Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль
1
28 липня 2021 16:59:52
Хз,  для мене білоруси і поляки якось ближчі по ментальності.
В кацапів більше значно колективізму і патерналізму. У нас - індивідуалізм і анархізм
2
27 липня 2021 23:03:37
Ну,  можна знайти інші не менш відомі пісні в тридцятку,  так що переживем
3
27 липня 2021 22:12:47
Західна Україна
30% погодились з запитанням
Так власне, ну гон же ж адовий. Нє, є у нас і такі індивіди, але яка нафіг третина? Це тупо вкид, і не більше
очевидний вкид, але 10% можна і на заході назбирати, якщо порахувати понаїхавших кацапів і кацправославних підарасів
10 можна,  так
4
27 липня 2021 21:56:06
Західна Україна
30% погодились з запитанням
Так власне, ну гон же ж адовий. Нє, є у нас і такі індивіди, але яка нафіг третина? Це тупо вкид, і не більше
5
27 липня 2021 21:24:01
Це гон,  я не вірю  в об'єктивність даного опитування. Або маніпуляція, або пряма фальсифікація
6
27 липня 2021 21:23:06
https://t.me/UkrainaOnlline/12522
Цікаво, звідки це вони таку інформацію про передачу взяли? Це занадто добре, щоб бути правдою
7
27 липня 2021 21:22:21
От і питання до нинішньої влади: що вони роблять, щоб звести до нуля кацапську церкву? Бо виглядає так, що нічого.
Порох,  яким би він не був, в цьому напрямку працював
8
27 липня 2021 03:31:44
Головне що економіка, як така, нормально працює ніби і конь'юнктура на зовнішніх ринках теж сприятлива. Але ж куди там.
9
26 липня 2021 10:11:18
Українську озвучку просто зобов'язані зробити,  можна зі всякими суржиками, шоб було реалістично.

До першого була,  але там частина фракцій російською балакали
10
23 липня 2021 13:46:59
Коли Україна почне друкувати євро чи долари США - тоді ці байки зможете впарювати
Бабло не має стосунку до транспортних законів.

Оптимальна швидкість потоку ТЗ на ділянці дороги біля 50 км/год, тоді є максимальна пропускна здатність. Пояснюється тим, що зі збільшенням швидкості росте безпечна дистанція, і в функції виходить максимум біля цієї точки. При чому, там крива приблизно однакова для різної кількості смуг.
Це, якшо шо, дуже давно відомо,  ще по класичній транспортній теорії.
Це просто капець - транспортні закони впливають на економіку, але то таке.
Транспортні закони впливають на рух транспорту,  і не грає ролі,  в якій країні воно відбувається.
Вищенаписане працює і в штатах,  і в Україні
11
23 липня 2021 13:26:15
Базару ноль. Куплю у ТС 1000 доларів америки по 12 грн. Це вигідний курс, він на 50 копійок дорожчий, ніж той, який має бути!
12
23 липня 2021 13:25:20
Тому що рішень цього питання є море від ліфтів і ескалаторів до якісного планування, а не ми не вмієм ми не можем хай буде простіше
Уменьшение скорости трафика в городе уменьшает количество пробок.
Если все машины движутся в среднем 50 км/ч то пробок будет меньше.
А если все метутся по проспекту и перестраиваются перед съездаом -то вот тебе и пробка.


Весь мир до этого дошел лет 40 назад, а тут до сих пор баталии про 6 полос и подземные переходы.
Коли Україна почне друкувати євро чи долари США - тоді ці байки зможете впарювати
Бабло не має стосунку до транспортних законів.

Оптимальна швидкість потоку ТЗ на ділянці дороги біля 50 км/год, тоді є максимальна пропускна здатність. Пояснюється тим, що зі збільшенням швидкості росте безпечна дистанція, і в функції виходить максимум біля цієї точки. При чому, там крива приблизно однакова для різної кількості смуг.
Це, якшо шо, дуже давно відомо,  ще по класичній транспортній теорії.
13
23 липня 2021 11:07:00
Для початку було б добре розбіратись, з яких бюджетів фінансуються міські вулиці,  а з яких - об'їзна.
Це так, для початку. А наступним рівнем може і про "звуження вулиць" вийде)
Між іншим, цікаво,  а яким це чином вулицю можна звузити,  будинки позсувати?))
Так виділяєте півдороги для велосипедистів  дещо розширюєте тротуари щоб зробити парковки обабіч і все замість двох смуг одна наприклад:
Вул Шевченка. Вул Б Хмельницького (підзамче) Вул Пекарська, вул. Бандери це усі вулиці із величезним трафіком колись
Ну,  і де тут звуження? Перерозподіл вуличного простору. Шо поробиш, треба ж якось все втиснути
14
23 липня 2021 02:15:28
Тю, а тисячі новобудів кому будують?
Для існуючого населення.
Забезпечення житлом в кількості квадратних метрів на людину  в два рази менше ніж у цюріху.

Це,  між іншим, один з основних міфів,  що нове житло автоматично означає збільшення кількості населення
15
23 липня 2021 02:13:46
Для початку було б добре розбіратись, з яких бюджетів фінансуються міські вулиці,  а з яких - об'їзна.
Це так, для початку. А наступним рівнем може і про "звуження вулиць" вийде)
Між іншим, цікаво,  а яким це чином вулицю можна звузити,  будинки позсувати?))
16
21 липня 2021 22:23:03
Завжди було цікаво, якого фіга стільки народу преться на філологію? В чому фішка? Там ж роботи потім нормально оплачуваної - практично немає
17
21 липня 2021 22:22:03
Инженеров.нет
так и спроса на инженеров в Украине нет ибо производство только падает. Разговор же идёт о сотнях в год, а не о единицах. Точно также тут массово не нужны химики, биологи и прочие подобные специальности, которые на западе уж точно на одном хлебе сидеть не будут. Айти дофига потому что всегда фрилансом себя прокормишь и не более того. Насытится рынок - будет как с инженерами и я хз что там 5 лет учить.
Ніхєра собі нєт спроса.
Попит якраз колосальний,  всі тєхнарі при ділі і перебирають клієнтами.

18
21 липня 2021 10:17:25
І процитуємо діючий ДБН:
Цитувати
  6.4.3 Перехрестя вулиць і доріг повинні бути облаштовані наземними пішохідними
переходами через усі підходи до перехрестя. Доцільність відсутності одного чи кількох
пішохідних переходів визначається розташуванням відносно перехрестя пунктів тяжіння
пішоходів (житлова забудова, громадські та промислові об'єкти, зупинки маршрутного
транспорту тощо), прийнятої принципової схеми організації пішохідного руху.
Наземний, то власне і є звичайний.

Так шо питання в принципі вже і в нормативних документах визначене цілком,  тому особливо нема про що говорити
19
21 липня 2021 10:13:05
Між іншим, якшо травмувати ногу,  то дуже круто відразу відчувається навіть відсутність пониження на переході, а про всякі сходи замість нормального переходу я мовчу
20
21 липня 2021 09:59:49
Признатись чесно, сам був здивований вперше (років 5 тому) коли почув, що підземні переходи в класичному вигляді, то є зло. Але потім почитав аргументацію і таки дійсно.
Вибачте, де можно почитати про цю вашу агрументацію?
Ну во,  в чаплінського, наприклад.

Тільки він там замість "НАДземні" каже "НАземні" чомусь, то треба враховувати
21
21 липня 2021 09:57:29
Я стояв там на світлофорі. І думав там зачинено. Там внизу двері. Ні туди , ні звідти ніхто не ходив. Взагалі не розумію навіщо там наземний перехід? Для чергової хайки, чи п'яного мента?
А підземний навіщо?
Щоб перехожі не сунули на дорогу. З одного боку це збільшить пропускну здатність перехрестя для авто. З іншого боку зменшить ризик зустрічі громадян, що дуже квапляться. Тільки один ногами, а інший автомобілем.
А я думав,  перехід для того,  шоб дорогу перейти,  в першу чергу)
Пропускна здатність особливо не міняється, бо то таки перехрестя, а на ньому все одно світлофори.

Між іншим, норми вже пару років як вимагають саме наземний перехід
22
20 липня 2021 20:34:27
Я стояв там на світлофорі. І думав там зачинено. Там внизу двері. Ні туди , ні звідти ніхто не ходив. Взагалі не розумію навіщо там наземний перехід? Для чергової хайки, чи п'яного мента?
А підземний навіщо?
23
20 липня 2021 19:51:48
Признатись чесно, сам був здивований вперше (років 5 тому) коли почув, що підземні переходи в класичному вигляді, то є зло. Але потім почитав аргументацію і таки дійсно.
24
20 липня 2021 19:50:43
Заради безпеки потоки треба розділяти. А не оцево!
Заради безпеки треба мати в містах стишений рух. А не оцево)

А взагалі, мене завжди дико пре читати такі теми, коли народ веде запеклі суперечки стосовно тих речей, котрі давно відомі, досліджені і перевірені на практиці
25
20 липня 2021 18:32:12
Цілком очікувано, але дуже гарна наочна ілюстрація для невіруючих)
26
20 липня 2021 17:33:25
прирівняти цей прогресивний вид транспорту до вєліків і будувати велодорожки.
До речі, це частина єврокультури до якої ви божились долучитись.
Цитувати
Устойчивое развитие и региональная сплоченность благодаря велосипедам - таков смысл проекта Ederbidea. трансграничного велосипедного маршрута, соединяющего Атлантические Пиренеи с испанской Страной Басков и Наваррой. Начинание позволит уменьшить трафик и улучшить спортивную форму туристов.
https://ru.euronews.com/2021/01/04/ederbidea-master
То занадто складно, треба шось будувати, перерозподіляти міський простір. Люди люблять прості рішення)
27
20 липня 2021 13:10:27
велоінфраструктуру, а то для них найпідходяще місце.

Відповідно, треба її масово всюди будувати
кому „треба“, йолупе?

продавцям того електро-мотлоху?

похоронним бюро?

чи просто йолупам, що відбилися від маминої спідниці?
Фу,  як невиховано. І яку дискусію після того можна вести?

Бидло
28
20 липня 2021 12:54:33
Мопедами визнавати - не варіант. Тоді їм не можна н велоінфраструктуру, а то для них найпідходяще місце.

Відповідно, треба її масово всюди будувати, і питання в цілому вирішиться.

Де забрати мою нобелевку?)
29
19 липня 2021 22:24:24
Так це ж ті, хто завалився цього року на математиці і т. д.) Ображені на систему.

Всім, хто посягає на ЗНО - бити по руках нещадно. Головна і найбільш успішна реформа за всі часи, ефект від якої є довготривалим.
30
19 липня 2021 22:16:44
У меня жена с сыном смотрят Сваты. Специально засек, на сколько их хватит с новым переводом, выдержали 4 с половиной минуты, сейчас смотрим Шерлока Холмса по Интеру.
Рускоязичная чєлюсть, вона така)))
31
19 липня 2021 10:46:58
При середній біля 10 000 - це урівнялівка.

Крім того,  вони так тупо збільшуються мінімальне єсв.

Зростання мінімалки має підстроюватись під зростання середньої,  а вона так швидко не росте. Все ж
32
18 липня 2021 20:52:14
Та кому оно надо то здание.

Вся его "уникальность" - впервые в Киеве построили стеклянные стены и стеклянную крышу. И что? Там уже всё прогнило и проржавело.
Та кому надо тот Киев?!
За тридцать лет не построено ничего интересного… застроили Киев гавном без всякой архитектурной мысли и градостроительных норм
Еее... Не заперечую, що ситуація в Києві в цілому ахова, але таки є купа кльової нової архітектури, той же театр на Андріївському, наприклад
33
18 липня 2021 07:44:01
Танунах пам'ятку знайшли. Власник - законний? Усі простестуючі - йдуть лісом.
Пам'ятка - не означає старе.
34
17 липня 2021 11:21:56
Між іншим,  коли фільми переводили на українську,  то гвалт такий самий стояв. І все ок.
Так шо рускоязичниє чєлюсті ідуть нафіг
35
17 липня 2021 11:20:58
та це дуже жирно буде, та і надобності такої нема -
українці добре знають російську мову.
для дуже багатьох із них вона є рідною,
а упорота дурепа ніцойка навряд чи бігає по театрах,
там же нема з ким скандалити,
хоча для неї можна одні навушники причепити десь на гальорці,
якщо захоче з акторами здійняти мовний гелелей.
ні Кадрусю, не буде цього, тепер треба щоб не тільки українці знали російську мову, але й щоб російськомовні знали українську і користувались нею в публічному житті.
так громадяни України всі знають державну мову,
вони ж її в школі вивчають.
а от якою з двох мов користуватись це вже їх право вибору,
Конституція це гарантує всім.
Так хай користуються, головне, щоб була можливість українською отримати продукт. А додатково - хоч на суахілі
36
16 липня 2021 18:46:20
Взагалі, це якась діч: якщо облгази хочуть гроші, то хай акціями розплачуються
37
16 липня 2021 18:45:38
Це незмінна традиція при будь-якій владі.
Що цікаво, борги споживачів ніхто не відміняє.
38
15 липня 2021 14:08:46
З Долини десь до Мислівки ше не зробили,  далі через перевали аж до Сойм - новий асфальт.
Після того хз, ми на Воловець їхали)
39
14 липня 2021 19:48:35
На таке треба реагувати жорстко і відразу, щоб надалі були в курсі - у нас тут не рашка
40
14 липня 2021 12:14:52
Чесно-кажучи,  враховуючи цей новий штам,  і те, що його ще в нас,  судячи з усього,  немає, я б перекрив кордони. А всередині країни б підтримував нормальне життя.
Бо вже майже все нормалізувалост,  і дуже не хочеться знову ці всі локдауни  і т д проходити.

Туризм внутрішній заодно розвинеться

Повна версія