Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
16 червня 2021 12:40:19 IP/Host: 195.64.182.---
|
и как убивались аккамуляторы за 2 года, так и убиваются, а цинковые вообще за 1.5 года половину
и в мобилках через 2 года уже на 50% хуже
только вот у меня Сяоми последний, скоро будет 3 года уже то вроде только на 20% упала батарея, и то думаю только потому что 4000 и телефона на 2ое суток с запасом хватало, то заряжал в 2 раза реже, чем старые телефоны. Этот заряжаю не каждый день до сих пор
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
16 червня 2021 13:31:57 IP/Host: 195.64.182.---
|
Розгорнути попередні цитати...в ноутбуках ніякого балансування нема, зате є моніторинг і керуванняВ шуруповертах, электрокарах и других девайсах тоже нет балансиров.
Дилетанты путают защиты с побаночным контролем и балансировку. Это один из старючих мифов о литии, который родился в самом начале на почве модельгных призматиков и модельных зарядок для них (балансиров).Розгорнути попередні цитати...В електрокарах використовуються всім відомі літієві аккумулятори циліндрічної форми, точно формат не скажу, чт то 18650 чи іншийЭто только в теслах, все остальные электрокары, коих много больше, используют призматики. Тесла тоже в последующих моделях будет использовать призматики. Она бы и раньше перешла на призматики (как заявляла), но не договорилась с производителем вовремя.
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
16 червня 2021 13:33:55 IP/Host: ---.fun.co.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Літій йде з інтерколяту з вуглем, та ростуть дендріти. Як виростуть достатньо, вони замкнуть обидва електроди. А як ви вважаете, чому ваш телефон з часом меньше тримає? Не тому, що меньше емність, тому, що він деградував і більше заряджати не можна.+=================================================+
Повертаючись до СТ, не бачив ще інфи про електрохімічне
отримання металевого алюмінію при кімнатній температурі.за кімнатноі температури отримували електролізом калій. Погугліть. А то не хер собачій. Алюміній відпочіває.
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
16 червня 2021 13:39:17 IP/Host: ---.fun.co.ua
|
Розгорнути попередні цитати...+=================================================+
Повертаючись до СТ, не бачив ще інфи про електрохімічне
отримання металевого алюмінію при кімнатній температурі.за кімнатноі температури отримували електролізом калій. Погугліть. А то не хер собачій. Алюміній відпочіває.гексаметапол, вхавре, гексаметапол. В ньому розчіняються лужні метали. Розчін синій зівжди. Вільний гуляючій електрон. Ви ніколи натрій в аміаку не розчняли, схоже.
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
16 червня 2021 14:00:40 IP/Host: 46.219.227.---
|
Розгорнути попередні цитати...Триста
Сімдесят
П'ять
Ампер!!!!!
Домашнє завдання: порахувать, яка площа провідників у зарядному кабелі потрібна для забезпечення такого струму, за умови, що кабелі вироблені з хімічно чистої мідіУ меня в багажнике ездит переходник с chademo на tesla1.
125A. толщина провода - примерно с большой палец.
Первые суперчаржеры tesla были на 60 kW.
Второе поколение, которых сейчас большинство - 120 kW.
Третье поколение, которые стали ставить в 2019 году - 250 kW.
ШЕСТЬСОТ
Сімдесят
П'ять
Ампер!!!!!
Уже построено, и используется массово несколько лет.
Правда - с активным охлаждением.
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
16 червня 2021 14:19:51 IP/Host: 87.196.157.---
|
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
16 червня 2021 14:46:12 IP/Host: 195.64.182.---
|
Розгорнути попередні цитати...Триста
Сімдесят
П'ять
Ампер!!!!!
Домашнє завдання: порахувать, яка площа провідників у зарядному кабелі потрібна для забезпечення такого струму, за умови, що кабелі вироблені з хімічно чистої мідіУ меня в багажнике ездит переходник с chademo на tesla1.
125A. толщина провода - примерно с большой палец.
Первые суперчаржеры tesla были на 60 kW.
Второе поколение, которых сейчас большинство - 120 kW.
Третье поколение, которые стали ставить в 2019 году - 250 kW.
ШЕСТЬСОТ
Сімдесят
П'ять
Ампер!!!!!
Уже построено, и используется массово несколько лет.
Правда - с активным охлаждением.ага
А ще можна у рідкий азот, так то вообше, через кабель товщіною в сірник спичку мегаампери качати!
питання стоїть у юзабіліті та ціні за кіловат кінцевому користувачу
PS. у пана з математикою не все гаразд. Й не тільки з математикою
По-перше, 250кВт це сумарно не 675А, а 625А (за умови 400В), але справа у тому, що напруга там 480В, тобто 250кВт це 520А
По-друге, ці 250кВт йдуть не по одному кабелю, а по двом (одна колонка - це два авто), ось вже й 260А.
Кабель ну просто на очах худне
Й на вирахувані 260А вже потрібне активне рідкісне охолодження, бо згорить нах!
Не будуть ампераж далі підіймать, будуть підіймать напругу
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
16 червня 2021 15:16:25 IP/Host: ---.ism.kiev.ua
|
Нет, пока тесла перешла с 18650 в model S/X на 21700 (2170) в model 3/Y.
И на battery day было сказано что они сделали расчеты как уменьшить тепловыведение сделав пайку электрода к крышке по всей длине призматика.
Не принимает батарея максимальную мощность при полном заряде, вот главный нюанс.
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
16 червня 2021 15:35:51 IP/Host: 195.64.182.---
|
Токовод внутри банки, по существующей топологии, вовсе не ограничивающий фактор.
Типовые тоководы 18650 могут выдерживать 30А и больше постоянно, без перегрева (у силовых банок). А это значит 100% зарядка за около 6 минут.
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
16 червня 2021 15:37:35 IP/Host: ---.dc.ukrtel.net
|
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
16 червня 2021 15:45:54 IP/Host: ---.mobile.vf-ua.net
|
Розгорнути попередні цитати...за кімнатноі температури отримували електролізом калій. Погугліть. А то не хер собачій. Алюміній відпочіває.гексаметапол, вхавре, гексаметапол. В ньому розчіняються лужні метали. Розчін синій зівжди. Вільний гуляючій електрон. Ви ніколи натрій в аміаку не розчняли, схоже.+===============================================================================+
Та робив я таке ще студентом у 1972-му. Бо я випробовував майже всі відомі неводні розчинники
для реакції тетрахлориду титана з аміноспиртами. Ну, і грався дещо з ними. І розиняв натрій.
А ось калій вже помітно реагує. Бо розчин натрію синій ще декілька днів, а калію досить швидко
стає червоним. І це все в атмосфері аргону!
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
16 червня 2021 16:20:34 IP/Host: ---.fun.co.ua
|
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
16 червня 2021 16:43:58 IP/Host: ---.fun.co.ua
|
Розгорнути попередні цитати...гексаметапол, вхавре, гексаметапол. В ньому розчіняються лужні метали. Розчін синій зівжди. Вільний гуляючій електрон. Ви ніколи натрій в аміаку не розчняли, схоже.+===============================================================================+
Та робив я таке ще студентом у 1972-му. Бо я випробовував майже всі відомі неводні розчинники
для реакції тетрахлориду титана з аміноспиртами. Ну, і грався дещо з ними. І розиняв натрій.
А ось калій вже помітно реагує. Бо розчин натрію синій ще декілька днів, а калію досить швидко
стає червоним. І це все в атмосфері аргону!саме так. Амід калію. І натрію швідко бува сіньку втрачає. Якісь домішкі невідомі в аміаку. Скотолізатори. Закон: сьогодні зробив- з'іж сьогодні.
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
16 червня 2021 16:51:33 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Я зараз міряю криві заряд-розряд акумуляторів кожен день.
Крива струму заряду - спадаюча експонента.
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
16 червня 2021 16:53:14 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
довольно уже смешная ветка
в неньке делают сварочные гибкие провода на токи за 600 А
хрен знает уже сколько лет ...
а тут всяко изгаляются что такого не может быть и всем гаплык будет, бо о-го-го сколько ампер
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
16 червня 2021 16:56:02 IP/Host: ---.fun.co.ua
|
кому цікава електрохімія то це стаття Nature.
Ultra-fast charging in aluminum-ion batteries:electric double layers on active anode
https://www.nature.com/articles/s41467-021-21108-4.pdf
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
16 червня 2021 17:28:49 IP/Host: 46.219.227.---
|
довольно уже смешная ветка
в неньке делают сварочные гибкие провода на токи за 600 А
хрен знает уже сколько лет ...
а тут всяко изгаляются что такого не может быть и всем гаплык будет, бо о-го-го сколько ампер
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
16 червня 2021 17:59:18 IP/Host: 195.64.182.---
|
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
16 червня 2021 18:01:34 IP/Host: 195.64.182.---
|
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
16 червня 2021 18:19:34 IP/Host: 195.64.182.---
|
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
16 червня 2021 22:54:08 IP/Host: 46.219.227.---
|
Вот тебе и бюргеры, и очереди....
И 250kW влетающие в ОДНУ машину.
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
16 червня 2021 23:17:24 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Тут видно приблизительно толщину контакта.
А главное что ток должен пройти целиком всю вот эту размотанную фольгу
когда бочку размотали в призматик видно что на одном электроде контакт с одной стороны. А на втором с другой.
В новых банках, если размотать их таким же образом, у одного электрода пропаяна верхняя часть, у второго - нижняя часть.
Так вот повторяю - в классическом призматике такую пайку сделать технологически значительно сложнее, чем в новой бочке теслы.
Тесла поставили жидкостное охлаждение на кабель
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
17 червня 2021 00:02:20 IP/Host: 195.64.182.---
|
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
17 червня 2021 01:03:28 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
при напряжении на линии 4,2 вольта и токе 5,3 ампера.
потери на таком проводнике составляют 6%.
6% от 120 kWh - нифига не мелкие потери, на которые можно просто забить.
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
17 червня 2021 01:33:41 IP/Host: ---.dc.ukrtel.net
|
Розгорнути попередні цитати...довольно уже смешная ветка
в неньке делают сварочные гибкие провода на токи за 600 А
хрен знает уже сколько лет ...
а тут всяко изгаляются что такого не может быть и всем гаплык будет, бо о-го-го сколько ампер
ще один
йди, читай!
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%BD_%D0%94%D0%B6%D0%BE%D1%83%D0%BB%D1%8F_%E2%80%94_%D0%9B%D0%B5%D0%BD%D1%86%D0%B0
Q=IUt
Q, цуко, прямо пропорційний t!
Й якщо для сварки t міряється секундами, ну нехай навіть десятками секунд (не доводилося мені бачити ніколи, щоб електрод вели довше хвилини), то для зарядки то десятки хвилин, а то й понад годину!
А якщо буде черга (як в штатах відео показували), то й десятками годин! Безперервно!
Й да, я знаю про роботів-зварювальників, але все одно там імпульсний режим роботи, час, який струм тече, незрівнянно менший за час простою
а у зовнішньої ізоляції кабелю, скотиняки, теплопровідність низька - ну отака її властивість (кераміку зараз не згадуємо, нам потрібний гнучкий кабель)
саме тому на новітні зарядки стали ставити додаткове охолодження кабеля рідиною
Йдемо далі.
Ліземо в інет, дивимося характеристики кабелю
Зварочний кабель на 600А має перетин 150мм2, й зовнішній діаметр 30мм (й діаметр самої жили - 15мм!!!). Одна жила. А їх треба дві. Це 60мм. Плюс сигнальні кабелі, плюс наповнювач, плюс зовнішня оболонка. Ніхєровий такий кабельочок виходить тягать на заправці - його пересічний бюргер хоч зігнуть зможе?
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
17 червня 2021 10:11:18 IP/Host: 195.64.182.---
|
Но электроды это часть банки, их эффективное сопротивление току вдвое меньше (от нуля в начале до полного сопротивления проводника в конце).
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
17 червня 2021 11:33:31 IP/Host: ---.cpe.netcabo.pt
|
Розгорнути попередні цитати...кому цікава електрохімія то це стаття Nature.
Ultra-fast charging in aluminum-ion batteries:electric double layers on active anode
https://www.nature.com/articles/s41467-021-21108-4.pdf+==========================================================================+
Подивився... Як модель - працює, а от практика - під сумнівом. Бо працювати з евтектикою:
безводні хлорид алюмінію-гідрохлорид імідазолу як електролітом - то ну його на ...
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
17 червня 2021 14:01:29 IP/Host: ---.ism.kiev.ua
|
Ток проходит через сепаратор между электродами в каком-то случайном месте , но в среднем пробегает половину первого электрода, а потом половину второго.
Никакого "от нуля в начале".
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
17 червня 2021 14:34:05 IP/Host: ---.ism.kiev.ua
|
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
17 червня 2021 14:55:35 IP/Host: 195.64.182.---
|
Розгорнути попередні цитати...Ток проходит через сепаратор между электродами в каком-то случайном месте , но в среднем пробегает половину первого электрода, а потом половину второго.
Никакого "от нуля в начале".Во первых, не в случайном, а везде.
Во вторых, у каждого из электродов есть нулевое сопротивление в начале, при нулевой длине. Суммарно -- нет, конечно.
Но я тоже ошибся, ведь два параллельных электрода, а значит эффективное сопротивление вчетверо меньше.
Если не понятно, вот результат симулятора:
Распределенное сопротивление 100Ом (внутреннее сопротивление собственно аккумулятора, без электродов) и два электрода суммарным сопротивлением 20Ом.
Показати зображення...
Суммарное эффективное сопротивление электродов протеканию тока вчетверо меньше -- 5Ом (в симуляторе чуть больше, но это из-за небольшого количества заменяющих резисторов).
Итого потери в электродах уже 1,5%.
Да, такая цифра уже совсем похожа на правду.
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
17 червня 2021 15:04:54 IP/Host: 195.64.182.---
|
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
17 червня 2021 15:05:24 IP/Host: ---.cpe.netcabo.pt
|
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
17 червня 2021 15:10:50 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Ток проходит через сепаратор между электродами в каком-то случайном месте , но в среднем пробегает половину первого электрода, а потом половину второго.
Никакого "от нуля в начале".Во первых, не в случайном, а везде.
Во вторых, у каждого из электродов есть нулевое сопротивление в начале, при нулевой длине. Суммарно -- нет, конечно.
Но я тоже ошибся, ведь два параллельных электрода, а значит эффективное сопротивление вчетверо меньше.
Если не понятно, вот результат симулятора:
Распределенное сопротивление 100Ом (внутреннее сопротивление собственно аккумулятора, без электродов) и два электрода суммарным сопротивлением 20Ом.
Показати зображення...
Суммарное эффективное сопротивление электродов протеканию тока вчетверо меньше -- 5Ом (в симуляторе чуть больше, но это из-за небольшого количества заменяющих резисторов).
Итого потери в электродах уже 1,5%.
Да, такая цифра уже совсем похожа на правду.
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
17 червня 2021 15:14:05 IP/Host: ---.193.117.102.cl.ipnet.ua
|
Розгорнути попередні цитати...и как убивались аккамуляторы за 2 года, так и убиваются, а цинковые вообще за 1.5 года половину
и в мобилках через 2 года уже на 50% хуже
только вот у меня Сяоми последний, скоро будет 3 года уже то вроде только на 20% упала батарея, и то думаю только потому что 4000 и телефона на 2ое суток с запасом хватало, то заряжал в 2 раза реже, чем старые телефоны. Этот заряжаю не каждый день до сих порДа ты гений!
А спецификацию на литий-ионные в целом и 18650 в частности почитать не пробовал?
При температуре 60 по цельсию акум
теряет 25% емкости за год при заряде на 40%.
И 40% ЗА ТРИ МЕСЯЦА при заряде 100%.
Лучший способ убить акум - повесить его на лобовое в авто и заставить работать как видеорегистратор.
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
17 червня 2021 15:38:18 IP/Host: ---.ism.kiev.ua
|
схемка неправильна.получає ться офігєнний саморозряд
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
17 червня 2021 16:06:17 IP/Host: ---.ism.kiev.ua
|
за исключением взятых абсолютно с потолка номиналов резисторов
настоящее (измереное!!!!!) собственное сопротивление 18650 составляет около 7 мили Ом при температуре +30 на разряженой банке.
идея перенести на одном из электродов контакт. чтобы они были рядом
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
17 червня 2021 16:27:45 IP/Host: 195.64.182.---
|
Re: GMG Aluminum-Ion Battery |
17 червня 2021 18:00:33 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...схемка неправильна.получає ться офігєнний саморозрядТак это только для расчета эффективного сопротивления электродов. Что-бы показать, что их сопротивление не существенно в нагреве банок при большом токе.