Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Европейской авиации приходит конец :(

Re: Европейской авиации приходит конец  :(

Як би там не було, а багато чого після Ковіду буде іншим. Реально. І погано для паразитів. Вже інше, але поки що надіються на те,що ось закінчиться Ковід і знов заживемо! Та ні. По перше туризм напевно так і не вийде на минулий рівень і з ним уся індустрія пов'язана. Може рочків так за 10 хоч би половина була б. По друге, будуть радикальні зміни в медичному обслуговуванні. Десь так,десь по іншому,але будуть. По третє, будут радикальні зміни в інтелектуальній праці, багато дистанційки. А інших на вулицю. Буде багато високотехнологічної навіть надомної праці-наприклад в виготовленні одягу. Меньше  магазинів, тобто торгова індустрія дуже скоротиться.

 Будуть місця в будівництві, може в суднобудівництві. Але це потребує високої кваліфікації. Ну і багато чого.

 Але це якщо не буде великої війни. А це теж можливо.
   
Re: Европейской авиации приходит конец  :(

Тільки летіти на таку відстань ти будеш 30 хвилин, а решту часу вб'єш на проходження сек'юріті в арепорту та добирання в/із  аеропорта.

Ну слушайте поц, кто вам мешает завести себе кобылу и на ней ездить? Заткните своё грязное кацапское хлебало как другим жить.
   
Re: Европейской авиации приходит конец  :(

Оце тупу кацапську пропагандонку корчить.  :lol:
Так скоро її розірве від злості.  :fuck:
   
Re: Европейской авиации приходит конец  :(

 Ну будуть літати,звісно,десь в Норвегії, на короткі відстані, бо там пряма відстань може бути 400 км,або навіть 150,але коли обминати пару фіордів трасою,то вийде під 1500....
   
Re: Европейской авиации приходит конец  :(

Оце тупу кацапську пропагандонку корчить.  :lol:
Так скоро її розірве від злості.  :fuck:

Поц Гавнусь - вы что, кобылу так и не купили? Позорище!!!

Останнє редагування: 14 квітня 2021 00:10:26 від Olga Taylor
   
Re: Европейской авиации приходит конец  :(

Навіть 4 години зручніше потягом, аніж умовну годину літаком. До та з аеропорта мені більше години. Ж/д вокзал 8 хвилин на таксі або 15 метро.
Потому хоча б за 40.хвилин до відльота потрібно пройти рамки металошукача/кордон безпеки. По прильоту ще хвилин 15 шкандибати до вихода.
В вагоні сів і без клопоту займаєшся власними справами.
   
Re: Европейской авиации приходит конец  :(

Навіть 4 години зручніше потягом, аніж умовну годину літаком. До та з аеропорта мені більше години. Ж/д вокзал 8 хвилин на таксі або 15 метро.
Потому хоча б за 40.хвилин до відльота потрібно пройти рамки металошукача/кордон безпеки. По прильоту ще хвилин 15 шкандибати до вихода.
В вагоні сів і без клопоту займаєшся власними справами.

 :facepalm: это не долго. пару составов террористы завалят и на жд вокзал будешь проходить как в аэро, и через рамки босиком.
   
Re: Европейской авиации приходит конец  :(

Як би там не було, а багато чого після Ковіду буде іншим. Реально. І погано для паразитів. Вже інше, але поки що надіються на те,що ось закінчиться Ковід і знов заживемо! Та ні. По перше туризм напевно так і не вийде на минулий рівень і з ним уся індустрія пов'язана. Може рочків так за 10 хоч би половина була б. По друге, будуть радикальні зміни в медичному обслуговуванні. Десь так,десь по іншому,але будуть. По третє, будут радикальні зміни в інтелектуальній праці, багато дистанційки. А інших на вулицю. Буде багато високотехнологічної навіть надомної праці-наприклад в виготовленні одягу. Меньше  магазинів, тобто торгова індустрія дуже скоротиться.

 Будуть місця в будівництві, може в суднобудівництві. Але це потребує високої кваліфікації. Ну і багато чого.

 Але це якщо не буде великої війни. А це теж можливо.
Ніколас Крістакіс, який народився в Греції, епідеміолог та соціолог з Єльського університету, вважає, що ми ще не пройшли половину пандемії. Ми повинні очікувати обмежень та заходів до 2024 року. Він дуже відкрито розмовляв із Züricher Zeitung , саме тому пандемія буде з нами ще довгий час.


Фаза I:
Вакцина винайдена, в достатній кількості  і принаймні 50 відсотків населення потрібно переконати, щоб зробити щеплення. Крістакіс припускає, що це могло бути так у всьому світі на початку 2022 року.

Фаза II:
На фазі I ми все ще живемо із суворими заходами, такими як ізоляція, маски, заборони на поїздки тощо. На фазі II Крістакіс говорить про "біологічний шок", який ми можемо тепер залишити позаду, щоб очистити "бруд", що виник. . Він робить тут порівняння з цунамі - вода відійшла, але все зламано.
Перед нами пошириться не сміливий новий світ, а напівзруйнована система, яку доведеться відремонтувати один раз протягом наступних двох років , щоб знову функціонувати.

Фаза III:
Постпандемічна фаза повинна розпочатися в кінці 2023 року або на початку 2024 року. Тільки тоді ми знайдемо шлях до "нормальності", і, на думку епідеміолога, ми можемо з нетерпінням чекати "золотих двадцятих", за умови, що новий варіант вірусу знову не занурить нас у нещастя.

---
Рік тому більшість говорила що то на 3 місяці максимум півроку.
Грек з Йєля може виявитися знадто оптимістом))

Останнє редагування: 14 квітня 2021 00:12:05 від Lemberg.AT
   
Re: Европейской авиации приходит конец  :(
PAL

Навіть 4 години зручніше потягом, аніж умовну годину літаком. До та з аеропорта мені більше години. Ж/д вокзал 8 хвилин на таксі або 15 метро.
Потому хоча б за 40.хвилин до відльота потрібно пройти рамки металошукача/кордон безпеки. По прильоту ще хвилин 15 шкандибати до вихода.
В вагоні сів і без клопоту займаєшся власними справами.
найбільша проблема пасажирської авіації зараз - перевірка пасажирів. Це чи не найдовший етап
Трансфер до аеропорту то не проблема у нормальних містах, де сів на електричку - й вже там
от почнуть підривати потяги - буде теж саме й на вокзалах
   
Re: Европейской авиации приходит конец  :(
Ice9192

Цікаво, чим завинив TGV?
   
Re: Европейской авиации приходит конец  :(


Tatus а ти не теоретично зкаєш ціну кватка на потяг з Нью Йорка до Бостону? Це буде $211 першим класом на Acela і їхати три з половиною години. Це жах.


В штатах поїзда дуже слабо розвинуті в порівнянні з Європою, а літаки дуже поширені, але навіть тут поїздка з Бостон в Нью-Йорк на поїзді (2.5  години) вийде швидше ніж літаком (35 хвилин льоту).
   
Re: Европейской авиации приходит конец  :(

:facepalm: это не долго. пару составов террористы завалят и на жд вокзал будешь проходить как в аэро, и через рамки босиком.

Простіше підкласти вибухівку під заоізничну колію, ніж проносити її в потяг.
А це робили ще в часи другої світової війни.
   
Re: Европейской авиации приходит конец  :(
Ice9192

в штатах/канадах зрозуміло, то без варіантів треба літати. хто там жив той знає. відстані великі. Людей у порівнянні із європою мало.
   
Re: Европейской авиации приходит конец  :(


Tatus а ти не теоретично зкаєш ціну кватка на потяг з Нью Йорка до Бостону? Це буде $211 першим класом на Acela і їхати три з половиною години. Це жах.



А на літак квиток коштує $400  і не перший клас.

Якщо треба саме в місто Нью-Йорк із Бостона то вигідніше потягом, а не літаком, бо прибуваєш прямо в центр.
До 9/11 були літаки-шатли  з Нью-Йорка до бостона, які літали кожні 30 хвилин і там не було жодної сек'юріті, можна було приїхати за 20 хвилин до відправки і сісти на літак, тоді було швидше, а тепер з усіма перевірками, поїзд виходить швидше і комфортніше.
   
Re: Европейской авиации приходит конец  :(

Цікаво, чим завинив TGV?

Єврогеї! (с) тп ОТ.
 :lol:
   
Re: Европейской авиации приходит конец  :(

Lemberg.AT - так,усі специ кажуть ще про мінімум 5 років. Так що буде не туризми, а х..їзми... За цей час навіть усі круїзні лайнери підуть на металобрухт. Літаків спишуть стільки,що ви не уявляєте. Тисячі (реально) отелів так і не відкриються,а інші закриються. Малий бізнес геть перекваліфікується. Інші закриються. Авіаційні заводи скоротили і ще скоротят випуск літаків. Але з'явиться воднева індустрія. Ті ж літаки. Та не перерахувати всі зміни.
   
Re: Европейской авиации приходит конец  :(


Tatus а ти не теоретично зкаєш ціну кватка на потяг з Нью Йорка до Бостону? Це буде $211 першим класом на Acela і їхати три з половиною години. Це жах.



Да ему всё равно. Он дальше соседнего WIC оффиса не ходит. 
   
Re: Европейской авиации приходит конец  :(

А на літак квиток коштує $400  і не перший клас.

Якщо треба саме в місто Нью-Йорк із Бостона то вигідніше потягом, а не літаком, бо прибуваєш прямо в центр.
До 9/11 були літаки-шатли  з Нью-Йорка до бостона, які літали кожні 30 хвилин і там не було жодної сек'юріті, можна було приїхати за 20 хвилин до відправки і сісти на літак, тоді було швидше, а тепер з усіма перевірками, поїзд виходить швидше і комфортніше.

Боже какой идиот. Автобусом то ли $10 то ли $20.   :facepalm1:
   
Re: Европейской авиации приходит конец  :(

Боже какой идиот. Автобусом то ли $10 то ли $20.   :facepalm1:

Я так і уявив, як бізнеси їздуть на зустріч в Нью-Йорк китайським автобусом 4-4,5 години.  :suicide2:
Кацапська пропагандонка реально тупа як пробка.  :punish:
   
Re: Европейской авиации приходит конец  :(


Літак $277 і летіти трохи більше години.

А на літак квиток коштує $400  і не перший клас.

Якщо треба саме в місто Нью-Йорк із Бостона то вигідніше потягом, а не літаком, бо прибуваєш прямо в центр.
До 9/11 були літаки-шатли  з Нью-Йорка до бостона, які літали кожні 30 хвилин і там не було жодної сек'юріті, можна було приїхати за 20 хвилин до відправки і сісти на літак, тоді було швидше, а тепер з усіма перевірками, поїзд виходить швидше і комфортніше.
   
Re: Европейской авиации приходит конец  :(
Tom

Ер Франс вже років 10 як має свою квоту на ТЖВ на стиковках до Ліону, Страсбурга, Бордо і тд.. Це значно краще як для АК (реально напівпорожні та порожні літаки ганяли, навіть в сезон), так і для пасажира. Крім ТЖВ ще пошла мутка лоу-кост потяги УІГО ті І-ТЖВ (спеціальні потяги під молодь). Так шо там не тільки зелені єгєї
   
Re: Европейской авиации приходит конец  :(


Бізнеси це або літаком або своїми машинами. Ми їздили машинами. У нас там колись дейта центр був у будівлі AT&T.


Я так і уявив, як бізнеси їздуть на зустріч в Нью-Йорк китайським автобусом 4-4,5 години.  :suicide2:
Кацапська пропагандонка реально тупа як пробка.  :punish:
   
Re: Европейской авиации приходит конец  :(

Я так і уявив, як бізнеси їздуть на зустріч в Нью-Йорк китайським автобусом 4-4,5 години.  :suicide2:
Кацапська пропагандонка реально тупа як пробка.  :punish:

Скажите этому идиоту что бизнесы летают частно.
   
Re: Европейской авиации приходит конец  :(


Літак $277 і летіти трохи більше години.


Може подешевшало вже, я останній раз літав за $360.
Але треба врахувати час на те щоб добратися до Логана, пройти сек'юріті, долетіти в JFK, і доїхати звідти до Манхетена- час виходить один і той самий.
Це було перевірено багато разів. Ті, хто часто мотались в Нью-Йорк у справах частіше їздили поїздом ніж літаком, час той самий, а комфорту і пересадок менше.
   
Простіше підкласти вибухівку під заоізничну колію, ніж проносити її в потяг.
А це робили ще в часи другої світової війни.

 :facepalm: можно ещё в вокзалах подрывать, отъезжающие, приезжающие, встречающие, провожающие.
   
Re: Европейской авиации приходит конец  :(

:facepalm: можно ещё в вокзалах подрывать, отъезжающие, приезжающие, встречающие, провожающие.

Все це робили і не раз.
   
Re: Европейской авиации приходит конец  :(
Ice9192

для чого вибухівку? краще нанять пару інженерів боїнга ... витрати не набагато більші, а вихлоп значно ...
   
Все це робили і не раз.

 :facepalm: там где взрывали уже в здание вокзала ходят через рамку
   
Re: Европейской авиации приходит конец  :(

:facepalm: там где взрывали уже в здание вокзала ходят через рамку

А в аропортах рамки стоять всюди.

Літак можна викрасти і направити куди хочеш, а поїзд не направиш на будинок.
   
Re: Европейской авиации приходит конец  :(

А в аропортах рамки стоять всюди.

Літак можна викрасти і направити куди хочеш, а поїзд не направиш на будинок.

Таки полный дегенерат.  :facepalm1:
   
Re: Европейской авиации приходит конец  :(

А який сенс летіти літаком, якщо можна доїхати потягом менше ніж за три години? ;o
там тільки в аеропорт,з нього,чекання на багаж і т.д -а на поїзді вже півшляху зроблено.
   
Блин, какой коц будет летать, если от точки до точки поездом 2.5 часа?! Это же надо до аэропорта доехать, зачекиниццо, пройти проверки, долететь, дождаться багаж, доехать от аэропорта в город (надо полагать на общественном транспорте)...

Закон явно направлен против частных полётов и корпоративных джетов...

ПыСы. Те, кто тут цены нв билеты считают, просьба учитывать цену от начальной точки до конечной, включая горючее не тачку, парковку, цены такси/автобусов и прочая...
   
Re: Европейской авиации приходит конец  :(

Правильне рішення. Яка така потреба вигравати зовсім трохи часу якщо в потязі є інтернет?
   
В итоге керосина жечь будут меньше, нефти надо будет меньше, её цена будет меньше!
   
Re: Европейской авиации приходит конец  :(

Рік пройшов і забулося хоча на фупі згадував)
Там ще мінімальна ціну ввели 40є за квиток.
В кінці статті згадка про піонерів)
Альпійські піонери пробивають тімячко люфтганзі по своїй дочці  а фрн вводить на материнську по тій самій схемі.

Ці переговори ці були рік тому.
Тоді ще шапками ковід збиралися закидати))
З того часу ппц для літунів тільки підсилився.

08.06.2020

Бос Lufthansa Карстен Шпор вилетів до Відня в понеділок після того, як минулого четверга було скасовано зустріч з канцлером Себастьяном Курцом .
Пакет допомоги для перезапуску авіакомпанії, яка сильно постраждала від кризи у Короні, діє.
Переговори проходили тижнями, з безліччю злетів і падінь.

Як повідомлялося раніше, АУА  отримав на підтримку 600 мільйонів євро. 300 мільйонів з них - це банківські позики, якими керують Erste та RBI, 90 відсотків з яких гарантуються державним коронарним агентством Cofag. Банки самі повинні взяти на себе десять відсотків. Погашення триває до 2026 року, перший рік не підлягає викупу.

Віденський аеропорт модернізується до далекого вузла в рамках групи. Зростання у Відні має бути пропорційним порівняно з іншими центрами Lufthansa в Цюріху , Мюнхені та Франкфурті .

Також узгоджені екологічні вимоги. Було встановлено 150 мільйонів євро інвестиційних зобов'язань з акцентом на кліматично ефективні технології. Для ультракоротких польотів додатковий податок на квитки повинен становити 30 євро.

Уряд планує антидемпінгове законодавство , щоб запобігти AUA від спалювання грошей знову в ціновій війні.
Податки та збори, пов'язані з пасажирами, повинні бути включені до ціни польоту, мінімальна ціна перельоту повинна становити 40 євро.
Закон про аеропортові збори змінюється.
Що стосується літаків з низьким рівнем викидів, слід збільшити стимулювання плати.
Отже, Австрія є піонером в ЄС.

Крім того, між АУА та Міністерством транспорту та захисту клімату укладається контракт на охорону клімату.
До 2030 року АУ має на меті зменшити викиди СО2 на 30 відсотків на основі 2005 року.


Пізніше ультракороткі польоти 350км взагалі заборонили.
Державний австрійський бундесбан колейовий  протис
   
Re: Европейской авиации приходит конец  :(

А кому нужно летать туда куда можно за 2 часа доехать???
как минимум тому у кого дальше пересадка на другой рейс,  и добираться до аеропорта и проходить секюрити все равно надо
   
Re: Европейской авиации приходит конец  :(

 (tu)
   
В отличие от США,Канады и проч развивающихся стран 3-го мира  :laugh:  во Франции есть скоростные поезда TGV
   
Re: Европейской авиации приходит конец  :(

Европа родина Марксизма и двух мировых воен. Факт.
А чому не Сонячна система чи Чумацький Шлях? Факт же.
   
Re: Европейской авиации приходит конец  :(

Нац.собрание Франции приняли законопроект, отменяющий внутренние авиарейсов на маршрутах, которые могут быть покрыты поездом менее чем за два с половиной часа  Это пол-территории Франции.
Так і Airbus 380 "усьо".
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія