Політичний ФОРУМ
Вільне спілкування => Тема розпочата: com1 від 21 липня 2018 23:10:44
-
(http://hroad.hyundai.com.ua/uploads/image/h-road_news_35.jpg)
http://hroad.hyundai.com.ua/site/news?id=35
https://www.autocentre.ua/avtopravo/avtoshkola/bezopasnaya-skorost-dvizheniya-sushhestvuet-li-takaya-395951.html
https://hyundai.com.ua/node/892
Безпечна швидкість постійно змінюється і залежить від
- погоди
- стану дорожнього покриття
- стану транспортного засобу
- стану водія
- стану дорожньої обстановки
- ширини смуги та наявності перешкод
- радіусів поворотів та ухилів на них.
- часу доби
- освітленості дороги
Ще від чого?
-
-
-
У Львові водій задавив на смерть із швидкістю 5 км/год
-
У Львові водій задавив на смерть із швидкістю 5 км/год
А мент на 2 км/ч кстати...
-
У Львові водій задавив на смерть із швидкістю 5 км/год
А мент на 2 км/ч кстати...
https://www.youtube.com/watch?v=jOEYeQ0iXaM
ну для виправдання на швидкості 5 він задавив 2
Тому питання не стільки у швидкості як у дотримані ПДР
-
У Львові водій задавив на смерть із швидкістю 5 км/год
А мент на 2 км/ч кстати...
https://www.youtube.com/watch?v=jOEYeQ0iXaM
ну для виправдання на швидкості 5 він задавив 2
Тому питання не стільки у швидкості як у дотримані ПДР
А какие вкусные там комменты у нормальных граждан для отбеливания мента, а! Прямо как ФУП. (tu)
-
Те, про що ви кажете, - що іноді безпечна швидкість має бути нуль. Тобто треба вчасно зупинитись або не починати рух.
-
-
безпечної швидкості не існує в природі.
це як сказати "суха вода".
-
(http://hroad.hyundai.com.ua/uploads/image/h-road_news_35.jpg)
http://hroad.hyundai.com.ua/site/news?id=35
https://www.autocentre.ua/avtopravo/avtoshkola/bezopasnaya-skorost-dvizheniya-sushhestvuet-li-takaya-395951.html
https://hyundai.com.ua/node/892
Безпечна швидкість постійно змінюється і залежить від
- погоди
- стану дорожнього покриття
- стану транспортного засобу
- стану водія
- стану дорожньої обстановки
- ширини смуги та наявності перешкод
- радіусів поворотів та ухилів на них.
- часу доби
- освітленості дороги
Ще від чого?
Картинка не правильная на 30км/ча тормозной путь будет метров 5 а на 60км/час метров 20.
-
От уявіть ви стоїте біля стіни, на на вас зі швидкістю 0.5км їде каток, чи можна таку швидкість вважати безпечною
-
(http://hroad.hyundai.com.ua/uploads/image/h-road_news_35.jpg)
http://hroad.hyundai.com.ua/site/news?id=35
https://www.autocentre.ua/avtopravo/avtoshkola/bezopasnaya-skorost-dvizheniya-sushhestvuet-li-takaya-395951.html
https://hyundai.com.ua/node/892
Безпечна швидкість постійно змінюється і залежить від
- погоди
- стану дорожнього покриття
- стану транспортного засобу
- стану водія
- стану дорожньої обстановки
- ширини смуги та наявності перешкод
- радіусів поворотів та ухилів на них.
- часу доби
- освітленості дороги
Ще від чого?
Картинка не правильная на 30км/ча тормозной путь будет метров 5 а на 60км/час метров 20.
Для якого автомобіля?
-
(http://hroad.hyundai.com.ua/uploads/image/h-road_news_35.jpg)
http://hroad.hyundai.com.ua/site/news?id=35
https://www.autocentre.ua/avtopravo/avtoshkola/bezopasnaya-skorost-dvizheniya-sushhestvuet-li-takaya-395951.html
https://hyundai.com.ua/node/892
Безпечна швидкість постійно змінюється і залежить від
- погоди
- стану дорожнього покриття
- стану транспортного засобу
- стану водія
- стану дорожньої обстановки
- ширини смуги та наявності перешкод
- радіусів поворотів та ухилів на них.
- часу доби
- освітленості дороги
Ще від чого?
Картинка не правильная на 30км/ча тормозной путь будет метров 5 а на 60км/час метров 20.
Для якого автомобіля?
Ні для якого. хіба боліда Ф1. але вони по дорогах не катаються.
-
-
безпечної швидкості не існує в природі.
це як сказати "суха вода".
Какой патентованный мент. :D
На какой свет ехала зая? Где Бурейко?
-
(http://hroad.hyundai.com.ua/uploads/image/h-road_news_35.jpg)
http://hroad.hyundai.com.ua/site/news?id=35
https://www.autocentre.ua/avtopravo/avtoshkola/bezopasnaya-skorost-dvizheniya-sushhestvuet-li-takaya-395951.html
https://hyundai.com.ua/node/892
Безпечна швидкість постійно змінюється і залежить від
- погоди
- стану дорожнього покриття
- стану транспортного засобу
- стану водія
- стану дорожньої обстановки
- ширини смуги та наявності перешкод
- радіусів поворотів та ухилів на них.
- часу доби
- освітленості дороги
Ще від чого?
Картинка не правильная на 30км/ча тормозной путь будет метров 5 а на 60км/час метров 20.
Забули про час реакції водія (0.5-1 сек).
-
Тут для моряків. Але для автомобілістів - майже те саме.
-
Головна помилка тих, хто визначає безпечну швидкість в тому, що вони не то визначають. Треба визначати безпечну ВІДСТАНЬ. Тобто під час руху треба аналізувати відстань на яку ти в стані бачити-аналізувати-реагувати - і тільки тоді дивитись наскільки швидко ти хочеш її проїхати.
-
-
"На 10 меньше. Пригальмуй"
-
(http://hroad.hyundai.com.ua/uploads/image/h-road_news_35.jpg)
http://hroad.hyundai.com.ua/site/news?id=35
https://www.autocentre.ua/avtopravo/avtoshkola/bezopasnaya-skorost-dvizheniya-sushhestvuet-li-takaya-395951.html
https://hyundai.com.ua/node/892
Безпечна швидкість постійно змінюється і залежить від
- погоди
- стану дорожнього покриття
- стану транспортного засобу
- стану водія
- стану дорожньої обстановки
- ширини смуги та наявності перешкод
- радіусів поворотів та ухилів на них.
- часу доби
- освітленості дороги
Ще від чого?
Картинка не правильная на 30км/ча тормозной путь будет метров 5 а на 60км/час метров 20.
Для якого автомобіля?
для исправного автомобиля на новых покрышках на сухом асфальте.
(http://tyre-sales.ru/netcat_files/userfiles/zr2018leto/test2018-2.jpg)
-
(http://hroad.hyundai.com.ua/uploads/image/h-road_news_35.jpg)
http://hroad.hyundai.com.ua/site/news?id=35
https://www.autocentre.ua/avtopravo/avtoshkola/bezopasnaya-skorost-dvizheniya-sushhestvuet-li-takaya-395951.html
https://hyundai.com.ua/node/892
Безпечна швидкість постійно змінюється і залежить від
- погоди
- стану дорожнього покриття
- стану транспортного засобу
- стану водія
- стану дорожньої обстановки
- ширини смуги та наявності перешкод
- радіусів поворотів та ухилів на них.
- часу доби
- освітленості дороги
Ще від чого?
Картинка не правильная на 30км/ча тормозной путь будет метров 5 а на 60км/час метров 20.
+600
-
Тормозной путь = обратный квадрат скорости / 10. в метрах.
На сухой дороге с отличной резиной.
-
Формули тут
http://rada.lviv.ua/2641-yak-znajty-galmivnyj-shlyah-fizyka/
і там
http://poradavam.com/poradu/avtomobilistam/yak-rozraxuvati-galmivnij-shlyax-avtomobilya.html
(http://poradavam.com/wp-content/uploads/2017/09/dd573b2e329a0673685ff720e05ce218.jpg)
Гальмування в різних умовах
Довжина гальмівного шляху назад пропорційна коефіцієнту зчеплення з трасою. Простіше кажучи — чим гірше “тримає” дорога, тим довше машина гальмує. Подивимося на зміни коефіцієнта (Фс) докладніше:
при сухому асфальті — 0,7;
на мокрому асфальті — 0,4;
якщо влаштований сніг — 0,2;
обмерзла дорога — 0,1.
Ці цифри дозволяють нам побачити, як зміниться гальмівний шлях в залежності від умов. Як вже говорилося, при швидкості 60 км/год на сухій дорозі автомобіль буде гальмувати 20,25 метра, а на льоду — 141,7. На мокрій трасі дистанція гальмування складе 35,4 метра, а на засніженій — 70,8.
-
Формули тут
http://rada.lviv.ua/2641-yak-znajty-galmivnyj-shlyah-fizyka/
і там
http://poradavam.com/poradu/avtomobilistam/yak-rozraxuvati-galmivnij-shlyax-avtomobilya.html
(http://poradavam.com/wp-content/uploads/2017/09/dd573b2e329a0673685ff720e05ce218.jpg)
Гальмування в різних умовах
Довжина гальмівного шляху назад пропорційна коефіцієнту зчеплення з трасою. Простіше кажучи — чим гірше “тримає” дорога, тим довше машина гальмує. Подивимося на зміни коефіцієнта (Фс) докладніше:
при сухому асфальті — 0,7;
на мокрому асфальті — 0,4;
якщо влаштований сніг — 0,2;
обмерзла дорога — 0,1.
Ці цифри дозволяють нам побачити, як зміниться гальмівний шлях в залежності від умов. Як вже говорилося, при швидкості 60 км/год на сухій дорозі автомобіль буде гальмувати 20,25 метра, а на льоду — 141,7. На мокрій трасі дистанція гальмування складе 35,4 метра, а на засніженій — 70,8.
А тормоза учитываются? Барабанные, дисковые, керамика, Брембо, Феродо, Бош? АБС?
Резина? Зимня? Летняя?, Спортивная? Экономическая? Слики?
-
Формули тут
http://rada.lviv.ua/2641-yak-znajty-galmivnyj-shlyah-fizyka/
і там
http://poradavam.com/poradu/avtomobilistam/yak-rozraxuvati-galmivnij-shlyax-avtomobilya.html
(http://poradavam.com/wp-content/uploads/2017/09/dd573b2e329a0673685ff720e05ce218.jpg)
Гальмування в різних умовах
Довжина гальмівного шляху назад пропорційна коефіцієнту зчеплення з трасою. Простіше кажучи — чим гірше “тримає” дорога, тим довше машина гальмує. Подивимося на зміни коефіцієнта (Фс) докладніше:
при сухому асфальті — 0,7;
на мокрому асфальті — 0,4;
якщо влаштований сніг — 0,2;
обмерзла дорога — 0,1.
Ці цифри дозволяють нам побачити, як зміниться гальмівний шлях в залежності від умов. Як вже говорилося, при швидкості 60 км/год на сухій дорозі автомобіль буде гальмувати 20,25 метра, а на льоду — 141,7. На мокрій трасі дистанція гальмування складе 35,4 метра, а на засніженій — 70,8.
А тормоза учитываются? Барабанные, дисковые, керамика, Брембо, Феродо, Бош? АБС?
Резина? Зимня? Летняя?, Спортивная? Экономическая? Слики?
Звичайно. Враховується в гальмівному коефіцієнті.
Коефіцієнт гальмування для легкових автомобілів складає 1 і збільшується пропорційно габаритам транспортного засобу. Так, для вантажного автомобіля цей коефіцієнт дорівнюватиме максимальному значенню – 1,2.
Тобто кращі гальма - менший коефіцієнт - менший гальмівний шлях.
А гума або покришки враховуються при визначенні коефіціента зчеплення з дорогою.
Не забувайте про стан водія. Якщо водій п'яний або хворий, неуважний, абс та нова гума його не врятують.
-
Формули тут
http://rada.lviv.ua/2641-yak-znajty-galmivnyj-shlyah-fizyka/
і там
http://poradavam.com/poradu/avtomobilistam/yak-rozraxuvati-galmivnij-shlyax-avtomobilya.html
(http://poradavam.com/wp-content/uploads/2017/09/dd573b2e329a0673685ff720e05ce218.jpg)
Гальмування в різних умовах
Довжина гальмівного шляху назад пропорційна коефіцієнту зчеплення з трасою. Простіше кажучи — чим гірше “тримає” дорога, тим довше машина гальмує. Подивимося на зміни коефіцієнта (Фс) докладніше:
при сухому асфальті — 0,7;
на мокрому асфальті — 0,4;
якщо влаштований сніг — 0,2;
обмерзла дорога — 0,1.
Ці цифри дозволяють нам побачити, як зміниться гальмівний шлях в залежності від умов. Як вже говорилося, при швидкості 60 км/год на сухій дорозі автомобіль буде гальмувати 20,25 метра, а на льоду — 141,7. На мокрій трасі дистанція гальмування складе 35,4 метра, а на засніженій — 70,8.
А тормоза учитываются? Барабанные, дисковые, керамика, Брембо, Феродо, Бош? АБС?
Резина? Зимня? Летняя?, Спортивная? Экономическая? Слики?
Звичайно. Враховується в гальмівному коефіцієнті.
Коефіцієнт гальмування для легкових автомобілів складає 1 і збільшується пропорційно габаритам транспортного засобу. Так, для вантажного автомобіля цей коефіцієнт дорівнюватиме максимальному значенню – 1,2.
Тобто кращі гальма - менший коефіцієнт - менший гальмівний шлях.
А гума або покришки враховуються при визначенні коефіціента зчеплення з дорогою.
Не забувайте про стан водія. Якщо водій п'яний або хворий, неуважний, абс та нова гума його не врятують.
Можно эмпирической формуле придать наукообразный вид, но от этого она не станет считать точнее.
Правильно?
-
Достатньо знати, що гальмівний шлях пропорційний квадрату швидкості. Залежить від ефективності гальм та коефіцієнту зчеплення з дорогою.
Крім того користуватися гальмами дорого - зношуються гальма та покришки, збільшується витрата палива на розгін. Тому зазвичай їх використовують в екстрених, аварійних випадках.
Можна ще згадати формулу кінетичної енергії. Там врахована повна маса автомобіля або людей, які продовжують рухатися після зупинки автомобіля.
-
Достатньо знати, що гальмівний шлях пропорційний квадрату швидкості.
А уровень освещения обратно пропорционален расстоянию до источника света.
Физика...
-
-
Формули є.
Задача з життя - з відео вище.
Як, на скільки зміниться гальмівний шлях при зниженні швидкості на 10 км/год?
Або при збільшенні на 10 км/год?
Початкова швидкість х
г1 - гальмівний шлях на швидкості х
г2 - на швидкості х+10
г2/г1=(х+10)2/х2=(х2+20х+100)/х2=1+20/х+100/х2
-
Головна помилка тих, хто визначає безпечну швидкість в тому, що вони не то визначають. Треба визначати безпечну ВІДСТАНЬ. Тобто під час руху треба аналізувати відстань на яку ти в стані бачити-аналізувати-реагувати - і тільки тоді дивитись наскільки швидко ти хочеш її проїхати.
ото реально комусь подобаються формули...
при швидкості 50 кмгод від моменту коли ви усвідомили небезпеку і коли натиснули на гальма за прийнятними нормами автоекспертиз пройде 1.2 сек - а машина ваша проїде біля 15 метрів без жодного гальмування. тому абсолютно не має ніякого значення яка у вас резина і наскільки сухий асфальт - якщо при 50 кмгод за 10 метрів перед вами вискочив пішохід або ви сіли на зад тошноту - ви приїдете.
-
Достатньо знати, що гальмівний шлях пропорційний квадрату швидкості.
А уровень освещения обратно пропорционален расстоянию до источника света.
Физика...
від точкового джерела - квадрат відстані. а в інших випадках - як карта ляже
-
Достатньо знати, що гальмівний шлях пропорційний квадрату швидкості.
А уровень освещения обратно пропорционален расстоянию до источника света.
Физика...
від точкового джерела - квадрат відстані. а в інших випадках - як карта ляже
Згоден, друже.
-
найбезпечніша швидкість буває після великого снігопаду, пам"ятаю в березні 2013 ті хто міг їхати , робили це дуже повільно))
-
Формули є.
Задача з життя - з відео вище.
Як, на скільки зміниться гальмівний шлях при зниженні швидкості на 10 км/год?
Або при збільшенні на 10 км/год?
Початкова швидкість х
г1 - гальмівний шлях на швидкості х
г2 - на швидкості х+10
г2/г1=(х+10)2/х2=(х2+20х+100)/х2=1+20/х+100/х2
. Из твоих формул вывод 1: безопасную скорость могут знать лиш 3: ты (потом), гаишник (когда будет составлять протокол) и патологоанатом. Но ты ее уже не повториш. Никогда.
-
Ще від чого?
+5 сек запасу на дурня/дурепу
-
тому абсолютно не має ніякого значення яка у вас резина і наскільки сухий асфальт
(tu)
-
А тормоза учитываются? Барабанные, дисковые, керамика, Брембо, Феродо, Бош? АБС?
Резина? Зимня? Летняя?, Спортивная? Экономическая? Слики?
хибні думки, що "зимова" тримає як при їзді влітку
воно(лох) думає, що аварії тільки хто з "літньою"
-
Є правило 2-х секунд. Тобто безпечна відстань до передньої машини на будь-якій швидкості - це відстань, яку проїжджає машина за 2-секунди.
-
А тормоза учитываются? Барабанные, дисковые, керамика, Брембо, Феродо, Бош? АБС?
Резина? Зимня? Летняя?, Спортивная? Экономическая? Слики?
хибні думки, що "зимова" тримає як при їзді влітку
воно(лох) думає, що аварії тільки хто з "літньою"
Зимних резин много: под лёд, под снег, под слякоть, шипы опять же.
И летних резин тоже много.
И каждая из них тормозит и трогается по- разному.
Например, на шипах отлично тронешься на льду и совсем не поедешь на булыге в горочку.
Всё это надо понимать и учитывать.