Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

На українських водіїв чекає чергове нововведення.

На українських водіїв чекає чергове нововведення.
Agh

З 1 травня 2019 року змінюється порядок проходження перевірки технічного стану транспортного засобу. У поліції впевнені, нові правила нарешті допоможуть уникнути фальсифікації протоколів СТО.

Головне:

В Україні запрацюють нові правила техогляду: крім протоколу, водіям видадуть мітку з радіочастотною ідентифікацією. Її треба буде приклеїти на лобове скло;
Таке нововведення — планове, Україна до 2022 року має перейти на європейські норми техогляду;
Автоюрист і експерти позитивно оцінюють ідею. Де-факто для законослухняних автолюбителів нічого не зміниться.
Які нововведення
Про нові правила повідомила прес-служба Головного сервісного центру при Міністерстві внутрішніх справ. За інформацією центру, паперовий бланк протоколу видаватиметься суб’єктами здійснення ОТК у комплекті з міткою радіочастотної ідентифікації.

Власник транспортного засобу буде зобов’язаний закріпити мітку у правій верхній частині вітрового скла, з його внутрішнього боку.

Зазначається, що контрольним органам буде легше перевіряти, чи допущено певне авто до участі у дорожньому русі: інформацію з мітки радіочастотної ідентифікації скоро стане можливо зчитувати з відстані за допомогою спеціального технічного обладнання.


При цьому, якщо власник транспортного засобу, що підлягає обов’язковому технічному контролю, отримав бланк протоколу ОТК до набуття змінами чинності, він зможе користуватися документом старого зразка до моменту закінчення терміну його дії.

Чи є ризики і що важливо знати
Опитані юристи і автолюбителі позитивно відреагували на ідею. На думку автоюриста Дениса Конюшка, поліція поступово наближатиме українське законодавство до європейських норм до 2022 року.

“Буде простіше гарантувати реальність протоколу. Створюється єдиний реєстр. Цю радіопозначку підробити набагато складніше, ніж просто папір А4. В теорії працівники поліції зможуть за умови наявності технічних пристосувань зчитувати всю інформацію”, — наголосив Конюшко.

Юрист Євген Пронін впевнений, якщо в МВС і справді скопіюють досвід європейських країн в контексті проведення техогляду, то для законослухняних автолюбителів це буде плюсом.

“Якщо нова система буде реально схожа на ту, яка зараз працює у Швейцарії або Німеччині, це чудово. Давно пора прибирати паперову документацію і переходити на електронну”, — вважає Пронін.

При цьому один з основних ризиків ідеї — чи зможе МВС технічно підготуватися до переходу на нові правила. Схожа ситуація з радарами TruCam для фото- та відеофіксації порушень. Офіційно фотофіксація почалася в Україні з 8 жовтня на тих ділянках доріг, де трапляється найбільше ДТП.

Щоправда, станом на 11 лютого у поліції є 50 штук TruCam. У відомстві впевнені, що до кінця 2019 року ним вдасться повністю “покрити” всю країну.

Які ще є пропозиції і що в Європі?
У Європейському Союзі до технічної перевірки авто підходять відповідально. У країнах ЄС діє Директива 40/2009, яка чітко прописує всі правила.

Легкові автомобілі перевіряють через чотири роки після першого використання, а потім — кожні два роки. Право техогляду отримують не тільки держоргани, а й приватні компанії, які отримали сертифікат від держави.

Питання техогляду — одна з головних проблем як водіїв, так і МВС. Щороку з’являються різноманітні ідеї — від тотальної перевірки всього, що виїздить на дороги, до повноцінного скасування техогляду як однієї з найбільш корупційних схем.

Раніше зі своєю ідеєю виступали і в Міністерстві інфраструктури. Там пропонують з 2022 року надати право техогляду тільки сертифікованим СТО. Де-факто — повноцінно перевести Україну на європейські стандарти.

Після проходження огляду кожному автовласнику видадуть свідоцтво, де і буде прописано стан авто. Документ про придатність ТЗ до експлуатації додається до обов’язкових документів водія. Такий огляд власник авто має проходити щороку.

Незалежно від дати останньої перевірки техогляд має проводитися при реєстрації або перереєстрації транспортного засобу, його переобладнанні, зміні власника та у разі виїзду авто за межі України. Також техогляду підлягають вживані транспортні засоби, що ввозяться на територію України (авто на єврономерах).

За недотримання правил проведення перевірки або її ігнорування у проекті передбачені штрафи. Так, якщо водій їздить на автомобілі, який не пройшов техогляд, він має заплатити штраф у розмірі 1700 гривень.

Крім того, якщо порушення при перевірці було з боку експерта — його також покарають. Штрафи будуть від 2550 до 3400 гривень.
   
ааазаиппали
   
Re: На українських водіїв чекає чергове нововведення.

Це для перевiзникiв та комерцiйного транспорту. Пересiчних громадян воно не стосується. Зради не вийде
   
Метка будет стоять баксов 200-300?
   
Легкові автомобілі перевіряють через чотири роки після першого використання, а потім — кожні два роки.

через 3
   
Це для перевiзникiв та комерцiйного транспорту. Пересiчних громадян воно не стосується. Зради не вийде

Да ладно. Все что дает бабло получается обязательно. Начнут с перевозчиков а потом и до авто и даже велосипедов доберутся.
   
Re: На українських водіїв чекає чергове нововведення.
IP

навіщо мітка, не простіше надавати одразу усі данні в базу МВС?  :S
   
Легкові автомобілі перевіряють через чотири роки після першого використання, а потім — кожні два роки.
через 3
+
   
... це і за переміщенням авто слідкувати будуть?  B-)
   
А критерии технического состояния ?
ВАЗ, ГАЗ, АЗЛК тоже пройдут техосмотр ?
   
Re: На українських водіїв чекає чергове нововведення.
IP

... це і за переміщенням авто слідкувати будуть?  B-)

які проблеми слідкувати по номерам?
   
навіщо мітка, не простіше надавати одразу усі данні в базу МВС?
Они и сейчас имеют доступ и при остановке проверяют по базе... Вывод: кто то решил поднять бабло на этих "метках"...
   
які проблеми слідкувати по номерам?
Плохая погода, грязь = нечитаемый номер. 
   
Они и сейчас имеют доступ и при остановке проверяют по базе... Вывод: кто то решил поднять бабло на этих "метках"...

А так не надо будет останавливать, для водилов явне полипшення жи.
   
Польза от нововведения несомненна. Ежели сейчас скупуватий та дурнуватий водила надеется на то шо его не остановят и посему можно забить на ТО, дескать - проскочу, ну в крайнем случае - дам пару гривен, то с радиометкой - хрен ты проскочишь, а уж тем более - не дашь взятку.
   
Re: На українських водіїв чекає чергове нововведення.
IP

А так не надо будет останавливать, для водилов явне полипшення жи.

номери зчитуються автоматикою на льоту, зупиняти не треба. А читаність номеру водій зобов'язаний підтримувати.
   
Плохая погода, грязь = нечитаемый номер. 
= штраф. Читаемо ПДР
   
Польза от нововведения несомненна. Ежели сейчас скупуватий та дурнуватий водила надеется на то шо его не остановят и посему можно забить на ТО, дескать - проскочу, ну в крайнем случае - дам пару гривен, то с радиометкой - хрен ты проскочишь, а уж тем более - не дашь взятку.

якщо ці радіомітки можна буде купити тобто без прозодження реального ТО, то це черговий звичайний рекет
а те що його можна буде "порішати" - 99 %
   
 Наклейки на корму в середине 90х уже вводили... :tongue:
   
= штраф. Читаемо ПДР

хуярф, читаемо погодные условия, ни один нормальный гаёвый не будет тормозить всех подряд и заставлять протирать номера, а уж тем более - штрафовать.
   
Польза от нововведения несомненна. Ежели сейчас скупуватий та дурнуватий водила надеется на то шо его не остановят и посему можно забить на ТО, дескать - проскочу, ну в крайнем случае - дам пару гривен, то с радиометкой - хрен ты проскочишь, а уж тем более - не дашь взятку.
Тобто кум не зможе виписати той радіочіп як раніше папірець. Все то дурня з проходженням ТО, крайне ТО я прохожив на Шкоді на Окружній теж талончик з суперпупер чіпом всє дєла... Так я навіть з окружної не заїзжав, заплатив в касу і чекав поки надрукують той талон. Хєрня, через пів року встановлять таксу і можна навіть не приїзжати, додому привезуть.
   
якщо ці радіомітки можна буде купити тобто без прозодження реального Т

А якщо нi?  :buba:
   
А якщо нi?  :buba:

то я за ТО ...  :laugh:  але не черговий збір грошей державою на хз що 
   
якщо ці радіомітки можна буде купити тобто без прозодження реального ТО, то це черговий звичайний рекет
а те що його можна буде "порішати" - 99 %
Скоріш за все так і буде, бо у першу чергу тут є збір грошей, а не безпека
   
Тобто кум не зможе виписати той радіочіп як раніше папірець.

Семен, ну ведь куча ипланов ездят без ТО. Таким макаром хоть как-то их застрожат.
А вот против "кума" нет приёма, согласен, нема де правди дiти.  :suicide2:
   
Re: На українських водіїв чекає чергове нововведення.
IP

то я за ТО ...  :laugh:  але не черговий збір грошей державою на хз що 

навіщо цей ТО. Хай страховики за ним дивляться.
   
А давайте на дороги тоже наклеем радиометки о соответствии их стандартам ЕС?
   
навіщо цей ТО. Хай страховики за ним дивляться.

як навіщо ? гроші збирати ...
ось сертифікацією для реєстрації авто в мрео після розмитнення займається бош автосервіс.
ПРийде їх експерт протре тряпочкою номер двигуна і кузова , заплати йому за бумажку 4000 грн ...
ну я якщо щось кинулось в очі з авто тож не проблема, пару сотень зверху і все ніштяк  :)
конвеєр бля 
   
навіщо цей ТО. Хай страховики за ним дивляться.
Вони і зараз повинні дивитися, але все перетворилося на банальний продаж полісів
   
Плохая погода, грязь = нечитаемый номер. 

мітка то звичайний RFID чіп, який зчитується спеціальним сканером з близької відстані, тому не бачу логіки його введення, тобто створюється база чіпів, по якій потім пробивається чи пройшло авто тех огляд замість того щоб пробивати авто в базі відразу по номерах.
висновок, просту схему спеціально ускладнили, щоб хтось мав на цьому собі заробіток
   
Де-факто для законослухняних автолюбителів нічого не зміниться.

От і добре.
   
Я б ще того чіпа навчив розріщняти промілє.
   
мітка то звичайний RFID чіп, який зчитується спеціальним сканером з близької відстані, тому не бачу логіки його введення, тобто створюється база чіпів, по якій потім пробивається чи пройшло авто тех огляд замість того щоб пробивати авто в базі відразу по номерах.
висновок, просту схему спеціально ускладнили, щоб хтось мав на цьому собі заробіток

Ежели для того чтобы считать отой чип треба остановить авто и поднести сканер к метке - то, звичайно, схема усложняется и нахрен не надо таке ускладнення.
Но ежели метка считывается с расстояния в несколько десятков метров и позволяет точечно останавливать нарушителя - то овчинка стОит выделки. 
   
Ежели для того чтобы считать отой чип треба остановить авто и поднести сканер к метке - то, звичайно, схема усложняется и нахрен не надо таке ускладнення.
Но ежели метка считывается с расстояния в несколько десятков метров и позволяет точечно останавливать нарушителя - то овчинка стОит выделки. 

для цього тоді треба цілий трансмітер на лобовуху чіпляти  :laugh:
   
Семен, ну ведь куча ипланов ездят без ТО. Таким макаром хоть как-то их застрожат.
А вот против "кума" нет приёма, согласен, нема де правди дiти.  :suicide2:
Треба якісь статистичні данні по ДТП з вини технічного стану авто. Гадаю шо від наявності чи відсутності ТО нічого не змінилося. Як і від наявності чи відсутності ДАІ. Зміни я відчув коли стрітсракери пересіли з колхозних жиг на бляхові 100річні бехи.
   
для цього тоді треба цілий трансмітер на лобовуху чіпляти  :laugh:

Чесгря, я именно про него и подумал, типа транспондера для проездки по платным дорогам, например. А ежели тривиальный чип для считывания во время остановки авто, то уж лучше оставить всё как есть. Или вернуться к хорошо забытому старому



   
Це корупційно-бюрократична процедура, впроваджена медведчуками для годівниці кремлівської агентури під підкриттям стандартів Евросоюзу.
Потім не питайте як ми просрали країну Хуйлу.
Треба ще підняти поіменний список депутатів які про це голосували.
Щоб гніди були на слуху.
   
Я ось кожного року заганяю свою машину до офіціалів на тех. обслуговування.
Чи будуть вони мені заразом давати відмітку що я пройшов тех. огляд?  B-)
   
Семен, ну ведь куча ипланов ездят без ТО. Таким макаром хоть как-то их застрожат.
А вот против "кума" нет приёма, согласен, нема де правди дiти.  :suicide2:
Ось я такий неіплан, пройшов техогляд, виїхав на дорогу і вскочив у ямегу по пояс
І у мене відпали гальма, після чого я весь час ізжу без гальм до слідуючого ТО.
   
для цього тоді треба цілий трансмітер на лобовуху чіпляти  :laugh:
сучасні технічні засоби дозволяють це робити без грандіозних ящиків та вакуумних тріодів.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія