Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

бляхари :laugh:

бляхари  :laugh:



вторая сразу под запчасти?  :lol:
   
Re: бляхари  :laugh:

Заздрісно дивлятся лайносоводи
   
Re: бляхари  :laugh:

тачка зверь не то шо сейчас делают...
   
Re: бляхари  :laugh:

так шо реально под запчасти? толково, бляхари хозяйственные люди  :-)o
   
Re: бляхари  :laugh:

топливо экономят. ты кода-нить видел, каг вояки при СССР на учения ездили? (1 Урал тянет второй на жеской сцепке, в результате бензуса неучтенного - шо ой!)  :K
   
Re: бляхари  :laugh:

топливо экономят. ты кода-нить видел, каг вояки при СССР на учения ездили? (1 Урал тянет второй на жеской сцепке, в результате бензуса неучтенного - шо ой!)  :K

тю там можна було і кілька тянути - дурі дофіга толку ніфіга
   
Re: бляхари  :laugh:

Показати зображення...
вторая сразу под запчасти?  :lol:

ремкомплект  :gigi:
   
Re: бляхари  :laugh:

ремкомплект  :gigi:

ЗИП  :gigi:
   
Re: бляхари  :laugh:

Эта вторая переживёт любой новый Ланос
   
Re: бляхари  :laugh:
den

Эта вторая переживёт любой новый Ланос

хріна з два
якщо вкладати однаково (тобто вийти на один і той самий TCO) то ланос буде бігати не менше аудюхи

думаю навіть якщо в 2 рази менше вкладати то прослужить однаково по віку





   
Re: бляхари  :laugh:

Притащить недорого тачку на запчасти  охуенно кстати.
Сейчас это делают подпольными путями, договариваясь с таможенниками, насколько я понимаю.
   
Re: бляхари  :laugh:

Показати зображення...
вторая сразу под запчасти?  :lol:

Ні, то вони збираються комплектувати з них "суеркари, нє імєющіє аналогов в мірє"... :laugh: 1000 кобилячих сил і всьо такоє... :lol: 
   
Re: бляхари  :laugh:

тю там можна було і кілька тянути - дурі дофіга толку ніфіга

В тих а6 теж дурі дофіга, то класіка жанра - 2.5 тді
   
Re: бляхари  :laugh:

В тих а6 теж дурі дофіга, то класіка жанра - 2.5 тді

в а8 еще больше
   
Re: бляхари  :laugh:

https://www.facebook.com/audiloversfanpage/videos/824354187722117/
в а8 еще больше

Ну то вже розваги. Я лише хотів сказати, що а6 з дизелем потужна машина із великим моментом, і без проблем потягне таку саму.
   
Re: бляхари  :laugh:

хріна з два
якщо вкладати однаково (тобто вийти на один і той самий TCO) то ланос буде бігати не менше аудюхи

думаю навіть якщо в 2 рази менше вкладати то прослужить однаково по віку

Брехня в лайноса стакани відгниють і відваляться до того часу :facepalm1:
   
Re: бляхари  :laugh:

Брехня в лайноса стакани відгниють і відваляться до того часу :facepalm1:

боже как они божественно гниют...те шо польские хоть как-то а наши ридненьки декилька рокив и пистуц....все к хуям в дырах
   
Re: бляхари  :laugh:

боже как они божественно гниют...те шо польские хоть как-то а наши ридненьки декилька рокив и пистуц....все к хуям в дырах

у знайомої шевроле АВЕО хечбек.
Цуко гнила така що батько майстер СТОшник вже відмовився її варити бо нема вже що варити  :weep:

продає її за 3500 долларів , 3.5 тис долларів  :facepalm:  і якийсь лох же купить ту гниль , головне з українськими бляхами


   
Re: бляхари  :laugh:

На жаль так, раніше не придивлявся. Але як видно що "Ланос" не доглянутий хозяїном та " в літах", то понизу як молью побитий. пороги, арки, крила, іноді низ дверей.
   
Re: бляхари  :laugh:

Ці "Ауді", якщо їх не вграли до цього, ще можуть довго бігати та допомагати їх господарям.
Що цікаво, більшість блях, які я бачив - це універсали, найчастіше Опелі астра універсал (якраз ті, що у нас і не продавалися), Ауді, Фольксвагени. Не спортивні авто, а сімейні та малолітражки.
   
Re: бляхари  :laugh:

На жаль так, раніше не придивлявся. Але як видно що "Ланос" не доглянутий хозяїном та " в літах", то понизу як молью побитий. пороги, арки, крила, іноді низ дверей.
Це все новітня технологія "євро Х" закладена ще на заводі Васадзепром, силами секретної лабораторії.
В основі технології- принцип відпадання непотрібних шкідливих утвореннь кузовного матеріалу,англійські вчені  вже гідно оцінили  цей принцип самоочищення кузова авто від зайвої маси, та плекають надію на передачу ,чи  бодай можливість викупити цю секретну технологію.
   
Re: бляхари  :laugh:

 :lol:  :lol:  :lol:
   
Re: бляхари  :laugh:

скоро будут бляхи на гужевой тяге  :lol: Одна лошадиная сила, зато жопа бляхаря в Ауди  :gigi:
   
Re: бляхари  :laugh:

Blackout - технології, які йдуть попереду часу  :) .
Ціни на авто не на бляхах зараз просто жахають.
Недавно бачив авто 1980 року випуску, за яке людина хотіла чи то 1000 чи то 2000 доларів.
Іноді зустрічаються "не на ходу" за 1500, у стані без мотора, але добрий корпус, та продаю запчастинами
   
Re: бляхари  :laugh:

Blackout - технології, які йдуть попереду часу  :) .
Ціни на авто не на бляхах зараз просто жахають.
Недавно бачив авто 1980 року випуску, за яке людина хотіла чи то 1000 чи то 2000 доларів.
Іноді зустрічаються "не на ходу" за 1500, у стані без мотора, але добрий корпус, та продаю запчастинами

Сьогодні бачив оголошення Volkswagen Golf GTI 1987 3500 $  | 90 825 грн  Пробіг 420 тыс. км
Машині 30 років, зате на українських бляхах.
   
Re: бляхари  :laugh:

Сьогодні бачив оголошення Volkswagen Golf GTI 1987 3500 $  | 90 825 грн  Пробіг 420 тыс. км
Машині 30 років, зате на українських бляхах.

Volkswagen Golf Plus 1.9 TDI 77kW, 2005m.   - 3 500 €

https://autogidas.lt/skelbimas/volkswagen-golf-plus-19-tdi-77kw-vienaturis-2005-0129228583.html

за 3500 ось що можна взяти ось такий шрот , а гольф 87 року не шрот бо на українських номерах  :lol:

але хуй вам а не Volkswagen Golf Plus 1.9 TDI 77kW, 2005m.    за  3 500 € смоктати бля , бідувати і співать сумних пісень  :weep:  худоба бля злидні йобані , саїпу бля купувати по 10 000 $ або ще яку х.й.ю китайську  :weep: 



Останнє редагування: 15 червня 2017 20:27:38 від Luxetenebris
   
Re: бляхари  :laugh:

Volkswagen Golf Plus 1.9 TDI 77kW, 2005m.   - 3 500 €

https://autogidas.lt/skelbimas/volkswagen-golf-plus-19-tdi-77kw-vienaturis-2005-0129228583.html

за 3500 ось що можна взяти ось такий шрот , а гольф 87 року не шрот бо на українських номерах  :lol:

але хуй вам а не Volkswagen Golf Plus 1.9 TDI 77kW, 2005m.    за  3 500 € смоктати бля , бідувати і співать сумних пісень  :weep:  худоба бля злидні йобані , саїпу бля купувати по 10 000 $ або ще яку х.й.ю китайську  :weep: 

Новий гольф в Україні коштує 15 тисяч євро.
Я не кажу, що це дешево.
Але, візьмемо амортизацію по 100 євро на місяць і через 12 років, він коштуватиме нуль.
Купуючи 12 річний гольф за 3,5 тисячі євро від третього-п'ятого власника ви купуєте кота в мішку і матимете ту саму амортизацію 100 євро на місяць плюс більші витрати на ремонт і обслуговування.
   
Re: бляхари  :laugh:

Volkswagen Golf Plus 1.9 TDI 77kW, 2005m.   - 3 500 €

https://autogidas.lt/skelbimas/volkswagen-golf-plus-19-tdi-77kw-vienaturis-2005-0129228583.html

за 3500 ось що можна взяти ось такий шрот , а гольф 87 року не шрот бо на українських номерах  :lol:

але хуй вам а не Volkswagen Golf Plus 1.9 TDI 77kW, 2005m.    за  3 500 € смоктати бля , бідувати і співать сумних пісень  :weep:  худоба бля злидні йобані , саїпу бля купувати по 10 000 $ або ще яку х.й.ю китайську  :weep: 

Подякувати тре 2 трутням Гройсман І Ва Порошенко
   
Re: бляхари  :laugh:

Крім того, в Ураїні продається поло седан - 11 тисяч євро в базі.
Амортизація в 100 євро на місяць окупить повністю машину за 9,5 років.
Але ми не шукаємо легких шляхів, а купуємо заіпу чи 12-річний гольф з пробігом під 200 тисяч км.
У мене товариш в Києві пару років тому купив поло за 8,5 тисяч баксів, якраз гривня впала, а ціни ще не скоригували.
   
Re: бляхари  :laugh:

Новий гольф в Україні коштує 15 тисяч євро.
Я не кажу, що це дешево.
Але, візьмемо амортизацію по 100 євро на місяць і через 12 років, він коштуватиме нуль.
Купуючи 12 річний гольф за 3,5 тисячі євро від третього-п'ятого власника ви купуєте кота в мішку і матимете ту саму амортизацію 100 євро на місяць плюс більші витрати на ремонт і обслуговування.
:facepalm1:

У вас катма розуму

3,5 тисячі євро від п'ятого власника - оце поганий виробник попався
вартість донора і того менше
тобто в найгіршому випадку маємо авто + повна капіталка 7 тисяч + ще залишиться 8 тисяч на щомісячне обслуговування
із мінусів стара модель але новіші технології за викидень китайців.
Хз хто вам винен
   
Re: бляхари  :laugh:

топливо экономят.
В чергах на пересічку десь кожний четвертий-п'ятий не заводить свою лялю, а штовхає. Це він і акумулятор і паливо економить.
   
Re: бляхари  :laugh:

у знайомої шевроле АВЕО хечбек.
Цуко гнила така що батько майстер СТОшник вже відмовився її варити бо нема вже що варити  :weep:

продає її за 3500 долларів , 3.5 тис долларів  :facepalm:  і якийсь лох же купить ту гниль , головне з українськими бляхами

здуру можна і х зламати
у мене була Авео хетч 2007
за 8 років іржа ніде не прописалася
тому що після купівлі одразу заантикорив
і ночувала вона у мене на асфальті біля будинку

а у знайомого за 5 років гнити почала
бо не антикорена і ночувала на траві
   
Re: бляхари  :laugh:


:facepalm1:

Я вас образив?
Тримайте себе в руках.
Я за кермом більше 30 років і їздив на всяких машинах - і старих і нових.
І дуже добре уявляю собі стан 12-річної машини хоч і з ЄС.
До речі, кожен додатковий власник - це мінус 5-10 відсотків ціни продажу.
Щось ви ніяк не зрозумієте.
12-річна машина дешевшає з такою самою швидкістю, як і нова.
Тобто, якщо ви купили за 3500, то це не означає, що вона через 3 роки буде коштувати ті самі 3500 навіть з урахуванням специфіки українського ринку. Плюс витрати на капіталку і обслуговування виведуть вас за межі тих самих 100 євро амортизації на місяць.
Просто вам через 3 роки доведеться знову купувати 12-річну машину.
З власного досвіду - найкраще купувати машину віком 1-3 роки - 3-річна це півціни, а то й більше. І їзддити на ній 5-7 років. Починаючи з 10 років починають вилазити різні проблеми і часто ремонт буває вищим вартості амортизації.

   
Re: бляхари  :laugh:

3-річна це півціни, а то й більше.

не в Україні
   
Re: бляхари  :laugh:


:facepalm1:

Я вас образив?
Тримайте себе в руках.
Я за кермом більше 30 років і їздив на всяких машинах - і старих і нових.
І дуже добре уявляю собі стан 12-річної машини хоч і з ЄС.
До речі, кожен додатковий власник - це мінус 5-10 відсотків ціни продажу.
Щось ви ніяк не зрозумієте.
12-річна машина дешевшає з такою самою швидкістю, як і нова.
Тобто, якщо ви купили за 3500, то це не означає, що вона через 3 роки буде коштувати ті самі 3500 навіть з урахуванням специфіки українського ринку. Плюс витрати на капіталку і обслуговування виведуть вас за межі тих самих 100 євро амортизації на місяць.
Просто вам через 3 роки доведеться знову купувати 12-річну машину.
З власного досвіду - найкраще купувати машину віком 1-3 роки - 3-річна це півціни, а то й більше. І їзддити на ній 5-7 років. Починаючи з 10 років починають вилазити різні проблеми і часто ремонт буває вищим вартості амортизації.

Слухай Радник - це все у віртуальному світі - в Україні заробити пересічному громадянину 3000 ує можна за кілька років, а заробити 12 к.у.є. мало хто спроможний
Для розуміння зарплата місячна у нас середня яка 150-250 у.є. ну то розкажи вартість автомобіля?
Дешеві таврії і волинянки знищив Потрошенко і Взасадзе

   
Re: бляхари  :laugh:

не в Україні

Він у власних фантазіях.
   
Re: бляхари  :laugh:

Слухай Радник - це все у віртуальному світі - в Україні заробити пересічному громадянину 3000 ує можна за кілька років, а заробити 12 к.у.є. мало хто спроможний
Для розуміння зарплата місячна у нас середня яка 150-250 у.є. ну то розкажи вартість автомобіля?
Дешеві таврії і волинянки знищив Потрошенко і Взасадзе

Вибач, але з такою зарплатою ти не купиш ніяку машину - ні за 3, ні за 33 тисячі.
Так, що не треба тут ліпити про маленькі зарплати.
Купівля машини та їзда на ній - це повинно бути мінімум 200 євро вільних грошей на місяць.
Вільних, а не всього доходу.
   
Re: бляхари  :laugh:

У меня такая, зверь не зверь, но работает хорошо дизелек 1,9TDI спецом брал такой вариант, чтоб потом на шкворке не тягать.
   
Re: бляхари  :laugh:

Карочє нєфіг жеброті мати колеса.
   
Re: бляхари  :laugh:

так шо там, шо там..? когда закон то принимать какой-то будут? или до осени всем расслабиться?
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія