Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Основні міфи про електромобілі

Re: Основні міфи про електромобілі
PAL

або замонтувати в багажнику генератор з двз :laugh:

гігікаєш?
А хранцузи ВЖЕ зробили!
https://ecotechnica.com.ua/transport/1030-vo-frantsii-sozdali-pritsep-generator-dlya-elektromobilya.html
Французская компания EP Tender разработала двухколесный прицеп с портативным двигателем внутреннего сгорания для зарядки электромобиля во время движения.



Тож можна вже авта з ДВЗ забороняти (а щодо причепа заборон не було!)  :gigi:
   
Re: Основні міфи про електромобілі

або замонтувати в багажнику генератор з двз :laugh:

Стандартний генератор не встигатиме
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Стандартний генератор не встигатиме
нада потужний і бак літрів на сто гиги
   
Re: Основні міфи про електромобілі

гігікаєш?
А хранцузи ВЖЕ зробили!
https://ecotechnica.com.ua/transport/1030-vo-frantsii-sozdali-pritsep-generator-dlya-elektromobilya.html
Французская компания EP Tender разработала двухколесный прицеп с портативным двигателем внутреннего сгорания для зарядки электромобиля во время движения.

Показати зображення...
Тож можна вже авта з ДВЗ забороняти (а щодо причепа заборон не було!)  :gigi:
аааааааа :lol:
   
Re: Основні міфи про електромобілі

гігікаєш?
А хранцузи ВЖЕ зробили!
https://ecotechnica.com.ua/transport/1030-vo-frantsii-sozdali-pritsep-generator-dlya-elektromobilya.html
Французская компания EP Tender разработала двухколесный прицеп с портативным двигателем внутреннего сгорания для зарядки электромобиля во время движения.

Показати зображення...
Тож можна вже авта з ДВЗ забороняти (а щодо причепа заборон не було!)  :gigi:
Шах і мат електрохейтери!  :lol:  :weep:
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Поки технологія акумів не перейде на новий етап розвитку, про витіснення двз говорити рано. На початку 20-го століття теж був стрибок розвитку електромобілів, але потім двз переміг. А невелекі електрокари весь час використовувались як транспорт на великих  виробництвах чи для локальноі доставки.
Лише нова техеологія акумуляторів дозволить скинути двз з п"ядесталу. А цього поки що на горизонті масового виробництва не видно.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Поки технологія акумів не перейде на новий етап розвитку, про витіснення двз говорити рано. На початку 20-го століття теж був стрибок розвитку електромобілів, але потім двз переміг. А невелекі електрокари весь час використовувались як транспорт на великих  виробництвах чи для локальноі доставки.
Лише нова техеологія акумуляторів дозволить скинути двз з п"ядесталу. А цього поки що на горизонті масового виробництва не видно.

В містах скоро невигідно та незручно буде користуватись ДВЗ
   
Re: Основні міфи про електромобілі

В містах скоро невигідно та незручно буде користуватись ДВЗ

Як кількість електричок сягне певноі межі, то повір, що ними теж стане дорого користуватись. Десь співставно із двз. Тільки заправлятимуться не 5 хвилин, а 5 годин.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Як кількість електричок сягне певноі межі, то повір, що ними теж стане дорого користуватись. Десь співставно із двз. Тільки заправлятимуться не 5 хвилин, а 5 годин.

В місті відстані невеликі, і дуже часто авто стоять подовгу. Так шо час зарядки - це ну зовсім не проблема, якщо всюди буде відповідна інфраструктура... Тоді електрика буде набагато зручніша за ДВЗ, і дешевша звичайно
   
Re: Основні міфи про електромобілі

В місті відстані невеликі, і дуже часто авто стоять подовгу. Так шо час зарядки - це ну зовсім не проблема, якщо всюди буде відповідна інфраструктура... Тоді електрика буде набагато зручніша за ДВЗ, і дешевша звичайно

Справа не в доступності зарядних станцій, а у вартості експлуатаціі електрички. Яка виросте до співставноі із двз, треба лиш трошки зачекати. І перше місце де це буде - каліхворнія,  завдяки концентраціі електромобілів.
Зі з літієвою технологією зарядка ніколи не буде співставна по часу заправки  для авто із двз.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Справа не в доступності зарядних станцій, а у вартості експлуатаціі електрички. Яка виросте до співставноі із двз, треба лиш трошки зачекати. І перше місце де це буде - каліхворнія,  завдяки концентраціі електромобілів.
Зі з літієвою технологією зарядка ніколи не буде співставна по часу заправки  для авто із двз.

Шо  там експлуатувати? Батарею раз на 10 років поміняти....
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Шо  там експлуатувати? Батарею раз на 10 років поміняти....

Ціна на електрику для електричок зросте. А в приватному секторі заборонять  заряджати від мережі, лише на спеціальних станціях. Плюс податки влуплять.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Ціна на електрику для електричок зросте. А в приватному секторі заборонять  заряджати від мережі, лише на спеціальних станціях. Плюс податки влуплять.

Маячня. Чим більше зарядних пристроїв для електричних авто буде - тим меньше ціна на зарядку буде відрізнятись від загальної ціни на електрику. Проста логіка. Ринок недасть сильно драти за зарядку... Податки скоріш за все влуплять на реєстрацію цих зарядних станцій та на реєстрацію автомобільних акамуляторів, але то буде хуйня в порівнянні з видатками на обслуговування автомобілів з ДВЗ (особливо після того як ці автомобілі стануть меньш масовими)
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Ціна на електрику для електричок зросте. А в приватному секторі заборонять  заряджати від мережі, лише на спеціальних станціях. Плюс податки влуплять.
Оце буде реальним зашкваром...
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Маячня. Чим більше зарядних пристроїв для електричних авто буде - тим меньше ціна на зарядку буде відрізнятись від загальної ціни на електрику. Проста логіка. Податки скоріш за все влуплять на реєстрацію цих зарядних станцій та на реєстрацію автомобільних акамуляторів, але то буде хуйня в порівнянні з видатками на обслуговування автомобілів з ДВЗ (особливо після того як ці автомобілі стануть меньш масовими)

Чого це маячння? Встановлять ліміт на споживання е/е, наприклад 50 квт/місяць і єпись як хочеш. Можеш сонячні батареі ставити і від них заряджатись, але вдома від мережі - зась. І річний податок на електричку пару тисяч - дороги ж треба робити.
Так що ні разу не маячня, а майбутні реаліі. Халяви не буде.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Оце буде реальним зашкваром...
ну  а як інакше? Встановлять ліміт на споживання і  гаплик.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Чого це маячння? Встановлять ліміт на споживання е/е, наприклад 50 квт/місяць і єпись як хочеш. Можеш сонячні батареі ставити і від них заряджатись, але вдома від мережі - зась.

Ну шо ти верзеш? Хто і з якою метою буде встановлювати ліміти. Ціна на ее (як і на все)  підростатиме потихеньку, але який смисл комусь шось обмежувати в плані користування електроенергією

І річний податок на електричку пару тисяч - дороги ж треба робити. Так що ні разу не маячня, а майбутні реаліі. Халяви не буде.

Річний податок на електроавто якщо і буде - то буде дуже співставним з податком на бензин. Тобто якщо з галона деруть центів 50, і народ в середньому витрачає 500 галонів на рік - то і на електричні авто буде дорожній збір доларів 200-300 на рік. Ніхто не дасть захмарними тарифами вбити галузь.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Ну шо ти верзеш? Хто і з якою метою буде встановлювати ліміти. Ціна на ее (як і на все)  підростатиме потихеньку, але який смисл комусь шось обмежувати в плані користування електроенергією

Річний податок на електроавто якщо і буде - то буде дуже співставним з податком на бензин. Тобто якщо з галона деруть центів 50, і народ в середньому витрачає 500 галонів на рік - то і на електричні авто буде дорожній збір доларів 200-300 на рік. Ніхто не дасть захмарними тарифами вбити галузь.

Ти скоро сам зможеш в цьому переконатись, імхо в каліхворніі халява буде ще років три-п"ять, а потім електричкам почнуть закручувати гайки.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Ти скоро сам зможеш в цьому переконатись, імхо в каліхворніі халява буде ще років три-п"ять, а потім електричкам почнуть закручувати гайки.

 :facepalm: Поясни смисл цього закручування.... Ніяк не можу збагнути? Шоб пересадити людей назад на ДВЗ?  :gigi:
   
Re: Основні міфи про електромобілі

:facepalm: Поясни смисл цього закручування.... Ніяк не можу збагнути? Шоб пересадити людей назад на ДВЗ?  :gigi:

Нє, назад відкату на двз не буде.  Смисл в тому, щоби кількість бабла в енергетичній сфері лишалась сталою.
Ви там в своіх широтах зможете трохи відбиватись сонячними панелями за 30 кілобаксів в кредит,  але навіть в цьому плані це вже нагинання.  А в масі заставлять платити всіх.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Нє, назад відкату на двз не буде.  Смисл в тому, щоби кількість бабла в енергетичній сфері лишалась сталою.
Ви там в своіх широтах зможете трохи відбиватись сонячними панелями за 30 кілобаксів в кредит,  але навіть в цьому плані це вже нагинання.  А в масі заставлять платити всіх.

