Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Toyota відстає у виробництві електромобілів і намагається його пригальмувати

:D  :laugh:  :gigi:
варітор - 2000 доларів капіталка.
форсунки- розхідний матеріал.
дсг -3-4 кілоєвро євро ремонт. зараз ніби той дсг вже так не вмирає як перші моделі.

а ця електрична фігня шо на фото - 240 тисяч гривень. в наявності немає. 2 місяці доставка. фахівців по ремонту кілька на всю країну.

продовжувати чи ти перестанеш мене вчити машини ремонтувати ?
ну ти і жорстокий!  :laugh: + до того, запчастини у нас переважно від чорних трансплантологів
   
Зауважте наскільки хуцпувата сама тема відкрита соросяцьким пропагандоном. По факту пресують саме Тойоту, але соросьониш це діло вивернув навпаки.
   
ну ти і жорстокий!  :laugh: + до того, запчастини у нас переважно від чорних трансплантологів

та замахало вже то читати тут...
тільки гальмівні колодки і фільт салону вони міняють ... і більше ніфіга і ніколи. ше омивач заливають і заряджаються вдома по 1.6грн нічного тарифу.

болк АС/ДС/АС до ніссан - рено - 48 тисяч гривень. в наявності немає в Україні.
б/у є але невідомо яке...
електричка - це просто геморой. по пвіроку стоять чекаючи ремонту.
про батареї промовчу. вартість автомобіля.
   
та замахало вже то читати тут...
тільки гальмівні колодки і фільт салону вони міняють ... і більше ніфіга і ніколи. ше омивач заливають і заряджаються вдома по 1.6грн нічного тарифу.

болк АС/ДС/АС до ніссан - рено - 48 тисяч гривень. в наявності немає в Україні.
б/у є але невідомо яке...
електричка - це просто геморой. по пвіроку стоять чекаючи ремонту.
про батареї промовчу. вартість автомобіля.
мене просто вбиває рівень "сервісу" - "давай поміняємо інвертор в зборі- бо шото кулібнічати нунах".
   
По факту tesla в первом полугодии 2021 продала больше электромобилей, чем за весь 2019 год.

Т.е. темпы роста "в 2 раза каждые 2 года" сохраняются и превышаются, уже много лет.

И нет ни одного производителя машин с ДВЗ со сравнимыми темпами роста.



Куча производителей сделали выводы и тоже начали делать электрички.

Тойота хочет умереть с именем nokia на устах. имеет право.
   
Зауважте наскільки хуцпувата сама тема відкрита соросяцьким пропагандоном. По факту пресують саме Тойоту, але соросьониш це діло вивернув навпаки.

Ніхто у нас зараз нікого не пресує. Є ринок, вибирай. Я тестував два вихідних поспіль коли одне з моїх авто стало вимагати ремонту більше ніж саме того варте. Причому ми знали що хотіли. Єдиний не ринковий фактор, британський виробник не мав на всю Південу Каліфорнію моделі яку ми хотіли через ковід та зупинки заводів в Англії.

   
та замахало вже то читати тут...
тільки гальмівні колодки і фільт салону вони міняють ... і більше ніфіга і ніколи. ше омивач заливають і заряджаються вдома по 1.6грн нічного тарифу.

болк АС/ДС/АС до ніссан - рено - 48 тисяч гривень. в наявності немає в Україні.
б/у є але невідомо яке...
електричка - це просто геморой. по пвіроку стоять чекаючи ремонту.
про батареї промовчу. вартість автомобіля.


Что интересно - электричка (включая tesla) - это геморой, потому что   "болк АС/ДС/АС до ніссан - рено".

А безнинки тоже поголовно геморой, потому что "винты уитфорта в рендж-ровере?"

   
Т.е. темпы роста "в 2 раза каждые 2 года" сохраняются и превышаются, уже много лет.

И нет ни одного производителя машин с ДВЗ со сравнимыми темпами роста.


Ще один зелений телепень. Темпи роста з нуля звісно будуть шаленими. Якщо відняти всю фінансову та пропагандонську підтримку від Держав, електрички будуть в фінансовій жопі.

Про невидиму руку 'ринку' ден вже писав.  :laugh:
   
Что интересно - электричка (включая tesla) - это геморой, потому что   "болк АС/ДС/АС до ніссан - рено".

А безнинки тоже поголовно геморой, потому что "винты уитфорта в рендж-ровере?"
в тесли така сама байда
   
Нагадую: капіталізація Тесли більша ніж 6-7 найбілших виробників машин в світі.

А доходи Тесли - 1/10 від доходів однієї Тойоти.  :laugh:
   
По факту tesla в первом полугодии 2021 продала больше электромобилей, чем за весь 2019 год.

Т.е. темпы роста "в 2 раза каждые 2 года" сохраняются и превышаются, уже много лет.

И нет ни одного производителя машин с ДВЗ со сравнимыми темпами роста.



Куча производителей сделали выводы и тоже начали делать электрички.

Тойота хочет умереть с именем nokia на устах. имеет право.
будеш здивований- на ринку смартів в джапан і соня і шарп прекрасно себе почувають. і дають фору всяким ксяомі та хуяіеям
   
Нагадую: капіталізація Тесли більша ніж 6-7 найбілших виробників машин в світі.

А доходи Тесли - 1/10 від доходів однієї Тойоти.  :laugh:
ну так не всі знають та розуміють фізику цього поняття
   
Что интересно - электричка (включая tesla) - это геморой, потому что   "болк АС/ДС/АС до ніссан - рено".

А безнинки тоже поголовно геморой, потому что "винты уитфорта в рендж-ровере?"

Ні звоздя ні жезла.
Прозрієш про теслу.
   
 Поки що крім гібридів все інше х...йня. Батареї слабкі. Тре ядерні станції. Але Меркель сосніть у Х...йла ...газ. Або таки водород. Але те ж тре ядерні станції.
   
ти прозрієш скільки коштуватиме ремонт твоєї вживаної американської Тесли коли там "дещо" вмре.
збирай гроші вже шоб потім не плакати.

Пока что я насобирал денег на вторую.
А первую выставляю на продажу - 29 тыс.

У тебя есть вариант либо ждать непонятную хренть за 10 штук для "мелкой рено",
либо за 29 купить здоровенную и успешно ездящую баржу.
Заводская емкость батареи 68kWh, мой остаток 62, после общего пробега 125 тык.


Уже разобрался сам как заменить в тесле сим-карту и перевести ее в factory mode.
Как в ней менять масло в двигателях, и обслуживать полуоси.

теоретически знаю как слить дамп с emmc памяти, и получить рута, но лезть в нее с паяльником пока руки не дошли.
   
Ще один зелений телепень. Темпи роста з нуля звісно будуть шаленими. Якщо відняти всю фінансову та пропагандонську підтримку від Держав, електрички будуть в фінансовій жопі.

Про невидиму руку 'ринку' ден вже писав.  :laugh:

По кожному критерію MB програв Теслі коли я вибирав. Від того як машина іде, до якості звуку акустики. Навіть по ціні, як тільки ти починаєш вибирати опції які для мене мають значення, як якість акустики, то ціна МБ взлетіла від базовані значно нижче ніж Тесла, до вищої ніж Тесла, бо кожна опція в МБ коштує як крило літака. Тесла чесно переогла МБ з великим відривом.

Єдина модель ДВЗ в тому класі що я шукав, яка виграла мій мій приз глядацьких симпатій, була Alfa Romeo Stelvio, яка за моєю оцінкою була значно краще MB та BMW тих самих моделей, та на додаток ще на 7 тисяч дешевше. Але оскільки я звичайно купую а не беру в лізинг, то фактор надійності викреслив Альфу.
   
будеш здивований- на ринку смартів в джапан і соня і шарп прекрасно себе почувають. і дають фору всяким ксяомі та хуяіеям
У меня были смарты и sony и даже panasonic (eluga).
Я говорю про смерить конкретного производителя nokia, который отстаивал будущее кнопочных телефонов.
   
мене просто вбиває рівень "сервісу" - "давай поміняємо інвертор в зборі- бо шото кулібнічати нунах".

Інвертор ремонтується.
Ну ти в курсі бачу.
   
По кожному критерію MB програв Теслі коли я вибирав. Від того як машина іде, до якості звуку акустики. Навіть по ціні, як тільки ти починаєш вибирати опції які для мене мають значення, як якість акустики, то ціна МБ взлетіла від базовані значно нижче ніж Тесла, до вищої ніж Тесла, бо кожна опція в МБ коштує як крило літака. Тесла чесно переогла МБ з великим відривом.

Єдина модель ДВЗ в тому класі що я шукав, яка виграла мій мій приз глядацьких симпатій, була Alfa Romeo Stelvio, яка за моєю оцінкою була значно краще MB та BMW тих самих моделей, та на додаток ще на 7 тисяч дешевше. Але оскільки я звичайно купую а не беру в лізинг, то фактор надійності викреслив Альфу.

Хлопці якраз зараз чарують над Джулією.
   
Поки що крім гібридів все інше х...йня. Батареї слабкі. Тре ядерні станції. Але Меркель сосніть у Х...йла ...газ. Або таки водород. Але те ж тре ядерні станції.
Німечина ще 10 років тому (Фукусіма налякала) прийняла закон щоб відмовитись від АЕС до кінця 2022 року. Тож будуть мабуть газотурбінки ліпити для своїх електрокарів  :-)o
   
Майже місяць, катаюсь на NISSAN EN-200, 2016
Відстань 80 км, після зарядки показує відстань 131-137 км, в кінці поїздки залишається дісь 50 км
Зарядка дома і на роботі, (проста розетка 10 А), десь біля 6 год
Перепад висот від А до Б і від Б до А, 38-68 метрів над рівнем моря, маскимальна висота по дорозі 150 м, середня швидкість десь 75, за межами міст, 80-90, (деколи вилітає і 100, бо нема круіз-контроля), коли треба - просто тиснеш педальку і вона спокійно летить навідь під гірку
Бере десь 14,4 кВт/ год, рекуперація дійсно працює прекрасно, км відновляється на очах
В пятницю, всю дорогу, їхав з пічкою, спочатку км "впав" але в кінці подорожі, завдяки рекуперації, залишок був такий самий - біля 50 км
Поки що дуже задоволений !
Порівнюючи з цінами на дизель і електро, різниця дуже радує
   
Майже місяць, катаюсь на NISSAN EN-200, 2016
Відстань 80 км, після зарядки показує відстань 131-137 км, в кінці поїздки залишається дісь 50 км
Зарядка дома і на роботі, (проста розетка 10 А), десь біля 6 год
Перепад висот від А до Б і від Б до А, 38-68 метрів над рівнем моря, маскимальна висота по дорозі 150 м, середня швидкість десь 75, за межами міст, 80-90, (деколи вилітає і 100, бо нема круіз-контроля), коли треба - просто тиснеш педальку і вона спокійно летить навідь під гірку
Бере десь 14,4 кВт/ год, рекуперація дійсно працює прекрасно, км відновляється на очах
В пятницю, всю дорогу, їхав з пічкою, спочатку км "впав" але в кінці подорожі, завдяки рекуперації, залишок був такий самий - біля 50 км
Поки що дуже задоволений !
Порівнюючи з цінами на дизель і електро, різниця дуже радує

  (tu)

Хотілося б щоб ціни трохи впали на електрику, бо наразі різниця 10-15-20 штук
   
  (tu)

Хотілося б щоб ціни трохи впали на електрику, бо наразі різниця 10-15-20 штук

В нас АУДІ підняли ще планку по цінам, бо великий попит
Я сам трохи скептично відносився до електрики, не вірив що вистачить доїхати
Зараз в нас повно зарядок, але якщо до роботи до 100 км в одну строну, то електричка виграє і вистачає часу від простої розетки
Жінка має Тойоту гібріда, в мене Авенсіс дізель, може на різдво махнемо на Рава Плуга
   
Тож будуть мабуть газотурбінки ліпити для своїх електрокарів

Ага, хуйловські!  (tu)
   
В нас АУДІ підняли ще планку по цінам, бо великий попит

Те саме Тесла, піднімала ціни щонайменьше 2 рази в цьому році через попит. Зараз черга на Model Y складає 3-4 місяці.
   
Батареї електрокарів ніколи не виходять з ладу і авто проїжджає мільйон миль ;)))

   
Майже місяць, катаюсь на NISSAN EN-200, 2016
Відстань 80 км, після зарядки показує відстань 131-137 км, в кінці поїздки залишається дісь 50 км
Зарядка дома і на роботі, (проста розетка 10 А), десь біля 6 год
Перепад висот від А до Б і від Б до А, 38-68 метрів над рівнем моря, маскимальна висота по дорозі 150 м, середня швидкість десь 75, за межами міст, 80-90, (деколи вилітає і 100, бо нема круіз-контроля), коли треба - просто тиснеш педальку і вона спокійно летить навідь під гірку
Бере десь 14,4 кВт/ год, рекуперація дійсно працює прекрасно, км відновляється на очах
В пятницю, всю дорогу, їхав з пічкою, спочатку км "впав" але в кінці подорожі, завдяки рекуперації, залишок був такий самий - біля 50 км
Поки що дуже задоволений !
Порівнюючи з цінами на дизель і електро, різниця дуже радує

Який реальний пробіг у Ніссана ?
   
Який реальний пробіг у Ніссана ?

52498 км зараз
Я наїздив 1848 км (160 км туда-взад)
До мене дружбан їздив десь пять років тільки по місту
   
52498 км зараз
Я наїздив 1848 км (160 км туда-взад)
До мене дружбан їздив десь пять років тільки по місту

все буде добре з таким пробігом.
най служить справно ше довго.
але це вантажний бус. ніби :)
   
Квест не гірше за ремонт редуктора двигуна тесли
:facepalm1:
Как раз там не сложнее чем у детской игрушки
   
все буде добре з таким пробігом.
най служить справно ше довго.
але це вантажний бус. ніби :)

в мене вантажний, але в нас є і пасажирки



   
в мене вантажний, але в нас є і пасажирки


Показати зображення...

Знаю це авто.
У тебе все буде добре.
Денний пробіг на батареі 18 кВт звісно невеликий але авто прекрасне.
Успіхів.
   
в тесли така сама байда

У теслы ну точно не "такая же байда".

Хотя бы потомку  что AC-DC (чаржер)
DC-AC (тяговый инвертор)
и DC-DC (поддержка 12v сети, зарядка 12v аккумулятора )
это 3 разных блока.


"Дефицитный" 3-х фазный чаржер стоит на olx 39 тыс  грн.
Однофазный на 48 ампер - 15 тыс грн.


DC-AC отдельно купить даже не знаю - инвертор обычно с мотором в комплекте идет,
и маленький (не performance)  задний двигатель стоит 30 тыс грн. В сборе.

75-я батарея стоит около 7 тыс долларов.

Моя 70-ка в возрасте 6 лет и 125 тыс км и потеряла менее 10% емкости батареи - с 68 до 62.

Кстати "та самая" известная P85+, которая проехала уже 1,3 млн км
(да-да-да, с заменами и двигателей и батарей)

как раз только что сменила очередную батарею...... на которой проехала 450 тыс,
Причем в режиме постоянного издевательства на суперчаржере и быстрого разряда,
когда на балансировку времени даже нет.


 
   
У теслы ну точно не "такая же байда".

Хотя бы потомку  что AC-DC (чаржер)
DC-AC (тяговый инвертор)
и DC-DC (поддержка 12v сети, зарядка 12v аккумулятора )
это 3 разных блока.


"Дефицитный" 3-х фазный чаржер стоит на olx 39 тыс  грн.
Однофазный на 48 ампер - 15 тыс грн.


DC-AC отдельно купить даже не знаю - инвертор обычно с мотором в комплекте идет,
и маленький (не performance)  задний двигатель стоит 30 тыс грн. В сборе.

75-я батарея стоит около 7 тыс долларов.

Моя 70-ка в возрасте 6 лет и 125 тыс км и потеряла менее 10% емкости батареи - с 68 до 62.

Кстати "та самая" известная P85+, которая проехала уже 1,3 млн км
(да-да-да, с заменами и двигателей и батарей)

как раз только что сменила очередную батарею...... на которой проехала 450 тыс,
Причем в режиме постоянного издевательства на суперчаржере и быстрого разряда,
когда на балансировку времени даже нет.
ті ж яйця, тіки в профіль
   
Ні звоздя ні жезла.
Прозрієш про теслу.

донт вори, бро: друга тесла в сім'ї - польот нормальний !  (tu)
   
донт вори, бро: друга тесла в сім'ї - польот нормальний !  (tu)

Най не ламається сістер твоя мафинка.
   
Зауважте наскільки хуцпувата сама тема відкрита соросяцьким пропагандоном. По факту пресують саме Тойоту, але соросьониш це діло вивернув навпаки.
гей тупе прокацапське чмо - яке відношення мае сорос до виробництва електрокарів? 8-)
   
гей тупе прокацапське чмо - яке відношення мае сорос до виробництва електрокарів? 8-)

Таке відношення, що такі дебіли як ти жеруть соросяцьке гімно будь-якого розливу.
   
Таке відношення, що такі дебіли як ти жеруть соросяцьке гімно будь-якого розливу.
  чмошнику - та всім насрати яке ти гімно жреш  :K ....

Наведи балабол тупий хоть один факт відношення старого дідуся Сороса до виробництва електрокарів. :rotate:
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія