Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
10 серпня 2022 22:36:17 IP/Host: 2600:1700:47d0:b5e0:c871:6f54:12ea:---
|
Розгорнути попередні цитати...Пилять... Это просто праздник кокойты...
"How Many Miles Can Team Drivers Drive In a Day?
When their hours of service are managed and allocated correctly, you can expect a team of drivers to travel between 800 and 1,200 miles per day. Although it’s not uncommon for a team to average 1,000 miles in a day, external factors like weather, road construction and route speed limits will influence the number of miles a team can cover."Тракерам платять за милю. Мати «team», це розділити свою зарплатню між всіма і фактично ти працюєш за половину зарплатні, якщо два чоловіка.
Тому тракери в командах як правило не працюють.Я думав теслатрак буде їздити з автопілотом. Можливо, навіть без водія.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
10 серпня 2022 22:43:20 IP/Host: 2601:44:181:2610:b8fc:27ec:6390:---
|
Розгорнути попередні цитати...Тракерам платять за милю. Мати «team», це розділити свою зарплатню між всіма і фактично ти працюєш за половину зарплатні, якщо два чоловіка.
Тому тракери в командах як правило не працюють.БУГАГА! (с)
In fact, top solo Intermodal drivers at Schneider are currently averaging $100,000 per year or an average of $1,490 - $1,820 per week.
Top Dedicated team drivers at Schneider are currently averaging $107,000 (per driver) per year or an average of $1,630 - $1,990 (per driver) each week.Можливо. Як я вже казав, яне фахівець у вантажних перевезеннях і в мене немає знайомих які працюють в цій галузі.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
10 серпня 2022 23:29:40 IP/Host: 2600:1700:47d0:b5e0:c871:6f54:12ea:---
|
Розгорнути попередні цитати...БУГАГА! (с)
In fact, top solo Intermodal drivers at Schneider are currently averaging $100,000 per year or an average of $1,490 - $1,820 per week.
Top Dedicated team drivers at Schneider are currently averaging $107,000 (per driver) per year or an average of $1,630 - $1,990 (per driver) each week.Можливо. Як я вже казав, яне фахівець у вантажних перевезеннях і в мене немає знайомих які працюють в цій галузі.Засчитаем тебе очередной слив. (с)
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
10 серпня 2022 23:51:03 IP/Host: ---.hsd1.de.comcast.net
|
Розгорнути попередні цитати...Можливо. Як я вже казав, яне фахівець у вантажних перевезеннях і в мене немає знайомих які працюють в цій галузі.Засчитаем тебе очередной слив. (с)Якщо ти наведеш статистику скільки водіів працює в парах, і це не екзотичний метод праці що вимірюється в одиницях відсотку, то зараховуй.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
10 серпня 2022 23:57:23 IP/Host: 2600:1700:47d0:b5e0:c871:6f54:12ea:---
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
11 серпня 2022 00:18:21 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
11 серпня 2022 00:22:00 IP/Host: ---.hsd1.de.comcast.net
|
Надав свої цифри - 500 миль це близько до максимуму що соло водій може проіхати на день, і тому Тесла трак пропонує саме таку конфігурацію на ринку.
Ти сказав що є водії що працюють в чотири руки - один спить інший веде і вони можуть проіхати і тисячу миль в день. Я погодився що таке існує, але я не знаю чи відсоток таких вартий того щоб на нього звертати уваги бо це дуже нішеве застосування. І тут ти почав тікати в кущі.
Тому я повторюю свій висновок, що Тесла трак з 500 милями пробігу закриває абсолютну більшість потреб водіів траків, ну а ті хто водить в 4 руки може продовжувати водити дизельний трак.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
11 серпня 2022 00:30:47 IP/Host: 2600:1700:47d0:b5e0:c871:6f54:12ea:---
|
ну шо тут ?
порадьте небагатому українцеві яке купити електричне вживане авто ?
вимоги :
денний пробіг 300+ км.
заряджання від 3 фаз - до двох годин.
бюджет - до 15 кілоєвро.
дякую.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
11 серпня 2022 00:59:24 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Всі вживані електричні авто на сьогоднішній день зводяться до Ніссан Ліф. Інших просто немає, бо ще не постаріли щоб їх продавали, або коштують значно більше, як Тесла, Порше чи Ягуар.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
11 серпня 2022 01:09:36 IP/Host: 2600:1700:47d0:b5e0:c871:6f54:12ea:---
|
Розгорнути попередні цитати...Всі вживані електричні авто на сьогоднішній день зводяться до Ніссан Ліф. Інших просто немає, бо ще не постаріли щоб їх продавали, або коштують значно більше, як Тесла, Порше чи Ягуар.
Боже, яке кончєне (с)
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
11 серпня 2022 01:11:49 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
11 серпня 2022 01:18:07 IP/Host: ---.bstnma.fios.verizon.net
|
ну шо тут ?
порадьте небагатому українцеві яке купити електричне вживане авто ?
вимоги :
денний пробіг 300+ км.
заряджання від 3 фаз - до двох годин.
бюджет - до 15 кілоєвро.
дякую.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
11 серпня 2022 01:34:02 IP/Host: 2600:1700:47d0:b5e0:c871:6f54:12ea:---
|
Розгорнути попередні цитати...Надав свої цифри - 500 миль це близько до максимуму що соло водій може проіхати на день, і тому Тесла трак пропонує саме таку конфігурацію на ринку.
Ти сказав що є водії що працюють в чотири руки - один спить інший веде і вони можуть проіхати і тисячу миль в день. Я погодився що таке існує, але я не знаю чи відсоток таких вартий того щоб на нього звертати уваги бо це дуже нішеве застосування. І тут ти почав тікати в кущі.
Тому я повторюю свій висновок, що Тесла трак з 500 милями пробігу закриває абсолютну більшість потреб водіів траків, ну а ті хто водить в 4 руки може продовжувати водити дизельний трак.Дядя, ты дурак? Ты и на обратной стороны Луны не был, а это 50% Луны. Так иснуе обратная сторона Луны или нет?
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
11 серпня 2022 01:35:53 IP/Host: 2600:1700:47d0:b5e0:c871:6f54:12ea:---
|
Розгорнути попередні цитати...ну шо тут ?
порадьте небагатому українцеві яке купити електричне вживане авто ?
вимоги :
денний пробіг 300+ км.
заряджання від 3 фаз - до двох годин.
бюджет - до 15 кілоєвро.
дякую.Таксуєш?
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
11 серпня 2022 04:44:31 IP/Host: ---.res.spectrum.com
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
11 серпня 2022 04:50:34 IP/Host: ---.hsd1.pa.comcast.net
|
Розгорнути попередні цитати...Надав свої цифри - 500 миль це близько до максимуму що соло водій може проіхати на день, і тому Тесла трак пропонує саме таку конфігурацію на ринку.
Ти сказав що є водії що працюють в чотири руки - один спить інший веде і вони можуть проіхати і тисячу миль в день. Я погодився що таке існує, але я не знаю чи відсоток таких вартий того щоб на нього звертати уваги бо це дуже нішеве застосування. І тут ти почав тікати в кущі.
Тому я повторюю свій висновок, що Тесла трак з 500 милями пробігу закриває абсолютну більшість потреб водіів траків, ну а ті хто водить в 4 руки може продовжувати водити дизельний трак.Дядя, ты дурак? Ты и на обратной стороны Луны не был, а это 50% Луны. Так иснуе обратная сторона Луны или нет?Він зупинився поспати та відпочити на 10 годин, йому не платять, він бовтаюється на лавці весь день щоб сісти за кермо в 10 вечора до 8 ранку, йому теж не платять. То навіщо ці жертви нічного вождіння та бовтання цілий день за ніщо, якщо по результати роботи будуть ті самі 10 годин за які йому заплатять?
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
11 серпня 2022 05:13:50 IP/Host: ---.sd.sd.cox.net
|
Розгорнути попередні цитати...Дядя, ты дурак? Ты и на обратной стороны Луны не был, а это 50% Луны. Так иснуе обратная сторона Луны или нет?Він зупинився поспати та відпочити на 10 годин, йому не платять, він бовтаюється на лавці весь день щоб сісти за кермо в 10 вечора до 8 ранку, йому теж не платять. То навіщо ці жертви нічного вождіння та бовтання цілий день за ніщо, якщо по результати роботи будуть ті самі 10 годин за які йому заплатять?Это дальнобои, какая лавка, нищастичько? О премиях за срочную доставку слышал, посмешище?
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
11 серпня 2022 09:05:27 IP/Host: ---.cluster-m.forcepoint.net
|
Розгорнути попередні цитати...Пилять... Это просто праздник кокойты...
"How Many Miles Can Team Drivers Drive In a Day?
When their hours of service are managed and allocated correctly, you can expect a team of drivers to travel between 800 and 1,200 miles per day. Although it’s not uncommon for a team to average 1,000 miles in a day, external factors like weather, road construction and route speed limits will influence the number of miles a team can cover."Тракерам платять за милю. Мати «team», це розділити свою зарплатню між всіма і фактично ти працюєш за половину зарплатні, якщо два чоловіка.
Тому тракери в командах як правило не працюють.БУГАГА! (с)
In fact, top solo Intermodal drivers at Schneider are currently averaging $100,000 per year or an average of $1,490 - $1,820 per week.
Top Dedicated team drivers at Schneider are currently averaging $107,000 (per driver) per year or an average of $1,630 - $1,990 (per driver) each week.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
11 серпня 2022 13:32:06 IP/Host: 2601:44:181:2610:514a:5580:e9ad:---
|
Розгорнути попередні цитати...Він зупинився поспати та відпочити на 10 годин, йому не платять, він бовтаюється на лавці весь день щоб сісти за кермо в 10 вечора до 8 ранку, йому теж не платять. То навіщо ці жертви нічного вождіння та бовтання цілий день за ніщо, якщо по результати роботи будуть ті самі 10 годин за які йому заплатять?Это дальнобои, какая лавка, нищастичько? О премиях за срочную доставку слышал, посмешище?Ну туди ти довіз і отримав премію, а назад будете тиждень чекати на наступне термінове замовлення?? Чи ти маєш залишити напарника на заправці щоб не ділити з ним половину звичайного заробітка без премії.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
11 серпня 2022 13:33:39 IP/Host: 2601:44:181:2610:514a:5580:e9ad:---
|
Розгорнути попередні цитати...Тракерам платять за милю. Мати «team», це розділити свою зарплатню між всіма і фактично ти працюєш за половину зарплатні, якщо два чоловіка.
Тому тракери в командах як правило не працюють.БУГАГА! (с)
In fact, top solo Intermodal drivers at Schneider are currently averaging $100,000 per year or an average of $1,490 - $1,820 per week.
Top Dedicated team drivers at Schneider are currently averaging $107,000 (per driver) per year or an average of $1,630 - $1,990 (per driver) each week.БУГАГА!
On average, semi-trucks get only 6.5 miles per 1 gallon = 100 miles per 56L * 8 = 448 літрів пального тобі треба на 800 миль в день або 448 * $1.3 = $582 бакса в день або ~$212,000 в рік на пальне
враховуючи заряд від гріда ти економиш на електротраку $212,000 * 70% = ~ $148,800 або більше ніж зарплата водія, це як би в тебе трак сам по собі без водія їде в порівнянні з двз a якщо заряджати від сонця чи вітру запасену енергію та взагалі екеномія як два водія, це все без урахування дрочева з двигуном і витрат на це
EV is around 70 per cent cheaper compared to a car with an internal-combustion engine powered by petrol or diesel
так що один чи два водія в тебе буде на двз ти все одно будеш неконкурентим в порівнянні з ев траком
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
11 серпня 2022 13:35:09 IP/Host: ---.biz.spectrum.com
|
Розгорнути попередні цитати...Дядя, ты дурак? Ты и на обратной стороны Луны не был, а это 50% Луны. Так иснуе обратная сторона Луны или нет?Він зупинився поспати та відпочити на 10 годин, йому не платять, він бовтаюється на лавці весь день щоб сісти за кермо в 10 вечора до 8 ранку, йому теж не платять. То навіщо ці жертви нічного вождіння та бовтання цілий день за ніщо, якщо по результати роботи будуть ті самі 10 годин за які йому заплатять?Это дальнобои, какая лавка, нищастичько? О премиях за срочную доставку слышал, посмешище?
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
11 серпня 2022 13:37:26 IP/Host: 2601:44:181:2610:514a:5580:e9ad:---
|
Розгорнути попередні цитати...Він зупинився поспати та відпочити на 10 годин, йому не платять, він бовтаюється на лавці весь день щоб сісти за кермо в 10 вечора до 8 ранку, йому теж не платять. То навіщо ці жертви нічного вождіння та бовтання цілий день за ніщо, якщо по результати роботи будуть ті самі 10 годин за які йому заплатять?Это дальнобои, какая лавка, нищастичько? О премиях за срочную доставку слышал, посмешище?Думаю, там питання не стільки в терміновій доставці, скільки у ефективному використанні флоту траків (меньше простою, більше в дорозі)
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
11 серпня 2022 14:07:00 IP/Host: ---.cluster-m.forcepoint.net
|
Розгорнути попередні цитати...БУГАГА! (с)
In fact, top solo Intermodal drivers at Schneider are currently averaging $100,000 per year or an average of $1,490 - $1,820 per week.
Top Dedicated team drivers at Schneider are currently averaging $107,000 (per driver) per year or an average of $1,630 - $1,990 (per driver) each week.БУГАГА!
On average, semi-trucks get only 6.5 miles per 1 gallon = 100 miles per 56L * 8 = 448 літрів пального тобі треба на 800 миль в день або 448 * $1.3 = $582 бакса в день або ~$212,000 в рік на пальне
враховуючи заряд від гріда ти економиш на електротраку $212,000 * 70% = ~ $148,800 або більше ніж зарплата водія, це як би в тебе трак сам по собі без водія їде в порівнянні з двз a якщо заряджати від сонця чи вітру запасену енергію та взагалі екеномія як два водія, це все без урахування дрочева з двигуном і витрат на це
EV is around 70 per cent cheaper compared to a car with an internal-combustion engine powered by petrol or diesel
так що один чи два водія в тебе буде на двз ти все одно будеш неконкурентим в порівнянні з ев тракомОпять новости из будущего, в кацапском стиле. один народ, хуле.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
11 серпня 2022 18:54:17 IP/Host: 2600:1002:b030:64da:8406:1a1a:39f5:---
|
Розгорнути попередні цитати...БУГАГА!
On average, semi-trucks get only 6.5 miles per 1 gallon = 100 miles per 56L * 8 = 448 літрів пального тобі треба на 800 миль в день або 448 * $1.3 = $582 бакса в день або ~$212,000 в рік на пальне
враховуючи заряд від гріда ти економиш на електротраку $212,000 * 70% = ~ $148,800 або більше ніж зарплата водія, це як би в тебе трак сам по собі без водія їде в порівнянні з двз a якщо заряджати від сонця чи вітру запасену енергію та взагалі екеномія як два водія, це все без урахування дрочева з двигуном і витрат на це
EV is around 70 per cent cheaper compared to a car with an internal-combustion engine powered by petrol or diesel
так що один чи два водія в тебе буде на двз ти все одно будеш неконкурентим в порівнянні з ев тракомОпять новости из будущего, в кацапском стиле. один народ, хуле.так з цього б і починав, а не біг гуглити зарплати водіїв
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
11 серпня 2022 19:03:38 IP/Host: ---.clients.gthost.com
|
денний пробіг 300+ км.
заряджання від 3 фаз - до двох годин.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
11 серпня 2022 19:04:35 IP/Host: 2600:1700:47d0:b5e0:99bb:15c3:452c:---
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
11 серпня 2022 19:23:34 IP/Host: ---.komitex.net
|
Розгорнути попередні цитати...денний пробіг 300+ км.
заряджання від 3 фаз - до двох годин.
Та писав би вже - півгодини.
Ви ще відповідати почніть цьому тролю.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
11 серпня 2022 19:46:53 IP/Host: 195.234.78.---
|
ну шо тут ?
порадьте небагатому українцеві яке купити електричне вживане авто ?
вимоги :
денний пробіг 300+ км.
заряджання від 3 фаз - до двох годин.
бюджет - до 15 кілоєвро.
дякую.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
11 серпня 2022 19:59:33 IP/Host: ---.komitex.net
|
Розгорнути попередні цитати...ну шо тут ?
порадьте небагатому українцеві яке купити електричне вживане авто ?
вимоги :
денний пробіг 300+ км.
заряджання від 3 фаз - до двох годин.
бюджет - до 15 кілоєвро.
дякую.Іонік може ?
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
11 серпня 2022 20:11:50 IP/Host: 2600:1700:47d0:b5e0:99bb:15c3:452c:---
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
11 серпня 2022 20:51:35 IP/Host: 194.44.192.---
|
Розгорнути попередні цитати...ну шо тут ?
порадьте небагатому українцеві яке купити електричне вживане авто ?
вимоги :
денний пробіг 300+ км.
заряджання від 3 фаз - до двох годин.
бюджет - до 15 кілоєвро.
дякую.Іонік може ?звичайно.
Іонік може значно швидше від 150 кВт зарядних станцій.
але він коштує 50+ кілобаксів.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
11 серпня 2022 21:08:38 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Немає зараз нічого по гуманним цінам на вторинному ринку, особливо серед струмерів що розкуплені на рік наперед. Єдине виключення старі Рено/Leaf. Дуже старі, з далеко не 300 км пробігом на одному заряду, бо навіть нові проїжджають максимум 240 км.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
11 серпня 2022 21:09:48 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Іонік може ?звичайно.
Іонік може значно швидше від 150 кВт зарядних станцій.
але він коштує 50+ кілобаксів.Мабуть малось на увазі старий іонік, непогана машинка. Тільки проїжає 200 км, а не 300.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
11 серпня 2022 21:17:23 IP/Host: 194.44.192.---
|
Розгорнути попередні цитати...звичайно.
Іонік може значно швидше від 150 кВт зарядних станцій.
але він коштує 50+ кілобаксів.Мабуть малось на увазі старий іонік, непогана машинка. Тільки проїжає 200 км, а не 300.а. седан ? так дешевше ніж за 20 його беушного некупиш. і пропозицій 1 на краіну певне.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
11 серпня 2022 21:19:43 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Мабуть малось на увазі старий іонік, непогана машинка. Тільки проїжає 200 км, а не 300.а. седан ? так дешевше ніж за 20 його беушного некупиш. і пропозицій 1 на краіну певне.хмм, дійсно, з початку війни ціни на електромобілі виросли...
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
11 серпня 2022 22:19:32 IP/Host: 2600:1700:47d0:b5e0:99bb:15c3:452c:---
|
Розгорнути попередні цитати...Немає зараз нічого по гуманним цінам на вторинному ринку, особливо серед струмерів що розкуплені на рік наперед. Єдине виключення старі Рено/Leaf. Дуже старі, з далеко не 300 км пробігом на одному заряду, бо навіть нові проїжджають максимум 240 км.15 кілобаксів вони коштують в Украіні. з європи везуть.
44 кВт батарея їде 300+. якшо не місто корки і клімат влітку.
а 50 кВт батарея їде 350+ км.
іди читай книжки умнік.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
11 серпня 2022 23:52:23 IP/Host: 2600:1700:47d0:b5e0:99bb:15c3:452c:---
|
Розгорнути попередні цитати...а. седан ? так дешевше ніж за 20 його беушного некупиш. і пропозицій 1 на краіну певне.хмм, дійсно, з початку війни ціни на електромобілі виросли...ціни на солярку і бензин спричинили попит і ріст цін на тролейбуси. все просто
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 серпня 2022 00:23:36 IP/Host: ---.lightspeed.sntcca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...Мабуть малось на увазі старий іонік, непогана машинка. Тільки проїжає 200 км, а не 300.а. седан ? так дешевше ніж за 20 його беушного некупиш. і пропозицій 1 на краіну певне.хмм, дійсно, з початку війни ціни на електромобілі виросли...
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 серпня 2022 00:28:50 IP/Host: ---.lightspeed.sntcca.sbcglobal.net
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
12 серпня 2022 00:42:02 IP/Host: 2600:1700:47d0:b5e0:99bb:15c3:452c:---
|
Трак який мае рейндж 500км який стае реальними 400км при нормальній експлуатаціі це ні про що, хай поки що тренуються на мишах і морських свинках
Зарядних місць теж побудують один-два для показухи це й буде все. На пару таких зарядних стацій треба энергоблок будувати, кому воно треба. Прожекти того самого роду як ТЖВ в степях Каліфорніі, коли вже поідемо?
Все болтологія офісного планктону і праграмістів, до реального використання як до неба рачки.