Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Попал под машину – плати: пешеходов заставят оплачивать ремонт авто, которое их сбило

По-перше, поясню, якщо хтось сам елементарного не розуміє: пункти щодо обов'язків водія ніяким чином обов'язки пішохода не змінюють. Тому ніякого сенсу їх розглядати немає.
По-друге, я його не трактую, а лише наводжу. Хоча й не мої проблеми, що дехто не в змозі зробити елементарні логічні висновки, але я їм допомогаю.

Розумієш, у нас є пдр. Вони дебільні трішечки. Вони формально дозволяють, наприклад, не знижувати швидкість навіть якщо на краю перехода стоїть людина, що готується переходити. Адекватні водії пригальмують. "Знавці" пдр пролетять. Скоріше за все кілька годин тому черговим літуном була вбита 19річна на зебрі. Схема проста. Від неї гинуть більше ніж від війни.
   
Нечукча ти наш, саме цього я від serg60 й вимагаю:
30 метрів (хоча у дійсності підрахунок дає 35) - це є мінімальна відстань до машини, яка може бути безпечною. Меньше відстань - це небезпека й переходити не можна. Але він вперся в своє "почти всегда безопасно"
Еще раз для альтернативно одаренного.
Обязанность водителя выбрать безопасную скорость в зависимости от дорожной обстановки.
В том числе, чтобы уступить дорогу пешеходу на переходе.
Если какой-то иплан, купивший права, превышает скорость, как обкуренная зайка в Харькове, то и на тротуаре нахождение смертельно опасно.

Про термины в самом начале ПДР, если ты их никогда не видел.



Останнє редагування: 13 грудня 2019 14:02:34 від serg60
   
Розумієш, у нас є пдр. Вони дебільні трішечки. Вони формально дозволяють, наприклад, не знижувати швидкість навіть якщо на краю перехода стоїть людина, що готується переходити. Адекватні водії пригальмують. "Знавці" пдр пролетять. Скоріше за все кілька годин тому черговим літуном була вбита 19річна на зебрі. Схема проста. Від неї гинуть більше ніж від війни.
Человек или на переходе или нет, что значит на краю?
Ступил пешеход ногой на переход, капец, водитель  " повинен зменшити швидкість, а в разі потреби зупинитися, щоб дати дорогу пішоходам "
   
Нечукча ти наш, саме цього я від serg60 й вимагаю:
30 метрів (хоча у дійсності підрахунок дає 35) - це є мінімальна відстань до машини, яка може бути безпечною. Меньше відстань - це небезпека й переходити не можна. Але він вперся в своє "почти всегда безопасно"
Неважно, что пешеход нарушил Правила, неважно, что он неправильно оценил "безопасность" или дистанцию или скорость или качество покрытия или цвет штанов водителя - водитель виноват, ибо он "держит в руках острый топор", которым нанес повреждения пешеходу. Точка. Степень вины водителя суд установит с учетом многих факторов, но невинным он не будет и срок получит все равно, может условный, может реальный. Никогда никакие Правила не изменят причинно-следственную связь, только смягчат ответственность.
   
Человек или на переходе или нет, что значит на краю?
Ступил пешеход ногой на переход, капец, водитель  " повинен зменшити швидкість, а в разі потреби зупинитися, щоб дати дорогу пішоходам "

диви, з одного боку, пдр дають пішохіду перевагу на зебрі. Однією рукою. Другою дозволяють водію не гальмувати перед переходом якщо пішохід ще не ступив. А що трапляється коли пішохід нарешті ступив? Автівка вже не може зупинитися.

Я прихильник повної зупинки транспортного засобу. Як в америці.
   
Еще раз для альтернативно одаренного.
Обязанность водителя выбрать безопасную скорость в зависимости от дорожной обстановки.
В том числе, чтобы уступить дорогу пешеходу на переходе.
Если какой-то иплан, купивший права, превышает скорость, как обкуренная зайка в Харькове, то и на тротуаре нахождение смертельно опасно.
Чувак решил, что ошибка пешехода в оценке безопасности поможет ему избежать отвественности за наезд на пешехода на переходе. Он уверен в этом - ибо пешеход виновен, неправильно оценил. Но это не так - водитель тоже ошибся, тоже неправильно оценил. Угадайте, кто будет таки наказан ? Тот кто ошибся и его сбили или тот кто ошибся и сбил ? Ответ очевиден для всех, у кого есть мозг.
   
ругою дозволяють водію не гальмувати перед переходом якщо пішохід ще не ступив.
Нет такого в Правилах. Есть меры, принимаемы для пропуска пешеходов, вплоть до остановки. (Нормальные люди понимают, что эти меры включают в себя торможение заранее перед любым переходом, куда внезапно могут выйти пешеходы, даже если их не видно)
   
Нет такого в Правилах. Есть меры, принимаемы для пропуска пешеходов, вплоть до остановки. (Нормальные люди понимают, что эти меры включают в себя торможение заранее перед любым переходом, куда внезапно могут выйти пешеходы, даже если их не видно)

нормальні розуміють. Але нормальні при цьому керуються здоровим глуздом, а не пдр.
   
Між іншим, може так співпало, але вчора водії були прям на диво ввічливі на всіх переходах  :gigi:
   
диви, з одного боку, пдр дають пішохіду перевагу на зебрі. Однією рукою. Другою дозволяють водію не гальмувати перед переходом якщо пішохід ще не ступив. А що трапляється коли пішохід нарешті ступив? Автівка вже не може зупинитися.

Я прихильник повної зупинки транспортного засобу. Як в америці.
Что означает "нарешті " ?
Пешеход двигается со скоростью, позволяющей остановить машину за время от "наконец-то вступил" до "оказался на пути движения" , если водитель правильно выбрал скорость в зависимости от дорожной обстановки, что ему предписывают ПДР.

Случаи, когда пешеход выбегает на дорогу, отдельно упоминаются в правилах.

Останнє редагування: 13 грудня 2019 14:18:54 від serg60
   
Ступил пешеход ногой на переход, капец, водитель  " повинен зменшити швидкість, а в разі потреби зупинитися, щоб дати дорогу пішоходам "
Неверно. Ступил пешеход или не ступил, водитель  "повинен зменшити швидкість, а в разі потреби зупинитися, щоб дати дорогу пішоходам". Это проблема водителя - пешеход может начать переход в любой момент, скорость должна быть такой, чтобы успеть остановиться. Ясно, шо водятлам это серпом по яйцам - тошнить 20-30 км/ч, но куда деваться, в жилой застройке это обычное явление, привыкаешь.
   
Еще раз для альтернативно одаренного.
Обязанность водителя выбрать безопасную скорость в зависимости от дорожной обстановки.
В том числе, чтобы уступить дорогу пешеходу на переходе.
Если какой-то иплан, купивший права, превышает скорость, как обкуренная зайка в Харькове, то и на тротуаре нахождение смертельно опасно.

Про термины в самом начале ПДР, если ты их никогда не видел.
так я його й питаю, якого хера він ігнорує загальні положення.
   
Між іншим, може так співпало, але вчора водії були прям на диво ввічливі на всіх переходах  :gigi:
не повіриш, в мене така сама ситуація! :gigi:
   
Неверно. Ступил пешеход или не ступил, водитель  "повинен зменшити швидкість, а в разі потреби зупинитися, щоб дати дорогу пішоходам". Это проблема водителя - пешеход может начать переход в любой момент, скорость должна быть такой, чтобы успеть остановиться. Ясно, шо водятлам это серпом по яйцам - тошнить 20-30 км/ч, но куда деваться, в жилой застройке это обычное явление, привыкаешь.

Досить було випадків що я так пригальмовував і зупинявся, коли хтось стояв біля переходу, з міркувань ввічливості, а пішохід продовжував стояти і не переходив, може курив, чекав когось, не знаю... Пропонуєте водіям стати телепатами? Наслідки для водія мають бути якщо пішохід СТУПИВ на проїзну частину, а він в свою чергу має переконатися що це  безпечно, а не вибігати зі смартфоном і навушниками у вухах. + РЕАЛЬНІ штрафи для пішоходів за порушення, і цього було б достатньо.
   
Неверно. Ступил пешеход или не ступил, водитель  "повинен зменшити швидкість, а в разі потреби зупинитися, щоб дати дорогу пішоходам". Это проблема водителя - пешеход может начать переход в любой момент, скорость должна быть такой, чтобы успеть остановиться. Ясно, шо водятлам это серпом по яйцам - тошнить 20-30 км/ч, но куда деваться, в жилой застройке это обычное явление, привыкаешь.
На дороге это достаточно редко, а в жилой застройке, если имеются в виду дворовые территории и так ограничение 20 км/ч.
   
Досить було випадків що я так пригальмовував і зупинявся, коли хтось стояв біля переходу, з міркувань ввічливості, а пішохід продовжував стояти і не переходив, може курив, чекав когось, не знаю... Пропонуєте водіям стати телепатами? Наслідки для водія мають бути якщо пішохід СТУПИВ на проїзну частину, а він в свою чергу має переконатися що це  безпечно, а не вибігати зі смартфоном і навушниками у вухах. + РЕАЛЬНІ штрафи для пішоходів за порушення, і цього було б достатньо.
В данной теме спор из-за разного понимания этого самого "безпечно".
Некоторые считают, что безопасно это, когда на дороге вообще нет машин, а не когда машина имеет возможность остановиться, чтобы уступить дорогу пешеходу :)
   
Покаж
Досить було випадків що я так пригальмовував і зупинявся, коли хтось стояв біля переходу, з міркувань ввічливості, а пішохід продовжував стояти і не переходив, може курив, чекав когось, не знаю...

Та таке постійно. Станеш, а пішохідстій махає рукою - проїзжай.
   
Некоторые считают, что безопасно это, когда на дороге вообще нет машин
і це дійсно так, бо у автомобіля можуть відказати гальма або водятел може переплутати педалі, чи як у синка якогось олігарха статися епілептичний напад  :(
і той, по замовчуванню правий пішохід, не переконавшись що переходити безпечно, буде як гонтарева хвастатись костяною ногою
   
камаз був на більшій або такій самій відстані.
п.с. обов"язки водятла також ніхто не відміняв, як ти це нам намагаєшся впарити

Який камаз????
Ти хоча б за дописами слідкував!
Я тієї конкретної ситуації взагалі не торкався.

п.с. обов'язків у якихось водятлів взагалі ніяких немає. Тому й відміняти нічого. Відповідно, нічого подібного я впарювати не міг. Тобто чергова твоя брехня.
   
Еще раз для альтернативно одаренного.
Обязанность водителя выбрать безопасную скорость в зависимости от дорожной обстановки.
В том числе, чтобы уступить дорогу пешеходу на переходе.
Если какой-то иплан, купивший права, превышает скорость, как обкуренная зайка в Харькове, то и на тротуаре нахождение смертельно опасно.

Про термины в самом начале ПДР, если ты их никогда не видел.

Ещё раз для неальтернативно одаренных:
Обязанности водителя не отменяют обязанности пешехода, т.к. эти обязанности (см. п.4.14) безусловные.
   
і це дійсно так, бо у автомобіля можуть відказати гальма або водятел може переплутати педалі, чи як у синка якогось олігарха статися епілептичний напад  :(
і той, по замовчуванню правий пішохід, не переконавшись що переходити безпечно, буде як гонтарева хвастатись костяною ногою
Еще опасно ходить про тротуарам, может приехать обдолбаная зайка. И рыбу есть опасно, можно косточкой подавиться.
Дома тоже опасно, обкуреный или с деменцией сосед может газ не закрыть.
   
Ещё раз для неальтернативно одаренных:
Обязанности водителя не отменяют обязанности пешехода, т.к. эти обязанности (см. п.4.14) безусловные.
Ну-да, ну-да, обязанности пешехода безусловные, а обязанность водителя выбирать безопасную скорость и уступить дорогу вплоть до остановки чистая условность.
   
Який камаз????
Ти хоча б за дописами слідкував!
Я тієї конкретної ситуації взагалі не торкався.

п.с. обов'язків у якихось водятлів взагалі ніяких немає. Тому й відміняти нічого. Відповідно, нічого подібного я впарювати не міг. Тобто чергова твоя брехня.
мальований, дурко! :facepalm:

Re: Попал под машину – плати: пешеходов заставят оплачивать ремонт авто, которое их сбило
NWest [ Відповісти в приват ] [Ігнорувати]
   11 грудня 2019 21:04:43
IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net


Слідкуй сам за своїм базаром! Водятел!
Вб"єшся сам - йух з тобою! Але, не дай Боже, когось іншого на той світ спровадиш - тебе і там знайдуть.
   
В данной теме спор из-за разного понимания этого самого "безпечно".
Некоторые считают, что безопасно это, когда на дороге вообще нет машин, а не когда машина имеет возможность остановиться, чтобы уступить дорогу пешеходу :)
Людина, яка не може оцінити що для неї безпечно, не є пристосованою до реального життя... Вона може обпаритися окропом, втопитися у ванні, загинути від ураження струмом, наїстися блідих поганок і тд і тп.
   
Людина, яка не може оцінити що для неї безпечно, не є пристосованою до реального життя... Вона може обпаритися окропом, втопитися у ванні, загинути від ураження струмом, наїстися блідих поганок і тд і тп.
ну то нєхєр таким права видавати!
   
ну то нєхєр таким права видавати!

Пішоходам?

Їм би не завадило здати залік з ПДР щодо тих пунктів які їх стосуються.

Окремий пункт - п'яні пішоходи і ті що на дорозі існують у віртуальній реальності.

Останнє редагування: 13 грудня 2019 15:13:38 від WASQ
   
Пішоходам?

Їм би не завадило здати залік з ПДР щодо тих пунктів які їх стосуються.
Судя по этой теме, начинать нужно с водятлов :facepalm1:
   
Судя по этой теме, начинать нужно с водятлов :facepalm1:

Водятлам теж би не завадило освіжити... особливо тим що купили права.
   
Водятлам теж би не завадило освіжити... особливо тим що купили права.
про шо мова. і їм в першу чергу
   
мальований, дурко! :facepalm:

Re: Попал под машину – плати: пешеходов заставят оплачивать ремонт авто, которое их сбило
NWest [ Відповісти в приват ] [Ігнорувати]
11 грудня 2019 21:04:43
IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net


Слідкуй сам за своїм базаром! Водятел!
Вб"єшся сам - йух з тобою! Але, не дай Боже, когось іншого на той світ спровадиш - тебе і там знайдуть.

Звідки я знаю, що ти там малював, дурко?
Ще раз для повних дебілів: якщо вистачить мізків, передивися уважно мої дописи - ні про який камаз ніде нічого немає, я розглядав виключно загальну ситуацію.
Слідкуй за власним базаром!
   
Судя по этой теме, начинать нужно с водятлов :facepalm1:

не дай боже наші пдр виконувати. Трупів в рази побільшає.

Ще раз:
1) пішоходу пдр кажуть, йди сміливо по зебрі. Твій пріоритет руху. Водій зобов'язаний пригальмувати та пропустити.
2) водію пдр дозволяють не гальмувати аж доки пішохід не опиниться на зебрі однією ногою. А коли той опиняється, то вже пізно пити боржомі.

будемо такі пдр виконувати? Це ж готова пастка, в яку щодня потрапляють люди.
   
Ещё раз для неальтернативно одаренных:
Обязанности водителя не отменяют обязанности пешехода, т.к. эти обязанности (см. п.4.14) безусловные.
Пешеходные обязанности не приводят пешехода на скамью подсудимых !!! Воспринимай п 4.14 как рекомендацию !!! Сидеть все равно водятлу, ибо он нарушил тоже при сбитии пешика на переходе !!! Ну что не ясно-то ? Это как обоюдка, но отвечать всегда водятлу - он травмировал пешика. Забудь про 4.14 если ты водитель, считай, что его нет. А если пешеход - забей на все, кроме 4.14, зебры и светофора.
   
 Нарушил плати ! Все правильно !
   
не дай боже наші пдр виконувати. Трупів в рази побільшає.

Ще раз:
1) пішоходу пдр кажуть, йди сміливо по зебрі. Твій пріоритет руху. Водій зобов'язаний пригальмувати та пропустити.
2) водію пдр дозволяють не гальмувати аж доки пішохід не опиниться на зебрі однією ногою. А коли той опиняється, то вже пізно пити боржомі.

будемо такі пдр виконувати? Це ж готова пастка, в яку щодня потрапляють люди.
сходи по лінку на другій сторінці. там все розтлумачено
   
не дай боже наші пдр виконувати. Трупів в рази побільшає.

Ще раз:
1) пішоходу пдр кажуть, йди сміливо по зебрі. Твій пріоритет руху. Водій зобов'язаний пригальмувати та пропустити.
2) водію пдр дозволяють не гальмувати аж доки пішохід не опиниться на зебрі однією ногою. А коли той опиняється, то вже пізно пити боржомі.

будемо такі пдр виконувати? Це ж готова пастка, в яку щодня потрапляють люди.
Нет в ПДР ни 1, ни 2. Водитель должен принять все меры для предотвращения наезда на пешехода на зебре, вплоть до остановки. Пофиг кто где стоит и где едет - видишь зебру - крути башкой и тормози, а не лети по переходу 80 км/ч, бо на нем никого нет.
   
Ну-да, ну-да, обязанности пешехода безусловные, а обязанность водителя выбирать безопасную скорость и уступить дорогу вплоть до остановки чистая условность.
Ну, и где ты что-то подобное в моих сообщениях нашел?
Цитату, плз.
Кстати, "уступить дорогу" - это именно условная обязанность, т.к. возникает лишь при выполнении одного или ряда условий, например, наличие пешехода на зебре.

ЗЫ. Ну, откуда такие тупые берутся в таких количествах???
Почему в их куриные мозги не доходит, что если в дтп виновен один, то может быть виновен и другой, и даже третий?..
   
про шо мова. і їм в першу чергу

Ну я спостерігав з якими знаннями йдуть на права здавати... мав можливість опитати перед іспитом не раз. І здають що найцікавіше  ;o  :( . І їздять потім з цим  :X
   
Пешеходные обязанности не приводят пешехода на скамью подсудимых !!! Воспринимай п 4.14 как рекомендацию !!! Сидеть все равно водятлу, ибо он нарушил тоже при сбитии пешика на переходе !!! Ну что не ясно-то ? Это как обоюдка, но отвечать всегда водятлу - он травмировал пешика. Забудь про 4.14 если ты водитель, считай, что его нет. А если пешеход - забей на все, кроме 4.14, зебры и светофора.
(tu)
   
Вообще, водятлы, поймите "выбрать безопасную скорость движения" это не только про "суметь войти в поворот и не перевернуться" или "не въехать в зад впередиидущего при его маневрировании", но и "выбежит ребенок/пьяный/больной из кустов", "шатающийся пешеход упадет на проезжую часть", "дебил на велике без фонарей".
   
Ну, и где ты что-то подобное в моих сообщениях нашел?
Цитату, плз.
Кстати, "уступить дорогу" - это именно условная обязанность, т.к. возникает лишь при выполнении одного или ряда условий, например, наличие пешехода на зебре.

ЗЫ. Ну, откуда такие тупые берутся в таких количествах???
Почему в их куриные мозги не доходит, что если в дтп виновен один, то может быть виновен и другой, и даже третий?..
Да уж, откуда берутся тупорылые, утверждающие, что любой пешеход, пострадавший в ДТП, сам виноват, действительно вопрос  :facepalm1:

Кстати, "уступить дорогу" - это именно условная обязанность, т.к. возникает лишь при выполнении одного или ряда условий, например, наличие пешехода на зебре.

Ты не заметил, в теме обсуждается именно случай наличия пешехода на зебре :facepalm1:
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія