Політичний ФОРУМ

Спорт/Авто/Техно => Тема розпочата: _ALeXX_UA від 5 серпня 2017 11:36:01

Назва: Автотрактор МЕЗ-330 проходить попередні випробування
Відправлено: _ALeXX_UA від 5 серпня 2017 11:36:01
Автотрактор МЕЗ-330 проходить попередні випробування
Партнерська розробка ПрАТ «АвтоКрАЗ» та ННЦ «Інститут механізації та електрифікації сільського господарства» - автотрактор МЕЗ-330, пройшов попередні випробування у дослідному господарстві «Оленівське» ННЦ «ІМЕСГ». Цього разу - агрегатований із плугом Hektor 1000 виробництва фірми Vogel Noot, який напівпричіпний семикорпусний оборотний плуг із шириною захвату 2,8 м.
Про це повідомляють у прес-службі «АвтоКрАЗ».
Як повідомляється, проведені випробування передбачали узгодження елементів агрегатування МЕЗ-330 та плуга, відпрацювання схеми руху орного агрегату (в борозні чи під борозною) та визначення робочої швидкості руху агрегату.
Наразі на МЕЗ-330 встановлюється вимірювальне обладнання для визначення сили тяги, витрат палива, коефіцієнта буксування.
Назва: Re: Автотрактор МЕЗ-330 проходить попередні випробування
Відправлено: top0104 від 5 серпня 2017 11:38:16
збочення якесь...
Назва: Re: Автотрактор МЕЗ-330 проходить попередні випробування
Відправлено: ATF від 5 серпня 2017 12:28:45
збочення якесь...
Коли врахувати, що потім те шассі можна використати за прямим призначенням приладнавши назад кузова. То за умови рівних витрат пального і вартості покупки трактора - можлива альтернатива. Але, чи є до цого зразка той широкий вибір начіпного обладняння, як до тракторів?
P.S. Я взагалі дивуюсь, чому україна купує масу вантажівок для внутрішніх перевезеннь чи інших гсподарських потреб МАЗ, Камаз. Є ж Краз. Чи там ціна вище, чи "відкатів" немає. Чи то не Васадзе контора?
Назва: Re: Автотрактор МЕЗ-330 проходить попередні випробування
Відправлено: Платник податків від 5 серпня 2017 12:32:53
збочення якесь...
Коли врахувати, що потім те шассі можна використати за прямим призначенням приладнавши назад кузова. То за умови рівних витрат пального і вартості покупки трактора - можлива альтернатива. Але, чи є до цого зразка той широкий вибір начіпного обладняння, як до тракторів?

і ще плюс те навісне обладнання тут же вантажиться і перевозиться самим "трактором"!   Для сучасних агрохолдингів з їхнім стрімким перекиданням техніки на великі відстані саме те.....
Назва: Re: Автотрактор МЕЗ-330 проходить попередні випробування
Відправлено: magistr від 5 серпня 2017 12:44:08
збочення якесь...
Коли врахувати, що потім те шассі можна використати за прямим призначенням приладнавши назад кузова. То за умови рівних витрат пального і вартості покупки трактора - можлива альтернатива. Але, чи є до цого зразка той широкий вибір начіпного обладняння, як до тракторів?
і ще плюс те навісне обладнання тут же вантажиться і перевозиться самим "трактором"!   Для сучасних агрохолдингів з їхнім стрімким перекиданням техніки на великі відстані саме те.....
джондіри це вже давно вміють. а коробка вантажівки працює трохи в інших режимах, ніж тракторна.
Назва: Re: Автотрактор МЕЗ-330 проходить попередні випробування
Відправлено: nsvvpn від 5 серпня 2017 13:45:05
Автотрактор МЕЗ-330 проходить попередні випробування
Партнерська розробка ПрАТ «АвтоКрАЗ» та ННЦ «Інститут механізації та електрифікації сільського господарства» - автотрактор МЕЗ-330, пройшов попередні випробування у дослідному господарстві «Оленівське» ННЦ «ІМЕСГ». Цього разу - агрегатований із плугом Hektor 1000 виробництва фірми Vogel Noot, який напівпричіпний семикорпусний оборотний плуг із шириною захвату 2,8 м.
Про це повідомляють у прес-службі «АвтоКрАЗ».
Як повідомляється, проведені випробування передбачали узгодження елементів агрегатування МЕЗ-330 та плуга, відпрацювання схеми руху орного агрегату (в борозні чи під борозною) та визначення робочої швидкості руху агрегату.
Наразі на МЕЗ-330 встановлюється вимірювальне обладнання для визначення сили тяги, витрат палива, коефіцієнта буксування.
https://www.facebook.com/sdelanoVukraine/videos/560037260998318/
Внєзапно
Назва: Re: Автотрактор МЕЗ-330 проходить попередні випробування
Відправлено: PRom від 5 серпня 2017 13:49:27
Здайоца мнє, шо в трахтура жоппа недогружена. А як догрузити, то буде завеликий тиск на поверхню грунту.
А  ще потрібно запилювати новий карабас,  бо трахтур - не авто, а авто - не трахтур.
І як є доступ до нормальоі с/г техніки, то той гібрид нах не всрався.
Якось так.