Шляхом підняття цін на ее. Шляхом реєстрацій зарядних пристроїв на авто. Але ще раз повторюю - то будуть копійки. Ніхто їх навіть і не помічатиме так як зараз мало помічають акцизи в цінах на паливо
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Шляхом підняття цін на ее. Шляхом реєстрацій зарядних пристроїв на авто. Але ще раз повторюю - то будуть копійки. Ніхто їх навіть і не помічатиме так як зараз мало помічають акцизи в цінах на паливо

Не будуть то копійки. Середня вартість поіздки/утримання електрички років за 10-15 (як кількість  електричок на площі певноі адміністративноі одиниці стане спірозмірною з двз) буде співставною із двз. І це чисто адміністративно-регуляторними методами.

Останнє редагування: 2 листопада 2017 02:45:12 від PRom
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Не будуть то копійки. Середня вартість поіздки/утримання електрички років за 10-15 (як кількість  електричок на площі певноі адміністративноі одиниці стане спірозмірною з двз) буде співставною із двз. І це чисто адміністративно-регуляторними методами.

Для того щоб прийняти ці регуляторні методи подрібна підтримка людей. Люди не дозволять драти жодної зайвої копійки. Саме тому в Штатах акцизи на пальне набагато меньші чим в Європі. Навіть в Каліфорнії.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Нє, назад відкату на двз не буде.  Смисл в тому, щоби кількість бабла в енергетичній сфері лишалась сталою.
Ви там в своіх широтах зможете трохи відбиватись сонячними панелями за 30 кілобаксів в кредит,  але навіть в цьому плані це вже нагинання.  А в масі заставлять платити всіх.
звичайно
змусять вставити в кожну машину джпс і за кожний проїханий км вліплять акциз
раз в місяць пришлють інвойс і змушений будеш платити
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Шо  там експлуатувати? Батарею раз на 10 років поміняти....
Достатньо глянути на форум наприклад Ніссан на кількість тем щодо заміни батарей в машинах 2011-2012 років а також на сайт продажу автомобілів вказаних років, щоб зрозуміти які там 10 років. Якщо ще додати вартість акумів від 5500 доларів , не враховуючи вартості заміни, то все це виглядатиме дитячими розвагами. Забув про корки в холодні зимові дні...

Останнє редагування: 2 листопада 2017 08:35:27 від boduk333
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Только платить придётся за это тебе, а не другим. Как только засрут окружающую среду батареями, так и закончится. :)

как ее засрут, если за отработавшие ресурс батареи платят бабки скупщики? :lol:
   
Re: Основні міфи про електромобілі

В містах скоро невигідно та незручно буде користуватись ДВЗ

По яким причинам буде невигідно і незручно?
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Оце буде реальним зашкваром...
Когда в Германии запрещают использование отопительного дизтоплива для заправки автомобилей, это уже зашквар или еще нет?
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Знову "електроавтомобілі не мають майбутнього"? А фотоаппарати із плівкою будуть у кожному домі, електронне фото - невигідно? Нокіа - найбільший виробник мобільних телефонів? Кращі телевізори - кінескопні?  :)
Згадайте технологіїї усього двадцять років назад і технології сьогодняшнього дня. Що буде через двадцять років - не так легко прогнозувати. Фактично - можна тільки вгадати :).
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Знову "електроавтомобілі не мають майбутнього"? А фотоаппарати із плівкою будуть у кожному домі, електронне фото - невигідно? Нокіа - найбільший виробник мобільних телефонів? Кращі телевізори - кінескопні?  :)
Згадайте технологіїї усього двадцять років назад і технології сьогодняшнього дня. Що буде через двадцять років - не так легко прогнозувати. Фактично - можна тільки вгадати :).

Мають, майбутнє за ними. Але не з літієвою технологією.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

PRom - навряд чи з літієвою. Але поки що не вигадали та не застосовують інші технології. Потім буде видно що вистрелить.
Колись читав про історію з відеокассетами в двох форматах - Бетакам та ВіАйджЕс. У обох ворматів були плюси та мінуси, виробляли магнітоофони, камери під ці формати. Але побачили, що, так як порнухи більше на ВіАйджЕс, то їх продавалося більше. І перешли більшістю на вироблення відеотехніки саме в такому форматі. Ось такий нюанс вплинув на ціле галузеве виробництво.
Завтра хтось чихне на нову експериментальну батарею "з гівна та палок" поблизу мікрохвильовки, яка працює, отримає нові цікаві результати в ємнності та токовіддачі, і через десяток років більшість машин будуть їздити саме на таких батареях, суміші біотехнологій мікроелементів та хімії :) .
   
Re: Основні міфи про електромобілі

PRom - навряд чи з літієвою. Але поки що не вигадали та не застосовують інші технології. Потім буде видно що вистрелить.
Колись читав про історію з відеокассетами в двох форматах - Бетакам та ВіАйджЕс. У обох ворматів були плюси та мінуси, виробляли магнітоофони, камери під ці формати. Але побачили, що, так як порнухи більше на ВіАйджЕс, то їх продавалося більше. І перешли більшістю на вироблення відеотехніки саме в такому форматі. Ось такий нюанс вплинув на ціле галузеве виробництво.
Завтра хтось чихне на нову експериментальну батарею "з гівна та палок" поблизу мікрохвильовки, яка працює, отримає нові цікаві результати в ємнності та токовіддачі, і через десяток років більшість машин будуть їздити саме на таких батареях, суміші біотехнологій мікроелементів та хімії :) .

Та то не тільки з vhs сталось, хоча сам формат доволі фуфлижний був. З іншоі сторони, на ринку з"являються і мертвонароджені технологіі, які можуть випускатись багато років, але так і не захопити масовий сегмент.
Літієві акуми в авто - це щось середнє між vhs і memory stick від sony
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Залишилось почекати 20 років  :) .
ІМХО, приблизно 2025 рік покаже картину на ринку електроавтомобілів та структуру їх обслуговування.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Ніяких перевантажень не буде, при підключенні для споживача резервується оплачена ним проектна потужність.
Крім того, електромобіль вигідніше заряджати вночі, коли електроенергія дешева, а мережа недонавантажена.

Доречі, нічне заряджання екологічне, оскільки вугільні електростанції майже не працюють, основні постачальники вночі це атомні, гідро- та вітроелектростанціх .

Беззаперечно  -  велика кількість  електромобілів  -  збільшить сильно навантаження на електричну мережу .
Але  подивимся на це збільшення  навантаження .
Як  правило основне навантаження  буде в нічний час - коли  мережа не завантажена .

І ОСНОВНЕ  - про це зараз мало говорять , лишень час від часу хтось про це згадує:

Зарядки можна зробити  інтелектуальними і  рекурперативними  - що це означає
Інтелектуальна  зарядка  може визначити  підключившись до  інформаційного  центру  електричної мережі , скільки вона може взяти  потужності
І це  динамічно може впливати на ціну зарядки.  Наприклад вам треба  швидко зарядитись  в період максимуму  споживання в мережі  - і вас зарядять  по максимальній ціні
Ви   поставили режим зарядки  за 12 годин  під час  мінімуму навантаження  - і вас  зарядили  по мінімальній ціні

А коли ви поставили режим рекурперації  і виставили  час  24 години  або більше  - то  вашу машину  зарядять в період  мінімуму навантаження   розрядять в  період  максимуму  і зарядять в період мінімуму
І  Ви   на такій зарядці навіть заробите  грошей .....

Це не фантастика  -  в Америці -  електрогенеруючі потужності які  приймають  участь  в   регулюванні потужності в мережі - мають ціну електроенергії в декілька раз  більшу  ніж  стабільні  електростанції  які не можуть приймати участь в регулюванні мережі .  І ці стабільні електростанції мають купувати електроенергію в електростанцій які  приймають участь в регулюванні.

   
Re: Основні міфи про електромобілі
PAL

ну  а як інакше? Встановлять ліміт на споживання і  гаплик.

нє, це дурня
Все буде значно простіше
1. електромобілі не будуть обладнувати перехідниками та блоками для зарядки з побутової мережі.
2. Ємність аккумів виросте настільки, що за ніч аж ніяк не зарядиш з лімітом потужності

Хтось щось там наколхозить, звичайно, але то буде в малій кількості й будуть "переслідувати згідно закону" за обвинуваченням "порушення техніки безпеки", як з побутовим метаном зараз.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Server error - це буде у подальшому, можливо навіть з деякими помилками при впровадженні.
До швидких зарядок для смартфонів он деяки смартфони навіть горіли.
Зараз будуть тільки в наближчі роки відшліфовувати мережу заправок електрокарів, можливо будуть якісь ідеї і впровадження для старих міст, старих будівель, не розрахованих на електроавтомобілів.
Перестануть строїти "бараки", без електрозаправок, мереж кабелю (оптоволокно чи що зараз найактуальніше) для Інтернету, зі зручностями інтелектуальної техніки.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

нє, це дурня
Все буде значно простіше
1. електромобілі не будуть обладнувати перехідниками та блоками для зарядки з побутової мережі.
2. Ємність аккумів виросте настільки, що за ніч аж ніяк не зарядиш з лімітом потужності

Хтось щось там наколхозить, звичайно, але то буде в малій кількості й будуть "переслідувати згідно закону" за обвинуваченням "порушення техніки безпеки", як з побутовим метаном зараз.

Так чи інакше, але сам прайс на утримання електрички  заженуть до рівня двз.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Server error - це буде у подальшому, можливо навіть з деякими помилками при впровадженні.
До швидких зарядок для смартфонів он деяки смартфони навіть горіли.
Зараз будуть тільки в наближчі роки відшліфовувати мережу заправок електрокарів, можливо будуть якісь ідеї і впровадження для старих міст, старих будівель, не розрахованих на електроавтомобілів.
Перестануть строїти "бараки", без електрозаправок, мереж кабелю (оптоволокно чи що зараз найактуальніше) для Інтернету, зі зручностями інтелектуальної техніки.

Про участь  в регулюванні електричної мережі з допомогою  електроавтомобілів  треба думати вже  зараз
Екологічні джерела електроенергії   такі як вітрові і сонячні електростанції  - не є прогнозовані  і    електрики мають  думати  яким  чином акумулювати цю  енергію
А  електромобілі саме  то  що  зможе   підтримати ці  види електрогенерування .

Давайте порахуємо  -  середній будинок споживає в місяць   200 кВт·год
Тесла має батареї     60 кВт·год (335 км) і 40 кВт·год (260 км) 

З цих цифр видно  що (якщо не враховувати промислове навантаження електромереж)  електроавтомобілі   в десятки раз  перенавантажать існуючу електричну мережу.
Але  кожний автомобіль  спокійно може утримати   десяток другий  будинків  на автономному живленні  від автомобіля  в разі якихось аварійних ситуацій .

Іншими словами -  розвиток електроавтомобілів  можливий лишень  тільки якщо  зарядки  будуть  тісно співпрацювати  з генеруючими потужностями.
 
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Server error - так, але хто про це замислюється зараз? Це ж "хвантастика"  :( .
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Беззаперечно  -  велика кількість  електромобілів  -  збільшить сильно навантаження на електричну мережу .
Але  подивимся на це збільшення  навантаження .
Як  правило основне навантаження  буде в нічний час - коли  мережа не завантажена .

І ОСНОВНЕ  - про це зараз мало говорять , лишень час від часу хтось про це згадує:

Зарядки можна зробити  інтелектуальними і  рекурперативними  - що це означає
Інтелектуальна  зарядка  може визначити  підключившись до  інформаційного  центру  електричної мережі , скільки вона може взяти  потужності
І це  динамічно може впливати на ціну зарядки.  Наприклад вам треба  швидко зарядитись  в період максимуму  споживання в мережі  - і вас зарядять  по максимальній ціні
Ви   поставили режим зарядки  за 12 годин  під час  мінімуму навантаження  - і вас  зарядили  по мінімальній ціні

А коли ви поставили режим рекурперації  і виставили  час  24 години  або більше  - то  вашу машину  зарядять в період  мінімуму навантаження   розрядять в  період  максимуму  і зарядять в період мінімуму
І  Ви   на такій зарядці навіть заробите  грошей .....

Це не фантастика  -  в Америці -  електрогенеруючі потужності які  приймають  участь  в   регулюванні потужності в мережі - мають ціну електроенергії в декілька раз  більшу  ніж  стабільні  електростанції  які не можуть приймати участь в регулюванні мережі .  І ці стабільні електростанції мають купувати електроенергію в електростанцій які  приймають участь в регулюванні.

нова Рено ZOE (400 км пробіг) це вже робить. Скоро і на Ліфах буде.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія