Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
13 червня 2021 09:52:32 IP/Host: ---.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...это там еще лев был ?)))
а по сути, на сколько я знаю последние стандарты электрозаправок обязывают жидкостное охлаждение кабеля зарядки
а все нормативы что вы тут пишите для обычных проводов без охладаа нафига вообще эти кабели?
Сделать на бампере контактные площадки с люминия а на заправке люминиевые же электроды два дюйма.
Подъехал уперся бампером в стену и заряжайсо.
данные отдавать по блюпупу.
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
13 червня 2021 10:36:24 IP/Host: 188.191.47.---
|
Розгорнути попередні цитати...а нафига вообще эти кабели?
Сделать на бампере контактные площадки с люминия а на заправке люминиевые же электроды два дюйма.
Подъехал уперся бампером в стену и заряжайсо.
данные отдавать по блюпупу.а шо нитак? нормальный фрезерованый люминтий 2дюйма*5дюймов*10дюймов.
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
13 червня 2021 10:44:52 IP/Host: ---.mobile.vf-ua.net
|
Розгорнути попередні цитати...а нафига вообще эти кабели?
Сделать на бампере контактные площадки с люминия а на заправке люминиевые же электроды два дюйма.
Подъехал уперся бампером в стену и заряжайсо.
данные отдавать по блюпупу.а шо нитак? нормальный фрезерованый люминтий 2дюйма*5дюймов*10дюймов.
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
13 червня 2021 10:47:50 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...а нафига вообще эти кабели?
Сделать на бампере контактные площадки с люминия а на заправке люминиевые же электроды два дюйма.
Подъехал уперся бампером в стену и заряжайсо.
данные отдавать по блюпупу.а шо нитак? нормальный фрезерованый люминтий 2дюйма*5дюймов*10дюймов.
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
13 червня 2021 10:52:41 IP/Host: 46.219.227.---
|
ОК, дякую, толково і грамотно, ясно і понятно
Тільки як ти поясниш ось цей широковідомий факт:
У Tesla есть собственная сеть зарядных устройств для е-авто, известная как Supercharger. Эти автомобильные зарядные станции на 480V предназначены для зарядки Tesla с невероятной скоростью.
Сколько времени нужно, чтобы зарядить Tesla акумулятор автомобіля от зарядной станции?
Зарядные устройства могут зарядить аккумулятор автомобиля до 80% всего за 40 минут.
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
13 червня 2021 10:55:10 IP/Host: ---.mobile.vf-ua.net
|
Розгорнути попередні цитати...ОК, дякую, толково і грамотно, ясно і понятно
Тільки як ти поясниш ось цей широковідомий факт:
У Tesla есть собственная сеть зарядных устройств для е-авто, известная как Supercharger. Эти автомобильные зарядные станции на 480V предназначены для зарядки Tesla с невероятной скоростью.
Сколько времени нужно, чтобы зарядить Tesla акумулятор автомобіля от зарядной станции?
Зарядные устройства могут зарядить аккумулятор автомобиля до 80% всего за 40 минут.все елементарно
дивися, підставляємо у формулу
(50000*0.8/480)*3/2=125A
Згіжно тої ж таблиці перетин можна використати 20мм2. Насправді можна й 16мм, але то "по китайськи", без запасу міцності
Відчуваєш різницю?
Я рахував 400В та 100% ємність, за 20хвилин, а суперчаржер заряджає на 480В та тільки 80% за 40 хвилин
Й вийшло 375А проти 125А
125А - це нормальний кабель для зварювального апарату можна взять, він, звичайно, не тоненький, але має вже прийнятний діаметр та гнучкість
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
13 червня 2021 10:58:33 IP/Host: 46.219.227.---
|
Розгорнути попередні цитати...а шо нитак? нормальный фрезерованый люминтий 2дюйма*5дюймов*10дюймов.у люмінію низька електропровідність. елементарно окислюється. латунь наше всьо
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
13 червня 2021 11:02:38 IP/Host: ---.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...а шо нитак? нормальный фрезерованый люминтий 2дюйма*5дюймов*10дюймов.у люмінію низька електропровідність. елементарно окислюється. латунь наше всьо
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
13 червня 2021 11:04:33 IP/Host: ---.mobile.vf-ua.net
|
Розгорнути попередні цитати...а шо нитак? нормальный фрезерованый люминтий 2дюйма*5дюймов*10дюймов.у люмінію низька електропровідність. елементарно окислюється. латунь наше всьолатунь дорого.
тоді бутерброд, зварити аргоном люмінтій та нержавійку.
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
13 червня 2021 11:06:26 IP/Host: ---.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...а шо нитак? нормальный фрезерованый люминтий 2дюйма*5дюймов*10дюймов.у люмінію низька електропровідність. елементарно окислюється. латунь наше всьоа тепер показую, чему ідея нікуди не годиться
1. грязюка. Якщо у когось є автівка, той знає, як швидко на ній з'являється грязюка
2. точність позіціонування. 90% пересічних водіїв не зможуть точно стати на зарядку, бо воні нііга не профі. Тобто колонку треба обладнати роботизованою "рукою", яка буде коннектити роз'єми. Й знову повертаємося до проблеми з перетином гнучкого кабелю
3. дуже легко той роз'єм пошкодити. У тому з NYC бампери багатьох автівок покоцані, бо народ не переймається й часто "паркується по слуху", бо місця під парковку зовсім мало
Й це тільки те, що лежить на поверхні
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
13 червня 2021 11:15:10 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...а шо нитак? нормальный фрезерованый люминтий 2дюйма*5дюймов*10дюймов.у люмінію низька електропровідність. елементарно окислюється. латунь наше всьолатунь дорого.
тоді бутерброд, зварити аргоном люмінтій та нержавійку.
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
13 червня 2021 13:27:06 IP/Host: ---.dyn.iinet.net.au
|
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
13 червня 2021 14:56:44 IP/Host: 46.219.227.---
|
Хлопці, наука не стоїть на місці
І так - Li-ion батарейку можна зарядити до 80% ємності за 10 хвилин
Як - читайте на сайті Університета акумуляторів
https://batteryuniversity.com/learn/article/ultra_fast_chargers
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
13 червня 2021 15:36:17 IP/Host: ---.dyn.iinet.net.au
|
Розгорнути попередні цитати...Хлопці, наука не стоїть на місці
І так - Li-ion батарейку можна зарядити до 80% ємності за 10 хвилин
Як - читайте на сайті Університета акумуляторів
https://batteryuniversity.com/learn/article/ultra_fast_chargersХм
Ultra-fast charging only applies during the first charge phase. The charge current should be lowered after the battery reaches 70 percent state-of-charge (SoC
але то таке
там цікавіше у дослідженні
1. густина енергії низька. Тобто це означає більші габарити при тій же ємністі
2. найгірше - ємність при швидкій зарядці втрачається катастрофічними темпами
Показати зображення...
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
13 червня 2021 17:46:48 IP/Host: 46.219.227.---
|
Розгорнути попередні цитати...Хлопці, наука не стоїть на місці
І так - Li-ion батарейку можна зарядити до 80% ємності за 10 хвилин
Як - читайте на сайті Університета акумуляторів
https://batteryuniversity.com/learn/article/ultra_fast_chargersХм
Ultra-fast charging only applies during the first charge phase. The charge current should be lowered after the battery reaches 70 percent state-of-charge (SoC
але то таке
там цікавіше у дослідженні
1. густина енергії низька. Тобто це означає більші габарити при тій же ємністі
2. найгірше - ємність при швидкій зарядці втрачається катастрофічними темпамиНе розумію, навіщо стояти на своїй - неправильній точці зору
Не треба товстих кабелів
Li-ion акумулятор заряжають до 80% ємності за 10 хвилин без ущерба для її здоровья:
The automotive industry is demanding ultra-fast charging.
Research laboratories are responding by heating Li-ion batteries to a temperature that prevents lithium plating while limiting the growth of solid electrolyte interphase (SEI) that occurs at elevated temperatures.
The chosen charging temperature is 60ºC (140ºF), heated by heating elements for the duration of the charge and then cooled to about 24ºC (75ºF) with the on-board cooling system of the EV to limit the time the battery dwells at high heat.
This enables charging Li-ion at a C-rate of 6C to 80% SoC in 10 minutes.
Charging at 60ºC prevents lithium plating while deterring SEI growth because of short duration at high temperature.
Source: Joule https://www.cell.com/joule/fulltext/S2542-4351(19)30481-7
Стаття за DECEMBER 18, 2019
Apply the ultra-fast charge only when necessary. A well-designed ultra-fast charger should have charge-time selection to give the user the option to choose the least stressful charge for the time allotted.
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
13 червня 2021 17:51:58 IP/Host: 46.219.227.---
|
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
13 червня 2021 18:45:50 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
А, зрозумів
пан має на увазі оце ось
Показати зображення...
Тобто: нагріємо акум та швиденько зарядимо, а потім остудимо
ХЗ, маса там порядна, скільки енергії викинеться "у трубу" (нагріти потім остудити), та й це все час
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
13 червня 2021 18:50:14 IP/Host: ---.pool.ukrtel.net
|
Розгорнути попередні цитати...а шо нитак? нормальный фрезерованый люминтий 2дюйма*5дюймов*10дюймов.у люмінію низька електропровідність. елементарно окислюється. латунь наше всьо
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
13 червня 2021 18:58:13 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...а шо нитак? нормальный фрезерованый люминтий 2дюйма*5дюймов*10дюймов.у люмінію низька електропровідність. елементарно окислюється. латунь наше всьоУ окисла алюмінія погана провідність а алюміній має нормальну провідність, плюс алюміній не можна робити жгутом...
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
13 червня 2021 19:00:09 IP/Host: ---.pool.ukrtel.net
|
Розгорнути попередні цитати...у люмінію низька електропровідність. елементарно окислюється. латунь наше всьоУ окисла алюмінія погана провідність а алюміній має нормальну провідність, плюс алюміній не можна робити жгутом...можна і жгут, але нафуя, якщо є мідь?
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
13 червня 2021 19:01:17 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...У окисла алюмінія погана провідність а алюміній має нормальну провідність, плюс алюміній не можна робити жгутом...можна і жгут, але нафуя, якщо є мідь?З алюмінія нормальний не зробиш, він занадто крихкий як і мід ящко 0 температура або мінусова.
Контакти треба робити з іншого і по іншому. З затискачами і великою площею передачі.
Але акомулятори всерівно закиплять. Там треба щось інше вигадувати для акомуляторів. Для пластин в нутрі акомулятора.
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
13 червня 2021 19:06:16 IP/Host: ---.pool.ukrtel.net
|
Розгорнути попередні цитати...можна і жгут, але нафуя, якщо є мідь?З алюмінія нормальний не зробиш, він занадто крихкий як і мід ящко 0 температура або мінусова.
Контакти треба робити з іншого і по іншому. З затискачами і великою площею передачі.
Але акомулятори всерівно закиплять. Там треба щось інше вигадувати для акомуляторів. Для пластин в нутрі акомулятора.вже давно вигадано. 1/10 ємності. і жодних траблів
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
13 червня 2021 19:07:17 IP/Host: ---.pool.ukrtel.net
|
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
13 червня 2021 19:08:15 IP/Host: ---.pool.ukrtel.net
|
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
13 червня 2021 19:13:22 IP/Host: ---.175.181.68.static.ttnet.com.tr
|
Розгорнути попередні цитати...Хм
Ultra-fast charging only applies during the first charge phase. The charge current should be lowered after the battery reaches 70 percent state-of-charge (SoC
але то таке
там цікавіше у дослідженні
1. густина енергії низька. Тобто це означає більші габарити при тій же ємністі
2. найгірше - ємність при швидкій зарядці втрачається катастрофічними темпамиНе розумію, навіщо стояти на своїй - неправильній точці зору
Не треба товстих кабелів
Li-ion акумулятор заряжають до 80% ємності за 10 хвилин без ущерба для її здоровья:
The automotive industry is demanding ultra-fast charging.
Research laboratories are responding by heating Li-ion batteries to a temperature that prevents lithium plating while limiting the growth of solid electrolyte interphase (SEI) that occurs at elevated temperatures.
The chosen charging temperature is 60ºC (140ºF), heated by heating elements for the duration of the charge and then cooled to about 24ºC (75ºF) with the on-board cooling system of the EV to limit the time the battery dwells at high heat.
This enables charging Li-ion at a C-rate of 6C to 80% SoC in 10 minutes.
Charging at 60ºC prevents lithium plating while deterring SEI growth because of short duration at high temperature.
Source: Joule https://www.cell.com/joule/fulltext/S2542-4351(19)30481-7
Стаття за DECEMBER 18, 2019
Apply the ultra-fast charge only when necessary. A well-designed ultra-fast charger should have charge-time selection to give the user the option to choose the least stressful charge for the time allotted.що значить "не треба товстих кабелів"?
У пана альтернативна фізика? Закон Ома та Закон Джоуля-Лєнца для пана вже не працюють?
Далі, про "ущєрб"
з посилання, яке надав пан, можна взять отакий малюночок
Показати зображення...
Нажаль, на малюночку тільки 3С, а пан пропонує 6С, але з малюночка добре видно тенденцію
Висновок однозначний - швидше заряджаєш - швидше дохне акум. Без варіантів
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
14 червня 2021 06:04:36 IP/Host: ---.dyn.iinet.net.au
|
А, зрозумів
пан має на увазі оце ось
Показати зображення...
Тобто: нагріємо акум та швиденько зарядимо, а потім остудимо
ХЗ, маса там порядна, скільки енергії викинеться "у трубу" (нагріти потім остудити), та й це все час
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
14 червня 2021 06:19:53 IP/Host: ---.dyn.iinet.net.au
|
Розгорнути попередні цитати...А, зрозумів
пан має на увазі оце ось
Показати зображення...
Тобто: нагріємо акум та швиденько зарядимо, а потім остудимо
ХЗ, маса там порядна, скільки енергії викинеться "у трубу" (нагріти потім остудити), та й це все частому заряд струмом, вищим 1/10 ємності- тепло в трубу, гроші на вітер і це-о-два в атмосферу. гібриди-наше всьо!
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
14 червня 2021 23:19:58 IP/Host: 45.153.160.---
|
и да вольтаж рулит
в более отдаленном будущем ничего не мешает заряжать например 2мя кабелями, например справа и слева вставляются в авто, или беспроводная зарядка + кабель
вообщем пока проблема высосана из пальцев
были бы такие аккамуляторы, а заряжать то уже мелочи, по крайней мере сейчас явно затык в аккумах а не кабеле
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
15 червня 2021 09:04:29 IP/Host: 94.158.88.---
|
Розгорнути попередні цитати...и да вольтаж рулит
в более отдаленном будущем ничего не мешает заряжать например 2мя кабелями, например справа и слева вставляются в авто, или беспроводная зарядка + кабель
вообщем пока проблема высосана из пальцев
были бы такие аккамуляторы, а заряжать то уже мелочи, по крайней мере сейчас явно затык в аккумах а не кабелеМожешь еще себе один в рот вставить кабель, а второй в жопу.
А потом представь что однажды ночью у тебя на районе так сделали человек 30 одновременно.
Ты как с электричеством, кто по специальности? Потому как смешно слушать в этой теме психологов и филологов.
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
15 червня 2021 09:35:18 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...и да вольтаж рулит
в более отдаленном будущем ничего не мешает заряжать например 2мя кабелями, например справа и слева вставляются в авто, или беспроводная зарядка + кабель
вообщем пока проблема высосана из пальцев
были бы такие аккамуляторы, а заряжать то уже мелочи, по крайней мере сейчас явно затык в аккумах а не кабелеМожешь еще себе один в рот вставить кабель, а второй в жопу.
А потом представь что однажды ночью у тебя на районе так сделали человек 30 одновременно.
Ты как с электричеством, кто по специальности? Потому как смешно слушать в этой теме психологов и филологов.Якщо будуть масові електрокари, то й зроблять окрему високовольтну мережу для їх масової зарядки. Технологія імпульсних перетворювачів вже дозволяє дешево знижувати напругу хоч на кожному стовпі. Просто крім зарядки акумулятора воно більше ні для чого не годиться в господарстві бо там не витримується ні частота ні синусоїда ні фільтрація від сплесків. Ну і безпека ще та, через город 10 кіловольт кабель не протягнеш бо собаки погризуть і вийде бадабум.
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
15 червня 2021 14:20:47 IP/Host: 94.158.88.---
|
Розгорнути попередні цитати...Можешь еще себе один в рот вставить кабель, а второй в жопу.
А потом представь что однажды ночью у тебя на районе так сделали человек 30 одновременно.
Ты как с электричеством, кто по специальности? Потому как смешно слушать в этой теме психологов и филологов.Якщо будуть масові електрокари, то й зроблять окрему високовольтну мережу для їх масової зарядки. Технологія імпульсних перетворювачів вже дозволяє дешево знижувати напругу хоч на кожному стовпі. Просто крім зарядки акумулятора воно більше ні для чого не годиться в господарстві бо там не витримується ні частота ні синусоїда ні фільтрація від сплесків. Ну і безпека ще та, через город 10 кіловольт кабель не протягнеш бо собаки погризуть і вийде бадабум.не все так просто
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
15 червня 2021 14:24:00 IP/Host: 46.219.227.---
|
Розгорнути попередні цитати...Якщо будуть масові електрокари, то й зроблять окрему високовольтну мережу для їх масової зарядки. Технологія імпульсних перетворювачів вже дозволяє дешево знижувати напругу хоч на кожному стовпі. Просто крім зарядки акумулятора воно більше ні для чого не годиться в господарстві бо там не витримується ні частота ні синусоїда ні фільтрація від сплесків. Ну і безпека ще та, через город 10 кіловольт кабель не протягнеш бо собаки погризуть і вийде бадабум.не все так простоНасправді з сучасними технологіями просто. Єдине що з 10 тисяч вольт навряд чи получиться понизити без промислового трансформатора, але от на 1 тисячу вольт вже є і транзистори і вся електроніка щоб спокійно з них зробити 12 вольт взагалі без жодного напрягу коробочкою розміром десь як пів блоку сигарет і він буде на ура видавати 10-20-30-50 ампер в машину. А 50 ампер при 12 вольтах це 600 міліампер при 1000 вольтах. Стандартний кабель силовий 60 ампер тримає і навіть не гріється. Тобто Ним можна одночасно заряджати 100 машин і не почухатись - при 1000 вольтах. А при 10 кіловольтах - 1000 машин. А 10 кіловольт - це оті всі стовпи в полях якими села живляться від підстанції до трансформатора. Так що при бажанні - як навчились оптоволокно для інтернету тягати - так і навчаться кабелі для електрокарів спеціально тягати.
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
15 червня 2021 14:29:22 IP/Host: ---.mobile.vf-ua.net
|
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
15 червня 2021 14:53:15 IP/Host: 94.158.88.---
|
Розгорнути попередні цитати...не все так простоНасправді з сучасними технологіями просто. Єдине що з 10 тисяч вольт навряд чи получиться понизити без промислового трансформатора, але от на 1 тисячу вольт вже є і транзистори і вся електроніка щоб спокійно з них зробити 12 вольт взагалі без жодного напрягу коробочкою розміром десь як пів блоку сигарет і він буде на ура видавати 10-20-30-50 ампер в машину. А 50 ампер при 12 вольтах це 600 міліампер при 1000 вольтах. Стандартний кабель силовий 60 ампер тримає і навіть не гріється. Тобто Ним можна одночасно заряджати 100 машин і не почухатись - при 1000 вольтах. А при 10 кіловольтах - 1000 машин. А 10 кіловольт - це оті всі стовпи в полях якими села живляться від підстанції до трансформатора. Так що при бажанні - як навчились оптоволокно для інтернету тягати - так і навчаться кабелі для електрокарів спеціально тягати.насправді тут деяка помилка
автівці треба не 12 вольт, автівці треба хоча б 220 (а краще 380), й то це малувато й про надшвидку зарядку можете не згадувати
Я вже ж все розповів, чому так
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
15 червня 2021 14:54:43 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Алюміній в Україні був декомунізований
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
15 червня 2021 14:59:13 IP/Host: 46.219.227.---
|
Розгорнути попередні цитати...Насправді з сучасними технологіями просто. Єдине що з 10 тисяч вольт навряд чи получиться понизити без промислового трансформатора, але от на 1 тисячу вольт вже є і транзистори і вся електроніка щоб спокійно з них зробити 12 вольт взагалі без жодного напрягу коробочкою розміром десь як пів блоку сигарет і він буде на ура видавати 10-20-30-50 ампер в машину. А 50 ампер при 12 вольтах це 600 міліампер при 1000 вольтах. Стандартний кабель силовий 60 ампер тримає і навіть не гріється. Тобто Ним можна одночасно заряджати 100 машин і не почухатись - при 1000 вольтах. А при 10 кіловольтах - 1000 машин. А 10 кіловольт - це оті всі стовпи в полях якими села живляться від підстанції до трансформатора. Так що при бажанні - як навчились оптоволокно для інтернету тягати - так і навчаться кабелі для електрокарів спеціально тягати.насправді тут деяка помилка
автівці треба не 12 вольт, автівці треба хоча б 220 (а краще 380), й то це малувато й про надшвидку зарядку можете не згадувати
Я вже ж все розповів, чому такАкумулятори абсолютно всі це 12 або 24 вольти. Взагалі літій-іонні акумулятори це біля 4 вольти банка, а на виході все залежить як їх зєднали. Але ніхто ніколи не буде ганяти по проводці авто більше 24 вольти бо все що більше може вбити пасажира. Тому фраза "авто треба 220 або 380 вольт" насправді означає "сумісність зарядки з побутовою мережею". Розібрати зарядку - і там стоїть понижуючий перетворювач зі змінних 220 в постійний низьковольтний. А от двигун тої ж тесли працює від майже 400 вольт змінного струму, які одержуються з акумуляторів низьковольтних постійного струму і теж відповідними перетворювачами і комбінаціями банок, тому чим там ті акумулятори заряджали двигуну абсолютно побоку, коли він в дорозі мережі з проводами вже нема. Хоч 12 вольт, хоч 1200 вольт на стоянці - головне щоб перетворювач привів нарешті в кожну банку акумулятора потрібних 4 вольти постійного струму для заряджання.
І так між іншим - електродвигун тесли без кришки. Кількість мікросхем зашкалює.
Показати зображення...
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
15 червня 2021 15:02:43 IP/Host: ---.ism.kiev.ua
|
Акумулятори абсолютно всі це 12 або 24 вольти.
І так між іншим - електродвигун тесли без кришки.
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
15 червня 2021 15:26:54 IP/Host: 94.158.88.---
|
Розгорнути попередні цитати...насправді тут деяка помилка
автівці треба не 12 вольт, автівці треба хоча б 220 (а краще 380), й то це малувато й про надшвидку зарядку можете не згадувати
Я вже ж все розповів, чому такАкумулятори абсолютно всі це 12 або 24 вольти. Взагалі літій-іонні акумулятори це біля 4 вольти банка, а на виході все залежить як їх зєднали. Але ніхто ніколи не буде ганяти по проводці авто більше 24 вольти бо все що більше може вбити пасажира. Тому фраза "авто треба 220 або 380 вольт" насправді означає "сумісність зарядки з побутовою мережею". Розібрати зарядку - і там стоїть понижуючий перетворювач зі змінних 220 в постійний низьковольтний. А от двигун тої ж тесли працює від майже 400 вольт змінного струму, які одержуються з акумуляторів низьковольтних постійного струму і теж відповідними перетворювачами і комбінаціями банок, тому чим там ті акумулятори заряджали двигуну абсолютно побоку, коли він в дорозі мережі з проводами вже нема. Хоч 12 вольт, хоч 1200 вольт на стоянці - головне щоб перетворювач привів нарешті в кожну банку акумулятора потрібних 4 вольти постійного струму для заряджання.
І так між іншим - електродвигун тесли без кришки. Кількість мікросхем зашкалює.
Показати зображення...Хух
Ще раз
прошу УВАЖНО перечитати мій пост
https://forum.pravda.com.ua/index.php?topic=1102220.msg25412991#msg25412991
Тільки уважно
Бо пан про фізику якось забули
Теоретично графеновий аккум дозволяє зарядити це хвилин за десять. Що ж маємо практично? Візьмемо удвічі більший час, 20 хвилин. Рахуємо необхідний струм для такої зарядки (вважаємо напругу заряду у 400В, знову ж виходячи з параметрів швидкістних зарядок):
50000/400 * 3 = 375А.
Ще раз, прописом:
Триста
Сімдесят
П'ять
Ампер!!!!!
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
15 червня 2021 15:33:21 IP/Host: 94.158.88.---
|
Розгорнути попередні цитати...Акумулятори абсолютно всі це 12 або 24 вольти.Ерунду не пиши.
У той-же теслы аккум имеет напряжение 300-450В.
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
15 червня 2021 15:46:33 IP/Host: 46.219.227.---
|
Розгорнути попередні цитати...Акумулятори абсолютно всі це 12 або 24 вольти. Взагалі літій-іонні акумулятори це біля 4 вольти банка, а на виході все залежить як їх зєднали. Але ніхто ніколи не буде ганяти по проводці авто більше 24 вольти бо все що більше може вбити пасажира. Тому фраза "авто треба 220 або 380 вольт" насправді означає "сумісність зарядки з побутовою мережею". Розібрати зарядку - і там стоїть понижуючий перетворювач зі змінних 220 в постійний низьковольтний. А от двигун тої ж тесли працює від майже 400 вольт змінного струму, які одержуються з акумуляторів низьковольтних постійного струму і теж відповідними перетворювачами і комбінаціями банок, тому чим там ті акумулятори заряджали двигуну абсолютно побоку, коли він в дорозі мережі з проводами вже нема. Хоч 12 вольт, хоч 1200 вольт на стоянці - головне щоб перетворювач привів нарешті в кожну банку акумулятора потрібних 4 вольти постійного струму для заряджання.
І так між іншим - електродвигун тесли без кришки. Кількість мікросхем зашкалює.
Показати зображення...Хух
Ще раз
прошу УВАЖНО перечитати мій пост
https://forum.pravda.com.ua/index.php?topic=1102220.msg25412991#msg25412991
Тільки уважно
Бо пан про фізику якось забулия про пироги ти про вороги. До чого тут "авто треба не 12 а 220" якщо 12 це внутрішня схемотехніка а я описую кіловольтні кабелі "по вулиці"?
І ще хто з фізикою не дружить.
По перше акумулятори не рахують в кіловат годинах а в ампер годинах.
По друге ти береш 50 кіловат годин потужність - тобто в тебе акумулятор видає ці 50 кіловат цілу годину. І хочеш ці 50 кіловат в цей акумулятор закачати за 1/3 години. І виходиш на цифру майже 400 ампер при напрузі 400 вольт.Розгорнути попередні цитати...Теоретично графеновий аккум дозволяє зарядити це хвилин за десять. Що ж маємо практично? Візьмемо удвічі більший час, 20 хвилин. Рахуємо необхідний струм для такої зарядки (вважаємо напругу заряду у 400В, знову ж виходячи з параметрів швидкістних зарядок):
50000/400 * 3 = 375А.
Ще раз, прописом:
Триста
Сімдесят
П'ять
Ампер!!!!!А тепер що маємо насправді з твоєї формули.
400В*375А=150Квт миттєвої потужності. Не в секунду не в годину - а в кожен момент часу постійно. Електровоз бляха.