Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
12 вересня 2021 13:10:24 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Ну, я так скажу. Запас кишеню не тягне.
Це не значить що я обов'язково маю без зупинки їхати 600 км. Але не бути прив'язаним до зарядної станції - це добре. Бувають випадки коли тобі або ніколи або ніде зарядитися.
Кілька років тому я вангувпв що в народ електрички підуть при запасі ходу не менше 500 км. Так воно і сталося. Тепер вангую що остаточно перемога електричок настане коли за ьих самих розмірів акуми дозволятимуть проїхати 800 кмв кінці свого життєвого циклу.ви обидва помиляєтеся
проблема не в ємності
проблема в часі, який треба витратить, щоб заповнити ту ємність
для ДВЗ бак й у 30л не проблема, бо треба витратити 5 хвилин на заправці, щоб заповнити той бак. Ну ок, нехай навіть 10 чи 15 хвилин (черга на оплату)
Причому, якщо бак буде не 30л, а 60л, то добавиться пару хвилин, не більше
Тобто звичайна заправка з 6ма колонками здатна за, скажімо, день (півдоби) заправити "по вінця" до 6*3*12=216 автівок у "жорсткому режімі" нон-стоп. Причому в загальному випадку ця кількість мало залежить від того, яка конкретно модель тої колонки, сучасна чи вже "у віці"
У противіс цьому електрична заправка значно повільніша й, что важливо, час дуже залежить від "розміру баку" та конкретної зарядної станції. Ну візьмемо ту ж сучасну теслу. Зідно офіційним даним швидка заправка "заллє повний бак" за 75 хвилин. Нехай на заправці автівки стоять плотно й буде не 6 місць, а 12.
Тоді заправка здатна обслуговувать за ті ж півдоби 12*0.8*12=115 автівок
Й це я взяв ідеальні умови, я проігнорував важливу різницю між "витратити на все-про-все на заправці 15 хвилин" проти "75 хвилин", замість їхати куди треба вже годину як. Я проігнорував проблему сумісності, бо, якщо колонка не підтримує швидкісну зарядку для конкретної моделі, то час очікування виросте у рази
Згоден, що електрозаправок можна понатикать у значно більшій кількості місць, скомпенсувавши таким чином різницю у пропускній здатності, бо вони безпечніші.
Але це не вирішує проблему необхідності витратити значно більше часу на очікування
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
12 вересня 2021 13:34:06 IP/Host: ---.komitex.net
|
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
12 вересня 2021 14:43:16 IP/Host: 176.98.69.---
|
Розгорнути попередні цитати...ну так пришвидшимо закінчення низьким ккд електроциклу! чого той кінець відтягувати?який кінець. Сонце ще довго буде світити.а шо ж ти пишеш, шо вуглеводні закінчаться?
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
12 вересня 2021 14:45:08 IP/Host: 176.98.69.---
|
Не буде земля електромобільною на всі 100%
В жодному випадку не буде .
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
12 вересня 2021 14:46:09 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...який кінець. Сонце ще довго буде світити.а шо ж ти пишеш, шо вуглеводні закінчаться?Викопні закінчаться. А з одиниці площі можна більше отримати електроенергії чим біодизеля чи етанолу.
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
12 вересня 2021 15:28:06 IP/Host: 195.64.182.---
|
Розгорнути попередні цитати...Ну, я так скажу. Запас кишеню не тягне.
Це не значить що я обов'язково маю без зупинки їхати 600 км. Але не бути прив'язаним до зарядної станції - це добре. Бувають випадки коли тобі або ніколи або ніде зарядитися.
Кілька років тому я вангувпв що в народ електрички підуть при запасі ходу не менше 500 км. Так воно і сталося. Тепер вангую що остаточно перемога електричок настане коли за ьих самих розмірів акуми дозволятимуть проїхати 800 кмв кінці свого життєвого циклу.ви обидва помиляєтеся
проблема не в ємності
проблема в часі, який треба витратить, щоб заповнити ту ємність
для ДВЗ бак й у 30л не проблема, бо треба витратити 5 хвилин на заправці, щоб заповнити той бак. Ну ок, нехай навіть 10 чи 15 хвилин (черга на оплату)
Причому, якщо бак буде не 30л, а 60л, то добавиться пару хвилин, не більше
Тобто звичайна заправка з 6ма колонками здатна за, скажімо, день (півдоби) заправити "по вінця" до 6*3*12=216 автівок у "жорсткому режімі" нон-стоп. Причому в загальному випадку ця кількість мало залежить від того, яка конкретно модель тої колонки, сучасна чи вже "у віці"
У противіс цьому електрична заправка значно повільніша й, что важливо, час дуже залежить від "розміру баку" та конкретної зарядної станції. Ну візьмемо ту ж сучасну теслу. Зідно офіційним даним швидка заправка "заллє повний бак" за 75 хвилин. Нехай на заправці автівки стоять плотно й буде не 6 місць, а 12.
Тоді заправка здатна обслуговувать за ті ж півдоби 12*0.8*12=115 автівок
Й це я взяв ідеальні умови, я проігнорував важливу різницю між "витратити на все-про-все на заправці 15 хвилин" проти "75 хвилин", замість їхати куди треба вже годину як. Я проігнорував проблему сумісності, бо, якщо колонка не підтримує швидкісну зарядку для конкретної моделі, то час очікування виросте у рази
Згоден, що електрозаправок можна понатикать у значно більшій кількості місць, скомпенсувавши таким чином різницю у пропускній здатності, бо вони безпечніші.
Але це не вирішує проблему необхідності витратити значно більше часу на очікування
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
12 вересня 2021 15:40:22 IP/Host: 195.64.182.---
|
Розгорнути попередні цитати...Ну, я так скажу. Запас кишеню не тягне.
Це не значить що я обов'язково маю без зупинки їхати 600 км. Але не бути прив'язаним до зарядної станції - це добре. Бувають випадки коли тобі або ніколи або ніде зарядитися.
Кілька років тому я вангувпв що в народ електрички підуть при запасі ходу не менше 500 км. Так воно і сталося. Тепер вангую що остаточно перемога електричок настане коли за ьих самих розмірів акуми дозволятимуть проїхати 800 кмв кінці свого життєвого циклу.ви обидва помиляєтеся
проблема не в ємності
проблема в часі, який треба витратить, щоб заповнити ту ємність
для ДВЗ бак й у 30л не проблема, бо треба витратити 5 хвилин на заправці, щоб заповнити той бак. Ну ок, нехай навіть 10 чи 15 хвилин (черга на оплату)
Причому, якщо бак буде не 30л, а 60л, то добавиться пару хвилин, не більше
Тобто звичайна заправка з 6ма колонками здатна за, скажімо, день (півдоби) заправити "по вінця" до 6*3*12=216 автівок у "жорсткому режімі" нон-стоп. Причому в загальному випадку ця кількість мало залежить від того, яка конкретно модель тої колонки, сучасна чи вже "у віці"
У противіс цьому електрична заправка значно повільніша й, что важливо, час дуже залежить від "розміру баку" та конкретної зарядної станції. Ну візьмемо ту ж сучасну теслу. Зідно офіційним даним швидка заправка "заллє повний бак" за 75 хвилин. Нехай на заправці автівки стоять плотно й буде не 6 місць, а 12.
Тоді заправка здатна обслуговувать за ті ж півдоби 12*0.8*12=115 автівок
Й це я взяв ідеальні умови, я проігнорував важливу різницю між "витратити на все-про-все на заправці 15 хвилин" проти "75 хвилин", замість їхати куди треба вже годину як. Я проігнорував проблему сумісності, бо, якщо колонка не підтримує швидкісну зарядку для конкретної моделі, то час очікування виросте у рази
Згоден, що електрозаправок можна понатикать у значно більшій кількості місць, скомпенсувавши таким чином різницю у пропускній здатності, бо вони безпечніші.
Але це не вирішує проблему необхідності витратити значно більше часу на очікування
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
12 вересня 2021 15:45:40 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...в кінці свого життєвого циклу.ви обидва помиляєтеся
проблема не в ємності
проблема в часі, який треба витратить, щоб заповнити ту ємність
для ДВЗ бак й у 30л не проблема, бо треба витратити 5 хвилин на заправці, щоб заповнити той бак. Ну ок, нехай навіть 10 чи 15 хвилин (черга на оплату)
Причому, якщо бак буде не 30л, а 60л, то добавиться пару хвилин, не більше
Тобто звичайна заправка з 6ма колонками здатна за, скажімо, день (півдоби) заправити "по вінця" до 6*3*12=216 автівок у "жорсткому режімі" нон-стоп. Причому в загальному випадку ця кількість мало залежить від того, яка конкретно модель тої колонки, сучасна чи вже "у віці"
У противіс цьому електрична заправка значно повільніша й, что важливо, час дуже залежить від "розміру баку" та конкретної зарядної станції. Ну візьмемо ту ж сучасну теслу. Зідно офіційним даним швидка заправка "заллє повний бак" за 75 хвилин. Нехай на заправці автівки стоять плотно й буде не 6 місць, а 12.
Тоді заправка здатна обслуговувать за ті ж півдоби 12*0.8*12=115 автівок
Й це я взяв ідеальні умови, я проігнорував важливу різницю між "витратити на все-про-все на заправці 15 хвилин" проти "75 хвилин", замість їхати куди треба вже годину як. Я проігнорував проблему сумісності, бо, якщо колонка не підтримує швидкісну зарядку для конкретної моделі, то час очікування виросте у рази
Згоден, що електрозаправок можна понатикать у значно більшій кількості місць, скомпенсувавши таким чином різницю у пропускній здатності, бо вони безпечніші.
Але це не вирішує проблему необхідності витратити значно більше часу на очікуванняА вот что ты действительно проигнорировал, (потому что электрички у тебя никогда не было):
нормальное состояние электрички это ежедневный ночной заряд на 80% . но если запланирована поездка - 95.
И запас на ежедневный пробег до 20% батарейки. Но если очень нужно, то и до 5%.
Т.е. домашняя зарядка в ежедневном режиме для S75D это 250 км по трассе или 200 км по городу ежедневно.
БЕЗ использования быстрых зарядок, и в щадящем для батареи режиме.
А если на завтра заплинарована поездка - 370 км по трассе, без использования быстрой зарядки.
Для справки: средний годовой пробег авто в Украине 20 тык в год, 55 км в день.
Мой годовой пробег 40 тык в год, 110 км в день.
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
12 вересня 2021 16:10:31 IP/Host: 195.64.182.---
|
Розгорнути попередні цитати...ви обидва помиляєтеся
проблема не в ємності
проблема в часі, який треба витратить, щоб заповнити ту ємність
для ДВЗ бак й у 30л не проблема, бо треба витратити 5 хвилин на заправці, щоб заповнити той бак. Ну ок, нехай навіть 10 чи 15 хвилин (черга на оплату)
Причому, якщо бак буде не 30л, а 60л, то добавиться пару хвилин, не більше
Тобто звичайна заправка з 6ма колонками здатна за, скажімо, день (півдоби) заправити "по вінця" до 6*3*12=216 автівок у "жорсткому режімі" нон-стоп. Причому в загальному випадку ця кількість мало залежить від того, яка конкретно модель тої колонки, сучасна чи вже "у віці"
У противіс цьому електрична заправка значно повільніша й, что важливо, час дуже залежить від "розміру баку" та конкретної зарядної станції. Ну візьмемо ту ж сучасну теслу. Зідно офіційним даним швидка заправка "заллє повний бак" за 75 хвилин. Нехай на заправці автівки стоять плотно й буде не 6 місць, а 12.
Тоді заправка здатна обслуговувать за ті ж півдоби 12*0.8*12=115 автівок
Й це я взяв ідеальні умови, я проігнорував важливу різницю між "витратити на все-про-все на заправці 15 хвилин" проти "75 хвилин", замість їхати куди треба вже годину як. Я проігнорував проблему сумісності, бо, якщо колонка не підтримує швидкісну зарядку для конкретної моделі, то час очікування виросте у рази
Згоден, що електрозаправок можна понатикать у значно більшій кількості місць, скомпенсувавши таким чином різницю у пропускній здатності, бо вони безпечніші.
Але це не вирішує проблему необхідності витратити значно більше часу на очікуванняА вот что ты действительно проигнорировал, (потому что электрички у тебя никогда не было):
нормальное состояние электрички это ежедневный ночной заряд на 80% . но если запланирована поездка - 95.
И запас на ежедневный пробег до 20% батарейки. Но если очень нужно, то и до 5%.
Т.е. домашняя зарядка в ежедневном режиме для S75D это 250 км по трассе или 200 км по городу ежедневно.
БЕЗ использования быстрых зарядок, и в щадящем для батареи режиме.
А если на завтра заплинарована поездка - 370 км по трассе, без использования быстрой зарядки.
Для справки: средний годовой пробег авто в Украине 20 тык в год, 55 км в день.
Мой годовой пробег 40 тык в год, 110 км в день.це середня температура по лікарні, включно з моргом та інфекційним відділенням
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
12 вересня 2021 16:28:24 IP/Host: ---.kievnet.com.ua
|
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
12 вересня 2021 17:36:54 IP/Host: 46.219.227.---
|
Розгорнути попередні цитати...в кінці свого життєвого циклу.ви обидва помиляєтеся
проблема не в ємності
проблема в часі, який треба витратить, щоб заповнити ту ємність
для ДВЗ бак й у 30л не проблема, бо треба витратити 5 хвилин на заправці, щоб заповнити той бак. Ну ок, нехай навіть 10 чи 15 хвилин (черга на оплату)
Причому, якщо бак буде не 30л, а 60л, то добавиться пару хвилин, не більше
Тобто звичайна заправка з 6ма колонками здатна за, скажімо, день (півдоби) заправити "по вінця" до 6*3*12=216 автівок у "жорсткому режімі" нон-стоп. Причому в загальному випадку ця кількість мало залежить від того, яка конкретно модель тої колонки, сучасна чи вже "у віці"
У противіс цьому електрична заправка значно повільніша й, что важливо, час дуже залежить від "розміру баку" та конкретної зарядної станції. Ну візьмемо ту ж сучасну теслу. Зідно офіційним даним швидка заправка "заллє повний бак" за 75 хвилин. Нехай на заправці автівки стоять плотно й буде не 6 місць, а 12.
Тоді заправка здатна обслуговувать за ті ж півдоби 12*0.8*12=115 автівок
Й це я взяв ідеальні умови, я проігнорував важливу різницю між "витратити на все-про-все на заправці 15 хвилин" проти "75 хвилин", замість їхати куди треба вже годину як. Я проігнорував проблему сумісності, бо, якщо колонка не підтримує швидкісну зарядку для конкретної моделі, то час очікування виросте у рази
Згоден, що електрозаправок можна понатикать у значно більшій кількості місць, скомпенсувавши таким чином різницю у пропускній здатності, бо вони безпечніші.
Але це не вирішує проблему необхідності витратити значно більше часу на очікуванняА вот что ты действительно проигнорировал, (потому что электрички у тебя никогда не было):
нормальное состояние электрички это ежедневный ночной заряд на 80% . но если запланирована поездка - 95.
И запас на ежедневный пробег до 20% батарейки. Но если очень нужно, то и до 5%.
Т.е. домашняя зарядка в ежедневном режиме для S75D это 250 км по трассе или 200 км по городу ежедневно.
БЕЗ использования быстрых зарядок, и в щадящем для батареи режиме.
А если на завтра заплинарована поездка - 370 км по трассе, без использования быстрой зарядки.
Для справки: средний годовой пробег авто в Украине 20 тык в год, 55 км в день.
Мой годовой пробег 40 тык в год, 110 км в день.
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
12 вересня 2021 17:39:26 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...А вот что ты действительно проигнорировал, (потому что электрички у тебя никогда не было):
нормальное состояние электрички это ежедневный ночной заряд на 80% . но если запланирована поездка - 95.
И запас на ежедневный пробег до 20% батарейки. Но если очень нужно, то и до 5%.
Т.е. домашняя зарядка в ежедневном режиме для S75D это 250 км по трассе или 200 км по городу ежедневно.
БЕЗ использования быстрых зарядок, и в щадящем для батареи режиме.
А если на завтра заплинарована поездка - 370 км по трассе, без использования быстрой зарядки.
Для справки: средний годовой пробег авто в Украине 20 тык в год, 55 км в день.
Мой годовой пробег 40 тык в год, 110 км в день.це середня температура по лікарні, включно з моргом та інфекційним відділеннямТак точно.
У меня регулярно сейчас поездки в Киев, поработать часов 5-6, и назад. 550 км в день.
Были поездки Киев-Східниця (650 км за день).
Была поездка Львов-Прага (860 км за день)
После которой я сказал "@бись оно конем", и назад поехал с доп ночевкой в Кракове.
А какое расстояние конкретно ты проезжал за день?
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
12 вересня 2021 17:43:41 IP/Host: 46.219.227.---
|
Розгорнути попередні цитати...в кінці свого життєвого циклу.ви обидва помиляєтеся
проблема не в ємності
проблема в часі, який треба витратить, щоб заповнити ту ємність
для ДВЗ бак й у 30л не проблема, бо треба витратити 5 хвилин на заправці, щоб заповнити той бак. Ну ок, нехай навіть 10 чи 15 хвилин (черга на оплату)
Причому, якщо бак буде не 30л, а 60л, то добавиться пару хвилин, не більше
Тобто звичайна заправка з 6ма колонками здатна за, скажімо, день (півдоби) заправити "по вінця" до 6*3*12=216 автівок у "жорсткому режімі" нон-стоп. Причому в загальному випадку ця кількість мало залежить від того, яка конкретно модель тої колонки, сучасна чи вже "у віці"
У противіс цьому електрична заправка значно повільніша й, что важливо, час дуже залежить від "розміру баку" та конкретної зарядної станції. Ну візьмемо ту ж сучасну теслу. Зідно офіційним даним швидка заправка "заллє повний бак" за 75 хвилин. Нехай на заправці автівки стоять плотно й буде не 6 місць, а 12.
Тоді заправка здатна обслуговувать за ті ж півдоби 12*0.8*12=115 автівок
Й це я взяв ідеальні умови, я проігнорував важливу різницю між "витратити на все-про-все на заправці 15 хвилин" проти "75 хвилин", замість їхати куди треба вже годину як. Я проігнорував проблему сумісності, бо, якщо колонка не підтримує швидкісну зарядку для конкретної моделі, то час очікування виросте у рази
Згоден, що електрозаправок можна понатикать у значно більшій кількості місць, скомпенсувавши таким чином різницю у пропускній здатності, бо вони безпечніші.
Але це не вирішує проблему необхідності витратити значно більше часу на очікуванняТы взял идеальную хрень с потолка.
суперчаржер V1 давал мощность 60 kW было не так и много поставлено.
суперчаржер V2 дает мощность 120 kW
суперчаржер V3 дает до 250 kW
И если машина S100D приезжает с 20% зарядом, на V2, то за те же 15 минут она получает 30 kWh, достаточно для ~180 км.
Нет никакой "проблемы совместимости" которую ты не проигнорировал, а натянул сову на глобус, в европе был стандартом СHADEMO, от renault-nissan, уже 6 лет его активно вытесняет стандарт CCS2.
И на 90% колонок в Украине есть порт chademo, а рядом ccs2.
model S с chademo может получить максимум 125 ампер, а с ccs2 - 200 ампер.
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
12 вересня 2021 21:44:46 IP/Host: 195.64.182.---
|
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
12 вересня 2021 22:58:47 IP/Host: 195.64.182.---
|
Скворечник - где подзаряжаться? Удлинитель с 10го этажа?
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
13 вересня 2021 02:40:18 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Але це не вирішує проблему необхідності витратити значно більше часу на очікування
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
13 вересня 2021 08:31:59 IP/Host: 193.29.16.---
|
S75ď едет на одном заряде 420 км
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
13 вересня 2021 08:39:27 IP/Host: 193.29.16.---
|
При виробництві вугілля урану теж дофіга треба витрат але набагато менше на 1 кВт ніж ще один згори
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
13 вересня 2021 08:58:57 IP/Host: 193.29.16.---
|
А вот что ты действительно проигнорировал, (потому что электрички у тебя никогда не было):
нормальное состояние электрички это ежедневный ночной заряд на 80% . но если запланирована поездка - 95.
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
13 вересня 2021 10:12:57 IP/Host: 195.64.182.---
|
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
13 вересня 2021 10:18:37 IP/Host: 193.29.16.---
|
У них все бензиновые и дизельные машины имеют электрические предпусковые подогреватели,
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
13 вересня 2021 10:39:00 IP/Host: ---.mobile.vf-ua.net
|
Второе. Поездка в любимую Кириллоуууууку превращается в такой себе квест "найди розетку".
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
13 вересня 2021 10:42:25 IP/Host: ---.mobile.vf-ua.net
|
Розгорнути попередні цитати...Ну, я так скажу. Запас кишеню не тягне.
Це не значить що я обов'язково маю без зупинки їхати 600 км. Але не бути прив'язаним до зарядної станції - це добре. Бувають випадки коли тобі або ніколи або ніде зарядитися.
Кілька років тому я вангувпв що в народ електрички підуть при запасі ходу не менше 500 км. Так воно і сталося. Тепер вангую що остаточно перемога електричок настане коли за ьих самих розмірів акуми дозволятимуть проїхати 800 кмв кінці свого життєвого циклу.ви обидва помиляєтеся
проблема не в ємності
проблема в часі, який треба витратить, щоб заповнити ту ємність
для ДВЗ бак й у 30л не проблема, бо треба витратити 5 хвилин на заправці, щоб заповнити той бак. Ну ок, нехай навіть 10 чи 15 хвилин (черга на оплату)
Причому, якщо бак буде не 30л, а 60л, то добавиться пару хвилин, не більше
Тобто звичайна заправка з 6ма колонками здатна за, скажімо, день (півдоби) заправити "по вінця" до 6*3*12=216 автівок у "жорсткому режімі" нон-стоп. Причому в загальному випадку ця кількість мало залежить від того, яка конкретно модель тої колонки, сучасна чи вже "у віці"
У противіс цьому електрична заправка значно повільніша й, что важливо, час дуже залежить від "розміру баку" та конкретної зарядної станції. Ну візьмемо ту ж сучасну теслу. Зідно офіційним даним швидка заправка "заллє повний бак" за 75 хвилин. Нехай на заправці автівки стоять плотно й буде не 6 місць, а 12.
Тоді заправка здатна обслуговувать за ті ж півдоби 12*0.8*12=115 автівок
Й це я взяв ідеальні умови, я проігнорував важливу різницю між "витратити на все-про-все на заправці 15 хвилин" проти "75 хвилин", замість їхати куди треба вже годину як. Я проігнорував проблему сумісності, бо, якщо колонка не підтримує швидкісну зарядку для конкретної моделі, то час очікування виросте у рази
Згоден, що електрозаправок можна понатикать у значно більшій кількості місць, скомпенсувавши таким чином різницю у пропускній здатності, бо вони безпечніші.
Але це не вирішує проблему необхідності витратити значно більше часу на очікування
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
13 вересня 2021 12:10:19 IP/Host: 195.64.182.---
|
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
13 вересня 2021 12:12:12 IP/Host: 193.29.16.---
|
Даю справку - от Геническа до Стрелкового есть 4 места с зарядками.
Есть зарядка в Кирриловке, есть зарядка в Степановке.
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
20 жовтня 2021 20:24:22 IP/Host: ---.twcny.res.rr.com
|
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
20 жовтня 2021 21:25:12 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
20 жовтня 2021 21:51:02 IP/Host: ---.12-37-24.static.videotron.ca
|
Центр не форум, а якесь збіговисько динозаврів - одні запитують «а пачему код не асемлере пісать, он ведь такой весь компактний!». Іншим вже 5 років як до жирафів доходить що час ДВЗ пройшов, і це написано на всіх стінах метровими буквами, та не, вони розбігаються та зі всієї сили головою об бетон. З таких людей цвяхи можна робити, але крім цвяхів нічого іншого не вийде.
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
21 жовтня 2021 00:07:59 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Жителiв рентовок ЛА забезбечать машинами на батарейках з твоiх такс? - дарагавато будьет.
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
21 жовтня 2021 00:09:46 IP/Host: ---.internet.virginmobile.ca
|
Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
21 жовтня 2021 00:34:14 IP/Host: ---.12-37-24.static.videotron.ca
|
Розгорнути попередні цитати...Жителiв рентовок ЛА забезбечать машинами на батарейках з твоiх такс? - дарагавато будьет.Тобто розкопати чверть квартала щоб побудувати одну бензинову заправочну станцію це «небуло ніяких проблем». А розвести від існуючої мережі зарядні місця на парковці ренталки, то це задача неймовірно складна і одні проблеми.
90+% всіх заряджень електромобілей відбувається вночі коли надлишок електроенергії. Тому запас електро генеруючих потужностей набагато більший ніж 10-15%.
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
21 жовтня 2021 07:05:49 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
21 жовтня 2021 07:34:41 IP/Host: ---.unassigned.domonet.ua
|
Коли всi або майже всi американськi ридвани гiпотетично переведуть на електроенергiю, можеш порахувати кiловат енергii треба буде щоб замiстити ту енерiю що рухае автомобiлi, можеш прикинути чи iснуючих потужностей хватить?
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
21 жовтня 2021 07:51:17 IP/Host: 46.219.228.---
|
Розгорнути попередні цитати...Коли всi або майже всi американськi ридвани гiпотетично переведуть на електроенергiю, можеш порахувати кiловат енергii треба буде щоб замiстити ту енерiю що рухае автомобiлi, можеш прикинути чи iснуючих потужностей хватить?В Україні 2 блока ввер 1000 заміняють бензин і дизель для всіх легкових авто з запасом
( Насправді треба один але він не працює всі 100% часу тому треба резерв)
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
21 жовтня 2021 07:59:26 IP/Host: 46.219.228.---
|
Re: Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології |
21 жовтня 2021 08:06:30 IP/Host: 193.29.16.---
|
2 блока ввер 1000 заміняють бензин і дизель