Re: Toyota відстає у виробництві електромобілів і намагається його пригальмувати |
31 липня 2021 19:10:28 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Двигун трирічоі електрички з гамерики.
Нічого там не ламається ніколи.
Бугага ..,То ти мабуть ніколи не ремонтував варіатор чи форсунки дишешя чи дсг
Квест не гірше за ремонт редуктора двигуна тесли
варітор - 2000 доларів капіталка.
форсунки- розхідний матеріал.
дсг -3-4 кілоєвро євро ремонт. зараз ніби той дсг вже так не вмирає як перші моделі.
а ця електрична фігня шо на фото - 240 тисяч гривень. в наявності немає. 2 місяці доставка. фахівців по ремонту кілька на всю країну.
продовжувати чи ти перестанеш мене вчити машини ремонтувати ?
Re: Toyota відстає у виробництві електромобілів і намагається його пригальмувати |
31 липня 2021 19:12:10 IP/Host: ---.zbau.f3netze.de
|
Re: Toyota відстає у виробництві електромобілів і намагається його пригальмувати |
31 липня 2021 19:17:15 IP/Host: ---.komitex.net
|
Розгорнути попередні цитати...То ти мабуть ніколи не ремонтував варіатор чи форсунки дишешя чи дсг
Квест не гірше за ремонт редуктора двигуна тесли
варітор - 2000 доларів капіталка.
форсунки- розхідний матеріал.
дсг -3-4 кілоєвро євро ремонт. зараз ніби той дсг вже так не вмирає як перші моделі.
а ця електрична фігня шо на фото - 240 тисяч гривень. в наявності немає. 2 місяці доставка. фахівців по ремонту кілька на всю країну.
продовжувати чи ти перестанеш мене вчити машини ремонтувати ?ну ти і жорстокий! + до того, запчастини у нас переважно від чорних трансплантологів
Re: Toyota відстає у виробництві електромобілів і намагається його пригальмувати |
31 липня 2021 19:19:56 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...
варітор - 2000 доларів капіталка.
форсунки- розхідний матеріал.
дсг -3-4 кілоєвро євро ремонт. зараз ніби той дсг вже так не вмирає як перші моделі.
а ця електрична фігня шо на фото - 240 тисяч гривень. в наявності немає. 2 місяці доставка. фахівців по ремонту кілька на всю країну.
продовжувати чи ти перестанеш мене вчити машини ремонтувати ?ну ти і жорстокий! + до того, запчастини у нас переважно від чорних трансплантологівта замахало вже то читати тут...
тільки гальмівні колодки і фільт салону вони міняють ... і більше ніфіга і ніколи. ше омивач заливають і заряджаються вдома по 1.6грн нічного тарифу.
болк АС/ДС/АС до ніссан - рено - 48 тисяч гривень. в наявності немає в Україні.
б/у є але невідомо яке...
електричка - це просто геморой. по пвіроку стоять чекаючи ремонту.
про батареї промовчу. вартість автомобіля.
Re: Toyota відстає у виробництві електромобілів і намагається його пригальмувати |
31 липня 2021 19:21:33 IP/Host: 195.64.182.---
|
Re: Toyota відстає у виробництві електромобілів і намагається його пригальмувати |
31 липня 2021 19:24:28 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Зауважте наскільки хуцпувата сама тема відкрита соросяцьким пропагандоном. По факту пресують саме Тойоту, але соросьониш це діло вивернув навпаки.
Re: Toyota відстає у виробництві електромобілів і намагається його пригальмувати |
31 липня 2021 19:25:04 IP/Host: 195.64.182.---
|
Розгорнути попередні цитати...
варітор - 2000 доларів капіталка.
форсунки- розхідний матеріал.
дсг -3-4 кілоєвро євро ремонт. зараз ніби той дсг вже так не вмирає як перші моделі.
а ця електрична фігня шо на фото - 240 тисяч гривень. в наявності немає. 2 місяці доставка. фахівців по ремонту кілька на всю країну.
продовжувати чи ти перестанеш мене вчити машини ремонтувати ?ну ти і жорстокий! + до того, запчастини у нас переважно від чорних трансплантологівта замахало вже то читати тут...
тільки гальмівні колодки і фільт салону вони міняють ... і більше ніфіга і ніколи. ше омивач заливають і заряджаються вдома по 1.6грн нічного тарифу.
болк АС/ДС/АС до ніссан - рено - 48 тисяч гривень. в наявності немає в Україні.
б/у є але невідомо яке...
електричка - це просто геморой. по пвіроку стоять чекаючи ремонту.
про батареї промовчу. вартість автомобіля.
Re: Toyota відстає у виробництві електромобілів і намагається його пригальмувати |
31 липня 2021 19:25:31 IP/Host: ---.zbau.f3netze.de
|
Т.е. темпы роста "в 2 раза каждые 2 года" сохраняются и превышаются, уже много лет.
И нет ни одного производителя машин с ДВЗ со сравнимыми темпами роста.
Re: Toyota відстає у виробництві електромобілів і намагається його пригальмувати |
31 липня 2021 19:27:05 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...ну ти і жорстокий! + до того, запчастини у нас переважно від чорних трансплантологівта замахало вже то читати тут...
тільки гальмівні колодки і фільт салону вони міняють ... і більше ніфіга і ніколи. ше омивач заливають і заряджаються вдома по 1.6грн нічного тарифу.
болк АС/ДС/АС до ніссан - рено - 48 тисяч гривень. в наявності немає в Україні.
б/у є але невідомо яке...
електричка - це просто геморой. по пвіроку стоять чекаючи ремонту.
про батареї промовчу. вартість автомобіля.Что интересно - электричка (включая tesla) - это геморой, потому что "болк АС/ДС/АС до ніссан - рено".
А безнинки тоже поголовно геморой, потому что "винты уитфорта в рендж-ровере?"
Re: Toyota відстає у виробництві електромобілів і намагається його пригальмувати |
31 липня 2021 19:27:23 IP/Host: ---.zbau.f3netze.de
|
Re: Toyota відстає у виробництві електромобілів і намагається його пригальмувати |
31 липня 2021 19:28:36 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
По факту tesla в первом полугодии 2021 продала больше электромобилей, чем за весь 2019 год.
Т.е. темпы роста "в 2 раза каждые 2 года" сохраняются и превышаются, уже много лет.
И нет ни одного производителя машин с ДВЗ со сравнимыми темпами роста.
Куча производителей сделали выводы и тоже начали делать электрички.
Тойота хочет умереть с именем nokia на устах. имеет право.
Re: Toyota відстає у виробництві електромобілів і намагається його пригальмувати |
31 липня 2021 19:29:28 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Нагадую: капіталізація Тесли більша ніж 6-7 найбілших виробників машин в світі.
А доходи Тесли - 1/10 від доходів однієї Тойоти.
Re: Toyota відстає у виробництві електромобілів і намагається його пригальмувати |
31 липня 2021 19:31:59 IP/Host: ---.komitex.net
|
Розгорнути попередні цитати...ну ти і жорстокий! + до того, запчастини у нас переважно від чорних трансплантологівта замахало вже то читати тут...
тільки гальмівні колодки і фільт салону вони міняють ... і більше ніфіга і ніколи. ше омивач заливають і заряджаються вдома по 1.6грн нічного тарифу.
болк АС/ДС/АС до ніссан - рено - 48 тисяч гривень. в наявності немає в Україні.
б/у є але невідомо яке...
електричка - це просто геморой. по пвіроку стоять чекаючи ремонту.
про батареї промовчу. вартість автомобіля.Что интересно - электричка (включая tesla) - это геморой, потому что "болк АС/ДС/АС до ніссан - рено".
А безнинки тоже поголовно геморой, потому что "винты уитфорта в рендж-ровере?"
Re: Toyota відстає у виробництві електромобілів і намагається його пригальмувати |
31 липня 2021 19:35:00 IP/Host: ---.zap.volia.net
|
Re: Toyota відстає у виробництві електромобілів і намагається його пригальмувати |
31 липня 2021 19:36:21 IP/Host: 195.64.182.---
|
Розгорнути попередні цитати...Кнопочным телефонам не капут. Их все еще можно купить, при желании.
Как правило они все с большими кнопками, и с очень большими буквами на экране.
Их покупают подслеповатым пенсионерам.
А nokia, которая всем хотела что-то показать про кнопочные телефоны, почему-то кончилась.ти прозрієш скільки коштуватиме ремонт твоєї вживаної американської Тесли коли там "дещо" вмре.
збирай гроші вже шоб потім не плакати.
Re: Toyota відстає у виробництві електромобілів і намагається його пригальмувати |
31 липня 2021 19:36:23 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...Т.е. темпы роста "в 2 раза каждые 2 года" сохраняются и превышаются, уже много лет.
И нет ни одного производителя машин с ДВЗ со сравнимыми темпами роста.Ще один зелений телепень. Темпи роста з нуля звісно будуть шаленими. Якщо відняти всю фінансову та пропагандонську підтримку від Держав, електрички будуть в фінансовій жопі.
Про невидиму руку 'ринку' ден вже писав.
Re: Toyota відстає у виробництві електромобілів і намагається його пригальмувати |
31 липня 2021 19:39:37 IP/Host: 195.64.182.---
|
Розгорнути попередні цитати...По факту tesla в первом полугодии 2021 продала больше электромобилей, чем за весь 2019 год.
Т.е. темпы роста "в 2 раза каждые 2 года" сохраняются и превышаются, уже много лет.
И нет ни одного производителя машин с ДВЗ со сравнимыми темпами роста.
Куча производителей сделали выводы и тоже начали делать электрички.
Тойота хочет умереть с именем nokia на устах. имеет право.будеш здивований- на ринку смартів в джапан і соня і шарп прекрасно себе почувають. і дають фору всяким ксяомі та хуяіеям
Re: Toyota відстає у виробництві електромобілів і намагається його пригальмувати |
31 липня 2021 19:41:37 IP/Host: ---.komitex.net
|
Розгорнути попередні цитати...ну ти і жорстокий! + до того, запчастини у нас переважно від чорних трансплантологівта замахало вже то читати тут...
тільки гальмівні колодки і фільт салону вони міняють ... і більше ніфіга і ніколи. ше омивач заливають і заряджаються вдома по 1.6грн нічного тарифу.
болк АС/ДС/АС до ніссан - рено - 48 тисяч гривень. в наявності немає в Україні.
б/у є але невідомо яке...
електричка - це просто геморой. по пвіроку стоять чекаючи ремонту.
про батареї промовчу. вартість автомобіля.мене просто вбиває рівень "сервісу" - "давай поміняємо інвертор в зборі- бо шото кулібнічати нунах".
Re: Toyota відстає у виробництві електромобілів і намагається його пригальмувати |
31 липня 2021 19:42:44 IP/Host: ---.komitex.net
|
Розгорнути попередні цитати...Т.е. темпы роста "в 2 раза каждые 2 года" сохраняются и превышаются, уже много лет.
И нет ни одного производителя машин с ДВЗ со сравнимыми темпами роста.Ще один зелений телепень. Темпи роста з нуля звісно будуть шаленими. Якщо відняти всю фінансову та пропагандонську підтримку від Держав, електрички будуть в фінансовій жопі.
Про невидиму руку 'ринку' ден вже писав.По кожному критерію MB програв Теслі коли я вибирав. Від того як машина іде, до якості звуку акустики. Навіть по ціні, як тільки ти починаєш вибирати опції які для мене мають значення, як якість акустики, то ціна МБ взлетіла від базовані значно нижче ніж Тесла, до вищої ніж Тесла, бо кожна опція в МБ коштує як крило літака. Тесла чесно переогла МБ з великим відривом.
Єдина модель ДВЗ в тому класі що я шукав, яка виграла мій мій приз глядацьких симпатій, була Alfa Romeo Stelvio, яка за моєю оцінкою була значно краще MB та BMW тих самих моделей, та на додаток ще на 7 тисяч дешевше. Але оскільки я звичайно купую а не беру в лізинг, то фактор надійності викреслив Альфу.
Re: Toyota відстає у виробництві електромобілів і намагається його пригальмувати |
31 липня 2021 19:57:10 IP/Host: ---.teremki.kiev.ua
|
Поки що крім гібридів все інше х...йня. Батареї слабкі. Тре ядерні станції. Але Меркель сосніть у Х...йла ...газ. Або таки водород. Але те ж тре ядерні станції.
Re: Toyota відстає у виробництві електромобілів і намагається його пригальмувати |
31 липня 2021 19:57:11 IP/Host: 45.91.22.---
|
Re: Toyota відстає у виробництві електромобілів і намагається його пригальмувати |
31 липня 2021 20:15:51 IP/Host: ---.cpe.net.cable.rogers.com
|
Майже місяць, катаюсь на NISSAN EN-200, 2016
Відстань 80 км, після зарядки показує відстань 131-137 км, в кінці поїздки залишається дісь 50 км
Зарядка дома і на роботі, (проста розетка 10 А), десь біля 6 год
Перепад висот від А до Б і від Б до А, 38-68 метрів над рівнем моря, маскимальна висота по дорозі 150 м, середня швидкість десь 75, за межами міст, 80-90, (деколи вилітає і 100, бо нема круіз-контроля), коли треба - просто тиснеш педальку і вона спокійно летить навідь під гірку
Бере десь 14,4 кВт/ год, рекуперація дійсно працює прекрасно, км відновляється на очах
В пятницю, всю дорогу, їхав з пічкою, спочатку км "впав" але в кінці подорожі, завдяки рекуперації, залишок був такий самий - біля 50 км
Поки що дуже задоволений !
Порівнюючи з цінами на дизель і електро, різниця дуже радує
Re: Toyota відстає у виробництві електромобілів і намагається його пригальмувати |
31 липня 2021 20:41:31 IP/Host: 45.91.22.---
|
Розгорнути попередні цитати...Майже місяць, катаюсь на NISSAN EN-200, 2016
Відстань 80 км, після зарядки показує відстань 131-137 км, в кінці поїздки залишається дісь 50 км
Зарядка дома і на роботі, (проста розетка 10 А), десь біля 6 год
Перепад висот від А до Б і від Б до А, 38-68 метрів над рівнем моря, маскимальна висота по дорозі 150 м, середня швидкість десь 75, за межами міст, 80-90, (деколи вилітає і 100, бо нема круіз-контроля), коли треба - просто тиснеш педальку і вона спокійно летить навідь під гірку
Бере десь 14,4 кВт/ год, рекуперація дійсно працює прекрасно, км відновляється на очах
В пятницю, всю дорогу, їхав з пічкою, спочатку км "впав" але в кінці подорожі, завдяки рекуперації, залишок був такий самий - біля 50 км
Поки що дуже задоволений !
Порівнюючи з цінами на дизель і електро, різниця дуже радує
Хотілося б щоб ціни трохи впали на електрику, бо наразі різниця 10-15-20 штук
Re: Toyota відстає у виробництві електромобілів і намагається його пригальмувати |
31 липня 2021 20:44:01 IP/Host: ---.org
|
Тож будуть мабуть газотурбінки ліпити для своїх електрокарів
Re: Toyota відстає у виробництві електромобілів і намагається його пригальмувати |
31 липня 2021 20:44:31 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
В нас АУДІ підняли ще планку по цінам, бо великий попит
Re: Toyota відстає у виробництві електромобілів і намагається його пригальмувати |
31 липня 2021 20:48:16 IP/Host: ---.komitex.net
|
Re: Toyota відстає у виробництві електромобілів і намагається його пригальмувати |
31 липня 2021 20:49:52 IP/Host: ---.komitex.net
|
Майже місяць, катаюсь на NISSAN EN-200, 2016
Відстань 80 км, після зарядки показує відстань 131-137 км, в кінці поїздки залишається дісь 50 км
Зарядка дома і на роботі, (проста розетка 10 А), десь біля 6 год
Перепад висот від А до Б і від Б до А, 38-68 метрів над рівнем моря, маскимальна висота по дорозі 150 м, середня швидкість десь 75, за межами міст, 80-90, (деколи вилітає і 100, бо нема круіз-контроля), коли треба - просто тиснеш педальку і вона спокійно летить навідь під гірку
Бере десь 14,4 кВт/ год, рекуперація дійсно працює прекрасно, км відновляється на очах
В пятницю, всю дорогу, їхав з пічкою, спочатку км "впав" але в кінці подорожі, завдяки рекуперації, залишок був такий самий - біля 50 км
Поки що дуже задоволений !
Порівнюючи з цінами на дизель і електро, різниця дуже радує
Re: Toyota відстає у виробництві електромобілів і намагається його пригальмувати |
31 липня 2021 20:56:29 IP/Host: 45.91.22.---
|
Розгорнути попередні цитати...Майже місяць, катаюсь на NISSAN EN-200, 2016
Відстань 80 км, після зарядки показує відстань 131-137 км, в кінці поїздки залишається дісь 50 км
Зарядка дома і на роботі, (проста розетка 10 А), десь біля 6 год
Перепад висот від А до Б і від Б до А, 38-68 метрів над рівнем моря, маскимальна висота по дорозі 150 м, середня швидкість десь 75, за межами міст, 80-90, (деколи вилітає і 100, бо нема круіз-контроля), коли треба - просто тиснеш педальку і вона спокійно летить навідь під гірку
Бере десь 14,4 кВт/ год, рекуперація дійсно працює прекрасно, км відновляється на очах
В пятницю, всю дорогу, їхав з пічкою, спочатку км "впав" але в кінці подорожі, завдяки рекуперації, залишок був такий самий - біля 50 км
Поки що дуже задоволений !
Порівнюючи з цінами на дизель і електро, різниця дуже радуєЯкий реальний пробіг у Ніссана ?
Re: Toyota відстає у виробництві електромобілів і намагається його пригальмувати |
31 липня 2021 21:42:52 IP/Host: ---.komitex.net
|
Розгорнути попередні цитати...Майже місяць, катаюсь на NISSAN EN-200, 2016
Відстань 80 км, після зарядки показує відстань 131-137 км, в кінці поїздки залишається дісь 50 км
Зарядка дома і на роботі, (проста розетка 10 А), десь біля 6 год
Перепад висот від А до Б і від Б до А, 38-68 метрів над рівнем моря, маскимальна висота по дорозі 150 м, середня швидкість десь 75, за межами міст, 80-90, (деколи вилітає і 100, бо нема круіз-контроля), коли треба - просто тиснеш педальку і вона спокійно летить навідь під гірку
Бере десь 14,4 кВт/ год, рекуперація дійсно працює прекрасно, км відновляється на очах
В пятницю, всю дорогу, їхав з пічкою, спочатку км "впав" але в кінці подорожі, завдяки рекуперації, залишок був такий самий - біля 50 км
Поки що дуже задоволений !
Порівнюючи з цінами на дизель і електро, різниця дуже радуєЯкий реальний пробіг у Ніссана ?52498 км зараз
Я наїздив 1848 км (160 км туда-взад)
До мене дружбан їздив десь пять років тільки по місту
Re: Toyota відстає у виробництві електромобілів і намагається його пригальмувати |
31 липня 2021 22:04:02 IP/Host: 185.220.101.---
|
Квест не гірше за ремонт редуктора двигуна тесли
Re: Toyota відстає у виробництві електромобілів і намагається його пригальмувати |
31 липня 2021 22:06:18 IP/Host: ---.nuevomaildsl.me
|
Розгорнути попередні цитати...Який реальний пробіг у Ніссана ?52498 км зараз
Я наїздив 1848 км (160 км туда-взад)
До мене дружбан їздив десь пять років тільки по містувсе буде добре з таким пробігом.
най служить справно ше довго.
але це вантажний бус. ніби
Re: Toyota відстає у виробництві електромобілів і намагається його пригальмувати |
31 липня 2021 23:20:09 IP/Host: ---.komitex.net
|
Розгорнути попередні цитати...52498 км зараз
Я наїздив 1848 км (160 км туда-взад)
До мене дружбан їздив десь пять років тільки по містувсе буде добре з таким пробігом.
най служить справно ше довго.
але це вантажний бус. нібив мене вантажний, але в нас є і пасажирки
Показати зображення...
Re: Toyota відстає у виробництві електромобілів і намагається його пригальмувати |
31 липня 2021 23:59:14 IP/Host: 195.64.182.---
|
Розгорнути попередні цитати...та замахало вже то читати тут...
тільки гальмівні колодки і фільт салону вони міняють ... і більше ніфіга і ніколи. ше омивач заливають і заряджаються вдома по 1.6грн нічного тарифу.
болк АС/ДС/АС до ніссан - рено - 48 тисяч гривень. в наявності немає в Україні.
б/у є але невідомо яке...
електричка - це просто геморой. по пвіроку стоять чекаючи ремонту.
про батареї промовчу. вартість автомобіля.Что интересно - электричка (включая tesla) - это геморой, потому что "болк АС/ДС/АС до ніссан - рено".
А безнинки тоже поголовно геморой, потому что "винты уитфорта в рендж-ровере?"в тесли така сама байда
Re: Toyota відстає у виробництві електромобілів і намагається його пригальмувати |
1 серпня 2021 00:07:54 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Что интересно - электричка (включая tesla) - это геморой, потому что "болк АС/ДС/АС до ніссан - рено".
А безнинки тоже поголовно геморой, потому что "винты уитфорта в рендж-ровере?"в тесли така сама байдаУ теслы ну точно не "такая же байда".
Хотя бы потомку что AC-DC (чаржер)
DC-AC (тяговый инвертор)
и DC-DC (поддержка 12v сети, зарядка 12v аккумулятора )
это 3 разных блока.
"Дефицитный" 3-х фазный чаржер стоит на olx 39 тыс грн.
Однофазный на 48 ампер - 15 тыс грн.
DC-AC отдельно купить даже не знаю - инвертор обычно с мотором в комплекте идет,
и маленький (не performance) задний двигатель стоит 30 тыс грн. В сборе.
75-я батарея стоит около 7 тыс долларов.
Моя 70-ка в возрасте 6 лет и 125 тыс км и потеряла менее 10% емкости батареи - с 68 до 62.
Кстати "та самая" известная P85+, которая проехала уже 1,3 млн км
(да-да-да, с заменами и двигателей и батарей)
как раз только что сменила очередную батарею...... на которой проехала 450 тыс,
Причем в режиме постоянного издевательства на суперчаржере и быстрого разряда,
когда на балансировку времени даже нет.
Re: Toyota відстає у виробництві електромобілів і намагається його пригальмувати |
1 серпня 2021 00:08:06 IP/Host: 195.64.182.---
|
Розгорнути попередні цитати...та замахало вже то читати тут...
тільки гальмівні колодки і фільт салону вони міняють ... і більше ніфіга і ніколи. ше омивач заливають і заряджаються вдома по 1.6грн нічного тарифу.
болк АС/ДС/АС до ніссан - рено - 48 тисяч гривень. в наявності немає в Україні.
б/у є але невідомо яке...
електричка - це просто геморой. по пвіроку стоять чекаючи ремонту.
про батареї промовчу. вартість автомобіля.Что интересно - электричка (включая tesla) - это геморой, потому что "болк АС/ДС/АС до ніссан - рено".
А безнинки тоже поголовно геморой, потому что "винты уитфорта в рендж-ровере?"Ні звоздя ні жезла.
Прозрієш про теслу.
Re: Toyota відстає у виробництві електромобілів і намагається його пригальмувати |
1 серпня 2021 12:25:21 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Что интересно - электричка (включая tesla) - это геморой, потому что "болк АС/ДС/АС до ніссан - рено".
А безнинки тоже поголовно геморой, потому что "винты уитфорта в рендж-ровере?"Ні звоздя ні жезла.
Прозрієш про теслу.донт вори, бро: друга тесла в сім'ї - польот нормальний !
Re: Toyota відстає у виробництві електромобілів і намагається його пригальмувати |
1 серпня 2021 16:37:40 IP/Host: ---.pppoe.langate.ua.27.229.109.in-addr.arpa
|
Зауважте наскільки хуцпувата сама тема відкрита соросяцьким пропагандоном. По факту пресують саме Тойоту, але соросьониш це діло вивернув навпаки.
Re: Toyota відстає у виробництві електромобілів і намагається його пригальмувати |
1 серпня 2021 17:19:17 IP/Host: ---.zbau.f3netze.de
|
Розгорнути попередні цитати...Зауважте наскільки хуцпувата сама тема відкрита соросяцьким пропагандоном. По факту пресують саме Тойоту, але соросьониш це діло вивернув навпаки.гей тупе прокацапське чмо - яке відношення мае сорос до виробництва електрокарів?
Re: Toyota відстає у виробництві електромобілів і намагається його пригальмувати |
1 серпня 2021 17:34:36 IP/Host: ---.pppoe.langate.ua.27.229.109.in-addr.arpa
|
Розгорнути попередні цитати...Зауважте наскільки хуцпувата сама тема відкрита соросяцьким пропагандоном. По факту пресують саме Тойоту, але соросьониш це діло вивернув навпаки.гей тупе прокацапське чмо - яке відношення мае сорос до виробництва електрокарів?Таке відношення, що такі дебіли як ти жеруть соросяцьке гімно будь-якого розливу.