Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Викидайте корчі. Ера електромобілів настане швидше, ніж ви думаєте

Новина про чергову лінійку електромобілів уже давно перестала бути чимось незвичайним. Світ доходить до того, що кількість автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ) поступово демонструватиме падіння — навіть незважаючи на те, що ви ще жодного разу не проїхалися на «машині майбутнього».

Революція на дорогах відбудеться куди швидше, ніж вам здається. Ми навіть не замислюємося про це, однак насправді список країн, які забороняють продавати автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння, активно розширюється.

До 2025 року — раніше за всіх у світі — заборону введуть у Норвегії. Незважаючи на холодний клімат, який не дуже добре впливає на роботу акумуляторів, країна є одним з найбільш розвинених ринків електромобілів. У 2020 році більше половини проданих машин були з електричним двигуном, а в цілому на дорогах частка електромобілів становить 12,69%.

Нещодавно про такі ж плани заявив і Сінгапур — вже через 3 з половиною роки там заборонять реєструвати нові авто з ДВЗ, повністю заборонять їх використання в таксі, а до 2040 року і зовсім заборонять користування такими машинами.

2030 рік вибрали крайньою точкою для себе Швеція, Ісландія, Данія, Словенія, Нідерланди та Індія. У 2032 році заборону на ДВЗ введуть у Шотландії. В 2035 році (а може, й раніше — зараз там тривають обговорення) до них приєднається і Велика Британія — спочатку там планували ввести заборону на п’ять років пізніше.

Франція відстає від своїх сусідів і планує перейти на більш чистий транспорт у 2040-му. Але там уже починають активно впроваджувати цікаві схеми щодо позбавлення від старих автомобілів — наприклад, у квітні уряд країни пішов шляхом Фінляндії з Литвою і пропонує жителям обміняти їхню стару машину на велосипед з доплатою.

Довше за всіх (як мінімум зараз) планує чинити опір Німеччина — один з оплотів традиційного автопрому. Поки що там не розмірковують про найближчу перспективу і говорять про 2050 рік, проте і там все активніше проявляються політики, які готові лобіювати скорочення вікна до 2035 року.

У США поки що немає єдиного консенсусу — найжорсткішим противником автомобілів з ДВЗ виступає штат Каліфорнія, де їх заборонять продавати в 2035 році. Китай поки що стоїть осторонь, а офіційні особи заявляють, що не планують «вбивати паливні автомобілі». Натомість там активно розвивають не тільки електромобілі, плануючи збільшити їх частку на дорогах до 20% до 2025 року, але й гібридні авто.

Автовиробники швидко реагують на потенційні зміни на ринку. Наприклад, Volvo вже до 2030 року планує випускати виключно електромобілі; те саме і з Ford — проте поки що такі плани стосуються тільки Європи; Jaguar планує ще раніше — вже через три з половиною роки. Проте свої електролінійки — або хоча б просто окремі моделі — є у багатьох виробників: Toyota, Nissan, BMW, Volkswagen, Porsche, Audi і багато інших. А Mercedes нещодавно похвалився своєю моделлю EQS з рекордним запасом ходу без підзарядки — 770 км.

Однак головною причиною переходу на електромобілі журналіст BBC Джастін Роулатт називає технологічну революцію. Він порівняв цей процес з літерою S. Положиста нижня частина літери — це зародження технології, момент, коли вона цікава тільки гікам і людям, які давно працюють у цій сфері. Потім лінія прямує вгору — технологія різко набирає популярність і наближається до плато — моменту, коли вона стає мейнстрімом. За цією схемою пройшла величезна кількість новинок — комп’ютери, смартфони, навушники, фотоапарати, роботи-пилососи, антибіотики і багато іншого. Навіть перші автомобілі подолали такий шлях.

НВ
   
Атомні блоки шаленими темпами будує Україна :facepalm1:
   
Атомні блоки шаленими темпами будує Україна :facepalm1:
судячи по динаміці таке враження, що у нас будуть на вугіллі їздити :weep: Або ж засіять країну вітряками, як соняхами з колосальними дотаціями від держави
   
Интересно, а что с байками.
   
мережі спочатку модернізуйте!
   
судячи по динаміці таке враження, що у нас будуть на вугіллі їздити :weep: Або ж засіять країну вітряками, як соняхами з колосальними дотаціями від держави
ну тут в какой-то ветке уже был доброволец, готовый платить по 5 грн/кв за себя и за родственников и вообще в 3 раза больше за всё, может он и по 8 заплатит за себя и за того пенсионера.
   
До 2025 року — раніше за всіх у світі — заборону введуть у Норвегії. Незважаючи на холодний клімат, який не дуже добре впливає на роботу акумуляторів, країна є одним з найбільш розвинених ринків електромобілів. У 2020 році більше половини проданих машин були з електричним двигуном, а в цілому на дорогах частка електромобілів становить 12,69%.



норвегія це все на показуху - ПЕРШІ !!!! :facepalm1:

це просто "новий" 1215 способ "зрубити" грошиків з людей
мені дуже хочеться їздити на електричці, але немає бажання платити "за все що, не враховується"
скидки на парковки і платні дороги, для електричок мали "зняти" у 2025, але "так сталося" що вже 1 свчня 2021 скидки "пачали" танути
вже зараз, без пояснень, почали піднімати ціну на електрику, то не проблема - заробимо, але вбиває "пояснення"

1. МИ ПІДНІМАЄМО ЦІНУ НА ЕЛЕКТРИКУ БО, - В ГОРАХ БАГАТО СНІГУ, БАГАТО ВОДИ, НАМ ПРИХОДИТЬСЯ ВІДКРИВАТИ ВОДОЗАБОРИ, ЩОБ ШВИДШЕ СПУСТИТИ ВОДУ !!!!

2. МИ ПІДНІМАЄМО ЦІНУ НА ЕЛЕКТРИКУ БО, - ВЕСНОЮ ЗАБАГАТО СПУСТИЛИ ВОДИ - ЗАРАЗ ТУРБІНАМ ЗАМАЛО ВОДИ !!!!  :facepalm1:  :facepalm1:  :facepalm1:

ну і ціни на самі електрички (якщо я хочу "мати все для зими") ціна набагато вища за базу

такщо зараз покищо plug-in hybrid 4x4


П.С. багато норгів, не збирається пересідати з дизлів, хоча знають, що податок для дизля піднімуть
 
 
   
це так як пройшла ера паровозів
   
В Норвегии холодный климат ?  Ню-ню.  Ну ладно , не было возможности побывать в Норвегии , но почитать о стране то можно было ?
И к нашей стране эти новости не имеют отношения.
   
2025 рік

Ось точка неповернення

Це рік початку дії норм Євро-7

А їх не зможе за притомні кошти дотриматися жодне авто на викопному паливі. Навіть гібриди.
Єдина надія ДВЗ - синтетичне пальне (скільки СО2 з повітря забрав завод з його виготовлення, стільки й повернув ДВЗ)
   
В Норвегии холодный климат ?  Ню-ню.  Ну ладно , не было возможности побывать в Норвегии , но почитать о стране то можно было ?
И к нашей стране эти новости не имеют отношения.


там три кліматичні зони
не всі ж живуть біля моря, хтось і в субарктичному кліматі живе
   
судячи по динаміці таке враження, що у нас будуть на вугіллі їздити :weep: Або ж засіять країну вітряками, як соняхами з колосальними дотаціями від держави
коли захід перейде на електрику, всі їхні корчі будуть задешево тут + дешевий нікому не потрібний бензин. Суцільний профіт.
   
И к нашей стране эти новости не имеют отношения.
+
)
Хоча
Що в салонах дилери поставлять?
Хіба коли вже і євробляхошрот електрофікується то вже буде шанс для зазу пердикати ретро двз (tu)
Хай не викидають креслення))
   
коли захід перейде на електрику, всі їхні корчі будуть задешево тут + дешевий нікому не потрібний бензин. Суцільний профіт.
Навпаки
Подорожчає
Ніхто від двз просто так не відмовиться.
Навіть як міста закриють не продам)
   
Нехай спочатку нормальні акумулятори винайдуть, а не те вибухонебезпечне лайно, що треба міняти через 4 роки.
   
Ідіть у сраку. Це навіть не гібрид, а повноцінна батарейка. Щось більш-менш нормальне щоб родина уся влізла кілько коштує? 100к+? бугага
   
что такое "корчі", и зачем их выкидывать?
   
что такое "корчі", и зачем их выкидывать?
колимаги
   
колимаги
ок, что такое "колимаги"?
   
А если вырубят электричество?
   
Все такси и Uber в Лондоне электрические или гибриды.
Хотя я сам езжу на дизеле потому что ну его на><уй-заряжать от общей зарядки стоит дороже,чем бензин/дизель.А домашней нет.
Поэтому революция придет быстро но лет через 10-15
   
А батарейки з тих електрокарів "зелені країни" будуть утилізувати так само, як в цей час утилізують всякий електронний мотлох - на звалищах країн третього світу?
   
коли захід перейде на електрику, всі їхні корчі будуть задешево тут + дешевий нікому не потрібний бензин. Суцільний профіт.

не радуйтесь завчасно.  Наші зелені популісти можуть ввести всі європейські обмежувальні норми для ДВЗ одними із перших, просто тому, що їм подобається такий піар.  Їм пофіг, може, чи не може, населення купувати дорогі електромобілі, головне красивий ролик на популярну екологічну тему.
Он як Бубочка миттєво підписав закон про заборону пластикових кульків, не обдумавши наслідків такого поспішного рішення.
   
Нехай спочатку нормальні акумулятори винайдуть, а не те вибухонебезпечне лайно, що треба міняти через 4 роки.

попит створює пропозицію - то винайдуть. Електрохімія складна наука - то потрібен час, принаймі років 10, на розвиток акумуляторного напрямку. :umnik2:
   
ок, что такое "колимаги"?
Колима́га — старовинний закритий чотириколісний екіпаж[1]. Слово «колимага» поширене в різних слов'янських мовах
   
Все такси и Uber в Лондоне электрические или гибриды.
Хотя я сам езжу на дизеле потому что ну его на><уй-заряжать от общей зарядки стоит дороже,чем бензин/дизель.А домашней нет.
Поэтому революция придет быстро но лет через 10-15

у нас выгодно брать електричку ил ПлугА
работа 10-20 км
время от простой розетки - дома за ночь заряжается
за год проезд 8-10 тыс.км


я смотрю в сторону Mitsubishi Outlander, Mitsubishi Eclipse Cross phev, Toyota RAV4 phev
по этим машинам есть примеры, действительно расход бензина минимальный
   
меня смущает только одно.
сейчас я могу выбирать какой бензин купить и залить - есть украинский, есть литовский, есть (или был?) белорусский.
сейчас я могу выбирать АЗС, и пишут что на разных АЗС бензин может быть реально разный.
если мне что-то не понравится, я поеду заправляться на другую АЗС, другим бензином.
сейчас это возможно, хотя бы теоретически.
электричество - это естественная монополия. оно приходит от разных электростанций в одну систему, и одними и теми же линиями электропередач распределяется между потребителями.
поэтому цены на электроэнергию рынком не регулируются, если хозяин системы захочет поднять цену, ничто ему не помешает это сделать, он монополист.
поэтому рано или поздно электричество для зарядки электромобилей станет дорогим, или очень дорогим. недоступным для большинства простолюдинов.
   
Колима́га — старовинний закритий чотириколісний екіпаж[1]. Слово «колимага» поширене в різних слов'янських мовах
а, понял, сейчас таких нет, выбрасывать нечего.
   
поэтому цены на электроэнергию рынком не регулируются, если хозяин системы захочет поднять цену, ничто ему не помешает это сделать, он монополист.
поэтому рано или поздно электричество для зарядки электромобилей станет дорогим, или очень дорогим

 (tu)

что у нас и случилось !!!!!




   
а, понял, сейчас таких нет, выбрасывать нечего.
як нема, є!
Пізніше «колимагами» називали громіздкі, важкі і незграбні екіпажі[1].

   
А если вырубят электричество?

а як тобі це допоможе заправитись бензом/солярою, якщо помпи на заправках працюють на електриці, будеш шланг смоктати?  :)
   
меня смущает только одно.
сейчас я могу выбирать какой бензин купить и залить - есть украинский, есть литовский, есть (или был?) белорусский.
сейчас я могу выбирать АЗС, и пишут что на разных АЗС бензин может быть реально разный.
если мне что-то не понравится, я поеду заправляться на другую АЗС, другим бензином.
сейчас это возможно, хотя бы теоретически.
электричество - это естественная монополия. оно приходит от разных электростанций в одну систему, и одними и теми же линиями электропередач распределяется между потребителями.
поэтому цены на электроэнергию рынком не регулируются, если хозяин системы захочет поднять цену, ничто ему не помешает это сделать, он монополист.
поэтому рано или поздно электричество для зарядки электромобилей станет дорогим, или очень дорогим. недоступным для большинства простолюдинов.

та ні, ринок електроенергії для кінцевих споживачів, також можна організувати.  По прикладу, як організували ринок продавців газу. Технологічно це теж саме, окремо оплата доставки/підключення, окремо оплата за сам газ/електроенергію.
   
як нема, є!
Пізніше «колимагами» називали громіздкі, важкі і незграбні екіпажі[1].
вот зачем загадывать эти ребусы?
научитесь пользоваться общепринятой корректной терминологией.
если вы имели в виду подержаные автомобили, которые эксплуатируются более N лет, с пробегом более X километров, так и напишите.
не заставляйте людей угадывать, что ещё за "корчи" и "колымаги" вы имеете в виду.
   
ринок електроенергії для кінцевих споживачів, також можна організувати
вот это и пугает.
   
не можу собі навіть уявити скільки землі парковок і зарядок треба для заряджання.

а від розетки воно цілу ніч заряджається...

тупікова гілка розвитку.
   
вот это и пугает.

 :gigi: 
Ну так, в зелених руках, все  чомусь перетворюється в зелене лайно....
   
та ні, ринок електроенергії для кінцевих споживачів, також можна організувати.  По прикладу, як організували ринок продавців газу. Технологічно це теж саме, окремо оплата доставки/підключення, окремо оплата за сам газ/електроенергію.

в західних країнах так і є, обираєш собі постачальника електро на ринку, в україну це теж скоро прийде.
   
не можу собі навіть уявити скільки землі парковок і зарядок треба для заряджання.

а від розетки воно цілу ніч заряджається...

тупікова гілка розвитку.
мені тре буде три доби заряджати!  :lol:
   
а як тобі це допоможе заправитись бензом/солярою, якщо помпи на заправках працюють на електриці, будеш шланг смоктати?  :)
заправить автомобиль вручную, без применения электрического оборудования - да запросто! :)
   
зелені популісти можуть ввести всі європейські обмежувальні норми для ДВЗ одними із перших
Це Петро в 2016-му ввів заборону  машин старших 2010 року щоб просувати своє гівно. Тоді й почалися бляхи.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія