Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Населення Львова планують скоротити до 400-500 тис чол

Судячи по зміні інфраструктуі міста
- звужують вулиці
- підземний трамвай заблокували
- метро грошей немає і навіть в кредит не дадуть
- Основні магістралі не завершенні а кошти вирішили роздеребанити на північній обїзній а там коштів 30% від початкової вартості метро  :facepalm1:

Останнє редагування: 22 липня 2021 23:36:43 від pelfor
   
Тю, а тисячі новобудів кому будують?
   
Да если бы это было и так то это же хорошие новости! Все самые комофртные города не более миллиона. Амстердам например всего 800.000 человек
Или хочешь,чтобы в полях понастраивали гетто, как в Киеве?
   
Тю, а тисячі новобудів кому будують?
Судя по введению НДС для застройщиков, стройки скоро тоже все.
   
Для початку було б добре розбіратись, з яких бюджетів фінансуються міські вулиці,  а з яких - об'їзна.
Це так, для початку. А наступним рівнем може і про "звуження вулиць" вийде)
Між іншим, цікаво,  а яким це чином вулицю можна звузити,  будинки позсувати?))
   
Тю, а тисячі новобудів кому будують?
Для існуючого населення.
Забезпечення житлом в кількості квадратних метрів на людину  в два рази менше ніж у цюріху.

Це,  між іншим, один з основних міфів,  що нове житло автоматично означає збільшення кількості населення
   
Re: Населення Львова планують скоротити до 400-500 тис чол

Надеюсь, не газовыми камерами?
   
Для початку було б добре розбіратись, з яких бюджетів фінансуються міські вулиці,  а з яких - об'їзна.
Це так, для початку. А наступним рівнем може і про "звуження вулиць" вийде)
Між іншим, цікаво,  а яким це чином вулицю можна звузити,  будинки позсувати?))

Так виділяєте півдороги для велосипедистів  дещо розширюєте тротуари щоб зробити парковки обабіч і все замість двох смуг одна наприклад:
Вул Шевченка. Вул Б Хмельницького (підзамче) Вул Пекарська, вул. Бандери це усі вулиці із величезним трафіком колись
   
Для початку було б добре розбіратись, з яких бюджетів фінансуються міські вулиці,  а з яких - об'їзна.
Це так, для початку. А наступним рівнем може і про "звуження вулиць" вийде)
Між іншим, цікаво,  а яким це чином вулицю можна звузити,  будинки позсувати?))

пелфор-це Зебанашка.далі можна не продовжувати щось пояснювати :)
   
Re: Населення Львова планують скоротити до 400-500 тис чол

Так виділяєте півдороги для велосипедистів  дещо розширюєте тротуари щоб зробити парковки обабіч і все замість двох смуг одна наприклад:
Вул Шевченка. Вул Б Хмельницького (підзамче) Вул Пекарська, вул. Бандери це усі вулиці із величезним трафіком колись
Я б у Львові взагалі власним транспортом не користувався. Хіба щоб виїхати за місто.
   
Те що не буде метро і прожектів підземних - то дуже добре
І дороги вужчі - також

Місто не для машин а для людей

Приклад міста для машин - Детройт

Чи Київ
Жодне розширення, розв'язка  чи новий міст не додадуть нічого корисного для Києва
Лише збагатять групу будівельників
   
Так виділяєте півдороги для велосипедистів  дещо розширюєте тротуари щоб зробити парковки обабіч і все замість двох смуг одна наприклад:
Вул Шевченка. Вул Б Хмельницького (підзамче) Вул Пекарська, вул. Бандери це усі вулиці із величезним трафіком колись
трафік по пекарський вкличезний? Там 1 потік був так і залишивсч
   
Да если бы это было и так то это же хорошие новости! Все самые комофртные города не более миллиона. Амстердам например всего 800.000 человек
Или хочешь,чтобы в полях понастраивали гетто, как в Киеве?

Пелфор у нас зелений пролетарій.Хоче автомобільний соціалізм
Але збільшення кількості авто в місті-це утопія
Ну розрулили проблему перехрестя біля Янівського цвинтаря.так машини з Рясне тепер одначе коркуються на Левандівській або Сяйво
Переважна більшість корків у Львові і не тільки через самих водіїв.є така вуличка в центрі Львова вул. Данилишина(йде за Магнусом).там постійно було корки
Тільки но прибрали неправильно припарковані авто,все,корки зникли.Таку саму картину спостерігаю і на багатьох інших львівських вулицях,де прибрали припарковані авто
   
трафік по пекарський вкличезний? Там 1 потік був так і залишивсч

Ну ти давай тоді вже кажи,що на Пекарській взагалі-то дві смуги.було.одна з яких тупо запаркована була
   
Те що не буде метро і прожектів підземних - то дуже добре
І дороги вужчі - також

Місто не для машин а для людей

Приклад міста для машин - Детройт

Чи Київ
Жодне розширення, розв'язка  чи новий міст не додадуть нічого корисного для Києва
Лише збагатять групу будівельників

+100
   
Ну ти давай тоді вже кажи,що на Пекарській взагалі-то дві смуги.було.одна з яких тупо запаркована була
таа я і кажу траффк був в 1 полосу, нічогт нп змінилось
   
таа я і кажу траффк був в 1 полосу, нічогт нп змінилось

Не заважай пелфору зраду розганяти  :laugh:
   
таа я і кажу траффк був в 1 полосу, нічогт нп змінилось

Так так скоро і по проспекту свободи буде одна смуга  :facepalm1:
   
Те що псевдольвівянин не знає Львова це так гарно видно з того хоча що він не розуміє чому там було дві смуги. Але це нормально для дауна.
   
Судячи по зміні інфраструктуі міста
- звужують вулиці
- підземний трамвай заблокували
- метро грошей немає і навіть в кредит не дадуть
- Основні магістралі не завершенні а кошти вирішили роздеребанити на північній обїзній а там коштів 30% від початкової вартості метро  :facepalm1:


1. Метро у Львові не виплатиться ніколи, буде банкротом від самого початку, це абсурд, як і такий „винахід“ як „підземний трамвай“.

2. Яка кількість населення Львова зараз? Хто рахував і як? Яка частина того населення лише на папері проживає у Львові, а насправді - або на заробітках за кордоном або живе за містом/в селі?
   
Стою в корку на хмельницького
Три полоси
Виізд з міста
   
1. Метро у Львові не виплатиться ніколи, буде банкротом від самого початку, це абсурд, як і такий „винахід“ як „підземний трамвай“.

2. Яка кількість населення Львова зараз? Хто рахував і як? Яка частина того населення лише на папері проживає у Львові, а насправді - або на заробітках за кордоном або живе за містом/в селі?

Північна об'їзна виплатиться  :facepalm1:  там лише мостів треба на півтори кілометрів набувати або земляних робіт посеред озера...
   
Стою в корку на хмельницького
Три полоси
Виізд з міста

А це друга красива тенденція описували що треба ліквідувати усі підземні переходи.
От там цей наземний перехід і створює затор :super:
   
оригінальне вирішення сміттєвої проблеми регіону....
   
Стою в корку на хмельницького
Три полоси
Виізд з міста

реальних полоси там 1-а  :laugh:
   
Re: Населення Львова планують скоротити до 400-500 тис чол

Стануть киянами

 :gigi:
   
реальних полоси там 1-а
а вони бочком, бочком....  :K
   
от реальна розмітка на виїзд зі Львова з 3х полос, лише 1 крайня ліва  :laugh:

   
Тільки но прибрали неправильно припарковані авто,все,корки зникли.Таку саму картину спостерігаю і на багатьох інших львівських вулицях,де прибрали припарковані авто


Хто би „прибрав припарковані авто“ з верху Зеленої чи Кульпарківської чи Стрийської?    8-)
Щоб ними проїхати можна було в години пік, які, години, вже майже цілий день тривають?
І хто би прибрав ті НЕзапарковані авто, які везуть 1 (одну!) сраку туди-сюди містом?
   
Те що не буде метро і прожектів підземних - то дуже добре
І дороги вужчі - також

Місто не для машин а для людей

Приклад міста для машин - Детройт

Чи Київ
Жодне розширення, розв'язка  чи новий міст не додадуть нічого корисного для Києва
Лише збагатять групу будівельників
А какие новые мосты и развязки в Киеве построили?
   
Підземний трамвай, кажете?
Угу, такі ТС-и вже його будували в кінці 80-х на початку 90-х В будинках навколо з'явилися такі тріщини, що миш пролізе :)
   
А це друга красива тенденція описували що треба ліквідувати усі підземні переходи.
От там цей наземний перехід і створює затор :super:
их убирают не потому. Строительство и эксплуатация дороже наземного, патрульные не видят что происходит в пп.
Женщина с коляской и ребёнком вообще не может туда спуститься по технике безопасности, потому что ребёнка на лестничном пролёте она должна нести на руках и двигаться лицом вперёд, то есть коляску нужно переть перед собой одной рукой по лестнице. Попробуйте, рекомендую, особенно вверх. Можете даже воспользоваться «скатами» от построивших и попробовать шагать двумя ногами между этих самых «скатов».
Точно также с коляской невозможно зайти в маршрутку и в существующий постсовковый общественный транспорт от слова совсем.
Вашу пробку частично составляют такие вот мамаши, которые просто не могут дойти с чадом куда им нужно и едут на авто, которое, помимо просто поездки, ещё и паркуют под домом и у конечного пункта.
   
от реальна розмітка на виїзд зі Львова з 3х полос, лише 1 крайня ліва  :laugh:

Показати зображення...

3 смуги навпроти ОККО.
права на жовкву.
дві інші на київ.
   
А какие новые мосты и развязки в Киеве построили?

Кірпи міст та навколо нього
Патона розв'язка
Диміївська площа

   
И да, подземный переход как раз самый что ни на есть совок, потому что авто было показателем успешности и злыдни не должны были мешать успешным передвигаться.
   
их убирают не потому. Строительство и эксплуатация дороже наземного, патрульные не видят что происходит в пп.
Женщина с коляской и ребёнком вообще не может туда спуститься по технике безопасности, потому что ребёнка на лестничном пролёте она должна нести на руках и двигаться лицом вперёд, то есть коляску нужно переть перед собой одной рукой по лестнице. Попробуйте, рекомендую, особенно вверх. Можете даже воспользоваться «скатами» от построивших и попробовать шагать двумя ногами между этих самых «скатов».
Точно также с коляской невозможно зайти в маршрутку и в существующий постсовковый общественный транспорт от слова совсем.
Вашу пробку частично составляют такие вот мамаши, которые просто не могут дойти с чадом куда им нужно и едут на авто, которое, помимо просто поездки, ещё и паркуют под домом и у конечного пункта.

Це що ви описуєте якраз і є деградація і скорочення населення.
   
И да, подземный переход как раз самый что ни на есть совок, потому что авто было показателем успешности и злыдни не должны были мешать успешным передвигаться.

 :facepalm1: нехай ідуть через 3 смуги в одну сторону і потім ще через три в іншу - прям справедливість є за неї треба боротися  :lol:  :weep:  :lol:
   
Це що ви описуєте якраз і є деградація і скорочення населення.
каким боком тут деградация вообще? женщины больше не могут тащить в одной руке коляску, а в другой ребёнка? Они и раньше не могли. И сейчас и раньше находится неравнодушный мужчина из толпы, который это делал.
Это такой же долбоебизм, как и поручни в поездах, которые вытирают каждую остановку, вместо сделать их задвижными.
А для проезда нескольких светофоров есть одно интересное бородатое изобретение - зелёная волна, но тут у всех, движущихся по дороге, должно быть хоть какое-то умение поддерживать определённую скорость без замедлений и ускорений.
   
:facepalm1: нехай ідуть через 3 смуги в одну сторону і потім ще через три в іншу - прям справедливість є за неї треба боротися  :lol:  :weep:  :lol:
если это город, то две полосы туда и две назад и между ними островок безопасности, потому что крайние запаркованы и там новомодные велодорожки.
А если это 3 скоростные полосы «а-ля совок» с окраины в центр ,как Победы, то это их нужно делать тоннелем, а не думать как там и что развязывать вокруг.
   
Кірпи міст та навколо нього
Патона розв'язка
Диміївська площа
За 30 лет , едрить какое покращення...
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія