Італійський бренд Prada планує продавати вживаний одяг, взуття та аксесуари на платформах електронної комерції, пише Reuters. За словами Лоренцо Бертеллі, начальника відділу маркетингу модного будинку, можливості розвитку у цьому напрямі компанія вивчає упродовж останнього року.
У компанії наголошують, що останнім часом молоді покупці, які дбають про навколишнє середовище, все частіше купують товари в магазинах секонд-хенду. Prada планує залучати партнерів до реалізації цього проєкту.
Експерти вважають, що в 2021 році обсяг ринку секонд-хенду може досягти 37,2 мільярди доларів. Показник зріс на 65% за останні чотири роки, починаючи з 2017 року, а приріст обсягу торгівлі новими речами люксових брендів становив лише 12%.
На початку цього року французький конгломерат Kering, до якого входять такі бренди як Balenciaga, Bottega Veneta, Gucci, Yves Saint Laurent, придбав 5% акцій провідної платформи для вторинного продажу одягу та сумок Vestiaire Collective. Акції коштували 215 мільйонів доларів.
Gucci самостійно уклав договір із американською платформою перепродажу RealReal у 2020 році.
Світовий ринок секонд-хенду зростає в 11 разів швидше за модний рітейл. Продажі вживаних речей у найближче десятиліття можуть вдвічі перевищать обсяги торгівлі у сфері швидкої моди.