Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Люди, які збудували піраміди, збудуйте нам дороги. Заасфальтуємо Гросю, щоб охороняв асфальт?

Бля, а зараз іде розвод по АЙСІТІВІ про хороші Польські дороги))) Багато хто відвідував кажуть о міжнародні траси утримуються а в інших місцях як у нас....

В польші кстаті проблема та сама що і в нас, будують на болоті не тою технологією.... І фірми які мають за свій рахунок виправляти прост банкротяться в кінцевому випадку )))))
   
давайте подойдем к проблеме с другой стороны и вы тогда поймёте почему дорог не будет никогда в Украине.

Кому нужны дороги начиная с древности? в Риме дороги были нужны армии и бизнесу, в европе и америке дороги тоже нужны автомобильной промышленности и мелкому и среднему бизнесу для перемещения товара.
В Украине нет ни автпромышленности ни мелкого , ни среднего бизнесса. Крупный возит всё жд ешелонами и морским транспортом из портов.



   
Люди, навіщо ото все ? Єдиний крок до гарних доріг, це гарантія на проведений ремонт, а також закупівля зазначених послуг у фірм що мають певний досвід та відповідальність на цьому. Також повинно бути гарантія на ямковий ремонт, де вона ? Ну і останнє, Балчун все ? А розвантаження доріг за допомогою залізниці  не відбулося, електронна заборона переватажу через елетроні ваги, аона є ? Вважаєте що це тяжко зробити ? Певно ні.
   
Люди, навіщо ото все ? Єдиний крок до гарних доріг, це гарантія на проведений ремонт, а також закупівля зазначених послуг у фірм що мають певний досвід та відповідальність на цьому. Також повинно бути гарантія на ямковий ремонт, де вона ? Ну і останнє, Балчун все ? А розвантаження доріг за допомогою залізниці  не відбулося, електронна заборона переватажу через елетроні ваги, аона є ? Вважаєте що це тяжко зробити ? Певно ні.

І ми не читали , ми тільки написали ))))  :lol:

От саме тому у нас найкращі дороги ))))
   
давайте подойдем к проблеме с другой стороны и вы тогда поймёте почему дорог не будет никогда в Украине.

Кому нужны дороги начиная с древности? в Риме дороги были нужны армии и бизнесу, в европе и америке дороги тоже нужны автомобильной промышленности и мелкому и среднему бизнесу для перемещения товара.
В Украине нет ни автпромышленности ни мелкого , ни среднего бизнесса. Крупный возит всё жд ешелонами и морским транспортом из портов.
Дороги потрібні... Але знову проблему шукають не в тому місці)))))
   
Дороги потрібні... Але знову проблему шукають не в тому місці)))))

кому нужны дороги? из тех кто принимает решения и обладает политической силой и волей
   
І ми не читали , ми тільки написали ))))  :lol:

От саме тому у нас найкращі дороги ))))
Не мороч людям голову. Дороги зроблені за ГОСТОМ будуть триматися, а ті з яких побудовано хатку керівнику державтодору розсипляться.
   
Не мороч людям голову. Дороги зроблені за ГОСТОМ будуть триматися, а ті з яких побудовано хатку керівнику державтодору розсипляться.

От, про - це я і кажу ніхто не читав статтю вище...

Ніякий гост не рятує, його написано без урахування грунту... Просто щоб дебіли не мали якесь виправдання....

Теж саме у наших можновладців, вони не розуміють що деякі люди можуть працювати не розуміючи що роблять...

Хоча кому - це казати?
   
В ПОЛЬщІ ПО ГОСТУ ЦЕНТРАЛЬНІ ДОРОГИ ПОСТІЙНО ЛАТАЮТЬСЯ, а за бокові не де мова, через тіж проблеми з грунтом що і в нас...


Втрата розуміння знань .... Але ми всі любимо бути розумними і того тут головне потратити бабосі)))) А ще ми любимо дурість пояснювати хитрими конструкціями вроді хитрих планів у тупих людішок. 
   
кому нужны дороги? из тех кто принимает решения и обладает политической силой и волей
Гітлера на них треба)))))
   
Доречі за цю розвалену дорогу я добре знаю, ти коли по ній їхав??? Я знаю тих хто постійно їздить... Розвалюха розвалюхою... Машину поламати...


подтверждаю, там убитая в хлам дорога.
   
зробили ,  місяць тому  була ціла

и то, только в одну сторону и не полная трасса, а наверно 50%
   
подтверждаю, там убитая в хлам дорога.

Я банально пояснюю що є втрата розміння знань, і що у нас треба проектувати дорогу по особливому , тай в Польщі теж, що якщо це не робити то грошей буде вистачати тільки на ремонт центральних магістралей, як в Польщі. НІХТО не чує ...

Навіть обідно... Хоча? Нізя обіжатись на дураків (((((
   
https://youtu.be/nI7sQ0w-BGU
зробили ,  місяць тому  була ціла
а вторая сторона? и до куда сделали? что прям до Смелы?

Останнє редагування: 15 серпня 2017 12:45:04 від KitKat
   
а вторая сторона?
7 років то одну то другу ремонтують строну...
   
Не мороч людям голову. Дороги зроблені за ГОСТОМ будуть триматися, а ті з яких побудовано хатку керівнику державтодору розсипляться.

Для прикладу, у нас 300 метрів дороги , зроблені за гостом. рунуються при відсутності навантаження ))) Хоча тиє у нас все знаєш, бачу постійно як люди маючи знання не розуміють їх суті... Тут дописувачів в гілці більшість таких... Тому замість аргементації по суті, силаються на те що не працює... Доргу роблять одні і тіж бригади по однаковій технологій і пів дороги є пів немає, все по госту в один день робили.... Але це крик в пустелі.
   
http://www.epravda.com.ua/news/2017/11/17/631274/ і зннову закопаємо гроші в землю ... Польша яка постійно ремонтує у себе дороги і закопує нам в приклад, замість зробити по людськи ми будемо постійно ремонтувати.
   
а вторая сторона? и до куда сделали? что прям до Смелы?

  дорога  там  вже  всьо ,  в  ямах і  розбита  . Власне  отак  її відремонтували добре ,  що  знову  вся  розбита




   
  дорога  там  вже  всьо ,  в  ямах і  розбита  . Власне  отак  її відремонтували добре ,  що  знову  вся  розбита


https://youtu.be/SvlGjm1EwyI
На вїзді в Смілу кажуть відремонтували місяць тому. Але в самих Черкасах теж відремонтували ще пів року тому. Але, вже весною, деякі з доріг уже мали ями.

Технологія без розуміння для чого що робиться, так і будуть розвалюватись дороги... Це все болотиста місцина.
   
Що до ям - є технології ямкового ремонту.
https://forum.pravda.com.ua/index.php?topic=954299.0
Ямочный почти безотходный ремонт..

Що до фур - має обмежуватись навантаження на дорогу.
Інакше відремонтовані ділянки довго не витримають. Будуть нові ями.

Що до нестабільності ґрунтів, основи дороги. Дослідити та усунути. Це вже буде капітальний ремонт ділянки.

Останнє редагування: 28 травня 2018 09:11:28 від com1
   
Що до ям - є технології ямкового ремонту.
https://forum.pravda.com.ua/index.php?topic=954299.0
Ямочный почти безотходный ремонт..

Що до фур - має обмежуватись навантаження на дорогу.
Інакше відремонтовані ділянки довго не витримають. Будуть нові ями.
Дивись у нас є дороги які клали з нуля, одна і таж бригада, один і тойже асфальт, по них їздять і важкі фури , пів дороги не розвалюється, а половина дороги в одному і тому ж місті розвалюється. 

Це на прикладі одного міста. Якщо тик ладеш з нуля, як пояснити що пів дороги розвалюється а частина стоїть роками? На пів дорозі порушували технологію, а пів ні? Дурня.

   
На вїзді в Смілу кажуть відремонтували місяць тому. Але в самих Черкасах теж відремонтували ще пів року тому. Але, вже весною, деякі з доріг уже мали ями.

Технологія без розуміння для чого що робиться, так і будуть розвалюватись дороги... Це все болотиста місцина.

в Україні  таких  місцин  дуже  багато  .  За  той  рік  грося-рошен  бив  себе  в  груди що  відремонтував  доріг  і  зробив  їх  більше  ніж  піж  Євро 2012  .

Брехня  ,  цинічна . Якість  ремонту  і  нових  доріг  припогана .


 Про обмеження  для  фур  . А  давайте  просто  позакриваєм  всі підприємства логістики та  таке  інше  ,  що  обслуговується  вантажівками ?

І  дорогі  ціліше  будуть .

 Нє ,  хлопці,  з обмеженнями ,  перекриттям доріг "  активістами" ,  контроль поліцією -  на  чию користь це  все ?
   
Що до ям - є технології ямкового ремонту.
https://forum.pravda.com.ua/index.php?topic=954299.0
Ямочный почти безотходный ремонт..

Що до фур - має обмежуватись навантаження на дорогу.
Інакше відремонтовані ділянки довго не витримають. Будуть нові ями.

Що до нестабільності ґрунтів, основи дороги. Дослідити та усунути. Це вже буде капітальний ремонт ділянки.


Усувається як ? Почнемо опис.

Виймається основа , і ставиться, так: засипається піском, утрамбовується тоді кліонка, а знову пісок гравій. Роль піска - це щоб не пошкоджувався кліонка (цилофан), метрів 2-3 гравію і за цементовується з верху, мають бути шви щоб не розривало і тоді зверху асфальт, крім того всюди робиться з боку канал для води, і є колекторні колодзі для її збирання.

Више було написано, з самого початку. ЩО дешевше подушку пів метра, пісок кліонка гравій, а збоку арма пояс, його можна просто стовби закріпити по краях, в деяких місцях забити свої щоб тримали арма-пояс і не давали йому потонути.

Ми маємо економію, що менше матеріалу піде. Звичайно - це не беде дешево.

Є другі варіанти.
   
Грося все украл. Реально.

 просто дав  заробити .  Як  раніше  .
   
Грося все украл. Реально.
Ти примітивізуєш пояснення, припустити,  що банальна некваліфікованість важче ніж, сказати вкрав. Бо для розуміння вкрав, достатньо розповісти про от крадуть чоколад, а сприйняти що унас людина з вищою освітою не розуміє що робить. Виникає питання: для чого вона вчиться?)))) Це важче приймається.
   
просто дав  заробити .  Як  раніше  .
Я говорив з дрожниками і їх керівництвом, там рівень кваліфікації.
   
Частково про крадіжки і відкати правда, особливо в Черкаській області, навтіь коли іншого підрядника наймають.

Але також правда, що банально не розуміння технологій.

Бритва окама каже що якщо можна пояснити дурістю і некваліфікованістю не варто шукати всесвітні змови.
   
Частково про крадіжки і відкати правда, особливо в Черкаській області, навтіь коли іншого підрядника наймають.

Але також правда, що банально не розуміння технологій.

Бритва окама каже що якщо можна пояснити дурістю і некваліфікованістю не варто шукати всесвітні змови.
поездили по дорогам Черниговщины-трасса М2 -молодцы,  она держится  и латки там  делают  аккуратно ,  между селами-ямы, там выращивают зерно и лес есть, в итоге дорога  с
 неровная нет стока воды и колейность. зимой  в колеях лужи вода замерзает- размерзается и  здрассьте ямы.  в Киеве с ливневками и  стоками воды- отвратительно.
   
Сейчас и в Европе не будет новых дорого таких же хороших, как построенных в прошлом веке. Потому что поменялась военная доктрина. Раньше главной силой были танковые войска. И поэтому в Европе были проложены основные магистрали так, чтобы выдерживали Абрамсы и т.п. если нужно было доставить их быстро к границе с СССР. Поэтому там бетонная основа.

Сейчас же основная боевая единица - это пехотинец. Бетонные дороги для доставки тяжёлых танков уже не нужны.
   
Сейчас и в Европе не будет новых дорого таких же хороших, как построенных в прошлом веке. Потому что поменялась военная доктрина. Раньше главной силой были танковые войска. И поэтому в Европе были проложены основные магистрали так, чтобы выдерживали Абрамсы и т.п. если нужно было доставить их быстро к границе с СССР. Поэтому там бетонная основа.

Сейчас же основная боевая единица - это пехотинец. Бетонные дороги для доставки тяжёлых танков уже не нужны.
Я вас умаляю... Там ідея збільшити площу, яка буде навантаження від колеса на більшу площу розносити. Вони просто пробують економити матеріал, і викидують ті частини які їм здаються лишні, плюс вони сильно болото висушили за 2000 років.
   
  Варто  в  цю  гілку  запостить  з  останнього сезону  топ гір  "  Подорож по Україні " ? 
   
  Варто  в  цю  гілку  запостить  з  останнього сезону  топ гір  "  Подорож по Україні " ? 
Варто, я його, відео, і на першому пості продублюю.
   
До речі я забув, гравій закріпляють сіткою з низу, а кліонка служить для того щоб болото не проходило в гравій. Тоїсть треба піском добитись так щоб кліонка не пошкодилась. Як тільки вона почне пропускати в основу болото це все.
   
У нас будують інтенсивно. Сьогодні проїхався на південь - будують купу нових розв'язок. Ще кілька місяців тому не було навіть і натяку....
   
А почему дороги в Украине строят македонцы и турки-у которых самих дорог не особо,а не ,скажем голландцы?
   
А почему дороги в Украине строят македонцы и турки-у которых самих дорог не особо,а не ,скажем голландцы?
Поляки 100 років тому теж гарно будували а зараз розучились )))

Проблема в траті розуміння знань...

Ми знання і норми перестали розуміти, доречі в багатьох місцях України треба орінтуватись на те що є у них під ногами, не тільки про грунти а й те що вони мають певні ресурси, карєр гравію, поряд берег де можна намити пісок і так далі, побудова цементного заводу.
   

Вот тебе 3 примера:

1. Дороги в Киевской области.
2. Советская дорога Смела-Черкассы.
3. Советская дорога Днепропетровск-Кривой рог.
Две последние - на них не видно следов ремонта! Найди тех строителей и поспрошай.


2-я дорога убитая в хлам, что за бред? )
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія