Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Ось акумуляторна :bomb:

Ось акумуляторна :bomb:

Великий китайський виробник батарей CATL представив перше покоління натрій-іонних батарей, повідомляє видання cnevpost.com.Для багатьох ця подія стане новим витком інновацій у сфері електромобілебудува ння.

Отже, про що саме йдеться? Відомо, що у натрійєво-іонних батарей щільність дещо нижча, ніж у сучасних літій-залізо-фосфатних моделей та становить 160 Вт/кг. Зате нові батареї мають інші перевагами. В першу чергу, це можливість працювати навіть при дуже низьких температурах та можливість безпроблемного швидкого заряджання.

Натрій-іонні батареї можуть заряджатися до 80% за 15 хвилин при кімнатній температурі і водночас зберігати більше 90 відсотків заряду, навіть якщо температура близько -20°C. Ба більше, вони перевищили вимоги безпеки китайського національного стандарту, відзначившись чудовою термостабільністю.

Однак компанія на цьому не зупиниться. Уже зараз в планах є плани щодо розроблення другого покоління натрій-іонних батарей, які зможуть показати щільність у 200 Вт/кг. А поки що CATL вже приступив до налагодження виробництва існуючої моделі, які, ймовірно, зможуть надійти у виробництво до 2023 року.

Відзначимо, що раніше Південнокорейський технологічний гігант LG зміг обігнати CATL за кількістю доставок батарей для електромобілів. Такі результати діяльності обох компаній показали свіжі звіти за травень. Загальна ємність батарей на електромобілях, які були зареєстровані в травні, склала 19,7 ГВт*год, що перевищує показники минулого року на 330%.

Не виключено, що подібне відставання китайців обумовлено підготовкою підприємства освоєння нових батарей.

Останнє редагування: 2 серпня 2021 23:02:26 від pelfor
   
Re: Ось  :bomb:
smx

это гуд, но хотелось бы конечно успехов еще в увеличении Вт\кг
   
Re: Ось акумуляторна :bomb:

кількість циклів/деградація?
   
Re: Ось акумуляторна :bomb:

кількість циклів/деградація?

Всього 1500 але ціна і доступність інша
   
Re: Ось акумуляторна :bomb:

Так и где тут революция?
Емкость много ниже обычного лития, не дотягивает даже до емкости малоемких и экологичных железо-фосфатных аккумов.
Быстрая зарядка уже даже в телефонах есть, 100% и за 20 мин и за 15 мин.

Даже обычный бытовой литий в формате банки 18650 может работать до -40 градусов. https://drive.google.com/open?id=1y6EhWnWI0JTlOJ3jTmnEIwMfgiCU_ryL
А специальные банки и до -70 градусов работают.

Никакого даже намека на новый виток.
Может быть когда нибудь в будущем, но пока для электромобилей тут вообще нет ничего интересного, тем более с втрое меньшей емкостью (втрое меньшем пробеге).

Останнє редагування: 2 серпня 2021 23:59:39 від OlegP
   
Re: Ось акумуляторна :bomb:

для электромобилей тут вообще нет ничего интересного, тем более с втрое меньшей емкостью (втрое меньшем пробеге).
ну хіба що якшо ціна в десять раз нижче
   
Re: Ось акумуляторна :bomb:

Так и где тут революция?
Емкость много ниже обычного лития, не дотягивает даже до емкости малоемких и экологичных железо-фосфатных аккумов.
Быстрая зарядка уже даже в телефонах есть, 100% и за 20 мин и за 15 мин.
https://www.youtube.com/watch?v=OWt-J1m30lY
https://twitter.com/view/status/1282596791720964096Даже обычный бытовой литий в формате банки 18650 может работать до -40 градусов. https://drive.google.com/open?id=1y6EhWnWI0JTlOJ3jTmnEIwMfgiCU_ryL
А специальные банки и до -70 градусов работают.

Никакого даже намека на новый виток.
Может быть когда нибудь в будущем, но пока для электромобилей тут вообще нет ничего интересного, тем более с втрое меньшей емкостью (втрое меньшем пробеге).

Тим що матеріалу для акумулятора є величезна кількість на відміну від літєвих
   
Re: Ось акумуляторна :bomb:

Быстрая зарядка уже даже в телефонах есть, 100% и за 20 мин и за 15 мин.
Але батарея від цього швидко старіє.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія