Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Уряд планує скасувати нульові акцизи на ввезення електромобілів в Україну

Из тонны угля и тонны бензина получается примерно одинаковое количество энергии.
только тонна угля стоит 80$, а тонна бензина - около 1500$.

И бензин при помощи ветряков и солнечных панелей не добывается хоть тресни.

И назад в бак при спуске с горы бензин тоже не льется.

і уголь  прі помощі вєтряков і солнєчних панєлєй нє добиваєтся , і назад, да хоть напєрьод, в елєктростанцію прі спускє с гори нє возвращаєцця.
Слушай шум вінтов, пєлод
   
Та і правильно, коли акцизи скасували так відразу ціна закупки підскочила на суму скасованого акцизу.
Такшо нехай краще іде нам в бюджет, ніж в кишені баригам із-за кордону
   
Из тонны угля и тонны бензина получается примерно одинаковое количество энергии.
только тонна угля стоит 80$, а тонна бензина - около 1500$.

Точно-точно?
А исследователи врут, наверно, что почти вдвое разница?
https://a-invest.com.ua/aktualno/tablitsa-teplotvornosti.html
1 литр дизеля (это меньше 1 кг) = 43.12 МДж
1 литр бенза = 44 Мдж
1 кг уголь каменный = 27 Мдж
1 кг уголь бурый = 12 МДж

так шо ври, но не завирайся!
   
Точно-точно?
А исследователи врут, наверно, что почти вдвое разница?
https://a-invest.com.ua/aktualno/tablitsa-teplotvornosti.html
1 литр дизеля (это меньше 1 кг) = 43.12 МДж
1 литр бенза = 44 Мдж
1 кг уголь каменный = 27 Мдж
1 кг уголь бурый = 12 МДж

так шо ври, но не завирайся!
:weep:  :weep:
   
а електрокари енергію з повітря отримують, Йолопе мaкaчий?

єбанувся бідолашний ?
   
В нас тут вже таке засилля електромобілів... що далі нікуди  :D

Якраз вчасно вводити акциз.

Йолопи  :X
   
"Ще більше здивування викликає інший їх висновок - що залишати чинні високі ставки акцизів для авто з країн-агресорів не потрібно, бо призведе до складності адміністрування!!! Цим Мінфін визнає, що наразі всі громадяни України та підприємства, які імпортують авто, потерпають від складності адміністрування! І чомусь це чиновників не турбує! Але хвилюють майбутні складнощі тих, хто імпортуватиме автомобілі з Росії. Звідки в українського Мінфіну така турбота про країну-агресора, звідки переживання, щоб раптом не складно було в нашій податковий системі тим, хто завозитиме автомобілі з Росії?!
Важко зрозуміти, чому у Мінфіні та ДФС так неприкрито підігрують промисловості окупантів."

вигукнув на широкий загал "армия мова вира" и под шумок можно сприяти экономике агрессора  ;)
а лох на то и лох, щоб хавать
   
А исследователи врут, наверно, что почти вдвое разница?
https://a-invest.com.ua/aktualno/tablitsa-teplotvornosti.html
1 литр дизеля (это меньше 1 кг) = 43.12 МДж
1 литр бенза = 44 Мдж
1 кг уголь каменный = 27 Мдж
1 кг уголь бурый = 12 МДж

ККД ще треба враховувати. Бензиновий двигун - просто вершина неефективності у порівнянні з електричним, навіть, якщо не враховувати рекуперацію.
В реальних умовах електромобіль витрачає 30-50 копійок на кілометр без обмежень на динаміку. Бензин при доволі економній їзді винесе мінімум 3 грн на км. Майже 10 кратна різниця. Про викиди не говоримо (а це теж не останній фактор у населених пунктах)
Ну і електрика вітчизняна (може бути нічна, тоді ще дешевша), а бензин - переважно імпорт.

Останнє редагування: 13 жовтня 2018 14:49:50 від andry
   
Грузия решила переходить на электромобили

Правительство Грузии презентовало проект "Зеленая политика - экотранспорт"
В ближайшие 10 лет 90% автопарка Грузии заменят электромобилями. Об этом заявил премьер-министр Мамука Бахтадзе на презентации проекта "Зеленая политика - экотранспорт", передает Спутник.Грузия.

Бахтадзе сообщил, что правительство Грузии разработало план, согласно которому в течение последующих 10 лет 90% действующего в Грузии автопарка будет заменено электромобилями.

"Грузия будет первой страной в мире, которая за такие кратчайшие сроки сможет заменить свой автопарк электромобилями. Это очень амбициозный план, но в то же время этот план принесет Грузии огромное преимущество и придаст ценность нашей экономике", - заявил он.

По словам грузинского премьера, правительство уже дало преимущество электромобилям - они фактически не облагаются акцизом при импорте.

"Мы дадим очень важный фискальный стимул для задействования в Грузии таких лизинговых схем, согласно которым потребитель приобретет электроавтомобиль и, за счет экономии средств на топливо, в пятилетний срок выкупит автомобиль фактически без дополнительных расходов", - заявил премьер Грузии.

По его словам, это создает очень важное преимущество для электромобилей. "Это значит, что у нас в Грузии появится довольно крупный рынок и мы уже ведем переговоры с двумя самыми известными брендами, чтобы в Грузии был построен завод электромобилей", - отметил Бахтадзе.

Напомним, сейчас в Грузии импорт электромобилей освобожден от акциза, а для гибридных машин акциз снижен в два раза.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія