Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Нарешті проїхався на електрокарі

Re: Нарешті проїхався на електрокарі

Після 2013 вони ставлять батареї, які нормально переносять гарячий клімат

До жопи (с)

Літієві батареї є літієві. Нічого нового в них не видумали і не видумають


Достатньо один (один) раз перегріти - і все
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

Можна перекласти, що це таке?

Пошкоджена так, що страхова відмовляється її ремонтувати, вигідніше продати на аукціоні.
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

Пошкоджена так, що страхова відмовляється її ремонтувати, вигідніше продати на аукціоні.

Тю... а на вид як нова  :gigi:

Тобто, все що на аукціоні - все хуйове і бите, топлене?
   
Пошкоджена так, що страхова відмовляється її ремонтувати, вигідніше продати на аукціоні.

а... селвейдж - то salvage
- врятоване від чогось майно
- підняте затонуле судно
- відновлені пошкоджені трофеї
   
жорсткувата, як намене.
моя наступна машина буде електро, то зрозуміло, але почекаю рік-два (ну, три, максимум) і куплю вже нову і нетабуретівку...
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

Тю... а на вид як нова  :gigi:

Тобто, все що на аукціоні - все хуйове і бите, топлене?

Та ні, є і нормальні варіанти, але це як повезе.

За 10 тис SV 14 року в нормальному стані на українських бляхах я б брав. Навіть дві  :gigi:
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

жорсткувата, як намене.
моя наступна машина буде електро, то зрозуміло, але почекаю рік-два (ну, три, максимум) і куплю вже нову і нетабуретівку...

Там підвіска від Juke, просто колеса по замовчуванню якісь деревяно-пластмасові (для економічності їзди). З нормальними шинами ліф м'якший більшості легковиків.
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

а що це за прикол. родич буде брати РАВ4, який і елктро і бензин. швидше 60км/год починає бензин споживати і в процесі їзди акум. сам заряджається. не знаю, може я щось неправильно зрозуміла.
якщо це так, то по місту їздити - супер, такі розклади.
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

а що це за прикол. родич буде брати РАВ4, який і елктро і бензин. швидше 60км/год починає бензин споживати і в процесі їзди акум. сам заряджається. не знаю, може я щось неправильно зрозуміла.
якщо це так, то по місту їздити - супер, такі розклади.

Це гібрид, ні риба ні м'ясо.

А електромобілі беруть не для економії на бензині, а просто тому, що їздити на них значно приємніше. Їдеш і відчуваєш, що це - майбутнє.
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

У нас треба мати власний будинок. Заряджати. Дуже мало місць...особливо,коли кудись поїдеш...
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

Це гібрид, ні риба ні м'ясо.

А електромобілі беруть не для економії на бензині, а просто тому, що їздити на них значно приємніше. Їдеш і відчуваєш, що це - майбутнє.
клас. почекаю поки це не стане масовим явищем. може ще придумають сонячну панель на дах автівки ставити.
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

яка зарядка ?
Старий Ліф однофазний. в США бере 110 Вольт.
Цілу ніч можна заряджати від домашньої розетки...
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

клас. почекаю поки це не стане масовим явищем. може ще придумають сонячну панель на дах автівки ставити.

У мене є сонячна панель на даху, тільки вона практично нічого не дає (та і не може, бо розміри надто малі) :gigi:

А щодо доступності - то це до Омеляна і депутатів, які ніяк не хочуть відмінити ПДВ, акциз і пенсійний на електромобілі.
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

То де ви бачили нормального не битого ліфа в Україні за 10-12 тис?
Доставка-комісії-пдв - все дуже дорого і довго.

в Україні аналогічний небитий Ліф - 15 000
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

У мене є сонячна панель на даху, тільки вона практично нічого не дає (та і не може, бо розміри надто малі) :gigi:

А щодо доступності - то це до Омеляна і депутатів, які ніяк не хочуть відмінити ПДВ, акциз і пенсійний на електромобілі.

Омелян за !
Проект закону вже у зРаді пробують пропхати.
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

ще почекаю років 5 перед переходом на електро, зявляться кращі батареї, збільшиться вибір, знизяться ціни, поміжчасом планую взяти собі економічний дизель, за цей час він цілком відкатає свої гроші
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

ще почекаю років 5 перед переходом на електро, зявляться кращі батареї, збільшиться вибір, знизяться ціни, поміжчасом планую взяти собі економічний дизель, за цей час він цілком відкатає свої гроші

вже продаються.
запас 400 км.
заряд за 1 год 40 хвилин.
Рено ЗОЕ і Кангу, новий Ліф.
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

вже продаються.
запас 400 км.
заряд за 1 год 40 хвилин.
Рено ЗОЕ і Кангу, новий Ліф.

там такий дизайн, що краще на жигулях їздити  :laugh: машина крім функціональності також має подобатись, та і ціна ще неадекватно висока як на електрокар
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

там такий дизайн, що краще на жигулях їздити
дизайн имеет значение для предметов из класса роскоши.
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

дизайн имеет значение для предметов из класса роскоши.

 :facepalm:

якщо є дві речі схожі за функціоналом але різні за дизайном, то це не означає, що вибір буде на корись речі яка коштує більше
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

якщо є дві речі схожі за функціоналом але різні за дизайном
я скорее возьму ту фирму которая уже есть у меня в доме.
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

Омелян за !
Проект закону вже у зРаді пробують пропхати.

Скільки років той проєкт у раді?
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

Лиф 2018 вообще агрессивным стал, овощные дизайны электрокаров фсе

   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

Я цікавився питанням. І роздивлявся аукціони і ціни.
І на вид не биті. По "карфаксу" також не биті.

Кругом обман? Американці теж дурять?
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

Лиф 2018 вообще агрессивным стал, овощные дизайны электрокаров фсе

Показати зображення...
Это новый Лиф?  (tu)
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

Это новый Лиф?  (tu)

да

   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

там такий дизайн, що краще на жигулях їздити  :laugh: машина крім функціональності також має подобатись, та і ціна ще неадекватно висока як на електрокар

купи Ладу :)


http://itc.ua/articles/pervyiy-renault-zoe-v-ukraine-32-tyis-i-okupaemost-cherez/
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

10 тисяч?

Як їх в Україні умудряються продавати ща 10-12 тисяч такого року, привезені з США?

битые
на аукционе берут за 5-7 тысяч
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

Скільки років той проєкт у раді?

півроку.
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

Лиф 2018 вообще агрессивным стал, овощные дизайны электрокаров фсе

Показати зображення...

класний.
і він буде мати електрику від ЗОЕ : 44 кВт батарею і швидку зарядку за 1 год 40 хвилин на 400 км  (tu)
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

Батарея 90 кВт. Ціна 100 тисяч баксів. Двухкомнатная квартіра :eyes:

   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

Ну и там же еще где-то электо Гольф на подходе или уже стартонул

   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

класний.
і він буде мати електрику від ЗОЕ : 44 кВт батарею і швидку зарядку за 1 год 40 хвилин на 400 км  (tu)

Класний, тільки про 400 км забудьте.
В реальних умовах всі заявлені цифри пробігу для будь-якого електрокара (тесли також стосується) потрібно ділити на 1.5
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

Є ще Hyundai Ioniq, дуже приємна в їзді машина (tu)

   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

Батарея 90 кВт. Ціна 100 тисяч баксів. Двухкомнатная квартіра :eyes:
Показати зображення...
Показати зображення...
це ж ягуар..
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

Ну і тесла модел 3 (від 35 тис $ для буржуїв)



   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

класний.
і він буде мати електрику від ЗОЕ : 44 кВт батарею і швидку зарядку за 1 год 40 хвилин на 400 км  (tu)

дрібний текст на сайті рено

*Homologated range according to NEDC test cycle, for comparison purposes, 250 miles, real world range will very according to various factors including driving conditions, driving style, temperature and topography but is likely to be between 124 miles (winter conditions) and 186 miles in temperate conditions for the R90 motor. For Q90 Quick Charge it is 230 miles NEDC, 174 miles in summer and 112 miles in winter.

милі в км думаю сам переведеш, і це дані на нову батарею
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

Є ще Hyundai Ioniq, дуже приємна в їзді машина (tu)

Показати зображення...
;o
        электродвигатель   120 л.с.   Редуктор   2WD   Comfort   900.300 ₴ ~ 34.574 $
   электродвигатель   120 л.с.   Редуктор   2WD   Premium   958.300 ₴ ~ 36.801 $
   электродвигатель   120 л.с.   Редуктор   2WD   TОР   1.035.800 ₴ ~ 39.777 $
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

яка зарядка ?
Старий Ліф однофазний. в США бере 110 Вольт.
Цілу ніч можна заряджати від домашньої розетки...

Там є левел 1 та левел 2
   
Re: Нарешті проїхався на електрокарі

дрібний текст на сайті рено

*Homologated range according to NEDC test cycle, for comparison purposes, 250 miles, real world range will very according to various factors including driving conditions, driving style, temperature and topography but is likely to be between 124 miles (winter conditions) and 186 miles in temperate conditions for the R90 motor. For Q90 Quick Charge it is 230 miles NEDC, 174 miles in summer and 112 miles in winter.

милі в км думаю сам переведеш, і це дані на нову батарею

Це в ідеальних сферичних умовах у вакуумі  :gigi:

А я кажу про досвід водіння різних електрокарів у реальних умовах. З нерівними дорогами, підйомами, кондиціонером-музикою і світлофорами.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 2 гостей
 
Повна версія