узкомірців
Вот это ты фуйню щас ляпнул.
Все тут знают мое отношение ко многим вещам в официальной науке.
Но ты решил отрицать очевидное и выдумать казацкую алгебру..
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

Вот это ты фуйню щас ляпнул.
Все тут знают мое отношение ко многим вещам в официальной науке.
Но ты решил отрицать очевидное и выдумать казацкую алгебру..



the first  rule that matches will determine the fate of  the others
If the rule does not match, the next rule in the chain is   examined
   
Re: 8:2(2+2) = ?  

у ґуSSкоміґцев  своя матеатика  - ґуSSкоміґная, на ефірє  настоянная ггг
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія