Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Експерти з’ясували, наскільки виробництво електромобілів шкодить екології

Експерти Аргонської національної лабораторії в Чикаго провели дослідження і з’ясували, що за сукупним вуглецевим слідом електромобілі приносять екології набагато більше шкоди, ніж моделі з традиційним ДВЗ.


 1. ви всьо врьотє
 2. ви всьрано всьоврьотє
 3. агєнти Хуйла протів батарєєк
 4.  у нас в сєлє всьо харашо
 5.  ВИВСЬОВРЬОТЄ



Я живу в селе,  все отлично

в квартире всеравно не запитать электрокар

у меня в селе все отлично



просто платишь за каждый квтч подъема мощности, остальное делает обленерго

"Зараз все роблять компьютери"(©)
   
Коні ? Харакірі ?

роздовбати  болванками к xyям собачим Расєйску Пiдopaцію, аби не спонсорувала терористичні організації на кшталт green peace та грет тунбергів
   
Цей срач генерується для відволікання людства від цілісної картини:  проблема не в авто, які дають відсотків 5 со2, а в основних забруднювачах: це теплова генерація, опалення, і енергомісткі виробництва. Заборонивши тільки ТЕЦ і перевівши генерацію на атомну можна одразу повернутися до балансу парникових газів. Але енергоносії дають 80% прибутків, тому робиться все можливе і неможливе для того щоб відвести увагу від цього питання і вкидати нескінченні срачі на навколонаукові теми.
   
Експертам хто оопить за ДВЗ варто на пару годин постояти біля київською окружної дороги на теремках ( де зараз ремонт )

Відпадуть всі питання про екологічність

а може варто довбoйoбів, які вирізають каталізатори,   тому що жлобляться на новий,  притягувати до відповідальності?
   
КПД на колесі:

Авто з ДВЗ декларують 22.5%
Гібрида: 30-40%
ЕМ:  КПД генерації * (1 - втрати у ел мережах) * кпд зарядки * кпд перетворення у рух = 0.40 * 0.9 * 0.9 * 0.9 = 29%

хехе, буря у склянці води: возня заради зайвих 6%.

У той час екошизіки рахують грами на км, 2-3 пацани що живуть з продажу вугілля на тец беруть 50Т вагон і витряхують його в топку, де він згоряє за хвилини - виглядає десь так.
   
den, cьогодні в 13:28
Розгорнути попередні цитати...
Експертам хто оопить за ДВЗ варто на пару годин постояти біля київською окружної дороги на теремках ( де зараз ремонт )

Відпадуть всі питання про екологічність

а може варто довбoйoбів, які вирізають каталізатори,   тому що жлобляться на новий,  притягувати до відповідальності?
Думаю що статистика рахує що у всіх каталізатори - за таку муйню на заході відривають яйця.
   
У той час екошизіки рахують грами на км, 2-3 пацани що живуть з продажу вугілля на тец беруть 50Т вагон і витряхують його в топку, де він згоряє за хвилини - виглядає десь так.

В краінах першого світу не так багато ТЕС на вугіллі залишилось. Забруднення від спалення вугілля це прерогатива бідних країн.
   
В краінах першого світу не так багато ТЕС на вугіллі залишилось. Забруднення від спалення вугілля це прерогатива бідних країн.
потому что страны первого эшелона  выводят энергоёмкие производства, переводят ТЭС на газ и отработку с АЭС вывозят, возможно даже к нам, в счёт строительства Укрытия.
   
Ви намагаєтесь перекласти реалії бідної країни, на те чим живуть розвинуті країни. А в розвинутих краінах проблема забруднення ТЕЦ на вугіллі вирішена, проблема надійної мережі, вирішена, світло пропадає один раз на 5-10 років в середньому, проблема генеруючих потужностей здебільшльшого теж вирішена.
   
шо не все так просто, як і з світлодіодними лампочками.
А що не так з лампочками, я щось пропустив цю новину?
   
потому что страны первого эшелона  выводят энергоёмкие производства, переводят ТЭС на газ и отработку с АЭС вывозят, возможно даже к нам, в счёт строительства Укрытия.
Припустимо США - страна якого єшелона, чи китай - якого ешелона? А ті страні що ви маєте на увазі у викидах у атмосферу навіть якби у них на тец все було і 1% не важать.
   
А що не так з лампочками, я щось пропустив цю новину?
термін служби.... менше клл :lol:
   
термін служби.... менше клл
Є якісь дослідження/новини по цьому чи це на вашому досвіді?
   
Є якісь дослідження/новини по цьому чи це на вашому досвіді?
і емпірично на власній шкурі, і купа відосів в ютубі, і статті.... гугл знає все!  B-)
   
за счёт всех, включая пассажиров трамвая, которые экологичней электродрочей в разы, если не на порядки уже много лет. Поезди месяц на трамвае - спаси планету.


отожбойвоно,

я би штрафував водіїв всіх карів, не тільки електро, за перевозку одиничної індивідуальної сраки замість трьох-п’яти.
   
емпірично на власній шкурі, і купа відосів в ютубі, і статті.... гугл знає все
В нас напевно різний Гугл при пошуку видає що тривалість led в 2-4 довша ніж CFL.

Можливо якщо ви порівнюєте малу кількість то вийде по іншому В мене в будинку біля 40 лампочок. CFL тримались довше ніж звичайні але більше року десь, led вже три роки світять, тільки пару замінив
   
В нас напевно різний Гугл при пошуку видає що тривалість led в 2-4 довша ніж CFL.

Можливо якщо ви порівнюєте малу кількість то вийде по іншому В мене в будинку біля 40 лампочок. CFL тримались довше ніж звичайні але більше року десь, led вже три роки світять, тільки пару замінив
так, у нас різний гугл. я на рекламу не ведусь.
   
Припустимо США - страна якого єшелона, чи китай - якого ешелона? А ті страні що ви маєте на увазі у викидах у атмосферу навіть якби у них на тец все було і 1% не важать.
Китай существует только потому, что ему срать на экологию, если бы они там заморачивались экологией и левыми идеями, то до сих пор основным экспортным продуктом там бы был рис. В США в приоритете бизнес и право собственности и если выгодно плавить металл - они будут плавить, к тому же им для своей же безопасности нужно иметь энергоёмкие производства. Да и по Киотскому протоколу они вроде как не превышали своих лимитов, а Китай даже подписывать не захотел.
   
шо не все так просто, як і з світлодіодними лампочками.

Ти стаєш на один щабель з манагером, який впарював "гібрид" Пшениці?

 8-:
   
Авто з ДВЗ декларують 22.5%
Гібрида: 30-40%
ЕМ:  КПД генерації * (1 - втрати у ел мережах) * кпд зарядки * кпд перетворення у рух = 0.40 * 0.9 * 0.9 * 0.9 = 29%
В типових умовах міста
У дизеля 15%
У бензина 10%
У електрички 95% від ємності в акумуляторі

ККД генерації  брати в формулу можна
Тоді слід додати ККД бензовоза , ККД нафтопереробки, ККД видобутку

В такому разі срака повна для ДВЗ
Приблизно на порядок

   
отожбойвоно,

я би штрафував водіїв всіх карів, не тільки електро, за перевозку одиничної індивідуальної сраки замість трьох-п’яти.

У нашому 700.000 місті громадський транспорт практично відсутній.

От я і возю свою сраку на  3.5 літровому двигуні у машині вагою понад 2 тони

Радий би їздити на метро (якби воно було) чи бодай на автобусах, якби не треба було аж 3 пересадки загалом майже півтори години. А так я за 15 хвилин вже в офісі.

І кого штрафувати?
   
8-:
ну... гібридна тойота в салоні... чи це був Маковій?
   
В типових умовах міста
У дизеля 15%
У бензина 10%
У електрички 95% від ємності в акумуляторі

ККД генерації  брати в формулу можна
Тоді слід додати ККД бензовоза , ККД нафтопереробки, ККД видобутку

В такому разі срака повна для ДВЗ
Приблизно на порядок
не вийде. втрати в шинах і трансмісії вищі, не рахуючи ккд движка та інвертора...
   
В типових умовах міста
У дизеля 15%
У бензина 10%
У електрички 95% від ємності в акумуляторі

ККД генерації  брати в формулу можна
Тоді слід додати ККД бензовоза , ККД нафтопереробки, ККД видобутку

В такому разі срака повна для ДВЗ
Приблизно на порядок
аполітично міркуєш про ккд. ширше потрібно
 яка взагалі користь від перевезення якогось лантуха з гавном в 100 кг з пункту а в пункт б. і кому та користь)))

люди гавно а не форма життя
   
не вийде. втрати в шинах і трансмісії вищі, не рахуючи ккд движка та інвертора...

ок. рахуємо ккд піхла електрички в 0,8, ккд інвентора в 0,9 , + вони працюють в місті в умовах постійного зміну режимів. ккд  - віддачі - аккумулятора теж десь 0,8. ккд механічної трансмісії  - 1 зуючата передача - конічна циліндрична - приймемо за 0,97, їх там  мінімум три отже . рахуєм

0,8*0,9*0,8*0,97*0,97*0,97=0,52  від закачаної електроенергії в аккум
   
ну... гібридна тойота в салоні... чи це був Маковій?

А, тю, я думав, що я сам - гідбрид  :laugh:

Так, то була Toyota Highlander і її гібрид

Але не відносно вуглецевої проблеми, а тупо для кішені. Також не вигідно.

Поки зрівнювання ціни не буде через/до 80 тис км - нема сенсу дуже паритись купувати гібрида.
   
теплова генерація  електроенергніїх разом з передачою і трасформацією енергії має десь навскидку 0,35
отже беремо ккд електромобіля
0,52х0,35=0,18

 (tu)

електричка екологічно смокче не лише у дизеля але й у бензо мобіля.
це я ще не прикидував екоефективність матеріалів)) на безомобіль і електромобіль

але і те гавно і те гавно

породження гавна а не форми життя ))
   
де тама той мудрагель який казав що ккд електрички 0,98?)))

 :laugh:
   
тільки велочипед. на пердячому парі . найекологічніший вид транспорту.
і його різновид веломобіль - але веоломобіль менш ефективний ніж велосипед - енергетично
   
А, тю, я думав, що я сам - гідбрид  :laugh:

Так, то була Toyota Highlander і її гібрид

Але не відносно вуглецевої проблеми, а тупо для кішені. Також не вигідно.

Поки зрівнювання ціни не буде через/до 80 тис км - нема сенсу дуже паритись купувати гібрида.
я до того, шоб порахувати.... аналогія, таксказать...
   
ок. рахуємо ккд піхла електрички в 0,8, ккд інвентора в 0,9 , + вони працюють в місті в умовах постійного зміну режимів. ккд  - віддачі - аккумулятора теж десь 0,8. ккд механічної трансмісії  - 1 зуючата передача - конічна циліндрична - приймемо за 0,97, їх там  мінімум три отже . рахуєм

0,8*0,9*0,8*0,97*0,97*0,97=0,52  від закачаної електроенергії в аккум
ну... двигло та інтвертор мають 95+, але додаємо підшипники, шарніри, втрати в шинах....
   
В типових умовах міста
У дизеля 15%
У бензина 10%
У електрички 95% від ємності в акумуляторі

ККД генерації  брати в формулу можна
Тоді слід додати ККД бензовоза , ККД нафтопереробки, ККД видобутку

В такому разі срака повна для ДВЗ
Приблизно на порядок
КПД добычи чего? Нефти? Оно выше добычи угля или урана в разы, особенно если учитывать «опасные» пенсии шахтёров и атомщиков, хранение отработанных сборок столетиями, терриконы, консервация выработанных шахт, утилизация самих атомных. Если вы считаете что уголь из шахты вот так вот сразу едет поездом на ТЭС, то не обольщайтесь, там ещё ЦОФ. Из 159 литров нефти получается около 170 литров нефтепродуктов от бензина с дизелем и керосином до мазута с газом.
   
ну... двигло та інтвертор мають 95+, але додаємо підшипники, шарніри, втрати в шинах....

ти дебіл укрмагістр . ні двигло ні інвентор не мають навіть по окремо 0,95.

+ те що вони працюють постійно в змінних режимах -  то ж ото там і вказані реальін ккд, 0,8 і 0,9 що в сумі мають 0,72.
   
ти дебіл укрмагістр . ні двигло ні інвентор не мають навіть по окремо 0,95.

+ те що вони працюють постійно в змінних режимах -  то ж ото там і вказані реальін ккд, 0,8 і 0,9 що в сумі мають 0,72.
інвертор- залізобетонно 95+.
телекомівські двокіловатні модулі ще років шість тому мали 98 пікового...
движок- також. якшо там 300 коней, то видути 15 ще реально

Останнє редагування: 4 липня 2021 23:44:42 від magistr
   
інвертор- залізобетонно 95+.
телекомівські двокіловатні модулі ще років шість тому мали 98 пікового...

Ти дебіл. Піковий.  І робочий в змінних режимах.  ККД ключа лиш десь таке. А в інвееторі не лише ключ і не лише один. Але звідки то тобі укрмагістре знати))))
То ж 0.9 авто інвентора в роб режимах це ще йому компліман. Реально десь від 0.85 до 0.9. десь як зварювальний інвентор.
Покупляють діпломи за сало і мудралел нічують))) елдвигун компактний у них 0.95))))

Гавно а не люди)
   
Елдвигун мають ККД більше 0.9 лиш за ідеальних умов роботи в лінійному незмінному режимі.
І то лиш якщо конструктивно вони необмежені габаритами і мамою. Як це наприклад потужні електрогенератори електростанцій. Чи тягові двигуни локомотивів. В емобвлях немає ні першого ні другого.
Плюс втрати на зарядці аккума і його віддачі. Плюс втрати на зубчатих передачах. Плюс втрати на генерації трансформації доставці і вуаля. 0.18 від заявленого в топці ел станції палива)
Отака цукор ККД і екологія)
   
так, у нас різний гугл. я на рекламу не ведусь.
Так я й прошу вас дати посилання на "не рекламу".
Ви вже другий хто тут на форумі каже що "Мы джентльмены и верим друг другу на слово."

Але насправді це просто показує, що аргументів у вас немає, а я щиро спитав про різницю.
   
Ти дебіл. Піковий.  І робочий в змінних режимах.  ККД ключа лиш десь таке. А в інвееторі не лише ключ і не лише один. Але звідки то тобі укрмагістре знати))))
То ж 0.9 авто інвентора в роб режимах це ще йому компліман. Реально десь від 0.85 до 0.9. десь як зварювальний інвентор.
Покупляють діпломи за сало і мудралел нічують))) елдвигун компактний у них 0.95))))

Гавно а не люди)
:facepalm: ти відстав років на 20-25 в цій області
   
А почему не учитываются десятки и сотни лет хранения отработки с атомных станций? «Экологичность» их строительства. Экологичность солнечных систем с производством, утилизацией, аккумуляторами и прочим?
Чтобы не дышать на окружной нужно не жить на окружной, а если вы уже там живёте, то не надо навязывать другим атомный блок или ветряк под носом чтобы вам дышалось лучше, поставьте СЕБЕ на крышу панели, а потом оплатите их с аккумуляторами утилизацию, а не втихаря на общую свалку.
ну французи примудряються за рахунок радіоізотопів (які використовуються в медицині і промисловості) добутих із відходів АЕС повністю компенсувати затрати на захоронення відходів (заодно і активність та об'єм зменшують, морський контейнер в бочку 300л перетворюють) ... чарівники одним словом  :-)o 
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія