Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Вітчизняну ЗАЗ Таврія перевели на електропривід: відео

https://auto .24tv .ua/vitchyznianu_zaz_tavriia_perevely_na_elektropryvod_video_n30681

Вітчизняну ЗАЗ Таврія перевели на електропривід: відео

Група ентузіастів з Дніпра переобладнала електричну ЗАЗ-1102 Таврія. Мало того, її навіть зареєстрували як "електричку", і тепер на вітчизняному авто красуються "зелені" номери.
Кілька друзів два роки тому вирішили створити електромобіль для бізнесу. Знайшлася для цих цілей якраз старенька Таврія, розповідають на каналі 2+2.
Підсумковий автомобіль назвали Kozak EV. Замість ДВС-начиння він отримав електромотор, блок управління електромотором, контролер, перетворювач напруги, батарею, зарядний пристрій. Ще одна “фішка” електричної “Таврії” – замість аналогових приладів з'явилася цифрова панель.

Витрата “Таврії Електро” становить всього 10 кВт г на 100 км пробігу – для порівняння, це вдвічі рази менше показника Tesla Model 3 (правда, у випадку з Теслою і показники динаміки зовсім інші). На одному заряді “Козак” проїжджає 200 км, повна зарядка від 220-вольтової розетки займає 6 годин. До речі, ще одна особливість саморобки – за люком бензобака ховається звичайна вилка від побутових приладів.



Важливо, що творці подбали й про безпеку. АКБ помістили в спеціальний металевий контейнер, які у випадку пожежі не дасть вогню розповсюдитися на інші агрегати. Крім того, від перегріву захищає спеціальна електроніка.

В цілому творці зазначили, що після переходу на електрику “Таврія” стала більш комфортною, оскільки електропривід спричиняє набагато менше шумів і вібрацій.

А тепер найцікавіше: “Козак” вийшов настільки вдалим, що машину вирішили поставити на мініконвеєр. Уже випущено п'ять екземплярів, плюс ще три на підході. При цьому замовнику не потрібно довго чекати, позаяк електропривод робиться в основному з місцевих, українських компонентів. Наприклад, силову установку з нуля збирають всього за 48 годин.
   
АКБ помістили в спеціальний металевий контейнер, які у випадку пожежі не дасть вогню розповсюдитися на інші агрегати

очень смешно
   
https://auto .24tv .ua/vitchyznianu_zaz_tavriia_perevely_na_elektropryvod_video_n30681

Вітчизняну ЗАЗ Таврія перевели на електропривід: відео

Група ентузіастів з Дніпра переобладнала електричну ЗАЗ-1102 Таврія. Мало того, її навіть зареєстрували як "електричку", і тепер на вітчизняному авто красуються "зелені" номери.
Кілька друзів два роки тому вирішили створити електромобіль для бізнесу. Знайшлася для цих цілей якраз старенька Таврія, розповідають на каналі 2+2.
Підсумковий автомобіль назвали Kozak EV. Замість ДВС-начиння він отримав електромотор, блок управління електромотором, контролер, перетворювач напруги, батарею, зарядний пристрій. Ще одна “фішка” електричної “Таврії” – замість аналогових приладів з'явилася цифрова панель.

Витрата “Таврії Електро” становить всього 10 кВт г на 100 км пробігу – для порівняння, це вдвічі рази менше показника Tesla Model 3 (правда, у випадку з Теслою і показники динаміки зовсім інші). На одному заряді “Козак” проїжджає 200 км, повна зарядка від 220-вольтової розетки займає 6 годин. До речі, ще одна особливість саморобки – за люком бензобака ховається звичайна вилка від побутових приладів.

https://www.youtube.com/watch?v=oeOWTvl6LXc
Важливо, що творці подбали й про безпеку. АКБ помістили в спеціальний металевий контейнер, які у випадку пожежі не дасть вогню розповсюдитися на інші агрегати. Крім того, від перегріву захищає спеціальна електроніка.

В цілому творці зазначили, що після переходу на електрику “Таврія” стала більш комфортною, оскільки електропривід спричиняє набагато менше шумів і вібрацій.

А тепер найцікавіше: “Козак” вийшов настільки вдалим, що машину вирішили поставити на мініконвеєр. Уже випущено п'ять екземплярів, плюс ще три на підході. При цьому замовнику не потрібно довго чекати, позаяк електропривод робиться в основному з місцевих, українських компонентів. Наприклад, силову установку з нуля збирають всього за 48 годин.
Респект!Україна багата талантами.
   
Як тобі таке, Ілон Маск?
   
20кВт зарядити за 6 годин. Не кожна українська розетка витримає таке навантаження.
   
Облиште ту "таврію". Досить. Баста. То душогубка, а не машина.
Воно їздить, дешеве. Але безпеки - НУЛЬ!.
Звичайно електрика, звичайно якісь цікаві ідеї, якийсь практичний доробок технічний. Але не траба "таврії". Досить.
   
Вітчизняну ЗАЗ Таврія перевели на електропривід: відео


А акумулятори які там - літій-іонні? Літійзалізофосфатні? Двигун який? Все під капотом чи ззаду ще в багажнику місце займає? Взагалі про технічну сторону малувато у відео.

Машинка непогана для возитися на невеликі відстані.
   
А ещё можно в полуприцеп фуре поставить 20 тонн ТНЖ и ездить неделю, а потом заряжать неделю. И объявить прорыв. Только зачем?
   
"Пан сам склепав"

Та й змісту нуль. Таврії на газу й так їдять дуже мало

   
Вітчизняну ЗАЗ Таврія перевели на електропривід: відео
Цікава "новина"  :D

Продам ЗАЗ 1102 Таврія Электро 2001
Оголошення створене 01 липня 2019


Тестовые испытания Электро-Таврии Batiskaf-a
17 лист. 2013
   
20кВт зарядити за 6 годин. Не кожна українська розетка витримає таке навантаження.

Насправді не сильно більше за електрочайник. Не витримає - можна за 12 зарядити.
   
очень смешно
+========================================================+
Дурним завжди смішно. Бо не знають що без кисню нічого не горить.
   
Облиште ту "таврію". Досить. Баста. То душогубка, а не машина.
Воно їздить, дешеве. Але безпеки - НУЛЬ!.
Звичайно електрика, звичайно якісь цікаві ідеї, якийсь практичний доробок технічний. Але не траба "таврії". Досить.
+=============================================================+
У моєї жінки таврія була 14 років. Пройшла 600 000 км. Без капремонту.
Продали лише на 300 баксів дешевше ніж купували. Бігає й досі +8 років...
   
Насправді не сильно більше за електрочайник. Не витримає - можна за 12 зарядити.

 20 кВт*г  /  6 г = 3.33 кВт
 20 кВт*г  /  10 г = 2.00 кВт
   
Насправді не сильно більше за електрочайник. Не витримає - можна за 12 зарядити.
+================================+
Чайник - 3 кВт. За 6 годин буде 18 кВт.
Стандартна євророзетка таке тягне...
Без проблем. Там з запасом...
   
+========================================================+
Дурним завжди смішно. Бо не знають що без кисню нічого не горить.

Еммм.
пане, від кого, а від Вас не чекав.....
экзотермічна реакція може йти й без кисню
   
коробку передач оставили :facepalm:
   
О, очередной просер профффесора.
Он у меня в игноре, только по цитате узнал.
   
Вообще у model S/X это решалось достаточно толстыми листами слюды. Которая выдерживает высокую температуру и имеет очень низкую теплопроводность поперек листа.
Да, удивительный минерал, у которого теплопроводность в разных направлениях очень сильно отличается.


В model 3/Y между батарейками залили какую-то полу-полимерную полу-минеральную субстанцию, которая при нагреве начинает пениться и переть во все стороны.

Металл - нихрена не решает. Очень быстро раскалится.
   
за таку вилку і шнур- руки-ноги тре пооббивати.
   
Скоріш за все поставили "консерви" і двигун з Ліфа.
Але в Таврії основний мінус - відсутність безпеки.
   
Виглядає, що замість звичайного двигуна присобачили через перехідники якийсь електромоторчик. А все решта без змін. Тому що на відео є кадри, де водій перемикає швидкість на штатній механічній коробці передач.

Скоріше всього купили якийсь китайський конструктор. І всунули в Таврію.

Добре хоч не вживають цих дебільних «прорив» і «немаючааналогів».
   
Виглядає, що замість звичайного двигуна присобачили через перехідники якийсь електромоторчик. А все решта без змін. Тому що на відео є кадри, де водій перемикає швидкість на штатній механічній коробці передач.

Скоріше всього купили якийсь китайський конструктор. І всунули в Таврію.

Добре хоч не вживають цих дебільних «прорив» і «немаючааналогів».
Бо Таврии переделывали еще в прошлом веке, еще на танковые свинцовые аккумы.
   
Бо Таврии переделывали еще в прошлом веке, еще на танковые свинцовые аккумы.

Навіщо ті танкові акумулятори, коли є спеціально сконструйовані для таких випадків інші. Хоча б для завдських електрокарів. Які не бояться глибоких розрядів і мають гігантські кількості циклів заряд/розряд.

А танковому потрібно ОДНОМОМЕНТНО віддати великий розряд і через годину згоріти в бою. Вони ніколи не проектувались на тривалу експлуатацію.
   
Еммм.
пане, від кого, а від Вас не чекав.....
экзотермічна реакція може йти й без кисню
+============================+
"Екзотермічна реакція" чого з чим?
   
мудаки просрали Таврию которая  досталась баранам от СССР
   
Виглядає, що замість звичайного двигуна присобачили через перехідники якийсь електромоторчик. А все решта без змін. Тому що на відео є кадри, де водій перемикає швидкість на штатній механічній коробці передач.

Скоріше всього купили якийсь китайський конструктор. І всунули в Таврію.

Добре хоч не вживають цих дебільних «прорив» і «немаючааналогів».
Конструювати й виготовляти кастомну коробку передач то якось жирно, вийде електрична Таврія по ціні Тесли.
   
+============================+
"Екзотермічна реакція" чого з чим?

взагалі, це відповідь на "без кисню нічого не горить"
горить, ще й як

А конкретно ж з літієвими аккумами там інша проблема. Там йде реакція з киснем, але.... цій реакціі не потрібне зовнішнє джерело кисню!
тож як не закривай той відсік, то все до дупи
   
Конструювати й виготовляти кастомну коробку передач то якось жирно, вийде електрична Таврія по ціні Тесли.

А чому б і ні? Ото був би прорив так прорив - електормобіль з механічною коробкою передач і механічним щепленням (муфтою). То був би світовий фурор. Маск би вдавився від заздрості.

 :gigi:
   
Конструювати й виготовляти кастомну коробку передач то якось жирно, вийде електрична Таврія по ціні Тесли.
зачем вообще коробка передач в єлектрокаре?? скорость и направление вращеня отлично регулируются током в очень широком диапазоне.
поставил пару моторколес и радуйся. и потерь на трение в коробках, раздатках и прочем барахле нет.
   
А чому б і ні? Ото був би прорив так прорив - електормобіль з механічною коробкою передач і механічним щепленням (муфтою). То був би світовий фурор. Маск би вдавився від заздрості.

 :gigi:
это был бы номер X(
   
зачем вообще коробка передач в єлектрокаре?? скорость и направление вращеня отлично регулируются током в очень широком диапазоне.
поставил пару моторколес и радуйся. и потерь на трение в коробках, раздатках и прочем барахле нет.

Абсолютно верно. В автомобиле с ДВГ сцепление (или гидротрансформатор) и коробка  передач нужны потомучто момент двигателя сильно зависит от оборотов у электродвигателя от 0 до максимальных оборотов момент практически одинаков поэтому в сцеплении и передачах нет необходимости.
   
Як тобі таке, Ілон Маск?

Сумнівів не має, що Маск вже записався в чергу на українську електро Таврію.
   
зачем вообще коробка передач в єлектрокаре?? скорость и направление вращеня отлично регулируются током в очень широком диапазоне.
поставил пару моторколес и радуйся. и потерь на трение в коробках, раздатках и прочем барахле нет.
а ось тут ви неправі. щоб отримати відчуття "як на безині". кстацє, в теслі також редуктори і проча хрєнь є....
   
Навіщо ті танкові акумулятори, коли є спеціально сконструйовані для таких випадків інші. Хоча б для завдських електрокарів. Які не бояться глибоких розрядів і мають гігантські кількості циклів заряд/розряд.

А танковому потрібно ОДНОМОМЕНТНО віддати великий розряд і через годину згоріти в бою. Вони ніколи не проектувались на тривалу експлуатацію.
В те времена литий ион стоил как золото, а танковый аккум товарищ прапорщик мог за пару бутылок водки подогнать - он же, сцуко, не продаваемый - даже в грузовики не влезает.
   
зачем вообще коробка передач в єлектрокаре?? скорость и направление вращеня отлично регулируются током в очень широком диапазоне.
поставил пару моторколес и радуйся. и потерь на трение в коробках, раздатках и прочем барахле нет.
Моторколеса на автомобиль не ставят, даже на Таврии. Ибо дорого эксплуатировать.
Коробку в данном случае оставили бо мотор слабый.
   
+================================+
Чайник - 3 кВт. За 6 годин буде 18 кВт.
Стандартна євророзетка таке тягне...
Без проблем. Там з запасом...

Там головне щоб автомати на лічильнику тягнули.
   
Знаком с парнями. Важное уточнение. Они нацелились в основном на коммерческий транспорт, а не на жоповозки. То есть если Таврия «на развозе», например пикап, то там есть смысл по деньгам. А если человек только свою жопу возит, то не особо и выгодно.
https://zapchastizaz.com.ua/articles/78_proekt-kozak-electro
   
Там головне щоб автомати на лічильнику тягнули.
там головне, шоб не згорів і током не йобнуло, коли ізоляцію проб"є. гадаєш, тесла з ніссаном дарма роз"єми ставлять, а не шнури пилососні?
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія