Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

электромобиль Taycan все :(

электромобиль Taycan все  :(

Немецкая компания Porsche отзывает тысячи своих электромобилей Taycan из-за неисправного программного обеспечения, которое может приводить к внезапному отключению двигателя. Об этом пишет Reuters.
Автоконцерн намерен отозвать все модели Taycan, которые сошли с конвейера в период до июня 2021 года.
   
Re: электромобиль Taycan все  :(

Бракодєлы  :weep:

130 из 43 000

-------------------------------

Причиной возникшей проблемы является сбой в программной связи между контроллером трансмиссии Taycan и силовой электроникой. Когда происходит указанный сбой, на приборной панели появляется предупреждение, призывающее водителя найти безопасное место для остановки. После этого двигатель автомобиля прекращает работу, но у водителя есть какое-то время для выполнения поворота и торможения до полной остановки. По оценкам Porsche, если автомобиль двигается со скоростью более 75 миль в час (около 121 км/ч), у водителя остаётся в запасе около 90 с, чтобы припарковаться, прежде чем двигатель Taycan исчерпает обороты.

После того, как автомобиль будет безопасно остановлен, выключен и перезапущен, он снова будет нормально работать. На данный момент неисправность была отмечена в 0,3 % из 43 000 автомобилей, затронутых отзывом во всем мире. Исполнительный директор Porsche Клаус Рехбергер (Klaus Rechberger) уточнил в беседе с журналистами, что проблема наблюдалась примерно у 130 автомобилей, отметив, что ни одной аварии из-за этого не произошло.

   
Re: электромобиль Taycan все  :(
abg

отозвать

як це перекладається?


сбой в программной связи между контроллером трансмиссии Taycan и силовой электроникой

„програмная связь“  :facepalm1:  може бути між контролером і іншим контролером, а аж ніяк між тим, що вони пишуть,

і що це за „сбої“?

збій зв’язку чи помилка програми?

бо жодних „програмних зв’язків“ не існує в природі.
   
Re: электромобиль Taycan все  :(

як це перекладається?

recall.

Це означає, що машину треба привезти до дилера, який мусить усунути несправність за безкоштовно.
   
Re: электромобиль Taycan все  :(

як це перекладається?


„програмная связь“  :facepalm1:  може бути між контролером і іншим контролером, а аж ніяк між тим, що вони пишуть,

і що це за „сбої“?

збій зв’язку чи помилка програми?

бо жодних „програмних зв’язків“ не існує в природі.
1. відкликати.
2. збій у функціонуванні через програмну помилку
   
Re: электромобиль Taycan все  :(
abg

1. відкликати.

що це значить, те „відкликати“?
ремонт з заміною вузлів і повернення покупцеві,
чи повернення грошей покупцеві і виставлення „рефарбішед“ на повторний продаж?


2. збій у функціонуванні через програмну помилку

то так і треба писати
   
Re: электромобиль Taycan все  :(
abg

recall.

Це означає, що машину треба привезти до дилера, який мусить усунути несправність за безкоштовно.


то так і треба писати - „відикликає на безкоштовний ремонт“
   
Re: электромобиль Taycan все  :(
abg

бо „відкликати“ чи „атазвать“ можна хіба що власні слова і заяви,
ну, або ще можна відкликати посла,

а безкоштовний ремонт машини можна пообіцяти/заявити, а для цього - викликати власників з машинами, і вони ще й можуть не приїхати, послати нафуй.
   
Re: электромобиль Taycan все  :(
abg

внаслідок всіх цих „новоязів“ мова перетворюється на суцільний сленг, який стає незрозумілим абсолютній більшості носіїв тієї мови,

іншими словами, жах і кошмар творять такі „продвинуті“ чмовники.
   
Re: электромобиль Taycan все  :(

що це значить, те „відкликати“?
ремонт з заміною вузлів і повернення покупцеві,
чи повернення грошей покупцеві і виставлення „рефарбішед“ на повторний продаж?


то так і треба писати
ремонт із заміною дефектних вузлів. рідше- під прес, коли доробка не є доцільною.
   
Re: электромобиль Taycan все  :(
abg

внаслідок всіх цих „новоязів“ мова перетворюється на суцільний сленг, який стає незрозумілим абсолютній більшості носіїв тієї мови,

іншими словами, жах і кошмар творять такі „продвинуті“ чмовники.
   
Re: электромобиль Taycan все  :(

Потому что из-за гонки электромобилей устроенной Маском с китайцами, европейские программеры писали софт на коленке. Я вообще удивляюсь что они смогли так быстро запустить такую модель. Европа все равно в этой гонке проиграет однажды
   
Re: электромобиль Taycan все  :(

напевно доручили писати код якомусь молодому дарованію коли це потребує досконального знання майкроконтролерів - потрібен досвідченний електронщик-програміст.
   
Re: электромобиль Taycan все  :(

що це значить, те „відкликати“?
ремонт з заміною вузлів і повернення покупцеві,
чи повернення грошей покупцеві і виставлення „рефарбішед“ на повторний продаж?


то так і треба писати

Ти знав. Як правило те що ти написав - «ремонт з заміною вузлів і повернення покупцеві». Під це означення потрапляє і заміна програмного забезпечення.

Лише не розумію навіщо відкликати автівки для перевстановки програмного забезпечення. Це повинно робитись автоматично без втручання власника автівки. Всі нові моделі сьогодні повинні мати постійний інтернет звязок із виробником. Для діагностики і подібних випадків. В мене звичайна автівка, ніякий не новітній електромобіль. І то автівка має свій незалежний постійний інтернет звязок з виробником. Постійно приходять повідомлення про діагностику, чергові місячні діагностичні рапорти про стан всіх вузлів і систем автівки і нагадування про черговий сервіс. Ну там - «ви проїхали вже ххххххх кілометрів, не забудьте, що через 500 км вам потрібно поміняти масло». Чи про якийсь інший сервіс. Ну і попутно маса різних няшок. Знайти машину на якійсь великій парковці, якщо забув де кинув. Дистанційно перевірити чи закриті всі двері, закрити чи відкрити, перевірити чи стоїть на сигналізації і поставити якщо потрібно. Завести, заглушити, ввімкнути і налаштувати клімат контроль чи підігріви сидінь, керма. Якщо спрацює сигналізація то також прийде повідомлення. І таке інше. І це все через інтернет. Незалежно де ти знаходишся, хоч в Австралії. Цей сервіс безплатний.

Щоб забирали автівки і повертали гроші - такого не чув. Але є випадки, коли міняють відносно нові автівки після кількох послідовних насправностей за якийсь відносно короткий час гарантійного сроку на зовсім нові. В США в більшості штатів є відповідні закони на таке. Так звані «Lemon Car Law».



Останнє редагування: 3 липня 2021 18:02:55 від Маковій
   
Re: электромобиль Taycan все  :(

якщо дефект не критичний, то проапдейтять програму під час чергового сервісу деякі власники навіть цього не помітять
   
Re: электромобиль Taycan все  :(

Концепція постійного оновлення програмного забезпечення через інтернет як в Тесла в VW ще не впроваджена що потрібно іхати на сервіс?
   
Re: электромобиль Taycan все  :(

Концепція постійного оновлення програмного забезпечення через інтернет як в Тесла в VW ще не впроваджена що потрібно іхати на сервіс?

Дивує таке. СЬОГОДНІ ВСІ 100% нових автівок повинні мати свій незалежний постійний інтернет звязок із виробником.
   
Re: электромобиль Taycan все  :(

Дивує таке. СЬОГОДНІ ВСІ 100% нових автівок повинні мати свій незалежний постійний інтернет звязок із виробником.

https://inforesist.org/porsche-otzyvaet-vse-vypushhennye-elektrokary-taycan-mozhet-otkazat-dvigatel/

Porsche, part of the Volkswagen group (VOWG_p.DE), said an over-the-air software update would not be possible in this case, meaning Taycan owners will have to factor in a one-hour visit to a local repair centre.
   
Re: электромобиль Taycan все  :(

Дивує таке. СЬОГОДНІ ВСІ 100% нових автівок повинні мати свій незалежний постійний інтернет звязок із виробником.
Proof?
   
Re: электромобиль Taycan все  :(

Ти знав. Як правило те що ти написав - «ремонт з заміною вузлів і повернення покупцеві». Під це означення потрапляє і заміна програмного забезпечення.

Лише не розумію навіщо відкликати автівки для перевстановки програмного забезпечення. Це повинно робитись автоматично без втручання власника автівки. Всі нові моделі сьогодні повинні мати постійний інтернет звязок із виробником. Для діагностики і подібних випадків. В мене звичайна автівка, ніякий не новітній електромобіль. І то автівка має свій незалежний постійний інтернет звязок з виробником. Постійно приходять повідомлення про діагностику, чергові місячні діагностичні рапорти про стан всіх вузлів і систем автівки і нагадування про черговий сервіс. Ну там - «ви проїхали вже ххххххх кілометрів, не забудьте, що через 500 км вам потрібно поміняти масло». Чи про якийсь інший сервіс. Ну і попутно маса різних няшок. Знайти машину на якійсь великій парковці, якщо забув де кинув. Дистанційно перевірити чи закриті всі двері, закрити чи відкрити, перевірити чи стоїть на сигналізації і поставити якщо потрібно. Завести, заглушити, ввімкнути і налаштувати клімат контроль чи підігріви сидінь, керма. Якщо спрацює сигналізація то також прийде повідомлення. І таке інше. І це все через інтернет. Незалежно де ти знаходишся, хоч в Австралії. Цей сервіс безплатний.

Щоб забирали автівки і повертали гроші - такого не чув. Але є випадки, коли міняють відносно нові автівки після кількох послідовних насправностей за якийсь відносно короткий час гарантійного сроку на зовсім нові. В США в більшості штатів є відповідні закони на таке. Так звані «Lemon Car Law».
1.розумієш, якщо дефект проявився на 1% авто- є привід покопатись не лише в софті, але й залізі. раптом там стоїть залізяка від іншого постачальника, той  же холл...
2. апдейт системного забезпечення авто овер інтернет- лотерея ще та. можливість отримати цеглину- раз плюнути. окрім того, канал незахищений фізично. є купа варіантів перехоплення стороннім суб"єктом. а так- стовідсоткова гарантія, що навіть у випадку, коли щось піде не так- специ розбираються на місці, і клієнт цього навіть знати не буде.
Досить одного випадку "цеглини" на 100000 - ти не уявляєш масштаб вселенського срачу
   
Re: электромобиль Taycan все  :(

апдейт системного забезпечення авто овер інтернет- лотерея ще та. можливість отримати цеглину- раз плюнути. окрім того, канал незахищений фізично. є купа варіантів перехоплення стороннім суб"єктом. а так- стовідсоткова гарантія, що навіть у випадку, коли щось піде не так- специ розбираються на місці, і клієнт цього навіть знати не буде.
Досить одного випадку "цеглини" на 100000 - ти не уявляєш масштаб вселенського срачу

Tesla це успішно робить роками без впроблем. Якби можна було зломати, то це вже було би давно зроблено, вважаючи всю увагу до Тесли, та мілліарди долларів поставлені на ринку ціних паперів що Тесла провалиться.
   
Re: электромобиль Taycan все  :(

Tesla це успішно робить роками без впроблем. Якби можна було зломати, то це вже було би давно зроблено, вважаючи всю увагу до Тесли, та мілліарди долларів поставлені на ринку ціних паперів що Тесла провалиться.
те, що прокатило в тесли, не значить, шо прокатить у вага. засунуть в той гольф 11 вінду... і...  :lol:
   
Re: электромобиль Taycan все  :(
abg

Ти знав. Як правило те що ти написав - «ремонт з заміною вузлів і повернення покупцеві». Під це означення потрапляє і заміна програмного забезпечення.


Тобто, ще іншими словами, те „відкликання“ це усунення заводського браку чи конструктивного недоліку за рахунок виробника/дилера, „гарантія“.
А саме слово „відкликання“ придумане з рекламно-маркетінговою метою.
Ну, шоп не казати „ми напартачили і зробимо всім гарантійний ремонт“ кажуть „recall“.    :laugh:
   
Re: электромобиль Taycan все  :(
abg

якщо дефект не критичний, то проапдейтять програму під час чергового сервісу деякі власники навіть цього не помітять

та як сказати,
ну, розігнався ти своїм елєктрокаром на автостраді до якихось 260км/год, а тут тобі повідомляє авто-компутер: „Бирєнько гальмуй і паркуйся, бензіна заканчіваєцца“,   ;)
це критично чи ні?    ;o  :laugh:

а ше ж не пояснюють гади, чому раптом це повідомлення компутера - неправельне,
може воно якраз правельне, а вони хочуть зам’яти шкандаль з постійними зупинками тих електро-поршняків посеред дороги???   ;o  :laugh:
   
Re: электромобиль Taycan все  :(
abg

може воно якраз правельне, а вони хочуть зам’яти шкандаль з постійними зупинками тих електро-поршняків посеред дороги???   ;o  :laugh:


або - навпаки, все в поршняках харашо, а шумок підняли чисто заради реклями?    :eyes:
   
Re: электромобиль Taycan все  :(

та як сказати,
ну, розігнався ти своїм елєктрокаром на автостраді до якихось 260км/год, а тут тобі повідомляє авто-компутер: „Бирєнько гальмуй і паркуйся, бензіна заканчіваєцца“,   ;)
це критично чи ні?    ;o  :laugh:

а ше ж не пояснюють гади, чому раптом це повідомлення компутера - неправельне,
може воно якраз правельне, а вони хочуть зам’яти шкандаль з постійними зупинками тих електро-поршняків посеред дороги???   ;o  :laugh:
Включаеш аварийку, съезжаеш с дороги(между карйней правой полосой и отбойником всегда есть место для таких случаев) и останавливаешся. В чем проблема?
   
Re: электромобиль Taycan все  :(
abg

Включаеш аварийку, съезжаеш с дороги(между карйней правой полосой и отбойником всегда есть место для таких случаев) и останавливаешся. В чем проблема?

ну, як в чьом проблєма?
крутізна-авто постійно на обочінах, а мимо них тесли різні пролітають,
200 тищ євриків,
абідна, слюш
   
Re: электромобиль Taycan все  :(
abg

не 200, а 100 тищ, але фсьо равно абідна    :laugh:
   
Re: электромобиль Taycan все  :(

не 200, а 100 тищ, але фсьо равно абідна    :laugh:
лише власники ролсів дивляться і на власників тесл, і на власників ауді з мерсами як на гівно!  B-)
   
Re: электромобиль Taycan все  :(
abg

лише власники ролсів дивляться і на власників тесл, і на власників ауді з мерсами як на гівно!  B-)


зовсім не так,
власники ролсів дивляцця на них як на потенційних конкурентів,
а як на гівно на них дивляцця власники самокатів і лісапедів     :laugh:
   
Re: электромобиль Taycan все  :(

ну, як в чьом проблєма?
крутізна-авто постійно на обочінах, а мимо них тесли різні пролітають,
200 тищ євриків,
абідна, слюш
Обидна это не критическая неисправность.
   
Re: электромобиль Taycan все  :(

зовсім не так,
власники ролсів дивляцця на них як на потенційних конкурентів,
а як на гівно на них дивляцця власники самокатів і лісапедів     :laugh:
яку конкуренцію ролсу може скласти колимага, оздоблена абс-пластиком? :lol:
хіба шо власники нових аудюх змінять своє корито на б/у ролс
   
Re: электромобиль Taycan все  :(

Обидна это не критическая неисправность.
:lol: в меморіз!
   
Re: электромобиль Taycan все  :(

вхід в ПЗ автомобіля через інтернет це полегшення можливості хакнути авто і скоїти злочини проти водія/пассажирів. навіть вбивство, замасковане під ДТП.
я б не дуже радувався такому "прогресу"

   
Re: электромобиль Taycan все  :(

ну, як в чьом проблєма?
крутізна-авто постійно на обочінах, а мимо них тесли різні пролітають,
200 тищ євриків,
абідна, слюш

написано ж після зупинки, я так розумію рестарту, можна собі рулити далі. тому дефект не є
критичним, щоб всі машини водночас паркувати, як боїнги і забороняти експлуатацію
   
Re: электромобиль Taycan все  :(

Немецкая компания Porsche отзывает тысячи своих электромобилей Taycan из-за неисправного программного обеспечения, которое может приводить к внезапному отключению двигателя. Об этом пишет Reuters.
Автоконцерн намерен отозвать все модели Taycan, которые сошли с конвейера в период до июня 2021 года.

Tesla робила безліч таких помилок і не відкликала автомобілі а просто фіксала у програмах
   
Re: электромобиль Taycan все  :(
abg

написано ж після зупинки, я так розумію рестарту, можна собі рулити далі. тому дефект не є
критичним, щоб всі машини водночас паркувати, як боїнги і забороняти експлуатацію


а якщо ти розігнався до 200 км/год?

критично буде для тебе раптове вимкнення двигуна чи ні?

якщо ти навіть не встигнеш прочитати те „попередження“.
   
Re: электромобиль Taycan все  :(

а якщо ти розігнався до 200 км/год?

критично буде для тебе раптове вимкнення двигуна чи ні?

якщо ти навіть не встигнеш прочитати те „попередження“.

абсолютно не критичним, бо двигун на такій шв може дати збій на будь-якій машині, тому кожен водій повинен бути готовим до контролю над автівкою при нестандартній ситуації, особливо якщо водію забракло мозків щоб не гнати по дорозі 200 км/год
   
Re: электромобиль Taycan все  :(

Ти знав. Як правило те що ти написав - «ремонт з заміною вузлів і повернення покупцеві». Під це означення потрапляє і заміна програмного забезпечення.

Лише не розумію навіщо відкликати автівки для перевстановки програмного забезпечення. Це повинно робитись автоматично без втручання власника автівки. Всі нові моделі сьогодні повинні мати постійний інтернет звязок із виробником. Для діагностики і подібних випадків. В мене звичайна автівка, ніякий не новітній електромобіль. І то автівка має свій незалежний постійний інтернет звязок з виробником. Постійно приходять повідомлення про діагностику, чергові місячні діагностичні рапорти про стан всіх вузлів і систем автівки і нагадування про черговий сервіс. Ну там - «ви проїхали вже ххххххх кілометрів, не забудьте, що через 500 км вам потрібно поміняти масло». Чи про якийсь інший сервіс. Ну і попутно маса різних няшок. Знайти машину на якійсь великій парковці, якщо забув де кинув. Дистанційно перевірити чи закриті всі двері, закрити чи відкрити, перевірити чи стоїть на сигналізації і поставити якщо потрібно. Завести, заглушити, ввімкнути і налаштувати клімат контроль чи підігріви сидінь, керма. Якщо спрацює сигналізація то також прийде повідомлення. І таке інше. І це все через інтернет. Незалежно де ти знаходишся, хоч в Австралії. Цей сервіс безплатний.

Щоб забирали автівки і повертали гроші - такого не чув. Але є випадки, коли міняють відносно нові автівки після кількох послідовних насправностей за якийсь відносно короткий час гарантійного сроку на зовсім нові. В США в більшості штатів є відповідні закони на таке. Так звані «Lemon Car Law».
У БМВ чтобы перепрограммировать установленную новую фару LED уходит 8 часов минимум.Я хер знает как у них там все работает, но это не быстро и просто.
   
Re: электромобиль Taycan все  :(

вхід в ПЗ автомобіля через інтернет це полегшення можливості хакнути авто і скоїти злочини проти водія/пассажирів. навіть вбивство, замасковане під ДТП.
я б не дуже радувався такому "прогресу"

А вхід в ПЗ компютера через інтернет це БУДЬ ЯКІ можливості - від мільярдних крадіжок до зупинки чи і руйнування величезних промислових підприємств. Але нічого, якось обновляють те ПЗ через інтернет. І ні в кого чомусь і думки не виникне щоразу возити всі компютери в сервісні центри виробників для обновлення.

Це все від заторможеності автовиробників, які не встигають адаптуватись під «суміжні» тренди. Особливо європейських, які не зовсім дружать з ІТ.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія